Ik zoek beeldschermen om eyefinity op te gebruiken. Ik denk dat 1920x1080 voldoende is, maar meer mag altijd. Graag schermen met een zo dun mogelijke bezel. Ik speel nu op een 28" singlescreen. Ik denk dat een 3x 24" ook zou voldoen, maar ook hier geldt: groter mag.
2 of 3 beeldschermen waarmee is eyefinity kan maken. Voornamelijk voor racegames zoals Assetto Corsa en Grid Autosport.
Wat is je budget?
Ongeveer €200,- per beeldscherm.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik gebruik nu de HannsG HG281D ( pricewatch: Hanns.G HG281DJ Zwart ). Misschien dat ik het zo kan maken dat ik er maar twee schermen bij hoef te halen, maar ik denk dat 3 dezelfde schermen mooier is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit ( inventaris: Huidig ) is mijn huidige systeem.
Ik heb hier en daar een beetje rond zitten nuezen en kwam op dit scherm uit pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart.
Ik lees hier en daar dingen als displayport enzo. Ik heb tot nu toe altijd mijn beeldschermen aangesloten via DVI en HDMI, dus als ik andere kabels moet aanschaffen mag dat ook aangegeven worden.
Ik hoor jullie ideeën graag en als er vragen zijn: stel ze!
2 of 3 beeldschermen waarmee is eyefinity kan maken. Voornamelijk voor racegames zoals Assetto Corsa en Grid Autosport.
Wat is je budget?
Ongeveer €200,- per beeldscherm.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik gebruik nu de HannsG HG281D ( pricewatch: Hanns.G HG281DJ Zwart ). Misschien dat ik het zo kan maken dat ik er maar twee schermen bij hoef te halen, maar ik denk dat 3 dezelfde schermen mooier is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit ( inventaris: Huidig ) is mijn huidige systeem.
Ik heb hier en daar een beetje rond zitten nuezen en kwam op dit scherm uit pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart.
Ik lees hier en daar dingen als displayport enzo. Ik heb tot nu toe altijd mijn beeldschermen aangesloten via DVI en HDMI, dus als ik andere kabels moet aanschaffen mag dat ook aangegeven worden.
Ik hoor jullie ideeën graag en als er vragen zijn: stel ze!