Op maandag 18 juni 2001 00:31 schreef Flamez het volgende:
[..]
mwoahahahaaa
jij denkt dat Bush een aardige man is en de verkiezing eerlijk heeft gewonnen en noemt mij dan dom en naïef

Ja, ik vindt als iemand artikelen van aderen ebij haald (voornamelijk van anti-bush sites) en deze dan ongegrond geloofd dat je inderdaad raar bezig bent.
En al helemaal als je mensen met hun ouders gaat of met hun zus en weet ik veel wie gaat vergelijken, zoals ik al heb gezegt kijk over 4 jaar en oordeel DAN.
[..]
nou.. doe je best en kom jij dan eens met positieve voorbeelden..
De Tax-cuts nou daar worden de meeste amerikanen wel vrolijk van hoor.
Kom hier over vier jaar nog maar eens op terug dan kun je oordelen.
ze hebben jarenlang met die gasten gesproken, ze geld en wapens gegeven,gifgassen aan ze verkocht, ze aan de macht geholpen
om ze vervolgens te bombarderen
enigzins wel logisch dat die gasten niet meer met ze willen praten, lijkt me niet dat nog ze enig vertrouwen hebben in wat de VS hun beloofd

, ja tuurlijk.
een bedreiging voor een Navo lidstaat is een bedreiging voor alle Navo lidstaten , daar is het een bondgenootschap voor
Bondgenoten steunen elkaar ook en RESPECTEREN de keuzes van anderen, zoals het Amerikaanse volk dat voor Bush heeft gekozen, en wanneer zij het niet eens zijn dan moeten ze het tegen ELKAAR zeggen en dat doen ze niet.
Wanneer heel de wereld gewoon met zijn allen nee zeggen dan piept Amerika wel anders, maar dat durven we niet en DAN vindt ik dat je niet moet zeuren.
achja wat maakt het ook uit dat de aarde met 5 graden verwarmd en de zeespiegel met een paar meter stijgt
nouja zuidholland loopt dan onder water .. boeie...
nee lekker gewoon miljarden uitgeven aan een totaal nutteloos schild ipv. investeren in Groene energie
Op zondag 17 juni 2001 23:59 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Geen enkel land houd zich aan die afspraak (Nederland gebruikt dit jaar ook alweer ruim 6% meer stroom)
Zoals u ziet houd Nederland zich ook niet aan het verdrag, maar ja ik zie geen tread :
Wim Kok.
Ik wil je hier alleen maar mee zeggen dat als een van de grootste landen in de wereld iets doet dat dan iedereen begint te zeuren,en ik vindt dat zoverre onterecht omdat we wel zeiken maar niks doen.
[..]
Bush heeft als gouverneur van texas 112 executies op zijn naam staan die hij persoonlijk heeft ondertekend en daar zaten ook een paar onschuldige bij.
maar omdat andere er meer dood maken zijn volgens jou die van hem niet erg ?
Ik ben geen fanatiek tegenstander van de dood straf nee, maar in China maken ze je koud omdat je iets verkeerd zegt en in amerika als jij het OK vindt als iemand die een persoonlijke oorlog tegen amerika heeft 168 mensen vermoordt (het zal je familie maar wezen die op excursie was) gewoon levenslang zou moeten krijgen, ja ok.
En Bush ziet dit bepaald niet zo en zo hebben andere gouveneurs ook veroordelingen op hun naam staan maar hier heb je het natuurlijk niet over he.
[..]
integendeel...
Bush handel met Nazi's is een feit ( heb ik in m'n vorige reply al aangetoond )
Bush/CIA wapen/drugs handel met terroristische staten is een feit ( zie oa. Iran/contra schandaal,watergate, noriega ,etc. )
dat mehmet ali agca is getraind door CIA agent Frank Terpil is een feit
dat Bush antisemitisch/ anti katholiek is, is een feit
Papa Bush zal inderdaad wel stoute dingen hebben gedaan, en zoon zal ook geen lieverdje zijn maar een staatshoofd moet geen mietje zijn.
Maar WAT heeft dat met zijn zoon te maken?????????
Of gaan we terug naar de middel-eeuwen waar we de hele familie gaan iuitroeien omdat ze iets gedaan hebben

, jongens kom op zeg
en hier is de volgende bijbel passage wel van op toepassing
[..]
[..]
tja als atheïst zul je daar inderdaad weinig waarde aan hechten
doet me wel afvragen waarom jij dan zonodig Bush ( als zgn christen ) wilt steunen
Leven we in de middeleeuwen of zo ?????
nou ok ik doe ook mee : "ALLE KETTERS DE BRANDSTAPEL OP"

vandaag de dag zijn er minder ongelovigen dan gelovigen beste jongen "wake up and smell the world".
Dit is toch helemaal niet relevant als iemand gelovig is of niet het is je eigen keuze.
zoals ?
zoek het na zou ik zeggen
Nee daar gaat het niet om, jij zegt wanneer de naam bush betrokken is bij een moord (die lijst van mensen van jou) dat hij het dan ook gedaan heeft.

en dat is dan dus geen feit
kijk maar
en dan hebben we het nog niet over zijn Familie
- die rijk is geworden aan oa. handel met Nazi duitsland
- die geld verdient aan Drugs handel uitgevoerd door de CIA
- die regelmatig tegenstanders uit de weg ruimd
zoals oa..
En dan die lijst
Dit noem je een feit, maar in die hele lijst staat er niet EEN keer in Bush heeft de man vermoord en/of opdracht gegeven naar, laat staan VEROORDEELD.
Het is dus allemaal GESPECULEER.
nee zijn tax cuts/refunds en defense shield zijn lekker voor de economie

Nee
In ieder geval jij vindt dat bush een *ikel is en ik vindt dat dat nog te bezien valt, ff een ding duidelijk ik ben zeker geen voor/tegenstander van hem.
Ik windt me alleen op over de kortzichtigheid over bush, iedereen zegt maar wat een eikel blablabla en gaan dan alles uit hun verleden opscheppen en hem enzijn familie zwart maken.
Zielig vindt ik dat al die plaatjes enzo maar ja.
Ga maar eens wat over die Gore na kijken of je hem dan ook nog zo aardig vindt.
o ja,
Op maandag 18 juni 2001 00:35 schreef morgoth het volgende:
Hierbij een dikke waarschuwing voor kingofrnr (or whatever) wegens het extreem flamen jegens flamez en het heel irritant z'n tekst in bold schrijven.
Chill mensen.
[..]
En iedereen tegen Bush is niet erg he vriend, nou als je zo oprecht bent haal me er dan maar van af.
Maar ik vindt het wel heel erg dom van je als mensen iemand af lopen te z*iken en je doet niks en ik ga eens ff flamez afz*iken omdat ik het niet met hem eens ben, en ik gebruik gewoon zijn zelfde soort werkwijze kwa teksten en je gaat dan alleen mij persoonlijk bedreigen, nou aplaus voor jou hoor big bad moderator.
nou mensen tot ziens hoor