Nickname does not reflect reality
[ Voor 99% gewijzigd door Brad Pitt op 07-05-2016 12:12 ]
Nickname does not reflect reality
Op de site staat 'ie al een poosje Op Voorraad, maar ze leveren pas de 10e. Of je moet geluk hebbben in een winkel.Matedeor schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:11:
Verschillende Bart Smit winkels geven hem aan op voorraad te hebben, benieuwd of ze hem al verkopen. Heb zelf niet zo veel zin om dit weer te gaan kijken.
Bij 'toon winkelvoorraad' zie je hem echter wel vanaf vandaag bij steeds meer winkels 'op voorraad' staan. Denk echter ook dat ze pas vanaf de 10de gaan leveren, zoals ik het nu lees. Lijkt me sterk dat er niemand melding van maakt mochten ze hem bij Bart Smit gaan verkopen. Mocht die er liggen dan ga ik hem wel even halen, maar wil hem nou ook weer niet zo graag vandaag al, dat ik er achteraan ga bellen of winkels ga aflopenbram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:17:
[...]
Op de site staat 'ie al een poosje Op Voorraad, maar ze leveren pas de 10e. Of je moet geluk hebbben in een winkel.
Iemand bijvoorbeeld al geprobeert al de pre order DLC werkt in de NL store?
De postbode kan niet overal tegelijk de post bezorgen. Het ligt nu bij PostNL, hoe laat de winkel hem gister verzond lijkt me irrelevant.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:53:
Jezus en ik nog niet binnen. Gister verzendbevestiging gehad om 12.00:(
Arabische Emiraten?Djomodjojo schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:52:
Mijne is ook binnen maar zoals ook te zien op de foto hierboven staat er een gele stip naast de PEGI loco, een indicatie dat het een UAE versie betreft. Nu twijfel ik hem open te maken want ben bang dat DLC het niet doet ofzo (geen van mijn andere PS4 spellen heeft zoon stip). Iemand hier ervaring mee?
Iemand bijvoorbeeld al geprobeert al de pre order DLC werkt in de NL store?
Anders een UAE account aanmaken. Maar boeiend. De SP DLC is er nog lang niet. Mocht het tegen die tijd echt niet lukken dan verkoop ik 'm weer en haal ik een andere versie.
[ Voor 53% gewijzigd door Matedeor op 07-05-2016 13:06 ]
Nog 70 min te gaan!
Logisch he.s0kkie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:03:
Ik heb de code zowel op mijn US als NL account geprobeerd maar beide werkt het niet
Spel is pas 10e beschikbaar.
Die dingen downloaden zal dan ook pas werken vanaf dinsdag. Is zo bij elk spel
Ben woensdag en donderdag vrij, dus volop de tijd om Uncharted te ontdekken
[ Voor 11% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-05-2016 13:19 ]
Hmm, dan doe ik dat waarschijnlijk ook. Ook maar opengemaakt, te verleidelijk als je hem voor je hebt. Desalniettemin wel waard om te vermelden,bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:02:
[...]
Arabische Emiraten?
Anders een UAE account aanmaken. Maar boeiend. De SP DLC is er nog lang niet. Mocht het tegen die tijd echt niet lukken dan verkoop ik 'm weer en haal ik een andere versie.
Vond ik ook raar, maar had van meerdere mensen gehoord dat gele stip UAE was. Deze versie worden vaak ook 5-10 euro goedkoper verkocht. Waarschijnlijk zitten dezelfde talen in alle EU versiesRobvG schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:21:
Ik heb hem ook binnen, maar er staat eer verwijzing op naar eu.playstation.com. Dat lijkt me weer raar voor de UAE. Op de hoes staat niets over de beschikbare talen. Is dat tegenwoordig niet meer?
UAE valt logistiek onder SCEE waarschijnlijk, heb nooit van SCE-Middle east gehoord
[ Voor 8% gewijzigd door Djomodjojo op 07-05-2016 13:26 ]
[ Voor 8% gewijzigd door DidierB op 07-05-2016 13:24 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Matedeor op 07-05-2016 13:35 ]
AH dat is wel zuur, en het is zeker dat dat niet de europese versie is?RobvG schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:31:
Allyourgames
Kan allyourgames nog even reageren hoe het nu precies zit want dit staat haaks op de eerdere bewering?AllYourGames schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:54:
Hierbij even een reactie vanuit AllYourGames.nl met betrekking tot de vragen/onduidelijkheid:
Vanaf 17.15 was het bestellen van Uncharted 4 inderdaad niet meer mogelijk aangezien alle voorradige exemplaren verkocht waren. Vanaf maandag 9 mei worden alle orders van dit weekend verzonden.
Het betreft overigens gewoon de Europese versie met onderstaande talen (audio + subtitles):
Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans en Nederlands.
[ Voor 63% gewijzigd door Mizojojo op 07-05-2016 13:48 ]
Postbode is hier nog niet langs geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:44:
Nog meer mensen die hem nog niet hebben via allyourgames?
kingfriko
Heeft meer met de komende DLC te maken.kingfriko schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:49:
Haalt niks uit verder hoor , hij is gewoon in het Nederlands te spelen ( voor wie dat wil) en in vele talen ondertiteld .
Dlc kan je dadelijk alleen wel problemen mee gaan krijgen, is in het verleden vaker geweest.kingfriko schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:49:
Haalt niks uit verder hoor , hij is gewoon in het Nederlands te spelen ( voor wie dat wil) en in vele talen ondertiteld .
Nou ja, er staat met grote letters achterop het doosje: Playstation Europe.Mizojojo schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:38:
[...]
AH dat is wel zuur, en het is zeker dat dat niet de europese versie is?
[...]
Kan allyourgames nog even reageren hoe het nu precies zit want dit staat haaks op de eerdere bewering?
Dus dat is prima.
Waarom?TheCeet schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:56:
Foto ook van doosje open met disc er in please
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Er zitten mensen ernaar te vragen op psx-sense
Ben jij een zenuwlijer, of vind je het meevallen?Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:44:
Nog meer mensen die hem nog niet hebben via allyourgames?
Nog kassaticket, mail, factuur ofzo erbij en het is compleet
En dan zuur rapporteren aan Sony omdat de goegemeente op psx sense tot de 10e moet wachten zeker.TheCeet schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 14:21:
[...]
Nog kassaticket, mail, factuur ofzo erbij en het is compleet
Good taste is for people who can’t afford sapphires
[ Voor 20% gewijzigd door kingfriko op 07-05-2016 15:07 ]
kingfriko

Mee eens, maar ik ga nu stoppen. Ik ga even een paar uurtjes in de zon liggen, daarna sporten. En dan vanavond mag ik echt verder gamenkingfriko schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:05:
Begin vind ik al erg goed , veel spanning , goede verhaallijn , vechten en klimmen werkt ook zeer goed , en natuurlijk genieten van de mooie beelden
Daarom heb ik hem ook niet gepre-ordered, ik ga nu toch niet binnen zitten. En tegen de tijd dat het weer kouder wordt is die 30€ goedkoper.Adlermann schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:12:
[...]
Mee eens, maar ik ga nu stoppen. Ik ga even een paar uurtjes in de zon liggen, daarna sporten. En dan vanavond mag ik echt verder gamen
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

[ Voor 6% gewijzigd door D. Ninjai op 07-05-2016 15:55 ]
Pak je eigen hoesje er eens bij, haal de cover eruit en draai hem omVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 16:16:
Die heb ik niet..
Doet hij t wel ninjai en goede taal?
Daarna word het nog beterbram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 16:19:
Damn het begin tot aan de openingscedits is echt episch.

De graphics en vooral de kleine details zijn echt super
Het is ook veel meer speuren en verhaallijn als constante shootouts zoals in vorige delen iets teveel voorkwam naar mijn smaak
[ Voor 34% gewijzigd door kingfriko op 07-05-2016 16:54 ]
kingfriko
En ja ik had een verzendbevestiging gehad en ruim voor 17.15 besteld.
Edit. Mijn oprechte excuus aan postnl. Blijkbaar heeft de postbode eerst in de zon gelegen want hij is nog nooit zo laat geweest.
Anyway. Nu installeren en misschien straks een beginnetje maken.
[ Voor 27% gewijzigd door oxford bastard op 07-05-2016 18:13 ]
Pfff planten en bomen zien er ook echt belachelijk goed uit. Zelfs op grote afstand zie je de blaadjes bewegen.kingfriko schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 16:43:
[...]
Daarna word het nog beter![]()
De graphics en vooral de kleine details zijn echt super![]()
Het is ook veel meer speuren en verhaallijn als constante shootouts zoals in vorige delen iets teveel voorkwam naar mijn smaak
Ik moet wel zeggen dat de moeilijkheidsgraad erg laag ligt , speelde eerst op normal , nu op hard ...
[ Voor 33% gewijzigd door kingfriko op 07-05-2016 17:43 ]
kingfriko
Er zitten overigens wel opvallend veel verwijzingen naar de oude games in. Cool gedaan.
Volgende week Doom en daarna nog maar eens kijken.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Engels. En voor de rest begrijp ik je vraag niet. Het is maar taal.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:51:
Spelen jullie met Nederlandse of Engelse subs? Wat is leuker?
Ik speel overigens op Moderate difficulty. Hard en Crushing schijnen andere enemy placements te hebben, dus die bewaar ik lekker voor een volgende playthrough.
Ik heb overigens ook meteen die enemy outlining shit en het taggen van enemies uitgezet. Weg ermee.
Chinees is het leukst.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:51:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
GastVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:51:

kingfriko
Dat maakt het inderdaad wel erg makkelijk , blijkbaar willen ze het zo toegankelijk mogelijk houden ...bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:54:
[...]
Engels. En voor de rest begrijp ik je vraag niet. Het is maar taal.
Ik speel overigens op Moderate difficulty. Hard en Crushing schijnen andere enemy placements te hebben, dus die bewaar ik lekker voor een volgende playthrough.
Ik heb overigens ook meteen die enemy outlining shit en het taggen van enemies uitgezet. Weg ermee.
kingfriko
Dat is zeker cool gedaan! Net een uurtje gespeeld en gesmuld van de graphics en het ouderwetse klimmen en springen! Het speelt echt weer heerlijk!bram1984 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 17:45:
...
Er zitten overigens wel opvallend veel verwijzingen naar de oude games in. Cool gedaan.
Die patch van 5GB is wel noodzakelijk. Ik speel het zonder de patch want mijn internet is retetraag om te downloaden maar ik heb wel last van zwevende objecten, actiemuziek dat doorloopt in rustige cutscenes en wat andere kleine dingetjes. Staat het plezier gelukkig niet al teveel in de weg.
[ Voor 13% gewijzigd door d0s op 08-05-2016 00:24 ]
DidierB schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:08:
Heb pas last gehad van 1 bug.
spoiler:Bij het klooster wilde bleef Nathan zijn broer vast hangen op een richel
Maar verder geen problemen!
Verwijderd
Wat geweldig zeg vanaf het begin Tm de credits. Ik was helemaal verbaast zo vet. En dat is t nog niet eens echt begonnen haha.
Bij welke chapters zijn jullie allemaal en heb je een favoriet tot nu toe zonder te spoilen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben alleen bang dat ik er te snel doorheen gabram1984 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:25:
Joh ik ben al lang begonnen en ga zo weer verder.
Dus ik ga vanavond weer spelen, vanmiddag maar weer i nde zon liggen
Joh. Dat hoef je niet iedere dag te melden hoor. Je bent niet 'bijzonder' dat je de game al hebt.bram1984 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:25:
Joh ik ben al lang begonnen en ga zo weer verder.
Bij de mediamarkt kost u4 trouwens 55 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 08-05-2016 10:45 ]
Trouwens best wel lullig voor de winkels die verkopen mis lopen omdat andere webshops al eerder beginnen met verkopen.
Zo voelt het wel.Rivanov schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:36:
[...]
Joh. Dat hoef je niet iedere dag te melden hoor. Je bent niet 'bijzonder' dat je de game al hebt.
Zonder gekheid: best suf dat je de game braaf digitaal voorbestelt en ook nog eens een hogere prijs betaalt, en vervolgens nog een paar dagen moet wachten terwijl het spel in feite al op je console staat, wetende dat veel mensen al aan het spelen zijn.
Ik heb het in het verleden ook wel eens gedaan, maar digitaal pre-orderen doe ik niet meer.
Vanuit consumenten standpunt snap ik het wel, dat je de game zo snel mogelijk wilt hebben. Maar webshops die zich wel aan de regels houden worden behoorlijk ''genaaid'' door dit soort webshops. Als ik zie hoeveel mensen hem special bij 'deze' webshop hebben besteld, omdat ze hem dan al zaterdag hebben, dat is toch een behoorlijk aantal. Ikzelf koop hem dan toch liever gewoon dinsdag, bij een winkel die het volgens de regels speelt, en waar gewoon duidelijk informatie wordt gegeven over de geleverde versie.Nieuwevolger schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:23:
Best lullig inderdaad ( ook al kosten exclusives 60 euro in de store), maar het komt door al die onbekende webshops die overal scheit aan hebben. Ik zag ook dat ik de uk versie kon bestellen ( waarschijnlijk een gejatte versie). Ach anders ga maandag maar wijs voor school bezig.
kingfriko
[ Voor 3% gewijzigd door D. Ninjai op 08-05-2016 13:27 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-05-2016 13:43 ]