Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Wat zit iedereen hier te zeuren over deel 3? Persoonlijk vond ik deze beter dan deel 2.
Hopelijk houden ze het een beetje realistisch (voor zover mogelijk bij dino's ;) ) dus geen neonkleurige dinos of halve draken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
brick5492 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:01:
Wat zit iedereen hier te zeuren over deel 3? Persoonlijk vond ik deze beter dan deel 2.
Hear, hear!

JP3 pretendeerde niet meer te zijn dan het was en deed dat heel goed. JP2 rende zichzelf voorbij en schoot zichzelf in de voet. JP1 en JP3 heb ik meerdere keren bekeken (bios, DVD en BR), JP2 in de bioscoop en later anderhalf keer op DVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35
Promo's van de Indominus Rex (D-Rex)

Plaatjes:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://www.jplegacy.org/images/news/jw3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jplegacy.org/images/news/jw5.jpg

Wat een beest! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Lijkt een beetje op een mix tussen een velociraptor en een Allosaurus...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

brick5492 schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 15:01:
Hopelijk houden ze het een beetje realistisch (voor zover mogelijk bij dino's ;) ) dus geen neonkleurige dinos of halve draken.
Grappig, ik vond deel 2 veel beter dan deel 3. Ook het boek vond ik fantastisch eigenlijk, totaal anders dan de film wel. Op sommige vlakken leuker dan het boek van deel 1 (wat ook fantastisch was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:43

Major_ton

Shoot!

Ryan_ schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:18:
Promo's van de Indominus Rex (D-Rex)

Plaatjes:

Wat een beest! _/-\o_
Ik ben enigszins opgelucht met deze creatie. Het ziet er plausibel uit.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een enorme deceptie dat die dinosaurussen er nog zo uitzien als ze er in 1991 uitzagen. Inmiddels weten we dat ze toch flink wat andere kleuren hadden en zelfs vaak bedekt waren met veren. Dat werd in de eerste film al aangehaald, maar daar is niets mee gedaan. Het is voor het publiek uiteraard even wennen dat dinosaurussen er opeens anders uit zouden zien, maar dat was niet anders in 1993. Waar het publiek toen nog gewend was aan trage, logge beesten die met hun staarten over de grond sleepten, waren het opeens de dynamische rovers waarvan wetenschappers wisten dat ze er zo uitzagen.

Heel erg jammer, zeker aangezien de eerste film voor veel huidige archeologen heeft gezorgd. Nu lijkt men meer de verwachting te willen vervullen dan een film over dinosaurussen te willen maken.

Als dinosaurusliefhebber hoef je blijkbaar niet veel te verwachten, misschien dat het als film nog wat is.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2015 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Die D-Rex lijkt toch iets van veren te hebben aan de voorpoten,plus in de nek wat ook de Raptors in JP3 hadden.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 05:59

Sargan

Filmfreak...

De Super Bowl spot van Jurassic World:

Chris Pratt werkt dus wel degelijk samen met de Velociraptors.

[ Voor 43% gewijzigd door Sargan op 02-02-2015 10:04 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Het is meer dat de raptors getraind zijn en dat hij samen met de raptors een show doet. Zoals nu mensen doen met leeuwen etc.

Vond de nieuwe trailer wel gaaf. Heb zin in de film.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
v8power67 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:11:
Het is meer dat de raptors getraind zijn en dat hij samen met de raptors een show doet. Zoals nu mensen doen met leeuwen etc.

Vond de nieuwe trailer wel gaaf. Heb zin in de film.
Dit dus. Tam zijn ze zeker niet. Kan dus nog van alles fout gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Oeh! Toch wel leuk hoor :-) Ik krijg steeds meer zin in de film (wat het risico op een deceptie natuurlijk vergroot...). Ik vind het ook mooi om te zien dat er een hoop actie overdag plaatsvindt en niet alleen maar in het donker (en met regen).

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Hoewel ik onwijs opzie tegen "getrainde" raptors en een zelfgemaakte nieuwe uberdino, kijk ik toch wel redelijk uit naar de film. Ik heb zo mijn bedenkingen, maar gezien ik me zo kostelijk vermaakt heb met deeltje 1, en ook wel redelijk met deel 2 (deel 3 probeer ik al jaren dmv hypnosetherapie te vergeten) heb ik er toch wel zin in:)

Ik heb deeltje 1 niet meer bekeken sinds me nieuwe sub....binnenkort toch maar weer eens aanzetten:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding wordt heel duidelijk uit de trailers. Dit kan onmogelijk een goede film worden. Een Mosasaurus die een keer of 5 te groot is, een homemade genetically engineered superdino en het jagen met raptors ipv windhonden.

Alles voor het spektakel.

Kansloos.

Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/55/2e/fb/552efb0575ca5025d14ec27e4e7825cf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 13:17
Damic schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 14:45:
[...]
Ha zo redeneer ik ook, maar dan met het pensioen :D ik zeg altijd dat ik moet werken tot mijn 70ste en elk jaar dat er dan af gaat is bonus :p
Dus als je zo denkt gaat de film alleen maar beter kunnen worden ;)
Tis dan alleen jammer dat zoals het er nu uitziet je moet doorwerken tot je 71e ;).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:43:
1 ding wordt heel duidelijk uit de trailers. Dit kan onmogelijk een goede film worden. Een Mosasaurus die een keer of 5 te groot is, een homemade genetically engineered superdino en het jagen met raptors ipv windhonden.

Alles voor het spektakel.

Kansloos.

[afbeelding]
Alle dino's in de JP universe zijn "genetically engineered". De dinosauriërs hebben zelfs versie nummers. Dit wordt ook duidelijk aangegeven in de boeken. Een beetje meer van dit en wat minder van dat, bugs worden opgelost etc etc. Het blijft een attractie park. Niets geks aan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 11-02-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:43:
1 ding wordt heel duidelijk uit de trailers. Dit kan ik onmogelijk een goede film worden vinden.
[afbeelding]
FTFY :Y)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedieee
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09-2024
Geweldig! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/avgZo6d_460s.jpg

Na het kijken kwam ik deze tegen op 9gag.... Zet me wel aan het denken 7(8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Mon0lith op 18-02-2015 20:04 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak onderscheid tussen goede en leuke/vermakelijke films.

Het zou best kunnen dat ik JP World redelijk vermakelijk vind, maar als je zo ver afdwaalt van de dingen die de eerste JP zo sterk maakten, kan dit geen kwaliteitsfilm worden.

Simpel, hersenloos entertainment. Mogelijk leuk. Goed? Nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Mon0lith schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 20:04:
[afbeelding]

Na het kijken kwam ik deze tegen op 9gag.... Zet me wel aan het denken 7(8)7
Die dingen zullen ook zo af en dan wel is aangespoeld zijn :+ of misschien lagen ze de halve te chillen op het strand waarna ze weer terug de zee in gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

watermuggen :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Nieuwe trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkef
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 20:54
Ben een beetje teleurgesteld door de nieuwe trailer.

Ik ken er niet echt een vinger op leggen waarom. Eigenlijk hadden ze Lost World en III nooit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:29
Hmm, ik heb juist het tegenovergestelde gevoel. Bij de eerste trailer vond ik de dingen er heel fake uitzien, vooral dat grote water beest, maar hier zien de dino's er toch weer een heel stuk levensechter uit. Ik ben nog altijd erg benieuwd, Jurassic Park 3 vond ik een aanfluiting, het originele deel en The Lost World vond ik beiden geniaal.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:55
Gisteren de trailer van Batman v Superman gezien en daarbij vergeleken wordt Jurassic World een pareltje! Heb er al zin in!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

En dat kun je zien aan de trailer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ja, dat kan ik zien aan de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Sargan schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:24:
En dat kun je zien aan de trailer?
In deze trailer valt er nog wat te zien... :P

Wat betreft TLW: Ik had liever gezien dat ze het boek verfilmd hadden. Want het cliché 'het boek was beter' ging wel op. En aangezien ik het boek eerder gelezen had dan de film was de film een beetje een tegenvaller, vermakelijk, maar een tegenvaller. Ook vond ik het jammer dat ze de dino's (de T-Rex) niet van de bewoonde wereld vandaan hebben gehouden.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Mwah,TLW was als boek goed te lezen maar als film had het denk ik niet echt gewerkt met die kameleondino's.

Vette trailer verder,Mosasaurus de nieuwe anti-held? :P

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 15:59
Hmm een held op een motor tegen de dino's... Ik weet het niet. Het zal iig een heel andere film worden als de eerste film wat toch vooral een suspense thriller was. Dit ziet er meer uit als een film met een kort intro en heel veel actie.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Jurassic Park was eigenlijk een techno-thriller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kez schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:42:
Mwah,TLW was als boek goed te lezen maar als film had het denk ik niet echt gewerkt met die kameleondino's.
Was TLW juist niet geschreven om verfilmd te worden?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Bak popcorn erbij en gaan! Ik heb er veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

anandus schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:28:
[...]
Was TLW juist niet geschreven om verfilmd te worden?
Na het succes van JP heeft Spielberg aan Crichton gevraagd of hij een vervolg kon schrijven,wat dus TLW is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/t31.0-8/11062071_919035148140997_4697317961228343581_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/l/t31.0-8/11154715_919035658140946_8846217710925122641_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/11154668_919035978140914_7117709970129450198_o.jpg

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Is in die laatste foto die kerel dan een slechterik die gepakt wordt door een getrainde raptor of is de raptor ontspoort?! Al die vragen!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ramon schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:37:
Is in die laatste foto die kerel dan een slechterik die gepakt wordt door een getrainde raptor of is de raptor ontspoort?! Al die vragen!! :+
Pff, echt hé! De man heeft een helmpje op, dus zou je denken dat het een Park medewerker is. Zou een raptor kunnen zijn uit het oude "verboden" gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jurassic Park is jeugdsentiment. Deze ga ik dus zeker weer kijken. Deel 3 vond ik zelf ook het minste van de serie; de complete franchise staat wel hoog op mijn lijstje met favoriete films.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nieuwe trailer heeft ervoor gezorgd dat ik me geen zorgen meer maak over de film.
Ziet er heel goed uit, en CGI zoals beloofd is nu gewoon prachtig.
Ik ga er wel plezier aan beleven, al zijn mijn verwachtingen veel lager van deze film dan bv een avengers aou of volgend jaar batman v superman. Dit is meer een wat simpelere vermaak, verstand op laag pitje.
Athans zo denk ik dat het gaat worden, laat me graag verassen door een subliem verhaal, en uitmuntend acteerwerk. Maar hoe dan ook in de bios is het genieten met een bak popcorn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Ramon schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:37:
Zegt hij daarvoor niet dat de grote boze dino voor zijn plezier jaagt, én dat hij ineens met andere dino's kan communiceren? Wellicht heeft hij z'n eigen gang opgezet waar alle dino's voor hun plezier jagen

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik denk dat je de film gewoon niet mega serieus moet nemen, maar gewoon moet gaan kijken wat ze er nu mee gedaan hebben. Gewoon beetje over the top, maar toch spannend/vermakend en enigszins te verbinden met realiteit voor zover je dat kunt met dinosauriers ;)
Het ziet er in ieder geval goed uit, de verhaallijn (genetisch gemodificeerde dino's die te conditioneren zijn) vind ik voor het dino-concept een beetje over the top, maar het lijkt op een logische verhaallijn in de tegenwoordige tijd: mensen weten van het bestaan van de eerdere jurassic parks, mensen willen steeds dichterbij, alles is te kopen (entertainment, veiligheid noem het maar op), dus volgens mij kon het logischer wijze ook niet veel anders dan dit.
Volgens mij pretenderen de regisseurs/producers/makers ook niet dat ze dat oude nostalgische gevoel terug willen krijgen (zoals dit met zoveel films wel gebeurt).

Dus ik ga met deze mindset gewoon JP4 kijken omdat ik wil zien wat het geworden is. Ik heb toch het idee dat deze film me als JP-fan zeer gaat vermaken, unlike Dumb&Dumber2 en andere voorbeelden van vervolgen die nooit gemaakt hadden moeten worden.

Leuk dat Henry (B. D. Wong) weer meedoet, altijd leuk om een oude bekende te zien ;) Ik had eigenlijk gedacht dat hij JP1 niet overleefd had ;)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Deathchant schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:45:

Leuk dat Henry (B. D. Wong) weer meedoet, altijd leuk om een oude bekende te zien ;) Ik had eigenlijk gedacht dat hij JP1 niet overleefd had ;)
Er gaan geruchten dat Jeff Goldblum en/of Ariana Richards een cameo maken in Jurassic World. Zal leuk zijn. We wachten het maar af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Een cameo....leuk, maar not good enough ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Deathchant schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:45:
Het ziet er in ieder geval goed uit, de verhaallijn (genetisch gemodificeerde dino's die te conditioneren zijn) vind ik voor het dino-concept een beetje over the top, maar het lijkt op een logische verhaallijn in de tegenwoordige tijd: mensen weten van het bestaan van de eerdere jurassic parks, mensen willen steeds dichterbij, alles is te kopen (entertainment, veiligheid noem het maar op), dus volgens mij kon het logischer wijze ook niet veel anders dan dit.
Ze zeggen in de trailer dat elke keer bij een nieuwe attractie de bezoekersaantallen omhoog schieten, dus ik ga er vanuit dat ze gewoon geen dino's meer hadden, maar wel een nieuwe attractie willen openen. Kapitalisten! :p

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Holy shit die trailer :D Vet! Aftellen is begonnen :) Mijn vriendin is ook helemaal enthousiast :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Nieuwe clip! Absoluut het ouderwetse Jurassic Park gevoel. Die muziek _/-\o_

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qPmFkZjAPc8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat je door de trailer eigenlijk al het hele verhaal weet. Eigenlijk mis je nu alleen nog hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat is eigenlijk ook de reden dat ik gestopt ben met het kijken van trailers.. Enkel in de bios ontkom ik er niet aan, en sommige films die ik HEEL erg graag wil zien kan ik mijzelf niet inhouden om te kijken.
Voorheen keek ik altijd alle trailers van de films die ik wilde zien, en vervolgens wist je inderdaad bijna alles al. Zo wordt je in ieder geval nog wat meer verrast tijdens de film ipv dat je alles al in de trailer gezien hebt.

Had bijv. die nieuwe dino het liefst pas in de film gezien, maar weet nu al hoe hij er uit gaat zien. Toch jammer want in eerdere teasers zag je het beest eigenlijk nooit in zijn geheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:51
Ik vraag me wel af hoe het kan dat de dino's er nu slechter uit zien dan in JP1 van meer dan 20 jaar oud.
Of eigenlijk weet ik dat wel, nu is het puur CGI en ik vind dat er nog steeds niet goed genoeg uit zien.
Kijk die afbeelding van die raptor bijvoorbeeld een paar plaatjes hierboven, dat ziet er toch absoluut niet realistisch uit? Lijkt gewoon een afbeelding uit een game.

Voor mij bederft dat echt de film omdat ik me constant bewust ben dat alles wat ik op het scherm zie niet echt is. Bij de oude films heb ik dat doordat er veel meer met animatronics gewerkt werd helemaal niet.
Echt jammer vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Laatste trailer in bios gezien toen ik naar avengers aou ging. En damn hoe gaaf dat gevoel van weer een jurassic park film in de bios. Dikke kippenvel. Zon zin in deze film!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Wat ik een belangrijke element in JP vond dat was humor. Jeff Goldbloem had geweldige oneliners! Ik hoop dat in JW ook genoeg humor zit. Dan zal het een geslaagde film zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
v8power67 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:27:
Laatste trailer in bios gezien toen ik naar avengers aou ging. En damn hoe gaaf dat gevoel van weer een jurassic park film in de bios. Dikke kippenvel. Zon zin in deze film!!
Yep zeker de laatste scene met de dino die uit het water springt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Olga2000 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 20:59:
Wat ik een belangrijke element in JP vond dat was humor. Jeff Goldbloem had geweldige oneliners! Ik hoop dat in JW ook genoeg humor zit. Dan zal het een geslaagde film zijn.
Helemaal mee eens.
https://youtu.be/LZrUOQnv8xk

Maar gaat wel lukken. Vond die dude in guardians of the galaxy al erg geslaagd. En lijkt nu ook weer tof te worden.
Ramon schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:39:
[...]

Yep zeker de laatste scene met de dino die uit het water springt! _/-\o_
Jazekrrs!!! Echt genieten op grote scherm. Al die cgi haters snap ik echt niet zag er subliem uit!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Deze ga ik kijken in de "nieuwe" JT Eindhoven. Ben hier al geweest met The Hobbit 3 en met Avengers 2, in de nieuwe Dolby Cinema zaal. De beste bioscoopervaring ooit, hier word je dus echt gewoon weggeblazen in je stoel. Vooral de 3 (!) intro's van Dolby (2x Cinema, 1x Atmos) blijven een indruk maken op me. Ook de 3D is prachtig, al zit de 3D-bril bij mij als brildrager niet heel gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
DonkMatt schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:41:
Deze ga ik kijken in de "nieuwe" JT Eindhoven. Ben hier al geweest met The Hobbit 3 en met Avengers 2, in de nieuwe Dolby Cinema zaal. De beste bioscoopervaring ooit, hier word je dus echt gewoon weggeblazen in je stoel. Vooral de 3 (!) intro's van Dolby (2x Cinema, 1x Atmos) blijven een indruk maken op me. Ook de 3D is prachtig, al zit de 3D-bril bij mij als brildrager niet heel gemakkelijk.
Nog nooit van deze bioscoop gehoord. Zijn alle JT bioscopen uitgerust met Dolby Cinema zaal? Zag dat er bij mij ook een JT bioscoop in de buurt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 13:17
DonkMatt schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 21:41:
Ik was daar dus met Insurgent en inderdaad, de intro's van dolby zijn me het meeste bijgebleven.... Eigenlijk zegt dat ook wel weer voldoende.

Trouwens een sfeerloze bende daar verder die bioscoop. Op die zaal na. Zat er tijdens première weekend of 1 weekend daarna van Insurgent en zat er met 10 anderen in de zaal. Waarvan de helft ook nog eens irritant is.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ryan_ schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 08:48:
[...]

Nog nooit van deze bioscoop gehoord. Zijn alle JT bioscopen uitgerust met Dolby Cinema zaal? Zag dat er bij mij ook een JT bioscoop in de buurt zat.
Voor zover ik weet is de zaal in eindhoven nu de enige dolby cinema zaal in nederland of zelfs de benelux. Dolby atmos is wel in zo'n beetje alle JT bioscopen te vinden.

Ik moet zeggen dat ik de jt een absolute aanrader vind als je pathe gewend bent!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan

Sargan

Filmfreak...

Ik was wat sceptisch na de eerste trailer, maar ik krijg er steeds meer vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

http://xkcd.com/1527/

Afbeeldingslocatie: http://imgs.xkcd.com/comics/humans.png

desondanks ben ik ook wel benieuwd inderdaad :)

[ Voor 23% gewijzigd door superwashandje op 22-05-2015 13:19 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bijna *O*

Gisteren heeft mijn vriendin de kaartjes alvast besteld voor a.s. zaterdag :) Gaan naar Spuimarkt om de IMAX voorstelling te bekijken :*) Is haar 1e IMAX film, mijn 2e (andere was Avengers en dat was echt bizar vet :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Donderdagavond hier,ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Ik vrijdagavond met mijn vriendin naar JT Eindhoven (vanuit Rotterdam). 3D Dolby Cinema _/-\o_ Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Morgen is het dan zover! Ga hem kijken bij de Pathe in eindhoven met IMAX, ben als Jp fan benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seeebab
  • Laatst online: 21-12-2021
Heb hem gistere weeste kijken, VETTE FILMMM!!!! Aanrader ;)
Oké ik ben niet meer zo oud als toen ik de eerste Jurassic's had gezien maar er toch hard van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dolby Cinema! _O_
Erg vette film,waardige opvolger van de eerste film!

[ Voor 6% gewijzigd door Kez op 11-06-2015 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 03:10
Kez schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:50:
Dolby Cinema! _O_
Erg vette film,waardige opvolger van de eerste film!
Ik wou precies hetzelfde posten, ik vond het een waardige opvolger van jurassic park! Zeker een stuk beter dan deel 3 en ik denk zelfs beter dan the lost world.
Veel actie in de film, meer als in de eerdere delen maar vond het erg vermakelijk, beter dan ik had verwacht aan de hand van de trailers!

Ook veel leuke verwijzingen naar het origineel, beetje nostalgie en natuurlijk heelijk om de originele muziek weer te horen in de bios O+

[ Voor 12% gewijzigd door Virtual Reality op 11-06-2015 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Godsiedorie ik stap net de bios uit (ik zit in GMT-8 op het moment) en wat een fet ding is het geworden, ik ben 29 en daardoor 8 toen de eerste film uitkwam, ik ben dus echt van de Jurassic Park generatie maar dit stelde niet teleur. Ik zat met kippenvel op mijn armen toen in een van de eerste shots het oude "deuntje" keihard door de zaal galmde. Heerlijk.

Het verhaal is wat dun maar de rest maakt dat meer dan goed, de CGI is goed, de muziek is goed, de wereld is geloofwaardig en de dino's zijn badass. Je moet alleen wel tegen Product placement kunnen want daar is er veel van, heel veel.
Virtual Reality schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:27:
[...]
Ook veel leuke verwijzingen naar het origineel, beetje nostalgie en natuurlijk heelijk om de originele muziek weer te horen in de bios O+
Prachtige subtiele verwijzingen idd, misschien heb ik ze niet allemaal opgemerkt maar die ik gezien heb waren erg leuk. Inclusief het oude DNA mannetje :) en een John Hammond standbeeld.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 12-06-2015 09:03 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:00:

Prachtige subtiele verwijzingen idd, misschien heb ik ze niet allemaal opgemerkt maar die ik gezien heb waren erg leuk. Inclusief het oude DNA mannetje :) en een John Hammond standbeeld.
spoiler:
de rode flare+geit bij de Rex,het oude bezoekerscentrum waar van dat vallende doek(when dinosaurs ruled...)een fakkel wordt gemaakt,de oude jeep,de nightvision goggles,Lowery die over gecontroleerde chaos begint is wat ik me zo kan herinneren

[ Voor 4% gewijzigd door Kez op 12-06-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kez schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:20:
[...]

spoiler:
de rode flare+geit bij de Rex,het oude bezoekerscentrum waar van dat vallende doek(when dinosaurs ruled...)een fakkel wordt gemaakt,de oude jeep,de nightvision goggles,Lowery die over gecontroleerde chaos begint is wat ik me zo kan herinneren
De hand gemaakte fakkel had ik niet herkend, rest had ik goed ;) en dan dus het standbeeld en het DNA mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben 32 en was helemaal gek van JP1. 2 was ook wel ok, maar ging al downhill....Mooi om te lezen dat het toch goed is bevallen. Ik ga vanavond.
Hoe kan het trouwens dat die Henry (DNA mannetje) nog leeft?
Ik verheug me weer op de oude deuntjes. Hoe noemen ze die mega dino in JP4? Ik neem aan niet Allosaurus he? (zet maar even in spoiler tags voor me aub ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deathchant schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:33:
Ik ben 32 en was helemaal gek van JP1. 2 was ook wel ok, maar ging al downhill....Mooi om te lezen dat het toch goed is bevallen. Ik ga vanavond.
Ik verheug me weer op de oude deuntjes. Hoe noemen ze die mega dino in JP4? Ik neem aan niet Allosaurus he? (zet maar even in spoiler tags voor me aub ;) )
Nee ik bedoel met DNA mannetje dat Tekenfilm figuurtje wat in deel 1 aan het begin van de Presentatie in de Video aanwezig is.

spoiler:
INDOMINUS REX heet dat ding dacht ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 12-06-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-09 12:34
Ik vond het echt een waardig vervolg op 1, 2 en 3 vond ik persoonlijk minder. (2 erger dan 3)
Inderdaad de mooie verwijzingen naar vorige delen, tot de pauze niet veel actie (wat ik mooi vond) en daarna ging het los.

Heb me goed vermaakt, hopelijk maken ze een soort gelijk vervolg, want het smaakt naar meer.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:36:
[...]

Nee ik bedoel met DNA mannetje dat Tekenfilm figuurtje wat in deel 1 aan het begin van de Presentatie in de Video aanwezig is.

spoiler:
INDOMINUS REX heet dat ding dacht ik.
Mr DNA!
Afbeeldingslocatie: http://www.jurassicworld.com/media/creation-lab/mrdna/3-assembly-mr-dna.png

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Deathchant schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:33:
spoiler:
De oude Dr.Wu is helaas dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:39
Grappig dat ze het script hebben aangepast zodat er een gemodificeerde dino (Indominus) aan te pas komt.
Dit omdat ze daar een copyright op kunnen nemen. Ben wel benieuwd naar de film. Ik was zelf 14 jaar, en ik zie mij daar nog zitten met mijn liefje, knijpend in mijn armen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Kez schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:20:
[...]

spoiler:
De oude Dr.Wu is helaas dood :(
Ik dacht toch echt dat ik in de trailers diezelfde acteur erin zag:

JP1: Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20111125051816/jurassicpark/images/8/89/JP-HenryWu.jpg

JP4: http://www.imdb.com/character/ch0073837/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:47
Dr. Wu is toch nooit doodgegaan in JP1? Al het personeel ging voor de storm op de boot, alleen Hammond, Nedry, Muldoon en Arnold bleven achter als JP personeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:47
...

[ Voor 96% gewijzigd door Viccers op 12-06-2015 13:34 . Reden: Browser sloeg ff op hol... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Deathchant schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:53:
[...]

Ik dacht toch echt dat ik in de trailers diezelfde acteur erin zag:

JP1: [afbeelding]

JP4: http://www.imdb.com/character/ch0073837/
Het is ook dezelfde acteur en Dr.Wu alleen de nieuwe Dr.Wu lijkt meer op
spoiler:
Dennis Nedry
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vind t nogal verwarrend wat je zegt Kez....Hij speelt in JP4, maar jij zegt dat
spoiler:
hij dood is
....I don't follow.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:58
Gister in IMAX 3D gezien bij Pathe Arena. Daar hadden ze ook een lifesize (volgens de film dan ;) )raptor buiten staan met twee beveiligers en jeep+kooitrailer voor de raptor. Ik heb ontzettend genoten van de film, leuke verwijzingen naar deel1. Plot niet fantastisch, maar de beelden, geluid en de dino's maken dat helemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Deathchant schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:22:
Ik vind t nogal verwarrend wat je zegt Kez....Hij speelt in JP4, maar jij zegt dat
spoiler:
hij dood is
....I don't follow.....
spoiler:
In de orginele is hij best een relaxte gast,in de nieuwe film een arrogante,op geldgerichte eikel.
Dat bedoel ik met dat de oude Dr.Wu dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

ah ik snap t :) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 15:10
Ik heb de film gisteren ook gezien en vond hem echt ongelofelijk goed! Inderdaad een waardig gevolg. Jammer dat er geen echte comeback van de originele cast in zit, Jeff Goldblum bijvoorbeeld maar dat zou wellicht als een gimmick overkomen.

Ook ontzettend cool dat er veel verwijzingen naar de eerste film inzitten. Ik heb er zo al een stuk of 7 kunnen tellen. De product placement was wel opvallend zoals Samsung en Coca Cola maar in een echt pretpark is dat niet anders. Het lijkt of er tegenwoordig geen film zonder product placement meer gemaakt kan worden.

Het verhaal was goed en spannend...
spoiler:
...Alleen het einde waar de Indominus Rex door de Mosasaurus het water in werd getrokken waarna de T-Rex en Raptor hun eigen pad gingen vond ik een beetje over the top.

De soundtrack is ook erg goed, al moest ik af en toe gniffelen omdat ik in mijn hoofd die melodica versie hoorde. Voor degene die die niet kennen: https://www.youtube.com/watch?v=-w-58hQ9dLk

Verder is deze film echt een aanrader! :)

[ Voor 21% gewijzigd door DedSec85 op 12-06-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

DedSec85 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:33:
Ik heb de film gisteren ook gezien en vond hem echt ongelofelijk goed! Inderdaad een waardig gevolg. Jammer dat er geen echte comeback van de originele cast in zit, Jeff Goldblum bijvoorbeeld maar dat zou wellicht als een gimmick overkomen.

Ook ontzettend cool dat er veel verwijzingen naar de eerste film inzitten. Ik heb er zo al een stuk of 7 kunnen tellen. De product placement was wel opvallend zoals Samsung en Coca Cola maar in een echt pretpark is dat niet anders. Het lijkt of er tegenwoordig geen film zonder product placement meer gemaakt kan worden.

Het verhaal was goed en spannend...
spoiler:
...Alleen het einde waar de Indominus Rex door de Mosasaurus het water in werd getrokken waarna de T-Rex en Raptor hun eigen pad gingen vond ik een beetje over the top.

De soundtrack is ook erg goed, al moest ik af en toe gniffelen omdat ik in mijn hoofd die melodica versie hoorde. Voor degene die die niet kennen: https://www.youtube.com/watch?v=-w-58hQ9dLk

Verder is deze film echt een aanrader! :)
spoiler:
Op zich is het wel logisch natuurlijk.
De Rex is (voor zover wij en hij weten) weer het Apex roofdier op het eiland en heeft niets te vrezen van 1 Raptor en Blue weet dat ze toch niets in te brengen heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedieee
  • Laatst online: 30-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik denk dat ik toch ook maar een kaartje moet zien te bemachtigen. Het lijkt me echt een supertoffe film.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Moeten we nog met spoilertags werken?

Nou, ik ben NET terug. Van alle gekte die ik had verwacht, ben ik compleet overrompeld door hoe goed de film in elkaar stak. Zeker waren er wat over de top momenten die Dedsec85 ook aanhaalt....
spoiler:
er zat zelfs zo'n heldenmuziekje bij toen die T-Rex en daarna Blue aankwamen dat ik bijna dacht: we zijn hier naar personen aan het kijken, maar nee, het waren de dieren die een eigen heldenmuziekje verdienden, crazy, but cool ;)

Ik heb altijd zoiets van: go crazy or go home. En they did it.
Ook goed dat er zoveel dingen in de trailer verborgen bleven. Als je de trailer ziet denk je: raptors onder controle houden zoals honden...really? Maar het komt actually erg geloofwaardig over omdat:
spoiler:
- pratt constant aangaf dat je raptors echt niet zomaar onder controle houdt en dat hij ze zelf ook niet onder controle heeft
- dat de raptors pratt aanvielen zodra hij onder dat hek doorging aan het begin
- het feit dat de raptors van alfa switchen (van pratt naar de Indominus Rex) doordat deze raptor-dna in zich heeft
- Pratt gaf ook aan dat raptors zich hebben gehecht (imprinten) aan hem sinds de geboorte, dus ik vond het best geloofwaardig dat de raptors terugswitchten naar het zien van Pratt als alfa
- het feit dat zo'n grootheidswaanzinnige vent raptors wilt gebruiken als killing machines in het leger

Wat ook geloofwaardig was:
spoiler:
Hij geeft ook aan dat die Indominus Rex alleen maar in dat ene verblijf is geweest en opgegroeid, en dus geen sociale aspecten kent en dus alles aanvalt wat ie ziet zodra ie buiten komt.
Dus voor mij zat het best snor met de logica achter alles.

spoiler:
Wat ik dan niet zo goed vond is dat de personages (de 2 broertjes) en Bryce Dallas Howard enzo niet zo'n goeie karakter development hadden. Er is weinig band met het publiek en de personages zoals dat in JP1 was. Het was pas tegen het einde aan met al die actie dat ik zoiets had van: als er nu iets met 1 van ze zou gebeuren zou ik het erg vinden.
Weer mooi dat episch gevecht tussen Indominus Rex en T-rex samen met de raptors. Terugkijkend op JP3 had ik wel even zo'n moment dat ik dacht van: hoe kan de T-rex het in godsnaam winnen van zo'n uber-dino, want in JP3 was die Spinosaurus ook duidelijk de uber-dino.

Wat ik toch ook echt zo geweldig mooi vind om te zien is hoe die raptors zich bewegen, zo elegant, maar zo dodelijk en je zag ook hoe ongelooflijk snel ze waren, magnefieke dieren zeg, erg goed camerawerk. Ik vond dat nu nog veel meer overkomen dan in de 3e film.

Ik vind het ook zo geloofwaardig dat ze DIT ervan hebben gemaakt; een themepark waarbij mensen niet meer onder de indruk zijn van een stegosaurusje of T-rexje: ze willen groter, meer, adrenaline, gecombineerd met de hedendaagse technologieën. Wat men toen in 1993 als ramp beschouwde, en na 20 jaar verval ervan maken...totally believable en ik denk dat het daar bij JP3 de mist in is gegaan: terug willen gaan naar een oude setting van JP1, terwijl dat niet meer nieuw is voor de kijker. En dat doet deze film dus wel erg goed.
Goeie muziek ook weer, mooie hintjes naar deel 1, kippenvel bij de helicopter scene als die landt met het theme-muziekje erachter...heerlijk! Ik zat met behoorlijke regelmaat op het puntje van mijn stoel....Heel entertaining. Een stuk beter dan JP3 en 2 bij elkaar.....I totally bought it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

De raptors waren erg vet ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik heb vanmiddag de film gezien. Om Ian Malcolm maar eens te quoten: First there's the oooh's and the aaah's and then there's running and screaming.... :P

Mooi om eindelijk de raptors eens écht bezig te zien, full speed en helemaal in hun element. Toen de T-Rex in beeld kwam werd ik een beetje.... emo, alsof je na jaaaaren weer een oude vriend terug zag. De oude(?) dame weet nog wel van wanten <3 Leuk om de andere dingen van het eerste park terug te zien. Kortom, een film die het nostalgische gevoel mooi weet op te roepen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:16
Zijn de bioscoopzalen nog een beetje te doen of is het echt van tevoren goed reserveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:10

Snow_King

Konijn is stoer!

tweakerdennis schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:26:
Zijn de bioscoopzalen nog een beetje te doen of is het echt van tevoren goed reserveren?
Vlissingen was net érg druk.

Ik vond hem echt ge-wel-dig! Genoeg referenties naar JP en ook mooie dosis humor. Ik heb hem een 9 gegeven op IMDb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:16
Snow_King schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 22:50:
[...]

Vlissingen was net érg druk.

Ik vond hem echt ge-wel-dig! Genoeg referenties naar JP en ook mooie dosis humor. Ik heb hem een 9 gegeven op IMDb.
Tof, dan ga ik morgen maar alvast reserveren voor donderdagavond. Ik vreesde dat het een slap aftreksel zou worden, maar met al die enthousiaste reacties ga ik met hoge verwachtingen naar de bios!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Pratt gaat waarschijnlijk ook deeltje 2 en 3 doen. Nieuwe trilogie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren gezien met mijn vriendin in IMAX. Was erg vet, en een leuke film tot aan het einde -O- beetje een anti-climax met die T-Rex en Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Laat dat anti maar weg. Geweldige climax imho. Kippenvel momentje.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste