Razer 50% korting (op alles) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 32.957 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rann schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 18:57:
Nou mijn Kraken 7.1 gaat weer terug... Ik vind het nou niet een verbetering ten opzichte van mn 6 jaar oude sennheiser (2.0), ook vind ik hem ERG strak zitten, echt geklemd om je hoofd heen, en met bril is dat helemaal meh :/
Hier ook Brildragend, en sins een paar weken in bezit van een Sennheiser G4me Zero, Uitstekend headset kwa geluid helemaal top ! En zeer zeker bril vriendelijk, zit als gegoten.
(T heeft alleen een aardig prijskaartje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Net even langs DHL geweest me pakketje opgehaald.

Me razer mamba werkt tot nu heel erg fijn :D en voor de verandering maar eens wireless testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 19:49

3DDude

I void warranty's

Nostordici schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 00:17:
[...]

Gefeliciteerd man!

https://insider.razerzone...-appreciation-sales.2725/

Reactie van de CEO, vanwege de enorme negativiteit rondom deze actie, is dit mogelijk de laatste keer dat ze dit doen. Verder hadden ze ongeveer 1000 Blackwidow Chroma's in stock.

Ik hoop in ieder geval, dat ik de kans krijg er één te bemachtigen. Fingers crossed :p
Ik heb er een.. maar staat nog steeds op order processing :P

Ik was hem kwijt in mijn winkelmandje maar kon hem om 3:08 nogmaals toevoegen.
Toen eerst 3 keer de juiste code in lopen vullen, later de andere geprobeerd. Afrekenen en profit :+ :P

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En er is nieuws:
Last week, we held a CES Appreciation sale to thank our fans for our win at CES. Unfortunately the codes distributed were reversed for the first half hour which resulted in some fans being unable to get in on the sale. Upon its subsequent fix the sale continued for the entire day and most products were sold out. Nevertheless, we'd like to make up for the error for existing fans whom had not managed to use their codes.

We will be holding a Remedial Sale for Razer Insiders whom had registered for the sale earlier, and the discounts apply - 50% off all Razer gaming gear (except for systems which will be at 30% off).

You can retrieve your code again on Razer Insider (http://rzr.to/Insider) during the actual regional sale announcements. Note that no new codes will be distributed. All other details including sale timings will be communicated through Razer Insider, so keep a lookout then.
Bron: https://www.facebook.com/minliangtan/posts/823128024411648

Dus met je code hoef je niet meer om 3 uur 's nachts te campen op iets, want het worden regionale sales.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
We will be holding a Remedial Sale for Razer Insiders whom had registered for the sale earlier, and the discounts apply - 50% off all Razer gaming gear (except for systems which will be at 30% off).

Dus diegene die een insider account voor de sale had, krijgt de kans om korting te krijgen op razer gear? Of begrijp ik het verkeerd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Het lijkt mij dat mensen die voor de sale een code hebben aangevraagd, maar die niet hebben kunnen gebruiken, deze alsnog kunnen gebruiken tijdens de Remedial Sale.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

g0tanks schreef op zondag 18 januari 2015 @ 17:30:
Het lijkt mij dat mensen die voor de sale een code hebben aangevraagd, maar die niet hebben kunnen gebruiken, deze alsnog kunnen gebruiken tijdens de Remedial Sale.
Zo lees ik het ook ja. Ben zelf wel erg benieuwd naar de dag/tijd wanneer de nieuwe sale is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Precies, dat lijkt mij ook.

Van het Razer Insider forum:
Hi Insiders – we will be running the CES Remedial sales real soon so here’s a heads-up to stick around Razer Insider when that happens. It is important to note that all information pertaining to the sales, from now on, will only be posted on Insider, and no other social media posts will be made (i.e. no Facebook or Twitter announcements).

We will be splitting the sales according to region and it will be marked on the thread, here’s a reference on region tags:

[NA] – North America: USA and Canada
[EU] – Europe and United Kingdom
[AP] – Asia-Pacific, which includes Australia
[WW] – Worldwide RazerStore shipping locations.

We will be posting the sale times 24 hours before the sale opens and it will be marked with the appropriate region tags. You will only be able to retrieve your codes again then.

Do check back on Insider for the timings as no other alerts will be made. Keep a lookout then, it will happen really soon.
Dus het is zeer binnenkort en het wordt 24 uur van tevoren aangekondigd. Dat wordt het Insider forum in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

https://insider.razerzone...edial-sale-heads-up.2972/ staat die info dus op.

Ik hoop zelf eigenlijk dat de sale woensdag is, rest van de week werk ik namelijk tot 21:00/22:00 zonder mogelijkheden tot internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Jammer, heb geen code :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigabyteZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
weet iemand hoe het zit als het mis ging met betaling? had alles goed gedaan, iDeal aanklikken en opeens deed hij het niet ik cancel.
vervolgens opnieuw gedaan en dus die code invullen stond e r" code has already been used" maar heb niks gekocht, en de klantenservice reageerd niet op mijn mails(2x mail gestuurd)

[ Voor 6% gewijzigd door GigabyteZ op 18-01-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 21:13
Nou het is al morgen 20 Januari om 08:00 uur.

https://insider.razerzone...u-ces-remedial-sale.3024/

[ Voor 63% gewijzigd door XAEROCOOL op 19-01-2015 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dat wordt dan alsnog een wekker zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
Verschillende items nog niet in stock zoals de Leviathan die ik wil....helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André R
  • Laatst online: 17-12-2023
"Each customer/shipping destination is allowed to place only one (1) order with a maximum of one (1) item"

Betekend dat dat een muismat meebestellen op een muis van normaal €80 euro niet kan, om aan de €59 te komen voor gratis verzending?
Of bedoelen ze dat er op maar 1 item korting gegeven wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

André R schreef op maandag 19 januari 2015 @ 10:24:
"Each customer/shipping destination is allowed to place only one (1) order with a maximum of one (1) item"

Betekend dat dat een muismat meebestellen op een muis van normaal €80 euro niet kan, om aan de €59 te komen voor gratis verzending?
Of bedoelen ze dat er op maar 1 item korting gegeven wordt?
Dat kan niet. Je mag maar maximaal 1 item in je order hebben staan. Zie ook https://insider.razerzone...ds/razerstore-guide.1965/ de tweede post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:48

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik twijfel om morgen de Chroma of de Stealth aan te schaffen.
Het zal mijn eerste mechanische toetsenbord worden en twijfel behoorlijk voor welke ik moet gaan.

Hoe clicky is de niet stealth versie?

Daarnaast moet ik nog even wakker worden want de code werkt nu nog niet gezien het niet de 20ste is |:( |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Rubman op 19-01-2015 10:46 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg clicky op de YouTube filmpjes.. Zou ook even op YouTube zoeken.
Zo heb ik het ook gedaan, en tevens mijn conclussie dat ik hem te clicky vind

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 11:08 . Reden: tekst aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbosma
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-09 21:57
ziet er naar uit dat ik naast de pot pis, had ik maar op moeten letten op de razer site toen ik naar de forge zat te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

Helaas de vorige gemist:
You may retrieve your code here.
(Note: No new codes will be issued.)
waar staat:
Disclaimer:

- No new codes have been, or will be issued.
- If you have already utilized your code for a purchase, you will not be able to use the same code again.
- Codes will show as invalid when used outside of the Remedial Sale.
volgende keer beter :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:56
Die regio's zijn echt regio gebonden? Ergens ben ik bang dat alles morgen op is gemaakt door de Australiërs en Amerikanen hehe. We zullen zien, bedankt voor de heads up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 21:13
Voor Nederlanders wordt het vanaf Tilburg opgestuurd, dus ik denk niet dat Australiers van de eu shop kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Nostordici schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:50:
Die regio's zijn echt regio gebonden? Ergens ben ik bang dat alles morgen op is gemaakt door de Australiërs en Amerikanen hehe. We zullen zien, bedankt voor de heads up!
Ja. Als je de verschillende topics bekijkt op Insider zie je dat er bij de ene store item X niet op voorraad is en bij de ander item Y. Zo is in de US de Blackwidow Chroma niet beschikbaar, terwijl in de EU de Deathadder Chroma er niet is. Er zijn dus duidelijk verschillende voorraden per regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Laatst online: 24-06 19:38
Razer stelt me nu een 2e keer teleur...

Eerste sale zijn er verschillende dingen mis met een drukke site en mixed up codes.
Nu komen ze met een 'goedmaak' sale waarbij mijn gewilde item niet op stock is (Leviathan)...lekker dan

Had dan een week (of 2) extra gewacht totdat alles weer een beetje voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Klopt. Hier een lijstje van producten die sowieso niet beschikbaar zijn tijdens de EU sale:
- DeathAdder Chroma
- Orbweaver Stealth
- Leviathan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Bee.nl schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:24:
Klopt. Hier een lijstje van producten die sowieso niet beschikbaar zijn tijdens de EU sale:
- DeathAdder Chroma
- Orbweaver Stealth
- Leviathan
Jammer,

Bron ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 23:31
ik heb mijn code nog van de vorige sale :) maar is het 08:00 onze tijd morgen? Of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Als je in het Insider topic kijkt dat ik net linkte zie je 8:00 AM CET (=GMT+1) staan. Dat is onze tijdzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat vrij expliciet dat alleen ongebruikte codes geldig zijn. Jammer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good hunting morgen ochtend.
May the odds be ever in your favor.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:07
Wekker aan?? Pffffff.... ben ik nou de enige die gewoon al om 8 uur op zijn werk zit?

Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
als het om 08;00 in de ochtend is dan hoef ik niet eens een wekker te zetten :P ben half 8 op m'n werk. Dan bestel ik er wel eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Heeft iemand die link nog waar je je code kon checken? Of is de code nog hetzelfde als de vorige sale? (dan nog graag een link waar je m kan checken)

Edit: Laat maar, heb m gevonden.

Staan de codes nu wel in de juiste volgorde of moet je ze nog steeds omwisselen. Laatste update vd pagina was 13 jan staat erbij.

[ Voor 36% gewijzigd door mark-k op 19-01-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die totaal niet geinteresseerd is in Razer producten? Vind ze totaal niet mooi qua design,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:59:
Ben ik de enige die totaal niet geinteresseerd is in Razer producten? Vind ze totaal niet mooi qua design,
Wat is dan de toevoegen om op deze forum post te reageren? |:(

Nou laat ik hopen dat ik deze keer wel krijg wat ik graag zou willen :)
(wel fijn dat ik niet weer mn wekken midden in de nacht moet zetten) !

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
mark-k schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:57:
Heeft iemand die link nog waar je je code kon checken? Of is de code nog hetzelfde als de vorige sale? (dan nog graag een link waar je m kan checken)

Staan de codes nu wel in de juiste volgorde of moet je ze nog steeds omwisselen. Laatste update vd pagina was 13 jan staat erbij.
Ze staan nu goed, is 's ochtends aangepast in de vorige sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
mark-k schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:57:

Waar kan ik die codes vinden? Ik heb er nog wel een foto van maar wil het even dubbelchecken. Verder heb k twee codes, eentje ''Razor blade'' en de andere is voor ''all other products''. Moet ik voor een toetsenbord de laatste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ls789 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:37:
Waar kan ik die codes vinden? Ik heb er nog wel een foto van maar wil het even dubbelchecken. Verder heb k twee codes, eentje ''Razor blade'' en de andere is voor ''all other products''. Moet ik voor een toetsenbord de laatste gebruiken?
Ja, tenzij ze de codes weer omgedraaid hebben. Als het niet werkt is de tip dit de andere code te proberen, al gok ik dat ze nu wel drie keer kijken dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

ls789 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 16:37:
[...]

https://insider.razerzone.com/index.php?pages/ces-sale-2015/

Wel eerst ff inloggen anders werkt hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Many Thanks :) op mijn foto stonden ze inderdaad verkeerd om haha Nu maar hopen dat er een Stealth keyboard is morgen..

[ Voor 8% gewijzigd door ls789 op 19-01-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Iemand die de vorige keer op zn telefoon door de zooi gekomen is trouwens? Ik zit om 8 uur namelijk nog in de trein denk ik, of ik ben aan het lopen naar mn tentamen. Laptop in de hand werkt dan niet echt handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suc6 dan maar met je telefoon. maar vermoed dat je een uitdaging krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Nou lekker dan. Ik wilde de Leviathan... heb dus helemaal niks aan deze sale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Namens razer, onze oprechte excuses....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludipudi schreef op maandag 19 januari 2015 @ 18:13:
Nou lekker dan. Ik wilde de Leviathan... heb dus helemaal niks aan deze sale!
Gelukkig heb je twee kansen gehad 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:01:
[...]

Gelukkig heb je twee kansen gehad 8)
Wanneer dan? Eerste sale kwam ik dus niet door het geweld en dan toen ik er door kwam bleken de codes door Razer zelf verwisseld. Hierna was alles uitverkocht... Niet een echte kans gehad dus,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ludipudi schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:27:
Wanneer dan? Eerste sale kwam ik dus niet door het geweld en dan toen ik er door kwam bleken de codes door Razer zelf verwisseld. Hierna was alles uitverkocht... Niet een echte kans gehad dus,
Het was een kans. Dat het een loterij was wist iedereen van tevoren. Nu heb je nog een kans, maar kan je zelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:30:
[...]

Het was een kans. Dat het een loterij was wist iedereen van tevoren. Nu heb je nog een kans, maar kan je zelf niet.
Ik kan wel maar wilde de Leviathan. Deze wordt nu niet verkocht omdat ze het niet in voorraad hebben ofzoiets (vorige keer wel!). Dus dan ga ik niet iets kopen wat ik niet wil of nodig heb,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen, deel je code met iemand die er geen heeft bemachtigd... Hij blij. En jij een goed gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 19:41:
Ik zou zeggen, deel je code met iemand die er geen heeft bemachtigd... Hij blij. En jij een goed gevoel
Gezien de code accountgebonden is, heeft dat niet echt nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat is een probleem. Onee wacht. Even contact maken met elkaar. En dit bespreken... Bestellen en daarna afrekenen voor iemand anders is geen probleem hoor.... Bestellen en naar het adres van een 3de sturen ook niet trouwens... Suc6 ermee en waar een wil is is een weg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Heb je de voorwaarden wel gelezen? Je kan maar één item bestellen en je code is maar éénmaal geldig. Heb je geen code, of is je item niet meer op voorraad, pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megamind schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:40:
Heb je de voorwaarden wel gelezen? Je kan maar één item bestellen en je code is maar éénmaal geldig. Heb je geen code, of is je item niet meer op voorraad, pech.
Hoe voorkomt dat het gebruik van een tot nu toe ongebruikte, geldige code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:23:
Tja dat is een probleem. Onee wacht. Even contact maken met elkaar. En dit bespreken... Bestellen en daarna afrekenen voor iemand anders is geen probleem hoor.... Bestellen en naar het adres van een 3de sturen ook niet trouwens... Suc6 ermee en waar een wil is is een weg....
Als er iemand is die dit wil doen, mag die mij altijd contacteren. Ik ga alvast met m'n eigen code voor de Blackwidow Chroma Stealth, maar daar mag natuurlijk altijd een Chroma muis bij... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
nejona schreef op maandag 19 januari 2015 @ 21:03:
[...]

Als er iemand is die dit wil doen, mag die mij altijd contacteren. Ik ga alvast met m'n eigen code voor de Blackwidow Chroma Stealth, maar daar mag natuurlijk altijd een Chroma muis bij... 8)
Idem :)

Ik ga voor de BW Chroma Stealth, ik hoop dat ie lekker tikt. Nog maar 10 uurtjes, spannend hoor.

Edit: Iemand anders al opgevallen dat er op dit moment alleen een optie is om met creditcard te betalen? Ik kan niks veranderen bij: Select Saved Payment Option:*

Gelukkig heb ik ook een creditcard, maar wel balen als je hier morgen mee geconfronteerd wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Nostordici op 20-01-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nostordici schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:06:
[...]

Idem :)

Ik ga voor de BW Chroma Stealth, ik hoop dat ie lekker tikt. Nog maar 10 uurtjes, spannend hoor.

Edit: Iemand anders al opgevallen dat er op dit moment alleen een optie is om met creditcard te betalen? Ik kan niks veranderen bij: Select Saved Payment Option:*

Gelukkig heb ik ook een creditcard, maar wel balen als je hier morgen mee geconfronteerd wordt.
Ik wil datzelfde keyboard, maar heb geen cc. De vorige keer was er ook PayPal beschikbaar, hopelijk nu ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
mark-k schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:15:
[...]

Ik wil datzelfde keyboard, maar heb geen cc. De vorige keer was er ook PayPal beschikbaar, hopelijk nu ook weer.
Wil je anders eens proberen, misschien ligt het aan mij. Gewoon product x in de winkelwagen en naar betalen gaan, vorige keer kon je van alles selecteren. Nu niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 00:17:
[...]

Wil je anders eens proberen, misschien ligt het aan mij. Gewoon product x in de winkelwagen en naar betalen gaan, vorige keer kon je van alles selecteren. Nu niet...
Ja heb ik nu ook, daarom dat ik hier nog ff keek en zag dat meer dat dus hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfde hier. alleen de cc optie.
Maar goed, nog 19 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

* Rubman zit er klaar voor
Tijd om te chroma stealth te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Daar gaan we weer, is het handig om het product alvast in je winkelwagen te doen of geeft dat bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:45:
Daar gaan we weer, is het handig om het product alvast in je winkelwagen te doen of geeft dat bugs?
Dat vraag ik me dus ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Wel lullig voor de mensen zonder creditcard, krijgt Razer daar straks gezeur mee. En zo houdt het nooit op.

Veel succes alvast allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een remedi sale. cool:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:45:
Vorige keer raadden ze dat wel aan volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:52:
Wel lullig voor de mensen zonder creditcard, krijgt Razer daar straks gezeur mee. En zo houdt het nooit op.

Veel succes alvast allemaal!
Goed dat je het zegt. Had anders, denk ik, te laat geweest met de creditcard zoeken hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
Als iemand geen creditcard heeft en een code weg wilt geven hoor ik 't graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Yorin schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:56:
[...]

Goed dat je het zegt. Had anders, denk ik, te laat geweest met de creditcard zoeken hier.
Graag gedaan, hoop niet dat ik hierdoor mijn BW misloop haha ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 07:58:
[...]

Graag gedaan, hoop niet dat ik hierdoor mijn BW misloop haha ^^
Wil toch een Ouroboros, dus maak je daar maar geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Is het al begonnen? F5 als een leipe voor de BW Chroma maar nog steeds geen stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boem, in da pocket. Razer BlackWidow Chroma Stealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

BAM!! en de Chroma Stealth is binnen, dat ging eigenlijk veel soepeler dan in eerste instantie verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Nou, weer genaaid. Had product in winkelwagen, order afrekenen winkelwagen leeg en nu doodleuk zeggen dat de code al gebruikt is -.-

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

Had ik maar een credit card. Paypal is er niet als betaal optie bij gekomen

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier de Ouroboros kunnen bestellen met iDeal. Dus de creditcard voor niets opgezocht. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij wel. ook ideal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Neiltwo2 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:02:
Had ik maar een credit card. Paypal is er niet als betaal optie bij gekomen
Had hier gewoon de optie tot betalen met iDeal en Paypal iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:01:
boem, in da pocket. Razer BlackWidow Chroma Stealth
Gefeliciteerd, ik ook deze keer! :D
Ik was zelfs al ingelogd, scheelde ook weer een beetje tijd. Damn wat ging dat snel zeg, volgens mij is ie al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:01:
Is het al begonnen? F5 als een leipe voor de BW Chroma maar nog steeds geen stock.
Sommige producten zouden niet op voorraad zijn, is vermeld in het forumtopic op razer insider.
Ze gingen niet zoals de vorige keer veel meer stock in slaan of hadden gewoon hiertoe de mogelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:03:
[...]

Gefeliciteerd, ik ook deze keer! :D
Ik was zelfs al ingelogd, scheelde ook weer een beetje tijd. Damn wat ging dat snel zeg, volgens mij is ie al uitverkocht.
Ja hij is al weg -.- had hem in mijn mandje zitten maar bij de laatste stap stond ineens ''uitverkocht''

Nu maar de normale groene stealth genomen. Scheelt wel weer geld :) enige wat ik dan ga missen is wat kleur haha .Levertijd gewoon 1 dag?

[ Voor 7% gewijzigd door ls789 op 20-01-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 19:26

SpX

Hier was ideal gewoon beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Rubman schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:03:
[...]

Sommige producten zouden niet op voorraad zijn, is vermeld in het forumtopic op razer insider.
Ze gingen niet zoals de vorige keer veel meer stock in slaan of hadden gewoon hiertoe de mogelijkheid niet.
BW Chroma werd niet vermeld, al vanaf kwart voor 8 F5 ik, maar geen stock... helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K had um ook in mn winkelmand,.. maar helees BAM uitverkocht.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Oh dikke bs weer dit, kan alleen cc kiezen en die heb ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
SpX schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:04:
Hier was ideal gewoon beschikbaar.
ik had alleen CC optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 14:22

Neiltwo2

Neil

Ik zie dat de BW Chroma alleen credit card als betaal optie had. Andere spullen hebben wel gewoon paypal of ideal

Neil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
ls789 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:05:
[...]

ik had alleen CC optie..
Misschien alleen gedaan bij de BW Chroma.

Maak me nu wel zorgen, ik heb nog geen bevestigingsmail, ook niet bij mijn spam. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:04:
[...]

BW Chroma werd niet vermeld, al vanaf kwart voor 8 F5 ik, maar geen stock... helemaal niks..
Er is ook niet vermeld welke producten wel of niet in stock zouden zijn alleen dat sommige populaire producten zonder stock konden zitten ivm grote vraag die er sowieso al naar is. Ze hebben dus niet stock achter gehouden speciaal voor deze actie zoals vorige keer volgens mij wel.
Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:06:
[...]

Maak me nu wel zorgen, ik heb nog geen bevestigingsmail, ook niet bij mijn spam. Iemand anders wel?
Yes hier is hij gewoon binnen, kan ook bij mijn account zien dat hij geplaatst is.

[ Voor 26% gewijzigd door Rubman op 20-01-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Nostordici schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:06:
[...]

ik ook nog niet.. heb wel een printscreen van de hele boel gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannae
  • Laatst online: 16-01-2024
Blackwidow Chroma Stealth gelukkig deze keer wel gelukt en heb ook al een bevestigingsmail, woohoo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van mijn chroma al een bevestingsmail. deze was met cc betaald.
mijn vriendin heeft nog geen bevestiging van de Razer Tiamat 7.1 deze is via ideal betaald

ook natuurlijk overal screendumps van gemaakt....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2015 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Heeft het nog zin te F5en voor BW Chroma? Of kan ik beter stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Oef, gelukkig bleef de site deze keer wel werken, werkte de code wel en is alles goed gelopen.
Vorige keer had ik als tip gelezen dat je je cart al moest klaarzetten, de code kon je blijkbaar op voorhand ook al ingeven. Eigenlijk kon je voor 8u al bestellen maar besloot 't niet te doen gezien ik daarna gedonder kon krijgen. Moest dus echt naar m'n klokje zitten gapen tot 't echt 8u was.

Heeft dus gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:14:
Ik denk niet dat er halverwege de sale stock bij gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stop maar, staat al op notify me zoals ik zie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André R
  • Laatst online: 17-12-2023
Wow, dat ging soepel dit keer! De razer Naga classic, omdat de rest ook blauw is.
Ik had er graag nog een muismatje bij besteld, maar dat kon dus niet. En om daar nou weer apart 11 euro verzendkosten voor te gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisz
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:16:
stop maar, staat al op notify me zoals ik zie...
Heeft vandaag nog niet anders gestaan eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
Xitro schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:14:
Ik had bij de vorige sale gelezen dat er een waterkans was dat er nog zaken terug vrij kwamen (orders die toch niet doorgaan ofzo?) Je kan 't proberen maar 't is wel een kleine kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kon niet voor 8 uur bestellen... pas om 8 uur werd de code goedgekeurd...
ik heb elke min de code ingevoerd. en telkens een ongeldige code, tot 8 uur
maar goed nieuws dat het is gelukt
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Actie geldt van 13-01 3:00 t/m 14-01 3:00