Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPoldervaart
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10-2024
Bij deze wil ik mijn vriendin Michelle nomineren. Ze had zelf een Samsung Galaxy S3 maar die is stuk gegaan. Om deze reden zit ze nu opgescheept met een Nokia N97 mini (pricewatch: Nokia N97 Mini Wit). Dat kan natuurlijk niet, om deze en nog vele andere redenen vind ik dat ze een nieuwe Moto X verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven1191
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-09 18:28

steven1191

Play fair, live longer.

ik wil me vriendin Robin Renier nomineren.

Zij heeft het geluk dat haar huidige telefoon precies 10 dagen na garantie danwel verzekeringsperiode een barst in het scherm heeft opgelopen door een te hete CPU.

Ook heeft ze net het abonnement verlengt waardoor ze nog eens 2 jaar moet wachten, of veel geld uit mag gaan geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon strijk
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-11-2023
Bij deze wil ik mijn broer Daan nomineren. Hij is net afgestudeerd en is druk op zoek na een baan, alleen zit dat het op het moment niet mee. Hij wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd en heeft het op het moment financieel vrij lastig. Daar komt bij dat hij zijn geliefde Nexus 5 een maandje geleden per ongeluk heeft laten vallen (net langs z'n broekzak laten glijden) en sinds dien is die nauwelijks meer bruikbaar, ik zou hem graag een nieuwe telefoon gunnen, omdat hij die dik verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackyse
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-03 01:08
Ik wil graag mijn beste vriendin met een Moto X 2014 blij maken. Zij is niet alleen mijn beste vriendin maar ook mijn grootste liefde. Ze heeft het de laatste tijd best moeilijk met een hoop dingen. En regelmatig problemen met haar mobiel. Wij samen wonen wel 3 uur treinreizen van elkaar dus is het voor ons allebei vervelend als de technology niet meewerkt. Ik wil jullie alvast heel erg bedanken als jullie haar met dit cadeau blij maken. Ik weet zeker dat ze het geweldig zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diyoo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 17:05
Ik wil mijn moeder nomineren. Ze heeft altijd veel voor anderen over, maar denkt eigenlijk nooit aan zichzelf en gebruikt daarom nog steeds een galaxy S+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 10:55
Ik nomineer mijn vriendin, ze had een crappy oude Samsung smartphone die het amper nog deed. Dus had ik haar een nieuwe (Chinese) smartphone gegeven, deze is echter behoorlijk instabiel en heeft alleen maar nieuwe frustraties meegebracht daardoor. Dit zou een kans kunnen zijn om het echt goed te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconn
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 11:04
Ik nomineer mijn vader, Ben. Hij staat altijd voor mij klaar en heeft het tot nu toe altijd moeten doen met mijn afdankertjes die hij dan met veel plezier lang blijft gebruiken. Daarom gun ik hem een keer een mooie nieuwe glimmende telefoon. Bovendien delen BEN en Ben ook nog een verjaardag mijn vader is op 4 februari jarig en dat is ook de datum dat BEN als provider begonnen is in 1999. Zoals de Wiki pagina hier aangeeft:http://nl.wikipedia.org/wiki/Ben_(mobiele_communicatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackolas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 14:09
Bij deze nomineer ik mijn Broertje (Hortz)

Zijn mobiele telefoon is net kapot gegaan net nadat ie van school is en baanzoekend is.
Denk dat met zijn schulden en het solliciteren dat ie wel bereikbaar moet blijven
Daarom denk ik dat dit een mooie mobiel voor hem kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorDofLoL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 07:30
Ik wil graag mijn broertje nomineren. Hij zit een paar maanden in Indonesië voor stage. Helaas was al op de tweede dag zijn net nieuwe Z1 Compact gestolen. Om de communicatieve banden met de thuishaven weer te herstellen lijkt het me mooi om hem met een nieuwe Smartphone te verblijden. Hoe de telefoon in Indonesië moet komen, daar verzin ik wel wat op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elfvje
  • Laatst online: 16-01-2023
Ik nomineer GWV28 omdat hij is, wat ik niet ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixterr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:20
Leuke actie dit. Ook de reacties van anderen.

Ik nomineer mijn beste vriendin, omdat: Ze recent is aangereden door een scooter en daardoor haar knie kapot heeft en meer ( gelukkig de wervels nog heel ) waaronder haar mobiele telefoon. Grappig is dat ze nagenoeg direct vroeg of die nog heel is. Nu kan ze haar nieuwe scharrel ( relatie kapot na 7 jaar ) niet berichten dus dacht dit is een leuk cadeautje waardt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-royke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 14:11
Bij deze nomineer ik "Mijn vader Johan"

Omdat ik dankzij mijn vader een mooi toekomst heb opgebouwd en ook omdat hij kwa technologie nog achterloopt en het tijd word om eens mee te gaan met onze technieken!
:9

Bedankt Tweakers en Ben voor deze Actie :D

[ Voor 9% gewijzigd door L-royke op 04-12-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Ik zou graag Raoul, een vriend van mij willen nomineren. Ik ken hem al sinds de middelbare school en hij was toen mijn beste vriend. Hij heeft al genoeg dingen meegemaakt, heeft leukemie gehad en is daar gelukkig na een hele lange tijd vechten van genezen. Tijdens zijn ziekte wist ik niet echt hoe ik ermee om moet gaan, ben er wel geweest voor hem, maar achteraf gezien heb ik toch het gevoel dat ik dingen anders had moeten doen.

Inmiddels is hij dus genezen en is hij weer bezig met zijn studie. Hij zit momenteel voor zijn stage in Zweden, maar toen hij daar net zat is zijn telefoon kapotgegaan. Nu heeft hij een oud toestel van iemand geleend om toch maar bereikbaar te zijn. Toen ik deze actie zag dacht ik dus ook meteen aan hem, aangezien hij wel een meevaller verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 15:56
Bij dezen wil ik graag mijn vriendin nomineren. Ze loopt sinds 14 februari j.l. rond met het onderstaande gebroken scherm.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UqWLEZUl.jpg

Daarnaast komt deze telefoon uit Hong Kong, wat als gevolg heeft dat er geen softwareupdates meer voor uitkomen. Er staat bovendien veel Chinese bloatware op. De ergste daarvan is een of andere security app van QQ. Die gaat constant overal tussen zitten met popups en dergelijke.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/njEkWPgl.jpg

Wat mij nog het meeste stoort: de accu is slecht geworden, dus ze is vaak niet bereikbaar aan het einde van de dag (juist als ik wil vragen of ze tijd heeft :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransboumans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 13:37
Ik nomineer een goede vriendin van mijn vriendin, Myra! Omdat zij nog steeds met een oude (lees: niet smart-phone) rond loopt en niet veel geld heeft voor een nieuwe telefoon. Zou fijn zijn als we haar ook via Whatsapp kunnen spreken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 12:54

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:30

LankHoar

Langharig tuig

Hierbij nomineer ik mijn hardwerkende vader:

Hij werkt deze maand 40 jaar voor hetzelfde bedrijf. Hij heeft heel erg veel meegemaakt met dat bedrijf, en is de meest oudgediende op kantoor. Hij heeft zich altijd enorm ingezet, en veel gegeven voor het bedrijf. Helaas is sinds een paar jaar het bedrijf opgegaan in een grote corporatie, waar ze helemaal geen waardering tonen voor zijn altijd trouwe inzet: hij is nu gewoon employee nummer zoveel geworden :-(

Op dit moment heeft hij nog een oude dumbphone, maar daarvan gaat de batterij nog maar minder dan een dag mee, en heeft hij de laatste tijd meerdere kuren (de telefoon natuurlijk :)). Daarbij komt dat hij de laatste tijd zegt dat zijn volgende telefoon toch wel een modernere telefoon met 'wiefie' mag zijn. Het lijkt mij dus geweldig om hem op deze manier eens flink in het zonnetje te zetten. d:)b

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmeabrake
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-08 10:45
Ik wil bij deze mijn voormalige studiegenoot en uitermate goede vriend Job(bbieflobbie) nomineren, omdat hij een supertoffe gast is en ik vind dat hij net als ik een Motorola moet gaan gebruiken omdat mijn Motorola gewoon helemaal te gek is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• betonnerd
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-09 20:13
Ik vind dat mijn broer Bart deze telefoon verdient. Hij kreeg onlangs een enorme domper te verwerken, z’n kans op een mooie IT baan viel in het water. Gelukkig laat hij zich daardoor niet uit het veld slaan, maar een leuk cadeau als deze kan hij zeker wel gebruiken. Bart: deze is voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:24

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik nomineer een vriend van mij die op dit moment op reis is in Zuid-Amerika. Hij heeft alleen maar een enorm oude Samsung waarbij het 3 minuten duurt om Google Maps op te starten. Reizen is al duur genoeg en zo'n telefoon zou dan erg handig zijn voor bijvoorbeeld foto's en de routeplanner. Of om af en toe een muziek je te luisteren of een ebook te lezen. Als je dat allemaal los mee moet zeulen kost dat weer extra gewicht in de bagage. Hij heeft voor mij een kamer hier geregeld, dus dan zou dit wel leuk zijn als bedankje.

PS. Don't worry over de verzendkosten, die kan ik gewoon betalen hoor. ;) En ik ga wellicht toch op bezoek, dus dan kan ik hem zelfs meenemen.

EDIT: Dit is mijn tweede reactie, heb m'n eerdere verwijderd. Ik heb namelijk te horen gekregen dat hij is overvallen met messen en al. Hij heeft nu dus helemaal geen telefoon meer (en wat minder geld). Da's wel een update waardig dacht ik zo.

bewijs kan overlegd worden

[ Voor 5% gewijzigd door i7x op 04-12-2014 21:19 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jps110
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Geachte Tweakers en BEN,
Ik wil graag mijn zoon van 12 blij maken met een Motorola Custom Moto X die ik hem kado wil geven.
De reden is dat hij volgend jaar naar het Voortgezet Onderwijs gaat en dan zijn eerste eigen Smartphone krijgt, en wat is er mooier dan om z`n eerste ervaring met een high end toestel als de Moto X te hebben? Dat vergeet je nooit meer.

Groet van een trotse vader.

Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillySis
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-07 14:20
Ik wil graag mijn vrouw (geen tweaker) nomineren. Na diverse simpele nokia's en een haperende Huawei y300 gun ik haar wel eens een echte telefoon. En nee, ik nomineer haar niet om de Moto X stiekem zelf in te pikken. Ik vind het belangrijker dat zij goed berijkbaar is en er lekker mee kan sporten, muziek luisteren en af en to een filmpje kan kijken of lekker ontspannen een spelletje zitten doen, zonder dat het geheugen direct vol zit of de telefoon hapert en vastloopt.

Mijn vrouw verdient het echt. Ze heeft een nu al bijna 4 zware jaren achter de rug met een dementerende moeder (die onlangs is overleden) en een vent die (ik dus) na een aantal hernia's en operaties nog steeds te veel pijn heeft om haar de aandacht te geven die ze verdiend, of te kunnen helpen met de opvoeding van drie koters, mij heeft ze altijd gesteund en dat is niet gemakkelijk geweest na de ellende met de bedrijfsarts (die je rustig met een dubbele hernia en een doosje morfine per dag wil laten werken) en een UWV die de klachten niet eens bekijkt en je nog eens probeert te naaien met al hun fouten.

Een simkaart van Ben heeft ze al, maar dan wel een die in het museum thuishoord. Het is namelijk nog één van de eerste Ben kaartjes van de Ben die later T-mobile is geworden.

Voor mij geen medelijden, het gaat nu langzaamaan beter. Maar een high-end telefoon heb ik niet nodig. Ik heb immers bijna altijd een vaste telefoon en een computer of laptop bij de hand en als 50+ er is een telefoonscherm niet ideaal, want zonder leesbril is elk scherm voor mij wazig.

Om uit alle verhalen de terechte gelukkigen te kiezen (ik reken er maar op dat dit stukje niet gekozen wordt) lijkt me een hele klus. Jongens, sterkte daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Ar
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik BEN blij mijn hartsvriendin te nomineren.

Samen met vele anderen, BEN ik blij dat zij zoooo veel mensen blij maakt.

Zij is nog steeds blij met haar Nokia 1600 maar weet niet dat je blijer BENt met de mogelijkheden van een smartphone.

Ik probeerde haar al blij te maken door een smartphone als cadeau voor te stellen maar ze kan het niet hebBEN dat ik haar één koop.

Ik BEN ervan overtuigd dat ze langs deze weg die smartphone niet zal weigeren en iedereen blij ...

(Nu BEN ik BENnieuwd of jullie haar verblijen met die smartphone.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Mijn neefje (13) kan wel een nieuwe mobiel gebruiken. Hij heeft nu een oude Galaxy Ace en het ding doet het meer niet dan wel en het scherm zit ook nog eens helemaal vol barsten. Hij kan zelf geen nieuwe kopen en ik vind dat hij wel een nieuwe verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:58
Ik nomineer mijn vriendin. Ze heeft op mijn aanraden bij het uitkomen direct een Samsung galaxy Nexus gekocht. En die is nu echt op en overleden. Eigenlijk is ze veel te lief voor mij en heeft ze me gered van verslaving en depressie. Ze betekend alles voor me en ik wil dit erg voor haar aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer mijn vrouw Miriam.

Omdat ik haar een jaar geleden een goedkoop rotding uit China heb aangesmeerd. Waar ze niks dan crashes mee heeft en de accu nu ook echt van op is.

Daarom verdient ze nu een echte telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 10:09
Ik nomineer Slecht

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slecht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik nomineer : Stiegl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vis_net
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-07 01:43
Ik nomineer mijn oudste dochter, want de Nexus S die ze van mij heeft overgenomen kan echt niet meer. Ze heeft last van crashes, verbindingsproblemen, slechte batterij en nog belangrijker: wazige selfies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:29
Ik nomineer mijn moeder, die vanaf mijn jonge (zieke) jaren tot de dag van vandaag 24/7 voor me klaar heeft gestaan! Haar (te kleine) dumbphone is moeilijk te bedienen en dringend aan vervanging toe. Langs deze weg kan ik haar dan ook (misschien) een kleine blijk van waardering aanbieden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helsdingen
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 16:18
Hierbij nomineer ik mijn stiefdochter Khatelyn Lee!
Mijn dochter is 17 jaar en woont sinds één maand bij ons in Nederland. Zij is geboren in de Filippijnen en heeft daar nooit een smartphone kunnen kopen. Momenteel gebruikt ze een Nokia 7110 en als ze met het thuisfront in de Filippijnen wil communiceren moet ze wachten totdat ik thuis BEN van werk zodat ze mijn laptop kan gebruiken voor Facebook en Skype. Met een tijdverschil van 7 uur betekent dat de meeste mensen daar al op 1 oor liggen en dus communicatie alleen maar in het weekend mogelijk is.
Met een Moto X kan ze dag en nacht in contact blijven met familie en vrienden in de Filippijnen waardoor ze minder heimwee zal hebben en haar integratie een stuk makkelijker zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:51
Ik nomineer mijn zus, die ik (van geen kwaad bewust, na onderzoek in de pricewatch) een telefoon heb laten kopen die haar nu absoluut niet bevalt.... Misschien kan ik het hiermee goedmaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer mijn moeder, omdat ze al 10 jaar met dezelfde Nokia rondloopt en omdat ze het verdient! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-09 22:03
Ik nomineer degene die al deze 933+ reacties moet doorlezen op zoek naar de winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05:31
Bij deze nomineer ik ook maar eens mijn moeder.
Ze heeft al enkele jaren weer geen mobiel meer (omdat ze niet weet welke ze aan moet schaffen en het steeds maar uitstelt en geen advies wil) en ik wordt er stapel krankjorem van dat ik haar NOOIT kan bereiken (zelfs niet als ze die dag thuis is met een vaste lijn aansluiting want dan is ze waarschijnlijk weer net heel ff buiten of iets halen oid 0.O)
Dus voor mijn eigen gemak nomineer ik haar. Dan kan ik tenminste opbellen om oppas te regelen of weten waar ik nu weer mijn kinderen op mag halen aangezien ze niet thuis is.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikvO
  • Laatst online: 10-09 18:46
Ik nomineer mijn schoonzus. Ze is onlangs gescheiden en heeft het daardoor erg krap. Haar telefoon doet het niet zo goed meer en is aan vervanging toe. Daarbij heeft ze sterk het idee dat haar ex mee leest met haar appjes/smsjes en andere gegevens kan inzien in haar telefoon. Een nieuwe telefoon zou haar hier heel erg bij helpen.
Het zou voor haar een lichtpuntje zijn in de zware dagen die ze nu doormaakt ivm de scheiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdepoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:35
Ik nomineer mijn lieve schat van een zusje Ilona om meerdere redenen,

ze der telefoon nu al 2x heeft opgestuurd ter reparatie en nu buiten garantie wordt gezet, waardoor ze nog steeds met een rotapparaat rondloopt.

Maar VOORAL! Omdat ze altijd vrolijk is, en iedereen altijd weet op te vrolijken, ook als je minder in je vel zit.
je altijd bij haar aan kan kloppen als je ergens mee zit, daar maakt ze tijd voor. :)
Ze eigenlijk gewoon niet spoort, maar tsja, dat is eerder een familiaire eigenschap wat maar niet uit de bloedlijn te slaan is. ^.^ (Gek in de beste zin dat maar mogelijk is!) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glennp
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik nomineer Rob Coenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik nomineer flipkipse mijn goede vriend,
Weldra zullen jullie snappen waarom hij deze telefoon het meest verdient.

Aan zijn Galaxy S5 heeft hij een broertje dood,
Deze gooit hij daarom het liefst in de sloot.

Hiervoor is een vervangend toestel wel gewenst,
Dan zijn de mogelijkheden onbegrensd!

Ik hoop dat jullie hem de Moto X willen geven,
Moge hij er veel lol aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fkabiri
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik wil graag mijn verloofde nomineren! Waarom? Omdat ze te koppig is om te accepteren dat Android ook een top besturingsysteem is. Ze gebruikt nu haar iPhone 4 met iOS 7.. en dat gaat traag. Heel traag.

Mja, vrouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tosa4
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 22:23
ik wil graag mijn moeder nomineren! Ze sinds een paar maanden een iphone 4 maar kan hier totaal niet mee overweg. Wat best begrijpelijk is. Bovendien is het toestel in mijn optiek erg traag. Een moto X zou een geweldige uitkomst zijn voor mij moeder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JTfoto
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 15:16

JTfoto

Work hard

Ik nomineer een meisje
de moto x staat al heel lang op haar lijstje
ze studeert samen met mij civiel
maar heeft een erg trage mobiel

Mariska, een lieve meid
verdient de moto x, waarmee BEN haar verblijd
eindelijk een snelle mobiel
daardoor wordt zij eindelijk hypermobiel

-Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anne
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-07 20:48
Bij deze nomineer ik mijn vrouw, zij heeft een erg moeilijke periode achter de rug.

De laatste bevalling in juni 2013 moest via een keizersnede waarbij ze 4 liter bloed verloor en haast het loodje legde. Binnen 3 maanden lag ze weer in het ziekenhuis omdat de baarmoeder eruit moest waarbij ze weer veel bloed verloor. Wederom binnen 3 maanden verloor ze haar biologische moeder met wie ze geen normale relatie kon hebben vanwege de problematische situatie waarin haar moeder verkeerde maar waarvan ze altijd de hoop had dat dit ooit nog zou gebeuren. Al deze gebeurtenissen hadden een inzinking tot gevolg waar ze tot op de dag van vandaag nog steeds elke dag mee worstelt. En dan heb ik het nog niet eens over de jarenlange rugklachten gehad...

Kortom, ik vind dat ze echt een opsteker heeft verdiend!

We all make choices, but in the end our choices make us! - Andrew Ryan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn4687
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-07 13:43
Bij deze nomineer ik Emiel3673

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aboeabdullah
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-08-2022
Bij deze nomineer ik: mijn zoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ringlord_oc
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 14:00
Ik zou graag mijn vriendin Carina nomineren.

Ze heeft indertijd mijn Nokia 5230 gekregen en gebruikt die nog altijd.
Ze moet echter steeds vaker een bril opzetten om mijn SMSjes te kunnen lezen en dat is niet zo handig ;)
Ze doet ook altijd de boodschappen voor ons en daarbij is het steeds handiger om een smartphone te hebben. Bijvoorbeeld om te betalen, om de stand van de rekening te checken :*) en ga zo maar door.
Ik weet dat ze met een smartphone heel blij zou zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheekai
  • Laatst online: 31-05-2021
Bij deze wil ik mijn broer nomineren.
TomikoV1

Hi Tweakers & Ben, this is my one and only entry
For a Moto X which he thinks it's a beauty
He tried to win "Waar Ben ik" before
Didn't win, why doesn't he just go to the store
-O-
So now I'm writing down one reason
Of why he should take the prize
To help you with your decision
And picking him would seem so nice
_/-\o_
For some odd reason he has got a rule
Won't buy a new phone unless it's broken
Stuck now with an antique Nokia I'm truly not jokin
So please take pity of him he's such a fool
:+
I hope the one reason I presented here
Could win the prize he want so dear
Please say the words I want to hear
And then we would have the best reason to cheer!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauw hele leuke actie
ik wil graag mijn zoon timo (gebruikersnaam:timo10335) nomineren
omdat we niet heel veel geld hebben en hij dus nooit een goede telefoon kan kopen .
ik hoop dat ik ga winnen voor mijn zoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jm20101
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02-2024
Bij deze nomineer ik mijn vader, hij was net over naar een smartphone en daar zo blij om. Maar daarvan valt de wifi vaak weg en is het touchscreen overgevoelig. :+

Ik zou hem graag het prachtige Motorola toestel gunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

“Zolang die het doet, doet ‘ie het” . Dit is geen uitspraak van Johan Kruijf maar iets dat mijn moedertje me vertelde toen we samen de afwas deden na onze familiemaaltijd op sinterklaasavond. Ze had het over haar ruim negen jaar oude, ooit mobiele Nokia telefoon. Ik geloof dat het een Nokia 2600 is uit 2005. Het apparaat moet zo’n beetje de hele dag aan een stroominfuus om het te blijven doen. Ze wacht totdat ze helemaal klaar is om te vertrekken voordat ze de telefoon van de oplader losmaakt zodat ze zo’n anderhalf uur mobiel bereikbaar is en waarschijnlijk in drie zinnen net een urgente boodschap kan doorgeven. Iets in de trant van: “ Ha Eric.Ik kom eraan. Zet jij de koffie vast aa…”.

Het is sowieso een rare telefoon, dat is 'ie altijd al geweest. De buitenkant kun je namelijk lospeuteren en vervangen door een andere buitenkant met een ander kleurtje. Leuk bedacht maar met de cover komt ook het scherm los waardoor er allemaal stof aan de binnenkant van het scherm gaat kleven. Het is inmiddels al een gewoonte geworden om na elk familiediner met een klamme theedoek de binnenkant van het display nog eens schoon te poetsen.

Anderhalf jaar geleden dacht ik dat we eindelijk van dat ding verlost waren. Mijn vader kreeg een nieuwe mobiel van zijn werk en mijn moeder nam zijn HTC Desire van hem over. Ze was er best handig mee, maakte foto’s en bekeek haar mail. Maar na ongeveer twee maanden bleek de HTC toch weer ingeleverd te moeten worden. Mijn moeder stapte daarop gewoon weer terug op haar Nokia.

Nadat we hebben afgewassen, maak ik een foto met de smartphone van mijn vader. ‘ He ma, moet je nou kijken, er zit een barst in het scherm’ . ‘ Oh nee he. Dat zou balen zijn”. Ik laat haar de barst zien die het scherm van vader’s mobiel doorklieft. “ Oh ik schrok al. Die barst hadden we al gezien’”, zegt ze, “ ik dacht even dat je het over míjn telefoon had.”

Tja. Zolang die het blijft doen, doet ‘ie het. Maar ik wil toch maar mijn moeder voordragen voor deze verkiezing. Ik denk dat er weinig mensen in Nederland zijn die zó lang plezier kunnen hebben van de nieuwe Moto X.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egodepego
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-08 13:10
Hierbij nomineer ik mijn vriendin, ze doet nu 3 jaar met haar xperia T en is toe aan een andere. Deze gaat, als hij 's nachts aan de lader ligt uit waardoor hij niet als wekker kan functioneren, wat erg vervelend is. Nu wordt ze wakker van een zeer irritante beep, beep, beep wekker en het kan zo veel relaxter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieland
  • Niet online
Ik nomineer mijn moeder. Moedertje je BEN geweldig!

Ze is er altijd voor mijn broer en mij geweest en is er nog steeds altijd voor ons en onze kinderen.
Ze is 69 jaar en gebruikt pas sinds een paar jaar actief een mobiele telefoon.

Aangezien bij mijn vader het voorstadium van dementie is geconstateerd, zullen veel dingen die hij nu doet zoals email lezen etc, op termijn bij haar komen te liggen.

Het lijkt mij daarom goed dat ze nu de overstap maakt van dumpphone naar smartphone, zodat ze er straks al goed mee overweg kan als dat nodig wordt. Een fantastische telefoon als de Moto X zal hierbij zeker helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carp41
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-11-2024
bij deze nomineer ik mijn vriendin. Ten eerste omdat ik vind dat zij een nieuwe smartphone verdiend. Ten tweede met een nieuwe smartphone kan zij apps voor kinderen met geluiden gebruiken voor de hoorontwikkeling van onze ernstig slechthorende zoon. Zodat hij goed leert praten en luisteren met zijn hoortoestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn zoon Boris nomineren. Hij heeft momenteel een Phone die continu aan het vastlopen is! Laatst in de les kon hij niet meedoen met een App-oefening omdat z'n foon weigerde!! :'( (ergh zielig voor een brugklasser!) de afdankers van z'n ouders zijn geen oplossing meer, omdat hij nogal een Top foon wil hebben 8)

Om hem tegemoet te komen met een hele gave foon ( Droid 5.0 Yess!!!), gun ik het hem van harte! Hij krijgt van mij begin jan. een nieuw Abo met een grotere databundel. Als zijn schoolresultaten in stijgende lijn zijn kan dit een hele goede motivatie zijn ;)

Hopelijk kan u hem tegemoet komen met deze Top actie van Ben/Tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• operationflash
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-08 08:29
Ik nomineer mijn vriendin. Die nu gebruikt maakt van mijn oude Galaxy S1, die inmiddels zo traag is als het maar kan. Met deze Moto X zal ze een stuk vrolijker zijn en ik ook, want als alles werkt hoef ik niet alles te fixen wat het even niet doet :P

Zelf zal ze geen nieuwe telefoon kopen en nu wacht ze tot ik een nieuwe telefoon koop. Maar ik ben voorlopig nog tevreden met mijn S3 dus die krijgt ze voorlopig niet. Oja ik heb zelf ook een ben abonnement, helpt dat? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mallemout
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-06 11:08
Ik nomineer mijn partner, Debby.

Dit zou haar echt een hart onder de riem steken. Al meer dan een jaar heeft ze eigenlijk een nieuwe mobiel nodig maar doordat het financieel nogal krap is is dat niet mogelijk.

Iets meer dan een jaar geleden hebben we een tweede dochter in ons leven mogen verwelkomen (Meaghan). Tijdens de zwangerschap heeft ze last gekregen van galstenen, wat behoorlijk pijnlijk is. Waar we op gehoopt hadden is helaas niet uitgekomen; na de bevalling zijn de klachten niet weggegaan. Daarom is drie maanden na de bevalling de galblaas verwijderd. Nou denk je, eind goed al goed maar helaas. Tijdens het hechten hebben ze dunne darm geraakt. Dit is echter niet opgemerkt en na de operatie is ze eerst naar huis gestuurd. Dit is uiteraard niet echt goed gegaan en ze is na 72 uur met spoed terug gegaan naar het ziekenhuis voor een spoedoperatie, aangezien er wat uit haar navel kwam wat daar niet uit hoorde te komen. Gelukkig heeft ze het wel overleefd maar dat was letterlijk kantje boord.

Na 5 dagen IC opname is ze teruggegaan naar zaalopname om te herstellen. Dat is ook niet helemaal goed gegaan omdat ze allergisch reageerde op een antibiotica behandeling en daarop een anafalactysche shock heeft gekregen en dus weer terugmoest naar de IC.

Daar bovenop zaten nog twee operaties om afgestorven weefsel weg te halen, een opname omdat haar intraveneuse voedingslijn ging ontsteken en een flink gezwollen intern hematoom en ik denk dat er duidelijk beeld ontstaat dat ze verdraaid weinig geluk heeft gehad. An sich zit haar dat nog niet eens zo dwars , hoewel je nogal machteloos daarin staat. Wat ze het ergste vindt is dat ze zoveel van het eerste jaar van Meaghan heeft moeten missen en ook onze oudste (Gwen), die nu 2,5 is, heeft ze voor een groot gedeelte niet kunnen zien opgroeien. We hebben uiteraard wel filmpjes gemaakt , fotos genomen etc maar die zijn maar mondjesmaat bij haar gekomen , omdat ze zoveel problemen heeft met haar oude brakke mobiel.

Dit is waarom ik haar nomineer en hopelijk haar een hart onder de riem kan steken hiermee.

Quidquid latine dictum sit, altum viditur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Ik nomineer mijn moeder. Staat altijd klaar om te helpen en zelfs wanneer je er niet om vraagt is er voor je. Een leuke telefoon om terug te geven zou prima zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheebe24
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-04 17:27
Ik nomineer hierbij mijn vriend!

Hij is van Amerikaanse afkomst. Afgelopen september is hij hier gekomen om een semester te studeren. Kort nadat hij hier is gekomen zijn we met elkaar in contact gekomen en hebben kort daarop een relatie gekregen.

Helaas gaat hij vlak voor de feestdagen terug naar de USA, om daar kerst te vieren met zijn familie. Het zou tof zijn als hij dit cadeau ontvangt, zodat we met de feestdagen en erna telefonisch en via videobellen contact met elkaar kunnen houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 20-09 09:11
Ik nomineer mijn broer, Melvin. In het afgelopen half jaar is hij 2x zijn gloednieuwe telefoon kwijtgeraakt en zit nu met een oude Sony opgescheept. Omdat hij wel vaker pech heeft gun ik hem een gloednieuwe telefoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik mijn vriend deze gsm cadeau doen.
Omdat hij al 5 jaar in het bezit is van een oude nokia 2680.
Na 4 jaar heb ik hem eens in het water laten vallen maar nog steeds is hij niet kapot. :P
Met deze gsm zou ik hem laten kennismaken met de wereld van de smartphones en heb ik ook een schitterend eindejaarscadeau. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:01
Ik nomineer een vriendin van mij. Haar smartphone is stukgegaan en ze is op zoek naar een nieuwe. Deze is voor haar nu ontzettend belangrijk, want ze heeft enorm veel te regelen en moet overal bereikbaar en online zijn.
Ze is namelijk in verwachting van haar tweede kindje, waarvan drie weken geleden bekend werd dat het een afwijking heeft, namelijk een open ruggetje. Zij en haar man hebben besloten een riskante operatie in Leuven uit te laten voeren, om het kindje de beste kansen te geven. De operatie zal nog voor de Kerst plaatsvinden, waarna ze na een week in België weer naar Nederland mag komen. Om te voorkomen dat ze te vroeg zal bevallen, zal ze tot de bevalling nog maanden rust moeten houden. Dat betekent dat haar wereld verkleint van bed naar bank en dat ze haar zoontje van 1,5 jaar niet eens op mag tillen. Naast whatsappen met haar man zal Facebook het voornaamste contact met haar vrienden en familie zijn, die zich wereldwijd bevinden.
Haar man, die ze op een schip heeft ontmoet en op de internationale vaart zit, heeft onlangs een smartphone gekocht om makkelijker contact te houden. Dus sinds een week hoef ik hem niet meer te nomineren. Gelukkig is hij nu bij haar, maar hij zal ooit weer het schip op moeten om inkomsten te blijven houden. Dus ook dan is een telefoon van groot belang, want de moeilijkheden zullen er na de bevalling absoluut niet minder op worden. Het belangrijkste contact met haar man gaat dan via de smartphone en laat deze van haar nu net kapot zijn gegaan.
Een vriendin die het al niet breed heeft die zich in zo'n situatie bevindt is de eerste en enige waar ik aan denk voor een nieuwe smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalis
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-09 10:22
Ik nomineer mijn vaders vriendin Reina omdat ze mij in de gelegenheid heeft gesteld te revalideren van een ziekte in haar huis, ik woon er nu nog. Hartstikke aardige vrouw, toppie, maar ze heeft me toch een gare telefoon, die Moto X verdient zij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Causs
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 17:49
Ik nomineer mijn eigen moeder. Nu mijn vader doordeweek in Frankrijk werkt, kan ze wel een smartphone gebruiken! Tot nu toe gaat alles heel moeizaam met mailtjes, maar dat moet toch anders kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 007Nightfire
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-08 20:44
Mijnem lieve broeder, omdat ik altijd de ''tweede gratis'' van hem krijg als hij weer boodschappen heeft gedaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-09 15:16
Graag wil ik mijn vader nomineren voor deze fantastische prijs van BEN en Tweakers. Er zijn misschien wel honderden redenen te bedenken waarom ik hem wil nomineren, maar ik ga het beperken tot de drie redenen die te maken hebben met de Moto X en de oneindige functionaliteit die het toestel bezit. Hopelijk kan ik jullie overtuigen dat mijn vader de kandidaat is die deze superprijs verdient. In onderstaande afbeelding staat mijn motivatie!

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/65698b9001e33c8eb42bc194f23dd846.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:53
Ik nomineer mijn moeder. Zij heeft nog nooit een mobiele telefoon gehad omdat ze het nooit echt nodig vond en omdat zoiets voor haar teveel kost. Nu de vaste telefoon het steeds vaker laat afweten en ze dan snel in paniek raakt, wil ik graag voor haar een goede, degelijke smartphone in huis hebben.

Ook moet ze voor haar werk redelijk vaak online zijn, en het komt nogal eens voor dat haar notebook offline raakt. Het zou dan handig voor haar zijn de mail toch te kunnen checken via een smartphone. Het zou ook een uitkomst zijn om mobiel met haar te kunnen Skypen, of Whatsappen, Viberren, Telegrammen etc. Scheelt trouwens weer belkosten want veel van haar contacten zitten in het buitenland...

Daarnaast zet zij zich al zovéél jaren voor ons in, ondanks alle tegenslagen. Ze is zelf ziek geworden, maar wordt nu dag na dag beetje bij beetje beter. Ik gun het haar dus van harte.

[ Voor 9% gewijzigd door timmie1 op 07-12-2014 20:35 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentinel1974
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-05 07:08
Ik nomineer mijn vader.

Hij kreeg 'maar' een basisopleiding, maar probeerde in de loop van de jaren toch steeds mee te zijn voor zijn job en voor ons. Dit alles is hem steeds gelukt.

In de wereld van de smartphones is hij echter nog een leek en belt nog steeds met een oude Nokia E51 of zoiets. Die oude rot doet nog steeds zijn werk, maar een Moto X 2014 lijkt mij het ideale toestel om het 'smartphone'-era in te stappen.

Tegelijk zou het een leuke bedanking aka geschenk zijn, waarmee hij meteen een mooie foto van zijn kersverse kleinkind kan nemen en delen met de sociale wereld waarop hij regelmatig vertoeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij nomineer ik mijn broer. Een pechvogel die best wat geluk mag gebruiken. In augustus zijn kindje na 5 weken moeten wegbrengen, nieuw werk moet gaan zoeken dat moeizaam gaat. Terwijl hij zo'n harde werker is en een echt familieman! Ik zou t hem zo gunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:18
Ik nomineer EvertSchut.
Hij herontdekte EDGE, weet inmiddels veel over LTE. Maar dan alleen in theorie, hij heeft nog geen LTE phone.
Met een mooie Moto X, met LTE en LTE-Advanced zou hij die theorie ook in de praktijk kunnen gebruiken :)

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektrourfali
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-12-2024
Bij deze nomineer ik [Verwijderde gebruiker]

Tatlim is een goede vriendin en een collega van mij. Ze werkt al langer dan 20 jaar in het ziekenhuis als dialyseverpleegkundige.
Erg geliefd door haar collega's en haar patienten. Ze staat altijd klaar voor anderen,vooral haar patienten die een dag moeten dialyseren is ze erg mee begaan,ze maakt koekjes thuis en gezonde lekkernijen en brengt het naar haar werk om de patienten te plezieren.
Dialysepatienten die geen Nederlands spreken helpt ze door middel van taalcursussen op dvd's als cadeau te geven.
Ouderen en hulpbehoevenden die alleen komen helpt ze de angst wegnemen door middel van praten en liefde te geven,gewoon een beetje aandacht doet wonderen,dat laat ze telkens ons zien,we leren door haar om toch wat tijd te maken in de drukke planning, en een praatje te maken met onze patienten,dat kalmeert ze en we zien dat het dialyseren beter gaat.
De afdelingshoofd wilde haar als teamleider een nieuwe baan aanbieden,maar dat weigerde ze omdat ze graag bij haar patienten wilde zijn.
Als collega's zijn we heel erg blij met haar,ze is erg bedreven en heeft een goede klinische blik. De patienten zijn heel erg blij met haar,en vragen altijd naar haar als ze een dag vrij heeft. Ik vind haar als mens en als professioneel een voorbeeldig mens. Ik kan nog veel over haar schrijven,maar bij deze zou ik graag willen dat zij deze cadeau krijgt en haar eerste smartphone in ontvangst neemt.

met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruby01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 09:27
Bij deze zou ik mijn vriendin met tweaker-account eboulang willen nomineren, er zijn zovele redenen waarom maar deze springen er toch uit:

• Sinds november zijn we 5 jaar samen, en alhoewel ze al een cadeautje heeft gekregen kan een Moto x nooit kwaad ;)
• Nu ik van smartphones spreek: ze gebruikt nu al jaren een Nokia e5… (ja zo een Nokia zonder touchscreen, apps,…) Een upgrade is toch wel nodig vind ik…
• Ze heeft onlangs een loophorloge gekocht waarmee ze haar trainingen kan analyseren maar spijtig genoeg moet ze nu altijd op een pc kijken… Indien ze een smartphone zou hebben zou ze daarop veel makkelijker haar trainingen kunnen analyseren…
• Ik ben onlangs aangereden door een auto en sindsdien heeft ze me supergoed verzorgd, een cadeau in de vorm van een Moto X is dan wel op zn plaats ;)
• Gewoon omdat ze het verdient!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:07
Ik nomineer een goede vriend van mij: Arjan

Om de simpele reden dat hij altijd voor mij klaar staat. Hij gebruikt nu een xperia toestel waarvan de ene naar de andere functie het begeeft. Het zal dus helemaal top zijn als hij een nieuw toestel kan krijgen in de vorm van een Moto x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansieb112
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:55
Ik nomineer: robbertp

Hij heeft vaak pech met nieuwe mobiele telefoons en laat ze altijd vallen. Misschien is hij zuiniger op deze moto X!

[ Voor 4% gewijzigd door hansieb112 op 08-12-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgdebie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10-2024
Hierbij nomineer ik tweakster liesju voor de Moto X

- liesju is zaterdag 13 december jarig
- liesju heeft een Samsung S3 met een barst in het scherm
- liesju is stinkjaloers op mijn Motorola G
- liesju zou heeeeeel erg graag een Moto X willen hebben
- liesju is cool

cheers,

een meer dan tevreden Moto G bezitter !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pulp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 10:21
Ik wil graag m'n vrouw Wendy nomineren.

Ze is net weer aan het werk na het zwangerschapsverlof vanwege de geboorte van onze zoon. Ondanks dat het allemaal niet mee zat heeft ze zich er geweldig doorheen geslagen. Naast het feit dat ik daar apetrots ben op hoe ze dat allemaal doorstaan heeft is het natuurlijk ook leuk als ze nog een mooi cadeau krijgt.
De Moto X zou een flinke upgrade zijn t.o.v. haar huidige Galaxy Nexus. Naast dat alles een stuk vlotter zal werken zit er ook een veel betere camera op. Op die manier kan ze straks de eerste stapjes en alle ander opmerkelijke dingen die onze zoon doet veel beter vastleggen.
Op die manier krijgt niet alleen zij, maar ook alle familie en vrienden een mooi cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn broertje Hilbert nomineren.

Ik nomineer hem, omdat ik nogal vaak irritant ben voor hem in de zin van plagen en pesten (hij is namelijk klein voor zijn leeftijd). Door hem te nomineren wil ik een keer wat aardigs doen voor hem. Hij is ook al op zoek naar een nieuwe mobiel, omdat hij nu nog met een Samsung Galaxy Y loopt waar geen grote apps op geinstalleerd kunnen worden, dit moet met de Moto X geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Ik nomineer mijn vrouw.

Haar huidige SGS2 is altijd leeg en als hij niet leeg is dan is ie wel langzaam, daarnaast vindt ze hem ook een maatje te weinig. Ik hoop dat ben mij helpt mijn vrouw te verwennen.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 18-09 16:12
Wil dolgraag mijn vrouw nomineren, die is helaas geen member. Vorig jaar voor haar de Moto G gekocht, maar ze verdient wel een toestel met wat meer opslag of in ieder geval de optie om uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kots
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 11:37
Ik nomineer mijn verloofde. Haar s3 is verleden jaar gestolen tijdens een "enquête" op straat. Daarna heeft ze een Xperia SP gekocht waar ze niets dan problemen mee heeft en welke om de haverklap hangt en reboot. Wat mij betreft wordt het dan ook wel eens tijd dat ze een fatsoenlijke telefoon in haar bezit krijgt. De bruiloft zal al genoeg geld kosten en budget voor een telefoon is er helaas dan ook niet. Zelf bezit ik de 2013 Moto G al één jaar naar volle tevredenheid. Beiden een Moto is het doel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-star
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 15:04
Ik nomineer mijn vrouw.
Ze heeft momenteel nog een oude Nokia gsm (die open klapt).
En ze wilt al een tijdje de overgang maken naar een smartphone, maar er is nooit budget beschikbaar.
Dit zou een mooie gelegenheid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
  • Laatst online: 23-03-2023
Ik nomineer hansieb112, gezien hij al zo vaak gefaald heeft met zijn mobieltjes ;) dat hij best eens in het zonnetje gezet mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseMacaw
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:05

JesseMacaw

Electronicafanaat

Ik nomineer mijn zus, omdat ik het dan misschien een beetje goed kan maken voor de tablet die ik van eenn van haar vriendinnen heb gekregen omdat de accu stuk is. (En ook om mijn hele klas te bewijzenn dat Tweakers.net wél een goede website is!)

[ Voor 20% gewijzigd door JesseMacaw op 08-12-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-05 09:06
Ik nomineer Jochem Biemans, omdat hij minimaal 1x per maand zijn telefoon sloopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dowaa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 13:00
Ik nomineer PirateNinja omdat hij op dat ding wat ie nu heeft, geen apps kan ontwikkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 20:29
Van alle schoonmoeders die hier genomineerd zijn is er toch maar 1 die het echt verdiend, en dat is mijn schoonmoeder Anja. O+

Anja heel haar leven draait om haar familie, in het bijzonder haar kinderen. Ze cijfert zich helemaal weg om te zorgen voor haar familie.

Hoogtepunt uit haar leven is 30 jaar geleden toen ze trouwde, een belangrijke momento uit die tijd was haar bruidsboeket wat nog steeds een plaatsje had in de woonkamer. ^) Tot het moment bijna daar was dat haar oudste dochter ging trouwen. 30 jaar lang mocht niemand het bruidsboeket mogen aanraken maar voor haar dochter mocht het hergebruikt worden voor een nieuw boeket. “Alles voor mijn kind”. Dat omschrijft heel kort maar krachtig wat voor een vrouw het is. _/-\o_

Helaas zal ze daarom ook nooit iets voor haar zelf kopen en heeft ze dus ook geen smartphone. De smartphones in de familie zijn helaas vroegtijdig overleden dus ook een oude heeft ze nooit gekregen, en een dure nieuwe smartphone wil ze niet van de kinderen ("dat geld heb je hard nodig als je straks zelf kinderen hebt"). Helaas mist ze daardoor oa de Whatsapp groep en vele foto's. -O-

Oja, ze is op kerstavond jarig, wat zou er nou een mooier cadeau zijn dan een gloednieuwe fantastische smartphone? En wat is nou een mooiere introductie in de wereld van de Smartphones dan de Moto X 2014? <+:)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:03
Graag zou ik mijn moeder willen nomineren aangezien zij zelf en met haar huidige toestel erg veel pech heeft. Een beetje geluk zal haar meer dan goed doen. En ze zal zien dat er ook leuke dingen gebeuren.
Mam, ik gun het je met alle liefde :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartdays
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-06-2021
Op deze uiterste datum wil ik graag Marije, een vriendin, van mij nomineren. Dan kan dit whatsapploze meisje ons meteen in 1 keer inhalen met deze gave telefoon! En voor het complete plaatje en eerlijkheid is het ook wel een beetje eigenbelang, omdat alles dan veel makkelijker af te spreken is in ons leuke groepsgesprek :). Nu lekker duimen voor Marije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-08 23:39
Ik nomineer een vriend van me. Onlangs is hij in het huwelijk getreden met de vrouw die ik aan hem heb voorgesteld. Met de vrouwen was hij al moeilijk ;) (nu niet meer) maar met telefoons al helemaal! Ik denk daarom dat ik de keuze voor hem moet maken, en een X lijkt me wel een fantastische keuze. Daar zegt hij ook geen NEE tegen! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik nomineer m'n grote vriend Robin :)

Afgelopen vakantie was ik op vakantie in Frankrijk. M’n ouders hadden een huis gehuurd in de buurt van Le Mans, in het midden van het land. Na een week daar de tijd van m’n leven gehad te hebben, was het voor mij tijd om terug naar Nederland te keren; mijn broertjes zouden nog met mijn ouders blijven om te fietsen, iets waar ik het noch warm noch koud van krijg. Als rijbewijsloze zestienjarige is de transportkeuze dan al snel gemaakt: de TGV zou me vanuit Le Mans in Paris-Montparnasse afzetten, waarop ik dan zelf vanuit Paris-Nord met de Thalys naar Nederland zou reizen. Mijn hele gezin, ouders én broertjes, brachten me naar het station van Le Mans. Het was de eerste keer dat ik als oudste het nest voortijdig verliet, en m’n broertjes hadden er zichtbaar moeite mee. Wie moest ze nu kopje-onder duwen? Wie zou nu hun handdoek verstoppen terwijl ze aan het douchen waren? Ik aaide ze over de bol, gaf mijn ouders een kus en stapte de wijde wereld in.

Mijn ouders hadden me royale overstaptijd in Parijs gegund: ik had zo’n vier uur vrij te besteden in de Franse hoofdstad. De plechtige belofte aan m’n ma om die tijd te besteden in Parijse musea vertaalde zich vooral in fris drinken aan het dichtstbijzijnde terrasje. De hele middag heb ik toegekeken hoe keurige Franse dametjes struikelden over hun te hoge hakken, en heb zelfs in gebrekkig Frans een gesprek gevoerd. De twintig euro die ik meegekregen had begon op te raken en het werd tijd om Paris-Nord op te zoeken.

Maar…

Waar was station Paris-Nord?

In de tijd dat ik zat te lummelen op het terrasje had ik me geen seconde beseft dat de twee stations mijlenver van elkaar af lagen. De tijd tikte door: ik had een halfuur om Paris-Nord te vinden. ‘Gare du Nord! Gare du Nord!’, probeerde ik, maar de Fransen wezen elk een andere kant op. Toen ik met nog een kwartier op de klok een map vond werd vrij snel duidelijk dat ik te laat was: het was nog minstens een uur lopen.

Kut.

Ik belde m’n ma. Het was uiteraard allemaal haar schuld. Ze nam niet op; ze zouden wel wielrennen zijn. Of misschien al wel de stad in en daarna uit eten? Dat ik m’n pa ook niet kon bereiken bevestigde die gedachte. Ik zwierf wat rond in Parijs en hoopte dat ze zouden opschieten. M’n maag begon te prosteren tegen het doelloze lopen, maar zonder pinpas of überhaupt geld viel daar vrij weinig aan te doen. De avondkoelte daalde neer in de stad en ik begon langzaam in paniek te raken. En dat was het moment waarop ik Robin belde.

Hij nam vrijwel direct op, en luisterde naar m’n verhaal. Naar verwachting lachte hij me eerst keihard uit. ‘Je bent ook zo’n idioot he, lekker Cola drinken en ondertussen je trein vergeten’, grinnikte hij. Ik was ondertussen gaan zitten in de buurt van Centre Pompidou. Toen hij klaar was met lachen werd hij in een klap zakelijk. ‘Luister vriend’, zei hij. ‘Als je pa en ma echt niet opnemen, dan hebben we en probleem. Je moet eten, je moet terug naar Nederland, en je moet misschien wel daar blijven slapen’. Ik hoorde geschraap van stoelen aan de kant van Robin en hij zei: ‘Eens kijken wat we kunnen doen’. In de minuten die volgde hoorde ik veel getik, geklik en gezucht. ‘K begon écht honger te krijgen; m’n buik klaagde steen en been en het gerommel was op een moment zelfs aan de andere kant van de lijn te horen. ‘Yo, moet je niet wat eten?’, vroeg Robin. ‘K heb geen geld hé. Ik kan nergens eten’, antwoordde ik. ‘Onzin. Loop een restaurantje in en zet je telefoon op de speaker’, zei Robin. Braaf liep ik een restaurant binnen en schoot de ober aan. Hij keek op, en vroeg: ‘Oui?’. Vervolgens hoorde ik in perfect Frans een heel verhaal waar ik geen woord van verstond. Ik lachte – de stem was overduidelijk de robotachtige vrouwenstem van Google Translate. Steeds met korte tussenpozen, waarin Robin razendsnel een nieuwe zin intikte. De ober stopte me wat sneetjes stokbrood in de hand, en hoewel dat een beperkte buit was, was Robin op dat moment de grootste held op aarde.

‘Ey er gaat een trein vanuit Paris-Nord naar Amsterdam, om half acht. Ik kan niet meer via de site reserveren, maar ik ga bellen en iets proberen’, zei Robin na een tijdje. We waren weer een halfuur verder; ik vertelde hem wat ik zag in Parijs, terwijl hij driftig van alles aan het uitzoeken was. ‘Wat? Hoelaat kom ik aan in Amsterdam dan?’, vroeg ik verbaasd. ‘Iets voor elven. Is dat te doen?’. Natuurlijk was dat te doen, ik was dolblij. Ik holde de Fnac (een Franse elektronicawinkel) in, logde in op mijn mail en zag daar een ticket klaarstaan. Via Google Translate vroeg ik of ik het ticket mocht uitprinten, en al grinnikend bracht de medewerker me backstage waar een printer stond. Vijf minuten later holde ik naar Paris-Nord.

‘Robin, je bent een held. Echt de grootst mogelijke held’, hijgde ik.
‘Geen probleem man’, zei hij.
‘Maar blijf aan de lijn tot ik er ben. Ik druk je niet weg totdat ik in die trein zit’, ging ik door.
‘Ik ga nergens heen vriend. Of zoals de Fransen het zouden zeggen…’
Getik.
‘…je reste où je suis!’

Ruim op tijd klom ik de trein in. En, geheel zoals Robin voorspelde, ik was nog voor elven thuis. In mijn eigen bed, in plaats van op een bankje onder de Eiffeltoren. Mijn ouders waren om elf uur weer bereikbaar, en wilde het verhaal eerst niet geloven. Dat was ook wel terecht – welke zestienjarige redt je in de zomervakantie uit Parijs?

Robin, ik gun jou deze Motorola Moto X. Ik denk dat een mobiel, waarmee we al die uren hebben staan bellen in Parijs, de meest toepasselijke beloning voor je is. Dank je wel voor je hulp man, nog steeds. Je bent een held. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drognan
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-06 23:03
Ik nomineer mijn liefste moeder die op dit moment met één van mijn oude telefoons rondloopt en af en toe komt vragen hoe ze kan voorkomen dat Whatsapp vastloopt, hoe ze voorkomt dat de batterij zo snel leeg gaat en hoe ze haar beltegoed kan zien. :P

Ze heeft de laatste tijd zo ontzettend goed voor mijn zieke vriendin gezorgd dat ze wel een zorg minder verdient en dus hopelijk een werkende telefoon waar ze op kan vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:09
Ik nomineer mijn vriendin omdat ik in het begin van haar abonnement meteen haar telefoon stuk heb gemaakt. Wat er precies is gebeurd???;
Even klikken op het plaatje om te starten. Het is leuker met geluid aan, met de pijltjes kun je er doorheen klikken. :) autoplay voor de 'effecten' niet gebruiken svp :) Voor fullscreen kun je op de button rechtsonder klikken wat voor een goede weergave wel handig is :9

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/017ae84fa1665c1548c3c2ee5df4c876.jpg

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:21
Bij deze nomineer ik mijn moeder.

Vorig jaar kregen we 16 december te horen dat mijn paps in het ziekenhuis moest blijven omdat het goed mis was, terwijl hij in eerste instantie naar de huisarts ging omdat hij zich zo moe voelde.
Met oud en nieuw kregen we te horen dat hij kanker had, en ondanks dat toen zijn prognose 95% kans op genezing was, bleek het al gauw anders te zijn en moesten we binnen een maand afscheid nemen.

In deze tijd heeft mijn moeder, ondanks haar eigen verdriet, ervoor gezorgd dat we goed afscheid konden nemen, had ze herinneringen over ons van papa opgeschreven en worden we soms nog verrast met een kaartje van papa..

Zelf heeft mijn moeder nog een oude Nokia, het zal fijn zijn als ze met een smartphone makkelijker contact kan onderhouden met ons en haar zusjes. Ze heeft het echt verdiend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paddo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:53

Paddo

¿Ik hier?

Ik nomineer mijn vrouw.
Zij zorgt altijd voor onze 2 kinderen en staat altijd voor ze klaar.
Op dit moment heeft ze dan wel een Galaxy S3 maar deze is zo ontzettend traag geworden dat zij het wel verdiend om een telefoon te hebben zonder Touchwiz. Ook al heb ik maar een S2 zij krijgt de Moto X omdat zij de persoon is die ik dit gun.

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wozron
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 22:52
Ik nomineer mijn dochter Yorinde, ze heeft mijn eerste mobieltje, een Samsung Jet, is daar wel tevreden (zegt ze) maar ik gun haar van harte een mooi en praktisch ding zoals deze Moto X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeldewit1
  • Laatst online: 11-08 15:25
Ik zou mijn zwager, een boomkweker, willen voorstellen. Laatst heeft hij zijn auto moeten verkopen, omdat een klant zijn factuur niet betaalde. Omdat hij niet zonder auti kan, kocht hij een goedkope tweedehande SsangYong terug. Deze heeft begaf het al naar een aantal weken en moest hij weer een andere aanschaffen. Een bestelauto werd het, eigenlijk te klein, maar ook deze begaf het na een paar weken. Omdat hij dus een beetje pech heeft met zijn auto's, en hij zijn vorige telefoon per ongeluk overreden had, zou een nieuwe Moto X iets moois zijn tussen al die pechgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runoo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 19:01
Ik nomineer mijn opa.
Hij kan niet veel geld meer uitgeven, maar was altijd gek op telefoons, hierdoor koopt hij altijd tweedehands telefoons die 3 generaties oud zijn (zijn laatste aanwinst is een Galaxy S2). Ook is hij door een marktplaatsdealer opgelicht door een namaak Note te kopen (100 verspilt..), soms koopt hij bewust Chinese telefoons omdat die goedkoop zijn (maar al snel onbruikbaar traag worden/vol zitten).
Hierdoor verspilt hij sinds 2011 200 á 300 euro per jaar aan telefoons die enorm traag werken. Als hij een telefoon als de Moto X zou hebben zou dit hem erg blij maken en veel geld en gedoe schelen(ook mij veel gedoe schelen, want raad eens wie weer alle gegevens mag overzetten/telefoon 100x resetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Mijn allerliefste moeder zeker weten!
Als er 1 iemand het verdient, dan is zij het wel (zou ze trouwens helemaal te gek vinden want onlangs heb ik haar op Facebook geholpen en begint precies verslaafd te worden)!
Liefst Bamboo uitvoering als het enigszins kan want ze houdt erg van zo'n planten in huis en tuin! :P
Bij deze ook nog persoonlijk gedichtje voor haar om erbij te steken (mocht het geluk wat meezitten natuurlijk):

Jouw steun en toeverlaat...
Daarvoor ben ik je dankbaar

Je woorden van troost als ik verdrietig ben...

Je vertrouwen waardoor ik langzaam terug mijn leven kan opbouwen...

Je begrip dat ik mezelf kan/mag zijn...

Je hand als ik dreig te vallen die me opvangt...

Vriendschap is zo mooi maar veelal onbereikbaar
Toch vond ik in jou oprechte vriendschap

Ik ben dan wel anders maar ondanks alles begrijpen wij elkaar
In goede en kwade dagen dan nog wel
Daarvoor ben ik je eeuwig dankbaar O+

Groetjes,
Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn zusje, omdat zij een relatief oude samsung telefoon heeft die allemaal gebreken vertoont. waaronder dat ze geen applicaties meer kan installeren. het zou leuk zijn als ze nu ook een goede telefoon kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Laatst online: 26-06 14:37
Ik nomineer mijn broertje Dzemal. Inmiddels is hij al op de leeftijd gekomen dat het hip is om als tiener zijnde een peperdure smartphone te hebben. Iets waar ik alleen maar van kon dromen toendertijd. Hopelijk krijg ik de kans om op deze manier zowel zijn droom, als hetgeen waar ik ooit zelf van droomde op zijn leeftijd, te doen uitkomen. Hij zit nu namelijk met een oude Samsung opgescheept.

[ Voor 8% gewijzigd door Indir op 08-12-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davido_NL
  • Laatst online: 02-08 01:12
Ze heeft al een telefoon,
Maar die is iets wat te "gewoon",
Een Samsung E1200 is namelijk niet meer van deze tijd,
Daarom wordt het tijd voor een afscheid,
Zelf heb ik een One M8,
En daar kan meer mee had ze zich bedacht,
Nu voelen jullie het waarschijnlijk al aankomen,
Daardoor is er een nieuwe gebruiker bijgekomen,
"Facebook-en kan namelijk ook!",
Zodat er iedere keer een Facebook berichtje opdook,
Facebook-en tot in de late uren,
"Hoelang gaat het nog duren?",
Het is mij dus inmiddels wel duidelijk,
Een eigen smartphone wordt het uiteindelijk.

Hopelijk zegt dit genoeg,
Dat ik deze nominatie niet afsloeg,
Daarom nomineer ik mijn vriendin,
En is een Moto X een zeker niet te min!
Misschien komt een smartphone dan toch wat dichterbij,
En stiekem, maakt me die gedachte ook een klein beetje blij.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.