The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Nee, dat doen we alleen als er concrete aanwijzingen zijn. We kijken daarbij niet eens naar de naam. Een naam zegt niets. Er zijn wel meer gebruikers die een naam hebben die op een bedrijf lijkt, maar dat zegt op zich niets.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:19:
Mijn punt was dat in het geval van advertenties die erg ""over the top"" niet kloppen zoals "Groothandel" er wellicht toch eerder besloten kan worden om voor de zekerheid de advertentie (tijdelijk) te blokkeren.
Daar bemoeien wij ons niet mee, dat is een zaak voor de belastingdienst. Het is de taak van de verkoper om te zorgen dat zijn producten legaal en eerlijk verkregen zijn.In dit specifieke geval waren er imho veel aanwijzingen:
Zero-day account.
2000+ euro aanbod.
Nieuwe CPU's tegen spectaculair lage prijzen.
Deze CPU's zouden "direct bij de AMD & Intel fabrieken zijn opgehaald".
Over de CPU's zou bovendien geen BTW zijn betaald.
Op mij kwam dit dusdanig verdacht en dubieus over dat er direct melding van heb gemaakt.
Het gedeelte dat er geen BTW over betaald is zou al voldoende aanleiding moeten zijn voor een time-out.
We laten beperkte particuliere handel al een tijdje toe hoorVerder is "groothandel" voor zover ik weet uberhaupt niet toegestaan volgens de V&A FAQ.
Ik snap je, maar je moet begrijpen dat we concrete bewijzen moeten hebben voordat we gaan blokkeren. Met in het wilde weg blokkeren op basis van een dubieuze naam of beschrijving schiet niemand iets mee op.Mijn punt is dus om iets eerder een advertentie met dergelijke specs tijdelijk te blokkeren, thats all......
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Zelfs wanneer iemand als slechte grap de nick "Beroepsoplichter" kiest zegt dat dus ook nog niets.
Ik denk met jullie mee maar heb ook geen sluitende oplossingen.
De sleutel om online oplichting echt aan te pakken ligt imho nog steeds bij de banken.
Zij zouden echt meer kunnen doen om oplichters niet (via-via) van nieuwe rekeningen te voorzien.
Pas wanneer ze zelf echt last krijgen van oplichting in de financiele of reputatie zin zal er wat veranderen.
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Microkid op 07-05-2015 19:26 ]
Aldus het OM Arrondissementsparket Zeeland-West-Brabant.
Ik vind het een lachertje ... Ik laat aan jullie te raden wat ik allemaal voor meneer in gedachten heb.
Rekening houdende met de tijd die meneer M.M. Groeneveld al ruim in voorarrest heeft gezeten is hij dus al gewoon weer op vrije voeten, berooid en wel.
Alle Tweakers en overige Nederlanders die kopen en verkopen op het internet U bent gewaarschuwd.
Een vos ...
Overigens laat het OM na om melding te maken van enige compensatie van (en vóór) slachtoffers.
Ik gok erop dat men (al dan niet tezamen) een civiele zaak zal moeten aanspannen om deze kale kip te kunnen plukken.
Want ongetwijfeld is alles al uitgegeven c.q. versnoven en vergokt.
Ties Thee
Overigens: zelfs als hij inderdaad weer op vrije voeten is noem je zelf al zijn proeftijd. Als hij in die twee jaar weer de fout in gaat zit hij binnen no time weer vast, en nu mag ik toch hopen dat ze hem weten te vinden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verder is het vaak zo met oplichting... Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat vaak ook.
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Om een idee te krijgen wat zo iemand als MG uiteindelijk voor z'n kiezen krijgt na z'n roof tocht ...NMe schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 23:51:
Wat heeft die melding met dit topic te maken?
Overigens: zelfs als hij inderdaad weer op vrije voeten is noem je zelf al zijn proeftijd. Als hij in die twee jaar weer de fout in gaat zit hij binnen no time weer vast, en nu mag ik toch hopen dat ze hem weten te vinden.
(Praktisch niets als je het mij vraagt, ik zie hem liever gevierendeeld worden op het dorpsplein maar dat terzijde).
Ties Thee
Daar krijgt niemand zijn geld van terug.Tiesemans schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Om een idee te krijgen wat zo iemand als MG uiteindelijk voor z'n kiezen krijgt na z'n roof tocht ...
(Praktisch niets als je het mij vraagt, ik zie hem liever gevierendeeld worden op het dorpsplein maar dat terzijde).
Het idee is uiteindelijk waarschijnlijk dat een oplichter na een celstraf nog steeds gedupeerden moet terugbetalen, en een korte straf betekent eerdere terugbetaling. Met een ruime proeftijd zodat iemand die terugvalt in de criminaliteit alsnog snel opgesloten kan worden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Inmiddels ook weer slachtoffer geworden door een videokaart aan te kopen..
Weet iemand hoe ik hem kan bereiken?
Voor de toekomst met nieuwe personen is hierbij zijn rekening nr. Dat de volgende mensen er in ieder geval niet meer in zullen trappen!! BE97 0017 8931 5449
Hoop echt dat hier een centraal systeem voor kan komen. Want is toch sneu geld door deze oplichters..
Ik denk dat het verstandig is om een uitgebreidere post hier aan te wijden. Welke verkoper, wat is het bedrag etc.D0ekoe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:05:
Kent iemand Mike Groeneveld ook nog?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Destijds was er uitgebreid en lang topic over, deze is inmiddels dicht.D0ekoe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:05:
Opgelicht via V&A Michael Groeneveld
Verwijderd
Hoe zeker ben je daarvan? Ik weet namelijk zeker dat hij de cel in is gegaan, en volgens mij nog zit. Heb je gecontroleerd of de naam bij het rekeningnummer inderdaad klopt? Zou niet de eerste keer zijn dat de ene oplichter een andere framet.D0ekoe schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:05:
Als het hem wel is, en zijn advertentie is verwijderd door marktplaats vanwege historie, contacteer dan marktplaats om in contact te komen. Ze zullen toch wat meer moeten doen dan blokkeren en verder niets terwijl mensen geld hebben gestort. Op die manier heeft hij wellicht zelfs geen mogelijkheid te leveren of in contact te komen.
Een ding is zeker: je DM bericht hier aan hem gaat hij niet lezen gezien het account geblokkeerd is.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 15:59 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Microkid op 30-10-2016 09:49 ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'
Hier nog een mogelijke gedupeerde voor € 310 ... ('mogelijk' omdat ik de post nog twee werkdagen de tijd moet geven om te leveren; 5 werkdagen is hun toegestane limiet)
Om welk bedrag gaat het bij jou?
.
Ik heb onlangs iets best kostbaars gekocht. Op de dag dat er mogelijk geleverd gaat worden krijg ik een mail van tweakers dat er een vermoeden is dat de persoon die moet leveren mogelijk een oplichter zou zijn.
Op mijn vraag waarom ze denken dat hij een oplichter is krijg ik geen antwoord (tot nu toe vanwege de voorwaarden van het V&A, waarin ik overigens geen enkele reden kan vinden waarom de overwegingen van tweakers niet mogen worden gedeeld).
Vervelender is dat ik nu geen mogelijkheid meer heb om de betreffende persoon te spreken omdat ze hem onmiddellijk en totaal hebben geblocked (ik had alleen contact via tweakers.nl). en dat terwijl ik nog in het proces van de verkoop zit: misschien is het pakketje onderweg? Misschien stuurt ie het vandaag op maar kan hij niet meer bij mijn adres omdat tweakers hem geblocked heeft?
Mogelijk, ik weet dus totaal niet waarom degene een oplichter zou zijn, misschien is het geen oplichter in mijn casus, en heeft ie de boel gewoon verstuurd.
Of zit ie ff in geldnood en moet hij wat zaken regelen alvorens hij kan leveren of geld retourneren.
Weet ik niet en kan er ook niet achter komen.
Misschien heeft ie wel een verkeerd adres opgestuurd.
Weet ik niet en kan er ook niet meer achter komen.
Misschien heeft ie wel problemen van psychische aard en moet er contact worden gezocht met zijn curator oid.
Weet ik niet en kan er ook niet achter komen.
Misschien wil hij wel een berichtje sturen naar mij over het hoe/waarom/etc etc, maar kan hij dat nu niet meer omdat hij geblokt is. Overigens heeft hij wel mijn 06 dus dat moet geen probleem zijn. Maar stel dat hij dat niet zou hebben? Hoe zou een vermeende oplichter dan ooit contact moeten opnemen?
Ik merk dat Tweakers erg veel energie steekt in het beschikbaar maken van een veilige en vertrouwde omgeving, en dat ze (pro-)actief zijn in het bestrijden van fraude/oplichting. Maar op deze manier gaat het wel erg rucksichtlos en is er voor de gedupeerde geen enkele manier om nog contact te krijgen.
Ik hoop nu via medetweakers die bij hem (succesvol) hebben gekocht gegevens te verkrijgen omdat zij niet gebonden zijn aan een opgesteld privacystatement.
De gegevens die ik van hem heb overigens zijn bij geen enkele oplichtingsdatabank bekend, dus of het is een heeele goede oplichter of ik ben een van zijn eerste slachtoffers (wat wel heel erg toevallig zou zijn, de meeste oplichters zijn notoir).
Mijn vraag aan Tweakers.nl: waarom op deze manier zo rucksichtlos? Dat is gezien de voorwaarden helemaal niet nodig. er is zo helemaal geen weg meer om in de minne te schikken op welke manier dan ook. Alleen via een politie verzoek.
Blijft overigens staan dat ik zelf zo goedgelovig was dat ik het op deze manier geregeld heb, dus een kwestie van naïviteit en plain stupid van mijn kant uit.

Maargoed, kwestie van aangifte doen bij politie, rechtsbijstand inschakelen en afwachten. Lijkt me lastig om het CJIB achter je broek te hebben in NL. De enige manier om echt pech te hebben is dat het een kale kip is voor de rest van zijn leven. en in dat geval mag hij mijn centjes hebben, de zielepiet.
Zou het wel erg fijn vinden als medetweakers niet het slachtoffer kunnen worden van deze persoon, mocht hij idd een oplichter zijn.....
Mijn vraag aan medetweakers: Wat vinden jullie? Ik zie dat er langer en vaker tegenaan is gelopen. Dat jullie en Tweakers.nl al ongelofelijk veel energie hebben gestoken in het zoek naar een oplossing.
Mijn voorstellen:
1 V&A alleen open stellen met een minimale hoeveelheid aan gegevens welke aan Tweakers moeten worden overgedragen. Deze zijn niet openbaar voor iedereen, maar worden in bewaring gesteld van het tweakers beheer team. vind je dat niet fijn?; you didnt't past the security exam en je mag niet deelnemen aan V&A. Gegevens worden onmiddelijk verstrekt aan verkopers/kopers welke zaken op een bepaald moment zaken met elkaar doen. Hiervoor is een speciale " koop nu" knop welke dit automtisch mogelijk maakt
2 betalingen bij een dermate omvangrijke martkplaats als die van tweakers kunnen alleen worden verricht via paypal of creditcard: bij fraude is er vergoeding. Tegenwoordig is een paypal account gratis en te koppelen aan je normale reknummer. Kosten voor paypal: alleen degene die koopt betaalt hiervoor. Als Tweakers.nl alleen accepteren dat er verzekerd kan worden betaald.
3 V&A pas opstellen na aanwezigheid van meer dan 6 maanden. Zie het als een time-lock voor opportunistische oplichters
4 Indien niet duidelijk bewezen is dat iemand een oplichter is alleen de mogelijkheid tot toegang tot V&A afsluiten. Pas als bewezen is dat het echt een oplichter is de gebruiker in zijn geheel bannen. Dus bij Vermoedens: afsluiten van V&A, maar nog wel toegang tot zijn gegevens en de rest van de site.
Groetjes
Jan
PS: het is niet mijn bedoeling om via dit topic een of ander mogelijk te maken voor mijn mogelijk oplichtingsgeval. Ik heb de centjes in mijn hoofd reeds afgeschreven. Heb honderden euro's verdiend via tweedehands marktplaatsen, nu was het blijkbaar mijn tijd om eens te lijden.
Ook is het niet mijn bedoeling om hier een disrespectvol topic voor te maken. Meer een topic om zaken te overpeinzen zodat misschien tweakers nieuwe inzichten krijgt over het inrichten van V&A. zodat andere agelozen wat meer worden beschermt tegen zichzelf.
Mocht tweakers bovenstaande niet prettig vonden op een of andere manier heb ik er vrede mee als mijn topic wordt verwijderd.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wij verschaffen nou eenmaal geen informatie over onze beweegredenen. Je kan er echter van uit gaan dat als wij iemand bannen we dit met een gegronde reden doen. Meestal op basis van meerdere meldingen of bepaalde zaken die wij zien (maar waarover ik geen informatie kan verstrekken). Tot nu toe hebben we volgens mij een hitrate van 100%wowly schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:08:
Op mijn vraag waarom ze denken dat hij een oplichter is krijg ik geen antwoord (tot nu toe vanwege de voorwaarden van het V&A, waarin ik overigens geen enkele reden kan vinden waarom de overwegingen van tweakers niet mogen worden gedeeld).
Dat is inderdaad vervelend, echter leert de ervaring dat een oplichter zich echt niet laat ompraten door een berichtje of DM. Hij heeft zijn centjes binnen en het zal hem een worst zijn dat hij geband is of dat er nog tientallen berichten op hem wachten.Vervelender is dat ik nu geen mogelijkheid meer heb om de betreffende persoon te spreken omdat ze hem onmiddellijk en totaal hebben geblocked (ik had alleen contact via tweakers.nl). en dat terwijl ik nog in het proces van de verkoop zit: misschien is het pakketje onderweg? Misschien stuurt ie het vandaag op maar kan hij niet meer bij mijn adres omdat tweakers hem geblocked heeft?
Bij ons is een ban nu eenmaal alles of niets. We kunnen niet de gebruiker aan de ene kant bannen en aan de andere kant toegang tot berichten toestaan, ons systeem ondersteunt dat nou eenmaal niet. Dus gaat een oplichter geheel op zwart. Mocht hij zich alsnog melden, dan kunnen we altijd nog kijken hoe we daar mee omgaan.Ik merk dat Tweakers erg veel energie steekt in het beschikbaar maken van een veilige en vertrouwde omgeving, en dat ze (pro-)actief zijn in het bestrijden van fraude/oplichting. Maar op deze manier gaat het wel erg rucksichtlos en is er voor de gedupeerde geen enkele manier om nog contact te krijgen.
Al eerder in dit topic besproken. Dit kost dermate veel inzet en capaciteit van Tweakers, daar is geen tijd/budget voor, tenzij we V&A een betaalde dienst gaan maken, en daar zitten jullie weer niet op te wachten toch?Ik hoop nu via medetweakers die bij hem (succesvol) hebben gekocht gegevens te verkrijgen omdat zij niet gebonden zijn aan een opgesteld privacystatement.
De gegevens die ik van hem heb overigens zijn bij geen enkele oplichtingsdatabank bekend, dus of het is een heeele goede oplichter of ik ben een van zijn eerste slachtoffers (wat wel heel erg toevallig zou zijn, de meeste oplichters zijn notoir).
Mijn vraag aan Tweakers.nl: waarom op deze manier zo rucksichtlos? Dat is gezien de voorwaarden helemaal niet nodig. er is zo helemaal geen weg meer om in de minne te schikken op welke manier dan ook. Alleen via een politie verzoek.
Blijft overigens staan dat ik zelf zo goedgelovig was dat ik het op deze manier geregeld heb, dus een kwestie van naïviteit en plain stupid van mijn kant uit..
Maargoed, kwestie van aangifte doen bij politie, rechtsbijstand inschakelen en afwachten. Lijkt me lastig om het CJIB achter je broek te hebben in NL. De enige manier om echt pech te hebben is dat het een kale kip is voor de rest van zijn leven. en in dat geval mag hij mijn centjes hebben, de zielepiet.
Zou het wel erg fijn vinden als medetweakers niet het slachtoffer kunnen worden van deze persoon, mocht hij idd een oplichter zijn.....
Mijn vraag aan medetweakers: Wat vinden jullie? Ik zie dat er langer en vaker tegenaan is gelopen. Dat jullie en Tweakers.nl al ongelofelijk veel energie hebben gestoken in het zoek naar een oplossing.
Mijn voorstellen:
1 V&A alleen open stellen met een minimale hoeveelheid aan gegevens welke aan Tweakers moeten worden overgedragen. Deze zijn niet openbaar voor iedereen, maar worden in bewaring gesteld van het tweakers beheer team. vind je dat niet fijn?; you didnt't past the security exam en je mag niet deelnemen aan V&A. Gegevens worden onmiddelijk verstrekt aan verkopers/kopers welke zaken op een bepaald moment zaken met elkaar doen. Hiervoor is een speciale " koop nu" knop welke dit automtisch mogelijk maakt
News: ook Paypal is niet veilig. Zie het andere topic in dit forum. Slimme oplichters laten je via Paypal betalen, maar dan als vrienden/kennissenbetaling. Daarbij geldt geen bescherming en kan je fluiten naar je centen.2 betalingen bij een dermate omvangrijke martkplaats als die van tweakers kunnen alleen worden verricht via paypal of creditcard: bij fraude is er vergoeding. Tegenwoordig is een paypal account gratis en te koppelen aan je normale reknummer. Kosten voor paypal: alleen degene die koopt betaalt hiervoor. Als Tweakers.nl alleen accepteren dat er verzekerd kan worden betaald.
Daarmee wordt de drempel om V&A te gebruiken voor veel nieuwe bezoekers dermate hoog dat V&A gebruik zal instorten. Lijkt me dus geen goed idee.3 V&A pas opstellen na aanwezigheid van meer dan 6 maanden. Zie het als een time-lock voor opportunistische oplichters
Zoals al aangegeven: ons systeem ondersteunt geen deel-bans. We kunnen niet iemand de toegang tot V&A ontzeggen terwijl hij wel via DM op V&A berichten kan reageren. Dat werkt dus niet echt. Het is alles of niets bij een ban.4 Indien niet duidelijk bewezen is dat iemand een oplichter is alleen de mogelijkheid tot toegang tot V&A afsluiten. Pas als bewezen is dat het echt een oplichter is de gebruiker in zijn geheel bannen. Dus bij Vermoedens: afsluiten van V&A, maar nog wel toegang tot zijn gegevens en de rest van de site.
Groetjes
Jan
PS: het is niet mijn bedoeling om via dit topic een of ander mogelijk te maken voor mijn mogelijk oplichtingsgeval. Ik heb de centjes in mijn hoofd reeds afgeschreven. Heb honderden euro's verdiend via tweedehands marktplaatsen, nu was het blijkbaar mijn tijd om eens te lijden.
Ook is het niet mijn bedoeling om hier een disrespectvol topic voor te maken. Meer een topic om zaken te overpeinzen zodat misschien tweakers nieuwe inzichten krijgt over het inrichten van V&A. zodat andere agelozen wat meer worden beschermt tegen zichzelf.
Mocht tweakers bovenstaande niet prettig vonden op een of andere manier heb ik er vrede mee als mijn topic wordt verwijderd.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik denk al met al dat tweakers wel de lusten, maar niet de lasten draagt van een marktplaats in hun forum. Helaas zorgt hun systeem ervoor dat het mij de mogelijkheid ontneemt om op een fatsoenlijke manier in contact te blijven met een aanbieder als er stront aan de knikker is. Evenzogoed is er vrijwel geen verweer mogelijk voor een vermoedelijke oplichter. Stel nou dat degene die mij nu zou hebben opgelicht een fout heeft gemaakt. Hoe kan hij deze ooit goed maken?Microkid schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:38:
[...]
Wij verschaffen nou eenmaal geen informatie over onze beweegredenen. Je kan er echter van uit gaan dat als wij iemand bannen we dit met een gegronde reden doen. Meestal op basis van meerdere meldingen of bepaalde zaken die wij zien (maar waarover ik geen informatie kan verstrekken). Tot nu toe hebben we volgens mij een hitrate van 100%
Kwestie is, dat is dus niet te controleren door ons.....
[...]
Dat is inderdaad vervelend, echter leert de ervaring dat een oplichter zich echt niet laat ompraten door een berichtje of DM. Hij heeft zijn centjes binnen en het zal hem een worst zijn dat hij geband is of dat er nog tientallen berichten op hem wachten.
Dat is totaal niet mijn ervaring, de meeste oplichters weten al te goed dat ze niet koosjer bezig zijn en zijn indien ze zijn ontmakserd vaak genegen naar een oplossing te zoeken
[...]
Bij ons is een ban nu eenmaal alles of niets. We kunnen niet de gebruiker aan de ene kant bannen en aan de andere kant toegang tot berichten toestaan, ons systeem ondersteunt dat nou eenmaal niet. Dus gaat een oplichter geheel op zwart. Mocht hij zich alsnog melden, dan kunnen we altijd nog kijken hoe we daar mee omgaan.
Ons systeem ondersteund dit nou eenmaal niet? Sorry, maar vind je dat zelf een goede reden? Voor een site die zich ICT-gerelateerd mag noemen?
[...]
Al eerder in dit topic besproken. Dit kost dermate veel inzet en capaciteit van Tweakers, daar is geen tijd/budget voor, tenzij we V&A een betaalde dienst gaan maken, en daar zitten jullie weer niet op te wachten toch?
Ik denk dat ik medelijden moet krijgen met tweakers. Zal al die ads en advertorials dan maar beter lezen. Ik denk dat V&A geeft een enorme verbetering van bezoekersaantallen. Je mag daar zeer zeker een goede opzet voor maken die tijd en geld kost bij ontwikkeling. gebruik anders vrijwilligers uit de community.....
[...]
News: ook Paypal is niet veilig. Zie het andere topic in dit forum. Slimme oplichters laten je via Paypal betalen, maar dan als vrienden/kennissenbetaling. Daarbij geldt geen bescherming en kan je fluiten naar je centen.
[...]
Daarmee wordt de drempel om V&A te gebruiken voor veel nieuwe bezoekers dermate hoog dat V&A gebruik zal instorten. Lijkt me dus geen goed idee.
En waarom is dat geen goed idee? Wordt die drempel dan zo hoog? 6 maandjes. Ik verschil hierover van mening.
[...]
Zoals al aangegeven: ons systeem ondersteunt geen deel-bans. We kunnen niet iemand de toegang tot V&A ontzeggen terwijl hij wel via DM op V&A berichten kan reageren. Dat werkt dus niet echt. Het is alles of niets bij een ban.
Het komt nu op me over dat er weinig motivatie is het huidige systeem te veranderen. Altijd een veeg teken als organisaties een "alles of niets" beleid gaan voeren
[...]
Om een tipje van de sluier op te lichten; met behulp van medetweakers (bedankt mannen!!!) is het me gelukt mijn "oplichter" gewoon te spreken en de deal alsnog tot een goed einde te brengen. Mind you dat ik het idee heb dat Tweakers er bijna alles aan heeft gedaan om dit te voorkomen. O het op een fatsoenlijke manier op te lossen had ik bijna een politieverordening nodig om contact te krijgen met mijn "oplichter"....Dat zou je toch tot nadenken moeten zetten.....
Wat mij betreft: professionaliseren die V&A, die TL;DR aanpak werkt vrijwel niet. En je blijven verschuilen achter onmogelijkheden van een huidig systeem vind ik een zwaktebod.
Maargoed, de beste zeelui staan aan wal. Ikzelf ga ook geen energie in V&A steken dus vind ik dat ik geen recht van spreken heb in deze. Wilde alleen maar wat inzet geven/overdenkingen plaatsen zodat Tweakers in de toekomst een redelijk hufterprooof V&A heeft.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hij is gewoon bezig ondanks een veroordeling ...
Trouwens ik denk hem alweer tegen het lijf gelopen te zijn hier op Tweakers bij V&A.
Het is toch wat !
Ties Thee
Wilde vandaag een videokaart kopen (GTX 970) voor 160 euro. Ben blij dat ik vooraf zijn iban door google heb gegooid.
Het gaat om deze advertentie: V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G

[ Voor 4% gewijzigd door n0elite op 11-03-2017 13:44 ]
Dat is niet Groeneveld, maar wel een andere bekende oplichter. Hij is vanzelfsprekend nu geband.n0elite schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:25:
Lijkt weer actief te zijn onder de naam 'Lars Roozenveld' en zijn tweakers.net gebruikersnaam: [Verwijderde gebruiker]. Bijbehorend mailadres: lars_roozenveld@outlook.com Bijbehorende IBAN / rekeningnummer: BE97 0017 8931 5449
Wilde vandaag een videokaart kopen (GTX 970) voor 160 euro. Ben blij dat ik vooraf zijn iban door google heb gegooid.
Het gaat om deze advertentie: V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
[afbeelding]
~[html]Dit topic is bedoeld om te discussiëren over het fenomeen internet oplichting. Het doel van het topic is enerzijds het gericht kunnen discussiëren, anderzijds het voorkomen van vervuiling van andere topics. Hou het wel netjes, laat elkaar in elkaars waarde en ga niet sfeerverziekend of extreem cynisch reageren. Blijf on-topic: reacties als "ik ben opgelicht" horen hier niet thuis.
Het is te begrijpen dat er heftige emotionele gevoelens leven in geval van oplichting. Laten we het echter wel netjes en fatsoenlijk houden. Reacties zoals "een bezoekje brengen", "even langsgaan", "verhaal halen", "het heft in eigen hand nemen", andere lichamelijke aantijgingen of hinten naar het zelf begaan van strafbare feiten worden niet getolereerd en met een ban beloond.
Tevens is het plaatsen van persoonlijke gegevens niet toegestaan.~[/html]