My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het viel me de afgelopen jaren ook al op dat maar weinig mensen lijken te kijken...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
This video is not available.jeronimo schreef op zondag 11 januari 2015 @ 17:30:
Als het gaat om legendarisch mag deze niet ontbreken.
De Rooy vs Vattanen.![]()
[video]
Is niks tricky aan toch? De meest vlakke ondergrond met een laagje water erop.koentjuh1987 schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:38:
ziet er idd wel erg cool uit. Maar getuigd ook van de nodige lef...
ziet er ook tricky uit met al dat water op die zoutvlakte met de motoren. alsof ze over het water rijden...

Frans Verhoeven, Marcel van Vliet, Frits van Eerd, en wie mis ik nog?!
maarreuh ..
dakar 2015 - etappe 11 Een 1-2tje voor Iveco

edit: owjah, en de mega klapper van Nani Roma!!
edit: owjah .. ennun niet te vergeten
Van Loon schrijft historie in 11de etappe - 4e plek algemeen!

[ Voor 46% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-01-2015 20:09 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Dan zal Lammers ook wel klaar zijn, Frits wil Le Mans gaan doen ....ing._Buttje schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:00:
pfff ... de leukste namen geven zo'n beetje allemaal aan te gaan stoppen!![]()
Hopen dat van Loon die 4e plaats nog vast kan houden.
Die buggys vallen weer tegen eigenlijk, de eerste dag hebben ze al van 2 halve weer 1 hele moeten maken, en elke dag zijn er weer problemen. Als het nou een nieuw project was, tja, maar na een paar jaar moet je toch iets hebben wat heel blijft ? Wel respect voor Tom, die blijft doorgaan, maar ik denk niet dat hij het volgend jaar weer doet, of niet met die buggy
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Er zit nog wel een vrij diep meer onder hè...pacificocean schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 16:48:
[...]
Is niks tricky aan toch? De meest vlakke ondergrond met een laagje water erop.
Jammer dat een aantal Nederlanders gaan stoppen inderdaad

Het is geen ijs, maar een zoutvlakte. Het water ligt erop niet eronder.TommyGun schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 22:44:
[...]
Er zit nog wel een vrij diep meer onder hè...
Jammer dat een aantal Nederlanders gaan stoppen inderdaad
owjaaa .. Nasser Al-Attiyah gaf ook aan te willen stoppen !!! wtfing._Buttje schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:00:
pfff ... de leukste namen geven zo'n beetje allemaal aan te gaan stoppen!![]()

Wilde ie ook niet Le Mans gaan doen?!
Tuurlijk wel .. Coronel is een saddist !! Ieder ander weldenkend mens had ALLANG een ander voertuig genomen .. wat een schijt ophanging zit er onder die dingen niet normaal!!! Steeds stuk !! Hij zegt dattie niet in de woestijn wil overnachten maar stiekum kickt ie er op .. anders kan het gewoon niet!!u_nix_we_all schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 20:35:
Die buggys vallen weer tegen eigenlijk, de eerste dag hebben ze al van 2 halve weer 1 hele moeten maken, en elke dag zijn er weer problemen. Als het nou een nieuw project was, tja, maar na een paar jaar moet je toch iets hebben wat heel blijft ? Wel respect voor Tom, die blijft doorgaan, maar ik denk niet dat hij het volgend jaar weer doet, of niet met die buggy

[ Voor 50% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-01-2015 00:57 ]
Tja, ik heb het jarenlang gekeken, maar ik was er bij dat gezeik met die afgelaste Dakar wel klaar mee. De Dakar is niet meer naar Dakar, een groot aantal goede rijders is toen gestopt / gesplitst over twee rally's in 2008, en dat gezeur met die vrachtwagens van De Rooy die niet mee mochten doen in 2006.. bluh.ing._Buttje schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:54:
idd vreemd dat het niet wat meer speelt hier, maarjah ..
RTL verpest het voor mij ook gewoon. Vijf minuten wedstrijdbeeld in een half uur uitzending - als je geluk hebt.
Nee de tijd dat ik speciaal de TV aanzette voor Dakar is al lang voorbij.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
¯\_(ツ)_/¯

http://www.rtlxl.nl/#!/rt...39-4ccc-810d-92b8cccff4e4
.. dit avontuur zal ie zich nog lang herinneren!
ah, en hier nog de beelden van de gecrashte Nani Roma!
http://www.rtlxl.nl/#!/rt...ba-4ef6-8599-81cb2bbeb2d0
[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-01-2015 14:23 ]
Hij flikt het wel he, knap hoor.ing._Buttje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:23:
Allemachtig .. wat zat Tom Coronel er weer deerheen zeg .. tsjonge jonge![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/rt...39-4ccc-810d-92b8cccff4e4
.. dit avontuur zal ie zich nog lang herinneren!
ah, en hier nog de beelden van de gecrashte Nani Roma!
http://www.rtlxl.nl/#!/rt...ba-4ef6-8599-81cb2bbeb2d0
Mag hopen dat hij die buggy na vandaag in de fik zet, wat een klote ding is dat
maar hij is er
En die motoren door de blubber te ploeteren .. wat een gezicht!
Jurgen had het ook erg krap hoor .. sjongejonge .. wat een emoties overal. Mooi in beeld gebracht hoor
Mooi spectakel en een mooi resultaat van de nederlanders! Van Loon en ten Brinke kunnen al niet wachten om volgend jaar er nog een schepje bovenop te doen!
Bijzonder dat Stacey het beter deed dan de Rooij ... alleen die Kamazzen ..
volgend jaar nog wat extra peekaa's eruit peuteren en dan beide vlammen met de vlam in de pijp!!
Robby ff wat donuts maken op de verbindingsweg .. wat een gast lol
[ Voor 88% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-01-2015 00:03 ]
Tjah, 600 tegen 900 PK, KAMAZ is gewoon degelijk spul wat misschien niet modern oogt maar wel betrouwbaar is. Ook grappig dat ze doorgaans alleen rijders halen uit de stad waar KAMAZ gemaakt word.ing._Buttje schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 23:58:
eerste de beste berg opjakkeren en hem bovenaan een zetje het ravijn in geven!
maar hij is er
En die motoren door de blubber te ploeteren .. wat een gezicht!
Jurgen had het ook erg krap hoor .. sjongejonge .. wat een emoties overal. Mooi in beeld gebracht hoor![]()
Mooi spectakel en een mooi resultaat van de nederlanders! Van Loon en ten Brinke kunnen al niet wachten om volgend jaar er nog een schepje bovenop te doen!
Bijzonder dat Stacey het beter deed dan de Rooij ... alleen die Kamazzen ..
volgend jaar nog wat extra peekaa's eruit peuteren en dan beide vlammen met de vlam in de pijp!!
Robby ff wat donuts maken op de verbindingsweg .. wat een gast lol
Hahahaha die Robby, ik moet al elk jaar lachen als ik hem weer dat podium zie overvliegen, helemaal blij word ik daarvan!

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
De trucks van de rooy ed hebben ook gewoon 900+ pk hoor, wees niet bangkuusj98 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 00:06:
[...]
Tjah, 600 tegen 900 PK, KAMAZ is gewoon degelijk spul wat misschien niet modern oogt maar wel betrouwbaar is. Ook grappig dat ze doorgaans alleen rijders halen uit de stad waar KAMAZ gemaakt word.
Hahahaha die Robby, ik moet al elk jaar lachen als ik hem weer dat podium zie overvliegen, helemaal blij word ik daarvan!![]()
Hmm ja, met minder vermogen heb je ook minder snel schade aan je materieel. Ik denk dat ze die dingen veruit het beste kietelen met een grotere turbo. Enige probleem is de turbolag, en ik zou toch liever 600PK in de duinen hebben met een halve seconde turbolag dan een blok met 900 PK en 5 seconden gebeurt er niks.3p0x schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:44:
[...]
De trucks van de rooy ed hebben ook gewoon 900+ pk hoor, wees niet bangDie oudere daf's ed zullen idd wel wat minder vermogen hebben maar gaan wellicht ook langer mee. (zolang ze niet te lang op hun kant liggen
)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dit topic is gesloten.