Waarom is mijn post op slot gegooid? Ik vroeg alleen maar de menig van anderen over deze artiest. En als zij die kenden, of zij dan een goede site weten met lirics. Sorry hoor maar ik zie niet wat hier mis mee is. Ik mag mensen toch wel om een menig vragen. Die lirics waren maar een klein onderdeel van de vraag.
Pssst : lyrics 
En ja, kan me niet voorstellen dat hier hele discussies uitrollen (ja ik ken hem, nee ik niet, ik ook niet etc).
En ja, kan me niet voorstellen dat hier hele discussies uitrollen (ja ik ken hem, nee ik niet, ik ook niet etc).
Op donderdag 14 juni 2001 09:58 schreef insoft het volgende:
Mij viel het anders wel op dat dat het enige is wat je wou weten.
Mij valt het op dat jij veel van deze onzinnige posts doet.Aantal posts: 716
Gem. aantal posts/dag: 52
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ach laat ook maar zitten. Ik heb zelf geen zin aan eindeloze discussies.
Verwijderd
Wat voor post is dit nou weer, wie is hier nou de gene die onzinnige posts doet?Op donderdag 14 juni 2001 10:02 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
[..]
Mij valt het op dat jij veel van deze onzinnige posts doet.
De topic starter vraagt iets en ik geef antwoord mag ik. Kruip jij maar terug onder je steen.
Ben jij adje? -1, trollOp donderdag 14 juni 2001 10:05 schreef insoft het volgende:
[..]
Wat voor post is dit nou weer, wie is hier nou de gene die onzinnige posts doet?
De topic starter vraagt iets en ik geef antwoord mag ik. Kruip jij maar terug onder je steen.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Jammer om te zien dat veel mensen hier op got uit zijn op een flamewar ik hoopte dat we hier een grote blije tweaker familie waren.Op donderdag 14 juni 2001 10:07 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
Ben jij adje? -1, troll
Verwijderd
Als je over shabba ranks een discussie wilt voeren vind ik dat best, maar start een discussie dan wel goed op, geef een mening, een stelling wat een discussie kan voeden.
Ik kreeg het idee dat je links wilde en misschien nog een discussie erbij van ja dien ken ik, nee die ken ik niet... Dat had een vrij saaie discussie geworden
Overigens ken ik shabba ranks wel, een liedje van hem vind ik onwijs cool...
Ik kreeg het idee dat je links wilde en misschien nog een discussie erbij van ja dien ken ik, nee die ken ik niet... Dat had een vrij saaie discussie geworden
Overigens ken ik shabba ranks wel, een liedje van hem vind ik onwijs cool...
Welcome to realityOp donderdag 14 juni 2001 10:09 schreef insoft het volgende:
[..]
Jammer om te zien dat veel mensen hier op got uit zijn op een flamewar ik hoopte dat we hier een grote blije tweaker familie waren.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
1. /me Abarth != veel mensenOp donderdag 14 juni 2001 10:09 schreef insoft het volgende:
[..]
Jammer om te zien dat veel mensen hier op got uit zijn op een flamewar ik hoopte dat we hier een grote blije tweaker familie waren.
2. flamewar? jij begint over mijn steen...
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Op GoT zijn we niet uit op een flamewar, maar wel op mensen die nuttige reacties posten, niet van die crap zoals jij doet.Op donderdag 14 juni 2001 10:09 schreef insoft het volgende:
[..]
Even je laatste posts doorlopen:
Voodoo2 tweaken?
Chello: disconnect, ip-refresh en weer online ?!
euh? (inclusief troll)
TweakSTers T-shirts [nieuwe poging] (<font color=red>* insoft agrees</font> is alles dat er staat)
Mag ik SG niet meer in ? (alleen een quote, er staat niet eens tekst!)
Moet ik nog doorgaan? Nee, nou ga je dan verdomme eens een beetje nuttig maken hier!
[Edit] URL's gefikst (wat een rotwerk!)
Bericht hierboven
Verwijderd
Alleen jammer dat je geen juiste url's heb gemaakt.Op donderdag 14 juni 2001 10:15 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Op GoT zijn we niet uit op een flamewar, maar wel op mensen die nuttige reacties posten, niet van die crap zoals jij doet.
Even je laatste posts doorlopen:
Voodoo2 tweaken?
Chello: disconnect, ip-refresh en weer online ?!
euh? (inclusief troll)
TweakSTers T-shirts [nieuwe poging] (<font color=red>* insoft agrees</font> is alles dat er staat)
Mag ik SG niet meer in ? (alleen een quote, er staat niet eens tekst!)
Moet ik nog doorgaan? Nee, nou ga je dan verdomme eens een beetje nuttig maken hier!
Das een bug van topix.Op donderdag 14 juni 2001 10:17 schreef insoft het volgende:
Alleen jammer dat je geen juiste url's heb gemaakt.
En ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat de meeste van jou reacties nou niet bepaalt 'lang' en 'nuttig' zijn.
OK dan, hier komt ie!Op donderdag 14 juni 2001 10:17 schreef insoft het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je geen juiste url's heb gemaakt.
Jij hebt nu je allerlaatste waarschuwing en een GCban te pakken. Je had minstens kunnen zeggen: daar en daar heb ik dit en dit gepost omdat dat en dat aan de hand was, maar nee, het enige dat je weer kan is 9 woordjes posten, inclusief 1 hoofdletter en een punt. (Ohw en een quote, maarja da's niet je eigen tekst he?)
Bericht hierboven
Verwijderd
Ok we gaan hier niet trollen of flamen... Misschien dat de topic starter mij een mailtje kan sturen op llewlla@yahoo.com en een voorbeeldje kan geven voor een tweede kans om het topic op te starten, dan zal ik beoordelen of het voeding is tot discussie en het topic opnieuw open kan...
Dit wordt meer een plekje voor trolls enzow daarom gaarna dit topic sluiten...
Als we zo gaan beginnen los ik het samen wel op met de topicstarter via mail...
Dit wordt meer een plekje voor trolls enzow daarom gaarna dit topic sluiten...
Als we zo gaan beginnen los ik het samen wel op met de topicstarter via mail...
Verwijderd
Ik heb gewoon nogal veel vrije tijd, En zoals jij ook waarschijnlijk weet zijn 75% posts van heel dit forum vergelijkbaar met die van mij. En ik zeer veel modjes, die ongeveer het zelfde soort posts maken als ik, maar je hebt wel gelijk iets langer mogen ze welOp donderdag 14 juni 2001 10:19 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Das een bug van topix.
En ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat de meeste van jou reacties nou niet bepaalt 'lang' en 'nuttig' zijn.
edit:
wat is een gcban?
Verwijderd
Ken die artiest niet
[Edit by Floris]Euhm deze thread ging aanvankelijk over waarom iets op slot zit. Dan is het niet de bedoeling dat een reactie plaatst over de aanvankelijke thread en zoals je ziet gaat het ondertussen ook al ergens anders over, dus deze post is ontopic in een offtopic draad, maar van een vergelijkbaar niveau als de zogenaamde insoft posts, niet echt nuttig zegmaar. (Understatement detected)
[Edit by Floris]Euhm deze thread ging aanvankelijk over waarom iets op slot zit. Dan is het niet de bedoeling dat een reactie plaatst over de aanvankelijke thread en zoals je ziet gaat het ondertussen ook al ergens anders over, dus deze post is ontopic in een offtopic draad, maar van een vergelijkbaar niveau als de zogenaamde insoft posts, niet echt nuttig zegmaar. (Understatement detected)
Toch grappig om te zien dat modjes en adjes wel gewaardeerd worden, misschien om dat ze in die 9 woorden wel een goede tip geven?Op donderdag 14 juni 2001 10:21 schreef insoft het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nogal veel vrije tijd, En zoals jij ook waarschijnlijk weet zijn 75% posts van heel dit forum vergelijkbaar met die van mij. En ik zeer veel modjes, die ongeveer het zelfde soort posts maken als ik, maar je hebt wel gelijk iets langer mogen ze wel
edit:
wat is een gcban?
Een GC ban is dat jij per nu niet meer in SG, en NSTV mag. Dat houdt het in, dit geeft je de kans om je te bewijzen in de techforums. Doe je dat niet, zie ik ons genoodzaakt om andere maatregelen te nemen, we hebben nu wel geduld genoeg gehad en vaak genoeg getracht jou dingen duidelijk te maken...
Bericht hierboven
hoor ik daar een slotje rammelen....
ik ook niet LOL
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Hoezo naar aanleiding, omdat ik er op wijs dat je urls niet in orde zijn? Ehne die twee slotjes vragers die nu ook hier hebben gepost hebben die nut? En in voodoo2 kwam ik op voor een newbie, en in chello zij ik dat ik er ook last van had. (en ik wacht dus ook op een antwoord). En die sg ingaan die quato ik dacht dat ik de edit knop had ingedrukt maar dat was een foutje van mij. En die t-shirts daar heb jij gelijk in.Op donderdag 14 juni 2001 10:25 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Toch grappig om te zien dat modjes en adjes wel gewaardeerd worden, misschien om dat ze in die 9 woorden wel een goede tip geven?
Een GC ban is dat jij per nu niet meer in SG, en NSTV mag. Dat houdt het in, dit geeft je de kans om je te bewijzen in de techforums. Doe je dat niet, zie ik ons genoodzaakt om andere maatregelen te nemen, we hebben nu wel geduld genoeg gehad en vaak genoeg getracht jou dingen duidelijk te maken...
WOW, je schrijft 5 regelsOp donderdag 14 juni 2001 10:30 schreef insoft het volgende:
Hoezo naar aanleiding, omdat je er op wijs dat je urls niet in orde zijn? Ehne die twee slotjes vragers die nu ook hier hebben gepost hebben die nut? En in voodoo2 kwam ik op voor een newbie, en in chello zij ik dat ik er ook last van had. (en ik wacht dus ook op een antwoord). En die sg ingaan die quato ik dacht dat ik de edit knop had ingedrukt maar dat was een foutje van mij. En die t-shirts daar heb jij gelijk in.
Wat het probleem is is dat je er een gewoonte van maakt om 1 regelige posts te maken met als inhoud "vindt ik ook" "ziet er mooi uit" "kan denk ik niet" etc. Ik heb vanochtend 50 posts van je bekeken en daar zitten er 44 bij die slechts 1 regel innemen.
Slechts 1 regel tekst kan genoeg/nuttig zijn maar dat is bij jou zelden tot nooit het geval.
Als je veel vrije tijd hebt, steek die tijd dan in kwaliteit van je posts ipv kwantiteit
Gelukkig ben ik dus niet de enigste die zo over insoft denkt.
Het begon mij gewoon op te vallen vandaar.
Ik hoop dat jij, insoft, idd de kwaliteit verbeterd, en de kwantiteit wat laat afnemen (tenzij de kwaliteit hoog is uiteraard
)
Ik hoop dat jij, insoft, idd de kwaliteit verbeterd, en de kwantiteit wat laat afnemen (tenzij de kwaliteit hoog is uiteraard
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
emmzz om toch maar even serieus in te gaan op deze post.
Al hebben de Modjes wel gelijk, vind ik wel dat ze moeten oppassen om 1 persoon er uit te pikken en die aan te pakken. Dit kweekt niet echt goodwill. Er zijn altijd een hoop lui die onzin posten. Pak ze allemaal of pak ze niet. Vaak ligt de beoordeling van zoiets ook erg af van de moderator, misschien is het mogelijk om daar wat betere richtlijnen over te maken hoe modjes moeten modereren.
Al hebben de Modjes wel gelijk, vind ik wel dat ze moeten oppassen om 1 persoon er uit te pikken en die aan te pakken. Dit kweekt niet echt goodwill. Er zijn altijd een hoop lui die onzin posten. Pak ze allemaal of pak ze niet. Vaak ligt de beoordeling van zoiets ook erg af van de moderator, misschien is het mogelijk om daar wat betere richtlijnen over te maken hoe modjes moeten modereren.
LOLOp donderdag 14 juni 2001 10:33 schreef IceStorm het volgende:
WOW, je schrijft 5 regels
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
btw, beginnen steeds meer mensen dyslectisch te worden op GoT?
moet je dit zien:
moet je dit zien:
en zo weet ik nog wel 100 users met problemen... clvy82 is helemaal erg...Geplaatst door insoft - woensdag 13 juni 2001 20:16
-------------------------------------------
die van mij is 320x240 en voor dat geld wat je zegt ik dat lekker goedkoop doen dus, lijkt mij.
-------------------------------------------
LOp donderdag 14 juni 2001 10:41 schreef chem het volgende:
btw, beginnen steeds meer mensen dyslectisch te worden op GoT?
moet je dit zien:
[..]
Verwijderd
Ok, dan zal ik me kwaliteit verhogen. En aangezien ik dan 50 super goede post heb mag ik binnen een paar weken in het mod teamOp donderdag 14 juni 2001 10:37 schreef Sir Abarth het volgende:
Gelukkig ben ik dus niet de enigste die zo over insoft denkt.
Ik hoop dat jij, insoft, idd de kwaliteit verbeterd, en de kwantiteit wat laat afnemen (tenzij de kwaliteit hoog is uiteraard)
Ik denk zelfs dat ze speciaal een nieuw forum voor je gaan makenOp donderdag 14 juni 2001 10:42 schreef insoft het volgende:
En aangezien ik dan 50 super goede post heb mag ik binnen een paar weken in het mod team
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Okay, ik steek hiermee ook mijn kop boven het maaiveld, want ik ben ook nog redelijk newbie hierzo, maar goed:
Ik vind het allemaal nog wel meevallen wat Insoft gedaan heeft. Om daar nu een gcban voor te geven
Ik lees heel veel topics door. Ik lees eigenlijk meer dan dat ik post. En heel vaak zie ik (vooral in SG) mensen hele korte reply's geven. En mensen om slotjes vragen. Moeten al die mensen nu geband worden?
Of moet Insoft als voorbeeld gelden? Een soort zondebok ofzo? Wat ik maar wil zeggen is dat Insoft niet de enige is met korte, nietszeggende reply's..
Okay hak hem er maar af
Ik vind het allemaal nog wel meevallen wat Insoft gedaan heeft. Om daar nu een gcban voor te geven
Ik lees heel veel topics door. Ik lees eigenlijk meer dan dat ik post. En heel vaak zie ik (vooral in SG) mensen hele korte reply's geven. En mensen om slotjes vragen. Moeten al die mensen nu geband worden?
Of moet Insoft als voorbeeld gelden? Een soort zondebok ofzo? Wat ik maar wil zeggen is dat Insoft niet de enige is met korte, nietszeggende reply's..
Okay hak hem er maar af
Verwijderd
Jah daar vind ik dit ook wel op lijken. Waarom ik? Er zijn 10.000 andere users die even nuttig zijn als ik. En chem wat hebben spelfouten hiermee te maken? Beetje kinderachtig aangezien het zelf een hele nuttige post is.Op donderdag 14 juni 2001 10:40 schreef Master_Egg het volgende:
emmzz om toch maar even serieus in te gaan op deze post.
En freak666 je hebt helemaal gelijk.
Jah tof, je kwaliteit omhoog, daar zijn we serieus blij mee. Met een stuk of 40 niet echt kwalitatieve posts per dag, val je nogal op natuurlijk.Op donderdag 14 juni 2001 10:42 schreef insoft het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik me kwaliteit verhogen. En aangezien ik dan 50 super goede post heb mag ik binnen een paar weken in het mod team. Maahre ik hoop dat jullie allemaal wel weten dat ik niet op dit forum zit om julie te zieken ofzo.
Dat van dat mod-team... Euhm zet dat maar uit je hoofd, dat zit er echt niet in, niet omdat we er genoeg hebben en niet omdat je reputatie nou niet echt geweldig is zegmaar.
Ik hoop maar dat je hier niet bent om te zieken en als je dat wel als doel hebt, nou dan heb je een paar daagjes plezier gehad en wij wat minder. Resulterend in een ban voor jou en een opluchting voor ons...
Bericht hierboven
Verwijderd
Overigens (jah ik moet ook nog aan de nieuwe veranderingen wennen
) kom ik er net achter dat een topic over shabba ranks in Nieuws, Sport, Tv& Muziek thuishoort en niet in SG...
Dus als er een serieuze discussie gevoert kan worden over shabba ranks kan die daar plaats vinden...
Dus als er een serieuze discussie gevoert kan worden over shabba ranks kan die daar plaats vinden...
Als jij die 50 posts tussen 5000 andere zet, zal het niet opvallen.Op donderdag 14 juni 2001 10:42 schreef insoft het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik me kwaliteit verhogen. En aangezien ik dan 50 super goede post heb mag ik binnen een paar weken in het mod team.
Dat doe je niet bewust, maar ik kwam je zo vaak tegen met die onnodige en korte reacties, dat ik er nu even ziek van werd.Maahre ik hoop dat jullie allemaal wel weten dat ik niet op dit forum zit om julie te zieken ofzo.
Insoft is zeker niet de enige met onzinnige en korte replies, maar het zijn er gewoon veel.Op donderdag 14 juni 2001 10:46 schreef Freak666 het volgende:
Okay, ik steek hiermee ook mijn kop boven het maaiveld, want ik ben ook nog redelijk newbie hierzo, maar goed:
Okay hak hem er maar af
Je zult bij mij ook vast wel zulke replies vinden (zijn er niet veel denk ik).
Zoals gezegd, het is de kwantiteit....
Waarom jij? Jij viel op, kwantiteit he?Op donderdag 14 juni 2001 10:46 schreef insoft het volgende:
[..]
Jah daar vind ik dit ook wel op lijken. Waarom ik? Er zijn 10.000 andere users die even nuttig zijn als ik. En chem wat hebben spelfouten hiermee te maken? Beetje kinderachtig aangezien het zelf een hele nuttige post is.
En freak666 je hebt helemaal gelijk.
En spelfouten, misschien als je iets meer tijd en aandacht geeft dat ook niet nodig is.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Het probleem met insoft is dat ie zo overduidelijk aanwezig is dat het gewoonweg irritant is
Neem nou sg, er is geen topic daar waar ie niet heeft gereageerd
wellicht nuttig maar ik snap geen kont van at je nu wil zeggen. Spel/typefouten zijn iets anders dan grammaticaal ondeugdelijke zinnen...Op donderdag 14 juni 2001 10:46 schreef insoft het volgende:
[..]
En chem wat hebben spelfouten hiermee te maken? Beetje kinderachtig aangezien het zelf een hele nuttige post is
en dat is dus niet op jouw persoonlijk gericht, ik zie alleen steeds meer mensen die niet eens de moeite nemen om eens een witregel hier en daar te plaatsen...
veel plezier op got nog
Verwijderd
He we gaan hier niet afgeven op een andere bezoeker okOp donderdag 14 juni 2001 11:07 schreef Wimo. het volgende:
Het probleem met insoft is dat ie zo overduidelijk aanwezig is dat het gewoonweg irritant is
Laat het aan de mods over om een bezoeker te beoordelen, we kunnen dat ook alleen af hoor
Insoft heeft nu beter beloofd, ik hoop dat ie zich daar aan houdt, vast wel
We wachten af...
Lijkt me dan geen discussie meer over nodig...
Verwijderd
Inderdaad voor mij hoeft er ook niet meer discussie te komen. En voor de gelegenheid heb ik een aangepaste sig. genomen:Op donderdag 14 juni 2001 11:10 schreef Llewella het volgende:
[..]
He we gaan hier niet afgeven op een andere bezoeker ok![]()
Laat het aan de mods over om een bezoeker te beoordelen, we kunnen dat ook alleen af hoor
Insoft heeft nu beter beloofd, ik hoop dat ie zich daar aan houdt, vast wel
We wachten af...
Lijkt me dan geen discussie meer over nodig...
het is "heeft zijn leven verbeterd"
Maak er dan van:Op donderdag 14 juni 2001 11:13 schreef insoft het volgende:
[..]
Inderdaad voor mij hoeft er ook niet meer discussie te komen. En voor de gelegenheid heb ik een aangepaste sig. genomen:
Je leven beter je niet in 5 minuten namelijk..Doet zijn best zijn leven te beteren
Maar goed, ik (en meerdere) gaan volledig off-topic.
/me Abarth heeft het weer gezien
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
doneOp donderdag 14 juni 2001 11:18 schreef Sir Abarth het volgende:
[..]
Maak er dan van:
[..]
Je leven beter je niet in 5 minuten namelijk..
Maar goed, ik (en meerdere) gaan volledig off-topic.
/me Abarth heeft het weer gezien
Okee genoeg gezeken, laat nou maar eens zien dat je het ook daadwerkelijk kan!
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()