(Afgelopen) MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste
Acties:
  • 287.455 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 474132

Marantz HD-DAC1 kunnen aanschaffen met BTW-weg-ermee korting, zilverkleurig. Niet bij Mediamarkt maar bij de hifi speciaal zaak: https://hificorner.nl/hifi/dac/marantz-hd-dac1-zilver-goud

Veel concurrenten doen mee met de aktie, iets om scherp in de gaten te houden als je overweegt een artikel bij mediamarkt te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:35

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is helemaal waar. Als je echter nog een hele stapel MM-cadeaubonnen hebt, is het andere koek. Dit is het moment om ze in te wisselen, maar dan moet hetgeen je wilt hebben er nog wel zijn en voor een mooie prijs op je liggen wachten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31
Ik ben zelf aan het kijken naar een Canon 85mm prime lens. Iig heeft Foka er ook korting op. Maar er staat niet bij hoeveel. Bij MM is het de vraag of ze die uberhaupt hebben liggen. Hopelijk van het weekend eens kijken of ik bij beide langs kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 541469

Jorgen schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:24:
Heeft iemand de Asus N551JK-CN157H die zo populair is, nog ergens zien staan bij een Mediamarkt in de Randstad / Groene Hart? Via de site is hij sinds (eer)gisteren al niet meer te krijgen en het aanbod in de winkels verschilt nogal.
gisterenavond amsterdam noord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeWurst
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-05 16:58
Arunia schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:22:
Ik ben zelf aan het kijken naar een Canon 85mm prime lens. Iig heeft Foka er ook korting op. Maar er staat niet bij hoeveel. Bij MM is het de vraag of ze die uberhaupt hebben liggen. Hopelijk van het weekend eens kijken of ik bij beide langs kan.
Assortiment en aanbod verschilt enorm per vestiging. Beste is inderdaad om gewoon langs te gaan. MM Tilburg heeft een redelijk beperkt assortiment maar ik kom ook regelmatig in Rotterdam Centrum (wel een maatje groter natuurlijk) maar daar is de keuze juist erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:31
SmokeWurst schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:36:
[...]

Assortiment en aanbod verschilt enorm per vestiging. Beste is inderdaad om gewoon langs te gaan. MM Tilburg heeft een redelijk beperkt assortiment maar ik kom ook regelmatig in Rotterdam Centrum (wel een maatje groter natuurlijk) maar daar is de keuze juist erg groot.
Dat is inderdaad zo. Ik werk in Rotterdam Centrum. Maar maandag pas weer daar. Wellicht morgen even en rondje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Anoniem: 541469 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:34:
[...]

gisterenavond amsterdam noord...
Bedankt voor je tip. Ik hoop alleen dat er dichterbij ook nog eentje is, want dit is zo weer ruim een uur rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
Mediamarkt Enschede heeft nog enkele zwarte Note 4 tegen actieprijs van 553,60 voor geintresseerden, zag dat deze online niet (meer) besteld kon worden, ook niet bij bcc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De Samsung 48UE6640SL gekocht, vanmiddag bezorgd. In de winkel in The Wall niks op voorraad woensdagavond dus maar besteld via internet. Wilde eventueel de Sony 805 ook wel maar die was er ook niet. Voelde echter minder stevig aan dus deze maar besteld. Ben benieuwd.
Wel mooie actie, hiermee is deze tv toch bijna goedkoper dan de 6400 versie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:34
Tsurany schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:03:
De Samsung 48UE6640SL gekocht, vanmiddag bezorgd. In de winkel in The Wall niks op voorraad woensdagavond dus maar besteld via internet. Wilde eventueel de Sony 805 ook wel maar die was er ook niet. Voelde echter minder stevig aan dus deze maar besteld. Ben benieuwd.
Wel mooie actie, hiermee is deze tv toch bijna goedkoper dan de 6400 versie.
Ik heb die ook gehaald! Staat nu te schitteren. Wat een prachtig ding. Niet heeeel dun maar echt zeker wel bang for buck. Reageert heel snel, start snel op. Er zit een IR ontvanger bij, neerzetten bij me UPC box en ik kan hem bedienen met de afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 19:20
Samsung UE40H7000 in de aanbieding voor €749 bij de MediaMarkt (ook online). Goedkoopste prijs in de Pricewatch is €899 € 878. Dus 14.69% goedkoper.
Link: http://www.mediamarkt.nl/...1,1267845.html?langId=-11

#ProductPrijs
1Samsung UE40H7000SL Zwart€ 878,-

[ Voor 6% gewijzigd door ariekanari op 30-01-2015 15:09 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 18:39
Iemand die dit model onlangs nog is tegen gekomen of heeft besteld bij MM: Samsung UE48HU7500L?
Op de website is deze niet (meer) aanwezig, maar soms worden uitverkochte modellen weer aangevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423116

Macbook en PC van apple nog ruim aanwezig in Alkmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 00:56

Quan Vu

Hoi

Iemand voorraad en prijs weten van bepaalde producten in Ede? Ik ga daar zo langs.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

Net de ASUS laptop ontvangen. Mooi apparaat, echter zijn we al zo'n 3 kwartier bezig met enkel de installatie van Windows 8. De ronde cursor blijft maar ronddraaien. Iemand anders met zo'n zelfde ervaring? Vind 3 kwartier, inmiddels bijna een uur erg lang voor een installatie van W8.. Ziet niets gebeuren, enkel het rondje dat maar rond blijft draaien, voor zeker al 45 minuten..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 587363 op 30-01-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06 12:52
Anoniem: 587363 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:27:
Net de ASUS laptop ontvangen. Mooi apparaat, echter zijn we al zo'n 3 kwartier bezig met enkel de installatie van Windows 8. De ronde cursor blijft maar ronddraaien. Iemand anders met zo'n zelfde ervaring? Vind 3 kwartier, inmiddels bijna een uur erg lang voor een installatie van W8.. Ziet niets gebeuren, enkel het rondje dat maar rond blijft draaien, voor zeker al 45 minuten..
Deze vraag past beter in dit topic: Het grote Asus N-series Notebook ervaringen-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
mcauseway schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:17:
Iemand die dit model onlangs nog is tegen gekomen of heeft besteld bij MM: Samsung UE48HU7500L?
Op de website is deze niet (meer) aanwezig, maar soms worden uitverkochte modellen weer aangevuld.
Kleine kans dat die nog aangevuld word. Model is bij meerdere winkels niet leverbaar. Maar zoals altijd bij Mediamarkt, weet je het maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-05 12:58
De BCC is alle Nikon prijzen weer omhoog aan het gooien... :( Hopen dat ik morgen in Mediamarkt R'dam / Eindhoven geluk heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-02 21:05
iFlames schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:04:
[...]

Wauw, heel erg bedankt! Ik heb de D3300 kit wel gezien op de site woensdagavond, maar vanochtend was hij weg :( Ben ook zoek naar mijn eerste DSLR en dan komt de BTW-actie heel gelegen...
Bij mediamarkt arena waren de prijzen als volgt:
D3300 met 18-55: 387.58
D5300 met 18-55: 536.33
D7100 body: 742.93

D3300 lagen nog meerdere kits en meerdere body's (maar de prijs van de body zag ik nergens). D5300 heb ik niet meer zien liggen. D5200 ben ik de prijs vergeten en hadden ze alleen liggen in kit met 18-105 lens. D7100 hadden ze nog een stuk of 3, 4 body's liggen van wat ik heb gezien. Geen kits zien liggen met D7100. Ze hadden nog heel veel D5100 kits liggen, maar ben de prijs daarvan vergeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-07 14:27
Mattie112 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:07:
[...]

Wanneer had jij hem besteld? Ik ben woensdag naar de MM geweest maar daar hadden ze alleen de €30 euro duurdere 815B (in het zilver). Ik denk ik bestel hem de volgende dag wel even maar toen ik keek was hij al uitverkocht.
Woensdag om 18:17 kreeg ik het mailtje binnen dat de verzending wat langer kon gaan duren, dus rond 18:10 besteld. Ik was er een van die in de startblokken stond om te bestellen.

Nog 1 adres voor mij, dan komt de koerier hierheen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doofus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01-2023
Vandaag mijn bestelling binnengekregen. Ben positief verrast door snelle levering van MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:34
Doofus schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:54:
Vandaag mijn bestelling binnengekregen. Ben positief verrast door snelle levering van MM :)
dat is mooi, wanneer besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brambulance2
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-07 09:29
Kleine update, de Asus laptops (H157 en H360) zijn op in Amsterdam Noord.

Had zelf de H360 via de webshop besteld, betaald en bevestiging gekregen van MM, maar ineens dag daarna een email waarin ze aangaven het toch niet te kunnen leveren. Beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waren daar ook alle Acer Nitro's in een mum uitverkocht, of waren ze daar nog wel verkrijgbaar?

Kennelijk zijn er 2 dingen heel hard gegaan: Goedkope Asus'jes en dure Acers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doofus
  • Laatst online: 22-01-2023
Scorpio861 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:56:
[...]

dat is mooi, wanneer besteld als ik vragen mag?
Woensdag 20.00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoisonRX
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04 01:02
Een TIP gebaseerd op eigen ervaring (ook in voorgaande jaren), indien je het betreffende artikel niet direct nodig hebt:

Mocht iets niet op voorraad zijn in de winkel, spreek dan de afdelingschef(fin) vriendelijk aan en vraag of hij/zij het artikel voor je wilt bestellen voor de kortingsprijs, waarbij je nu alvast bijv. 25% aan betaalt. Die aanbetaling maakt het mogelijk voor MediaMarkt om de factuur te boeken gedurende de actieperiode.

Kans is groot dat hij/zij een bestelbon voor je maakt, waarmee je naar de kassa kunt gaan en de aanbetaling kunt doen. Zodra het artikel binnen is, krijg je een belletje en kun je het artikel ophalen in de winkel voor de kortingsprijs - de aanbetaling.

Houdt er wel rekening mee dat dit een gunst is en geen recht, dus vriendelijkheid opent deuren. Maar als je het niet vraagt, weet je zeker dat het niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Knoop doorgehakt en toch maar wat besteld.
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Media Markt Online. Wanneer bestelling xxxxx definitief is verwerkt in ons ordersysteem ontvangt u hierover per e-mail bericht.

In verband met de drukte rond onze BTW-actie is het mogelijk dat de levertijd met enkele dagen toeneemt.
Wij verwerken uw bestelling zo spoedig mogelijk. De volgende informatie dient ter indicatie:

- Indien uw bestelling door PostNL wordt bezorgd ontvangt u op het moment van verzending per e-mail direct een link met een dag- en tijdsindicatie.
Ben benieuwd wanneer die geleverd wordt gezien de verhalen hier positief zijn :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:33
Ik heb gisteren middag besteld en als het goed is word het morgen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-06 22:01
Het is niet de bedoeling dat hier persoonlijke aankopen worden gemeld. Maar ik wil wel even melden dat ik (al zeg ik het zelf) een ontzettend goede deal heb weten te maken simpelweg door naar een filiaal te gaan i.p.v. de webshop. Ik zocht een subwoofer voor bij mijn Boston Acoustics A25. Op de webshop stond niks meer van Boston Acoustics maar tot mijn stomme verbazing stond in de winkel een volledige set (subwoofer, center en vier speakers) voor zo'n 600+ euro maar omdat alleen de winkelmodellen er nog stonden was de prijs slechts 400! euro. Toen de medewerker in het systeem keek bleek dat hij nog een compleet nieuwe set in doos had. Ik kreeg deze met veel enthousiasme van de medewerker gewoon mee voor 400 euro. Dit is een set die voor 800 euro in de pricewatch staat:
#ProductPrijsSubtotaal
1Boston Acoustics A2310HTS (Zwart)€ 799,-€ 799,-

Dus bezoek vooral wat filialen als je iets specifieks zoekt, de MM heeft meer dan ik dacht.

[ Voor 11% gewijzigd door Maartendc op 30-01-2015 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:30:

[...]

Ben benieuwd wanneer die geleverd wordt gezien de verhalen hier positief zijn :Y
w8 al sinds woensdag op mijn receiver, nog steeds niet verzonden. Heb de speakers al klaar staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:50
Maartendc schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:58:
Het is niet de bedoeling dat hier persoonlijke aankopen worden gemeld. Maar ik wil wel even melden dat ik (al zeg ik het zelf) een ontzettend goede deal heb weten te maken simpelweg door naar een filiaal te gaan i.p.v. de webshop. Ik zocht een subwoofer voor bij mijn Boston Acoustics A25. Op de webshop stond niks meer van Boston Acoustics maar tot mijn stomme verbazing stond in de winkel een volledige set (subwoofer, center en vier speakers) voor zo'n 600+ euro maar omdat alleen de winkelmodellen er nog stonden was de prijs slechts 400! euro. Toen de medewerker in het systeem keek bleek dat hij nog een compleet nieuwe set in doos had. Ik kreeg deze met veel enthousiasme van de medewerker gewoon mee voor 400 euro. Dit is een set die voor 800 euro in de pricewatch staat:
#ProductPrijsSubtotaal
1Boston Acoustics A2310HTS (Zwart)€ 799,-€ 799,-

Dus bezoek vooral wat filialen als je iets specifieks zoekt, de MM heeft meer dan ik dacht.
Ik wil je geen slecht gevoel geven, maar in de pricewatch stond hij al 1,5 jaar geleden voor 400,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:34
Een zwarte Senseo-unit voor nog geen € 42,-- ( incl. verzenden ) is ook wel ok ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:33
Kan iemand mij vertellen hoe dat precies werkt met "BCC die volgen altijd alle acties"?

Staat een tv op de webshop van BCC, houdt dat in dat ik in de winkel nog 17% korting kan vragen op basis van deze btw eraf actie?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

thomasv93 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:02:
[...]

w8 al sinds woensdag op mijn receiver, nog steeds niet verzonden. Heb de speakers al klaar staan :9
Kijk anders even bij MijnPakket van PostNL, wellicht staat die daar al in.
Levering binnen 1 tot 5 werkdagen
Stiekem hoop ik natuurlijk dat die morgen geleverd wordt maar dit zal wel maandag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Wat kost de tv bij de goedkoopste aanbieder? De meeste prijzen zijn op de webshop al aangepast.

[ Voor 36% gewijzigd door Er_Damn op 30-01-2015 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Uxstyle schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:17:
Wat kost de tv bij de goedkoopste aanbieder? De meeste prijzen zijn op de webshop al aangepast.
369,05 bij diverse webshops, 389 bij BCC. Zie pricewatch: LG 42LB570V Zilver

[ Voor 18% gewijzigd door sdk1985 op 30-01-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-06 22:01
Uxstyle schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:04:
[...]

Ik wil je geen slecht gevoel geven, maar in de pricewatch stond hij al 1,5 jaar geleden voor 400,-
Haha je geeft me geen slecht gevoel hoor, ik zag het ook net moet ik bekennen. Ik had nu pas de nodige centen en ben blij dat ik nog iets van Boston Acoustics hebben kunnen vinden aangezien ze eruit gaan. Als je de speakers en subwoofer nu los koopt ben je al zo'n 480 euro kwijt en dan heb je de center er nog niet bij. Dus het is zo ie zo een goede bang for the buck al had ik dit wellicht ook al een tijd geleden voor die prijs kunnen kopen ;) Ik heb ook een espresso apparaatje met een mooie korting kunnen oppikken dus de actie is weer geslaagd in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
sdk1985 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:19:
[...]

369,05 bij diverse webshops, 389 bij BCC. Zie pricewatch: LG 42LB570V Zilver
369,05 kan je het dan voor krijgen. Tenzij de prijs bij MM met btw actie nog lager ligt, dan kan je het bij bcc kopen voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Uxstyle schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:23:
[...]

369,05 kan je het dan voor krijgen. Tenzij de prijs bij MM met btw actie nog lager ligt, dan kan je het bij bcc kopen voor die prijs.
Enkel als;

Wij controleren dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten binnen een straal van 20 km van onze winkels. Dit doen we met tientallen medewerkers die in het hele land de prijzen noteren in andere winkels. Wij passen onze prijzen daar dan direct op aan.
Mocht u binnen een straal van 20 km rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan, en betalen u het verschil terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
Maartendc schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:21:
[...]

Haha je geeft me geen slecht gevoel hoor, ik zag het ook net moet ik bekennen. Ik had nu pas de nodige centen en ben blij dat ik nog iets van Boston Acoustics hebben kunnen vinden aangezien ze eruit gaan. Als je de speakers en subwoofer nu los koopt ben je al zo'n 480 euro kwijt en dan heb je de center er nog niet bij. Dus het is zo ie zo een goede bang for the buck al had ik dit wellicht ook al een tijd geleden voor die prijs kunnen kopen ;) Ik heb ook een espresso apparaatje met een mooie korting kunnen oppikken dus de actie is weer geslaagd in mijn geval.
Mooi zo! Mooi setje btw, vast geen slechte keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Uxstyle schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:23:
[...]

Bij mediamarkt was hij al uitverkocht, scheen een uitloop model te zijn terwijl er nog niets nieuws was oid.

Heb jaren geleden eens geprobeerd met de LG DP1B en toen was het argument bij BCC dat ze alleen naar fysieke winkels keken en niet naar de tweakers pricewatch. Gaat dat nu beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-07 14:55
thomasv93 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:02:
[...]

Same here :D.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 651122

Ik sta nu bij de MM in Almere;

Camera canons:
5d3 2230€
5d3 24-105mm 2767€
6D 1280€
70d 18-55mm 891€
70D 18-135mm 1007€
7d2 1404€

Lenzen 100-400L is USM 1114€

Nikon 35mm 1.8 156€
D7100 18-105mm 858€
D7000 18-105mm 577€
D3300 371€
D5200 18-55 371€

En nog wat nikon, maar even voor de vanon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-07 08:32
PoisonRX schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:29:
Een TIP gebaseerd op eigen ervaring (ook in voorgaande jaren), indien je het betreffende artikel niet direct nodig hebt:

Mocht iets niet op voorraad zijn in de winkel, spreek dan de afdelingschef(fin) vriendelijk aan en vraag of hij/zij het artikel voor je wilt bestellen voor de kortingsprijs, waarbij je nu alvast bijv. 25% aan betaalt. Die aanbetaling maakt het mogelijk voor MediaMarkt om de factuur te boeken gedurende de actieperiode.

Kans is groot dat hij/zij een bestelbon voor je maakt, waarmee je naar de kassa kunt gaan en de aanbetaling kunt doen. Zodra het artikel binnen is, krijg je een belletje en kun je het artikel ophalen in de winkel voor de kortingsprijs - de aanbetaling.

Houdt er wel rekening mee dat dit een gunst is en geen recht, dus vriendelijkheid opent deuren. Maar als je het niet vraagt, weet je zeker dat het niet lukt.
Of je gaat net voor de actie je product halen wanneer je zeker weet dat deze onder de actie valt. Wanneer je binnen 14 dagen voor de actie iets koopt kan je je korting claimen. Heb ik zelf gedaan, gewoon even je bon meenemen en je krijgt gelijk je geld terug handje contantje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1234
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 21:18
Marantz nr1504 uitverkocht... iemand een idee of deze weer terug komt in de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waarschijnlijk direct na de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 22:05

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Ik had nog nagevraagd of er nog in vestigingen asus laptops waren, maar nergens meer volgens de medewerker. Verder zei hij dat die laptop helemaal niet ooit als beschikbaar stond vermeld in het systeem. Wel vreemd.

Zie ook dat de code niet meer werkt.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Morgen maar eens kijken of ik nog een Macbook Pro CTO kan krijgen. Staples is wel 50 euro goedkoper met de 10% korting, maar de CTO versie is toch 0,2Ghz sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:32

Quad

Doof

Ik heb de twee bestellingen binnen, de radio is zijn geld direct waard, super ding!

Er zaten alleen geen facturen in de dozen, in mijn account kan ik ze helaas ook nog niet downloaden en per mail heb ik ze niet gehad. Komen deze nog of moet ik het met de order bevestiging doen?

Edit: Got it, moet factuur printen via mijn account op de website.
Edit2: Alleen vervelend dat de MediaMarkt het factuuradres aangepast heeft op de factuur, was namelijk niet voor mij bedoeld maar voor een kennis, en die wil het weer declareren bij haar werk. Nu kan het gezeur opleveren. :/

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 30-01-2015 20:19 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quad schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:09:
Ik heb de twee bestellingen binnen, de radio is zijn geld direct waard, super ding!

Er zaten alleen geen facturen in de dozen, in mijn account kan ik ze helaas ook nog niet downloaden en per mail heb ik ze niet gehad. Komen deze nog of moet ik het met de order bevestiging doen?

Edit: Got it, moet factuur printen via mijn account op de website.
Edit2: Alleen vervelend dat de MediaMarkt het factuuradres aangepast heeft op de factuur, was namelijk niet voor mij bedoeld maar voor een kennis, en die wil het weer declareren bij haar werk. Nu kan het gezeur opleveren. :/
Als je toch print, moet het adres toch heel makkelijk aan te passen zijn lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Famous schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:24:
[...]

Enkel als;

Wij controleren dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten binnen een straal van 20 km van onze winkels. Dit doen we met tientallen medewerkers die in het hele land de prijzen noteren in andere winkels. Wij passen onze prijzen daar dan direct op aan.
Mocht u binnen een straal van 20 km rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan, en betalen u het verschil terug.
Ken genoeg BCC winkel die zich hier niet aan houden. En anders helpt de zin 'dan ga ik toch naar de MM of BCC naast de MM toe?' 9 van de 10x wel.
Bijvoorbeeld de grote BCC in Beverwijk. Iets verderop in Alkmaar zit er ook een XL naast de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 651122

Net overgestapt naar Essent, goedkoper dan de oxxio en 225€ kadobon gekregen.

De bon van me camera meegenomen, bonnen inleveren en 225€ contant terug gekregen.

Goede deal als je goedkoper uit bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56
Waarom doet de Nest niet mee?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anoniem: 423116 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:50:
[...]

Ken genoeg BCC winkel die zich hier niet aan houden. En anders helpt de zin 'dan ga ik toch naar de MM of BCC naast de MM toe?' 9 van de 10x wel.
Bijvoorbeeld de grote BCC in Beverwijk. Iets verderop in Alkmaar zit er ook een XL naast de MM.
Maar niet iedereen zou dit zeggen of weten. Vervolgens komen ze wel hier (of elders) klagen dat de BCC eigenwijs deed :+
Omdat die uitgesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56
Joh. Waarom dan wel :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 16:50
Iemand die weet waar nog een 40W605B te koop is? BCC of MM, randstad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Denk dat die daar onder valt.
Mr.Joker schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:20:
Iemand die weet waar nog een 40W605B te koop is? BCC of MM, randstad?
Kan je beter even bellen, weet je het zeker :)

[ Voor 23% gewijzigd door Famous op 30-01-2015 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijzere-rinus
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2024
net de JVC Everio GZ-R15 gehaald bij MM Zoetermeer. Online was hij niet meer te bestellen, maar in de winkel hadden ze er nog zat. Dus mocht je nog opzoek zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:16
sdk1985 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:14:
Kan iemand mij vertellen hoe dat precies werkt met "BCC die volgen altijd alle acties"?

Staat een tv op de webshop van BCC, houdt dat in dat ik in de winkel nog 17% korting kan vragen op basis van deze btw eraf actie?
De BCC heeft zelf niet de BTW actie. Ze volgen slechts de actie van de MediaMarkt.
Dat betekent dus ook dat mocht de MediaMarkt een product niet hebben wat de BCC wel heeft dat de BCC niet dat product dan ook zomaar aanpast.

Nu doen ze daar over het algemeen niet heel moeilijk over tijdens dit soort acties, dus grote kans als je naar de winkel gaat en het netjes aan een verkoper vraagt dat het alsnog wordt aangepast.

Kan overigens alleen spreken voor de ervaring die ik heb met de vestiging hier in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john2
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:43
Ik heb de GALAXY Note 10.1 2014 Edition Wi-Fi 32GB in Apeldoorn gekocht voor € 248,64, dit is een mooie prijs voor deze tablet. Ik was al enige tijd op zoek naar een tablet. Op de site stond deze niet meer.

AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 05-07 18:18
Best bijzonder dat de meeste PHILIPS SAECO apparaten bij MM na btw actie zelfs nog duurder zijn.

Bijvoorbeeld de PHILIPS SAECO HD8763 met korting 412,xx en goedkoopste aanbieder 366.
pricewatch: Saeco Minuto One Touch Cappuccino Zwart

PHILIPS SAECO HD8752 met korting 456,xx en goedkoopste aanbieder 389.
pricewatch: Philips Saeco Intelia Evo HD8752 Zilver

Toch bijzonder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Laatst online: 03-12-2024
Anoniem: 651122 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:57:

De bon van me camera meegenomen, bonnen inleveren en 225€ contant terug gekregen.

En veel plezier mer 3 jaar te veel betalen voor energie.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:33
Medione1210 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:23:
[...]

En veel plezier mer 3 jaar te veel betalen voor energie.. _/-\o_
Ben er ook bang van :)
Wat ben ik blij met de eerlijke Eneco jongen die het even voor mij berekende :)

En vergelijken met Oxxio die gratis tablets weg geven die in de prijs door berekend zijn is dan wel een goede vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:10

St@m

@ Your Service

rolandos582 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:08:
Best bijzonder dat de meeste PHILIPS SAECO apparaten bij MM na btw actie zelfs nog duurder zijn.

Bijvoorbeeld de PHILIPS SAECO HD8763 met korting 412,xx en goedkoopste aanbieder 366.

Toch bijzonder...
Die waren voor de actie ook al dik duurder, dus tja.. ik volg je punt niet
8769 was zo ongeveer de enige met een goede prijs, en die staat bij me thuis, toch 90 onder de laagste in de pw

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 30-01-2015 22:45 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

rolandos582 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:08:

Toch bijzonder...
Die heb ik juist gekocht bij de MM. Op het moment dat ik hem kocht was de Koffie-discounter het goedkoopst met 389 (of 399). MediaMarkt heeft echter (als enige) de 50 euro cashback actie. Gezien ik hem op de zaak heb besteld heb ik hem voor minder dan €300,-, prima deal al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
St@m schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:43:
[...]

Die waren voor de actie ook al dik duurder, dus tja.. ik volg je punt niet
8769 was zo ongeveer de enige met een goede prijs, en die staat bij me thuis, toch 90 onder de laagste in de pw
Is toch bijzonder hé, wat is het verschil met de 8769 tov 8752 / 8763?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Famous schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:46:
[...]

Die heb ik juist gekocht bij de MM. Op het moment dat ik hem kocht was de Koffie-discounter het goedkoopst met 389 (of 399). MediaMarkt heeft echter (als enige) de 50 euro cashback actie. Gezien ik hem op de zaak heb besteld heb ik hem voor minder dan €300,-, prima deal al zeg ik het zelf.
Cashback MediaMarkt 28-01-2015 t/m 02-02-2015 is inderdaad wel chil. 412 - 50 = 362. Hoe kom jij aan onder de 300 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

rolandos582 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:49:
[...]

Cashback MediaMarkt 28-01-2015 t/m 02-02-2015 is inderdaad wel chil. 412 - 50 = 362. Hoe kom jij aan onder de 300 dan?
Zoals ik zei, ik heb hem op de zaak besteld (komt die ook te staan). Je betaalt 71,37 BTW over de €412,57 dus kom je onder de €300,- uit. Als je dit bij Wehkamp zou doen (waar die nu het goedkoopst is met €366,-) ben je alsnog duurder uit.

Ook al vraag je de BTW niet terug is die bij MM nog goedkoper zie ik, Wehkamp komt er nog 10 euro verzendkosten bij.

[ Voor 21% gewijzigd door Famous op 30-01-2015 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Famous schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:50:
[...]

Zoals ik zei, ik heb hem op de zaak besteld (komt die ook te staan). Je betaalt 71,37 BTW over de €412,57 dus kom je onder de €300,- uit.
Hmm ja op die fiets. Denk dat ik de HD8753/96 via mijn vader zijn bedrijf regel. En dan ook nog 75 cashback van Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Electrolux stofzuiger gehaald, ook nog 50 euro cashback

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoisonRX
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04 01:02
Sjoerdiee schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:48:
[...]
Of je gaat net voor de actie je product halen wanneer je zeker weet dat deze onder de actie valt. Wanneer je binnen 14 dagen voor de actie iets koopt kan je je korting claimen. Heb ik zelf gedaan, gewoon even je bon meenemen en je krijgt gelijk je geld terug handje contantje :)
Dat was reeds bekende informatie en nu de actieperiode is gestart minder relevant. Mijn tip zou men kunnen proberen nu de actieperiode is gestart en in het geval het product niet op voorraad is....zoals ik hier al vele malen ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Famous schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:30:

[...]

Werd eventjes helemaal blij door een mailtje val PostNL
za 31 jan 2015
09:30-11:30
Zie ik net dat het van een andere afzender is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Laatst online: 13-07 07:44
Ik had vanochtend op de site van de MM & BCC een Miele stofzuiger gezien voor €173,77.
Alleen had ik niet de mogelijkheid om het via i'net te bestellen.
Nu kijk ik op de site van de MM en staat hij er niet meer tussen, de prijs v/d stofzuiger op de site van de BCC is weer het oude prijs van €209 :?

Klopt het dat de BCC de MM continue in de gaten houdt en zodra er een product niet uitverkocht of ook niet meer op de site staat de oude prijs krijgt?

--edit--

ff googlen, krijg ik de volgende resultaat..

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/417773102a8d73dee7467378e86bf4c2.png

[ Voor 14% gewijzigd door Eskiya op 30-01-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Alle Mac CTO modellen zijn nog ruim op voorraad bij MM Nieuwegein, dus mocht je interesse hebben..
Wel goede prijzen korting komt bijna overeen met btw actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Eskiya schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:18:
Ik had vanochtend op de site van de MM & BCC een Miele stofzuiger gezien voor €173,77.
Alleen had ik niet de mogelijkheid om het via i'net te bestellen.
Nu kijk ik op de site van de MM en staat hij er niet meer tussen, de prijs v/d stofzuiger op de site van de BCC is weer het oude prijs van €209 :?

Klopt het dat de BCC de MM continue in de gaten houdt en zodra er een product niet uitverkocht of ook niet meer op de site staat de oude prijs krijgt?

--edit--

[afbeelding]
Ik even terug gelezen dat zodra MM het online niet meer op voorraad heeft inderdaad BBC de prijs in terugbrengt. Alhoewel ik zelf zie dat dat niet voor alle producten geldt.

Staples zou toch ook meedoen? Merk er niets van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
IndoBoy schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:58:
[...]

...

Staples zou toch ook meedoen? Merk er niets van eigenlijk.
Alleen in de fysieke winkels, zie het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Laatst online: 19-08-2018
Ja.... Niet BCC heeft de BTW actie, maar Mediamarkt.
BCC biedt de laagste prijs garantie (ook binnen 2 weken na de aankoop)
Is de actie / aanbieding afgelopen of op / uitverkocht, dan gaan de prijzen weer terug naar z'n "oude" prijs niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!

[afbeelding]
Welkom in de vervuiling van google....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebaszz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-06 13:38
sanderinozie schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:58:
[...]

En nu kan ik hem niet meer vinden via hun website, opvallend toch....
Zulke acties laten wel zien hoe eerlijk deze concerns zijn.
http://www.mediamarkt.nl/...2.2%20WiFi%2032GB%20Zwart

Is er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Laatst online: 13-07 07:44
Heel maf..Iets verder op de pagina met de zoekresultaten van Google zag ik MM er ook tussen staan. Erop geklikt, kwam ik vervolgens op de MM site v/d stofzuiger met de aanbiedingsprijs. Meteen maar ff in m'n mandje gezet, En via Shopkorting besteld, voordat hij morgenochtend weer weg was.

Dan maar een paar dgn wachten ipv morgen om de hoek bij de BCC kopen.

Zojuist betaald en bevestiging gekregen van MM..
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Eskiya schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:27:
Heel maf..Iets verder op de pagina met de zoekresultaten van Google zag ik MM er ook tussen staan. Erop geklikt, kwam ik vervolgens op de MM site v/d stofzuiger met de aanbiedingsprijs. Meteen maar ff in m'n mandje gezet, En via Shopkorting besteld, voordat hij morgenochtend weer weg was.

Dan maar een paar dgn wachten ipv morgen om de hoek bij de BCC kopen.

Zojuist betaald en bevestiging gekregen van MM..
.
Zelf ook via shopkorting besteld maar zag later pas "hoeveel" het was.. Ik heb bij Bodum-voor-thuis.nl ook wat besteld wat 10x goedkoper was maar de shopkorting is 50% van wat ik bij MediaMarkt krijg :+ Tevens staat het van Bodum ook al op shopkorting.nl en die van MM nog niet..

Ben benieuwd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Helaas, besteldatum 28-01 rond 18:10. Nog steeds niet verzonden.

Yamaha RX-V477

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvank
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-07 17:38
touzani schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:26:
[...]

Ik heb dit zelf ervaren in mijn zoektocht naar samsung TV UE55HU7500. Bij de MM is ie tijdens de BTW dagen €2065. Elders kreeg ik de TV voor €1899,- NL model exclusief de 400 Cashback. Schilt toch weer €165. Uiteindelijk betaal ik dus €1499,- voor deze prachtige TV.
Welke winkel is dit?

Mvg
Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:16
mvank schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:02:
[...]

Welke winkel is dit?

Mvg
Michel
Ik heb de mijne bij electroplace Rotterdam gekocht. Was op dat moment de enige die hem aanbod voor 1899.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
Uhm doet plasmavisie wel mee aan de cashback actief van Samsung. Was bij vorige acties nl niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
thomasv93 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:40:

Yamaha RX-V477
Same hier voor mijn Marantz NR1605. Jammer ook aangezien er splinternieuwe speakers op zitten te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

thomasv93 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:40:

Yamaha RX-V477
Al in PostNL (MijnPakket) gekeken of die daar toevallig bij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:45
Ik twijfel nog tussen 4k of een 1080p display, kom van een plasma en heb geen zin in motion blur op 4k.
http://www.mediamarkt.nl/...ferral&utm_campaign=zanox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 23:33

Sneek

Tweaker

Anoniem: 651122 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:57:

Goedkoper dan Oxxio :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

NotSoSteady schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 02:07:
Ik twijfel nog tussen 4k of een 1080p display, kom van een plasma en heb geen zin in motion blur op 4k.
http://www.mediamarkt.nl/...ferral&utm_campaign=zanox
Heb of denk je bnnenkort 4K content te hebben? Hoe ver zit je van je TV?

Zelf vind ik 1080P voor nu echt nog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 11:18

Rudios

Lost in space?

Potver, gisteren nog was ik aan het kijken naar de SAMSUNG UE55H7000 voor een super mooie prijs nu natuurlijk. Ik dacht dan deze eigenlijk vandaag te gaan halen, is deze niet meer op de site terug te vinden. Gisteren om 23u was deze nog gewoon te zien, nu is hij weg. Uitverkocht? Balen!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
Rudios schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 07:34:
Potver, gisteren nog was ik aan het kijken naar de SAMSUNG UE55H7000 voor een super mooie prijs nu natuurlijk. Ik dacht dan deze eigenlijk vandaag te gaan halen, is deze niet meer op de site terug te vinden. Gisteren om 23u was deze nog gewoon te zien, nu is hij weg. Uitverkocht? Balen!
Model van Plasmavisie (uit Barneveld) is geen NL model (xxn) en je krijgt dan ook geen €400,- Cashback terug van Samsung. (zie website Samsung)
Zie: https://api-samsung-promo...141217%20TVAV%20promo.pdf welke winkels er mee doen.

Kijk je nu op de site van http://www.bcc.nl/samsung...5hu7500&search=ue55hu7500
Dan staat deze TV voor: €2499,- /1,21 = €2065,29 - €400,- = €1665,29.
BTW actie en zo staat niet zo op de site, maar in winkel krijg je het wel (te zien)
Scrol je iets naar beneden en voer je je postcode in en dan kun je zien in welke winkel deze tv nog verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Niet online
Jaguar645 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:38:
[...]

Same hier voor mijn Marantz NR1605. Jammer ook aangezien er splinternieuwe speakers op zitten te wachten :P
Haha, ik heb precies hetzelfde. Heb uit frustratie maar de speaker kabel alvast aan de speakers geknoopt ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvank
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-07 17:38
touzani schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:29:
[...]

Ik heb de mijne bij electroplace Rotterdam gekocht. Was op dat moment de enige die hem aanbod voor 1899.
Bedankt, ik ga proberen of ik em ook voor die prijs mee krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is prima mogelijk hoor. Wij zijn in september ook van Oxxio naar Essent overgestapt vanwege de voordeligere tarieven. Wel obv een jaarcontract en niet met allerlei cadeaus erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 10-07 15:37
*knip*

De Samsung Galaxy S5 is nu wel mooi geprijsd bij Media Markt voor €420,66

http://www.mediamarkt.nl/...eshop&sourceRef=sspGSrQUA

pricewatch: Samsung Galaxy S5 Zwart

[ Voor 36% gewijzigd door Perkouw op 31-01-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-07 16:46
Jaguar645 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:38:
[...]

Zien jullie ook op de site de status van de order heen en weer veranderen tussen "Aangemaakt" en "Verzonden naar magazijn"?

Heb beide statussen al herhaaldelijk gezien, begin me echt af te vragen wat ze aan het uitspoken zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 08:51
Iem. enig idee welk filiaal (in de randstad) de ASUS N551JK-CN157H nog heeft?
Telefonisch zijn ze nagenoeg niet te bereiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Laatst online: 16:34
MrMaxedTank schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:42:
[...]

Zien jullie ook op de site de status van de order heen en weer veranderen tussen "Aangemaakt" en "Verzonden naar magazijn"?

Heb beide statussen al herhaaldelijk gezien, begin me echt af te vragen wat ze aan het uitspoken zijn :P
De status die je op de site van mm zelf ziet , daar zou ik niet te veel waarde aan hechten.
Beter kijk je gewoon op mijn pakket van Post NL, kan best zijn dat het pakket daar al te zien is.

was bij mij ook het geval namelijk
Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]

Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".

Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!

Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.