Moderatiesysteem

Pagina: 1
Acties:

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 13:48
Hallo,

Ik hoop dat ik in het juiste gedeelte van het forum zit om deze vraag te stellen:

Heel veel tweakers klagen al jaren over het moderatiesysteem, dat ze onterecht een -1 krijgen. Soms geven enkele mensen expres een -1, maar vaak zie je ook dat iedereen die een post leest expres een -1 geeft (terwijl die post helemaal geen -1 is).

Ik heb daarover een bericht gepost bij dit artikel:
mugenmarco in 'nieuws: Curiosity vindt bouwstenen voor leven op Mars'

en ook daar vonden tweakers het nodig om -1 te geven (ook voor mijn post).

Gaat het moderatiesysteem ooit op de schop? En kan iemand svp mij vertellen of de moderatie van mijn post aangepast kan worden gezien het geen -1 is?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20
Waarom je een -1 hebt gekregen, kun je lezen in de FAQ: reviews: Tweakers moderatie faq

Mismoderaties aan de kaak stellen kan in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII

Discussie over verbeteringen aan het modsysteem kan in: Verbeteringen moderatiesysteem of eventueel in dit giga topic: Evaluatie topic: revisie moderatiesysteem

Ik gooi je topic ook even naar het juiste form

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-06 10:59
Ik moet zeggen ik vindt je post ook een -1 waard.
Ik kan ook uitleggen waarom ik dit vindt.

Het gaat niet over het artikel, de discussie dien je inderdaad niet daar te voeren. Net zoals Misha zegt.
Ook al vindt je het slecht, het is wel zo =)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-06 19:18

_David_

FP ProMod

llama llama duck

In de FAQ waar Misha al naar linkt:
Klachten over moderaties

Het is niet gewenst dat er in de reacties wordt gediscussieerd over de juistheid van de moderaties. Dergelijke discussies kunnen gevoerd worden in het Tweakers.net Moddereter Forum. Reacties waarin geklaagd wordt over de moderaties van reacties, dienen een punt aftrek te krijgen.
Jouw reactie staat prima op -1 dus, aangezien het alleen maar geklaag is over moderaties.

Als je in de toekomst reacties tegenkomt die in jouw ogen onterecht op -1 staan, meld deze dan in het mismodtopic :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 13:48
_David_ schreef op donderdag 18 december 2014 @ 11:09:
In de FAQ waar Misha al naar linkt:

[...]

Jouw reactie staat prima op -1 dus, aangezien het alleen maar geklaag is over moderaties.

Als je in de toekomst reacties tegenkomt die in jouw ogen onterecht op -1 staan, meld deze dan in het mismodtopic :)
Je hebt gelijk, dit topic kan gesloten worden.