[Film] Jurassic World 2: Fallen Kingdom (2018) Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:41

Jurassic World 2: Fallen Kingdom (2018)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LMZIGmH2mSr4U8TzhomRN5yj/full.jpg

Release date: 7 juni 2018

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom - Final Trailer [HD]

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom - Official Trailer [HD]

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom - Official Trailer #2 [HD]

Plot

It’s been four years since theme park and luxury resort Jurassic World was destroyed by dinosaurs out of containment. Isla Nublar now sits abandoned by humans while the surviving dinosaurs fend for themselves in the jungles.

When the island’s dormant volcano begins roaring to life, Owen (Chris Pratt) and Claire (Bryce Dallas Howard) mount a campaign to rescue the remaining dinosaurs from this extinction-level event. Owen is driven to find Blue, his lead raptor who’s still missing in the wild, and Claire has grown a respect for these creatures she now makes her mission. Arriving on the unstable island as lava begins raining down, their expedition uncovers a conspiracy that could return our entire planet to a perilous order not seen since prehistoric times.

Teasers

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GjSX6isx8jI]

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom - Trailer Thursday (Run) (HD)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rznhhOilhzo]

Behind the scene's

Leaked footage

Cast

Chris PrattOwen Grady
Bryce Dallas HowardClaire Dearing
BD WongDr. Henry Wu
Jeff GoldblumIan Malcolm
James CromwellBenjamin Lockwood
Rafe SpallMills

Layout geleend van @Wodanford uit het [Film] Blade Runner 2049 topic.

[ Voor 26% gewijzigd door Ryan_ op 19-04-2018 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97348

hoop dat deze beter gaat worden als de vorige.
het zag er allemaal prachtig uit maar overdreven door een nieuwe soort toe te voegen.
hoop dat deze meer richting de 1993 versie gaat.
meer vanilla.
niet een tante op hakken die de 11 stedentocht afrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Wat ik zo uit de teasers kan halen gaat de film een donkere kant op.
In ieder geval zin in! :)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:26

Aight!

'A toy robot...'

YouTube: JURASSIC WORLD 2: First Look Trailer (2018)

Ook leuk om te zien!

Ben benieuwd naar de trailer vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
En deze: YouTube: Jurassic World: Fallen Kingdom | Companion Trailer Featurette

Mooi dat ze weer terug gaan naar de animatronics. Dat heeft zo een veel beter en mooier resultaat dan CGI dat ik nu weer helemaal enthousiast ben.
Haha allemaal mooie verwijzingen naar Jurassic Park :)

[ Voor 37% gewijzigd door Ramon op 06-12-2017 18:49 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En Ian Malcolm!! :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Vind de teasers tot nu toe zeer geslaagd.
Vibe zit goed, en vond eerste al goed(jurassic world) dus ja heb er alle vertrouwen in.
Originele jurassic park is een van mijn favoriete films allertijden. Dus ja kijk heel erg uit naar deze film!!
Ian Malcolm die weer terug is maakt me extra happy!!
Kan zo genieten van hem in het origineel.
Duurt nog lang tot juni 2018 :(

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:26
Ik moet alleen zeggen dat ik meer een lost world vibe dan vanilla JP kreeg van de first look trailer...
Waarbij de 2e helft daarvan dan wel weer zo flauw en prachtig was :D
"It's a unix sytem, i know this!"

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Morgen tussen 2:30 - 3:30 lokale tijd is de Jurassic World: Fallen Kingdom Reveal Trailer online!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 07:19
Trailer staat online ! en damn heb er zin in :) gelukkig geen dino soldiers :)

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom - Official Trailer [HD]

[ Voor 28% gewijzigd door Njay op 08-12-2017 08:22 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59

NoTimeRemains

I know

Wat vond je ervan? Ik vond em een beetje all over the place. Weinig focus. Wel mooi dat Rexy nog even de Allo afmaakt maar ik hoop dat het iets beter is dan deze trailer.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:48

Snow_King

Konijn is stoer!

Gewoon cool. Heb er zin in. Bioscoop, popcorn er bij en gewoon 2 uur genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:33:
Wat vond je ervan? Ik vond em een beetje all over the place. Weinig focus.
Ja, dat vind ik ook. Een verzameling clipjes.

Ook krijg ik een licht sharknado-gevoel.

Het zal vast een entertainende film worden, maar ik verwacht er niet teveel van om eerlijk te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 08-12-2017 11:16 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Gelukkig maar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kUTa2K64GcgypSPaFCIHcSMj/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Ik heb een beetje een JP2:TLW gevoel.
Iemand die overtuigd moet worden om terug te gaan,dino's die van een eiland gehaald moeten worden etc.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-06 18:31

Major_ton

Shoot!

Kez schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:58:
Ik heb een beetje een JP2:TLW gevoel.
Iemand die overtuigd moet worden om terug te gaan,dino's die van een eiland gehaald moeten worden etc.
Dat gevoel kreeg ik ook, maar het ziet er wel meesterlijk epic uit. Als deze beelden van de eerste 57 minuten zijn, den ben ik benieuwd naar hoe ze verder gaan als het hele eiland weggevaagd is. Hoe dan ook een must see voor mij.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gaat weer een bios bezoek worden. Bak popcorn erbij en genieten maar :) Vorige deel was ook goed te doen en vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Major_ton schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:57:
[...]

Dat gevoel kreeg ik ook, maar het ziet er wel meesterlijk epic uit. Als deze beelden van de eerste 57 minuten zijn, den ben ik benieuwd naar hoe ze verder gaan als het hele eiland weggevaagd is. Hoe dan ook een must see voor mij.
Als het helemaal de lijn volgt van TLW weet je hoe ze verder gaan :+
Overigens ben ik ook wel benieuwd of er nog nieuwe waterdino's zijn of alleen de Mosa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Enigste wat me wel aan het denken zet is wie bouwt er een park op een eiland met een actieve vulkaan ?

Verder ziet er dik uit, en gelukkig alleen beelden vaan eerste 57min. Maja moet de film niet maar 90 minuten zijn natuurlijk...
Krijg wel een beetje lost world gevoel. En dat doen ze ook expres. Vind ik prima. Alleen wel veetje jammer dat Ian Malcolm weer dezelfde zin zegt als voorheen. Of zou dit puur voor de trailer zijn?
Hoe dan ook word dikke film en genieten geblazen.
Sowieso Bryce Dallas Howard is al dikke +1 voor mij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:54
Inderdaad weer een leuke toevoeging maar het kan natuurlijk nooit tippen aan Jurassic Park 1, wat was dat een revolutie toen. Weet nog goed dat ik als 15 jarige na het zien van die film bang was dat er een raptor naast mijn bed stond :P

De laatste was wel grappig maar niet meer dan dat. Jurassic Park III was beter vond ik, maar een Trex die het van een Spino verliest was toen niet leuk om te zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 16:10

s0kkie

Cowabunga

Meh meer van het zelfde weer als het vorige deel, voornamelijk fan pleasing.
Kom laten we een oud character weer terug halen en hier en daar weer een raptor en een T-Rex en tadaaaaa automatisch een slappe aftreksel van het origineel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:12
s0kkie schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:48:
Meh meer van het zelfde weer als het vorige deel, voornamelijk fan pleasing.
Kom laten we een oud character weer terug halen en hier en daar weer een raptor en een T-Rex en tadaaaaa automatisch een slappe aftreksel van het origineel.
Krijg een beetje een 'ah gossie' gevoel van je post :P

Wie moet er anders gepleased worden dan de fans? Dat eeuwige afgezaagde gemekker over het geweldige origineel en alles wat erna komt is stom. Als het je niet bevalt dan kijk je hem gewoon niet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou was deel 1 ook wel echt een fenomeen.
Maar geniet nu nog steeds van the lost world en jurassic world. Deel 3 bestaat niet voor mij...
Nee ze zijn niet beter dan deel 1, maar voor mij nog steeds goed genoeg om ervan te genieten alsof ik weer een klein kind ben zoals destijds met deel 1.
Maja smaken enz. Ieder zn ding toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik zat nog even het plot van de OP door te lezen en bedacht mij iets.

"Arriving on the unstable island as lava begins raining down, their expedition uncovers a conspiracy that could return our entire planet to a perilous order not seen since prehistoric times."

Hoe stoer zou het zijn als het na de eerste 57 minuten van de film helemaal fout gaat en we de opmaat krijgen naar een post apocalyptische Jurassic World deel 3?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Zolang ze niet aan dinosoldaten enzo beginnen mag het van mij zeker de donkere kant op :)
Beetje de Alien/Aliens kant op lijkt mij prima en weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Major_ton schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:43:
Ik zat nog even het plot van de OP door te lezen en bedacht mij iets.

"Arriving on the unstable island as lava begins raining down, their expedition uncovers a conspiracy that could return our entire planet to a perilous order not seen since prehistoric times."

Hoe stoer zou het zijn als het na de eerste 57 minuten van de film helemaal fout gaat en we de opmaat krijgen naar een post apocalyptische Jurassic World deel 3?
Dat zou epic zijn!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Kez schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:55:
Zolang ze niet aan dinosoldaten enzo beginnen mag het van mij zeker de donkere kant op :)
Beetje de Alien/Aliens kant op lijkt mij prima en weer eens wat anders.
Afbeeldingslocatie: https://fsmedia.imgix.net/01/81/0b/55/39e3/41ec/923c/296d596a56dc/dino-riders-the-complete-animated-series-2-dvd-set-8c978.jpeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Azijn zeikerds overal :z
Men zit veel te veel met die roze bril naar sequels van klassiekers te kijken...

Ziet er mijns inziens top uit, heb er wel zin in :Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzu
  • Laatst online: 05-12-2022
Ziet er naar uit dat het een vermakelijke popcorn film word! Lijkt ook deels van het tweede boek puntjes te hebben meegepakt, hopelijk meer dan bij JP:tLW. De sfeer die Bayona neerzet vind ik erg goed gedaan; lekker grimmig, wanhopig en een thriller-actie vibe. Z'n laatste film (A Monster Calls) vond ik erg goed neergezet, vooral in de bioscoop, dus dat is hoopvol voor deze film.

Ik heb er zelf veel vertrouwen in en met de terugkomt van Ian Malcolm (en wellicht Alan Grant) kan het alleen maar episch worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Afbeeldingslocatie: https://static0.srcdn.com/wp-content/uploads/2017/12/Tyrannosaurus-Rex-in-Jurassic-World-Fallen-Kingdom.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.thewebreporters.com/wp-content/uploads/2017/04/Rexy-The-T-Rex-1024x672.png

25 jaar verschil tussen rexy 1993 en rexy 2018 versie.
Moet zeggen vind de style van 1993 realistischer overkomen dan de nieuwe versie.

Bekijk op YouTube
Jurassic Park: Before and After

Leuk video over cgi van eerste deel. Wist niet dat de rexy/jeep scene de jeep ook volledig cgi was.
Damn echt zeer knap voor 1993 !!!

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 18-12-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Ik weet niet wat nou echt CGI is, want ik vind bijvoorbeeld ook dit filmpje:

Bekijk op YouTube
JURASSIC PARK Animatronic T-Rex Rehearsal - Behind the Scenes with the Stan Winston dinosaur crew

Wellicht dat de close-ups animatronics zijn en de ovezichtshots CGI?

Making of... YouTube: The Making of Jurassic Park

[ Voor 40% gewijzigd door Ramon op 18-12-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ramon schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:30:
[video]

Wellicht dat de close-ups animatronics zijn en de ovezichtshots CGI?

Making of... YouTube: The Making of Jurassic Park
Als je rexy volledig ziet en ziet lopen is het cgi. Zie je een deel en beweegt hij amper is het vaak animatronic.
Je ziet het best makkelijk want de animatronic is wat houteriger en de cgi is ja levensecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan_
v8power67 schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:17:

[video]
Leuk video over cgi van eerste deel. Wist niet dat de rexy/jeep scene de jeep ook volledig cgi was.
Damn echt zeer knap voor 1993 !!!
Ik weet niet of het in dit filmpje terug komt maar toentertijd duurde het renderen van 1 frame 12 uur. Vanaf het punt dat de T-Rex door de boom breekt is al 75 frames. Reken maar uit. :9

Dit was de aller eerste CGI test voor de T-Rex:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ai3clfIMT9Eo1SJlSkdN3YrK/full.gif
Ramon schreef op maandag 18 december 2017 @ 21:30:
Geweldig goed gedaan voor een film uit 1992 toch? O+

Ik raad jullie de volgende documentaire aan. Ontzettend leuk en leerzaam om te kijken :)

Bekijk op YouTube
Return to Jurassic Park

Afbeeldingslocatie: http://moviespecialeffects.org/wp-content/uploads/2016/06/animatronic-trex.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/S5jKLqF2g1LXm4v4Tnpf6VxM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/TEXpKda61dg/hqdefault.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Ryan_ op 20-12-2017 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom - Official Trailer #2 [HD]

Damn gaan echt voor een wat donkere film !!!
Ziet er echt goed uit!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb er zin in!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik kijk hier ook wel heel erg naar uit. Je weet dat het geen Oscar materiaal gaat worden, maar dat hoeft ook niet. Met Jurassic World heb ik mij ook prima vermaakt en als Fallen Kingdom er nog een schepje bovenop doet wat suspense betreft dan ga ik weer een prima bioscoop avondje tegemoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Wat wordt bedoelt met de laatste zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Nieuwe en final trailer:

https://www.imdb.com/list...3211376665?ref_=hm_hp_i_1

Lijkt mij weer super gaaf maar blijkbaar hebben ze weer een soort dinosaurs gemaakt van een combo van dino's waaronder Blue.

er staat al zelfs een deel 3 in de imdb lijsten ben heel benieuwd of ze dit willen gaan laten eindigen als de laatste planet of the apes.

[ Voor 104% gewijzigd door Njay op 19-04-2018 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom - Final Trailer [HD]
Njay schreef op donderdag 19 april 2018 @ 07:55:
Nieuwe en final trailer:

https://www.imdb.com/list...3211376665?ref_=hm_hp_i_1

Lijkt mij weer super gaaf maar blijkbaar hebben ze weer een soort dinosaurs gemaakt van een combo van dino's waaronder Blue.
Een verbeterde versie van de Indominus Rex. De Indoraptor, een moordmachine >:) Geweldige trailer met een zekere spooky touch van Bayona eroverheen.

I like it!

Hieronder de Chinese extended versie van de trailer met meer nieuwe shots:

Bekijk op YouTube
Jurassic World: Fallen Kingdom | EXTENDED CHINESE TRAILER!! | HD

[ Voor 10% gewijzigd door Ryan_ op 19-04-2018 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Ik hoop niet dat blue eraan gaat zo lief beestje he :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
Njay schreef op donderdag 19 april 2018 @ 09:16:
Ik hoop niet dat blue eraan gaat zo lief beestje he :P
Die wordt op het eind vast los gelaten op Site B (Sorna). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Lol@het skelet van de Indominus Rex :P
Verder heb ik er zin in! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zo veel zin in, dit soort films maken van mij altijd weer een 10 jarig ventje en dat vind ik super.
Lekker van dino's genieten.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Word gewoon keohard genieten dit. Krijg een mega lost world gevoel en dat ia de eerst film die ik van deze reeks in de bios heb gezien. Heb dan ook een grote liefde voor the lost world.
Deze film geeft mij dezelfde vibe en daar word ik extreem blij van. Vorige film was goed na al die jaren maar heb veel vertrouwen dat deze beter word.

En aangezien we dus indonimus skelet zien met de onderzeeër. Dan is dit nog in de basin van de mosasaur. Maar gezien de storm gaan we denk ik dus zien hie hij ontsnapt. Want die golf met surfers en mosasaur erin kan niet in basin zijn lijkt me :p

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 19-04-2018 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Kaartjes zijn besteld voor Dolby Cinema :)
Iemand moet toch de eerste zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
Kez schreef op donderdag 19 april 2018 @ 18:15:
Kaartjes zijn besteld voor Dolby Cinema :)
Iemand moet toch de eerste zijn :+
Nice. Zaterdagavond ga ik hem met vrouwlief zien. Was heel erg aan het twijfelen tussen 4DX en Dolby Cinema. Toch maar voor Dolby Cinema gekozen. Wellicht later met vrienden alsnog de 4DX versie bewonderen. ;)

Morgen gaat de film in première. Let dus op met het lezen van spoilers! ;)

Voor de mensen die de film morgen al gaan bekijken.. have fun! En blijf vooral zitten tot na de aftiteling! 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/twmey42zc2211.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 05-06-2018 13:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Vanavond in de dolby cinema zaal eindhoven deze film kijken. Benieuwd wat ze er van gemaakt hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

De recensies zien er niet slecht uit! :)
AD - drie sterren
"Jurassic World: Fallen kingdom is een film die uit twee stijlen bestaat. De eerste helft is puur actiespektakel, vooral veroorzaakt door de lavaspuwende vulkaan. Het tweede deel heeft meer een horrorkarakter en speelt zich in een kleinere ruimte af. Dat maakt de film van J.A. Bayona in elk geval tot een verrassend tussendoortje. Want een derde Jurassic World-avontuur komt er, gezien het (letterlijke) open einde, zeker."
De Telegraaf - geeft geen sterren
"Drie jaar nadat losgebroken dinosauriërs het themapark wegvaagden waarvoor zij met genetisch kunst- en vliegwerk tot leven waren gewekt, dreigen deze giganten opnieuw uit te sterven door een allesvernietigende vulkaanuitbarsting."

(…)

"Colin Trevorrow, die van Jurassic World (2015) een megasucces wist te maken, schreef mee aan het scenario van dit vervolg. Op basis daarvan weet Bayona spectaculaire actie, spanning en humor met stille dreiging te vermengen, leunend op mooie digitale effecten en spookachtig schaduwspel. Verrassend genoeg werpt hij daarbij tevens een paar morele vragen op. Die geven dit smakelijke popcorn-avontuur ook inhoudelijk scherpe tanden en klauwen."
Parool - geeft geen sterren
"De Spaanse regisseur Juan Antonio Bayona (El Orfanato, A Monster Calls) kwijt zich vaardig van zijn taak en ontleent meer spanning aan de monsteractie dan Trevorrow, al blijft het met het oog op de winstmaximalisatie opnieuw een bloedeloos geheel. Er wordt een arm afgebeten zonder dat er ook maar een druppeltje bloed vloeit."

"Bayona verloochent zijn horrorwortels echter niet: hij laat het nieuwste laboratoriumgedrocht los in een kinderkamer, waar een meisje zich onder de lakens verstopt. Het is stof voor nachtmerries voor een nieuwe generatie Jurassic-junkies, die ongetwijfeld met angst en beven naar het volgende deel uitkijken. Ze zullen niet de enigen zijn. Bayona's amusante cocktail van prehistorische monsteractie en intieme slaapkamerhorror smaakt beslist naar meer."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Als je de 1e JP wil herbeleven :P

Bekijk op YouTube
AWESOME FAN MADE JURASSIC GAME! - T.Rex Breakout Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Gisteren naar de voorpremière geweest. In één woord zeer vermakelijk. ;)

spoiler:
Twee dingen die ik wat minder vond. De ommezwaai van Claire (van "assets" naar "dinosaur rights activist" en hoe snel de t-rex op het eind bij de bad guy was (ineens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houstyn
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Gisteren de film gekeken in de Tuschinki zaal.
Een erg vermakelijke film die - vooral in de eerste helft ongelofelijk veel spektakel liet zien.

De mensen die Jurassic World vermakelijk vonden, zullen naar mijn idee ook wel erg gaan genieten van dit deel. Kijken op groot scherm een grote aanrader door hoe de dino's eruitzien en hoe het spektakel in beeld wordt gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Vooral in dit deel zie je nu goed dat je weer net als in de 1e JP robots vaker ingezet hebben ipv cgi.
Actie was goed, audio was nice (scene met dak...), uitermate mee vermaakt.
Ook het donkere sfeertje in dit deel was wel goed gedaan en paste er wel bij. Begon al met de opening en gebruik van licht/onweer hierin maar later was dat ook goed gedaan. dit was een beter vervolg dan de 1997 variant The Lost World: Jurassic Park :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 17-06 13:38
Ik vond hem dan weer wat minder. Geen slechte film, maar ik genoot meer van Jurassic World dan van deze.

Beetje lazy writing hoe ze bepaalde dino's snel en easy van het eiland afkregen om ze later in de film te kunnen gebruiken (bv de T-rex), nog wat meer lazy writing om de hoofdpersonnages op de boot toch maar verborgen te kunnen houden, een indoraptor die alles meteen de kop wilt afbijten maar het kleine meisje meer dan lang genoeg spaart (precies een bond-villain, die moesten ook altijd tot in den treure alles uitrekken zodat Bond nog kon ontsnappen),...

De Indoraptor komt veel te laat op de proppen, vanaf dan voelt alles voor mij wat rushed aan. In JW werd de spanning met de indominus rex vanaf het begin opgebouwd, hier was dat niet zo.

Omgekeerd was het wel leuk hersenloos entertainement en probeerde de film er inderdaad wel iets meer een inhouse horrorvibe in te steken, maar dat lag mij minder. Een Jurassic parc film hoort op een eiland vol dino's en hoort een avonturenfilm met spanning te zijn, geen B-horror film.

Meeste character investment dat ik wou doen, was in Blue en dan de eenzame Brontosaurus die wat eenzaam en verlaten op het eiland bleef gapen,
Dat was nog de sterkste scene uit de film, zeker na de (wel goed opgebouwde) morele discussie over cloning die de film opwerpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
rouchken11 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:30:
Ik vond hem dan weer wat minder. Geen slechte film, maar ik genoot meer van Jurassic World dan van deze.

Beetje lazy writing hoe ze bepaalde dino's snel en easy van het eiland afkregen om ze later in de film te kunnen gebruiken (bv de T-rex), nog wat meer lazy writing om de hoofdpersonnages op de boot toch maar verborgen te kunnen houden, een indoraptor die alles meteen de kop wilt afbijten maar het kleine meisje meer dan lang genoeg spaart (precies een bond-villain, die moesten ook altijd tot in den treure alles uitrekken zodat Bond nog kon ontsnappen),...

De Indoraptor komt veel te laat op de proppen, vanaf dan voelt alles voor mij wat rushed aan. In JW werd de spanning met de indominus rex vanaf het begin opgebouwd, hier was dat niet zo.

Omgekeerd was het wel leuk hersenloos entertainement en probeerde de film er inderdaad wel iets meer een inhouse horrorvibe in te steken, maar dat lag mij minder. Een Jurassic parc film hoort op een eiland vol dino's en hoort een avonturenfilm met spanning te zijn, geen B-horror film.

Meeste character investment dat ik wou doen, was in Blue en dan de eenzame Brontosaurus die wat eenzaam en verlaten op het eiland bleef gapen,
Dat was nog de sterkste scene uit de film, zeker na de (wel goed opgebouwde) morele discussie over cloning die de film opwerpt.
toon volledige bericht
Tja je gaat natuurlijk niet naar een Jurassic film voor het verhaal ;) Jurassic World 1 wordt imho een beetje verpest door die 2 kinderen en hun slechte acteerwerk... Ik heb het idee dat de dino's in Fallen Kingdom er toch beter uitzien (ook door de animatronics).

En Jurassic Park is al eerder op het vaste land geweest
spoiler:
en ik denk dat het volgende deel ook op het vaste land zal zijn dus wen er maar vast aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Laatst online: 17-06 13:38
Klopt wel hoor, maar het had gewoon minder die typische jurassic parc vibe voor mij. En dat vind ik wel jammer. De vorige films zijn zeker niet zonder hun foutjes, maar ze zijn herkenbaar in wat ze doen. JW:FK doorbreekt dit wat (op zich moet dat kunnen) maar draait minder uit daardoor naar mijn gevoel.
En dan stoor je je al sneller aan minpuntjes die je anders iets rapper kan vergeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vermakelijk voorspelbaar :)

Het zag er wel allemaal strak uit, geluid was redelijk gemixt, sommige stukken gingen erg snel en leken geknipt te zijn.

Benieuwd naar de volgende :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
rouchken11 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:30:
de (wel goed opgebouwde) morele discussie over cloning die de film opwerpt.
Ik heb de film in 3D gezien, jij wellicht in 2D want in de versie die ik zag zat deze discussie niet. Waar dit wel aan orde kwam is het originele boek van Jurassic Park. Michael Crichton besteedt er een hoofdstuk aan wat een dinosaurus is. Is het een dier of product en de conclusie is dat het een product is. Eentje waar je patent op kan vragen. Een product met versie nummers, want Henry Wu verbeterd continue zijn creaties. Aangezien de dinosauriërs onverwacht snel zijn zou hij zelfs een versie kunnen maken die langzamer is, die meer is zoals mensen verwachten zoals een dinosaurus is. Maar John Hammond wil dat niet, want hij wil echte dinosauriers. Wu weet echter beter dat de dieren in Jurassic park niet echt zijn, ze hebben allerlei foefjes moeten uithalen om een dinosaurus te klonen (zoals het aanvullen van DNA), het is zeker geen een-op-een kopie van een echte dinosaurus.

In de film JW:TLK komt dit nergens naar voren. Tenminste, niet in de versie die ik heb gezien. Ja het gaat er heel even over of een onuitgestorven diersoort gered moet worden. Dan wordt Ian Malcolm aangehaald als expert en waarschuwt over de krachten van genetica, exact zoals hij ook deed in het eerste boek. Uiteindelijk wordt besloten de dieren van Jurassic World niet te redden, omdat de overheid zich niet wil bemoeien met een 'private company'. Einde discussie, we zitten tien minuten in de film.

spoiler:
zelfs de plottwist dat Maisie een kloon is wordt lauw ontvangen. Het wordt gezegd en klaar. Op naar de volgende actiescene.

Het is geen slechte film, maar het is allemaal zo voorspelbaar. Het tweede stuk gaf me meer een SyFy film gevoel, er werd geen cliché overgeslagen.
spoiler:
Binnen een dag wordt er een internationale veiling georganiseerd. Geld staat binnen enkele seconden op een bankrekening. De nanny wordt dezelfde nacht nog ontslagen, maar ja die had ook niet door dat er een complete dinosaurus dierentuin was aangelegd in het landhuis. De indoraptor die moord om het moorden en zoals gezegd bij de hoofdpersoon ineens sneaky sneaky gaat doen, terwijl het doorgaans zo lomp is als een olifant in een porselein winkel. Het reukvermogen van de indoraptor was ook bijzonder goed, dus logisch dat je dan het licht uitdoet om niet gezien te worden. Bleh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robehr
  • Laatst online: 22-06 17:48
Leuk hoor dat er van alle soorten er één is op het vaste land, op die vleermuizen na. Ze kunnen zich dus niet voortplanten of terwijl waarom zouden ze een bedreiging zijn voor de mensheid zoals Malcolm wil suggereren in de rechtszaal(?)? Ook het varen van Costa Rica naar Californië (dichtstbijzijnde staat) in zeer korte tijd is bedenkelijk. Verder vond ik het wel vermakelijk. Zie veel gelijkenissen met de Lost World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:19
Is er nog iets specifieks wat ik in de after-credits scene heb gemist? Ben het verplicht uitkijken van een lijst met namen gedurende 5 minuten om nog een scene mee te kunnen pakken wel een beetje beu :)

Verder was het een vermakelijke film. Weer goed gebruik van animatronics om het natuurlijker over te laten komen. Verhaallijn was echter wel flinterdun en zeer voorspelbaar :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Joarie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 15:52:
Is er nog iets specifieks wat ik in de after-credits scene heb gemist?
Nee,

spoiler:
Je ziet 15 seconden pteranodons landen op de Eifeltoren replica in Las Vegas. Erg kort en voegt weinig toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 21:32

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben ook gisteren geweest. Ik vond er best veel lazy-writing dingen inzitten. Zoals dat het totaal niet geloofwaardig was dat ze de kooi van die Indorapter stop zette en gewoon lieten staan in die veiling ruimte. Of dat die vrouw in de lift ineens zo begon te schreeuwen terwijl je dat juist niet moet doen, of dat Maisie ineens ook zo begon te schreeuwen...Zijn allemaal dingen die ervoor moeten zorgen dat er actie komt. Had dan ervoor gezorgd dat ze langs een object liep dat per ongeluk op de grond viel zodat de dino dáárvan de aandacht kreeg.

Verhaallijn was vlinterdun inderdaad, wel vermakelijk om te kijken. Dat horrorachtige waar iedereen het hier over heeft vond ik absoluut niet terugkomen in de film. Er was geen enkel moment dat ik ineens schrok van iets.
Uiteraard weer erg veel toevalligheden zoals dat een groepje mensen gered wordt doordat ineens de T-Rex de bedreigende dino uitschakelt, of dat Blue ineens aanwezig is to save the day....

Ik vond overigens wel dat het zielig-zijn van de dino's toch wel overkwam; ik had echt medelijden met ze.

EDIT: oh, en ik heb me 2D-brillen gekocht voor 2,50/stuk en wat een genot! Geen 3D meer hoeven te kijken oOo
Eigenlijk maf: je wilt een film kijken, maar die is enkel in 3D, dus je betaalt dan toch maar die extra 3D toeslag en 3D brillen had je sowieso al gekocht terwijl je 3D echt niet fijn vindt, om vervolgens de film in 2D te kunnen kijken waar je dan 2D brillen voor moet kopen 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 18-06-2018 14:48 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryanbabel
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-01 20:29
Met afstand de slechtste film van de franchise (ja zelfs slechter dan jp3. Matig verhaal, geen jp vibe, bizar slechte plotwendingen. 2e gedeelte op het landgoed was gewoon B-actiefilm. Behoorlijk teleurstellend, en dat terwijl ik op basis van de trailers (die al veel te veel lieten zien) Mn verwachtingen al behoorlijk had teruggeschroefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
Deathchant schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:45:
Ik ben ook gisteren geweest. Ik vond er best veel lazy-writing dingen inzitten. Zoals dat het totaal niet geloofwaardig was dat ze de kooi van die Indorapter stop zette en gewoon lieten staan in die veiling ruimte. Of dat die vrouw in de lift ineens zo begon te schreeuwen terwijl je dat juist niet moet doen, of dat Maisie ineens ook zo begon te schreeuwen...Zijn allemaal dingen die ervoor moeten zorgen dat er actie komt. Had dan ervoor gezorgd dat ze langs een object liep dat per ongeluk op de grond viel zodat de dino dáárvan de aandacht kreeg.
Lazy writing misschien, maar de voorbeelden die jij noemt zou ik niet scharen onder lazy writing. Ik bedoel, hoe verwacht je dat een vrouw die nog nooit dino's heeft gezien weet hoe ze moet reageren en een klein meisje die ineens tegenover het object van haar nachtmerries staat zou niet schreeuwen?
Verhaallijn was vlinterdun inderdaad, wel vermakelijk om te kijken. Dat horrorachtige waar iedereen het hier over heeft vond ik absoluut niet terugkomen in de film. Er was geen enkel moment dat ik ineens schrok van iets.
Uiteraard weer erg veel toevalligheden zoals dat een groepje mensen gered wordt doordat ineens de T-Rex de bedreigende dino uitschakelt, of dat Blue ineens aanwezig is to save the day....

Ik vond overigens wel dat het zielig-zijn van de dino's toch wel overkwam; ik had echt medelijden met ze.

EDIT: oh, en ik heb me 2D-brillen gekocht voor 2,50/stuk en wat een genot! Geen 3D meer hoeven te kijken oOo
Eigenlijk maf: je wilt een film kijken, maar die is enkel in 3D, dus je betaalt dan toch maar die extra 3D toeslag en 3D brillen had je sowieso al gekocht terwijl je 3D echt niet fijn vindt, om vervolgens de film in 2D te kunnen kijken waar je dan 2D brillen voor moet kopen 8)7
Hij is er gewoon in 2D hoor :) Ik heb ze beide gezien. De 3D met een Laser Ultra projector wat veel scherper was dan de 2D (al weet niet wat voor tech daar in de projector zat).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik ben Jurassic Park fan vanaf het eerste uur. Op 9 jarige leeftijd zag ik de film in de bioscoop (Cinema Palace in Haarlem toen die nog bestond) en ik heb de videoband vaker gekeken dan de hoeveelheid M&M's die je kan tellen in een XL verpakking. The Lost World vond ik, in tegenstelling tot een hoop anderen, ook geweldig en ten tijde van Jurassic Park III was ik druk met een bijbaantje om mijn thuisbioscoop op zolder te realiseren. Die film heeft mij ertoe gezet om een 140 liter grote en ruim 80 kilo zware subwoofer te bouwen. Wat een geweld! Verder was de film zelf niet zo denderend, maar in die tijd waren de dino scènes goed te pruimen.

Daarna werd het stil in de wereld van Jurassic Park totdat we in 2015 getrakteerd werden op Jurassic World! IMAX Arena was de plek waar ik de film voor het eerst zag en ik was aangenaam verrast. Het is geen klassieker zoals JP uit 1993 dat is, maar ik denk dat zoiets ook niet meer haalbaar is. De nieuwigheid en verbazing is er wel vanaf en sinds de opkomst van CGI in Terminator 2 en Jurassic Park hebben filmkijkers al zoveel spektakel over zich heen gekregen, dat we nog maar moeilijk te overdonderen zijn. Maar ondanks dat, vond ik Jurassic World een geslaagde film. De opbouw was rustig en het einde intens. De film ging niet compleet overboord met onzinnigheid en ongeloofwaardige beslissinging en al met al was het perfect popcorn vermaak, met hier en daar nog best een aardig dialoog voor een Hollywood blockbuster. Laat het vervolg maar komen.

En die kwam in de vorm van Fallen Kingdom. En dus zat ik op 11 juni met 2 vrienden weer in zaal 14 van Pathé Arena. De IMAX zaal. Reclame en trailers gehad en daar gaan we. Die openingsscène was fantastisch. Wat een begin! Dat komt helemaal goed met die film. Toch? TOCH?!!! Uhh, nou nee. Deze film heeft de woorden 'ongeloofwaardigheid' en 'cliché' opnieuw uitgevonden. De scène waarin Owen grotendeels verlamd van het toestromende lava probeert te ontkomen. Hele slechte komedie. Het voorafgaande verraad an sich met Blue, Owen en Zia was al gerushed en ongeloofwaardig genoeg, maar dat was kennelijk nog niet genoeg. Het was het begin van een opeenstapeling van momenten waar alles op het laatste moment goedkwam. De T-Rex is daar to save the day. En als de T-Rex er even niet is (om te poepen ofzo), dan hebben we daar Blue om het over te nemen. En waarom staat er aan het einde van de weg (in dit geval de pier van de haven) toch altijd een onzichtbare schans zodat de auto met de neus omhoog er vanaf kan vliegen om de boot te halen? Facepalm...

Het is al eerder aangehaald, maar waarom ondergaan de slechteriken al die moeite voor een laar luttele miljoenen per dinosaurus. Een veiling opzetten die meteen na het aankomen van de dino's begint? En laten we vluchten voor de Indoraptor met het licht uit. Hij ruikt ons toch wel, maar wij zien dan niks meer. Tjezus. Het is gewoon teveel onzin om op te noemen. Vermakelijk nog altijd, maar complete onzin. Ik had er echt heel veel meer van verwacht met Bayona aan het roer, maar Fallen Kingdom excelleert alleen op het gebied van cinematografie en goede effecten, zowel practical als CGI.

De draai naar waar de dino's eigenlijk de good guys zijn geworden en er uiteraard weer een club met op geld beluste zakenlui is met een handvol schietgrage rednecks er omheen is voor mij een mega afknapper.

En niet te vergeten dat de trailers werkelijk alle, maar ik bedoel ook echt ALLE coole stukken van de film al heeft laten zien, wat er voor mij voor zorgde dat ik tijdens de film continu zat te wachten op de aanvullende actie. Maar die kwam niet! Ik keek echt uit naar wat er zou gaan gebeuren met de Mosasaurus in de branding bij de surfers, of de T-Rex tegenover de leeuw bij de dierentuin. Maar dat wat je in de trailer ziet is EXACT wat je in de film ziet! Er gebeurt verder niks. Dan maar wachten op JW III in 2021. Gelukkig is het wachten op het vervolg net zo makkelijk als wachten op Star Wars Ep IX na die miskleun die The Last Jedi is.

6/10 omdat, dinosaurussen, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Het was weer drama, net als zijn voortganger in 2015, en elke andere sequal hebben ze nooit meer kunnen tippen aan JP 1993. Wat een bagger films, Good dino`s vs bad dino`s.......... En hoeveel eilanden kan je wel niet hebben....

Een vulkaan op het eiland sure..... je bouwt 2 keer een amusuments park naast een actieve vulkaan... en die grote berg aka vulkaan had ik nooit in de vorige films gezien, wel dino`s in het leven kunnen roepen maar niet genoeg techniek om te voorspellen waneer die vulkaan weer tot leven gaat komen.... Elke keer maar weer die neppe Dino Wapen troep.... wat een complete onzin.... de bad guys zaten er volgens mij ook voor kinderen in, want het waren typische cartoony bad guys..

Vanaf het begin probeerde ze op nostalgie te spelen met de T-rex maar allemaal vrij lame, met over de top actie.

Oh jah je gaat een hele operatie opzetten die miljoenen dollars kost om dan vervolgens een dino voor 10 miljoen te verkopen aan een typisch russisch maffia guy.... nou goed het is dan natuurlijk ook een kinder film gezien de hoeveel speelgoed merchandise..

Totaal inspiratieloos maar aangezien de meeste mensen tegenwoordig toch niet meer verder kijken dan "mooie effecten" praat ik zoiezo tegen een muur.

BTW was fallen kingdom een nieuwe variant van return to jurrasic park? het was bijna een kopie van JP2...

Nu ik er zo overnadenk deze film is gewoon voor een doelgroep van 7 tot 16 jaar, en daarvoor doet ie het prima.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 57942 op 21-06-2018 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:34
Als heel de film de vibe van de eerste 10 minuten zou gehad hebben zou dit na de originele JP de beste Jurassic Park film geweest zijn. Nu voelt het gewoon als filler tot de 3de film.

spoiler:
De Indoraptor heeft als enige bestaansreden dat de filmmakers een dino nodig hadden om te sterven en dat kon uiteraard niet de T-Rex of Velociraptor zijn. En de hele revelatie van het meisje dat een kloon blijkt te zijn zet een paar enge deuren op een kier voor de 3de. Niet vergeten dat ze al verschillende keren gespeeld hebben met het idee van dino-mens hybrides.

Dan die prijzen, vrij goedkoop voor dino's. In Jurassic World zegt men dat ze 26 miljoen dollar geïnvesteerd hebben in de I-Rex maar hier kost een dino slechts een paar miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dino's +5
Flinterdun kut verhaal -4

Al met al een slechte film.
Wat @Anoniem: 57942 ook zei, voor de doelgroep van 7-16 voldoet hij prima.
Voor de JP-fan is het een erg zwakke film.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ben ik de enige als ik zeg dat ik gewoon genoten heb? Ik had zelf gehoopt dat de dino's wat meer de stad in gingen, maar dat gaat nog volgen denk ik zo!

De trailer heeft mij ook op het compleet verkeerde been gezet, totaal anders dan de film uiteindelijk ook was.

Ik zie in 2020 graag de volgende film!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Nee hoor,ik heb me ook prima vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb me ook prima vermaakt, prima popcornfilm voor een zaterdagavond.
Je moet er ook niet teveel van verwachten, natuurlijk. Je gaat voor de "Ooh en aah" (om iemand te citeren ;) )

Maar ik had wel het gevoel dat ik naar 2 films keek (De Vulkaan & De Veiling), ik merkte dat ik dat toch wat storend vond.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 22-06 19:24

artificial_sun

Mazda Rx7

Vrijdag eindelijk naar de film geweest in Antwerpen (geen speciale reden voor deze bios).

Ik heb genoten van de film maar er zitten wel een hoop domme dingen in. Owen + lava, Indoraptor + licht uit, Vrachtwagen + sprong. Maar voor mij hebben de Dino's toch wel alles goed gemaakt. Ik ben misschien sentimenteel maar die stervende dino's in het water, Broncho op de pier en de dino's die vergast worden :/ Ik voelde me net als Claire en Owen. Ik vrees al dat deel 3 met een hoop dode dino's start.

Meer diepgang met Owen en Blue dmv de research video's vond ik mooi gedaan.

Het enige waar ik halverwege aan dacht in de film, dat hele eiland gaat toch niet onder de lava lopen. Het zal zeker helemaal onder de rook staan, en drinkwater zal een probleem zijn. Maar laag op het eiland, niet in de stroom van de lava, moet het goed overleefbaar zijn. Ik heb de lava stromen op Sicilië en Bali gezien, en lava loopt ook gewoon de makkelijkste weg naar beneden.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
September is al de bluray release. nice :)

http://www.blu-ray.com/mo...ingdom-4K-Blu-ray/206399/
Pagina: 1