Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-12-2024
GerkeP schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:28:
De bijgeleverde lader is er een van 2.1 ampere, die van je 1520 is 1 ampere, laden gaat wel, maar te langzaam
Hmm, thuis de adapters eens nalopen dan maar...ik neem aan dat Nokia / Lumia adapters standaard 1 ampère zijn? Wellicht dat de adapter van m'n vriendin d'r tablet wel 2.1 ampère is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 13:47

FlyEragon

Alien Monkeys

Zarhrezz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:49:
Dat zou dus wel moeten kunnen...heeft iemand nog andere suggesties?

Edit: Hearthstone draait kennelijk ook goed op Low settings...da's wel prima.
Ik ben van plan om een aantal strategie spellen te proberen zoals Red Alert 2 en misschien zelf Generals?
Ben wel bang dat de accu dan snel leeg is, maar ach het gaat erom dat het mogelijk is. Bovendien heeft de Windows App store vast ook wel een aantal pareltjes.

edit: Het is duidelijk dat de Stream 7 wordt uitgeleverd, daarom zal ik het maar niet melden dat de mijne ook onderweg is. hint

[ Voor 11% gewijzigd door FlyEragon op 30-03-2015 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:17
Die van mij is "Out for delivery". Vorige week maandagavond besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-06 03:32
GerkeP schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:28:
De bijgeleverde lader is er een van 2.1 ampere, die van je 1520 is 1 ampere, laden gaat wel, maar te langzaam
Had al vermoeden... Weet iemand dan toevallig een goedkope lader? Die ik tegenkom zijn veel 15 euro. Als het niet anders kan maar is toch groot deel van tablet prijs haha

Edit.. Heb wel een ipad charger nog orgineel van me zus... Volgens mij voldoet die wel al ben ik zo leek met ipad dat ik nie eens zeker weet of die usb heeft voor je kabel...

[ Voor 18% gewijzigd door dglavimans op 30-03-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Koop gewoon UK>EUR converter van 2 euro ben je klaar. Vast te vinden op DX voor noppes, de tijd overbrug je met een gewone telefoonlader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
dglavimans schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:41:
[...]

Had al vermoeden... Weet iemand dan toevallig een goedkope lader? Die ik tegenkom zijn veel 15 euro. Als het niet anders kan maar is toch groot deel van tablet prijs haha
Bespaar niet op laders. Als ze in de fik vliegen ben je het haasje.

http://www.amazon.de/Lade...-2&keywords=anker+charger

zoiets is ideaal; kan je ook nog meerdere apparaten aan hangen. Voor een paar euro meer heb je er 5 goede kabels bij. Lijkt misschien veel, maar het is veilig & snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
418O2 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:46:
[...]

Bespaar niet op laders. Als ze in de fik vliegen ben je het haasje.

http://www.amazon.de/Lade...-2&keywords=anker+charger

zoiets is ideaal; kan je ook nog meerdere apparaten aan hangen. Voor een paar euro meer heb je er 5 goede kabels bij. Lijkt misschien veel, maar het is veilig & snel
Daar heb je gelijk in. Moet zeggen dat ik totaal ook niks weet van opladers en dergelijke. Maar ik ga ervan uit dat de Ipad oplader volstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

iPad oplader zal zeker voldoen, die kan ook flink wat leveren. Tablet laders hebben over het algemeen wel minimaal 2A output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 19:04
Een converter is niks anders dan een paar metalen draadjes die naar een andere vorm gaan. Geen elektrische componenten of dergelijke. Een converter is niet hetzelfde als een oplader. Enige nadeel aan een converter is dat je een extra lange oplader hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Dan gebruik ik die gewoon even en ondertussen bestel ik zo convertertje.

Hij is verzonden kreeg ik net gelezen, best snel heb hem vrijdag besteld :) Benieuwd of die een beetje de dingen doet die ik wil dat hij doet. Wat ik op YouTube zie is het toch een aardig dingetje hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
FlyEragon schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:18:
iPad oplader zal zeker voldoen, die kan ook flink wat leveren. Tablet laders hebben over het algemeen wel minimaal 2A output.
Net even opgezocht, maar de lader van de Asus Memopad HD 7 van m'n vriendin levert kennelijk maar 1.35A. De lader van m'n Lumia 830 levert 1.5A...2.1A heb ik kennelijk niet in huis ;(

Nou ben ik niet helemaal thuis in laders, maar schakelen die dingen tegenwoordig omlaag als het ontvangende device minder vermogen aan kan? Ik heb geen zin om steeds na te denken over welke adapter ik pak (1.35A / 1.5A / 2.1A) aangezien het allemaal micro-USB is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 18:53
Zarhrezz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:10:
[...]

Net even opgezocht, maar de lader van de Asus Memopad HD 7 van m'n vriendin levert kennelijk maar 1.35A. De lader van m'n Lumia 830 levert 1.5A...2.1A heb ik kennelijk niet in huis ;(

Nou ben ik niet helemaal thuis in laders, maar schakelen die dingen tegenwoordig omlaag als het ontvangende device minder vermogen aan kan? Ik heb geen zin om steeds na te denken over welke adapter ik pak (1.35A / 1.5A / 2.1A) aangezien het allemaal micro-USB is.
Lees dit eens... Gaat in dit geval over Apple producten, maar het gaat om de uitleg.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-06 08:00
Hmm, thuis de adapters eens nalopen dan maar...ik neem aan dat Nokia / Lumia adapters standaard 1 ampère zijn? Wellicht dat de adapter van m'n vriendin d'r tablet wel 2.1 ampère is.
Volgens mij geven de ronde witte lumia opladers meer dan 1A, het staat er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
spank_mojoo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:06:
[...]
Volgens mij geven de ronde witte lumia opladers meer dan 1A, het staat er wel op.
De lader van de Lumia 830 levert 1.5A bij 5V. Wat ik ook lees is dat de Lumia 830 (of eigenlijk de Snapdragon 400) quick charge ondersteunt tot 1.5A bij 9V. De Lumia 630 van m'n vriendin zit ook een SD 400, dus ik ben wel benieuwd of de meegeleverde lader ook 1.5A / 5V is.

Waar het mij voornamelijk om gaat is of ik veilig een 5V / 2.1A charger in het stopcontact kan hangen en de verschillende tablets / telefoons er (veilig) aan kan hangen (dus ook degenen die een 5V / 1.35A of 5V / 1.5A charger van zichzelf hebben). Dit artikel geeft aan dat het wel goed gaat als het device niet heel oud is, maar er wordt geen verklaring gegeven. Ik kan kan me goed voorstellen dat het goed gaat overigens (uitwisseling van gegevens tussen charger en device om zo binnen de marges te blijven).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Devices vragen de stroom die ze aankunnen. Je hoeft tegenwoordig niet bang te zijn dat je lader je apparaat kapot maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
418O2 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:35:
Devices vragen de stroom die ze aankunnen. Je hoeft tegenwoordig niet bang te zijn dat je lader je apparaat kapot maakt.
Dat vermoeden had ik al, maar toch prettig het bevestigd te hebben =)

Die eerder gelinkte Anker ziet er wel goed uit dan, hoewel ik met 2 of 3 poorten ook wel genoeg heb. Even kijken wat daar de opties zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-06 08:20
Action verkoopt deze voor 3 a 4 euro. Levert ook 2.1 ampere :)

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2drhhv.png

Edit: weet niet zeker of ze hem altijd in het assortiment hebben

[ Voor 25% gewijzigd door fifa4ever op 30-03-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
fifa4ever schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:03:

[afbeelding]

Ik heb deze. Heeft twee usb aansluitingen met een totaal van 2.1 ampère, het wordt dus verdeeld waardoor het opladen toch vrij langzaam gaat. Weet niet of hij 2.1 levert als je een enkele aansluiting gebruikt. Verder is het wel een fijn en stevig ding.

Hij is bovendien niet altijd in het assortiment (in ieder geval bij de Action bij mij in de buurt).

[ Voor 9% gewijzigd door Meessen op 30-03-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 18:53
Persoonlijk heb ik deze. Werkt goed, 2x 2.4A voor € 10,- excl. verzenden.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Phr34k schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:53:
Bedankt, ga ik gelijk even in de bestelling gooien. Mijn HP Stream is nu in Belgie zie ik!

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Phr34k schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:53:
Die is inderdaad interessant. Ik zat op de site van Anker te kijken naar een vergelijkbare 2 ports en een 5 ports met totaal 25W vermogen. Als de devices die ik eraan wil hangen vragen wat hun adapters kunnen leveren, kom ik op 1.5A + 1.35A + 2.1A = 4.95A dus net onder de 25W die het ding kan leveren.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onlime
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-06 22:21
Bedankt, ga ik gelijk even in de bestelling gooien. Mijn HP Stream is nu in Belgie zie ik!
Gezellig dan lagen die van ons samen in het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zarhrezz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:13:
[...]

Die is inderdaad interessant. Ik zat op de site van Anker te kijken naar een vergelijkbare 2 ports en een 5 ports met totaal 25W vermogen. Als de devices die ik eraan wil hangen vragen wat hun adapters kunnen leveren, kom ik op 1.5A + 1.35A + 2.1A = 4.95A dus net onder de 25W die het ding kan leveren.
Mja, je hebt voor iets meer de 40 of zelfs 60 watt versie, ik zou het wel weten, maar dat moet je zelf weten :)

Mijne ligt thuis op mij te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:We gaan nu direct stoppen met meldingen op het forum zetten dat je de HP Stream 7 hebt besteld en/of hebt ontvangen. Dit doet helemaal niet ter zake en is zwaar off-topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Vandaag de HP Stream 7 ontvangen, met een Nederlandse begeleidingsbrief. :?

Momenteel de vergelijking aan het maken tussen de HP Stream 7 (€ 70,00) en de Dell Venue 8 Pro (€ 90,50). Na de eerste ervaring moet ik concluderen dat het 14% grotere scherm, zeker in desktopmode wel erg lekker is. Ook heeft de Dell geen ruis over de 3,5mm bij stille passages. Wat betreft afwerking is de Dell ook wat meer premium. Vergeleken met de Chinese kloons voelen de HP en Dell op één of andere manier veel beter aan. De 1GB is bij beide het minpunt, maar daar is de prijs ook naar. Voor Browsen (Chrome in mindere mate), Office, filmpje kijken, PDF's zijn dit ideale tablets, voor games en zwaardere bewerkingen moet je echt 2GB hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:50
fifa4ever schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:03:

[afbeelding]

Volgens mij zat die voor het laatst een jaar geleden in het assortiment van action. Werd toen massaal verkocht.
Momenteel heeft de action eentje van dymond, (hun huismerk? Heb hier ook een ledstrip van action, zelfde merk :P), ik geloof een single port 2.1A lader. Ik zag m afgelopen week nog liggen, voor €3.99. Twijfelde om m mee te nemen, maar ik koop toch liever die laders met meteen een zwik poorten. Dan heb je minder stopcontacten in gebruik. Ik gebruik nu al een jaar een powercube met 4 stopcontacten en 2x 2.1A usb poorten, werkt perfect met ipad air 2, ipad 3, iphone 5s en xperia z2.

Binnenkort maar eens zo'n Anker aanschaffen waar Catch22 het over had; kwaliteit, niet zo duur, en ideaal voor meerdere raspberry's :9
offtopic, maar weet iemand of zo'n anker ook ds4 controllers van de ps4 kan opladen? M'n powercube kan dit namelijk niet...

[ Voor 6% gewijzigd door Trishul op 30-03-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:56
Iemand dit al geprobeerd ?

"You can activate the subscription on another device, or even sell/gift the subscription to someone else by following the instructions below."

1) Run Office for the first time, it should take you to an activation webpage.

2) DO NOT SIGN IN. Copy the web address, you should see 5 sets of 5 capitalised alpha numerals in a string of 5, similar to the one below

XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

3) THATS IT! Thats the code you'll need to activate on another device!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Welke class SD kaart wordt trouwens ondersteund door deze tablet?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Adarkar schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:58:
Iemand dit al geprobeerd ?

"You can activate the subscription on another device, or even sell/gift the subscription to someone else by following the instructions below."

1) Run Office for the first time, it should take you to an activation webpage.

2) DO NOT SIGN IN. Copy the web address, you should see 5 sets of 5 capitalised alpha numerals in a string of 5, similar to the one below

XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

3) THATS IT! Thats the code you'll need to activate on another device!
Waar heb je dat vandaan?

Zou idd wel handig zijn om door te verkopen, is de tablet nog goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06 10:04
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar ik heb nig een nieuwe Anker hier liggen. Heb hem zojuist ook bij v&a geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:56
Geen websites spammen svp.

[ Voor 92% gewijzigd door Bullet NL op 31-03-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik ben positief verrast door het apparaatje. Bouwkwaliteit is, helemaal voor de prijs, prima. Scherm is goed. Performance is goed.

Windows 8.1 is nog niet helemaal wat het moet zijn voor touch-devices natuurlijk, maar dat komt nog wel. Ik gebruik liever Chrome ipv IE om de extensions & synchronisatie van bookmarks e.d., daar merk je wel dat Chrome verre van geoptimaliseerd is voor touch.

All in all is het een leuk ding voor een beetje internetten op de bank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Opladen gaat ook prima mat een Surface Pro voedingsadapter. Daar zit een USB aansluiting op welke genoeg power heeft. :)

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 17:56
Hebben jullie op dit moment ook last van een battery drain als de Stream 7 in de standby staat? Na 8 uur standby te hebben gestaan heeft de stream nog maar +/- 30 % over. Volgens diverse sources op internet komt dit door de audio driver. Deze zou niet goed kunnen omgaan met de standby. Tevens zag ik ook in mijn AP log dat de Stream 7 toch elke keer probeerde te verbinden met het accesspoint. Vervolgens dropt hij de verbinding gelijk weer.

Hoop dat er gauw driver updates uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:19
Misschien interessant voor iemand die een extra lader zoekt? Kwam hem tegen tijdens mijn zoektocht naar een extra lader. http://link.marktplaats.nl/m895336413

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Newjersey schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:46:
Hebben jullie op dit moment ook last van een battery drain als de Stream 7 in de standby staat? Na 8 uur standby te hebben gestaan heeft de stream nog maar +/- 30 % over. Volgens diverse sources op internet komt dit door de audio driver. Deze zou niet goed kunnen omgaan met de standby. Tevens zag ik ook in mijn AP log dat de Stream 7 toch elke keer probeerde te verbinden met het accesspoint. Vervolgens dropt hij de verbinding gelijk weer.

Hoop dat er gauw driver updates uitkomen :)
Wat ik er een beetje over gelezen heb, is het handiger om hibernate in te stellen en niet op de stand-by te vertrouwen...stand-by drain is kennelijk nog wel hoog.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joepiedepoepie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 13:03
Ik wilde er zojuist ook een bestellen, maar als ik wil betalen en inlog met m'n paypal account dan zegt hij dat ik eerste een creditcard moet toevoegen. Weet iemand hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-06 10:46
.joepiedepoepie schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:55:
Ik wilde er zojuist ook een bestellen, maar als ik wil betalen en inlog met m'n paypal account dan zegt hij dat ik eerste een creditcard moet toevoegen. Weet iemand hoe dit zit?
Voor deze vraag zit je in een verkeerd topic ;-)

Je moet een geldig betaalmiddel toevoegen. Je kunt PayPal machtigen op je bankrekening en een creditcard toevoegen:
J0HAN in "Paypal gestopt met Automatische Incasso"

Succes met de bestelling!

[ Voor 8% gewijzigd door DeCo op 31-03-2015 13:13 . Reden: link toegevoegd naar een topic, die er meer op lijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:30
Zojuist ook de HP Stream 7 binnen gekregen.
Eerste indruk, voor 70 euro geen geld. Een slag groter zou misschien beter werken dus die 8 inch Dell voor 90 euro is misschien toch wel de betere koop.
Koptelefoonruis irritant, 2 koptelefoons geprobeerd. 1 van AKG en Teufel Aureol Massive. De Teufel heeft er wat minder last van dan de AKG maar ook nog steeds hoorbaar.
Tiep dit via een Logitech K400 aangesloten via USB OTG kabeltje. Werkt perfect. Morgen komt hoesje van amazon.de binnen en wat later via ebay die 3 ports USB OTG met laadfunctie.
HD films vanaf mijn NAS via Kodi gaan ook goed.

Voor een impulsinkoop van 70 euro ben ik tevreden. Had ik me beter ingelezen dan waren die koptelefoonruis en de 7 inch formaat wel dealbreakers geweest. Ben benieuwd hoe de vriendin deze tablet gaat vinden en of ze haar werk ipad en mijn china android tablet gaat laten liggen voor de stream 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Timminator schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:13:
Zojuist ook de HP Stream 7 binnen gekregen.
Eerste indruk, voor 70 euro geen geld. Een slag groter zou misschien beter werken dus die 8 inch Dell voor 90 euro is misschien toch wel de betere koop.
Koptelefoonruis irritant, 2 koptelefoons geprobeerd. 1 van AKG en Teufel Aureol Massive. De Teufel heeft er wat minder last van dan de AKG maar ook nog steeds hoorbaar.
Tiep dit via een Logitech K400 aangesloten via USB OTG kabeltje. Werkt perfect. Morgen komt hoesje van amazon.de binnen en wat later via ebay die 3 ports USB OTG met laadfunctie.
HD films vanaf mijn NAS via Kodi gaan ook goed.

Voor een impulsinkoop van 70 euro ben ik tevreden. Had ik me beter ingelezen dan waren die koptelefoonruis en de 7 inch formaat wel dealbreakers geweest. Ben benieuwd hoe de vriendin deze tablet gaat vinden en of ze haar werk ipad en mijn china android tablet gaat laten liggen voor de stream 7.
Inderdaad, dit was ook mijn conclusie. Inmiddels de HP Stream 7 verkocht voor de aanschafprijs. Ik wilde eigenlijk een full review doen van de tablets naast elkaar, maar ik kom hem nu aan iemand verkopen voor dezelfde prijs, als waar ik hem voor gekocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-06 09:47
Jumpman schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:44:
[...]

Inderdaad, dit was ook mijn conclusie. Inmiddels de HP Stream 7 verkocht voor de aanschafprijs. Ik wilde eigenlijk een full review doen van de tablets naast elkaar, maar ik kom hem nu aan iemand verkopen voor dezelfde prijs, als waar ik hem voor gekocht had.
En de Dell - goed genoeg om te houden :)
Ik ben er iig heel tevreden mee, goede bouwkwaliteit en de achterkant is ook wel fijn.
Plus betere camera, groter scherm, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Bespreek de Dell in een ander topic door constant het hier te vergelijken, ik heb hier geen behoefte aan en het is ook niet bedoeling dat hier te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Het is inderdaad beter om dit gescheiden te houden. Dit is het Dell Venue 8 Pro topic: [W8] Dell Venue 8 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 01:35
Is die microsdslot intern USB2.0? Ik heb blijkbaar zomaar een extreme micro sd kaartje gekocht :( komt niet verder dan grofweg 23mB/s

[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 31-03-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Vandaag de tablet ontvangen en zoals gewoonlijk heb ik weer een duidelijke dode pixel in het scherm -.-
Daarom koop ik altijd liever in Nederland, kan je makkelijk ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601896

Net binnen,
Een korte review.
En er even mee gespeeld.
Het os loopt opvallend soepel tegenover ervaringen met atom's in Netbooks vroeger. 1gb is wel krap, met Browsen via een andere browser valt bijvoorbeeld op dat opera, trager is op de windowstablet dan op mijn Nexus7'12.

De batterij lust hij ook wel met het scherm op maximale helderheid. Het scherm is wel goed helder, de kleurweergave is die van een goedkoop oververzadigd scherm. De kijkhoeken zijn wel prima.

Werkt prima met een bt-muisje,
1080p kan hij niet afspelen, en met 720p heeft die het moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dat vind ik wel heel moeilijk voor te stellen dat 1080p onmogelijk en 720p lastig is.

Zal het ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Tja, via de browser, lokale content of streaming. We want details, op verscheidene reviews wordt namelijk gemeld dat 1080p prima gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
720p en 1080p 60 Hz zou het prima moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
1080p high bitrate rips, web, youtube, netflix, bluray ts, alles werkt no problemo hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:32:
Is die microsdslot intern USB2.0? Ik heb blijkbaar zomaar een extreme micro sd kaartje gekocht :( komt niet verder dan grofweg 23mB/s
Naast het slot staat (als ik het goed gezien heb bij m'n collega) alleen het basic SD bus logo...dan zou ik zeggen dat het een High Speed bus is (Spec version 2.00)...dat is een 25 MB/s bus, wat klopt met wat jij ziet. Een UHS class 3 kaartje lijkt me dan overkill, hoewel je dan wel zeker weet dat je kaartje niet de bottleneck is.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Inderdaad helemaal gelijk in bah

Ik had al genoeg geschikte kaartjes liggen :P
Maar het ging me ook om de random acces times, die zijn ook 20-30% beter dan de 'normale ultra' variant van sandisk maar had dan liever niet die 36 euri uitgegeven

Ook de wifichip lijkt via een USB2 bus te werken, max 38ish mbit komt er doorheen hier, laptop haalt met gemak 150mbit vanaf zelfde locatie. Aan de drivers te zien inderdaad USB 2.0 zie ik nu

Het zijn kleine minpuntjes die helemaal niks af doen aan het prijskaartje van pakweg 50 euri (office personal is mijn inziens grofweg 20 euro waard)

[ Voor 20% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 31-03-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ook voor Nederland een code...dat brengt 'em op €79. Tot 22 april of zolang de voorraad strekt.

HP7FLASH_NL

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 17:07
Zarhrezz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:28:
Ook voor Nederland een code...dat brengt 'em op €79. Tot 22 april of zolang de voorraad strekt.

HP7FLASH_NL
Ik heb hem al besteld uit de UK. Maar goede deal, want je krijgt er dan een NL lader bij.
* DarkChylde vind dat het bezorgen snel gaat, zaterdag besteld en als het goed is vandaag binnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydgy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07-2023
zojuist de hp mogen ontvangen vanuit de UK, maar er zit geen code bij voor mijn jaar abonnement op office. Zijn er meer mensen die hem hebben ontvangen zonder office code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
ydgy schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:39:
zojuist de hp mogen ontvangen vanuit de UK, maar er zit geen code bij voor mijn jaar abonnement op office. Zijn er meer mensen die hem hebben ontvangen zonder office code?
Als ik het goed begrijp, zit er een shortcut op je startscherm. De mijne is net 5 min binnen en hangt net aan de lader, dus ik kan het nog niet voor je checken =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 05-06 08:20
Dat krijg je ook niet. Gaat automatisch, stond in dit topic wel een keer beschreven. Ook stond er een keer beschreven hoe je de code kon achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Je kunt via Start de Office applicatie opstarten, daarna kun je je registreren en de applicatie downloaden. Bij mij ging dat vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Tip voor iedereen met dit ding: Bij de action een micro usb naar USB A, micro SD en normaal SD kaart ding voor 2,79:
Afbeeldingslocatie: http://www.action.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/5/2543923.png

http://www.action.nl/maxx...voor-smartphone-en-tablet

Vooral handig om in het begin allerlei meuk te installeren.(extern tobo/muis ontvanger erop en kaartje met sw)

[ Voor 89% gewijzigd door FlyEragon op 01-04-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

FlyEragon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:10:
Tip voor iedereen met dit ding: Bij de action een micro usb naar USB A, micro SD en normaal SD kaart ding voor 2,79:
[afbeelding]

Vooral handig om in het begin allerlei meuk te installeren.(extern tobo/muis ontvanger erop en kaartje met sw)
Van het weekend nog een halve action leeg gekocht, en gezocht naar zoiets, en niet kunnen vinden :(

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydgy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07-2023
Hier hebben we Vraag & Aanbod voor!

[ Voor 86% gewijzigd door Bullet NL op 03-04-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
FlyEragon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:10:
[afbeelding]

Bedankt, deze ook opgepikt.

Deze heb ik ook opgepikt in het zwart (zeldzaamin het zwart, lag er maar één):

Afbeeldingslocatie: http://www.action.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/5/2546017.png

[ Voor 12% gewijzigd door Jumpman op 01-04-2015 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
Ik heb besloten niet te gaan voor cover met keyboard...dat wordt toch wel dik en zwaar. Nu ben ik dus aan het kijken voor een beetje draagbaar bluetooth keyboard. Heeft iemand nog tips / goede ervaring ergens mee?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Hebben meer mensen dat er hier en daar wat glitcht in het beeld? Bij mij te zien rondom de prullenbak op de desktop, in de bovenste balken bij verkenner, en voornamelijk als je het scherm sleept. Maar ook in games is het her en der te zien. Zijn gekleurde puntjes die er duidelijk niet horen te zijn.

Merk pas op dat het in het bovenste deel van het scherm gebeurd, met de microsoft logo aan de linkerkant van de tablet. Als je de tablet draait zitten de adhd pixels beneden in beeld.

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/8tiqxj44z/image.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/9sq2sirvr/image.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s2.postimg.org/rcvthse1h/image.jpg

Lijkt vooral te gebeuren bij overgang van meerdere kleuren, een effen kleur gaat wel goed. Waarschijnlijk defect in het scherm,

[ Voor 38% gewijzigd door FlyEragon op 01-04-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepto
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13
FlyEragon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:21:
Hebben meer mensen dat er hier en daar wat glitcht in het beeld? Bij mij te zien rondom de prullenbak op de desktop, in de bovenste balken bij verkenner, en voornamelijk als je het scherm sleept. Maar ook in games is het her en der te zien. Zijn gekleurde puntjes die er duidelijk niet horen te zijn.

Merk pas op dat het in het bovenste deel van het scherm gebeurd, met de microsoft logo aan de linkerkant van de tablet. Als je de tablet draait zitten de adhd pixels beneden in beeld.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Lijkt vooral te gebeuren bij overgang van meerdere kleuren, een effen kleur gaat wel goed. Waarschijnlijk defect in het scherm,
Heb nog even goed gekeken maar ik heb hier geen last van. Lijkt wel of die iconen een soort van zijn ingebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

De pixels bewegen ook, een soort mierkolonie lokaal in een bepaald gebied. Bij een effen kleur verdwijnen ze, maar zodra er iets met meerdere kleuren daar zit, is het weer een feestende pixelbrij.
Nu een hard reset aan het proberen als redmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:56
FlyEragon schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:21:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Hier hetzelfde, alleen bij de prullenbak en niet zoveel als op die foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Probeer eens in die gebieden een verkenner schermpje te slepen, je zal zien dat pixels van het bovenste gedeelte de salsa beginnen te dansen. En als je de tablet omdraait is je Windows klok en andere icoontjes in de buurt flink aangevreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
Lijkt idd hetzelfde te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Blijkt een redelijk common probleem te zijn:
http://h30434.www3.hp.com...udes-picture/td-p/4822408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
De bios-update die in dat topic wordt genoemd heeft hier gewerkt, probleem met de pixels is weg! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kwam die niet via de HP tool binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ieoorski
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-06 16:50
Gisteren binnen gekregen.
Wat opvalt is dat het ding best zwaar is, en de camera's echt verschrikkelijk zijn. Maar het grootste probleem is toch wel de ram. Hij wordt erg traag als meerdere vensters open staan, vooral browsers vreten veel ram.
Ik heb de audio problemen nog niet waargenomen.
De grote van het scherm is super, had hem niet groter gewild. Past zelf in de zak van sommige broeken;). Ideaal voor in colleges en op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Ieoorski schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:21:
Gisteren binnen gekregen.
Wat opvalt is dat het ding best zwaar is, en de camera's echt verschrikkelijk zijn. Maar het grootste probleem is toch wel de ram. Hij wordt erg traag als meerdere vensters open staan, vooral browsers vreten veel ram.
Ik heb de audio problemen nog niet waargenomen.
De grote van het scherm is super, had hem niet groter gewild. Past zelf in de zak van sommige broeken;). Ideaal voor in colleges en op de bank.
Klopt, hij is redelijk zwaar inderdaad als ik dit vergelijk met mijn Nexus 7 tablet. Maar goed, ik denk dat het meer een kwestie van wennen is.

Je moet natuurlijk geen wonderen verwachten met 1 GB ram, dit weet iedereen van te voren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_a_r_k
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
De tablets zijn op bij Microsoft UK store, mijn bestelling is geannuleerd. Helaas voor mij geen HP Stream 7 :-(

Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:32

GerkeP

Vragen mag altijd........

M_a_r_k schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:36:
De tablets zijn op bij Microsoft UK store, mijn bestelling is geannuleerd. Helaas voor mij geen HP Stream 7 :-(
In de NL store voor 79 euro met code vorige pagina ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_a_r_k
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
GerkeP schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:53:
[...]

Dank ga ik proberen. Krijg ook nog code(€10) omdat ze mijn bestelling annuleren hopelijk zijn deze te combineren.

Ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
GerkeP schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:53:
[...]

Of bij Amazon.de voor €89 incl. verzending de Dell Venue 8 pro, heb je meteen een 8" scherm.

Heb hier trouwens een heel fijn probleem dat de stream 7 in huis het enige apparaat is dat m'n wifi netwerk niet kan vinden :'( Ook getest met een hotpot/smartphone, dat werkte prima. Heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-06 10:46
Trishul schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:03:
[...]

Of bij Amazon.de voor €89 incl. verzending de Dell Venue 8 pro, heb je meteen een 8" scherm.

Heb hier trouwens een heel fijn probleem dat de stream 7 in huis het enige apparaat is dat m'n wifi netwerk niet kan vinden :'( Ook getest met een hotpot/smartphone, dat werkte prima. Heel raar.
Zet je Wifi router op een kanaal lager of gelijk aan 11.. dan kan ie 'm vinden.
Heeft te maken met amerikaanse standaarden, die niet hoger dan 11 gaan of mogen.. weet ik veel, iets met klok en klepel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
DeCo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:06:
[...]

Zet je Wifi router op een kanaal lager of gelijk aan 11.. dan kan ie 'm vinden.
Heeft te maken met amerikaanse standaarden, die niet hoger dan 11 gaan of mogen.. weet ik veel, iets met klok en klepel ;-)
Hm tnx, hier nog niet aan gedacht. Ik denk dat ie bij mij op kanaal 13 staat i.v.m. interferentie in het appartementencompex. Ik zal even kijken vanavond wat wijsheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Laatst online: 28-05 02:44
Helaas heb ik een HP Stream 7 ontvangen met enkele dode pixels. Dit waren geen glitches, maar echte dode pixels. De tablet ga ik daarom retourneren. Hiervoor heb ik al een retourlabel voor verzending met UPS naar een locatie van Microsoft in Duitsland ontvangen. Best netjes geregeld.

Hoogstwaarschijnlijk ga ik geen ander exemplaar van de Stream 7 bestellen.

Ik had echter al een hoesje via AliExpress besteld (http://www.aliexpress.com...o-for-hp/32251003118.html). Als je het hoesje wilt sluiten, moet je deze een beetje begeleiden met je hand, zodat deze goed in het magneet valt. Verder is het wel een leuk hoesje, mijns inziens. Het meegeleverde schermfolie was een beetje verkreukeld tijdens het verzenden en de meegeleverde pen wil ik graag zelf houden.
Mocht ik iemand met alleen het hoesje (zwarte versie) blij kunnen maken, dan wil ik hem tegen verzendkosten (+/- 120 gram = € 2,76) wel kwijt (PM, als je interesse hebt).

[ Voor 0% gewijzigd door Pazzie op 02-04-2015 19:23 . Reden: Het hoesje is al weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_guy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 16:29

Dutch_guy

WYSIWYG

Zojuist aangeschaft met de NL code en zakelijk, dus de btw krijg ik ook nog terug. Dus dan komt het op € 65,-. Tja, daar kan ik hem echt niet voor laten liggen. Ik zocht steeds al iets om ook in nood te kunnen gebruiken.

Soms heb je van die momenten dat je even een server moet overnemen. Kan natuurlijk ook met een Android device, maar voor deze prijs... Bovendien heb ik soms Cicso Anyconnect nodig.

Daarnaast stond ik gisteren in een serverhok (kan het geen serverruimte noemen) te balanceren met m'n Acer Nitro laptop om een netwerkprobleem op te lossen. Dat ging niet echt lekker.

Dus ik wil dit dingetje daar ook voor gebruiken. Ik zag dat er micro usb to ethernet adapters zijn. Lijkt mij ideaal om dan wat netwerk dingetjes te kunnen doen, zoals een simpele ping. Staat ook lekker interessant. :)

Tot slot handig om te internetten, webtv van xs4all, ebooks, etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_guy op 02-04-2015 15:32 ]

Pay peanuts get monkeys !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Ik heb dus een (stomme) fout gemaakt. Ik heb gelijk me Windows 8.1 met Bing geupdate met me eigen Windows 8.1 pro code. Nu kan je dan schijnbaar niet meer Office activeren. Gechat met Microsoft, gebeld met hun technische support.. Wat een gedoe. Weet iemand of ik terug kan nog naar Windows 8.1 met Bing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Resetten d.m.v. Safe partitie, of hebben deze ook weggegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Jumpman schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:23:
Resetten d.m.v. Safe partitie, of hebben deze ook weggegooid?
Nee, ik heb gewoon VM aangezet via control panel en toen met 8.1 pro code ingevoerd. Dus die zou er nog gewoon moeten staan denk ik. Klopt het dat ik dan reset your pc moet doen via F11?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
dglavimans schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:30:
[...]

Nee, ik heb gewoon VM aangezet via control panel en toen met 8.1 pro code ingevoerd. Dus die zou er nog gewoon moeten staan denk ik. Klopt het dat ik dan reset your pc moet doen via F11?
Hoe het in zijn werk gaat is gewoon te vinden met bijvoorbeeld Google: http://lmgtfy.com/?q=hp+stream+7+tablet+factory+reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Jumpman schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:51:
[...]

Hoe het in zijn werk gaat is gewoon te vinden met bijvoorbeeld Google: http://lmgtfy.com/?q=hp+stream+7+tablet+factory+reset.
Had ik inderdaad allaaaaang gedaan. En heb het dus ook gevonden :) Het is gelukt hij pakte hem gelukkig weer op :) Wel weer alles terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 23:00

Fontainemelon

Zuiderbuur

dglavimans schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:59:
[...]

Had ik inderdaad allaaaaang gedaan. En heb het dus ook gevonden :) Het is gelukt hij pakte hem gelukkig weer op :) Wel weer alles terugzetten
Heb ik het goed als ik veronderstel dat het dus wel mogelijk is om eerst Office te activeren, en vervolgens naar windows 8.1 pro te upgraden? M'n tablet ligt ondertussen namelijk ook thuis op me te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-06 15:45
Je kan zelfs de office op een andere pc installeren als je dat wilt.
Na de activatie heb je immers Office 365 personal. Wel moet je hem op office.com dan eerst ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
Je hoeft niet eens te ontkoppelen, naast de Stream 7 kan je Office namelijk nog 1 keer ergens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Fontainemelon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:57:
[...]

Heb ik het goed als ik veronderstel dat het dus wel mogelijk is om eerst Office te activeren, en vervolgens naar windows 8.1 pro te upgraden? M'n tablet ligt ondertussen namelijk ook thuis op me te wachten.
Zelf nog niet gedaan maar zolang je hem eerst activeert die ik niet in waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 08-06 15:15

ralpje

Deugpopje

Vandaag ook maar even een USB OTG cardreadertje en USB-hubje gescoord bij de Action. Iets meer dan vijf euro totaal, daar kun je je geen buil aan vallen.
Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n Stream7 te updaten naar Windows 10, de komende dagen maar eens kijken hoe dat gaat bevallen.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

ralpje schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 00:17:
Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n Stream7 te updaten naar Windows 10, de komende dagen maar eens kijken hoe dat gaat bevallen.
Is er dan inmiddels een versie met compressie voor de Stream?
Of heb jij connecties bij MSFT?

[ Voor 18% gewijzigd door GerkeP op 03-04-2015 07:09 ]

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-06 23:00

Fontainemelon

Zuiderbuur

GerkeP schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:08:
[...]

Is al even mogelijk om de developer previews te installeren, al zorgt dit wel voor raar gedrag in bepaalde gevallen. GerkeP, welke build heb je erop gezet? Ben wel benieuwd of het naar behoren werkt voor jou, dus die input is zeker welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

Fontainemelon schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:10:
[...]

Is al even mogelijk om de developer previews te installeren, al zorgt dit wel voor raar gedrag in bepaalde gevallen. GerkeP, welke build heb je erop gezet? Ben wel benieuwd of het naar behoren werkt voor jou, dus die input is zeker welkom.
Hier heb ik het nog steeds niet werkend gekregen, en als je een beetje rondzoekt lukt dat niet omdat er nog steeds geen TP is voor de compressed devices zoals de Stream 7. Diegenen die iets werkend hebben zien alleen maar ellende en problemen, vandaar mijn opmerking.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 08-06 15:15

ralpje

Deugpopje

GerkeP schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:08:
[...]

Ik heb het op deze manier gedaan.
Tot nu toe nog geen gekke dingen tegengekomen, maar ik ben ook pas net weer bezig met het koppelen van m'n accounts, installeren van Office, etc.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP

GerkeP

ralpje schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:50:
[...]

Ik heb het op deze manier gedaan.
Tot nu toe nog geen gekke dingen tegengekomen, maar ik ben ook pas net weer bezig met het koppelen van m'n accounts, installeren van Office, etc.
Ah, ik volg Supersite niet meer sinds Paul Thurrott samen met Petri een site heeft. Die had ik kennelijk niet gezien.

Hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd naar je ervaringen.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Laatst online: 06-06 08:00
Ik overweeg om deze tablet aan te schaffen voor in de auto.
Er staat in de specs in de PW dat er GPS in deze tablet zit maar ik kan er verder niets over vinden.
Draait hier ook iemand navigatie-software op deze tablet? Het liefst één met offline maps natuurlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:30
Er zit geen GPS in. PW klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Heeft iemand wifi werkend gekregen op kanaal 13? Het lijkt er sterk op dat ie uitsluitend tm kanaal 11 kan werken.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Let op:
Geen meldingen dat je de HP Stream 7 hebt besteld of hebt ontvangen!