Razer 50% korting (op alles) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 32.955 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Voor mij geen razer meer, wat een onzin dat de bw chroma de enige was die met cc moest. Daarna uiteraard te laat voor de gewone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xxitro.. dan kan je niet bestellen als hij op notify me.
daarom heb ik de orbwaver of die grote speaker niet kunnen bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:18:
je kon niet voor 8 uur bestellen... pas om 8 uur werd de code goedgekeurd...
ik heb elke min de code ingevoerd. en telkens een ongeldige code, tot 8 uur
maar goed nieuws dat het is gelukt
Hmm vreemd? Nu, vorige keer was m'n code "gebruikt" geraakt door net niet door de betaling te raken.
Ik had bij de support een andere code aangevraagd, misschien was die gewoon voor 50% want er stond bij dat die geldig was tot 27 januari.. En die werd dus wel aanvaard voor de sale begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigabyteZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
vervelend dit dan maar de normale voor 65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:56
Inmiddels toch een bevestiging ontvangen van de BW Chroma Stealth.

De Razer store is inmiddels al helemaal uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raydrum
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-02 17:17
Wat een onzin, voordat ik m'n credit card had (prepaid) was ik al te laat, echt raar want vorige keer accepteerde ze wel. Naja een corsair k70 is toch beter, het was alleen de prijs die het mooi maakte. Ik denk niet dat raZer veel vrienden gemaakt heeft met deze tweede sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou k zou zegen als iemand van zn BW Chroma Stealth af zou willen let me know ;)
(Dm is dan welkom) :P 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roversjoost
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-10-2018
Bevestiging van Razer BlackWidow Ultimate al in de mail. Kon hem om 8 uur direct bestellen en afrekenen met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:48

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vind het wel vreemd dat de Blackwidow Chroma enkel met CC te betalen was terwijl de rest gewoon met iDeal en Paypal betaald kon worden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-blackwidow-chroma
Mocht iemand geen problemen hebben met een Franse layout, deze is nog beschikbaar. Volgens mij is het dan een Azerty, mocht je dat niet erg vinden is dit je kans.

Iemand zei dat je de layout ook makkelijk kan veranderen bij een mechanisch toetsenbord, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Alsnog een BW ultimate classic kunnen bestellen, die was nog op voorraad. Dus toch nog Razer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Hier wéér mislukt :-(

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Heeft iemand eigenlijk al verzendbevestiging van de BlackWidow Chroma uit de vorige sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasCelis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2023
Heeft iemand nog iemand een promo code die hij/zij niet gaat gebruiken? Zou wel een azerty keyboard willen kopen.
zie net dat die account gebonden is. jammer..

[ Voor 19% gewijzigd door ThomasCelis op 20-01-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je dat ik niet eens naar de lay-out heb gekeken bedenk ik me nu.. hoop dat het goed gaat... En dat ik er mee kan werken. Anders is het een dure goedkope fout, mijn chrome stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 21:13
Chrome stealth is alleen in US layout, dus ik denk dat je wel de goede hebt. Bij Non stealth versie kun je wel de layout kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Is er de vorige keer gedurende de dag nog een moment sprake geweest dat er weer stock was? Het heeft weinig zin een hele dag een sale te houden als er bijna niks te koop is...

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:36:
Weet je dat ik niet eens naar de lay-out heb gekeken bedenk ik me nu.. hoop dat het goed gaat... En dat ik er mee kan werken. Anders is het een dure goedkope fout, mijn chrome stealth
Ah, je kan 'm zeker en vast terug doorverkopen voor de prijs die je ervoor betaald hebt. Ik zou daar geen schrik voor hebben.

Zo heb ik zelf de Blackwidow Chroma Stealth gekocht zonder deze in 't echt gezien te hebben. De gewone Chroma vond ik te luid. Maar ik berust me wel op het feit dat als deze me echt niet ligt, ik deze zeker kan ruilen of verkopen voor 85 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nejona schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:22:
[...]

Ah, je kan 'm zeker en vast terug doorverkopen voor de prijs die je ervoor betaald hebt. Ik zou daar geen schrik voor hebben.

Zo heb ik zelf de Blackwidow Chroma Stealth gekocht zonder deze in 't echt gezien te hebben. De gewone Chroma vond ik te luid. Maar ik berust me wel op het feit dat als deze me echt niet ligt, ik deze zeker kan ruilen of verkopen voor 85 euro :)
Psies, en hier heb je al iemand die dan meteen interesse heeft! :P haha
(helaas net ernaast gevist namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de stealth. Vond de clicky te clicky op het filmpje van YouTube...

Ach als er maar 1 lay-out is, dan komt het prima in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:45
Alle chroma artikelen zijn helaas weer zo goed als uitverkocht, fijn om te lezen dat (bijna) iedereen heeft wat hij of zei zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Sneek schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:37:
Alle chroma artikelen zijn helaas weer zo goed als uitverkocht, fijn om te lezen dat (bijna) iedereen heeft wat hij of zei zocht.
Nogmaals bedankt dat je ons wilde attenderen op deze Razer actie. Deze keer ben ik wel happy, omdat het gelukt is _/-\o_

Heb jij je BW Chroma al binnen of iets van een verzendbevestiging inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:56:
[...]

Nogmaals bedankt dat je ons wilde attenderen op deze Razer actie. Deze keer ben ik wel happy, omdat het gelukt is _/-\o_

Heb jij je BW Chroma al binnen of iets van een verzendbevestiging inmiddels?
Graag gedaan! Heb het mezelf met 600 reacties hier een stuk moeilijker gemaakt om een bestelling te doen maar het is mij (en vele anderen) gelukkig gelukt.

Nog geen verzendbevestiging gekregen. Lijkt er op dat ze een kleine fuck-up hebben gehad bij Razer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 17:33
Sneek schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 11:59:
[...]

Graag gedaan! Heb het mezelf met 600 reacties hier een stuk moeilijker gemaakt om een bestelling te doen maar het is mij (en vele anderen) gelukkig gelukt.

Nog geen verzendbevestiging gekregen. Lijkt er op dat ze een kleine fuck-up hebben gehad bij Razer.
Bedankt voor deze actie te communiceren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
Volgens de email dat ik net kreeg is mijn BlackWidow Chroma Stealth verzonden.

Bedankt voor melding actie Sneek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
XAEROCOOL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:41:
Volgens de email dat ik net kreeg is mijn BlackWidow Chroma Stealth verzonden.

Bedankt voor melding actie Sneek!
Me2 , Erg nice dat het zo snel geleverd kan worden. Morgen dan toch maar thuiswerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

Is de BW Chroma stealth ergens anders te krijgen dan bij razer zelf? Zie alleen de niet stealth op andere verkoop sites. Of wil iemand zijn stealth verkopen voor €150?

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
Stealth versie is razer store exclusive, zou dus officieel niet ergens anders te koop mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stealth en Razer Tiamat 7.1 zijn verzonden. Dus DHL kennende morgen binnen... Of weer naar Alkmaar rijden als er niemand de deur open kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:43
Waarom heb ik deze actie gemist? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Awsom schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:56:
Waarom heb ik deze actie gemist? :P
Omdat je niet oplette

en @Sneek bedankt voor het melden van deze actie, mijn Blackwidow Chroma Stealth is onderweg. (al kan ik hem nog niet volgen bij DHL)

[ Voor 28% gewijzigd door Rubman op 20-01-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:43
Ik had graag een Deathadder Chroma gehad naast m'n BW Chroma :'( Nu moet ik verder met m'n Deathadder 2014 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 14:25
Zonet toch nog maar de Razer BlackWidow Ultimate Classic besteld.

Mooi prijsje om een mechanisch boardje te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 13:55:
Stealth en Razer Tiamat 7.1 zijn verzonden. Dus DHL kennende morgen binnen... Of weer naar Alkmaar rijden als er niemand de deur open kan doen...
Heb jij bij beide verkopen kunnen bestellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Kan iemand trouwens al de DHL Track & Trace code gebruiken, bij mij word hij niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raydrum schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:27:
Ik denk niet dat raZer veel vrienden gemaakt heeft met deze tweede sale
Er zijn altijd wel mieperts die er niet tegen kunnen dat ze niet krijgen wat ze willen, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Rubman schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:51:
Kan iemand trouwens al de DHL Track & Trace code gebruiken, bij mij word hij niet herkend.
Ik heb deze middag bevestiging gekregen dat m'n Chroma Stealth werd verzonden maar kan ook de tracking nog niet gebruiken. Ervaring leert me dat deze pas te volgen zijn van zodra het pakketje wordt opgehaald bij de leveracier, wellicht is dit nog niet gebeurd maar kan dat ieder moment wel gebeuren.
Al heb ik wel geen persoonlijke ervaring met DHL..

Ik hoop alvast dat 't morgen al geleverd wordt (in België) maar dat is wellicht 'n beetje optimistich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:57:
[...]

Er zijn altijd wel mieperts die er niet tegen kunnen dat ze niet krijgen wat ze willen, dat klopt.
Als je specifiek hiervoor de tweede keer vroeg je nest uit komt en al een kwartier van te voren aan het F5en bent, om er zeker van te zijn dat jij nog een exemplaar kunt bemachtigen en het blijkt dat dit exemplaar die dag niet op voorraad ligt. Dan snap ik best dat je lichtelijk geërgerd kan zijn.

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:28:
[...]
Als je specifiek hiervoor de tweede keer vroeg je nest uit komt en al een kwartier van te voren aan het F5en bent, om er zeker van te zijn dat jij nog een exemplaar kunt bemachtigen en het blijkt dat dit exemplaar die dag niet op voorraad ligt. Dan snap ik best dat je lichtelijk geërgerd kan zijn.
Ik was razend na de vorige sale, gewoon om het feit alleen al dat ik om 3u mezelf uit bed had gesleurd voor niets. Nu heb ik wel iets kunnen kopen maar ik vind het nog steeds belachelijk om zo'n loterij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:28:
Dat weet je toch? Als je garanties wilt koop je bij de MyCom of de Mediamarkt, als je kans op een voordeeltje wilt hebben doe je mee aan zo'n actie.

Je krijgt waar je voor betaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
nejona schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:34:
[...]

Ik was razend na de vorige sale, gewoon om het feit alleen al dat ik om 3u mezelf uit bed had gesleurd voor niets. Nu heb ik wel iets kunnen kopen maar ik vind het nog steeds belachelijk om zo'n loterij te houden.
Kan ik ook begrijpen, mij boeide het me niet zo de vorige sale. Ik dacht meer van tja kan gebeuren een code die verkeerd om is en het toetsenbord wat ik graag had willen hebben uitverkocht was. Toen werd er al snel aangegeven dat er een tweede sale was, dus ik vond dat wel netjes. Maar dan ga je (voor de tweede keer) extreem vroeg je bed uit om er dit keer wel echt één te kunnen krijgen en dan net dit type is niet op voorraad, daar word ik wel razend van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:36:
[...]

Dat weet je toch? Als je garanties wilt koop je bij de MyCom of de Mediamarkt, als je kans op een voordeeltje wilt hebben doe je mee aan zo'n actie.

Je krijgt waar je voor betaalt ;)
Uhhh, je gaat er wel vanuit dat je met een actie als je er vroeg bij bent toch enig zins kans maakt. Tot twee keer toe word ik teleurgesteld. Je krijgt waar je voor betaald, exact. Je betaald niks, gaat wel vroeg je nest ervoor uit en krijgt er niks voor terug. Yeey wat ben ik blij met deze sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Boh wat kunnen sommige mensen bitchen. Ja, het verliep niet helemaal vlekkeloos, maar ze hadden ook gewoon niks kunnen doen. 50% korting is gigantisch, daar komen dus veel mensen op af. Dan kun je verwachten dat je misschien niet kunt kopen wat je wilt. Het alternatief is gewoon geen korting, gaan mensen tenminste ook niet continu zeiken dat ze niet het dingetje hebben kunnen kopen dat ze wilden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:39:
Uhhh, je gaat er wel vanuit dat je met een actie als je er vroeg bij bent toch enig zins kans maakt. Tot twee keer toe word ik teleurgesteld. Je krijgt waar je voor betaald, exact. Je betaald niks, gaat wel vroeg je nest ervoor uit en krijgt er niks voor terug. Yeey wat ben ik blij met deze sale.
Al die mensen die hier wel iets te pakken hebben gekregen tellen niet? Razer heeft nota bene duidelijk aangegeven dat het druk ging worden en dat populaire items waarschijnlijk zo weg waren, dus dat wist je toen je besloot voor de actie uit bed te komen. Puur omdat jij toevallig misgrijpt is het allemaal niets en een waardeloze actie? Juist.

Koop dan gewoon bij de MediaMarkt, dan kan je op je dooie gemak om drie uur 's middags uit bed rollen en je muis kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:45:
[...]

Al die mensen die hier wel iets te pakken hebben gekregen tellen niet? Razer heeft nota bene duidelijk aangegeven dat het druk ging worden en dat populaire items waarschijnlijk zo weg waren, dus dat wist je toen je besloot voor de actie uit bed te komen. Puur omdat jij toevallig misgrijpt is het allemaal niets en een waardeloze actie? Juist.

Koop dan gewoon bij de MediaMarkt, dan kan je op je dooie gemak om drie uur 's middags uit bed rollen en je muis kopen.
Nog niemand gehoord die een Razer BlackWidow Chroma heeft gekocht hoor. Dit artikel was gewoonweg niet op voorraad, 7:30 niet, 7:45 niet, 8:00 niet.
Ofwel, Razer probeert zo lekker van zijn oude rommel af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:46:
Nog niemand gehoord die een Razer BlackWidow Chroma heeft gekocht hoor.
Oh nee?
Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:39:
Je krijgt waar je voor betaald, exact. Je betaald niks, gaat wel vroeg je nest ervoor uit en krijgt er niks voor terug.
Je betaalt niets, je krijgt niets :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:49:
[...]

Oh nee?

[...]

Je betaalt niets, je krijgt niets :>
Zit je nou echt dingen te quoten van de vorige sale? Van vorige week?
Ik herhaal: Dit. Toetsenbord. Lag. Niet. Op. Voorraad!

[ Voor 6% gewijzigd door Chrisz op 20-01-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:51:
Bij de vorige sale was luid en duidelijk aangegeven dat populaire items (lees: de Blackwidow Chroma) snel uitverkocht zouden zijn. Desondanks hebben twee mensen hier er eentje te pakken gekregen. Niet verkeerd! Nu heeft men, sympathiek als men is, een tweede sale gehouden, maar wederom duidelijk aangegeven dat niet alles gerestocked zou zijn. Je wist dus in beide gevallen waar je aan begon.

Het lijkt erop dat je alleen tevreden bent met een Blackwidow Choma in je knuistjes en het was bij voorbaat al duidelijk dat de kans die met korting te scoren vrij minimaal was. Helaas pindakaas dus.

Hier zitten de winkels van Mediamarkt, je kunt bij de meeste filialen tot 9 uur terecht. Daar liggen ze wel op voorraad. Succes!
Je. Kunt. Tegen. Je. Verlies. Of. Niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Kans was niet klein, kans was nul. Als Razer dit beter had gecommuniceerd net als dat de deathadder chroma er niet zou zijn, zouden veel mensen het al niet geprobeerd hebben. Ben gewoon teleurgesteld, had een leuke deal geweest. Vind het upgraden naar chroma voor 170€ gewoon niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:09:
Kans was niet klein, kans was nul. Als Razer dit beter had gecommuniceerd net als dat de deathadder chroma er niet zou zijn, zouden veel mensen het al niet geprobeerd hebben.
Dat hebben ze gedaan, want mij was duidelijk dat de voorraad niet volledig op peil zou zijn voor deze nieuwe sale. Of hadden ze je persoonlijk moeten bellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Als je weet dat er van artikelen geen voorraad is. Maak hier dan een lijst van, om ieder geval er voor te zorgen dat je klanten niet teleurgesteld gaan worden. Werk je bij Razer ofzo, dat je dit merk zo verdedigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
[...]

Waarschijnlijk was je niet goed op de hoogte. De gewone Blackwidow Chroma was niet voorradig, dus om 8.00 uur ook niet. F5en heeft dan geen nut, je had dan voor de Stealth moeten gaan, want daar hadden ze er 53 van. Ook niet veel, maar dan had je met goede voorbereiding meer kans gehad.

Mijn Blackwidow Chroma Stealth is inmiddels ook onderweg, verzendbevestiging ontvangen. Zal ie er morgen al zijn? Oh wat ga ik met die kleurtjes spelen hahaha (<==klein kind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Stealth had ik niet gewild. En was niet op de hoogte gesteld hierover nee. Had je dat ergens terug kunnen vinden dan? Heb wel gezien dat o.a. de DA Chroma er niet zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:13:
Als je weet dat er van artikelen geen voorraad is. Maak hier dan een lijst van, om ieder geval er voor te zorgen dat je klanten niet teleurgesteld gaan worden.
Nogmaals, ze hebben gecommuniceerd dat sommige dingen lastig gingen worden en volgens mij zelfs aangegeven dat het populaire items betrof. Dan kan je zelf natuurlijk wel invullen dat de Blackwidow Chroma and Deathadder Chroma wel eens moeilijk te krijgen zouden kunnen worden.
Werk je bij Razer ofzo, dat je dit merk zo verdedigd.
Ik ben de CEO!

Het is nogal jammer dat mensen zo ontevreden doen als men in feite gewoon een hele leuke actie houdt. Er zijn hier mensen die een hele goede deal hebben kunnen maken, dat is toch fantastisch? Jij zat er nu niet tussen; jammer, volgende keer beter. Ze hadden ook niets kunnen doen en dan moest je sowieso de volle mep betalen.

Het enige resultaat van mensen die zo ontevreden doen is dat voortaan helemaal niemand meer een kans maakt op een leuke deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:15:
Stealth had ik niet gewild. En was niet op de hoogte gesteld hierover nee. Had je dat ergens terug kunnen vinden dan? Heb wel gezien dat o.a. de DA Chroma er niet zou zijn
Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:13:
[...]

Waarschijnlijk was je niet goed op de hoogte. De gewone Blackwidow Chroma was niet voorradig, dus om 8.00 uur ook niet. F5en heeft dan geen nut
Dit Zo had je het kunnen weten, er was geen voorraad. Lijkt me duidelijk, verder stond het ook op het Razerinsider forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Als je geen chroma kon bemachtigen haal je toch een met groene of blauwe led, ik zie het probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Iedereen zit Xitro wat op z'n kop omdat ie commentaar heeft op deze verkoop.
Wel, ik sta hem bij. En dat is niet omdat ik niets op de kop heb kunnen tikken, integendeel.

Ik vind dit een belachelijke manier van promotie maken. Razer heeft iets te veel naar Apple z'n marketing strategie gekeken. Altijd een hype creëren en er dan natuurlijk ook voor zorgen: oeps, we hebben er te kort.
Kom nu... wat een goedkope klucht is me dat.
Kijk nu maar naar hun Nabu X verkoop. Zie de mensen springen om een kans te krijgen te mogen kopen. Mocht Razer 't zo niet opkloppen zou er geen haan naar kraaien.

Ik vind ook dat ze moeten zorgen dat ze veel meer stock hebben. Willen ze dat niet? Doe dan een wedstrijd en geef wat zaken weg. Dan weet je waar je aan begint. Ik doe nooit mee met wedstrijden en dan zou ik ook in de eerste plaats niet mee doen met hun "CES actie".
Nu heb je een loterij, maar je betaalt wel voor je prijs, althans, zo zie ik het zelf.

Ik mag dan al iets gekocht hebben, in de toekomst ga ik toch ook negatief kijken naar Razer, en mijden als de pest als ik de volle prijs moet betalen. En zo zijn er nog wel meer (al weet ik wel dat dit weinig impact zal hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Voor een wereldwijde actie vind ik het niet gek dat dingen out of stock zijn, of verwacht jij dat ze even 100k van die dingen op de plank hebben liggen?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nejona schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:30:Ik mag dan al iets gekocht hebben, in de toekomst ga ik toch ook negatief kijken naar Razer
Dat is dan ook precies de reden dat leuke acties weinig voorkomen - mensen weten iets positiefs toch altijd wel weer als negatief uit te leggen. Dan maar niet, en terecht.

Ik zou als bedrijf wel twee keer nadenken voordat ik iets leuks doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 17:31:
Voor een wereldwijde actie vind ik het niet gek dat dingen out of stock zijn, of verwacht jij dat ze even 100k van die dingen op de plank hebben liggen?
Dat lijkt me ook niet realistisch vanuit een zakelijk perspectief, je kunt niet zoveel dingen weggeven. Razer heeft zelf al aangegeven dat deze actie ieder jaar gegroeid is, blijkbaar zijn ze op het punt gekomen dat het niet meer kan.

Heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Doen toch heel veel winkel, korting geven en dan op=op.
Ik zie niet in hoe deze actie heel veel anders is.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist een berg reacties verwijderd. Laten we gewoon normaal met elkaar communiceren en niet als een stel kleuters. Zit je met een reactie van iemand, maak dan een TR aan maar ga niet het heft in eigen hand nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nejona schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:44:
[...]

Heb jij bij beide verkopen kunnen bestellen ofzo?
ja, noem het maar een uitgesteld verjaardagscadeau.

ik heb de RAZER OUROBOROS besteld en in gebruik.
Een vriendin heeft de RAZER TIAMAT 7.1 besteld. en inmiddels is deze onderweg.
Mijn vader heeft de RAZER BLACKWIDOW CHROMA STEALTH besteld. en inmiddels onderweg.

ik zat eigenlijk meer te springen om RAZER ORBWEAVER STEALTH, maar helaas. de communicatie van uit Razer liet geen verbeelding toe, zou niet optijd in voorraad zijn. daarom gekozen voor een nieuwe headset om mijn G35 te vervangen.

Dus als ik iets te klagen zou moeten kiezen, dan is het dat ik die niet heb....
Nee ff serieus. ik ben happy. was na de eerste sale al happy.
en was tussen de sale happy, en ben na deze sale ook nog happy.
Moet wel zeggen dat deze stukke makkelijker ging dan de nacht sale. maar goed dit heeft misschien iets te maken met de regio.

Is het trouwens mogelijk dat een NL met de USA sale mee doet? niet dat ik nog codes heb, maar misschien is dit een mogelijkheid voor de chroma non stealth modellen?

@SNEEK, thanks voor de eerste posting. vermoedelijk nooit gemerkt dat er een sale aankwam zonder die posting. Morgen maak ik wel een foto voor je wat die eerste posting heeft verandert op mijn tijdelijke bureau....

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Geen dank voor bovenstaande bedankjes, Razer is een vrij duur merk dus een dergelijke actie komt altijd goed van pas. Zelf ben ik niet zo'n fan van mensen die enkel kopen om vervolgens met een opslag van 20% tweedehands door te verkopen maar iedereen moet vooral doen waar hij of zei blij van wordt.

Zelf ben ik nog aan het wachten op de verzending van de eerste bestelling (Razer blackwidow Chroma US) de order status staat nog atlijd op Order in Process. Uiteraard wel al netjes betaald. (anders stond er Pending Payment)

[ Voor 3% gewijzigd door Sneek op 20-01-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Ik kreeg deze middag reeds mail dat m'n Blackwidow Chroma Stealth verzonden was (zo rond 12u) en de tracking code was op de website te zien. Tot nu toe werkt de tracking nog niet.
Nu las ik wel dat Express verzending van Nederland naar België maar 1 dag duurt en dat ik dus in principe morgen m'n pakket zou moeten ontvangen. Maar gezien de tracking nog niet werkt, twijfel ik daar aan.

Iemand ervaring mee? Of zijn er anderen bij wie de tracking wel al werkt?
Vraag me dit gewoon af gezien ik moet zorgen dat er iemand thuis is en dit niet nodeloos iedere dag wil gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope track and trace werkt ook hier nog niet..
maar de vorige levering was exact het zelfde. de volgende morgen was hij om 6 uur live.
en de zelfde dag een afleverpoging in nederland...

dus ik hoop morgen bij bureau op te kunnen ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Sneek schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 20:53:
Geen dank voor bovenstaande bedankjes, Razer is een vrij duur merk dus een dergelijke actie komt altijd goed van pas. Zelf ben ik niet zo'n fan van mensen die enkel kopen om vervolgens met een opslag van 20% tweedehands door te verkopen maar iedereen moet vooral doen waar hij of zei blij van wordt.

Zelf ben ik nog aan het wachten op de verzending van de eerste bestelling (Razer blackwidow Chroma US) de order status staat nog atlijd op Order in Process. Uiteraard wel al netjes betaald. (anders stond er Pending Payment)
Het gunstige aan deze actie vind ik dat je hem kunt proberen (wordt mn eerste mechanical keyboard) en als t je niet bevalt raak je m wel weer kwijt zonder verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
mark-k schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 00:04:
[...]

Het gunstige aan deze actie vind ik dat je hem kunt proberen (wordt mn eerste mechanical keyboard) en als t je niet bevalt raak je m wel weer kwijt zonder verlies :)
Kwijt met winst :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dhl track and tracé is live bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik moet zeggen dat ze snel werken, pakketje is nu al onderweg vanuit het centrum een paar km hiervandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Hier ook, zending wordt vandaag geleverd! Dat is wel erg snel zeg, wow. Mijn bureau is nog niet eens vrijgemaakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:49

3DDude

I void warranty's

Hoe is dat zo snel.

Ik heb tijdens de eerste actie-dag een BW chroma besteld. Hij staat nu nog op order processing :O

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
Als ik me niet vergis stond voor eerste actie een leverdatum van 19 januari voor BW chroma (stealth). Ik weet niet zeker, maar misschien is hun voorraad pas op 19 januari aangevuld. Hopelijk krijgt iedereen zijn bestelling binnenkort. Mijn BW chroma stealth is al onderweg voor levering vandaag, ik had het tijdens 2e actie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
9:28 is het pakket al aangeboden bij mijn huis.. ik was uiteraard werken O.o

Vanavond het pakketje maar ophalen bij het sorteercentrum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
3DDude schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:34:
Hoe is dat zo snel.

Ik heb tijdens de eerste actie-dag een BW chroma besteld. Hij staat nu nog op order processing :O
Hier ook ;(

En iedereen maar blij doen met hun awesome keyboards hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Wordt hier in België ook geleverd vandaag. Dat is wel ongelofelijk snel O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:49

3DDude

I void warranty's

raar verhaal dan, dus later bestellen = volgende dag in huis, en ik maar wachten want hij staat in backorder? :S

Ik heb maar even een ticket in geschoten, met de vraag hoe lang het duurt en waarom ze nieuwe orders eerder leveren... :P

[ Voor 36% gewijzigd door 3DDude op 21-01-2015 11:51 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Mijne is ook al even onderweg, jammer dat ik niet thuis ben.
Ook geen idee of er getekend moet worden voor het pakket?
Wel beetje maf dat de orders die later gedaan zijn eerder de deur uit gaan en bezorgd worden. ik had er zelf al rekening mee gehouden en ook niet meer dan logisch gevonden als ze eerst de back-orders weg zouden werken om vervolgens de nieuwe bestellingen eruit te gooien.

GRMBL!!! :( :( Rzer heeft vergeten mijn huisnummer toe te voegen, nu moet het pakket volgens DHL eerst retour om het vervolgens nogmaals te laten verzenden. Ze kunnen ook niks aanpassen op mijn wensen want Razer is de verzender en die betaalt. Straat staat goed, maar huisnummer mist dus als ik straat opgeef en dat matcht moet extra huisnummer toevoegen toch niet zo moeilijk zijn.
Gekke is dat het huisnummer wel goed staat in de bevestigingsmail die ik kreeg van Razer evenals in de order status pagina.

[ Voor 40% gewijzigd door Rubman op 21-01-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ophalen misschien wen optie?

Mijn tiamat 7.1 is in middels afgeleverd. Nu de non-clicky blackwidow nog.... Kan niet wachten... Bureau gisteren al leeg geruimd en een afscheids foto gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 12:58:
Vanavond ophalen misschien wen optie?

Mijn tiamat 7.1 is in middels afgeleverd. Nu de non-clicky blackwidow nog.... Kan niet wachten... Bureau gisteren al leeg geruimd en een afscheids foto gemaakt.
Dat zou voor mij ideaal zijn, echter geen idee hoe en waar etc. Gezien er dus gegevens mistte heb ik ook geen briefje in de deur om het op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laaste vestiging waarvan uit je pakket kwam even bellen. Meestal kan je het hier na 6 uur oppikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
ik ben het eens met nejona. Dat ze tijdens de eerste sale een fout maken kan en dat is ook helemaal niet erg. We zijn allemaal maar mensen...

Wat ik jammer vind is dat ze eerst aankondigen een 2e sale te gaan doen aan het einde van de maand wanneer ze opnieuw zijn bevoorraad, maar vervolgens halverwege de maand plotseling een sale te openen met een minimale voorraad, waarbij vele items niet eens in stock waren.

Ik zat zelf te kijken naar een Leviathan, maar dit kon ik dus wel vergeten bij de 2e sale...erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:40:
De laaste vestiging waarvan uit je pakket kwam even bellen. Meestal kan je het hier na 6 uur oppikken...
Bedankt, dat is een goede tip geweest. _/-\o_ _/-\o_

DHL Amsterdam even opgebeld en het pakket wordt straks vanuit de auto direct bij de afhaalbalie gelegd zodat ik het af kan halen vanuit mijn stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Hier zonet bericht gekregen dat m'n BW Chroma Stealth aangekomen is. Nu nog werken tot 18u en dan een uurtje onderweg naar huis... Argh! Effe volhouden nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Hello Hans Schroder,

Thank you for ordering from Razer Store. The following product(s) have shipped. If you paid by credit card, your credit card has now been charged.

You may check the status of your order here.

Mijn Razer BlackWidow Chroma - US Layout is onderweg 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
(Besteld bij eerste sale 13 jan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Sneek schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 15:40:
(Besteld bij eerste sale 13 jan.)
Oh nice man, ben jij morgen ook blij :)
Die van mij is ook aangekomen, straks uitpakken en aansluiten, can't wait.

Trouwens de reden dat mensen die gisteren bestelden het vandaag al krijgen is omdat het op voorraad was. Bij de normale BW Chroma stond ships 19 jan, dus vandaar de vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Nostordici schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Oh nice man, ben jij morgen ook blij :)
Die van mij is ook aangekomen, straks uitpakken en aansluiten, can't wait.

Trouwens de reden dat mensen die gisteren bestelden het vandaag al krijgen is omdat het op voorraad was. Bij de normale BW Chroma stond ships 19 jan, dus vandaar de vertraging.
Ja, ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat het wat langer zou duren dan de normale levertijd, had al geaccepteerd dat ik half februari het toetsenbord zou ontvangen dus deze mail kwam erg welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn muis uit de eerste sale zou ook onderweg zijn. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FramesPerSecond
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-09 22:16
Wat een ONZIN! Ik was van plan de Razer Leviathan te kopen voor 200 euro, maar nu ik weet dat men deze tot 2 maal toe voor slechts 100 hebben weten te bemachtigen KUNNEN ZE HET HELEMAAL VERGETEN!

Ik zal absoluut nooit meer Razer aanschaffen wetend dat er een 50% korting actie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 19:55
FramesPerSecond schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:19:
Wat een ONZIN! Ik was van plan de Razer Leviathan te kopen voor 200 euro, maar nu ik weet dat men deze tot 2 maal toe voor slechts 100 hebben weten te bemachtigen KUNNEN ZE HET HELEMAAL VERGETEN!

Ik zal absoluut nooit meer Razer aanschaffen wetend dat er een 50% korting actie was.
Ik hoop dat dit een ontzettende troll is, anders is het misschien wel de meest trieste reactie die ik hier in weken gelezen heb.

Ja er was 2x een 50% kortinsactie, nee niet iedereen heeft kunnen kopen wat ze willen en ja het is jammer als je hem gemist hebt. So be it, je kan niet alles hebben in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FramesPerSecond
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-09 22:16
Zingo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:23:
[...]

Ik hoop dat dit een ontzettende troll is, anders is het misschien wel de meest trieste reactie die ik hier in weken gelezen heb.

Ja er was 2x een 50% kortinsactie, nee niet iedereen heeft kunnen kopen wat ze willen en ja het is jammer als je hem gemist hebt. So be it, je kan niet alles hebben in het leven.
Nee, geen troll, het is echt waar. Desondanks mijn kinderachtige comment ga ik niet mijn excuses aanbieden. Wat Razer heeft gedaan is een fout en zij zullen dit niet moeten herhalen.

Voor sommigen onder ons is het lastig om met dit soort situaties mentaal om te gaan. Ik wacht namelijk al maanden op de Razer Leviathan, het zou perfect passen in m'n kamer. Maar om nou de 100 euro extra te gaan betalen voor iets dat al geen 200 euro zou moeten kosten gaat gewoon simpelweg te ver. Alleen al het idee om het dubbele te betalen waar anderen wél die korting genieten, gaat mij te buiten.

Hadden zij niet deze actie gehouden, dan had ik er geen probleem mee gehad om er 200 euro voor neer te tellen. Het geld is er wel, maar de complicatie van de korting waar ik nou mee zit dus ook.

Daarnaast had ik ook graag een Razer Sieren gehad. Ach ja, was toch weer iets dat ik niet nodig heb. Razer heeft me in ieder geval veel moeite en geld bespaard met deze fanastische actie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FramesPerSecond schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:53:
Voor sommigen onder ons is het lastig om met dit soort situaties mentaal om te gaan. Ik wacht namelijk al maanden op de Razer Leviathan, het zou perfect passen in m'n kamer. Maar om nou de 100 euro extra te gaan betalen voor iets dat al geen 200 euro zou moeten kosten gaat gewoon simpelweg te ver. Alleen al het idee om het dubbele te betalen waar anderen wél die korting genieten, gaat mij te buiten.
Dat je last hebt van verlammende afgunst kun je nauwelijks de schuld van Razer noemen ;) Jij bent niet benadeeld, een selecte groep heeft mazzel gehad. Als je je in het leven continu druk moet maken over mensen die meer mazzel hebben dan jij houd je weinig leven meer over.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img537.imageshack.us/img537/9943/CsLske.jpg
Voor
Afbeeldingslocatie: http://img661.imageshack.us/img661/1944/DGUDeM.jpg
Tijdens de opruiming
Afbeeldingslocatie: http://img911.imageshack.us/img911/6963/N3NEni.jpg
Pakketjes binnenr/opgehaald
Afbeeldingslocatie: http://img537.imageshack.us/img537/9849/NQqwYF.jpg
Na het uitpakfeest. Nu nog alles instellen...

We zien mijn Razer Ouroboros, Razer Blackwidow chroma stealth, en de Razer Tiamat 7.1,

Razer and Sneek thanks..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat scherm nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Hier ondertussen ook thuis en m'n Chroma aangesloten. Wat is het leuk prutsen met de kleurtjes :D
Hoewel het een stealth is, valt het me heel hard op dat dit keyboard toch nog steeds veeeeel meer geluid maakt dan een klassiek toetsenbord, is wel 'n beetje aanpassen en denk dat m'n vriend het op den duur wel wat beu zal worden. Zeker op de bureautafel die ik nu gebruik, wordt dit geluid nog versterkt. Gelukkig dat ik geen gewone Chroma heb besteld haha.

Alleen is het wel een beetje wennen dat de "enter" toets geen twee rijen inneemt en dus typ ik constant ù ipv een enter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
FramesPerSecond schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 18:19:

Ik ga nooit meer bij de AH winkelen wetend dat er net hamster weken zijn geweest!
APPIE KAN HET HELEMAAL VERGETEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:44:
Letterlijke LOL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
Ik begrijp je frustratie, zelf heb ik voor circa €700 aan spullen van Razer hier liggen, allemaal gekocht buiten kortingen om. op DealExtreme (http://www.dx.com/p/174120) zie je misschien een vergelijkbare muis voor een tiende van de prijs die Razer vraagt en daar kan je je ook boos over gaan maken. Apple vraagt (los van R&D) misschien drie keer de productie & shipment prijs op de duurste iPhone. Over SMS berichtjes hebben providers altijd 6000% winst gemaakt en een glas wijn in een restaurant gaat drie keer over de kop. Wenskaarten hebben een winstmarge van 200% en een flesje mineraalwater of consumpties uit de minibar in een restaurant.. laat ik daar maar niet over beginnen

moraal van dit gezeur is dat je niet overal zoveel over na moet denken, raak je alleen maar ongelukkig van. Koop lekker zo'n prachtig toetsenbord en geniet ervan, waag het niet om een week later vervolgens dat toetsenbord op te zoeken in de Tweakers Pricewatch of te bekijken bij de MediaMarkt BTW actie.
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:32:
[afbeelding]
Voor
[afbeelding]
Tijdens de opruiming
[afbeelding]
Pakketjes binnenr/opgehaald
[afbeelding]
Na het uitpakfeest. Nu nog alles instellen...

Razer and Sneek thanks..
Ziet er prachtig uit! Morgen als mijn Chroma binnen komt zal ik ook even een foto maken, veel zal er niet veranderen want ik heb al een BlackWidow (de BF4 editie) maar de kleurtjes zijn wel héél gaaf.
unfor schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:44:
_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Sneek op 21-01-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeps, +1 komende tijd eens kijken naar een andere pc. en dan in combo met een nieuwe monitor.
Wil gewoon op 1 montor gamen, dus een 27 of 30 of 34 inch zal het wel gaan worden.
Misschien voor de fun er nog een monitor bij zetten voor mail etc..
nejona schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:42:

Hoewel het een stealth is, valt het me heel hard op dat dit keyboard toch nog steeds veeeeel meer geluid maakt dan een klassiek toetsenbord,
Dat merkte ik ook, maar als dit de stealth is, hoeveel geluid maakt de non-stealth dan wel niet?
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Actie geldt van 13-01 3:00 t/m 14-01 3:00