Farming is a way of life!
gevonden:
https://www.teufelaudio.nl/vorm/voor-aankoop-17.html
[ Voor 51% gewijzigd door sambalbaj op 15-12-2014 09:59 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
toch maar geen gratis bamstersambalbaj schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:58:
Hoe annuleer je een bestelling?

Awh dat is kut ben ik vergeten haharayvonrk schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:59:
[...]
toch maar geen gratis bamstervraag me wel af of hij nog de shopkorting pakt?
nee had er nog een vroege te pakken waarmee een koptelefoon 40 euro werd (50%).rayvonrk schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:59:
[...]
toch maar geen gratis bamstervraag me wel af of hij nog de shopkorting pakt?
Later kon dat beter. Heb ze al gemaild via formulier.
Farming is a way of life!
https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116
Ben erg benieuwd wat we straks gaan meemaken:
a) alles annuleren
b) alles doorgang laten vinden
c) alles boven de 499 euro bestelwaarde doorgang laten vinden (daar was de coupon voor bedoeld naar het schijnt)
We zien wel
[ Voor 5% gewijzigd door coyote1980 op 15-12-2014 10:10 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
wie weet, kerstcadeautjes van Teufel?
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
collega had ook een apparte bevestiging gekregen met btw korting ipv 50% korting.Markprinsen schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:13:
He, das gek, boomster besteld (van 249 naar 125). Krijg nu de bevestiging met een factuur van 249. Ideal betaling voldaan (á 125).
??Leo1010 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:14:
Verder naar beneden scrollen ;P
Zo ziet het er bij mij uit,

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik denk dat ze nu helemaa wakker zijn volgens mij werkt niet meers behalve de nieuwsbrief.
[ Voor 18% gewijzigd door thefox154 op 15-12-2014 10:35 ]
Bestelbevestiging Nr. xxxx
Opdrachtdatum: 15-12-2014
Onder voorbehoud van het koopcontract verloopt de levering van de producten naar verwachting binnen 3-11 dagen na bestelling.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Ik heb exact hetzelfde, ik ga er straks over bellen.Markprinsen schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:33:
Nee hoor, staat er bij mij niet in. Ik heb er geen korting bij staan maar wel 1 keer 'ingeleverde actiecode'
Overigens is wel het juiste bedrag (dus incl. korting) afgeschreven van mijn CC.
Ja, slapende honden wakker maken lijkt mij ook het meest verstandigTeleluvr schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:36:
[...]
Ik heb exact hetzelfde, ik ga er straks over bellen.
Ja, want dit valt natuurlijk niet op.detulp050 schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:41:
[...]
Ja, slapende honden wakker maken lijkt mij ook het meest verstandig
Je bent inderdaad not so steadyNotSoSteady schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:42:
[...]
Ja, want dit valt natuurlijk niet op.
Bijgesloten vindt u de bindende opdrachtbevestiging. De factuur en het leveringsbewijs ontvangt u samen met de producten.
De verzending van de producten wordt verwacht in kalenderweek 52.
Over welk product gaat het en wanneer heb je het besteld?
Wat had je besteld?Marijnnn schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:45:
Zojuist opdrachtbevestiging ontvangen.
De BT Bamster voor 0,00 besteld op 9:26. Als betaalmethode 'overboeken' gekozen. Net om 10:44 de opdrachtbevestiging ontvangen.MrGangstaQ schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:46:
[...]
Over welk product gaat het en wanneer heb je het besteld?
[ Voor 9% gewijzigd door JBS op 15-12-2014 10:49 ]
[ Voor 8% gewijzigd door henkjobse op 15-12-2014 10:53 ]
Opdrachtbevestiging nr. 31......
Aantal Omschrijving per stuk in EUR Totaal in EUR
1 p.st. Ingeleverde actiecode -99,99
1 p.st. BT BAMSTER 99,99
- 1 Stroomkabel BT BAMSTER
- 1 Kabel mini-USB naa USB en 3,5-mm-cinch BT BAMSTER
Subtotaal bruto EUR 0,00
Factuurbedrag bruto EUR 0,00
Betalingswijze: Nachnahme DHL / COD Factuurbedrag netto EUR 0,00
Verrekende 21% BTW 0,00
Registratienummer bij
We zullen zien, de actie code is er vanaf gegaan. Niet geschoten is altijd mis.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Ordernummer: 311613xx
Verwijderd
Eerst wachten tot we geleverd krijgen he ☺️Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:01:
Wat een mazzelpikken zijn jullie toch.Kwam rond 09:40 uit bed, checkte 25 minuten later Tweakers en code's waren niet meer werkend.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Kijk op een PC op de Iphone deed die bij mijn hetzelfde.FrameWork. schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:59:
Mijn opdrachtbevestigings PDF is foutief gerenderd, overal staan lege stringsBesteld rond 8:15 in de ochtend, Kombo 42 met 50% korting.
Ordernummer: 311613xx
5X Bananenstekker - C8502P (Paar)
1X Teufel Move oordopjes
Super tip, bedankt!
Ik kijk nu op mijn Mac, maar daar heb ik dus hetzelfde resultaat, helaas. Bedankt voor de tipRerder schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:04:
[...]
Kijk op een PC op de Iphone deed die bij mijn hetzelfde.
Pas als UPS het druk gaat krijgen dan komt er ook wat ...
Zullen wel een paar extra vrachtwagens worden.
Echter nog geen opdrachtbevestiging, nu al bijna 1,5u later.
Order ****4590, betaling onder rembours gezien ik toch niet verwacht dat als ik iDeal, het plots wel toegestuurd krijg
Hoelang duurde het bij jullie voordat de bevestiging kwam?
Ongeveer 40 minutenlimefresh2011 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:17:
Om 9:50 besteld, mail gehad ter bevestiging van mijn bestelling.
Echter nog geen opdrachtbevestiging, nu al bijna 1,5u later.
Order ****4590, betaling onder rembours gezien ik toch niet verwacht dat als ik iDeal, het plots wel toegestuurd krijg. Maar niet geschoten is altijd mis.
Hoelang duurde het bij jullie voordat de bevestiging kwam?

Wel ontopic Oder bevestiging kwam zoals hierboven gezegd +/- 45 na bestelling binnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Rerder op 15-12-2014 11:26 ]
zoiets zat er natuurlijk wel in.Jaajaa3 m0
Net gebeld naar die gasten... Ze willen er nu snel onderuit komen.... Ze gaan ons allemaal een brief sturen en geld storneren.. En kunnen 15% korting krijgen ipv 50%..... Wat een ***** bedrijf... Zeggen dat de code niet via hun is gegaan.. ??? Wij hebben daar geen boodschap aan de code werkt.. Klaar
http://nl.pepper.com/aanb...ting-teufel-4038#comments
Volgens mij wordt er ook niet zoveel verdiend op orders van nul euro. Altijd fijn als die en masse worden gedaan.sambalbaj schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:27:
zoiets zat er natuurlijk wel in.
Nickname does not reflect reality
Beste Patrick,
Bijgesloten vindt u de bindende opdrachtbevestiging. De factuur en het leveringsbewijs ontvangt u samen met de producten.
De verzending van de producten wordt verwacht in kalenderweek 52.
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Ze spreken zelf van een bindende opdrachtbevestiging. Ik vraag me af in hoeverre dat nu hun eigen juridische positie verzwakt.
[ Voor 53% gewijzigd door Markprinsen op 15-12-2014 11:36 ]
orderbevestigingen?manii schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:34:
Mijn orderbevestigingen druppelen langzaam binnen

Hoe laat had jij besteld?Markprinsen schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:34:
Hier nu ook de bevestiging binnen van de gratis BT Bamster.
Ze spreken zelf van een bindende opdrachtbevestiging. Ik vraag me af in hoeverre dat nu hun eigen juridische positie verzwakt.
Verwijderd
Mee eens, echter kan ik niet echt objectief oordelen aangezien ik zelf ook een headset voor 50% korting heb besteldLeo1010 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:38:
Goed, de nul euro bestellingen en zo geef ik ze helemaal gelijk maar een koptelefoon of zo voor 50% is heel realistisch.
[ Voor 4% gewijzigd door minkjaah op 15-12-2014 11:42 ]
Thuiswinkel.org gaat het weer druk krijgen......
TW is een wassen neus en er alleen voor de winkelier. Dat keurmerk zegt nul komma nul nada noppes nietsCVar schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:42:
Normaal zou ik er dus niet zo'n probleem mee hebben als ze niet leveren maar dat zinnetje....CVar schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:42:
''bindende opdrachtbevestigingen' all over the place!!
Als ze nu terugkrabbelen geven ze aan "dat zinnetje geld alleen in ons voordeel" en daar kan ik niet goed tegen.
[ Voor 5% gewijzigd door weststar op 15-12-2014 11:45 ]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Bij stereospeakers van 100,- krijg je die koptel wel en bij een soundbar van 350 niet. wel raar. Hij kijken in het systeem. De combinatie ging inderdaad niet samen en kon daarom ook niks betekenen. Als hij de combinatie wel kon maken, ondanks dat er niet aan de voorwaarde van de stereospeakers was voldaan, had hij de koptel wel uitgeleverd. Daar doen ze nooit zo moeilijk in zei hij.
Nu werkte de combinatie tussen het product en de code, dus wie weet.
[ Voor 5% gewijzigd door maomanna op 15-12-2014 11:46 ]
Uiteraard hoop ik wel dat mijn in-ears binnenkomen voor €25
[ Voor 0% gewijzigd door maurice_l op 15-12-2014 11:50 . Reden: Typo ]
Dat klopt op zich wel maar Thuiswinkel in je nek en je positieve reviews op bijv. Trustpilot.nl te grabbel gooien lijk me als Teufel marketing technisch ook niet handig.....Brad Pitt schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:42:
[...]
TW is een wassen neus en er alleen voor de winkelier. Dat keurmerk zegt nul komma nul nada noppes niets
[ Voor 94% gewijzigd door MMaster23 op 15-12-2014 11:51 ]
Confirmed.MMaster23 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:50:
De actiecode is helaas inactief
Leuk als het doorgaat! Maar wat een strop voor het bedrijf!
Als mensen met een dergelijke annulering in het vooruitzicht nu al gaan nadenken over hoe ze dit juridisch kunnen aanpakken (danwel echt juridisch, danwel via eventuele waarborgen) zijn we hier op tweakers wel erg diep gezonken.
Neemt niet weg dat ik gisteren dopjes met 50% korting besteld heb, ik zie wel wat er gebeurd.
Ik zat er naast tijdens de TV (Neckerman) Actie, ik viste achter het net tijdens de Dell XPS 15" met 2 x 512GB SSD Blunder en was te laat bij de andere acties, deze zijn allemaal trouwens geleverd.maurice_l schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:47:
Hopelijk wordt dit geen zuur topic met klagende tweakers als er niet geleverd wordt. Daarvan heb ik er de laatste twee jaar al teveel van gezien. De leverkans is natuurlijk vrij klein voor alle leveringen onder de €400,-
Uiteraard hoop ik wel dat mijn in-ears binnenkomen voor €25
Ben ik er nu eindelijk op tijd bij, dan gaan ze leveren ook,
De 100 euro code is onredelijk maar 50% op dopjes of een koptelefoon is een realistische mogelijkheid.
True, dat je 100 euro korting krijgt op een product van 100euro lijkt me inderdaad niet realistisch en is dus ook echt gewoon een fout. 50% korting vind ik op bepaalde producten niet een onrealistsche korting in mijn opzicht..Zingo schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:54:
Met alle respect, maar als ze de orders terugdraaien ivm de verkeerd werkende 100 euro code zou dat natuurlijk meer dan terecht zijn. Ja het is knullig dat deze gewoon op alles werkte, maar je kan ook zelf een beetje logisch nadenken natuurlijk.
Als mensen met een dergelijke annulering in het vooruitzicht nu al gaan nadenken over hoe ze dit juridisch kunnen aanpakken (danwel echt juridisch, danwel via eventuele waarborgen) zijn we hier op tweakers wel erg diep gezonken.
Neemt niet weg dat ik gisteren dopjes met 50% korting besteld heb, ik zie wel wat er gebeurd.
Precies, zeker als dit er staat:mathijs55 schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:58:
[...]
True, dat je 100 euro korting krijgt op een product van 100euro lijkt me inderdaad niet realistisch en is dus ook echt gewoon een fout. 50% korting vind ik op bepaalde producten niet een onrealistsche korting in mijn opzicht..

(Deel van een screenshot van teufelaudio.nl)
[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 19-12-2014 00:47 ]
Bose =/= high endVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:01:
[...]
gaat hier om een high end merk waar vrijwel nooit zoveel korting op wordt gegeven, zoals Bose, B&W etc.
Lijkt mij best een normale prijs voor in ear monitors, beyerdynamic, sennheiser, pioneer, denon en audiotechnica hebben allemaal oortjes in deze prijsrange: http://tweakers.net/categ...ZiC5LzAEarmRmaWioFFtbWwsAVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:01:
[...]
En waarom is dat realistisch? Omdat ze een beetje geld van je ontvangen ipv 0 euro?
Het is niet realistisch, gaat hier om een high end merk waar vrijwel nooit zoveel korting op wordt gegeven, zoals Bose, B&W etc.
Laten we het even ontopic en constructief houden, zodat andere users er ook iets aan hebben. Het zou zonde zijn als dit topic moet worden gesloten
[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 15-12-2014 12:07 ]
Sowieso schrijf je zo!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Onderbouwde discussies, met daarin waarom er naar jouw mening wel of niet geleverd zou moeten worden lijken mij wel gewoon welkom. Losse flodders als "50% is gewoon normaal" of "50% dat is echt insane!" lijken mij daarentegen niet welkom. Correct?gambieter schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:10:
[modbreak]
Goed, blijkbaar moet dit bij elk topic waar er iets fout gaat bij webshops.
De standaard regels:
- Geen moralistische discussie, en ook geen posts bedoeld om voor jezelf of voor de buhne goed te praten waarom je vind dat de prijs realistisch is.
- Gaat iemand dat toch doen: TR plaatsen.
- We gaan geen rants accepteren als er niet geleverd wordt.
Doe ons, jezelf en de andere users een lol en gedraag jullie :)[/]
Onderbouwd ja. Maar niet de posts waarbij men het voor zichzelf en anderen gaat goedpraten dat ze het echt niet konden weten.Frozen schreef op maandag 15 december 2014 @ 12:14:
Onderbouwde discussies, met daarin waarom er naar jouw mening wel of niet geleverd zou moeten worden lijken mij wel gewoon welkom. Losse flodders als "50% is gewoon normaal" of "50% dat is echt insane!" lijken mij daarentegen niet welkom. Correct?
En de lat gaat daar hoog liggen, geen van de eerdere posts komt daar boven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Cash on delivery (C.O.D.) (In de verzending)"
Staat er hier nu. Da's alvast iéts
Verwijderd
ze sturen alleen je klacht door met vraag om naar te kijken. verder echt niks
Brad Pitt schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:42:
[...]
TW is een wassen neus en er alleen voor de winkelier. Dat keurmerk zegt nul komma nul nada noppes niets
Verwijderd
>4000 orders, gemiddeld 100 euro, zit je op 400-500k.
Kan je zeggen al die "ontevreden" klanten dat dat marketingtechnisch niet goed is, maar bedrijfsvoeringtechnisch zou ik daar dan maling aan hebben.
Je krijgt (als ik het goed begrijp) een werkende bon van 15% korting en dat is meer dan ik gisteren had.
Dit topic is voor de afhandeling van de bestellingen. Dus NIET voor de moralistische discussie, en ook niet voor redeneringen waarom men het wel of niet had kunnen weten.