(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.115 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 17:18

Sneek

Tweaker

Aghanim schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 09:21:
[...]

Dat is prima mogelijk hoor. Wij zijn in september ook van Oxxio naar Essent overgestapt vanwege de voordeligere tarieven. Wel obv een jaarcontract en niet met allerlei cadeaus erbij.
Hallo!

We gaan wat offtopic maar ik heb even in de energiemarkt gewerkt. Oxxio is extreem duur (zeker aangezien een jongen van Essent met de iPad contracten gaat rekenen waar niet alleen de tarieven en paar cent hoger zijn maar waar je ook vastrecht/administratieosten van 30 euro per maand betaald (ipv de 5-8 euro per maand). Essent rekent uiteraard ook gewoon de cadeaus door in het vastrecht/de tarieven.

In mijn ervaring heb je het voordeligste contract via een veiling of onafhankelijke prijsvergelijker.

Maar laten we nu weer ontopic gaan. Ik moet toegeven dat een MM cadeaubon altijd leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike643
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-04 19:13
Bhai schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:47:
Iem. enig idee welk filiaal (in de randstad) de ASUS N551JK-CN157H nog heeft?
Telefonisch zijn ze nagenoeg niet te bereiken...
Ben ik ook benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-05 16:10
Overigens is die in de pricewatch al voor 850 EUR ipv 800 EUR (Dixons staat er niet meer tussen).
Dus ik vermoed dat ie nu - als MM op voorraad heeft - 700 EUR kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In principe zou MediaMarkt de prijzen voor alle producten vastzetten op woensdagmiddag en dit voor de gehele BTW-actie zo laten. Je zou hem dus gewoon voor € 661 moeten kunnen kopen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
thomasv93 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:40:
Helaas, besteldatum 28-01 rond 18:10. Nog steeds niet verzonden.

Yamaha RX-V477
Kennelijk hangt de snelheid van levering van het product af. Heb woensdag tussen 18.00 en 19.15 uur 3 producten besteld. Het eerst bestelde product (Nexus 6) werd afgelopen donderdag al bezorgd. Het tweede en derde (cameralens en stofzuiger) werden gisteren bezorgd. Alles is verzonden vanuit Goes. Ook bleek ik vannacht rond 4.00 uur van alle drie de bestellingen per email de facturen en een formulier voor eventuele retourzending te hebben gekregen. Wat de afhandeling van de bestellingen betreft heeft de MM mij positief verrast. :*)

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110

Gisteren nogmaals bij de MM in Bijlmer ArenA geweest. De Nikon D5300 VR ii kit was niet op voorraad. Echter is het mij gelukt om deze te "kopen". Ik moest 50 euro aanbetalen. Zodra hij binnen is wordt ik gebeld en mag ik het resterend bedrag betalen en kan ik hem in ontvangst nemen. Dit voor de afgepreisde prijs.

Dus, ze kunnen wel dingen verkopen voor de prijs van nu die niet op voorraad zijn. Alleen kon de verkoper niet beloven hoelang het zou duren. Omdat hij zelf ook geen bestellijst en leverlijst had. Wel kan ik altijd nog mijn geld terug krijgen, voor het geval als het te lang duurt.

Zo, dus niet opgeven als je het product niet kan vinden. Gewoon een beetje bij de verkopers gaan praten en erop dringen dat je het toch erg jammer vind dat het product er niet is.

[ Voor 0% gewijzigd door 629110 op 31-01-2015 12:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 19:29

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

629110 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:24:
Gisteren nogmaals bij de MM in Bijlmer ArenA geweest. De Nikon D5300 VR ii kit was niet op voorraad. Echter is het mij gelukt om deze te "kopen". Ik moest 50 euro aanbetalen. Zodra hij binnen is wordt ik gebeld en mag ik het resterend bedrag betalen en kan ik hem in ontvangst nemen. Dit voor de afgepreisde prijs.

Dus, ze kunnen wel dingen verkopen voor de prijs van nu die niet op voorraad zijn. Alleen kon de verkoper niet beloven hoelang het zou duren. Omdat hij zelf ook geen bestellijst en leverlijst had. Wel kan ik altijd nog mijn geld terug krijgen, voor het geval als het te lang duurt.

Zo, dus niet opgeven als je het product niet kan vinden. Gewoon een beetje bij de verkopers gaan praten en erop dringen dat je het toch erg jammer vind dat het product er niet is.
Principe is hij verkeerd bezig, regel is op=op namelijk.

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Chibi2k schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:52:
[...]

Principe is hij verkeerd bezig, regel is op=op namelijk.
De regel is op=op, tenzij een verkoper je dat andrs aan kan bieden. Dat hangt af van het product en de leverancier. Dus fout bezig? Nee, niet echt. Het zou verkeerd zijn als er geen op=op-regeling is, en ze bestellen het dan niet meer voor je. De regel is op=op, uitzonderingen zijn altijd mogelijk.

**edit**
Wat ik er wel aan toe wil voegen is dat een verkoper je niet verplicht is dit aanbod te doen. Als het mogelijk is, is dat mooi. Maar dat kan simpelweg niet in alle situaties. Sterker nog, in de meeste situaties niet. Er zijn uitzonderingen maat dat komt niet veel voor.

[ Voor 22% gewijzigd door w4rguy op 31-01-2015 13:40 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-05 23:26
de site van de mediamarkt wekt bij mij toch echt het idee op dat er nog een bedrag van de prijzen af gaat.

Bij de asus transformer pad http://www.mediamarkt.nl/...7,1491485.html?langId=-11
gaat er echter nergens 21% af, ook niet na actiecode. Dus die 148 zal wel de prijs na korting zijn dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-05 21:06
Hi Fi Corner heeft ook btw acties
Zelf daar de Marantz SR5009 voor €519 besteld
NR1504 en 1604 zijn er trouwens te koop voor 299 en 399.

[ Voor 5% gewijzigd door Pharminepulse op 31-01-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05 09:02
Iemand enig idee of er een mediamarkt is die de HP Chromebox verkoopt, hij is namelijk uitverkocht bij de BCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:29
629110 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:24:

Wat ik vorig jaar leerde was dat het verschilt per afdeling. In een MM werken de afdelingen redelijk autonoom. Bij witgoed kon ik een niet beschikbaar product bestellen tegen de btw-weg prijs, bij de computer afdeling kon dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:00
marteltor schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:41:
de site van de mediamarkt wekt bij mij toch echt het idee op dat er nog een bedrag van de prijzen af gaat.

Bij de asus transformer pad http://www.mediamarkt.nl/...7,1491485.html?langId=-11
gaat er echter nergens 21% af, ook niet na actiecode. Dus die 148 zal wel de prijs na korting zijn dan :(
Ik zou dat product niet kopen...
Voor het opslaan van app, foto's en video is 8 GB opslaggeheugen beschikbaar, wat door middel van een microSD-kaart te vergroten is met maximaal 64 GB
Flash storage wordt extreem traag als je het vol zet. Met 8 GB kan het niet anders dat het binnen no time vol zit en je te weinig (procentueel gezien) nand cellen leeg laat. Vervolgens wordt je hele device onwerkbaar traag. Dit was bijvoorbeeld ook bij de eerste Nexus 7 te zien. Gewoon niet doen met 8 GB...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:04
Pharminepulse schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:43:
Ja, leuk die HiFi-corner. Vanmorgen naar de MM in Ede geweest voor de NR1605, helaas niet meer op voorraad, bij HiFi-corner was hij ook te koop voor €428.
Eerst even boodschappen gaan doen, even gegeten en dacht te gaan bestellen maar de prijs was ineens €469
Gebeld met HiFi-corner maar er was inderdaad een prijsverhoging geweest, in de afgelopen 2 uur, en nee, ze leveren hem niet meer voor €428.
Snel op de MM site gekeken en daar de zilveren besteld voor €428, scheelt toch €41, stom van HiFi-corner, had 'm anders daar gekocht.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

*knip* Heb hem sinds gisteren in mijn bezit en kom van een 17 inch beeldscherm en het 15,6 inch beeldscherm bevalt me toch niet. Het is een top apparaat en ik ben dus eigenlijk op zoek naar het 17 inch model ervan.. *knip* en zeker van zijn dat ik het 17 inch model te pakken kan krijgen.

*knip* spam

[ Voor 183% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Het 17" inch model moet 825 euro kosten :( heb ik gezien in de winkel. Dat was voor mij een tegenvaller, ik weet ook niet of het het broertje is van jouw 15" inch maar in de betreffende MM hadden ze geen andere 17" inch staan. Het model kwam ook met dezelfde i7 en een GTX850M grafische kaart.

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

Anoniem: 16328 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:25:
[...]

Het 17" inch model moet 825 euro kosten :( heb ik gezien in de winkel. Dat was voor mij een tegenvaller, ik weet ook niet of het het broertje is van jouw 15" inch maar in de betreffende MM hadden ze geen andere 17" inch staan. Het model kwam ook met dezelfde i7 en een GTX850M grafische kaart.
Klopt inderdaad. Gemiddelde prijs van de 17 inch is ongeveer 1300 euro. Waar heb je hem gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-02 08:50
Wie nog opzoek is naar een Gopro hero 4 Black, kan het ook proberen bij BCC op vertoon van een foto van het prijs boortje van de media markt kreeg ik de gopro mee voor 395,85 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Klopt inderdaad. Gemiddelde prijs van de 17 inch is ongeveer 1300 euro. Waar heb je hem gezien?
Ik meen dat het deze was dus de versie van 999 euro wat perfect aansluit bij de prijs van 825 euro na BTW korting: pricewatch: Asus N751JK-T7120H Dat was bij Media Markt Dordrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick80
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-03 23:47
Vandaag ons geld terug gehad, voor de BTW actie. Werd totaal niet moeilijk overgedaan. :P Vorige week laptop gekocht voor me vrouw was 324,-
Maar wat wel mijn verbazing schepte is dat ze prijzen niet mogen verhogen maar de zelfde laptop was nu 379,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
jermain schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:30:
Wie nog opzoek is naar een Gopro hero 4 Black, kan het ook proberen bij BCC op vertoon van een foto van het prijs boortje van de media markt kreeg ik de gopro mee voor 395,85 :)
Moet je wel een foto hebben van een MM waar de Gopro hero 4 black 479 euro kost.Bij de MM in Arnhem is de Gopro hero 4 black namelijk 529 euro.

Ik kon bij de BCC Arnhem wel 21% btw korting krijgen over hun prijs, ook 529 euro. Dat heb ik niet gedaan.
Voor 395 euro had ik 'm ook meegenomen.

Mag ik je foto even lenen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
Ponymaster schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:13:
[...]

Moet je wel een foto hebben van een MM waar de Gopro hero 4 black 479 euro kost.Bij de MM in Arnhem is de Gopro hero 4 black namelijk 529 euro.

Ik kon bij de BCC Arnhem wel 21% btw korting krijgen over hun prijs, ook 529 euro. Dat heb ik niet gedaan.
Voor 395 euro had ik 'm ook meegenomen.

Mag ik je foto even lenen? ;)
Tuurlijk mag dat >:)
Link: http://i62.tinypic.com/112hkex.png

laat even weten of het gelukt is, deze foto is van Media Markt Amsterdam Arena ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 22:45
*knip* geen V&A hier.

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 31-01-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Laatst online: 29-10-2024
jermain schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:29:
[...]

Tuurlijk mag dat >:)
Link: http://i62.tinypic.com/112hkex.png

laat even weten of het gelukt is, deze foto is van Media Markt Amsterdam Arena ;)
Bedankt man! Ben net bij de BCC Arnhem geweest en kreeg 'm met behulp van jouw foto nu wel mee voor 395 euro. _/-\o_

Scheelt me toch weer ruim 40 euro. Beetje creatief zijn mag toch wel in deze zware economische tijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Het staat nota bene duidelijk in je winkel mandje! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170251

Net een Motorola Moto 360 gehaald en Call Of Duty Advanced Warfare bij MM Bijlmer ArenA. Wat een drukte :') Gelukkig kon ik op de afdeling zelf boven afrekenen zodat ik niet in de rij hoefde te staan. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Laatst online: 20:06

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Voor wie het nog niet duidelijk is. Hier geen productdiscussies. Ook discussies over de wet koop op afstand horen hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-05 21:31
Excuus zag de waarschuwing pas later.

[ Voor 87% gewijzigd door Roos79 op 31-01-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-05 21:06
Wobcat schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:26:
[...]

Ja, leuk die HiFi-corner. Vanmorgen naar de MM in Ede geweest voor de NR1605, helaas niet meer op voorraad, bij HiFi-corner was hij ook te koop voor €428.
Eerst even boodschappen gaan doen, even gegeten en dacht te gaan bestellen maar de prijs was ineens €469
Gebeld met HiFi-corner maar er was inderdaad een prijsverhoging geweest, in de afgelopen 2 uur, en nee, ze leveren hem niet meer voor €428.
Snel op de MM site gekeken en daar de zilveren besteld voor €428, scheelt toch €41, stom van HiFi-corner, had 'm anders daar gekocht.
Apart, ik zie 'm nu staan voor weer een andere prijs: € 433.,88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomikoV1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heeft iemand toevallig gezien of de Nokia Lumia 1520 te koop is bij MM Rotterdam en zo ja, tegen welke prijs. Helaas niet zoveel geluk met bellen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Wellicht een beetje laat, maar heeft iemand een idee hoeveel de lumia 830 in de winkel (Arnhem is het minst ver) kost? Webshop geeft 319 aan, maar betwijfel of de BTW korting er al af is (staat ook niet bij de uitzonderingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo te zien, ben ik (gelukkig?) niet de enige die nog niet geslaagd is. Ik heb een stuk of wat telefoontjes gepleegd, maar na 20 minuten in de wacht staan, was ik het wel zat. Misschien dat ik op goed geluk morgen nog één of 2 Media Markts binnenloop. En anders zie ik het wel. Dan komt er vanzelf wel weer ergens een mooie actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
xPhantom schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:17:
Wellicht een beetje laat, maar heeft iemand een idee hoeveel de lumia 830 in de winkel (Arnhem is het minst ver) kost? Webshop geeft 319 aan, maar betwijfel of de BTW korting er al af is (staat ook niet bij de uitzonderingen).
Volgens mij is de prijs op de webshop minus de BTW korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je had deze moeten hebben: http://www.mediamarkt.nl/...,1592867.html?langId=-11# Die is nu uitverkocht. Kans bestaat trouwens dat ze in de winkel nog genoeg toestellen hebben. De Nokia Lumi 735 staat bijvoorbeeld niet eens op de website en is ook in verschillende winkels gewoon met BTW korting te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 01:00:
[...]

Je had deze moeten hebben: http://www.mediamarkt.nl/...,1592867.html?langId=-11# Die is nu uitverkocht. Kans bestaat trouwens dat ze in de winkel nog genoeg toestellen hebben. De Nokia Lumi 735 staat bijvoorbeeld niet eens op de website en is ook in verschillende winkels gewoon met BTW korting te koop.
Ah, die heb ik dus gemist, enig idee wat de prijs ervan was? Morgen maar eens kijken of hij in Arnhem nog beschikbaar is. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:30

Toff

FP ProMod

Ja, kan je wel boos ( :( ) doen, maar de prijzen op de website zijn inderdaad aangepast, inclusief, c.q. na korting. Weet je wel waar je aan toe bent, dus niet verkeerd, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-05 22:39
Gisteren bij MM Zwolle geweest. Heb daar twee sonos play 1 en een playbar gekocht.Playbar was niet op voorraad, maar verkoper maakte er geen probleem van om deze te bestellen voor dezelfde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:58
F!sher schreef op zondag 01 februari 2015 @ 09:19:
Gisteren bij MM Zwolle geweest. Heb daar twee sonos play 1 en een playbar gekocht.Playbar was niet op voorraad, maar verkoper maakte er geen probleem van om deze te bestellen voor dezelfde prijs
Dan heb jij geluk, ik had een verkoper in Maastricht die wou mij de Lumia 735 niet bestellen voor de btw prijs actie.
Hij zei doodleuk het is een op is op actie ( was donderdag middag om 12.15 ) bestellen mogen we niet, ik betwijfel trouwens of ze hem überhaupt op voorraad gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:04
Pharminepulse schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:27:
[...]

Apart, ik zie 'm nu staan voor weer een andere prijs: € 433.,88.
Ik zie t ja, vreemd hoor, had ik denk ik een 'beetje domme' HiFi-corner verkoper aan de lijn nu is mijn geld naar de MM gegaan.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CronoS76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 14:00
jermain schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:30:
Haha.. Ik was hetzelfde van plan. Heb een bon van MM voor 395, ik wou een dag later hem bij de bcc halen, alleen uitverkocht bij de BCC. De dag daarvoor was die er nog wel, alleen had ik geen tijd om het te regelen.. Ik zal dus moeten wachten dat de MM hem weer heeft, hopelijk heb ik hem binnen twee weken ivm mijn vakantie. Ik hoorde, of het waar is weet ik niet, dat de bestelling a.s. maandag als bulk wordt geplaatst bij go pro omdat ze dan de totalen hebben en over het algemeen levert go pro redelijk snel schijnbaar, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jermain
je kan op bcc.nl kijken waar ze hem nog hebben, nu nog 20+ winkels, via de klanten service kunnen ze vertellen hoeveel de winkel nog precies heeft :P
CronoS76 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:35:
[...]

Haha.. Ik was hetzelfde van plan. Heb een bon van MM voor 395, ik wou een dag later hem bij de bcc halen, alleen uitverkocht bij de BCC. De dag daarvoor was die er nog wel, alleen had ik geen tijd om het te regelen.. Ik zal dus moeten wachten dat de MM hem weer heeft, hopelijk heb ik hem binnen twee weken ivm mijn vakantie. Ik hoorde, of het waar is weet ik niet, dat de bestelling a.s. maandag als bulk wordt geplaatst bij go pro omdat ze dan de totalen hebben en over het algemeen levert go pro redelijk snel schijnbaar, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F!sher
  • Laatst online: 21-05 22:39
ErwinJ schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Dan heb jij geluk, ik had een verkoper in Maastricht die wou mij de Lumia 735 niet bestellen voor de btw prijs actie.
Hij zei doodleuk het is een op is op actie ( was donderdag middag om 12.15 ) bestellen mogen we niet, ik betwijfel trouwens of ze hem überhaupt op voorraad gehad hebben.
Ze gaven wel aan dat het een besluit is geweest met name voor de playbar. Sonos schijnt het aantal verkopen niet aan te kunnen? Hierdoor zijn er weinig op voorraad. Toch netjes van de MM dat ze hebben besloten om in ieder geval voor de playbar een uitzondering te maken op de 'op-is-op' actie.

Het was trouwens, ook in Zwolle, enorm druk. Niet lang in de rij hoeven staan, maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoeveel mensen daar met grote dozen onder de armen weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Zojuist mijn bevestiging per e-mail binnen gekregen van de MediaMarkt van een product die ik vrijdag had besteld. :+

Staat nog niets in MijnPakket dus zal morgen wel niet geleverd worden :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Blijf het wel bijzonder vinden hoe dit allemaal gaat en ook hoe de BCC het spel meespeelt. Online is er van alles uitverkocht en weinig mogelijk. Had bijvoorbeeld de BCC gebeld over een wasmachine die bij hun op niet voorradig stond. Het was echt niet mogelijk om deze telefonisch te bestellen. De dag er op naar de Mediamarkt (verder weg) waar hij online niet voorradig was. Bleek er in de winkel er over te kunnen struikelen. Er waren er nog tientallen op voorraad en ze konden dinsdag bezorgen. Op de terugweg langs de BCC, zei de verkoper dat ze hem wel op voorraad hadden en dat het helemaal geen "online only" was. Ze doen er alles voor om je naar de winkel te krijgen. Online zetten ze bijna alle veelverkopende producten op niet voorradig.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muz1ekje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-01 18:42
Mighty schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:06:
* knip *
De dag er op naar de Mediamarkt (verder weg) waar hij online niet voorradig was. Bleek er in de winkel er over te kunnen struikelen. Er waren er nog tientallen op voorraad en ze konden dinsdag bezorgen.
*knip*
Media Markt Online is een aparte vestiging met eigen voorraad en zal dus verschillen met de winkelvoorraad :)

[ Voor 7% gewijzigd door Muz1ekje op 01-02-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Nokia 830 is niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 18:58
Beetje last-minute, maar iemand toevallig nog een foto van de 6D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Net nog even een Sony camcorder besteld voor mijn ouders bij de bcc. Ik wilde volg u bestelling checken, ordernummer plus postcode invullen. Staat er "Helaas, uw zoekopdracht heeft geen resultaat opgeleverd." . Is dat normaal? Nog te vroeg, heb pas net besteld of is hun website gewoon een puinhoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet ook niet vergeten dat heel Nederland online koopt en de winkels slechts een regio bedienen. Als de voorraden van Media Markt online niet substantieel groter zijn dan van een winkel dan kom je snel uit op uitverkochte producten. Ik denk trouwens ook wel dat het gewoon het beleid is van Media Markt om ervoor te zorgen dat mensen naar de winkel gaan. In de winkel kopen mensen eerder nog andere producten die bijvoorbeeld niet mee doen in de actie dan wanneer zij online kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

NeutraleTeun schreef op zondag 01 februari 2015 @ 15:20:
Beetje last-minute, maar iemand toevallig nog een foto van de 6D?
Kijk even op Google, Flickr of YouTube. Genoeg te vinden! :) Succes!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Laatst online: 18:58
De humor :')

... wellicht was mijn vraag ook niet helemaal volledig correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Wobcat schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:34:
[...]

Ik zie t ja, vreemd hoor, had ik denk ik een 'beetje domme' HiFi-corner verkoper aan de lijn nu is mijn geld naar de MM gegaan.
Is een verkoper direct dom als hij geen korting wil geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
F!sher schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:03:
[...]

Het was trouwens, ook in Zwolle, enorm druk. Niet lang in de rij hoeven staan, maar ik blijf het onvoorstelbaar vinden hoeveel mensen daar met grote dozen onder de armen weglopen.
Tsja, het is crisis hè... Oh, wacht.

Blijkbaar is de combinatie stekker/batterij en geen BTW een dusdanige rode lap dat iedereen er inderdaad gek van wordt en moet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:52
carolien89 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:02:
[...]

Bij mediamarkt arena waren de prijzen als volgt:
D3300 met 18-55: 387.58
D5300 met 18-55: 536.33
D7100 body: 742.93

D3300 lagen nog meerdere kits en meerdere body's (maar de prijs van de body zag ik nergens). D5300 heb ik niet meer zien liggen. D5200 ben ik de prijs vergeten en hadden ze alleen liggen in kit met 18-105 lens. D7100 hadden ze nog een stuk of 3, 4 body's liggen van wat ik heb gezien. Geen kits zien liggen met D7100. Ze hadden nog heel veel D5100 kits liggen, maar ben de prijs daarvan vergeten..
Ik heb een D5200 in Eindhoven kunnen bemachtigen met 18-55 kitlens (na mij was er nog 1), maar toch super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trangelang
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:20
Pharminepulse schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 13:43:
Ik heb sinds donderdag de NR 1605 gehaald voor 428 bij Hificorner. Een mooie nette prijs zou ik zeggen. 8). Een sr5009 past helaas niet in mijn meubel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 10:47
Op de site van de mediamarkt:

Wij zijn vanaf maandagochtend bij u terug.

That will be all folks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En het is voorbij...

Volgend jaar zijn we er weer bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 23:16

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Misschien nog een 2e BTW actie?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat mag van mij best. :)
Dan koop ik wel in de week ervoor, want nu heb ik helaas de slag gemist.
Ach, mijn laptop lijkt het toch weer beter te doen dan twee weken geleden, dus ik kan er nog even mee verder. :)

Ik geloof trouwens dat de januari-actie de laatste jaren elk jaar plaatsvindt, maar de 2e actie (oktober?) niet perse ieder jaar gehouden wordt. We zullen dus af moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Beter in juni als iedereen vakantiegeld heeft ontvangen

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 00:59

zap8

do ya wanna bump

Jorgen schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:48:
Dat mag van mij best. :)
Dan koop ik wel in de week ervoor, want nu heb ik helaas de slag gemist.
Ach, mijn laptop lijkt het toch weer beter te doen dan twee weken geleden, dus ik kan er nog even mee verder. :)

Ik geloof trouwens dat de januari-actie de laatste jaren elk jaar plaatsvindt, maar de 2e actie (oktober?) niet perse ieder jaar gehouden wordt. We zullen dus af moeten wachten.
Wat ik begrepen heb zouden er geen btw actie meer plaatsvinden. Dus verrassend dat dit jaar toch weer eentje plaatsvond. Misschien dat er toe besloten is om de omzet te boosten. Ik reken er in elk geval op dat dit de enige was dit jaar.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

zap8 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:15:
[...]

Wat ik begrepen heb zouden er geen btw actie meer plaatsvinden. Dus verrassend dat dit jaar toch weer eentje plaatsvond. Misschien dat er toe besloten is om de omzet te boosten. Ik reken er in elk geval op dat dit de enige was dit jaar.
Zou van het succes afhangen denk ik, volgens mij was het wel een succes qua omzet. Maar of het rendement ook goed was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Inderdaad, zoiets had ik ook begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Jorgen schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:05:
En het is voorbij...

Volgend jaar zijn we er weer bij ;)
Hopelijk zeggen ze er dan wel weer van te voren bij dat het duurdere Nikon spul niet meedoet.

Ik bedoel; hopelijk doet Nikon dan wel mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 01-02-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Anoniem: 120284 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:28:
[...]

Hopelijk zeggen ze er dan wel weer van te voren bij dat het duurdere Nikon spul niet meedoet.

Als een merk niet mee wil doen, dan staan ze er niet tussen. Merken betalen de korting, deze marge is er normaliter niet. Daarom zie je bij veel acties, zeker niet alleen bij MediaMarkt dat merken worden uitgesloten. Simpelweg omdat het qua marge niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qorne schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:30:
[...]

Als een merk niet mee wil doen, dan staan ze er niet tussen. Merken betalen de korting, deze marge is er normaliter niet. Daarom zie je bij veel acties, zeker niet alleen bij MediaMarkt dat merken worden uitgesloten. Simpelweg omdat het qua marge niet gaat.
Prima, maar zet dat dan gewoon bij de uitzonderingen in plaats van mensen naar de winkel te lokken terwijl de hele handel niet mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Anoniem: 120284 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:32:
[...]

Prima, maar zet dat dan gewoon bij de uitzonderingen in plaats van mensen naar de winkel te lokken terwijl de hele handel niet mee doet.
Mee eens, dat kan anders idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Dit jaar ben ik geslaagd.
Een yoga 2 10 inch windows versie voor 330 euro
Bedankt MM. En hopelijk volgend jaar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Anoniem: 120284 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:28:
[...]

Zoals al helemaal in het begin van dit topic gesteld. Wat meedoet kan per winkel en zelfs per verkoper verschillen. Zelfs prijzen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zap8 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 23:51:
[...]

Zoals al helemaal in het begin van dit topic gesteld. Wat meedoet kan per winkel en zelfs per verkoper verschillen. Zelfs prijzen verschillen.
Nagenoeg alles van Nikon verdween van de site en ik heb van nog niemand gehoord dat iets als een SB-910 / 24-70 / 70-200 / D610 / D750 of whatever anders dan wat entry level spul meedeed.

Dus: gewoon bij de lijst met uitzonderingen zetten graag, MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:42

geerttttt

Manisch positief

Heftige bedoeling in Hengelo. Daar wel mooi een canon 55-250 stm lens kunnen kopen. Niet meer op de site te vinden, maar in de winkel lagen er nog 2.

Wel grappig om te zien dat ze alles op alles zetten voor bij verkoop om nog wat winst te kunnen maken. Ik moest een UV filter hebben en ondanks dat ik aanbood zelf wel ff te kijken liep hij wel even mee en drukte hij alvast er eentje mij in de hand. Bedankt, maar nee bedankt.

Snap ik direct waarom accessoires niet meedoet in de btw actie ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:07
thomasv93 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:43:
[...]

Haha, ik heb precies hetzelfde. Heb uit frustratie maar de speaker kabel alvast aan de speakers geknoopt ;-).
Haha ik heb hier hetzelfde gedaan dit weekend. Kabel op maat geknipt, banaantjes gekoppeld alles op zijn plek gelegd. Speakers staan ook alvast klaar op hun plek maarja die centrale console he.....
MrMaxedTank schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Zien jullie ook op de site de status van de order heen en weer veranderen tussen "Aangemaakt" en "Verzonden naar magazijn"?

Heb beide statussen al herhaaldelijk gezien, begin me echt af te vragen wat ze aan het uitspoken zijn :P
Nee bij mij ging het wel van voorbereiden voor verzending naar aangemaakt naar voorbereiden op verzending. nu alleen de daadwerkelijke verzending nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Jaguar645 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:10:
[...]

Haha ik heb hier hetzelfde gedaan dit weekend. Kabel op maat geknipt, banaantjes gekoppeld alles op zijn plek gelegd. Speakers staan ook alvast klaar op hun plek maarja die centrale console he.....

[...]

Nee bij mij ging het wel van voorbereiden voor verzending naar aangemaakt naar voorbereiden op verzending. nu alleen de daadwerkelijke verzending nog!
Hieruit begrijp ik dat jij ook nog steeds geen receiver hebt ? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Anoniem: 120284 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 00:44:
[...]

Nagenoeg alles van Nikon verdween van de site en ik heb van nog niemand gehoord dat iets als een SB-910 / 24-70 / 70-200 / D610 / D750 of whatever anders dan wat entry level spul meedeed.

Dus: gewoon bij de lijst met uitzonderingen zetten graag, MM.
70-200 F4 - 949,53 bij MM Cruqius, daarnaast ook nog een D610 in Hoofddorp voor 1219 oid. Ook op vooraad, zelfs donderdagavond en vrijdagavond. In de webshop niet nee, dat was in 2013 toen ik mijn D600 kocht wel anders (gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
Wel slecht dat de site nog steeds plat ligt! Het is maandagmorgen mensen.
Ze zijn natuurlijk druk om alle dingen die zogenaamd op waren/niet mee deden met de btw actie weer op de site te zetten :P

Maar ik kan nu niet eens mijn orders inzien ;-(
Laptop op woensdag om 19:10 besteld en is nog niet verzonden. Vrijdag een espressomachine besteld en die komt vandaag als het goed is al binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Prijspakker: BTW Weg Ermee bij Media Markt

Tot besluit weer de prijspakker van de week! Deze week de BTW Weg Ermee-actie van de Media Markt. Kopen, kopen, kopen, kopen. kopen...met een korting van 17,35%, maar let op: Media Markt heeft de adviesprijzen speciaal voor deze aanbiedingen verhoogd. Dus u krijgt helemaal geen korting, u betaalt nog steeds het zelfde! Kopen kopen kopen met korting, ik ben toch niet gek?
http://vara.nl/media/333583

In hoeverre klopt dit?

[ Voor 255% gewijzigd door 0xrubennft op 02-02-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-05 21:41
Als je dit topic een beetje gevolgd hebt, weet je het antwoord :)
0xrubennft schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:07:

Tot besluit weer de prijspakker van de week! Deze week de BTW Weg Ermee-actie van de Media Markt. Kopen, kopen, kopen, kopen. kopen...met een korting van 17,35%, maar let op: Media Markt heeft de adviesprijzen speciaal voor deze aanbiedingen verhoogd. Dus u krijgt helemaal geen korting, u betaalt nog steeds het zelfde! Kopen kopen kopen met korting, ik ben toch niet gek?

In hoeverre klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-05 23:52

In hoeverre klopt dit?
:O Onzin. Er zullen best wel wat gevallen zijn waarbij de prijs verhoogt was (al dan niet vanwege het aflopen van een aanbieding), maar over het algemeen kon je gewoon a.d.h. vergelijkingssites vaststellen dat de prijs lager was dan gebruikelijk.

Sommige mensen zijn echter zo bang voor spijt en dat ze opgelicht worden, dat ze maar wat gaan schreeuwen om anderen hier ook van te overtuigen zodat het "waar" wordt. In dit filmpje wordt ook maar wat geblaat zonder bewijs.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:07
thomasv93 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:14:
[...]

Hieruit begrijp ik dat jij ook nog steeds geen receiver hebt ? :9
Helaas.... ik hoop wel dat ie snel gaat komen hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-05 13:38

In hoeverre klopt dit?
Dat is Kassa, die heeft wel vaker last van verkeerd informeren en paniek zaaien.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024

In hoeverre klopt dit?
Ik word zo moe van dat programma. Het heeft niets meer met het beschermen van de consument te maken, maar meer met het in een slecht daglicht stellen van grote bedrijven. Uiteraard zullen ze enkele voorbeelden hebben, echter het grootste gedeelte van het assortiment is enorm afgeprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:31
Atomsk schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:19:
[...]

:O Onzin. Er zullen best wel wat gevallen zijn waarbij de prijs verhoogt was (al dan niet vanwege het aflopen van een aanbieding), maar over het algemeen kon je gewoon a.d.h. vergelijkingssites vaststellen dat de prijs lager was dan gebruikelijk.

Sommige mensen zijn echter zo bang voor spijt en dat ze opgelicht worden, dat ze maar wat gaan schreeuwen om anderen hier ook van te overtuigen zodat het "waar" wordt. In dit filmpje wordt ook maar wat geblaat zonder bewijs.
Dit ja!

Wat een achterlijk filmpje van Kassa, puur aandacht vragen met wat geschreeuw over een groot bedrijf

Ik denk dat in dit topic toch meerdere malen bewezen is dat de Mediamarkt netjes haar eigen automatisch prijs systeem op slot heeft gezet woensdag...

Soms met positief gevolg (Denk aan de Asus N-series met dank aan de dixons) en soms met negatief gevolg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

In hoeverre klopt dit?
Er zijn vast een aantal producten die begin januari in de weekaanbieding waren, na afloop van die wekelijkse aanbieding gaat zo'n product dan weer terug naar de oude prijs. Om dan tijdens de btw-dagen wellicht met korting twee euro goedkoper te zijn dan tijdens die weekaanbieding. Das geen prijsophogen maar een wisselwerking tov eerdere aanbiedingen. De meeste producten die niet eerder via een weekaanbieding te koop waren zijn na 17,36% korting wel goedkoper dan elders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 09:36

In hoeverre klopt dit?
Ik zag net deze bij iemand op facebook langskomen.
Airfryer.. Ding heeft altijd rond de 185/195,- gekost alleen tijdens de 'actie' niet.
Je hebt het hier ook al met diverse tv's lang zien komen als je terug leest. Of producten die om een verwonderlijke reden niet of juist wel meedoen.

Ik heb een beetje het ibood hunt gevoel. Tijdens de begindagen was het nog leuk...
Nu worden mensen gewoon keihard beetgenomen en denken voordelig te kopen en Mediamarkt heeft een mooie omzet. Af en toe is er natuurlijk een koopje met als doel hordes mensen naar de winkel te lokken want daar wordt over gepraat. Die mensen lopen rond en denken, wow 40 korting op bijv. een Air Fryer en nemen er eentje mee. Alleen koop je dat ding overal rond die prijs. Marketing.... O-)

Volgens mij kun je nog beter voor de actie iets kopen en met de bon terug gaan om de korting te vorderen. Dan wordt je in ieder geval niet geconfronteerd met prijs die als ze het netjes zouden doen niet klopt. En dan ook nog leuk dat kaartje erboven zetten, dat is wel heeeeeeel evil >:) >:) >:) >:)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10945025_10153109733303109_2039690459310923431_n.jpg?oh=5ba71e35dbcb5c4a44964b7086dc8e88&oe=554A46DE&__gda__=1432794043_fa352723eef475c540ce5c6dad386793Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10246499_10153109733433109_6172088769201564826_n.jpg?oh=82d2a813ebdc9cfdb58dbe2460f92634&oe=555199A7&__gda__=1432664770_5006db66bb94e09e7bce200ef7b02487

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeBr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:07
Toch opvallend dat ineens weer producten op voorraad zijn nu de actie voorbij is. (Bijvoorbeeld de Canon 70-200 lenzen) Ze zullen vast vanochtend een nieuwe levering gekregen hebben.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:31
thefox154 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:48:
[...]

Airfryer.. Ding heeft altijd rond de 185/195,- gekost alleen tijdens de 'actie' niet.
Je hebt het hier ook al met diverse tv's lang zien komen als je terug leest. Of producten die om een verwonderlijke reden niet of juist wel meedoen.

Ik heb een beetje het ibood hunt gevoel. Tijdens de begindagen was het nog leuk...
Nu worden mensen gewoon keihard beetgenomen en denken voordelig te kopen en Mediamarkt heeft een mooie omzet. Af en toe is er natuurlijk een koopje met als doel hordes mensen naar de winkel te lokken want daar wordt over gepraat. Die mensen lopen rond en denken, wow 40 korting op bijv. een Air Fryer en nemen er eentje mee. Alleen koop je dat ding overal rond die prijs. Marketing.... O-)

Volgens mij kun je nog beter voor de actie iets kopen en met de bon terug gaan om de korting te vorderen. Dan wordt je in ieder geval niet geconfronteerd met prijs die als ze het netjes zouden doen niet klopt. En dan ook nog leuk dat kaartje erboven zetten, dat is wel heeeeeeel evil >:) >:) >:) >:)

[afbeelding][afbeelding]
Jammer dat ze niet in de pricewatch zitten dan zou je beter kunnen zien hoe de prijzen schommelen

http://www.kieskeurig.nl/...xl-hd9240/prijzen#prijzen

Ik zie geen enkele reden waarom de prijs nu 185 zou moeten zijn

Zou gokken dat hij momenteel €209 kost bij de Mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
thefox154 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:48:
[...]

[afbeelding][afbeelding]
Wederom een slecht voorbeeld. Prijs van deze Airfryer heeft altijd tussen de €219,- en €199,- geschommeld. Is waarschijnlijk in een actie geweest bij Mediamarkt of een concurrent voor €185,-, waar mediamarkt natuurlijk op geschakeld is, en toen is de foto genomen. Wanneer de inkoopprijs het had toegelaten, hadden de overige concurrenten de afgelopen week zonder twijfel de ex BTW prijs gehanteerd, en ook dat lijkt niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik denk dat de MM soms de adviesprijzen van zijn producten heeft gehanteerd en daarop de BTW korting heeft gegeven. Dan kun je in sommige gevallen (witgoed, televisie's en keukenapparatuur) nog best goed uit. Voor andere producten blijft het gissen of je een mooie deal maakt. Al zijn de meningen daarover verdeeld. Ik heb er mijn voordeel mee gemaakt, ik heb de afgelopen dagen ruim 300 euro bespaard als ik de prijzen weer opnieuw kijk. Wel meer dan 1.000 euro uitgegeven. :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:06
Hier juist een leuke korting te pakken bij het witgoed, een koelkast:

De Electrolux EN 3603 OOW à 649,-

Wij zochten nog een koelkast om onze oude stroomvreter te vervangen in de bijkeuken, hoefden niets bijzonders, maar nu met de BTW dagen maar eens kijken wat er te krijgen was. Staat bovengenoemde koelkast op de site voor 329,75 :*)

Mooi dacht ik al, een A+++ koelkast met 226 liter koelruimte en 111 liter vriesruimte voor die prijs is erg netjes. Staat de banner "in deze prijs is de BTW korting nog niet verrekend" erboven... En inderdaad: tijdens het afrekenen is de eindprijs 272,50 :D

In huize coyote1980 staat inmiddels dus een superzuinig voordelig koelkastje :7 Vlak na het afrekenen stond hij in de webshop als "tijdelijk niet leverbaar", dus het had geen zin om hem verder te tippen...

Bedankt Mediamarkt :)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 12:52
Genoeg producten die wel goedkoper waren, de laptop uit de Tweakers.net BBG van februari voor 660 a 800 Euro, Sonos producten die normaal nooit in de aanbieding zijn.

Zelf de Sony 42W705 voor 395 Euro gescoord en de Sony HT-XT1 voor 205 (en nog eens 50 Euro retour van Sony) :)

Al met al goede actie, op naar volgend jaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:41

St@m

@ Your Service

Nou, ik snap er de ballen van.. Wilde tijdens de BTW actie de Philips Saeco 8769/01 kopen. Toen de BTW actie begon was het product niet meer leverbaar volgens de website. Uiteindelijk wezen kijken bij vestiging Zwolle (hadden ze hem niet) en Eindhoven (hadden ze hem wel). Meegenomen vanuit Eindhoven dus. En nu de BTW actie voorbij is, is de volautomaat weer te bestellen :?

Ik snap het businessmodel erachter niet helemaal. Maar goed, een goede les voor volgende keer. Mocht ik weer iets willen kopen doe ik het wel van te voren en vraag ik daarna mijn geld terug (ik kom niet iedere dag in Eindhoven), al ben ik nu gelukkig toch geslaagd.

Overigens wordt het apparaat via de website nog steeds aangeboden met 75 euro korting via Philips.. maar ik kan geen actie ontdekken.. mocht iemand tips hebben? Ik hou me aanbevolen :P

http://www.mediamarkt.nl/...33,808753.html?langId=-11

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2DL1sdm9eqF6rc94Lsxrl1Sj/full.jpg

Tis geen 75 maar 50 :D Ook prima dus :D
http://www.philips.nl/con...et_A6_MSH_28jan-02feb.pdf

[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 02-02-2015 12:52 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 27-05 00:12
Dan kan je mooi bij de Mediamarkt gaan klagen dat je 25 euro cashback mist >:) (wel ff een screenshot maken)

Het businessmodel is duidelijk: erg goed voor de naamsbekendheid, en je lokt mensen naar de winkels. Op veel producten zelf zullen ze tijdens de actie geen winst maken, daar zijn de marges te laag voor.

Zelf op het laatste moment gisteren nog een 48" Sony tv besteld voor een prima prijs.

[ Voor 14% gewijzigd door Azrael op 02-02-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevkev
  • Laatst online: 27-05 14:56
easydisk schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:06:
Genoeg producten die wel goedkoper waren, de laptop uit de Tweakers.net BBG van februari voor 660 a 800 Euro, Sonos producten die normaal nooit in de aanbieding zijn.

Zelf de Sony 42W705 voor 395 Euro gescoord en de Sony HT-XT1 voor 205 (en nog eens 50 Euro retour van Sony) :)

Al met al goede actie, op naar volgend jaar !
.
De Sony voor €395,-? Welke vestiging dan? ik betaalde er iets van €411,- voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
St@m schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:38:
Ik snap het businessmodel erachter niet helemaal. Maar goed, een goede les voor volgende keer. Mocht ik weer iets willen kopen doe ik het wel van te voren en vraag ik daarna mijn geld terug (ik kom niet iedere dag in Eindhoven), al ben ik nu gelukkig toch geslaagd.
Hoogst waarschijnlijk is de marge op zo'n apparaat minus de btw korting niet hoog genoeg om volop te verkopen. Dus het aantal is laag tijdens de actie en de MM hoopt dat je bij het uitverkocht zijn van je gewilde product een ander product koopt met meer marge en dus wel ruim op voorraad.
De meeste mensen zullen een eventuele volgende keer echt niet de aankoop twee weken van te voren doen, die trappen er weer even hard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:00
Feest.... had een droger gezien die bij de MM online voor 625 was maar bij een lokale vestiging voor 579.... Alleen had ik geen zin (en tijd) om woensdagavond "in de rij te staan" dus besteld bij BCC en gevraagd voor laagste prijs garantie..... Na veel gemekker over en weer komt het er op neer dat ik maar naar de BCC in de buurt moet gaan en moet vragen of die aub mee willen gaan in die laagste prijs...

diepe diepe zucht.....

al dat geregel, geneuzel en gedoe voor 3 tientjes..... geen goede reclame voor BCC! Volgende keer alsnog via de MM regelen...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

De stofzuiger die ik heb gehaald was toch echt goedkoper. Overal rond 258 euro bij MM actie 212 euro, daarna nog 50 euro cashback en ik heb zo toch een mooie deal gekregen.
Zat ook nog te twijfelen over een laptop en een elektrische tandenborstel. Die laptops waren wel over algemeen goedkoper zag ik, maar voor wat ik wilde toch nog te veel vond ik.
De elektrische tandenborstel scheelde inderdaad niet veel met de goedkoopste die ik had gezien.

Bijna wel overstag gegaan, maar ik wilde me ook niet gek laten maken door de hype en bedacht of ik het nu al nodig had of nog wel even kon wachten.

Het scheelt verder wel dat geen verzendkosten hoeft te betalen en ook een fysieke winkel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

miel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:04:
Feest.... had een droger gezien die bij de MM online voor 625 was maar bij een lokale vestiging voor 579.... Alleen had ik geen zin (en tijd) om woensdagavond "in de rij te staan" dus besteld bij BCC en gevraagd voor laagste prijs garantie..... Na veel gemekker over en weer komt het er op neer dat ik maar naar de BCC in de buurt moet gaan en moet vragen of die aub mee willen gaan in die laagste prijs...

diepe diepe zucht.....

al dat geregel, geneuzel en gedoe voor 3 tientjes..... geen goede reclame voor BCC! Volgende keer alsnog via de MM regelen...
3 tientjes is ruim 60 gulden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Famous schreef op zondag 01 februari 2015 @ 14:48:
Zojuist mijn bevestiging per e-mail binnen gekregen van de MediaMarkt van een product die ik vrijdag had besteld. :+

Staat nog niets in MijnPakket dus zal morgen wel niet geleverd worden :'(
Zojuist een pushmelding gehad van MijnPakket dat het pakketje morgen geleverd wordt, van MM nog niets vernomen :+
IndoBoy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:18:
[...]

3 tientjes is ruim 60 gulden :P

Really?!
Mensen die nu nog steeds omrekenen naar Guldens mogen van mij ook wel eens een tik op de vingers krijgen :>

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
St@m schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:38:
Nou, ik snap er de ballen van.. Wilde tijdens de BTW actie de Philips Saeco 8769/01 kopen. Toen de BTW actie begon was het product niet meer leverbaar volgens de website. Uiteindelijk wezen kijken bij vestiging Zwolle (hadden ze hem niet) en Eindhoven (hadden ze hem wel). Meegenomen vanuit Eindhoven dus. En nu de BTW actie voorbij is, is de volautomaat weer te bestellen :?

Overigens wordt het apparaat via de website nog steeds aangeboden met 75 euro korting via Philips.. maar ik kan geen actie ontdekken.. mocht iemand tips hebben? Ik hou me aanbevolen :P

http://www.mediamarkt.nl/...33,808753.html?langId=-11

[afbeelding]

Tis geen 75 maar 50 :D Ook prima dus :D
http://www.philips.nl/con...et_A6_MSH_28jan-02feb.pdf
Ja dit dus!

Lumia 535 heb ik voor de actie gekocht!

Men had toen 3x zwart en 3x wit op voorraad.

Ik koop een zwarte voor 108 euro.

Ik kom twee dagen later terug om er in de BTW dagen nog één te kopen.

"Helaas meneer, ze zijn allemaal verkocht."

Raad eens wat nu de voorraad is:
2x zwart, 3x wit....

Toeval? Ik geloof dat niet...

Maar goed ik heb de BTW terug gekregen...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

dfrenner schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:27:
[...]

Ja dit dus!

Lumia 535 heb ik voor de actie gekocht!

Men had toen 3x zwart en 3x wit op voorraad.

Ik koop een zwarte voor 108 euro.

Ik kom twee dagen later terug om er in de BTW dagen nog één te kopen.

"Helaas meneer, ze zijn allemaal verkocht."

Raad eens wat nu de voorraad is:
2x zwart, 3x wit....

Toeval? Ik geloof dat niet...

Maar goed ik heb de BTW terug gekregen...
Telefoons is tegenwoordig shop in shop concept. De telefoons worden verkocht door de Phonehouse.

linkje:
nieuws: Phone House wordt verantwoordelijk voor telecom bij Media Markt en Saturn

[ Voor 14% gewijzigd door zap8 op 02-02-2015 14:34 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.