Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] koppeling forumtopic met product faalt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om voor mij onnavolgbare reden kan er geen relatie gelegd worden tussen het forumtopic verbindingsconflict Samsung UE46ES8000 en D-Link DGS-1008D en het product dat daarin nadrukkelijk wordt aangehaald: pricewatch: Samsung UE46ES8000. In relatiebeheer komt de UE46ES8000 niet naar voren in een zoekopdracht (ook niet als je maar op een deel van de naam of in combinatie met Samsung zoekt).

Is het mijn onbegrip van hoe e.e.a. werkt, is het een bug of mist er wat in de masterdata van het product in de Pricewatch? Of zie ik toch wat over het hoofd?

Update.
Eenzelfde probleem met pricewatch: Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB in topic rikadoo in "Help - Seagate ST2000DM001 niet meer benaderbaar".

Update 2.
Hier nog een (mogelijke) kandidaat: TP-link powerline IPTV stoort. Zoeken op PA4020 of PA4010 levert geen resultaat, waar het evenwel in de SKU is opgenomen.

Update 3.
Het item onder Update 2 blijkt te behoren tot een groep (http://tweakers.net/produ...-av500-powerline-adapter/) die wel te koppelen valt.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2015 15:39 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dat klinkt als een bug: Pricewatch => Stoute Bugs

Zowel het letterlijk kopieren van de productnaam (Samsung UE46ES8000), als het tweakers ID, als de EAN levert niets op...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.