The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
linkje: http://markdm.tweakblogs.net/blog/11373/the-party
misschien wat extra lichtjes in de case ofzo.
Disco Dildo.. wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen..BaRF schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 13:06:
Zijn er nog mensen die opvallende rotzooi rond hun pc's zetten/hangen/liggen? Deathmask_01 en ik zijn altijd nogal van het lichtVorig jaar was in elk geval Death's 'Disco Dildo' een herkenningspunt voor velen haha
(En don't worry, geen irritante stroboscoop in je face ofzo
)

maar hij is helaas gesneuveld toen Deathmask is verhuist - we moeten een andere stok maken
[ Voor 10% gewijzigd door BaRF op 28-01-2015 15:36 ]
Nee hij valt reuze mee, maar het schijnt behoorlijk mooi gekleurd naar boven
Hun namen etc zet ik hier zo snel mogelijk neer.
gezellig man ^.^Remy89 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:08:
Ik heb nog 2 mensen kunnen regelen, waaronder 1 dame. Wellicht dat er nog 2 mee komen!
Hun namen etc zet ik hier zo snel mogelijk neer.
ik hoop dat die andere 2 ook mee gaan dan
Steam: Ryada.
Naam: Marc 'Galixar' Wallaard
Leeftijd: 25
Game: wow
Naam: Kim 'Swingcy' de Bont
Leeftijd: 24
De andere 2 laten het deze week nog weten i.v.m. betaling 8 feb.
Gezellig! laat jij ze weten hoe de betaling in zijn werk gaat?Remy89 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:26:
Hier zijn de 2 mensen die nog met mij meekomen.
Naam: Marc 'Galixar' Wallaard
Leeftijd: 25
Naam: Kim 'Swingcy' de Bont
Leeftijd: 24
De andere 2 laten het deze week nog weten i.v.m. betaling 8 feb.
nog 2 maandjes en 1 dag voor de lan-party start!
zorg dat je twijfelende vrienden zich nog inschrijven voor het te laat is!
Mocht je toch graag dicht bij de tweakers willen zitten. na 10 februari is rij EA 1-10 vrij. deze is direct aan onze tafels gesloten.
graag ontvang ik van jullie je maat voor shirtjes in een DM
In ieder geval kan ik niet wachten tot het zover is en we met zijn allen op the party zijn.
Steam: Ryada.
helaas heb ik verder nog geen info voor jullie.
Kijk in rijen EA en EB
http://www.the-party.nl/c...-strike-global-offensive/
We zijn overigens goed aan het knutselen met de DiscoDildo 2.0 - we hebben er nu een gemotoriseerde uitschuifinstallatie aan toegevoegd L+Remy89 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:02:
[...]
Disco Dildo.. wat moet ik mij daar nou weer bij voorstellen..
Eventueel willen we er nog een mooie afbeelding van Henk aan hangen als een eerbetoon
bl44t
Een tip, gooi dit ook even op vraag en aanbodYaaD schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:02:
Kan ik iemand nog interesseren voor een los kaartje? Op dit moment CA14 mee gereserveerd maar i.v.m. afhaker nu een plekje over. CA15 is ook nog vrij dus als 2 man nog plek zoeken!

Verwijderd
FTFYBaRF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:22:
Zo! Het schiet me ineens weer te binnen dat er om de hoek bij The Party een Starbucks zit en er dus weer achterlijk veel geld betaald kan worden voor (net geen) koffie!
[afbeelding]
hey hey koffie ga ik daar niet halen he! Die is gratis op de Lan
Verwijderd
van 5 euro ;PBaRF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:44:
[...]
hey hey koffie ga ik daar niet halen he! Die is gratis op de LanFrappuchino is een ijsje
Verwijderd
*voelt zich aangesproken x2 *BaRF schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:47:
Ssst!Sommige mensen worden elk weekend zat, en ik neem 1x per jaar een frap, laat me
Lol toen ik het terug las voelde ik me al schuldig dat het zo opgevat konden worden, maar troost je: Het is in zijn algemeniteit bedoeld
Nemen jullie nog heel specifieke dingen mee? Tips?
Alle tickets zijn naar iedereen verzonden, ik heb voor iedereen een presentje vrijdag en hopelijk heeft iedereen er veel zin in!
Vrijdag ben ik vanaf 17:00 aanwezig zie jullie dan!
Dat zijn we wel van plan om te gaan doen wanneer we er zijn.Chrosser schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:00:
Jongens ik meld me nu pas in dit topic, maar geven jullie hier ook regelmatig even een update met wat foto's van de tweakergroep en games die jullie gaan spelen. Lijkt me leuk ook al ben ik er niet bij
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2015 20:59 ]
Steam: Grim
Ik ken The Party niet zo goed (ben er pas 1 keer geweest tig jaar geleden), maar vaak merk je dat het altijd wel een gezellige club mensen is die het goed met elkaar kunnen vinden, waardoor je dit soort narigheid gewoonweg niet veel zit.

Ah je hebt de Highflow freddy desk gevondenluckyjan schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 03:25:
Hmmmz de overbuurman heeft een mooiere computer dan ik
[afbeelding]
Steam: Grim
Helaas hebben we het zo druk gehad met de competities dat we helemaal vergeten zijn de links te posten naar de stream!
[ Voor 50% gewijzigd door prestige93 op 06-04-2015 19:33 ]
Hopelijk volgend jaar weer (al hebben we eerst nog Campzone als echt grote lan).
Het was inderdaad echt heel leuk!BaRF schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:13:
Was weer superrrr!Ook leuk om zo'n groep Tweakers 'in het echt' te zien
Binnenkort kaartjes bestellen voor volgend jaar!!!
Alleen ik hoop volgend jaar wel wat meer met echt de tweakers groep te kunnen doen, nu zaten we wel bij elkaar maar deden we, naast ons team, niet zo heel veel samen.
Misschien iets doen zoals een klein 1v1 csgo toernooi, wat left4dead 2 samen spelen, met z'n allen een keer friet eten zodat we iets meer als een groep zijn. Maar dat is iets om ons volgend jaar zorgen om te maken.
Jammer dat je niet geweest was! Ik had de karma-koning wel eens in het echt willen zienTERW_DAN schreef op maandag 06 april 2015 @ 19:37:
Als ik die foto's zo zie dan baal ik wel weer dat ik er niet bij was aan de ene kant (al was dit weekend me gewoon echt niet goed uitgekomen).
Hopelijk volgend jaar weer (al hebben we eerst nog Campzone als echt grote lan).
Weten jullie trouwens wat de volgende grote lan waar het als groep leuk zou zijn om naar toe te gaan?
Een (beetje) schaamteloze zelfpromotie voor de lan die ik help organiseren: X-Life 18 - Nucleair Reaction - 28-30 augustusmarkdm schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:45:
[...]
Jammer dat je niet geweest was! Ik had de karma-koning wel eens in het echt willen zien![]()
Weten jullie trouwens wat de volgende grote lan waar het als groep leuk zou zijn om naar toe te gaan?
Zitten vrij veel groepjes, van klein tot groot (stuk of 3, 4 tot makkelijk een man of 15) en dat werkt altijd ontzettend leuk (zeker met een aantal compo's).
Niet zo ontzettend groot als The Party of Campzone, maar wel een erg leuke lan (anders had ik me niet aangesloten bij de crew
Helaas is die pas in augustus, net als Campzone. Dus als er ergens in mei of juni nog iets leuks te beleven is ben ik daar ook altijd wel voor in. Alleen Wollan is in mei, maar dat is een erg kleine lan (50 man), dus toch wel weer heel wat anders.
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord