Mensen die nog steeds denken dat we, (als we de gulden gehouden hadden) nu ook 6 gulden voor een biertje zouden betalen mogen van mij ook wel eens op de vingers getikt worden!Famous schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:22:
[...]
Really?!
Mensen die nu nog steeds omrekenen naar Guldens mogen van mij ook wel eens een tik op de vingers krijgen
Een vriend van mij heeft de Sony 42W705 bij de BCC opgehaald voor € 395,00. Mooie prijs!kevkev schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:56:
[...]
.
De Sony voor €395,-? Welke vestiging dan? ik betaalde er iets van €411,- voor..
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
En?zap8 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:33:
Telefoons is tegenwoordig shop in shop concept. De telefoons worden verkocht door de Phonehouse.
linkje:
nieuws: Phone House wordt verantwoordelijk voor telecom bij Media Markt en Saturn
Ze deden mee met de BTW actie...
Al verkoopt de Paus ze, ik kom een Mediamarkt binnen, ik reken af aan een kassa van de Mediamarkt, ik heb garantie bij de Mediamarkt en ik heb mijn geld voor de BTW terug gekregen van de Mediamarkt...
Het is gewoon flauw dat ik hem met een truukje voor 90 euro kan kopen, maar anderen die netjes wachten tot de actie zelf vangen bot...
Vroeger was de BTW actie leuk, maar tegenwoordig stelt het geen zak meer voor. Vrijdagavond was het ook echt rustig bij de Mediamarkt in Zoetermeer
Ik betrap me er zelf toch nog wel op. Mensen realiseren zich niet door de Euro hoeveel geld ze eigenlijk uitgegeven denk ik.Famous schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:22:
Really?!
Mensen die nu nog steeds omrekenen naar Guldens mogen van mij ook wel eens een tik op de vingers krijgen
Stel dat we overgaan op een munt die 2X zoveel waard is als de Euro, dan zullen we nog meer uitgegeven denk ik. Het heeft gewoon een psychologische werking.
Mochten we teruggaan naar de gulden dan zullen we in 1X minder uitgegeven, omdat het meer lijkt door het hogere getal als bedrag.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Je verdient ook twee keer zoveel dan in de gulden tijd.IndoBoy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:39:
[...]
Ik betrap me er zelf toch nog wel op. Mensen realiseren zich niet door de Euro hoeveel geld ze eigenlijk uitgegeven denk ik.
Stel dat we overgaan op een munt die 2X zoveel waard is als de Euro, dan zullen we nog meer uitgegeven denk ik. Het heeft gewoon een psychologische werking.
Mochten we teruggaan naar de gulden dan zullen we in 1X minder uitgegeven, omdat het meer lijkt door het hogere getal als bedrag.
Zeker een mooie prijs. Zal wel met verschil van vestiging te maken hebben, denk ik. €411,- ben ik ook blij meeJumpman schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:36:
[...]
Een vriend van mij heeft de Sony 42W705 bij de BCC opgehaald voor € 395,00. Mooie prijs!
hahahaha als dat zo was de economie wel veel beter dan dat die nu isHitDyl schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:44:
[...]
Je verdient ook twee keer zoveel dan in de gulden tijd.
Nee Niet? Jarenlang inflatie, accijnsverhogingen etc.Kapot schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:33:
[...]
Mensen die nog steeds denken dat we, (als we de gulden gehouden hadden) nu ook 6 gulden voor een biertje zouden betalen mogen van mij ook wel eens op de vingers getikt worden!
Lol, 2X minder bedoel je denk ik. Althans voor het gevoel dan.HitDyl schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:44:
[...]
Je verdient ook twee keer zoveel dan in de gulden tijd.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Dan nog een hoger getal als prijs remt de aankoop. Daarom is een prijs ook vaak bijvoorbeeld 1,99 inplaats van 2 euro. Dat heet marketing.MikeyMan schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:52:
[...]
Nee Niet? Jarenlang inflatie, accijnsverhogingen etc.
Verder zie ik mensen bijvoorbeeld ook niet een broodje kopen als daar het getal 10 staat waar nu 4,50 staat. Of een kop koffie waar 6 staat en nu 2,50
cangri schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:49:
[...]
hahahaha als dat zo was de economie wel veel beter dan dat die nu is
Wat ik bedoel is dat als je toen 2000 gulden zou verdienen je nu 2000 euro verdiend. Zelfde met huizen een huis kostte toen misschien 100 000 gulden en nu dat zelfde huis nu 100 000 euroIndoBoy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:56:
[...]
Lol, 2X minder bedoel je denk ik. Althans voor het gevoel dan.
Sommige zaken werden tijdens invoering Euro snel vereuroot (fl 1,- = 1 euro). Dit was oa het geval met huizenprijzen en horeca prijzen. Andere zaken werden netjes omgerekend en aangepast, levensmiddelen prijzen in supermarkt. Gevolg hiervan was bv dat het heel lang slecht ging met Horeca, mensen minder uit eten, etc. Maar goed nieuwe generaties weten niet beter dan dat je 3 euro's voor een biertje moet geven.MikeyMan schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:52:
[...]
Nee Niet? Jarenlang inflatie, accijnsverhogingen etc.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Ik weet niet of je tijdens de overgang van Gulden naar Euro (al) werkte, maar dat is niet precies hoe het is gegaanHitDyl schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:01:
[...]
[...]
Wat ik bedoel is dat als je toen 2000 gulden zou verdienen je nu 2000 euro verdiend. Zelfde met huizen een huis kostte toen misschien 100 000 gulden en nu dat zelfde huis nu 100 000 euro
Gaan nu wel heel erg off-topic maar er is natuurlijk veel meer veranderd. Het salaris is in vergelijking met de gulden tijd ook een stuk omhoog gegaan. Daarnaast is er (dacht ik) enkel inflatie geweest behalve op de huizenmarkt en zou het (mocht het nu nog zo zijn) in de gulden tijd nu ook een stuk duurder zijn.IndoBoy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:39:
[...]
Ik betrap me er zelf toch nog wel op. Mensen realiseren zich niet door de Euro hoeveel geld ze eigenlijk uitgegeven denk ik.
Dat mensen in het begin nog ging omrekenen snapte ik maar ondertussen betalen we al 13 jaar met de euro en zal ook de "oudere" generatie eraan gewend zijn en is alles weer een beetje recht getrokken.
Zelfs op de duurdere feesten waar ik kom betaal ik geen 3 euro voor een biertje? €5,50 voor een Baco kan je tegenwoordig wel aftikken, als het niet meer is, á 12 guldenzap8 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:02:
[...]
Sommige zaken werden tijdens invoering Euro snel vereuroot (fl 1,- = 1 euro). Dit was oa het geval met huizenprijzen en horeca prijzen. Andere zaken werden netjes omgerekend en aangepast, levensmiddelen prijzen in supermarkt. Gevolg hiervan was bv dat het heel lang slecht ging met Horeca, mensen minder uit eten, etc. Maar goed nieuwe generaties weten niet beter dan dat je 3 euro's voor een biertje moet geven.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ha ha ha. Jij denkt dat de bedrijven het HFL teken bij je salaris vervangen hebben door het Euro teken. Mooi niet hoor. 2000 gulden wordt gewoon 900 Euro.HitDyl schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:01:
[...]
[...]
Wat ik bedoel is dat als je toen 2000 gulden zou verdienen je nu 2000 euro verdiend. Zelfde met huizen een huis kostte toen misschien 100 000 gulden en nu dat zelfde huis nu 100 000 euro
2X een crisis zorgt natuurlijk ook voor stagnatie om inkomen recht te trekken. Alhoewel ik denk dat het nooit helemaal rechtgetrokken kan worden of jobhoppenFamous schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:07:
[...]
Gaan nu wel heel erg off-topic maar er is natuurlijk veel meer veranderd. Het salaris is in vergelijking met de gulden tijd ook een stuk omhoog gegaan. Daarnaast is er (dacht ik) enkel inflatie geweest behalve op de huizenmarkt en zou het (mocht het nu nog zo zijn) in de gulden tijd nu ook een stuk duurder zijn.
Dat mensen in het begin nog ging omrekenen snapte ik maar ondertussen betalen we al 13 jaar met de euro en zal ook de "oudere" generatie eraan gewend zijn en is alles weer een beetje recht getrokken.
[...]
Zelfs op de duurdere feesten waar ik kom betaal ik geen 3 euro voor een biertje? €5,50 voor een Baco kan je tegenwoordig wel aftikken, als het niet meer is, á 12 gulden
Om maar weer on topic te komen. Korting is kortingkorting en die blijft hetzelfde, of het nu omrekent of niet.
[ Voor 14% gewijzigd door IndoBoy op 02-02-2015 15:17 ]
ok..... heb eindelijk iemand gesproken:miel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:04:
Feest.... had een droger gezien die bij de MM online voor 625 was maar bij een lokale vestiging voor 579.... Alleen had ik geen zin (en tijd) om woensdagavond "in de rij te staan" dus besteld bij BCC en gevraagd voor laagste prijs garantie..... Na veel gemekker over en weer komt het er op neer dat ik maar naar de BCC in de buurt moet gaan en moet vragen of die aub mee willen gaan in die laagste prijs...
diepe diepe zucht.....
al dat geregel, geneuzel en gedoe voor 3 tientjes..... geen goede reclame voor BCC! Volgende keer alsnog via de MM regelen...
Nee meneer, u had een foto moeten maken en u moet bewijzen aan ons dat het zo is... Ok, maar dat staat nergens en dat geven jullie ook niet in jullie mails/twitter berichtjes aan..... U kunt het nu nog doen meneer.... Nou, die actie is voorbij, dus dat lukt niet meer. Tja, dan kan ik niks voor u doen meneer...
Zucht....
Anoniem: 16328
De 535 was goed verstopt inderdaad. De andere Lumia's waren wel goed te verkrijgen zoals de 735 en de 630.dfrenner schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:27:
[...]
Ja dit dus!
Lumia 535 heb ik voor de actie gekocht!
Men had toen 3x zwart en 3x wit op voorraad.
Ik koop een zwarte voor 108 euro.
Ik kom twee dagen later terug om er in de BTW dagen nog één te kopen.
"Helaas meneer, ze zijn allemaal verkocht."
Raad eens wat nu de voorraad is:
2x zwart, 3x wit....
Toeval? Ik geloof dat niet...
Maar goed ik heb de BTW terug gekregen...
(maar even in het roze gezet omdat het compleet genegeerd werd. De 4 posts die erna kwamen zijn allemaal foetsie)
[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 02-02-2015 17:04 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Anoniem: 370671
Ik geef de verkoper hierin gelijk, ze hoeven je niet op je blauwe ogen geloven. Laat maar een foto zien van de prijs van het product in de andere winkel.miel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:26:
[...]
ok..... heb eindelijk iemand gesproken:
Nee meneer, u had een foto moeten maken en u moet bewijzen aan ons dat het zo is... Ok, maar dat staat nergens en dat geven jullie ook niet in jullie mails/twitter berichtjes aan..... U kunt het nu nog doen meneer.... Nou, die actie is voorbij, dus dat lukt niet meer. Tja, dan kan ik niks voor u doen meneer...
Zucht....
Anoniem: 120284
En de f2.8?J0YR1D3R schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:25:
[...]
70-200 F4 - 949,53 bij MM Cruqius, daarnaast ook nog een D610 in Hoofddorp voor 1219 oid. Ook op vooraad, zelfs donderdagavond en vrijdagavond. In de webshop niet nee, dat was in 2013 toen ik mijn D600 kocht wel anders (gelukkig).
Ik ben een paar uur bezig geweest MM filialen te bellen over hun Nikon voorraad, maar Hoofddorp en Cruqius heb ik niet gebeld. Het is ook wat lastig uit te vinden waar ze wel het duurdere Nikon spul hebben en waar niet.
Had het eerder gepost
Nog een paar jaar en dan hoeft omrekenen niet meer. fl.1 toen is dan net zo veel waard als €1 'nu'.Famous schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:22:
[...]
Really?!
Volgens mij is dat bij wel meer winkels, dat ze moeilijk doen over LPG. Bij de Kijkshop ook eens. Moesten ze zogenaamd eerst zelf in die winkel gaan kijken; kon ik 's middags terugkomen. En toen wilden ze niet meewerken "Want de kassa sloeg daar de normale prijs aan, dus als je niet de folder had gezien en opgelet had, betaal je daar de volle prijs". Wat een lulkoek. Uiteindelijk gewoon wel het verschil (+20%) teruggekregen, maar ik kan me goed voorstellen dat heel wat mensen zich laten afpoeieren.Anoniem: 370671 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:13:
[...]
Ik geef de verkoper hierin gelijk, ze hoeven je niet op je blauwe ogen geloven. Laat maar een foto zien van de prijs van het product in de andere winkel.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 02-02-2015 17:57 ]
Eens, alleen hadden ze me dat vorige week moeten vertellen en toen werd ik afgepoeierd....Anoniem: 370671 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:13:
[...]
Ik geef de verkoper hierin gelijk, ze hoeven je niet op je blauwe ogen geloven. Laat maar een foto zien van de prijs van het product in de andere winkel.
Misschien zou je de boel moeten omkeren en de verkoper moeten afpoeieren. Ik was vorige week vrijdag bij de BBC in Oostpoort waar een heel gezin met een behoorlijk opgefokte vader beweerde dat een bepaalde tv bij MM een bepaalde prijs had en dat hij hem voor die prijs wilde. De verkoper kon dat blijkbaar niet verifieren. Ik liep door om verder in de winkel te kijken maar de vader was door de hele winkel te horen. Ben toen toch even gaan kijken naar het toneelstuk. Er kwamen meer personeelsleden bij. En uiteindelijk kreeg de man gewoon zijn zin. Leek erop dat het personeel zich weinig raad wist met de schreeuwlelijk. Kortom wat misbaar maken kan ook nog es helpen. Moet je wel zin in hebben natuurlijkmiel schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:14:
[...]
Eens, alleen hadden ze me dat vorige week moeten vertellen en toen werd ik afgepoeierd....
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Mediamarkt Rotterdam Centrum..kevkev schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:56:
[...]
.
De Sony voor €395,-? Welke vestiging dan? ik betaalde er iets van €411,- voor..
maar had hem al bij de BCC gehaald voor 465Euro (Correct Rotterdam prijs) de week ervoor en na een foto-tje en een afhaal bon van de Mediamarkt heb ik 70 Euro terug gehad bij de BCC, was er namelijk toch voor de soundplate van Sony.
Ja, dit soort acties halen het slechtste in de mens naar boven... Lekker voorbeeld voor z'n kinderen ookzap8 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:25:
[...]
Misschien zou je de boel moeten omkeren en de verkoper moeten afpoeieren. Ik was vorige week vrijdag bij de BBC in Oostpoort waar een heel gezin met een behoorlijk opgefokte vader beweerde dat een bepaalde tv bij MM een bepaalde prijs had en dat hij hem voor die prijs wilde. De verkoper kon dat blijkbaar niet verifieren. Ik liep door om verder in de winkel te kijken maar de vader was door de hele winkel te horen. Ben toen toch even gaan kijken naar het toneelstuk. Er kwamen meer personeelsleden bij. En uiteindelijk kreeg de man gewoon zijn zin. Leek erop dat het personeel zich weinig raad wist met de schreeuwlelijk. Kortom wat misbaar maken kan ook nog es helpen. Moet je wel zin in hebben natuurlijk
Ontopic: ik heb niks gekocht tijdens de actie. Had wel zin om even wat leuks voor mezelf te kopen, maar geen zin om er speciaal voor te gaan rijden en online was er niet wat ik zocht..
2.8 niet gezien, Hoofddorp en Cruqius zijn daar te klein voor. Alleen Rotterdam, Den Haag en Utrecht hebben een fatsoenlijk assortiment hier een beetje in de buurt. Ik was zelf alleen geïnteresseerd in de 7-2 f4, ik heb al een 2.8 VR1 namelijk maar vind die een beetje lomp/zwaar dus een f4 was een mooie optie danAnoniem: 120284 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:55:
[...]
En de f2.8?
Ik ben een paar uur bezig geweest MM filialen te bellen over hun Nikon voorraad, maar Hoofddorp en Cruqius heb ik niet gebeld. Het is ook wat lastig uit te vinden waar ze wel het duurdere Nikon spul hebben en waar niet.
Had het eerder gepost
*knip* verwijderde discussie
Maar die f4 was dan wel een goede aanbieding. Zeker omdat er ook nog cashback op zat.
Volgens mij heb ik twee van die drie aan de lijn gehad; en die hadden ook geen 70-200 of 24-70 2.8J0YR1D3R schreef op maandag 02 februari 2015 @ 22:01:
[...]
2.8 niet gezien, Hoofddorp en Cruqius zijn daar te klein voor. Alleen Rotterdam, Den Haag en Utrecht hebben een fatsoenlijk assortiment hier een beetje in de buurt. Ik was zelf alleen geïnteresseerd in de 7-2 f4, ik heb al een 2.8 VR1 namelijk maar vind die een beetje lomp/zwaar dus een f4 was een mooie optie dan

Maar die f4 was dan wel een goede aanbieding. Zeker omdat er ook nog cashback op zat.
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 02-02-2015 23:03 ]
Hmz nog steeds niks in mijnpakket of van MM vernomen over mijn Asus laptop die op 28-01-2015 besteld is.
Het is vandaag dan de 4e werkdag toch? Of telt de zaterdag ook mee?
Welke heb je besteld?wimpie007 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:58:
Hmz nog steeds niks in mijnpakket of van MM vernomen over mijn Asus laptop die op 28-01-2015 besteld is.
Vanmorgen heb ik de MM gebeld, ze hebben er nog tientallen op voorraad. De mijne is DOA geleverd (ASUS N551JK-CN157H, was factory sealed), Als ik hem terug stuur krijg ik een nieuwe mits hij op voorraad is ten tijde van behandeling, anders krijg ik geen nieuwe, maar mijn geld terug. Als die tientallen nog voor lopende bestellingen zijn, dan maak ik me dus wel zorgen. Als ze er nog over hebben, dan doen ze een omruiling. Dit lijkt op Russisch Roulette, want ik wil mijn geld natuurlijk niet terug, maar gewoon een goede laptop.
Ik zit ook nog steeds op een update te wachten van mij bestelde Surface 3 Pro + cover. Woensdag 29-01 besteld, 1 mail gehad dat de bestelling ontvangen is. Status staat al 4 dagen op "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending."wimpie007 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 10:58:
Ik heb de ASUS N751JK-T7129H besteld. Iemand die uurtje voor mij had besteld heeft had hem al voor het weekend binnen ;-(Jumpman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Welke heb je besteld?
Vanmorgen heb ik de MM gebeld, ze hebben er nog tientallen op voorraad. De mijne is DOA geleverd (ASUS N551JK-CN157H, was factory sealed), Als ik hem terug stuur krijg ik een nieuwe mits hij op voorraad is ten tijde van behandeling, anders krijg ik geen nieuwe, maar mijn geld terug. Als die tientallen nog voor lopende bestellingen zijn, dan maak ik me dus wel zorgen. Als ze er nog wel overhebben, dan doen ze een omruiling. Dit lijkt op Russisch Roulette, want ik wil mijn geld natuurlijk niet terug. Maar gewoon een goede laptop.
Zo wacht ik ook al sinds woensdag 18:10 op mijn Receiver.

Officieel is het morgen pas de 5e werkdag maar heb er een hard hoofd in....thomasv93 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:20:
Als ze maar leveren deze week vind ik het goed. Zou irritant zijn als ze geld gaan teruggeven, had ik hem bij de BCC kunnen halen, inmiddels niet meer ;-(
Mensen, geen statusupdates over je bestelling. Bel met de klantenservice van hun webshop, die is daar voor bedoeld.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Misschien kun je aangeven dat je bereid bent om langer te wachten, zodat ze heem opnieuw kunnen bestellen. Of misschien misschien een andere soortgelijke of hogere versie vragen.Jumpman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:05:
[...]
Welke heb je besteld?
Vanmorgen heb ik de MM gebeld, ze hebben er nog tientallen op voorraad. De mijne is DOA geleverd (ASUS N551JK-CN157H, was factory sealed), Als ik hem terug stuur krijg ik een nieuwe mits hij op voorraad is ten tijde van behandeling, anders krijg ik geen nieuwe, maar mijn geld terug. Als die tientallen nog voor lopende bestellingen zijn, dan maak ik me dus wel zorgen. Als ze er nog over hebben, dan doen ze een omruiling. Dit lijkt op Russisch Roulette, want ik wil mijn geld natuurlijk niet terug, maar gewoon een goede laptop.
Dat is allemaal geen optie, dit heb ik ook aangekaart. Ik wil in geen geval mijn geld terug, maar een goede werkende laptop volgens specificaties.IndoBoy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:25:
[...]
Misschien kun je aangeven dat je bereid bent om langer te wachten, zodat ze heem opnieuw kunnen bestellen. Of misschien misschien een andere soortgelijke of hogere versie vragen.
Anoniem: 16328
Hoeveel kostte het 17" inch exemplaar?wimpie007 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:19:
[...]
Ik heb de ASUS N751JK-T7129H besteld. Iemand die uurtje voor mij had besteld heeft had hem al voor het weekend binnen ;-(
Je had 2 types. De goedkoopste 826,31Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:44:
[...]
Hoeveel kostte het 17" inch exemplaar?
Ja, ik ook, daarom toch maar niet gehaald. Het was ook niet enige wat ik eigenlijk wilde halen.Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:01:
[...]
Oke, die heb ik dan ook gezien in de winkel. Vond het toch nog een smak geld.
2 types, ik heb de duurste besteld met SSD en GTX850 en IPS paneel erin, was normaal 1299, nu 1074Anoniem: 16328 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:44:
[...]
Hoeveel kostte het 17" inch exemplaar?
Ik zat die Asus'jes nog eens te bekijken in de PW, maar zit er eigenlijk wel verschil tussen de Asus N751JK-T7130H en de Asus N751JK-T7122H? (Behalve ruim € 200,-) Ook bij HWI staan er geen verschillen gemeld. Kan dus best zijn dat er niets (of zeer weinig) is dat dit prijsverschil rechtvaardigd. Nu weet ik niet of MM ze allebei had, maar het is dus altijd wel een kwestie van opletten waar je voor betaalt.wimpie007 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:37:
[...]
2 types, ik heb de duurste besteld met SSD en GTX850 en IPS paneel erin, was normaal 1299, nu 1074
Your Friendly Neighborhood Moderator
Lekker dan, voorraad management van de MM is ook niet meer wat het geweest is. Toen ik bestelde stond ie gewoon op voorraadJorgen schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:51:
[...]
Ik zat die Asus'jes nog eens te bekijken in de PW, maar zit er eigenlijk wel verschil tussen de Asus N751JK-T7130H en de Asus N751JK-T7122H? (Behalve ruim € 200,-) Ook bij HWI staan er geen verschillen gemeld. Kan dus best zijn dat er niets (of zeer weinig) is dat dit prijsverschil rechtvaardigd. Nu weet ik niet of MM ze allebei had, maar het is dus altijd wel een kwestie van opletten waar je voor betaalt.
Ik had de N751JK-T7122H besteld, die heeft 8gb. Maar voor 1074 wilde ik die wel
De N751JK-T7130H heeft 16GB en ik zie de N751JK-T7122H? ook en die is dus 1499 haha. Ja tussen die 2 laatste lijkt het erop dat je voor de 7122 meer betaald voor hetzelfde.
Heb net gebeld met de MM en ze gaf aan dat ie niet meer leverbaar is op dit moment en aan het kijken zijn naar een alternatief.......
Wordt vervolgd
[ Voor 6% gewijzigd door wimpie007 op 03-02-2015 15:14 ]
Dat is precies de reden wat voor verwarring zorgde bij mij. Via Google werd ook niets duidelijker. Zie je modellen die qua specificaties beter zijn en toch goedkoper. MM verkocht sommige modellen ook voor dezelfde prijs. Voorzover ik kon zien zitten de verschillen in de grootte en type HD.Jorgen schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:51:
[...]
Ik zat die Asus'jes nog eens te bekijken in de PW, maar zit er eigenlijk wel verschil tussen de Asus N751JK-T7130H en de Asus N751JK-T7122H? (Behalve ruim € 200,-) Ook bij HWI staan er geen verschillen gemeld. Kan dus best zijn dat er niets (of zeer weinig) is dat dit prijsverschil rechtvaardigd. Nu weet ik niet of MM ze allebei had, maar het is dus altijd wel een kwestie van opletten waar je voor betaalt.
Geen idee of het voor jou AVR ook gaat gelden maar ik heb even gebeld met de webshop aangaande mijn AVR. Gevraagd waarom er al dagen staat wordt voorbereid voor verzending maar er niets onderweg is? Blijkt dat er geen voorraad is en deze pas deze week verwacht wordt en daarna zal het verstuurd gaan worden.thomasv93 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:20:
Dit is dus in ieder geval voor de Marantz NR1605 zo. Weet niet wat jij besteld had?
MM verkocht ook laptops met andere specificaties dan ze hier in de PW stonden. Deze Acer Nitro bijv: pricewatch: Acer Aspire V15 Nitro VN7-791G-73PT Volgens de PW een i7-4710HQ en een DVD+/-RW DL. Volgens Media Markt juist een i7-4720HQ en een Blu-ray-brander. Op de Acer-website is-ie trouwens helemaal niet te vinden met dit typenummer. Dat maakt het maken van je keuze niet gemakkelijker - zeker wanneer je koopt op afstand en de doos of de onderkant van de laptop niet kunt zien.IndoBoy schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:21:
[...]
Dat is precies de reden wat voor verwarring zorgde bij mij. Via Google werd ook niets duidelijker. Zie je modellen die qua specificaties beter zijn en toch goedkoper. MM verkocht sommige modellen ook voor dezelfde prijs. Voorzover ik kon zien zitten de verschillen in de grootte en type HD.
Als ik volgend jaar van de BTW-actie gebruik wil gaan maken, ga ik echt een paar dagen eerder naar een grote Media Markt toe en bekijk ik daar op mijn gemak wat ik precies wil hebben.
Ik heb ondertussen de track andere tracé ontvangen. Wordt vanmifdag geleverd. ( Yamaha)Jaguar645 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:25:
[...]
Geen idee of het voor jou AVR ook gaat gelden maar ik heb even gebeld met de webshop aangaande mijn AVR. Gevraagd waarom er al dagen staat wordt voorbereid voor verzending maar er niets onderweg is? Blijkt dat er geen voorraad is en deze pas deze week verwacht wordt en daarna zal het verstuurd gaan worden.
Dit is dus in ieder geval voor de Marantz NR1605 zo. Weet niet wat jij besteld had?
*knip* geen rants
[ Voor 116% gewijzigd door gambieter op 04-02-2015 14:18 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Het is toch logisch dat de MediaMarkt iets probeert te doen zodat het hun het beste uitkomt bij zo’n actie? Je bent anders als klant wel heel naïef. Ik weet het zou niet moeten maar het is heel simpel te voorkomen… Al een aantal keer hier gezegd dus nu nog maar een keer:
Het is vaak één á twee weken voordat de actie begint duidelijk dat de actie er komt. Dan ga je in die periode naar de MediaMarkt, koop je rustig het product wat je wilt hebben voor de laagste prijsgarantie en dan ga je de week erop terug om het BTW verschil op de bon terug te vragen. Ze gaan misschien wat moeilijk doen over de het verschil tussen prijs op jou bon en die in de schappen of dat als het product niet mee doet maar dan moet je gewoon even stug zijn en zeggen dat je het product anders retourneert en klaar is Kees en heb je mooi geld bespaard zonder veel moeite.
[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 04-02-2015 14:18 ]
Ik kan niet in de toekomst kijken, toen was die laptop nog niet gesneuveld. Woensdag overlijdt dat ding, donderdag begint die actie. Komt mooi uit toch. Als ik een kwartier na het begin van zo'n actie een laptop bestel die volgens de site gewoon op voorraad is dan neigt dat toch naar oplichting of op z'n minst incompetentie. Wat ik erger vind is dat ik er na 5 dagen zelf achteraan moet bellen, dat is gewoon geen service.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Als je meent te zijn opgelicht zul je moeten aantonen dat Mediamarkt te kwader trouw gehandeld heeft.EvaluationCopy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:23:
Ik kan niet in de toekomst kijken, toen was die laptop nog niet gesneuveld. Woensdag overlijdt dat ding, donderdag begint die actie. Komt mooi uit toch. Als ik een kwartier na het begin van zo'n actie een laptop bestel die volgens de site gewoon op voorraad is dan neigt dat toch naar oplichting of op z'n minst incompetentie. Wat ik erger vind is dat ik er na 5 dagen zelf achteraan moet bellen, dat is gewoon geen service.
Incompetentie is een enorm rekbaar begrip. Ik snap dat je gefrustreerd bent maar als de laptop zo cruciaal is voor je kind: wat ben je dan voor ouder dat je eerst 5 dagen op je lauweren rust!
Zonder dollen: denk je niet dat Mediamarkt een enorme drukte te verwerken heeft gehad en dat daar wel eens iets mis kan gaan? En dat het dan een beetje overtrokken is om termen als oplichting en incompetentie te gebruiken?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Daar naast, als je er zo aan gehecht bent, kun je ook via Asus garantie claimen.
Tuurlijk is oplichting een te zwaar woord. Ik kwam al nooit bij de MM en dacht (naïef) dat ze wel ervaring met dit soort acties genoeg hadden om toch een beloofde leverdatum waar te kunnen maken. Het ding was niet een beetje niet op voorraad, maar wordt de komende weken ook niet meer verwacht. Incompetent lijkt me wel op z'n plek dus.coyote1980 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:32:
Als je meent te zijn opgelicht zul je moeten aantonen dat Mediamarkt te kwader trouw gehandeld heeft.
Incompetentie is een enorm rekbaar begrip. Ik snap dat je gefrustreerd bent maar als de laptop zo cruciaal is voor je kind: wat ben je dan voor ouder dat je eerst 5 dagen op je lauweren rust!![]()
Zonder dollen: denk je niet dat Mediamarkt een enorme drukte te verwerken heeft gehad en dat daar wel eens iets mis kan gaan? En dat het dan een beetje overtrokken is om termen als oplichting en incompetentie te gebruiken?
Het is geen drama, even zonder laptop, de aangekondigde levertijd was max 5 dagen, vandaar. Maar goed, ik ga straks doen wat ik meteen al had moeten doen: gewoon langs een echte computerwinkel rijden (cdromland), daar die 80 euro meer schokken en genieten van de stressvrije aankoop
Vreemd, ik had dus een vaatwasser besteld en vaatwasblokjes.
De vaatwasblokjes heb ik al binnen. Hier kreeg ik een dag daarvoor een e-mail dat deze inderdaad verzonden waren.
Nu een halve week later krijg ik een e-mail dat de vaatwasser verzonden gaat worden.
Maar wat staat erin?
De vaatwasblokjes heb ik al binnen. Hier kreeg ik een dag daarvoor een e-mail dat deze inderdaad verzonden waren.
Nu een halve week later krijg ik een e-mail dat de vaatwasser verzonden gaat worden.
Maar wat staat erin?
In de attachment (factuur) wordt inderdaad aangegeven dat het om de vaatwasser gaat. Maar hoezo via brievenpost? En ik heb ook voor inbouwservice gekozen, moeten ze dan niet eerst even een afspraak inplannen?Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt.
Uw Bestelling
Uw bestelling wordt verzonden met PostNL brievenpost.
De levering zal in de regel plaatsvinden op de eerstvolgende dag, uitgezonderd zondag en nationale feestdagen.
Uw Factuur
In de bijlage van deze e-mail vindt u uw factuur. Indien uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is het mogelijk dat wij uw zending opsplitsen. Hierdoor bestaat de mogelijkheid dat u per levering een aparte factuur ontvangt.
en dat vraag je dan hier en niet aan MM?Maar hoezo via brievenpost? En ik heb ook voor inbouwservice gekozen, moeten ze dan niet eerst even een afspraak inplannen?
Dat is waarschijnlijk gewoon de factuur, die sturen ze doorgaans apart op.
Het product zelf wordt door Dynalogic bezorgd, daar krijg je een aparte mail over. Ik kreeg dezelfde mail (na de mail van Dynalogic), mijn tv wordt vanmiddag bezorgd.
Die hebben wel een leuk systeem trouwens, je kan bijna real time zien waar de koerier op dit moment is en hoeveel adressen ie nog langs moet voor ie bij jou is
Het product zelf wordt door Dynalogic bezorgd, daar krijg je een aparte mail over. Ik kreeg dezelfde mail (na de mail van Dynalogic), mijn tv wordt vanmiddag bezorgd.
Die hebben wel een leuk systeem trouwens, je kan bijna real time zien waar de koerier op dit moment is en hoeveel adressen ie nog langs moet voor ie bij jou is
[ Voor 25% gewijzigd door Azrael op 04-02-2015 13:48 ]
De klantenservice van de Mediamarkt (0800-nr) wist het eenvoudigweg niet en zei: "Misschien een systeemfout"Carfanatic schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:47:
[...]
en dat vraag je dan hier en niet aan MM?

Samsung beeldscherm snel binnen. Zit na 5 werkdagen nog steeds te wachten op de eerder bestelde Samsung S4 mini. Volgens mij ligt de Mediamarkt website plat, kan niet inloggen op hun klantenportaal om de status van de bestelling te bekijken. Meer mensen last van?
Ik ben hier enkele minuten geleden gewoon ingelogd. Wacht zelf ook nog op een bestelling van 19:10 op de avond dat het begon.Fazer013 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:06:
Samsung beeldscherm snel binnen. Zit na 5 werkdagen nog steeds te wachten op de eerder bestelde Samsung S4 mini. Volgens mij ligt de Mediamarkt website plat, kan niet inloggen op hun klantenportaal om de status van de bestelling te bekijken. Meer mensen last van?
Na een paar keer refresh kom ik wel op de website van de Mediamarkt en kan ik inloggen. Status van de bestelling: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. Denk dat ze overdonderd zijn door de hoeveelheid bestellingen, normaal leveren ze sneller.MrMaxedTank schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:20:
[...]
Ik ben hier enkele minuten geleden gewoon ingelogd. Wacht zelf ook nog op een bestelling van 19:10 op de avond dat het begon.
Vandaag bij de MM geweest, hier gelukkig een uiterst behulpzame backoffice medewerker gesproken. Hij stelde voor de laptop ASUS N551-CN157H om te ruilen, gezien deze nog als nieuw in de verpakking zit. Helaas was deze nergens in de buurt (randstad) op voorraad. Wel hoorde ik dat de laptop terug komt voor € 868,00. Ik moet de laptop toch retour sturen en krijg dan een nieuwe opgestuurd. Tot nog toe ziet het er goed uit, en ben ik over de service van dit filiaal goed te spreken.Jumpman schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:27:
[...]
Dat is allemaal geen optie, dit heb ik ook aangekaart. Ik wil in geen geval mijn geld terug, maar een goede werkende laptop volgens specificaties.
Welke TV had jij?Azrael schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:42:
Dat is waarschijnlijk gewoon de factuur, die sturen ze doorgaans apart op.
Mijn bestelde TV van vorige week donderdag zou binnen 1 tot 5 werkdagen (vandaag) geleverd worden maar staat nog op "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.".
Wel even naar MM gebeld maar die gaven al aan ook hetzelfde te zien als mij en niks meer wisten.
De helpdesk mailen heeft geen zin, na 2 dagen nog geen reactie
Sony KDL-48W585B. Wat je aan die informatie hebt weet ik nietBender schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:25:
[...]
Welke TV had jij?
Mijn bestelde TV van vorige week donderdag zou binnen 1 tot 5 werkdagen (vandaag) geleverd worden maar staat nog op "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.".
Wel even naar MM gebeld maar die gaven al aan ook hetzelfde te zien als mij en niks meer wisten.
Ik zou nog even rustig afwachten, ze zijn vast nog druk bezig met het afhandelen van alle bestellingen.
Mijn vriezer, besteld op woensdag 28-1 heeft sinds donderdagochtend de 29e al geen status meer.. Leveringstijd was 4-5 dagen..

Mediamarkt reageert ondertussen niet op supportvraag van mij..

Mediamarkt reageert ondertussen niet op supportvraag van mij..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Een alleenstaande statusloze vriezer.
Tja, het lijkt me dat de drukte die heeft geleid tot het later uitleveren van veel dingen weer zorgt voor meer vragen aan de supportafdeling en daar voor een wachtrij zorgt.
Tja, het lijkt me dat de drukte die heeft geleid tot het later uitleveren van veel dingen weer zorgt voor meer vragen aan de supportafdeling en daar voor een wachtrij zorgt.
Het heft slechts anderhalve week Mogen duren maar er is eindelijk een status update op mijn bestelling gedaan. Het is nu verzonden naar het magazijn. Dat geeft me toch een beetje hoop alsnog dit weekend met het speelgoed aan de slag te kunnen.
Ik vind het lang moeten wachten op een bestelling niet erg overigens maar dat er nul communicatie van de MediaMarkt uit komt is gewoon storend. Ze hadden al lang een (geautomatiseerd) mailtje kunnen sturen met de melding dat het product niet op voorraad is en in bestelling is gezet en dat er een update komt zodra het binnen is. Hou je volgens mij ook redelijk wat calls mee weg bij de klantenservice
Ik vind het lang moeten wachten op een bestelling niet erg overigens maar dat er nul communicatie van de MediaMarkt uit komt is gewoon storend. Ze hadden al lang een (geautomatiseerd) mailtje kunnen sturen met de melding dat het product niet op voorraad is en in bestelling is gezet en dat er een update komt zodra het binnen is. Hou je volgens mij ook redelijk wat calls mee weg bij de klantenservice
Kijk maar uit met die geldterugacties van Philips. Is ook oplichting.St@m schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:38:
Nou, ik snap er de ballen van.. Wilde tijdens de BTW actie de Philips Saeco 8769/01 kopen. Toen de BTW actie begon was het product niet meer leverbaar volgens de website. Uiteindelijk wezen kijken bij vestiging Zwolle (hadden ze hem niet) en Eindhoven (hadden ze hem wel). Meegenomen vanuit Eindhoven dus. En nu de BTW actie voorbij is, is de volautomaat weer te bestellen![]()
Ik snap het businessmodel erachter niet helemaal. Maar goed, een goede les voor volgende keer. Mocht ik weer iets willen kopen doe ik het wel van te voren en vraag ik daarna mijn geld terug (ik kom niet iedere dag in Eindhoven), al ben ik nu gelukkig toch geslaagd.
Overigens wordt het apparaat via de website nog steeds aangeboden met 75 euro korting via Philips.. maar ik kan geen actie ontdekken.. mocht iemand tips hebben? Ik hou me aanbevolen
http://www.mediamarkt.nl/...33,808753.html?langId=-11
[afbeelding]
Tis geen 75 maar 50Ook prima dus
![]()
http://www.philips.nl/con...et_A6_MSH_28jan-02feb.pdf
Ik heb maanden geleden een airfyer gekocht, direct bon gescand en verpakking en het spul opgestuurd. Bevestiging gekregen dat alles in goede orde is ontvangen en akkoord bevonden, maar nooit geld terug gekregen.
Edit: Als een wonder! 10 minuten na deze post, +20 euro op mijn rekening

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 06-02-2015 09:01 ]
Dat is dus ook de reden dat ze producten die beperkt voorradig zijn uitschakelen op de webshop. Het afhandelen van alle telefoontjes en emails is een stuk duurder dan het kleine beetje wat er eventueel nog op verdiend word.Bender schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:25:
[...]
Welke TV had jij?
Het probleem is meer dat ze hun communicatie niet preventief doen. Als ze zelf zouden communiceren dat hun pakket 2 dagen al verlaat is hoefde ik niet te bellen.Loenerd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 09:09:
[...]
Dat is dus ook de reden dat ze producten die beperkt voorradig zijn uitschakelen op de webshop. Het afhandelen van alle telefoontjes en emails is een stuk duurder dan het kleine beetje wat er eventueel nog op verdiend word.
Overigens hebben we bij Tweakers een klein onderzoekje gedaan naar de prijzen voor, tijdens en na de BTW actie. Vanaf 12 januari t/m 5 februari hebben we dagelijks de prijzen én de voorraadstatus van de populairste smartphones, tablets, televisies, monitoren, laptops, wasmachines en koptelefoons opgeslagen.
Bij geen van deze producten zagen we vanaf 12 januari een significante prijsstijging in de aanloop naar de BTW actie. Sterker nog, zo hier en daar zelfs een daling voor de BTW actie. Gedurende de BTW actie stonden de prijzenfeed uit, maar hebben de mannen van de Pricewatch alle prijzen en de voorraadstatus handmatig opgezocht en in ons overzicht gezet.
Natuurlijk kunnen we niet met zekerheid zeggen dat er geen enkele prijs verhoogd is in de periode voor de BTW actie, maar op basis van deze gegevens kun je wel stellen dat de kortingen bij de populaire artikelen juist zijn berekend over de courante prijzen. Ook de voorraadstatus is niet significant veranderd na de BTW actie. Met dien verstande dat de aangeleverde data van 2 februari was van voor de actie. Daarom staan sommige zaken op die dag weer als voorradig.
Nogmaals: er zullen vast uitzonderingen zijn, maar zo op 't eerste gezicht doet MM volgens onze informatie wat ze hebben beloofd.
Bron
Dank aan Sandor en de mannen van de Pricewatch!
Bij geen van deze producten zagen we vanaf 12 januari een significante prijsstijging in de aanloop naar de BTW actie. Sterker nog, zo hier en daar zelfs een daling voor de BTW actie. Gedurende de BTW actie stonden de prijzenfeed uit, maar hebben de mannen van de Pricewatch alle prijzen en de voorraadstatus handmatig opgezocht en in ons overzicht gezet.
Natuurlijk kunnen we niet met zekerheid zeggen dat er geen enkele prijs verhoogd is in de periode voor de BTW actie, maar op basis van deze gegevens kun je wel stellen dat de kortingen bij de populaire artikelen juist zijn berekend over de courante prijzen. Ook de voorraadstatus is niet significant veranderd na de BTW actie. Met dien verstande dat de aangeleverde data van 2 februari was van voor de actie. Daarom staan sommige zaken op die dag weer als voorradig.
Nogmaals: er zullen vast uitzonderingen zijn, maar zo op 't eerste gezicht doet MM volgens onze informatie wat ze hebben beloofd.
Bron
Strake actie! Top dat jullie het in de gaten hebben gehoudenzeef schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:56:
Overigens hebben we bij Tweakers een klein onderzoekje gedaan naar de prijzen voor, tijdens en na de BTW actie. Vanaf 12 januari t/m 5 februari hebben we dagelijks de prijzen én de voorraadstatus van de populairste smartphones, tablets, televisies, monitoren, laptops, wasmachines en koptelefoons opgeslagen.
Bron
TOP!! Fijn dat jullie wel degelijk de moeite hebben genomen om dit te controleren.. bij Kassa/Radar zijn ze maar iets aan 't roepen zonder dat ze onderbouwing hebben!zeef schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:56:
Bron
Dit is haast een nieuws artikel waard
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Inderdaad! Sluit ook aan bij mijn eigen ervaring. Heb toch echt korting gehad op mijn sonos en sony tablet. Beetje makkelijk scoren van programma's als radar en kassa. Maar dat is meestal zo. Dat is blijkbaar wat de mensen willen zien.Schizo007nl schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:27:
[...]
TOP!! Fijn dat jullie wel degelijk de moeite hebben genomen om dit te controleren.. bij Kassa/Radar zijn ze maar iets aan 't roepen zonder dat ze onderbouwing hebben!
Dit is haast een nieuws artikel waard![]()
Een nieuwsartikel omdat ze blijkbaar doen wat ze beloven?Schizo007nl schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:27:
[...]
TOP!! Fijn dat jullie wel degelijk de moeite hebben genomen om dit te controleren.. bij Kassa/Radar zijn ze maar iets aan 't roepen zonder dat ze onderbouwing hebben!
Dit is haast een nieuws artikel waard![]()
Haha, dit is niet wat het grote gros denkt.. die denken inderdaad in Kassa en Radar termen.. gelukkig staat dit topic vol bewijzen die het tegendeel bewijzen!zeef schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:35:
[...]
Een nieuwsartikel omdat ze blijkbaar doen wat ze beloven?
Nieuwsartikelen over de van-voor prijzen halen soms zelf het acht uur journaal
Super strak gedaan!! Goed te zien dat de prijzen niet structureel verhoogd worden vlak voor de actie. Volgend jaar wat groter aanpakken?zeef schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:56:
Bron
Anoniem: 655478
Helaas had ik iets minder geluk bij de MM. Ik had de asus ux301la op het oog. Welke al enige tijd 950 euro koste bij de MM. Echter wat schetste mijn verbazing, precies 1 week voor de btw actie was deze ineens van 950 naar 1079 euro gegaan een prijsverhoging van 129 euro! Gelukkig ben ik uiteindelijk wel geslaagd want bij de bcc hadden ze wel een mooie aanbieding nml een lenovo yoga 2 pro van 999 voor 743euro. Toch bijna 260 euro korting
Wat mensen hier vergeten is dat de MediaMarkt 24 uur per dag zijn prijzen aanpast, wanneer een laptop bij een andere aanbieder in de aanbieding is dan volgt de MM, daarna stijgt de prijs gewoon weer.
En wat is daar zo raar aan? Dit doen ze ook in supermarkten, bouwmarkten, vliegmaatschappijen, reisbureaus, providers, hotels enzovoort..NotSoSteady schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:22:
Wat mensen hier vergeten is dat de MediaMarkt 24 uur per dag zijn prijzen aanpast, wanneer een laptop bij een andere aanbieder in de aanbieding is dan volgt de MM, daarna stijgt de prijs gewoon weer.
Waarom goedkoper zijn dan de goedkoopste?
Dat is wat ik probeer te zeggen, want dit is de reden van de prijsschommelingen.Schizo007nl schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:45:
[...]
En wat is daar zo raar aan? Dit doen ze ook in supermarkten, bouwmarkten, vliegmaatschappijen, reisbureaus, providers, hotels enzovoort..
Waarom goedkoper zijn dan de goedkoopste?
Fijn dat jullie daar naar gekeken hebben, dat hadden jullie namelijk helemaal niet hoeven doen. Een groot deel van dit topic ging uiteindelijk wel daarover, dus het is goed om te zien dat dit dus allemaal best meevalt (lees: gewoon goed ging). Bedankt!zeef schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 18:56:
Overigens hebben we bij Tweakers een klein onderzoekje gedaan naar de prijzen voor, tijdens en na de BTW actie.
[...]
Dank.Jorgen schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:12:
[...]
Fijn dat jullie daar naar gekeken hebben, dat hadden jullie namelijk helemaal niet hoeven doen. Een groot deel van dit topic ging uiteindelijk wel daarover, dus het is goed om te zien dat dit dus allemaal best meevalt (lees: gewoon goed ging). Bedankt!
Goed onderzoek! Maar nu is het dit jaar ook anders gegaan dan vorig jaar, toen deden heel veel producten niet mee en was de actie toch wat anders opgezet. Dat heeft zeker een verschil gemaakt.
Ook hebben jullie de fotografie afdeling niet meegenomen, daar is het namelijk vaak raak.
Ook hebben jullie de fotografie afdeling niet meegenomen, daar is het namelijk vaak raak.
Deze laptop is in December in de aanbieding geweest bij een andere partij, en mediamarkt is toen meegegaan met die prijs. Zoals je in pricewatch grafiekjes kunt zien, is die dip van 949 heel kort geweest en waren half januari weer de prijzen naar minimaal 1079 opgetrokken. Aangezien Mediamarkt toch niet gek is, zijn zij natuurlijk ook meegegaan met de hogere prijzen van de concurrenten.Anoniem: 655478 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 19:55:
Helaas had ik iets minder geluk bij de MM. Ik had de asus ux301la op het oog. Welke al enige tijd 950 euro koste bij de MM. Echter wat schetste mijn verbazing, precies 1 week voor de btw actie was deze ineens van 950 naar 1079 euro gegaan een prijsverhoging van 129 euro! Gelukkig ben ik uiteindelijk wel geslaagd want bij de bcc hadden ze wel een mooie aanbieding nml een lenovo yoga 2 pro van 999 voor 743euro. Toch bijna 260 euro korting
Dit heet gewoon marktwerking en is een heel normaal gedrag. Hier maken ze ook reclame mee, dat ze dagelijks de prijzen aanpassen bij het vergelijken met de concurrenten.
Maar de Lenovo is stiekem toch (vind ik) een mooiere machine
Ik kan van mijn aanschaf zeggen dat de prijs van 999€ zakte naar €975 in de aanloop naar de actie. Tijdens de btw actie zakte daarna de prijs keurig naar €805. Wel bleek er geen voorraad meer te zijn en bestelling onmogelijk. Ik heb dus het winkelmodel meegekregen. Nu staat het artikel nog steeds als niet meer leverbaar op de website, dus wat dat betreft lijkt het wel te kloppen.
Het artikel is bij mij inmiddels al een week geleden geleverd. Dus ik ben een tevreden klant tijdens deze actie.
Het artikel is bij mij inmiddels al een week geleden geleverd. Dus ik ben een tevreden klant tijdens deze actie.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik had de LG 32LB570V tv besteld.
Levertijd 5 dagen, prima. Na 3 dagen daaroverheen te zijn krijg ik een bericht dat het nog 2 weken duurt...
Valt me helaas toch wel erg tegen,
Levertijd 5 dagen, prima. Na 3 dagen daaroverheen te zijn krijg ik een bericht dat het nog 2 weken duurt...
Valt me helaas toch wel erg tegen,
Vorige week bij mediamarkt sonos playbar gekocht. Was niet op voorraad dus moest worden besteld. Verkoper gaf aan dat het weleens een tijdje kon duren. Nu ben ik ongeduldig en benieuwd of er meer mensen zijn die een playbar hebben gekocht op bestelling en wellicht meer info hebben?
Vandaag contact opgenomen met Mediamarkt (0800 telnr staat onder contact op hun website). Na 15 minuten in de wacht werd ik netjes te woord gestaan. De S4 mini was niet makkelijk leverbaar, kreeg een andere variant aangeboden tegen dezelfde prijs. Denk dat Mediamarkt het druk heeft. Ondertussen al wel veel plezier van mijn Samsung 24" PLS scherm, die ik ook tijdens de actie heb gekocht.
Ik heb ze gisteren even gebeld omdat de camera die ik besteld had een levertermijn van 1 tot 5 werkdagen had en gisteren werkdag 7 was. Het bleek dat ze niet konden zien of er een voor mij gereserveerd was en dat ze verder uitverkocht waren. Als er een voor me gereserveerd was zou ik hem waarschijnlijk dit weekend ontvangen, zo niet dan zou het nog enkele weken duren.
Kreeg een paar uur later een notificatie van de mijnpakket app dat hij aangemeld was. Op basis van wat mij op de 0800 lijn verteld is wordt er dit weekend nog veel verzonden, maar ze hebben blijkbaar niet echt lekker inzicht in het systeem..
Ik prijs mezelf gelukkig aangezien deze camera te laat was geweest voor een trip naar het buitenland als er geen voor mij gereserveerd was geweest..
Kreeg een paar uur later een notificatie van de mijnpakket app dat hij aangemeld was. Op basis van wat mij op de 0800 lijn verteld is wordt er dit weekend nog veel verzonden, maar ze hebben blijkbaar niet echt lekker inzicht in het systeem..
Ik prijs mezelf gelukkig aangezien deze camera te laat was geweest voor een trip naar het buitenland als er geen voor mij gereserveerd was geweest..
Mijn LG tv kan niet geleverd worden, erg vervelend want dan had ik een andere besteld als ik dat geweten had (ook wel groter).
Nu bieden ze wel 2 alternatieven, volgens de pricewatch zijn deze wel aanzienlijk duurder;
http://tweakers.net/price...;386687;370075/categorie/
(linker tv ging het om, rechter 2 de alternatieven)
Of bij de concurrent;
http://nl.hardware.info/v...cten/212404-215870-216397
Zit een flink prijs verschil in, maar het is me nog niet duidelijk of ze ook beter zijn
Nu bieden ze wel 2 alternatieven, volgens de pricewatch zijn deze wel aanzienlijk duurder;
Of bij de concurrent;
Zit een flink prijs verschil in, maar het is me nog niet duidelijk of ze ook beter zijn
Tsja, of kies anders in het online MM assortiment zelf een andere TV uit en stel voor die met de BTW weg ermee korting te krijgen, dat zou toch geen probleem moeten zijn?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Die Sony is een erg goede televisie, zeker qua beeld... Lijkt me een geweldig alternatiefBender schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:56:
Mijn LG tv kan niet geleverd worden, erg vervelend want dan had ik een andere besteld als ik dat geweten had (ook wel groter).
Of bij de concurrent;
Smart functies zijn wel iets beperkter
Ik zat te denken om te vragen of de Sony Bravia KDL-40W605B of de SAMSUNG UE40EH5300 een optie is, met verschil in bijbetaling dan.nooberke schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:17:
[...]
Die Sony is een erg goede televisie, zeker qua beeld... Lijkt me een geweldig alternatief
Smart functies zijn wel iets beperkter
Maar wat het typenummer van Sony's w600 ipv w700 weet ik niet want kan daar weinig over vinden helaas.
Edit: Sony wordt het niet denk ik, op internet zie ik veel negatieve reviews vanwege de snelheid van de smart tv
[ Voor 18% gewijzigd door Bender op 11-02-2015 08:45 ]
Ineens heb ik toch de originele LG binnengekregen.
Heel raar, maar ook wel weer een teleurstelling nu want er was een upgrade aangeboden.
Heel raar, maar ook wel weer een teleurstelling nu want er was een upgrade aangeboden.
Iemand een gedacht of de BTW actie in België ook nog gaat zijn?
Zou goed van pas komen aangezien we een nieuwe wasmachine moeten kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Naafets88 op 15-02-2015 11:21 ]
Wat is daar raar aan? Zij kunnen niet leveren en bieden een alternatief/upgrade aan. Ze kunnen wel leveren en leveren wat jij hebt besteld. Of dacht je dat ze, ondanks dat ze het door jou bestelde product weer kunnen leveren, toch het alternatief gaan leveren?Bender schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:03:
Komt wel in België. http://forum.belgiumdigit...ng-mediamarkt-481618.htmlTrekhond schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:21:
Iemand een gedacht of de BTW actie in België ook nog gaat zijn?
Als we de trend volgen, normaal binnenkort.
Waarom? Je hebt dat product ook besteld?Bender schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:03:
Toen je hem bestelde was je er toch blij mee?
Klinkt een beetje als buyers remorse
Je bestelt een Raketijsje en betaalt ervoor en dan zegt de medewerker sorry we hebben even geen Raket maar ik kan je wel een Magnum geven.
Dan twijfel je want je wou immers een Raket, al twijfel je daar toch aan, omdat een raket toch niet zo vult en ga je eerst nog allemaal naar de ijskaart staan kijken omdat je ook over de Magnum twijfelt.
Dan komt er net een medewerker aanlopen met nieuwe voorraad raketten en geeft je de raket die je besteld hebt en dan ben je teleurgesteld dat je te lang getwijfeld hebt
Raar verwijs naar mijzelf.SureshR schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:40:
[...]
Wat is daar raar aan? Zij kunnen niet leveren en bieden een alternatief/upgrade aan. Ze kunnen wel leveren en leveren wat jij hebt besteld. Of dacht je dat ze, ondanks dat ze het door jou bestelde product weer kunnen leveren, toch het alternatief gaan leveren?
Dat ik wel hetzelfde product krijg (dat is goed), maar dat het emotioneel raar is dat het dan toch een teleurstelling is (omdat je iets beters beloofd is).
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]
Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".
Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!
Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.
~~~[html]<h1>- Dit topic is bedoeld om leuke aanbiedingen en ervaringen te bespreken, niet als klaagmuur of voor allerlei wilde beschuldigingen. Hou het svp netjes.
- Geen aankoopadviesvragen.</h1>~~~[/html]
Zoals overal op Tweakers.net: toon eigen inzet, dit is geen topic om vraagjes te dumpen. Geen mededelingen zoals "ik ook" of "ik heb X gekocht". Ook niet "doet product X mee?".
Veel vragen worden beantwoord in de Q&A op pagina 1 van dit topic. Kijk eerst of je vraag daar al is beantwoord voor je gaat posten!
Media Markt heeft besloten om vanaf dinsdagavond 22.00 tot maandag 2 februari 08.00 uur geen prijzen aan te bieden via de Pricewatch.