Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:26
Kunnen we nog een aantal resultaten krijgen van 720p/1080p videos eventueel met x264?

Ik wil er graag een bestellen maar twijfel behoorlijk, helemaal na het lezen van 2 personen hier die eigenlijk niet fatsoenlijk 1080p video's kunnen afspelen.

De personen die er een gebruiken, hoe werkt het afspelen met video's? Bij voorkeur met kodi maar dat maakt op zich niet veel uit..

Ik zit krap bij kas en als 1080p niet fatsoenlijk afgespeeld kan worden dan is het eigenlijk zone geld..

Alhoewel het natuurlijk te verhelpen is indien het alleen een cpu hitte probleem is en niet dat de cpu het gewoon niet aankan. Want ik begrijp dat je x265 niet goed werkt en dat dit niet direct warmte gerelateerd is.

[ Voor 30% gewijzigd door Nopheros op 31-03-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:43
Ik heb zojuist met Kodi een stukje van een film bekeken, 1080p x264, en dit ging vloeiend. Dit is op een nog niet aangepaste X7, ik moet de koelingsmodificatie nog doen (wachten op onderdelen).
Echter denk ik niet dat dit iets uitmaakt aangezien het CPU gebruik van Kodi meestal onder de 5% blijft. Een fluitje van een cent dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydegraaf
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-04 19:19
Ik had even een vraagje voor de mensen die een Pipo in bezit hebben:

Ikzelf heb nu een raspberry pi alleen ondersteund deze geen DTS-HD of andere hi-res audio bestanden. Weet iemand die icm kodi, wel DTS-HD in het schermpje van z'n receiver heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Ik heb hier naar zitten zoeken, maar het is mij nog niet gelukt. De huidige audio-driver is de Microsoft versie, en deze geeft bij ondersteunde formaten alleen maar de standaard formaten aan, niet de HD-formaten. En ik kan geen Intel-versie vinden van de driver die dit (misschien) wel ondersteund. Dus tot nu toe geen succes. Ook ik hoor graag van mensen die het wel gelukt is.

Hmm... Ik zie nu dat ik in de devicemanger 2 categorieen audio devices heb, en 1 met wel de Intel driver. Heb nu wel problemen met het instellen van de audio. Op 5.1 kan ik de testtoon niet meer afspelen, 7.1 (wat ik niet heb) wel. Ik zie in Kodi nu wel de HD-formaten onder pass-through, maar werken doet het niet. Nog maar eens kijken of ik de 1e categorie ook van de Intel drivers kan voorzien. Weet alleen al niet meer zeker waar ik die vandaan had, en heb omdat het toch niet leek te werken alles ook weer weggegooid :+ We puzzelen verder...

[ Voor 44% gewijzigd door buzzbuzz68 op 08-04-2015 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydegraaf
Heb ergens gelezen om de pass-through uit te zetten en op 7.1 zetten. Als je dan eens een HD 5.1 bestand afspeelt? En als je op o drukt dacht ik kan je zien wat er daadwerkelijk door de speakers komt.

Of op het schermpje van je receiver offcourse

[ Voor 10% gewijzigd door wesleydegraaf op 08-04-2015 11:09 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 12:10
Weet iemand hoe je de pipo een factory reset kunt geven? Als je hem bvb wilt verkopen?

Via Geekbuing:
http://blog.geekbuying.com/?p=16246
http://blog.geekbuying.com/?p=15623

}:O

[ Voor 38% gewijzigd door XenoMorpH op 09-04-2015 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
wesleydegraaf schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:59:
Heb ergens gelezen om de pass-through uit te zetten en op 7.1 zetten. Als je dan eens een HD 5.1 bestand afspeelt? En als je op o drukt dacht ik kan je zien wat er daadwerkelijk door de speakers komt.

Of op het schermpje van je receiver offcourse
Als je de pass-through uitzet krijg je denk ik PCM naar de receiver. Ik las net ook dat ik het aantal kanalen niet op het aantal speakers moet zetten maar op het aantal PCM-streams dat de receiver kan verwerken. Dus toch maar eens op 7.1 zetten. Ik ga nog eens wat proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik wil ook zòn ding, maar 2 maanden wachten heb ik geen zin in, waar kan je hem het beste bestellen ?

[ Voor 88% gewijzigd door Qubitzz op 16-04-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Ik heb nu een tijdje met de X7 mogen spelen, maar het valt me erg tegen.
1080p films afdraaien icm VLC-player is een ramp. Schokken en stotteren, blokkerig beeld en terwijl de cpu op 60C blijft (via LAN en WiFi). Heb tevens de extra koel oplossingen toegepast, hierdoor throttelt hij tenminste niet terug waar hij eerder dik boven de 70C kwam.
Popcorn Time draait 1080p redelijk.

Misschien een eigen systeempje bouwen eventueel toch een betere oplossing :|

[ Voor 6% gewijzigd door XenoMorpH op 18-04-2015 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 19:08

xon

Ik volg dit topic nog steeds terwijl ik inmiddels de duurdere (50 dollar) Minix Windows heb draaien voor meer dan een maand. Ja het geeft voor een ware tweaker (ook voor mij) een kick om voor 100 euro een complete windows bak aan de gang te krijgen. Toch, ik heb geen moment spijt van mijn Minix. Geen gezeur met warmte...snelheid...vastlopers..drivers..alles werkt direct probleemloos. En uiteindelijk is dat toch wat je wilt als je hem volledig gebruikt voor Kodi...(en geen klagende vriendin wil als ze suits aan het kijken is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydegraaf
maarrrrr... speelt ie ook dts-hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-04 11:47
XenoMorpH schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 03:22:
Ik heb nu een tijdje met de X7 mogen spelen, maar het valt me erg tegen.
1080p films afdraaien icm VLC-player is een ramp. Schokken en stotteren, blokkerig beeld en terwijl de cpu op 60C blijft (via LAN en WiFi). Heb tevens de extra koel oplossingen toegepast, hierdoor throttelt hij tenminste niet terug waar hij eerder dik boven de 70C kwam.
Popcorn Time draait 1080p redelijk.

Misschien een eigen systeempje bouwen eventueel toch een betere oplossing :|
Heb je hardware acceleratie wel aan staan in VLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Heeft iemand de pipo al als arcade machine getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Ik krijg het niet aan de praat. Heb nu de pass-through uitgezet in Kodi, en nu krijg ik de core DTS track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:47

RobertowNL

For your gear!

Gisteren de PIPO X7S binnen gekregen, helaas heeft de Android dualboot geen playstore.
Verder diverse kleine wijzigingen aan het moederbord, maar verder identiek qua koeling zoals het nu lijjkt.

Gezien ik gisteren windows bakcups heb gedraaid vanavond maar eens even testen hoe het met de throtheling gaat.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootma
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-08-2024
XenoMorpH schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 03:22:
1080p films afdraaien icm VLC-player is een ramp. Schokken en stotteren, blokkerig beeld en terwijl de cpu op 60C blijft (via LAN en WiFi).
Ik had dit ook op een laptop met een i5 processor, 1080p vanaf een SSD stotterde als de hel, probleem lijkt in VLC te zitten.
Daarna heb ik Media Player Classic geprobeerd, geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23375

Er is in januari een nieuw Bios uitgekomen (ook onder Windows te flashen).
Dit Bios knijpt de turbo-stand (bij uitzondering wordt de 2,1 GHz gehaald, terwijl hij verder wel netjes op de 1,5 GHz blijft draaien) en dat zorgt ervoor dat de Pipo qua temperatuur niet meer in de problemen komt.
Voor zover ik heb kunnen nagaan (gebruik geen Kodi maar MPC-HC en TMT6) heeft dit geen nadelige gevolgen voor de video-weergave. Alles blijft soepel afspelen :)

De nieuwe Pipo's worden al geleverd met dit Bios, terwijl de oudere eenvoudig te flashen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-02-2023
Ik blijf dit met interesse volgen. Zit enorm te twijfelen of ik de Pipo moet aanschaffen of de Z64. Ik wil in ieder geval een Windows platform ivm het draaien van Pulsar via Kodi.
De bios update mbt de koeling is wel weer goed nieuws.
Heb nu een Xtreamer Sidewinder 4 en dat is vanaf het begin drama geweest. Veel zelf moeten aanpassen en tweaken. Wil dat liever nu niet weer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 15:03

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Heeft iemand toevallig al Dolphin getest met Wii of gamecube? Mijn Intel HD4000 heeft al moeite met Wii games en volgens mij is deze chip niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Nu beide pipo's voorzien van:
http://www.ebay.de/itm/Ph...ageName=ADME:L:OU:NL:3160

Blauwe spul dat er onder zat dus verwijderd en vervangen door het witte en dat scheelt al. Dan het plakplaatje/heatsink van de PIPO eraf en vervolgens simpele koelblokjes erop en geen problemen met warmte meer.
Zal vanavond eens wat fototjes plaatsen :))
Of morgenavond O-)

[ Voor 13% gewijzigd door RobertowNL op 23-04-2015 09:01 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
whiner schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:57:
[...]

Heb je hardware acceleratie wel aan staan in VLC?
Hmm, nee, dat kan ik idd nog ff proberen, tx voor de tip.
grootma schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:29:
[...]

Ik had dit ook op een laptop met een i5 processor, 1080p vanaf een SSD stotterde als de hel, probleem lijkt in VLC te zitten.
Daarna heb ik Media Player Classic geprobeerd, geen problemen meer.
Heb de MPC nog niet op de pipo gezet, ik kan hem wel eens proberen. Heb hem wel op mn laptop staan trouwens. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XenoMorpH schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:16:
[...]

Hmm, nee, dat kan ik idd nog ff proberen, tx voor de tip.

[...]

Heb de MPC nog niet op de pipo gezet, ik kan hem wel eens proberen. Heb hem wel op mn laptop staan trouwens. 8)7
MPC kan ik ook aanraden. Dat speelt bij mij alles vloeiend af.
Zowel de bestanden die met HW-versnelling gaan als de Hi10 bestanden die voornamelijk door de processor moeten worden gedecodeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-02 08:00
RobertowNL schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:18:
Gisteren de PIPO X7S binnen gekregen, helaas heeft de Android dualboot geen playstore.
Verder diverse kleine wijzigingen aan het moederbord, maar verder identiek qua koeling zoals het nu lijjkt.

Gezien ik gisteren windows bakcups heb gedraaid vanavond maar eens even testen hoe het met de throtheling gaat.
Ik zie dat je een dualboot hebt, weet je of er een instelling is om het keuzescherm Android of Windows te skippen zodat hij bijvoorbeeld altijd met Windows opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Ferdinand1968 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:03:
[...]

Ik zie dat je een dualboot hebt, weet je of er een instelling is om het keuzescherm Android of Windows te skippen zodat hij bijvoorbeeld altijd met Windows opstart?
Ja, op de Windows desktop zit een bestandje waarmee je kan wisselen. Hier kan je ook een schuifje omzetten om de vraag van de bios te skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
Dank je, dan ga ik de 64GB dual boot versie halen op Geekbuying.com. Bij het bestellen zag ik dat er ook een Pipo X8 is met display, even gegoogled en besteld bij Gearbest.com voor 108 euro incl versnelde levering, als ik 6 weken wilde wachten was hij maar 99 euro. Nu maar hopen dat er geen invoerkosten bijkomen. Je moet wel de code PIPOX8 gebruiken.

[ Voor 67% gewijzigd door Ferdinand1968 op 01-06-2015 22:13 . Reden: Geen X7 maar X8 besteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil op korte termijn een x7 hebben, is deze voor een normale prijs in .nl of .eu te bestellen? Of heeft iemand er nog eentje over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb inmiddels een x7 binnen. Heeft iemand al de nieuwe firmware geflashed? Die zou het throttelen voorkomen door de max speed op 1.5 ghz af te toppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 15:57:
Heb inmiddels een x7 binnen. Heeft iemand al de nieuwe firmware geflashed? Die zou het throttelen voorkomen door de max speed op 1.5 ghz af te toppen.
Ik draai hier probleemloos met de nieuwste firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:08

Gotez

42

Ferdinand1968 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:26:
Dank je, dan ga ik de 64GB dual boot versie halen op Geekbuying.com. Bij het bestellen zag ik dat er ook een Pipo X8 is met display, even gegoogled en besteld bij Gearbest.com voor 108 euro incl versnelde levering, als ik 6 weken wilde wachten was hij maar 99 euro. Nu maar hopen dat er geen invoerkosten bijkomen. Je moet wel de code PIPOX8 gebruiken.
Hoe bevalt de X8? Ziet er wel heel aantrekkelijk uit incl touch. Werkt alles vloeiend? b.v. Netflix? Flims van NAS etc. Kun je een kleine update geven?

Edit: ik zie dat het scherm 1024*800 is. Om die aan te sluiten op full HD tv moet je met extended displays gaan werken. En dan kun je weer niet met touch besturen. Hoe heb jij dit opgelost?

[ Voor 13% gewijzigd door Gotez op 15-06-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdinand1968
Genesis werkt vloeiend, films van een nas werk vloeiend, Netflix heb ik niet, dus dat kan ik niet vertellen. Scherm is geen 1024x800 maar 1280x800 en het beeld vind ik heel goed.

Je kan niet met dupliceren werken omdat dan je tv niet helemaal wordt gevuld. Met extended kan je wel werken en met verschillende resoluties 1920x1080 op grote scherm en 1280x800 op het kleine scherm, maar als ik film kijk wil ik het kleine scherm uit hebben. Ik heb een snelkoppeling om de beeldschermen aan te sturen op het bureaublad gemaakt. Als ik film wil kijken druk ik op de snelkoppeling en gaat het kleine scherm uit en het grote scherm aan, dan heb ik 1920x1080. Ik gebruik sowieso een toetsenbord. Omdat ik vaak muziek luister heb ik het grote scherm niet nodig, en volstaat het kleine scherm, alleen als ik de computer uitzet en weer aan zet heb ik geen beeld op het kleine scherm omdat Windows de laatste instelling vasthoudt, daarom heb ik een andere snelkoppeling gemaakt die het kleine scherm activeert en in de opstartmap geplaatst. Nu kan ik het kastje altijd als muziekkastje gebruiken en heb ik altijd beeld. Ik ben heel tevreden over het kastje, zou hem zo weer kopen. Ik heb ook filmpje op YouTube gezet.

[ Voor 9% gewijzigd door Ferdinand1968 op 15-06-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:08

Gotez

42

Leuk fimpje. Het werken met die snelkoppelingen werkt heel netjes. Goed bedacht, Bedankt.

Edit: ik ben uiteindelijk voor de Ainol mini pc gegaan met batterij erin. Wij doen de audio + tv aan en uit door de centrale stekker aan/uit te doen. Dan ik het handig dat de computer netjes af kan sluiten ipv direct dood gaat als een van de kids de stekker eruit trekt.

[ Voor 60% gewijzigd door Gotez op 17-06-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Vlak voor het weekend eentje besteld als simpele pc in de camper. Heb voor een paar euro bij eBay de spulletjes voor de koelmoe besteld. Daarnaast ga ik kijken naar de voeding omdat aansluiten op 12V natuurlijk de voorkeur heeft. Maar hij is standaard al 12V dus dat zal geen probleem zijn denk ik. Komende week de Windows 10 upgrade hoop ik. Ben al weer jaren met Mac bezig dus zal wel weer wennen zijn.

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:36
Gisteren ook deze geupgrade naar Windows 10 met de update tool van MS :)
Windows 8.1 with Bing is nu Windows 10 Home geworden, geen Bing versie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
Geen problemen met activatie en drivers?

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
Ik ben eruit.

Geen nieuwe installatie maar Windows 10 Home (32bit) upgrade vanuit Windows gedaan.
Geen problemen met drivers en werd geactiveerd.
Met een programmaatje van de site Freaktab.com de productkey van Windows 10 veiliggesteld.
Er blijkt dan nog een map Windows.old aan te zijn gemaakt maar die blijkt meer dan 12Gb groot (van de 32Gb geheugen). Ik heb een tijd niet meer met Windows gewerkt, maar met dank aan MS zelf als volgt opgelost.

1. Open Schijfopruiming door te klikken op de knop StartAfbeelding van de knop Start. Typ Schijfopruiming in het zoekvak en klik vervolgens in de lijst met zoekresultaten op Schijfopruiming.

Als u wordt gevraagd een station te kiezen, klikt u op het station waarop u zojuist Windows hebt geïnstalleerd en klikt u vervolgens op OK.

2.Klik in het dialoogvenster Schijfopruiming op het tabblad Schijfopruiming op Systeembestanden opruimen.

Als u opnieuw wordt gevraagd een station te kiezen, klikt u op het station waarop u zojuist Windows hebt geïnstalleerd en klikt u vervolgens op OK.

3.Schakel het selectievakje Vorige Windows-installatie(s) in en eventueel andere selectievakjes voor de bestanden die u wilt verwijderen en klik op OK.

4.Klik op Bestanden verwijderen in het bericht dat wordt weergegeven.

Tot op heden draait hij als een zonnetje. Hoop dat jullie er ook wat aan hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door CrashHouse op 31-07-2015 14:16 ]

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
Onderdelen besteld voor de koelmod en een 12v aansluiting gemaakt voor onderweg. Ook een pcb naar sma kabeltje besteld zodat ik straks kan experimenteren met verschillende antennes. Bereik is niet erg sterk. Kan uiteraard ook aan de adapter liggen. Heb alvast Vistumbler geïnstalleerd en deze draait goed op W10. Ben benieuwd naar mijn campersetup! ;-)

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-01-2021
Ik had eerst hier een overzicht gezet met de ervaringen die ik met de Pipo X7s had maar nu werkt de Pipo niet meer goed dus maar weggehaald. :'(

Anyway: een waarschijnlijk foute bios setting op disabled gezet en nu werken de usb poorten niet meer.
Ik heb mezelf dus buitengesloten aangezien de flymouse of een toetsenbord niet meer werken.
De ethernet verbinding werkt ook niet meer want die zou usb-to-ethernet zijn.

Bluetooth en draadloos staan helaas uit.
Ik zit dus naar het Windows8 tegelscherm te kijken en kan helaas er niks mee nu. 8)7

Aan de achterkant zit een reset knop die via een paperclip ingedrukt kan worden maar die lijkt niet te reageren op iets. De micro USB port eronder lijkt ook geen sjoege te geven.

Iemand een idee hoe het bios oid te resetten zodat de Pipo weer gebruikt kan worden?

Begin al bang te worden dat de Pipo naar de Eeuwige Elektronisch Jachtvelden moet gaan. :/

[ Voor 100% gewijzigd door pinolief op 09-08-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
Heb een clean install van Windows 10 gedaan. Eerst een upgrade gedaan om 'm geactiveerd te krijgen. Daarna de drivers hier gedownload en met een tooltje de key uitgelezen. Daarna via de MS site W10 install utility gedownload en daarmee een USB-stick voor 32-bits Windows 10 Home aangemaakt. Hiervan geboot en een cleane installatie gedaan waarbij ik alle partities gedelete heb. Met bedrade muis en toetsenbord vervolgens de drivers geïnstalleerd. En hij werkt weer als een speer. Meer dan 20GB vrije ruimte.

[ Voor 13% gewijzigd door buzzbuzz68 op 12-08-2015 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 656281

Ik heb dezelfde methode gebruikt, de usb start op met de installatie van win 10 home. Echter na de instellingen aan te passen, krijg ik een foutmelding en wil niet meer verdergaan (vind de mediabestanden niet). Ik heb de versie windows 10 NL home 32 bits (iso) via de ms site op usb gezet met de ms tool. Moet ik misschien een andere versie downloaden of zijn er nog instellingen in het bios die veranderd moeten worden? Mijn update naar windows 10 Home werkt perfect en is geactiveerd, maar een clean install lukt me niet. Ik heb overigens 18 Gb vrije schijfruimte met enkele programma's als kodi, ccleaner, malwarebytes, hdmonitor geïnstalleerd. Overigens moest ik voor windows 8.1 met bing het Nederlands taalpakket installeren.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 656281 op 21-09-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:24
Hallo allemaal
Ik heb een x7 met dual boot.
Nu wil ik graag het android gedeelte verwijderen en meer geheugen voor windows (10) vrij maken.
Heeft iemand een idee hoe dit moet/kan gebeuren?
Heb gezocht op dit forum er naar maar kan niets hierover vinden.
Mijn dank is groot

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,3850 kw zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:47
berrieberrie schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:25:
Hallo allemaal
Ik heb een x7 met dual boot.
Nu wil ik graag het android gedeelte verwijderen en meer geheugen voor windows (10) vrij maken.
Heeft iemand een idee hoe dit moet/kan gebeuren?
Heb gezocht op dit forum er naar maar kan niets hierover vinden.
Mijn dank is groot
http://freaktab.com/forum...d-partition-on-my-pipox7s

Anders daar op dat forum even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:24
Dankjewel, zal het gaan uitproberen of t lukt.

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,3850 kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Sack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-04 12:01
Ik heb er een gekregen en vind het een leuk apparaat. Gelijk de koeling gemod. De blokjes die je bijvoorbeeld op Ebay koopt voor een raspberry pi, werken prima in plaats van die belachelijke plaat die ze er op gedrukt hebben. De load blijft tussen de 55 en 65 C, afhankelijk van de load en gemeten over een aantal dagen aan staan. Is het iemand gelukt om er een stabiel draaiende linux versie op te zetten ?

GA-P35-DS3R, C2D E8400 @ 3,6 Ghz, 2 GB OCZ Platinum rev 2 800 5-5-5-15

Pagina: 1 2 3 Laatste