X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Met dit simgeld kon ik het mooi uitbreiden. De bouwmarkt en gereedschapswinkel heb ik nu op 9 a 10 slots en de anderen op 4 a 5. Nu kan ik 's nachts en tijdens mijn werk lekker productie draaien zonder dat ik er naar om hoef te kijken. En dan heb ik tenminste wat materiaal als ik wel even tijd heb om te spelen.
Overigens heb ik geen nieuwe aanbiedingen meer gekregen.
Het is erg rustig in dit topic. Speelt niemand het meer?
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
www.youtube.com/DerOllie
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Iemand al ervaring met de nieuwe VU toren?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Ik hoop dat je vraag hierbij is verholpen bospa01
Dit werkt prima, hiermee heb ik een paar dagen bizar veel binnengeharkt (grote brandweer, ziekenhuis en morgen politie).
Iemand die hier al Dokter Vu heeft?
[/quote]
Is hetzelfde als de oude alleen kun je nu zelf je disaster kiezen afhankelijk van je "level".jdiezrequejo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 12:20:
Weer een nieuwe update!
Iemand al ervaring met de nieuwe VU toren?
Eerder deze week net helaas 1/3 van mijn stad plat gegooid om een nieuwe layout uit te proberen, dus moet helaas ff wachten totdat ik de eerste VU upgrade kan doen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je kan de toren nu ook upgraden. Krijg je dan meer desasters?Bospa01 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 09:57:
[...]
Is hetzelfde als de oude alleen kun je nu zelf je disaster kiezen afhankelijk van je "level".
Eerder deze week net helaas 1/3 van mijn stad plat gegooid om een nieuwe layout uit te proberen, dus moet helaas ff wachten totdat ik de eerste VU upgrade kan doen.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Idd, maar dat kun je ingame ook zien.jdiezrequejo schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:49:
[...]
Je kan de toren nu ook upgraden. Krijg je dan meer desasters?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik speel ook Simcity Buildit. Wie wil er buur worden? Hoe voeg je het makkelijkst vrienden toe. Lukt mij niet.
Hoor het graag!
Groeten
Sinds de laatste update kan het inderdaad wel zo zijn dat je bij Vu geen sleutel krijgt. Als je een ramp selecteert, zie je wat je aan sleutels kan krijgen en dat kan ook 0 zijn. In dat geval krijg je geld voor het herstel.
Idd, het is alleen bij Vu en precies zo als je zegt.Jeroen O schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:02:
Bij een bootje krijg ik altijd één sleutel. Dat is nooit anders geweest.
Sinds de laatste update kan het inderdaad wel zo zijn dat je bij Vu geen sleutel krijgt. Als je een ramp selecteert, zie je wat je aan sleutels kan krijgen en dat kan ook 0 zijn. In dat geval krijg je geld voor het herstel.
Heb zojuist een disaster losgelaten en hiervoor moet ik drie gebouwen herstellen en kan bij een sleutel verdienen. Wat een rip off, ik moet nu zeker eerst de Vu tower upgraden om meer sleutels te verdienen?
Edit -- het staat er ook gewoon (0-1 keys per ...).
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 25-05-2015 15:09 ]
Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen
Om die te kunnen bouwen moet je eerst het vliegveld afbouwen.
Met het vliegveld krijg je transport opdrachten, net zoals met het vrachtschip.
Alleen in plaats van een gouden sleutel, krijg je een speciaal item welke je nodig hebt om een Tokio woonwijk te kunnen bouwen.
Verwijderd
Haven al gemaakt?Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 00:04:
Help!!! Ik moet dus schepen produceren op simcity maar hoe daar kom ik dus echt niet uit help!!!
dan is het simpelweg wachten tot een schip aankomt, vullen, en vervolgens weer wegsturen.
Tenzij we niet over hetzelfde praten.
Zijn hier nog Got'ers die nu nog spelen en mij toe willen voegen aan GameCenter?
Naam: Vincitore88
Wie weet raad.
Je voortgang onder iOS wordt online opgeslagen als je je in het spel aanmeldt met Game Center of met Facebook en via deze diensten wordt je voortgang ook gesynchroniseerd.
Aangezien Game Center niet beschikbaar is onder Android, lijkt Facebook mij het enige alternatief.
[ Voor 4% gewijzigd door Jeroen O op 07-01-2016 12:17 ]
[ Voor 88% gewijzigd door marjet op 07-01-2016 13:16 ]
Doe ik. :JD68:Vincitore schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:49:
Ben net een paar dagen geleden begonnen na een eerste mislukte stad (was gekoppeld aan Facebook) en krijg die niet uitgelogt
Zijn hier nog Got'ers die nu nog spelen en mij toe willen voegen aan GameCenter?
Naam: Vincitore88
PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
Ik denk eerder dat het aan je iPad ligt, de iPad 2 is al erg oud terwijl het spel steeds uitbreidingen krijgt wat wellicht ook weer extra eisen stelt aan je hardware en de hoeveelheid RAM is natuurlijk ook beperkter op de iPad 2 t.o.v. de nieuwere modellen.marjet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:09:
Jammer, want Facebook probeer ik zo weinig mogelijk te gebruiken ( lees afhankelijk te maken). Hopen maar dat er een update komt voor de ipad, ben niet de enige lees ik. Bedankt voor je reactie.
Op mijn iPad Air draait het spel zonder problemen.
Vraag over SimCity Buildit?Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:10:
Iemand hellppp hoe moet ik een vraag stellen op deze cite maar die vraag bestaat nog niet dus ik kan nergens onder reageren
Anders typ je wat bij Quickreply in.
[ Voor 6% gewijzigd door MedionAkoya op 07-01-2016 18:38 ]
Trein?
Elke tablet is sowieso weer anders volgens mij en is het met dezelfde types ook weer verschillend. Heb zelf een Samsung Tab 3 (Lite) en daar kan ik het niet op spelen, terwijl ik op andere forums lees dat mensen het wel voor elkaar gekregen hebbenJeroen O schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:35:
[...]
Ik denk eerder dat het aan je iPad ligt, de iPad 2 is al erg oud terwijl het spel steeds uitbreidingen krijgt wat wellicht ook weer extra eisen stelt aan je hardware en de hoeveelheid RAM is natuurlijk ook beperkter op de iPad 2 t.o.v. de nieuwere modellen.
Op mijn iPad Air draait het spel zonder problemen.

PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
Nee ik moet gewoon een vraag stellen over motoren maar ik weet nog steeds niet houMedionAkoya schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:37:
[...]
Vraag over SimCity Buildit?
Anders typ je wat bij Quickreply in.
Open random een nieuw topic.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:36:
[...]
Nee ik moet gewoon een vraag stellen over motoren maar ik weet nog steeds niet hou
Mod zal wel ff uitleggen hoe je dat volgende goed doet.
ontopic: Ik ben gestopt met SimCity, ik ben nu verslaafd aan Cities; Skylines.

Snelwegen tekenen is toch veel gaver dan ervoor zorgen dat je stad 100.000 inwoners heeft.
(voorkeur civiele techniek)
Trein?
Mijn huidige club is niet actief

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
SimCity BuildIt clubcode voor Tweakers!
Telegram SimCity BuildIt groep voor Tweakers!
Battle.net SimCity BuildIt groep
Whatsapp SimCity BuildIt groep voor Tweakers!
Discord SimCity BuildIt groep voor Tweakers!
[ Voor 22% gewijzigd door 1lau op 12-11-2017 13:02 . Reden: Battle.net ]
[Video: https://www.twitch.tv/videos/200552556]
Persoonlijke mijlpijlen:
2e Maxis Manor

1e plaats Metropolis League COM

We hebben nog 5 plaatsen in de club, vanaf maandag 7
Daarna komt er hoogstwaarschijnlijk geen schifting meer in de line up
[ Voor 1% gewijzigd door 1lau op 12-11-2017 15:20 . Reden: img size ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Hoi, we zijn momenteel nog in war daarom kan er in de lineup niet verandert worden vanwege de lock
Wil je een DM of andere bereikmethode, wanneer je kan joinen?
Natuurlijk, ik ben zelf ook level 25
Maar het is wel fijn als je actief ben in COM, War of Chat/trade
gebruik de clubcode om bij te komen, tijdens een war werkt het niet trouwens
Ik wil ook wel joinen, heb een lvl69 maar ben vrij lang inactief geweest en eigenlijk nog niets met wars etc gedaan.1lau schreef op zondag 25 februari 2018 @ 00:23:
@onox
Natuurlijk, ik ben zelf ook level 25
Maar het is wel fijn als je actief ben in COM, War of Chat/trade
gebruik de clubcode om bij te komen, tijdens een war werkt het niet trouwens
Aangemeld1lau schreef op zondag 25 februari 2018 @ 15:36:
@Bossie
Geeft niks, kom erbij we hebben net een grote schoonmaakbeurt gehad
Pas een weekje aan het spelen, lvl18 nu.
Hoi ik wist niet dat je een tweaker was toen je aanmeldeDol_Fijn schreef op vrijdag 16 maart 2018 @ 13:51:
Via SC ook een aanvraag ingediend. Stad heet Darnassus, aangemaakt met FB Stippel Konijn.
Pas een weekje aan het spelen, lvl18 nu.
We nemen doorgaans geen nieuwe spelers meer aan
Probeer het nog eens en we accepteren je
Geen oorlog, wel handelen en plumbob puntjes bij elkaar sprokkelen
Er was toch idd al een Tweakers club?onox schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 00:49:
Ik heb een nieuwe club aangemaakt voor alleen tweakers. Die andere club zit vol met niet-tweakers en Engelstaligen.
***members only***
Geen oorlog, wel handelen en plumbob puntjes bij elkaar sprokkelenOok voor spelers lager dan level 25. Graag eerst even je stadnaam vermelden hier voordat je je lidmaatschap aanvraagt.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
onox aka Bitterball City was ook echt de rots in de branding voor de kleine maand
waarbij de bijdrag vrij klein was, eigenlijk zelfs nihil
Enige hoogtepunt tevens bijdrage:
Ondertussen steeds maar vragen om de meest populaire spullen (moeilijk verkrijgbaar)
als nieuweling zonder tegenprestatie:

Je heb nog veel stads voorwerpen van mij gekregen totdat er zelf uit stapte
Wij hebben sinds de oprichting van de Tweakers.net club vanaf 14 September 2017
slechts 6 aanmeldingen gehad via de forum inclusief pms
Dus na lange tijd hebben wij (de presidenten) in het Nederlands via Telegram besloten om ook leden buiten Tweakers aan te nemen om toch te kunnen voldoen aan de COM en de toendertijd recent toegevoegde clubwars
Ook omdat SCBI leuker kan zijn met buitenlanders, er zijn immers uitbreidingen voor Parijs, London en Tokio
Nu een status update van onze club:
Lestrove is onze huidige topspeler uit Spanje op level 18,
vaak op chat met veel inspiratie en zeer actief in COM en War
Ook onze mede tweaker Bossie geeft via de chat expansies weg aan de rest van de club
De recente COM en War uitslagen:
Persoonlijke mijlpalen

Vrijgevige bui, waarschijnlijk voor de gehele COM seizoen:

Het Paas evenement voor mij:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/246920774]
Video van de huidige club inclusief onze mede Tweakers:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/246920915]
Aanmelden kan het liefts ook via pm, zodat ik een notificatie ontvang
Aanmeldpost plus details
Je krijgt er simdollars voor. En als je moeilijke spullen zelf nodig hebt, dan moet je ze ook niet verkopen.Ondertussen steeds maar vragen om de meest populaire spullen (moeilijk verkrijgbaar)
als nieuweling zonder tegenprestatie:
Ik heb overigens alle oorlogspullen die ik wist te verzamelen in het handelsdepot gezet zodat ze opgekocht konden worden door clubleden.
Maar goed... als ik geen zin heb in oorlogen, dan ben ik toch niet verplicht in de club te blijven? Het staat mensen vrij om voor een club te kiezen waar ze bij willen horen. Als ze graag oorlog willen voeren dan mogen ze van mij zich aanmelden bij jouw club.
De recente War uitslag:
Het was wel heerlijk dat de 2 Nederlandse opponenten na de war zich bij onze club heeft aangemeld en we hebben ze uiteraard toegevoegd
Het volgende COM seizoen dat al onderweg is:

Deze is leuker dan de vorige wild westen thema
Persoonlijke mijlpalen

Vrijgevige bui, vorig COM seizoen:

De Lente evenement voor mij:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/257940297]
Via de mobiel had ik ook even de uitzending getest en het werkte perfect, alleen neemt het niks op zoals op de pc
De volgende war gaat live als deze spannnend is qua score
Nog een fijne zomer allemaal!

https://card.exophase.com/1/1116015.png
www.youtube.com/DerOllie
Ouderkerk a/d Amstel
[ Voor 9% gewijzigd door Ozbro89 op 22-12-2018 14:45 ]
Het algemeen beleid #verbodenanders
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2019 07:55 ]
Ik heb je mede-auteur gemaakt en je links/groepen in de OP (openingspost) geplaatst.1lau schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:35:
Volgende status update van onze club:
De recente War uitslag:
***members only***
Ik heb de OP daarbij ook een beetje opgeruimd.
Ik speel het al een tijdje niet meer.
[ Voor 13% gewijzigd door MedionAkoya op 07-03-2020 22:50 ]
Trein?
Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen