Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartens1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-05 11:17
Oude topic, maar ben benieuwd of er nog wat leven in zit.
Ooit dus zo'n mooie set gekocht, 2x Omni 10 en 2x Omni 20, maar de app blijft inderdaad slecht vs. wel een goed geluid uit de boxen.
Ik heb nog een oude versterker staan met platenspeler, maar dat geeft continu gezeur via een 3,5 mm jack vanuit Headphones naar de adapt. Er zit continu vertraging in het geluid. Ook als je iets afspeelt via bluetooth vanaf een tablad, filmpje, zit er vertraging in het systeem. Iemand een idee hoe dit komt?

Daarnaast wil ik eigenlijk een nieuwe versterker (voor de platenspeler, mogelijk ook streaming en internet radio) aanschaffen, maar hoe kan ik deze Omni boxen dan nog goed gebruiken? Zijn er betere oplossingen dan via de Omni adapt?

Uiteindelijk wil ik ook nog wel nieuwe bedraade boxen voor mijn platenspeler die ik op een later moment kan kopen. Dan hoop ik dat alles wel synchroon gaat lopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeP2013
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-05 19:51
Ik heb een omni 20 hier staan. Elke keer als ik wil casten blijkt de verbinding weg. Alleen op te lossen door reset en opnieuw instellen via de hk controller app. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

[ Voor 3% gewijzigd door NeP2013 op 16-01-2021 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:53
Het risico lopende dat ik deze heeeeele oude post necro, wou ik toch even melden dat het me daadwerkelijk gelukt is (DIK EEN JAAR LATER) om de Omni 20 weer op mn wifi te krijgen.

Om de een of andere reden kregen we het absoluut niet voor elkaar met de HK controller app op onze beide telefoons, dus ik dacht dat ik het eens zou proberen op een andere telefoon die ik heb liggen.

Dat is een Oneplus 8T, dus nog nieuwer en ik achtte de kans dat het zou werken dus minder dan nihil.

Maar: tot mijn grote verbazing heeft de HK App ondanks het feit dat de app zelf weer vastliep de speaker daadwerkelijk weer in het netwerk kunnen krijgen.

Niet dat het nou werkt met de app ofzo, die kan de speaker nog steeds niet vinden... 8)7

Hadden we al gezegd dat de HK App echt bagger is? Nee? De HK App is echt bagger. :+

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
Blijft een slechte app welke al geruime tijd geen update meer heeft gehad. Hij werkt hier op IOS 14 nog wel maar support lijkt gestaakt te zijn, dus de vraag is nog voor hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F41R
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-01 13:03
En zowaar vandaag toch uit het niets ineens een update van de app met wat bugfixes.

- Fixed an issue setting up Wi-Fi on first generation Omni speakers

- The volume bar will now automatically hide when not in use

[ Voor 44% gewijzigd door F41R op 21-04-2021 10:57 ]

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-05 15:18

snmght

imho dan he

Heb nu ook een set Omni 20 gekregen maar niet aan de praat te krijgen draadloos..

Zijn er mensen die positieve ervaringen hebben via de kabel? Dan kan ik het misschien nog wel op mijn TV aansluiten. Heb nu alleen de ingebouwde speakers van de tv dus het is al snel een vooruitgang. Als er maar geen vertraging in zit.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjAntoon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-05 11:10
snmght schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 20:44:
Heb nu ook een set Omni 20 gekregen maar niet aan de praat te krijgen draadloos..

Zijn er mensen die positieve ervaringen hebben via de kabel? Dan kan ik het misschien nog wel op mijn TV aansluiten. Heb nu alleen de ingebouwde speakers van de tv dus het is al snel een vooruitgang. Als er maar geen vertraging in zit.
Bij mij lukt het ook enkel op een oude android telefoon van 10 jaar geleden...
Er zit inmiddels zelfs een sticker op: Gebruik deze telefoon om OMNI speakers op het netwerk te krijgen...

Vandaag weer een defecte OMNI10+, dat is al de 2e. Er liggen nu 2 defecten op zolder in een hoek. De 1e heb ik nog op de operatietafel gehad maar helaas niets weten te vinden. Ik ga nu voorlopig nog niet kijken naar deze...
Mijn OMNI50 zit nu gelukkig ook weer op het netwerk, blijft tobben.
Misschien moet ik bij de volgende defecte unit maar over op sonos...
Zeker geen Harman Kardon meer.
Pagina: 1 2 3 Laatste