Nieuwe PC of videokaart upgraden + SSD?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Dat bedoel ik vooral ja, al vind ik de koelertests van HWinfo vaak vrij veel afwijken van wat andere sites concluderen, vandaar dat ik daar zelf weinig gewicht aan geef.

Wat fabrikanten zeggen over geluid en koeling moet je idd niet al te serieus nemen.

People as things, that’s where it starts.

• Lawojin
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09-2025

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

De TRUE Spirit 140 Power deed daar niet in mee.

De Mugen 4 PCGH is zeker geen slechte koeler, maar ik vind voor die grijpstuiver meer de TRUE een betere koeler.

Overigens zie je daar 1 van de vreemde dingen, de CM 412S die het bij HWi het heel goed doet, terwijl hij op de meeste sites bijzonder matig presteert, vaak rond een Gelid Tranquillo, en wordt hij keer op keer voorbijgestreefd in koeling door bijv. de Mugen.

[ Voor 44% gewijzigd door RobinHood op 07-01-2015 12:13 ]

People as things, that’s where it starts.

• Lawojin
Ik heb gezocht op de sites die je noemde maar kan geen vergelijking vinden over de thermaltake true spirit 140 power

• Lawojin
Wat zijn jullie ervaringen over megekko.nl? ik lees een boel positieve reacties maar ook een aantal negatieve. Nu heb ik nog nooit vaker een computeronderdeel geretourneerd, maar mocht het nodig zijn is de optie wel zo fijn.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
De meeste reviews zul je toch vinden in http://tweakers.net/shopreview/. Een paar losse meningen van mensen hier in dit topic heb je imo weinig aan, je moet naar het grotere geheel kijken.

Ik bedoel, ik kan wel zeggen dat ik er ooit iets heb besteld (wat echt zo is) en dat het netjes binnen is gekomen etc, maar 1 mening zegt niks ;).

• Lawojin
Ik heb alles binnen en ben aan het installeren. Ik loop alleen tegen het probleem dat de sniper g1 niet zo breed is als een standaard atx hoort te zijn. In de fractal r5 blijven namelijk 3 moederbord steunen over (richting de voorkant) zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen?

[ Voor 8% gewijzigd door Lawojin op 10-01-2015 19:36 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Daarvoor kun je beter hier nieuwe topic openen. Processors, Moederborden & Geheugen

Weg

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat is natuurlijk geen probleem. Gewoon zo laten, zal geen effect hebben.
Pagina: 1 2 Laatste