[Zero Tolerance] Religie en associatie met terrorisme

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 9.788 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:50

Standeman

Prutser 1e klasse

SomerenV schreef op zondag 15 februari 2015 @ 04:13:
[...]

....

En dan zijn we weer terug bij het begin: we moeten ons eigenlijk compleet afzonderen van het Midden-Oosten en ze het probleem zelf op laten lossen want alles wat het Westen doet is olie op het vuur. Stuur extremisten uit eigen land naar het Midden-Oosten in plaats van ze met man en macht hier te houden,trek alle Westerse militairen terug, verbreek verbonden met landen die als extremistisch bestempeld kunnen worden, een inreisverbod voor mensen uit die landen, asielzoekers uit die landen per direct terugsturen. Als het Westen gewoon zeggen dat je je compleet afzondert van de conflicten in het Midden-Oosten. Ja, dit is inhumaan, het gaat waarschijnlijk tegen de mensenrechten in in bepaalde gevallen, het zal economische problemen met zich meebrengen (olie) en vast nog wat meer neveneffecten, maar de bevolking wordt dan opeens afhankelijk van wat ze zelf doen, niet van wat wij voor hun doen. Ze zullen dan mogelijk eerder zelf ingrijpen waardoor het probleem van binnenuit opgelost wordt.
En jij denkt dat het geen effect zal hebben hier? Ik denk dat we het lastig gaan hebben wanneer Iran en Israël elkaar bestoken met kernwapens. En als SA het echt wil, hebben ze ook snel een arsenaal staan. Geld genoeg.

Dan heb je nog eens mogelijke Russische / Chinese inmenging als het westen zijn handen er van af trekt. Wat gaan die doen in het Midden Oosten? Ik weet zeker dat de Chinezen de olie wel voor een prikkie willen hebben.

Punt is, het westen zit niet alleen op deze aardkloot en problemen houden vaak niet op bij landsgrenzen.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* linkdrops en Youtube filmpjes, twee dingen die in W&L ongewenst zijn.

Je bent recent nog voor dit soort gedrag gewaarschuwd.

[ Voor 119% gewijzigd door gambieter op 21-08-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

We hebben intusen genoeg van dit soort topics in ASP, en om te voorkomen dat we nog meer slechte en tendentieuze posts als ^^ krijgen, hang ik hier een slotje aan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit is een Zero Tolerance topic, en geen topic voor het tot in den treurnis herhalen van de eigen visie. Zorg dat posts onderbouwd zijn.