Toon posts:

George W. Bush

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 03:04 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Wat kan het je schelen :?
ohw dus jij vind het blijkbaar niet erg dat de Familie Bush de wereld gevaarlijker maakt dan nodig is ? :?
Dan verhuis je toch lekker naar de US en vraag het staatsburgerschap aan en stem je op de Communisten :?
zoals je weet heeft stemmen daar geen zin meer

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-01 19:24
Op woensdag 13 juni 2001 16:34 schreef Xoverride het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat er meer achter het raketschild zit dan we allemaal denken/weten.

behalve de wapenwedloop ed... kan er meer achter zitten, vraag me niet wat maar ik hou alle opties open.
Tegen marsmannetjes ? :)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 15:23 schreef Flamez het volgende:

[..]

ohw dus jij vind het blijkbaar niet erg dat de Familie Bush de wereld gevaarlijker maakt dan nodig is ? :?
[..]
nou ik vind niet dat de familie Bush de wereld gevaarlijker maakt, Bush doet inderdaad wat aan het leger omdat de USA GEEN zin hebben om geconfronteerd te worden met een veel machtige tegenstander zoals Nederland dat is gebeurt met Nazi-Duitsland maar dan in de vorm van China *D

[..]
Oh ? ik heb toch echt Bush gestemd en hij heeft gewonnen dus het heeft wel degelijk zin *D

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 15:50 schreef eXistenz het volgende:

[..]

Tegen marsmannetjes ? :)
inderdaad.. volgens het disclosure project
is dat het eigenlijke doel van het schild

ufo's kunnen nu namelijk nog ongestoord onze atmosfeer in en uitvliegen
en de VS ( controlefreaks dat ze zijn ) willen daar iets tegen kunnen doen ..

persoonlijk denk ik dat die poging 'Futile' is aangezien er voorvallen bekend zijn en er dus aanwijzingen zijn dat ufo's onze technologieën heel simpel uit kunnen schakelen..

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online

[..]

Wat doet hij dan om de wereld gevaar te brengen ???????
Jongens jongens wat lopen we nou allemaal uit ons nek te zwammen, straks gaan we nog zeggen dat Mister Citybomber een toffe peer is en Bin Laden (geen idee hoe je het schrijft) een wereld-bevrijder is.
Ik kan er met hoofd gewoon niet bij dat mensen Bush de Anti-christ noemen, maar ja er lopen wat rare mensen rond.
[..]

En waarom heeft stemmen daar geen zin ???
Als dat geen nut heeft dan zou er nooit zo'n strijd tussen Gore en Bush zijn geweest.
Jij bent zeker zo'n persoon dat hier ook niet gaat stemmen omdat JIJ denkt dat het geen nut heeft.
Weet je uberhaupt wel hoe het kies-systeem daar werkt?

Ik vindt het gewoon een beetje jammer dat er mensen af lopen te geven op Bush en daarvoor de meest loze argumenten gebruiken.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nosob.com/6thsence.jpg

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 16:35 schreef Flamez het volgende:
[afbeelding]
Wat zegt dat plaatje nou :?

ik kan ook zo'n plaatje met jou foto erop maken maar ben jij dan "dom" :?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 16:25 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Wat doet hij dan om de wereld gevaar te brengen ???????
:? lees je de rest van de reply's wel ?
Jongens jongens wat lopen we nou allemaal uit ons nek te zwammen, straks gaan we nog zeggen dat Mister Citybomber een toffe peer is en Bin Laden (geen idee hoe je het schrijft) een wereld-bevrijder is.
meneer de city bomber McVeigh ( voormalig beroepssoldaat en werknemer bij een electronica bedrijf met defensie contracten )
heeft nogal wat bizarre statemends gemaakt waarin hij oa beweerde onder invloed te zijn geweest van mindcontrol
dat maakt hem ,wat wel bekend staat als, een 'manchurian candidate'
geen wonder dat Bush niet kon wachten met het zo snel mogelijk uit voeren van zijn executie
Ik kan er met hoofd gewoon niet bij dat mensen Bush de Anti-christ noemen, maar ja er lopen wat rare mensen rond.
Financiering van Hitler, aanslag laten plegen op de paus, landen aanzetten tot oorlog
nou ook niet echt een heilige hè ?
En waarom heeft stemmen daar geen zin ???
duh |:(
omdat Gore 400.000 stemmen meer had dan Bush
en in Florida bleek dus na de Recount dat Gore daar 20.000 stemmen meer had dan Bush
Jij bent zeker zo'n persoon dat hier ook niet gaat stemmen omdat JIJ denkt dat het geen nut heeft.
:? wat dat ermee te maken heeft ontschiet me even..
maar uit m'n reply's lijkt het me duidelijk dat ik juist iemand ben die wel stemt
Weet je uberhaupt wel hoe het kies-systeem daar werkt?
ehm ja maar dat heeft er ook weinig mee te maken aangezien er via rechtzaken geprobeerd is het kiessysteem en daarbij horende rechten onderuit te halen
wat dus ook gelukt is dankzij een Republikeinse rechter en een 9 tallige jury die bestond uit 7 republikeinen en maar 2 democraten
Ik vindt het gewoon een beetje jammer dat er mensen af lopen te geven op Bush en daarvoor de meest loze argumenten gebruiken.
nou ik wil jou mijn 'loze' argumenten wel eens zien weerleggen dan..

• Niet online
Op zondag 17 juni 2001 16:47 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Wat zegt dat plaatje nou :?

ik kan ook zo'n plaatje met jou foto erop maken maar ben jij dan "dom" :?
ik neem aan dat hij dat ook bedoeld >:)

Verwijderd

Alleen al het idee dat Bush in Amerika de scepter zwaait is al verschikkelijk! Alleen dankzij dat stomme stelsel in Amerika is hij gekozen. Die districten werken daar zo vaag dat je met een minderheid toch kan winnen (en dat noemen ze democratie= het volk heeft de macht!). Hij beschouwd alles wat de democraten gedaan hebben als een zaak van een ander terwijl Clinton uit naam van de Amerikanen had gesproken en niet uit naam van de democraten. Ik snap niet dat zo'n iemand president kan worden. :( als het zo door gaat komt morgen de zon uit het westen :? !

• Niet online
Op vrijdag 15 juni 2001 16:59 schreef Flamez het volgende:
ehm morgoth.. wij flamen niet tegen bush

wij belichten enkel zijn positieve en minder positieve kanten

maarja we kunnen allemaal zo snel geen positieve kanten van hem bedenken..
Dat komt omdat je die niet WIL zien want je hebt vooroordelen (net als rasisten) over Bush en daarom ga jij hem en zijn familie afkraken dus JIJ en de rest zijn niet erg objectief.
omdat
- hij een staatsgreep heeft gepleegd
:?
- binnen een week na zijn benoeming Bagdad bombardeerd
Ja is waar, maar praten met die gasten werkt niet echt, of wel??????????
- hij ons weer de koude oorlog in helpt
Ik heb nog niemand gehoord die dreigingen tegen Nederland heeft gemaakt.
- hij internationale verdragen verbreekt
Hij heeft het kyoto akkoord verbroken en dat was het, en het akkoord is pas vanaf 97 van pas en was al gedoemd om te mislukken beste jongen, want je kunt die uitstoot nou eenmaal niet zo snel verminderen (jaa jongens en meisjes het akkoord gaat over uitstoot)of je moet teveel investeren en dat is weer niet goed voor de economie.
- hij met al zijn executies eigenlijk een massa moordenaar is
:Z Stom naïeve jongen, gemiddeld worden er 65 personen per jaar vermoord in america ter dood veroordeeld, en het veroordelen doen de rechters en niet bush, tenzij er een uitzondering is (hij is uiteidelijk de hoogste rechts-instantie in Amerika).
Dus dan is iedere President van Amerika een moordenaar, de term MASSA is ook zeer overdreven want 65 is niet echt een massa.
Daarintegen zijn er ook nog eens landen die veer meer mensen ter dood veroordelen zoals china met 3000 per jaar.
Dus ga na voor dat je wat zecht jochie

PS.
jaja ik lees ook de metro :)
en dan hebben we het nog niet over zijn Familie

- die rijk is geworden aan oa. handel met Nazi duitsland
- die geld verdient aan Drugs handel uitgevoerd door de CIA
- die regelmatig tegenstanders uit de weg ruimd
:? Stomme boer dat je er bent alles wat je hier als argument aangeeft is speculatief en zijn dus geen feiten.
Nou we kunnen het zien voordat hij naar G8 gaat, hij gaat langs de paus en dan gaat hij hem misschien wel vermoorden :?
Op zaterdag 16 juni 2001 14:17 schreef Flamez het volgende:

[..]

mja.. dat kan inderdaad
daar komt ook de uitdrukking "ogen zijn de spiegels van de ziel" vandaan

en over die voorspelling van de antichrist
ik zag laatst ergens in een winkel een boek dat daar over ging en daarin stond een foto van een beeld die een vrouw had gemaakt en volgens haar zou de volgende Antichrist er zo uitzien..
ik moet zeggen dat ik hem verdacht veel op Bush vond lijken

tevens zijn er voorspellingen ( volgens mij ook van Nostradameus )dat de antichrist uit amerika zou komen

Pa Bush z'n betrokkenheid bij de aanslag op de paus is iig geen goed voorteken

overigens is het mij wel duidelijk geworden dat de familie Bush hun politieke strategieën uit 'mein Kampf' hebben gehaald
:? :? :? :? :?
Jij krijgt van mij het domheids gehalte van 99 (op de schaal van 90)
Ten eerste omdat dat hele voorspellings-gebeuren nep
En ten tweede engelen en demonen bestaan niet
Op zondag 17 juni 2001 03:01 schreef Flamez het volgende:

[..]

of ik in die voorspellingen geloof laat ik even in het midden
maar ik vond het wel interressant om even te vermelden
toch wel een beetje verstandig hoor
ehm dat heb ik niet nodig om 'm af te zeiken hoor..
weet je dat zeker??? want het lijkt er namelijk niet op :?
daar zijn namelijk genoeg andere feiten voor
kijk maar eens een paar postings van mij terug
80% daarvan zijn dus GEEN feiten
[..]

een VS onder Roosenvelt is een andere VS dan onder Bush
en omdat ze ons toen bevrijd hebben moeten we nu maar mee doen met hun paranoia gekweek ?
Wij Kweken het hier
als een terroristische staat de VS wil nuken
dan kan dat ook gewoon dmv van een koffertje het land binnen te smokkelen of bijv. een korte afstands ( die dus niet gestopt word door het space defense shield ) raket vanaf een onderzeeër voor de kust van de VS
en dan vind je het vast leuk om te weten dat landen als libië en Irak hun onderzee vloot verdriedubbelt hebben

FYI was het Bush sr. die als hoofd van de CIA figuren als Khadaffi, Saddam Hussein,Manuel Noriega en Osama Bin Laden , etc aan de macht hebben geholpen
alle risico landen hebben we aan de CIA en dus Bush te danken
Gewoon weer speculatief
vind je niet dat ze al genoeg schade hebben aangericht ?
[..]

of een land vriendelijk of vijandig is kan veranderen met een verkiezingsuitslag
en dat geld ook voor de VS
hee daar heb je gelijk in

En voor de rest heb je het over marsmannetjes gehad enzo erg interesant, vervolgens heb je het erover dat hij de economie naar beneden gaat helpen ofzo.
Nou bush was dat niet echt van plan daarvoor wil hij van kyoto af.
Maar voor de rest praat je wel mooi een hele hoop hete lucht en je laat zien dat het gemiddelde IQ van de nedelander niet al te hoog ligt.
Laat bush nou maar eerst eens zijn best doen en kijk over 4 jaar en oordeel DAN

[edited by morgoth]
Ik heb even de hele irri bold tagjes weggehaald

Verwijderd

kijk ...als je een afspraak maakt over wat verdrag moet je die nakomen maar hij kiest duidelijk voor de industrie van het land.......en houd daar bij niet rekening met de toekomstvan het land en van de wereld.....!!!!

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 23:51 schreef Liam het volgende:
kijk ...als je een afspraak maakt over wat verdrag moet je die nakomen maar hij kiest duidelijk voor de industrie van het land.......en houd daar bij niet rekening met de toekomstvan het land en van de wereld.....!!!!
Geen enkel land houd zich aan die afspraak (Nederland gebruikt dit jaar ook alweer ruim 6% meer stroom)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 20:04 schreef KingOfRnR het volgende:
Stom naïeve jongen, Stomme boer dat je er bent, Jij krijgt van mij het domheids gehalte van 99 (op de schaal van 90), je laat zien dat het gemiddelde IQ van de nedelander niet al te hoog ligt.
mwoahahahaaa :D :z

jij denkt dat Bush een aardige man is en de verkiezing eerlijk heeft gewonnen en noemt mij dan dom en naïef :? :D
Dat komt omdat je die niet WIL zien want je hebt vooroordelen (net als rasisten) over Bush en daarom ga jij hem en zijn familie afkraken dus JIJ en de rest zijn niet erg objectief.
nou.. doe je best en kom jij dan eens met positieve voorbeelden..
Ja is waar, maar praten met die gasten werkt niet echt, of wel?
ze hebben jarenlang met die gasten gesproken, ze geld en wapens gegeven,gifgassen aan ze verkocht, ze aan de macht geholpen
om ze vervolgens te bombarderen
enigzins wel logisch dat die gasten niet meer met ze willen praten, lijkt me niet dat nog ze enig vertrouwen hebben in wat de VS hun beloofd
Ik heb nog niemand gehoord die dreigingen tegen Nederland heeft gemaakt.
een bedreiging voor een Navo lidstaat is een bedreiging voor alle Navo lidstaten , daar is het een bondgenootschap voor
Hij heeft het kyoto akkoord verbroken en dat was het, en het akkoord is pas vanaf 97 van pas en was al gedoemd om te mislukken beste jongen, want je kunt die uitstoot nou eenmaal niet zo snel verminderen (jaa jongens en meisjes het akkoord gaat over uitstoot)of je moet teveel investeren en dat is weer niet goed voor de economie.
achja wat maakt het ook uit dat de aarde met 5 graden verwarmd en de zeespiegel met een paar meter stijgt
nouja zuidholland loopt dan onder water .. boeie...
nee lekker gewoon miljarden uitgeven aan een totaal nutteloos schild ipv. investeren in Groene energie
gemiddeld worden er 65 personen per jaar vermoord in america ter dood veroordeeld, en het veroordelen doen de rechters en niet bush, tenzij er een uitzondering is (hij is uiteidelijk de hoogste rechts-instantie in Amerika).
Dus dan is iedere President van Amerika een moordenaar, de term MASSA is ook zeer overdreven want 65 is niet echt een massa.
Daarintegen zijn er ook nog eens landen die veer meer mensen ter dood veroordelen zoals china met 3000 per jaar.
Bush heeft als gouverneur van texas 112 executies op zijn naam staan die hij persoonlijk heeft ondertekend en daar zaten ook een paar onschuldige bij.
maar omdat andere er meer dood maken zijn volgens jou die van hem niet erg ?
alles wat je hier als argument aangeeft is speculatief en zijn dus geen feiten.
integendeel...

Bush handel met Nazi's is een feit ( heb ik in m'n vorige reply al aangetoond )
Bush/CIA wapen/drugs handel met terroristische staten is een feit ( zie oa. Iran/contra schandaal,watergate, noriega ,etc. )
dat mehmet ali agca is getraind door CIA agent Frank Terpil is een feit

dat Bush antisemitisch/ anti katholiek is, is een feit
Can a Jew Go to Heaven? George W. Bush Answered "No" in 1994

Bush joked to reporters about his '94 answer a year or so ago, prior to a trip to the Middle East. According to stories in the Austin American-Statesman, he told reporters that he planned to stop in Israel and tell the Jews they were all going to hell. An exchange of messages between Bush and the Jewish Anti-Defamation League followed

In the fall of 1988, Vice President Bush had to fire several neo-Nazis and anti-Semites from his Presidential campaign. The scandal erupted when Washington Jewish Week and other media outlets discovered that the Bush campaign harbored well known neo-Nazis, including Jerome Brentar, a holocaust revisionist who claims that the Nazis never deliberately gassed victims of the Holocaust, and Akselis Mangulis, who was involved in the SS-influenced Latvian Legion during World War II.8 George W. Bush, the campaign's hatchet man, fired the Nazis.... After the election, four of these came back to work for the Republican Party according to USA Today. (Old Nazis, The New Right And The Republican Party by Russ Bellant. Boston, MA; South End Press, 1991.)...In September of 1999, when many Republicans were calling for Pat Buchanan to resign from the Party for his seeming affection for Hitler and criticism of the US actions during World War II, the presidential front-runner remained silent."

Although the AP reports George W. Bush was warned in advance of going there, Bush did not repudiate Bob Jones University's blatantly anti-Catholic position when asked to do so in last week's debate which took place the day after the visit. When Alan Keyes called Bush's attention to the school's "religious bigotry and racial bigotry," Bush choose to ignore the question of religious bigotry. A campaign spokesperson has said Bush gave the speech there for the anticipated votes, and Bush, himself, decried the school's racist policies during the debate, but he never said anything about its equally well known anti-Catholic attitudes. In last Tuesday's New York Times columnist Bob Herbert reports a conversation he recently had with a representative of the school.

"The former head of the university, Bob Jones Jr., engaged in an astonishing series of attacks on Catholics in the 1980's, asserting that "all the popes are demon-possessed" and that Pope John Paul II was "the greatest danger we face today." "The papacy," he said, "is the religion of Antichrist and is a satanic system."
en hier is de volgende bijbel passage wel van op toepassing
2:9 The one who says he is in the light but still hates his fellow Christian is still in the darkness.
Ten eerste omdat dat hele voorspellings-gebeuren nep
En ten tweede engelen en demonen bestaan niet
tja als atheïst zul je daar inderdaad weinig waarde aan hechten
doet me wel afvragen waarom jij dan zonodig Bush ( als zgn christen ) wilt steunen
80% daarvan zijn dus GEEN feiten
zoals ?
zoek het na zou ik zeggen
En voor de rest heb je het over marsmannetjes gehad enzo erg interesant, vervolgens heb je het erover dat hij de economie naar beneden gaat helpen ofzo.
Nou bush was dat niet echt van plan daarvoor wil hij van kyoto af.
nee zijn tax cuts/refunds en defense shield zijn lekker voor de economie |:(

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Hierbij een dikke waarschuwing voor kingofrnr (or whatever) wegens het extreem flamen jegens flamez en het heel irritant z'n tekst in bold schrijven.

Chill mensen.
Op vrijdag 15 juni 2001 16:59 schreef Flamez het volgende:
ehm morgoth.. wij flamen niet tegen bush
En tegenwoordig blijkbaar ook voor bush :)

• Lordy79
  • Laatst online: 05:23

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 18 juni 2001 00:35 schreef morgoth het volgende:

En tegenwoordig blijkbaar ook voor bush :)
>:) >:)
God bless America...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 02:13 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

>:) >:)
God bless America...
*D

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/ia2/misamanda/pledge.jpg

God Bless The USA
If tomorrow all the things were gone I'd worked for all my life
And I had to start again with just my children and my wife
I'd thank my lucky stars to be livin' here today
Cause the flag still stands for freedom
And they can't take that away

And I'm proud to be an American
Where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
Who gave that right to me
And I'd gladly stand up next to you
And defend her still today.
Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA.

From the lakes of Minnesota to the hills of Tennessee
Across the plains of Texas, from sea to shining sea
From Detroit down to Houston, and New York to LA
Well there's pride in every American heart
And its time we stand and say:

That I'm proud to be an American
Where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
Who gave that right to me
And I'd gladly stand up next to you
And defend her still today.
Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA.

...Lee Greenwood

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 02:40 schreef BAZZA het volgende:

[..]

*D

[afbeelding]

That I'm proud to be an American

...Lee Greenwood
Ik wordt er af en toe misselijk van hoor. Altijd en overal de Amerikaanse vlag en bij elke sport evenement het volkslied zingen. Dat bewijst maar weer dat de VS een enorme geldingsdrang hebben, iets wat wel meer in relatief jonge landen bestaat. Maar goed genoeg offtopic.
Op zondag 17 juni 2001 23:59 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Geen enkel land houd zich aan die afspraak (Nederland gebruikt dit jaar ook alweer ruim 6% meer stroom)
Het kyoto verdrag houd zich primair met CO2 uitstoot bezig. Je kan dus wel meer energie produceren als je maar minder CO2 uitstoot.
Op zondag 17 juni 2001 16:06 schreef BAZZA het volgende:
nou ik vind niet dat de familie Bush de wereld gevaarlijker maakt, Bush doet inderdaad wat aan het leger omdat de USA GEEN zin hebben om geconfronteerd te worden met een veel machtige tegenstander zoals Nederland dat is gebeurt met Nazi-Duitsland maar dan in de vorm van China *D
Mag ik je er aan herinneren dat de VS nooit op het Amerikaanse vasteland is aangevallen en dat de enige oorlog die ooit daar is gevochten de burgeroorlog was. Bovendien IS er geen machtiger leger dan die van de VS. Al hebben ze 0 infanterie waagt nog niemand om hun aantevallen omdat de VS genoeg atoomwapens heeft om deze hele planeet in een andere baan om de zon te positoneren.

ps. Poetin is een goeie gozer hoor ! ;)
Tja korte termijn politiek over 30 jaar is de olie op ook in Alaska. En dan ? Waar gaan we dan onze energie vandaan halen ?

Bush mag dan wel voor de hoeksteen van Amerika zijn, het gezin maar ondertussen zuipen ze dochters zich HELEMAAL klem. Ok vrijwel iedere minderjarige doet het maar ZO lam zuipen dat je helemaal van de wereld af bent terwijl je vader president is >:).

Ik ben er van overtuigd dat Bush nog een keer op zn bek gaat als er ff geen adviseur in de buurt is. Het zal wel geen WOIII tot gevolg hebben maar het zal wel weer lachen zijn :D

Verwijderd

Het broeikas-geneuzel is hier niet van toepassing,
dat is één groot hyprociet gezeur... :(

Verwijderd

okay, ff recapituleren, het probleem dat veel mensen hebben met bush
- hij is in hun ogen niet democratisch gekozen.
-hij lost problemen nogal pragmatisch en daarmee nogal 'lomp' op.
- hij is president van amerika en daarmee in onze ogen verantwoordelijk voor de doodstraf daar.
- hij is niet meegaand genoeg t.o.v. andere wereldleiders (china, rusland, de hele milieutop).

Dan wil ik niet gaan flamen om met persoonlijke argumenten te komen als "hij is dom" en dat zijn familie fout was.
was dat het ongeveer?

Verwijderd

Bush Inaugural Theme Song

Don't know much about history.
Don't know much foreign policy
I dont know the names of men I kill,
Or implications of the seats I fill.
But I do know who has paid my way.
For corporate interests and the NRA
What a wonderful world this will be.

Dont know much about ecology.
Cutting trees has always worked for me.
And I dont know about the womens vote,
And I cant think of any bill I wrote.
But there's one thing that I know for sure,
If the rich stay rich and the poor stay poor

I never claimed to be an A student,
But I dont have to be.
If you have deep pockets and sell nuclear rockets
Youre a friend of my family.

Don't know much about air pollution.
Don't know much about the Constitution.
Dont care much for solar energy.
Theres nothing in it for my friends and me.
And if we cant find any on our soil
We can go to war and get more oil, and

Dont know much about the driving rules.
Dont know much about the public schools.
Dont know why the inner cities fail
Why cant folks get dad to pay for Yale?
And if the issues causing you to lose
Are never covered in the evening news,

I never claimed to be an A student,
But I dont have to be.
If you have a brother whos the Florida Governor,
The results no mystery.

Don't know much about history.
Don't know much foreign policy.
Dont know much about the national debt.
I never had to pay one off yet.
But I do know who has paid my way.
For special interests in the USA

• Niet online
Op maandag 18 juni 2001 00:31 schreef Flamez het volgende:

[..]

mwoahahahaaa :D :z

jij denkt dat Bush een aardige man is en de verkiezing eerlijk heeft gewonnen en noemt mij dan dom en naïef :? :D
Ja, ik vindt als iemand artikelen van aderen ebij haald (voornamelijk van anti-bush sites) en deze dan ongegrond geloofd dat je inderdaad raar bezig bent.
En al helemaal als je mensen met hun ouders gaat of met hun zus en weet ik veel wie gaat vergelijken, zoals ik al heb gezegt kijk over 4 jaar en oordeel DAN.
[..]
nou.. doe je best en kom jij dan eens met positieve voorbeelden..
De Tax-cuts nou daar worden de meeste amerikanen wel vrolijk van hoor.
Kom hier over vier jaar nog maar eens op terug dan kun je oordelen.
ze hebben jarenlang met die gasten gesproken, ze geld en wapens gegeven,gifgassen aan ze verkocht, ze aan de macht geholpen
om ze vervolgens te bombarderen
enigzins wel logisch dat die gasten niet meer met ze willen praten, lijkt me niet dat nog ze enig vertrouwen hebben in wat de VS hun beloofd
:? , ja tuurlijk.
een bedreiging voor een Navo lidstaat is een bedreiging voor alle Navo lidstaten , daar is het een bondgenootschap voor
Bondgenoten steunen elkaar ook en RESPECTEREN de keuzes van anderen, zoals het Amerikaanse volk dat voor Bush heeft gekozen, en wanneer zij het niet eens zijn dan moeten ze het tegen ELKAAR zeggen en dat doen ze niet.
Wanneer heel de wereld gewoon met zijn allen nee zeggen dan piept Amerika wel anders, maar dat durven we niet en DAN vindt ik dat je niet moet zeuren.
achja wat maakt het ook uit dat de aarde met 5 graden verwarmd en de zeespiegel met een paar meter stijgt
nouja zuidholland loopt dan onder water .. boeie...
nee lekker gewoon miljarden uitgeven aan een totaal nutteloos schild ipv. investeren in Groene energie
Op zondag 17 juni 2001 23:59 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Zoals u ziet houd Nederland zich ook niet aan het verdrag, maar ja ik zie geen tread : Wim Kok.
Ik wil je hier alleen maar mee zeggen dat als een van de grootste landen in de wereld iets doet dat dan iedereen begint te zeuren,en ik vindt dat zoverre onterecht omdat we wel zeiken maar niks doen.
[..]

Bush heeft als gouverneur van texas 112 executies op zijn naam staan die hij persoonlijk heeft ondertekend en daar zaten ook een paar onschuldige bij.
maar omdat andere er meer dood maken zijn volgens jou die van hem niet erg ?
Ik ben geen fanatiek tegenstander van de dood straf nee, maar in China maken ze je koud omdat je iets verkeerd zegt en in amerika als jij het OK vindt als iemand die een persoonlijke oorlog tegen amerika heeft 168 mensen vermoordt (het zal je familie maar wezen die op excursie was) gewoon levenslang zou moeten krijgen, ja ok.
En Bush ziet dit bepaald niet zo en zo hebben andere gouveneurs ook veroordelingen op hun naam staan maar hier heb je het natuurlijk niet over he.
[..]

integendeel...

Bush handel met Nazi's is een feit ( heb ik in m'n vorige reply al aangetoond )
Bush/CIA wapen/drugs handel met terroristische staten is een feit ( zie oa. Iran/contra schandaal,watergate, noriega ,etc. )
dat mehmet ali agca is getraind door CIA agent Frank Terpil is een feit

dat Bush antisemitisch/ anti katholiek is, is een feit
Papa Bush zal inderdaad wel stoute dingen hebben gedaan, en zoon zal ook geen lieverdje zijn maar een staatshoofd moet geen mietje zijn.
Maar WAT heeft dat met zijn zoon te maken?????????
Of gaan we terug naar de middel-eeuwen waar we de hele familie gaan iuitroeien omdat ze iets gedaan hebben :? , jongens kom op zeg
en hier is de volgende bijbel passage wel van op toepassing
[..]

[..]

tja als atheïst zul je daar inderdaad weinig waarde aan hechten
doet me wel afvragen waarom jij dan zonodig Bush ( als zgn christen ) wilt steunen
Leven we in de middeleeuwen of zo ?????
nou ok ik doe ook mee : "ALLE KETTERS DE BRANDSTAPEL OP" :? vandaag de dag zijn er minder ongelovigen dan gelovigen beste jongen "wake up and smell the world".
Dit is toch helemaal niet relevant als iemand gelovig is of niet het is je eigen keuze.
zoals ?
zoek het na zou ik zeggen
Nee daar gaat het niet om, jij zegt wanneer de naam bush betrokken is bij een moord (die lijst van mensen van jou) dat hij het dan ook gedaan heeft. :? en dat is dan dus geen feit
kijk maar
en dan hebben we het nog niet over zijn Familie

- die rijk is geworden aan oa. handel met Nazi duitsland
- die geld verdient aan Drugs handel uitgevoerd door de CIA
- die regelmatig tegenstanders uit de weg ruimd

zoals oa..

En dan die lijst
Dit noem je een feit, maar in die hele lijst staat er niet EEN keer in Bush heeft de man vermoord en/of opdracht gegeven naar, laat staan VEROORDEELD.
Het is dus allemaal GESPECULEER.
nee zijn tax cuts/refunds en defense shield zijn lekker voor de economie |:(
Nee

In ieder geval jij vindt dat bush een *ikel is en ik vindt dat dat nog te bezien valt, ff een ding duidelijk ik ben zeker geen voor/tegenstander van hem.
Ik windt me alleen op over de kortzichtigheid over bush, iedereen zegt maar wat een eikel blablabla en gaan dan alles uit hun verleden opscheppen en hem enzijn familie zwart maken.
Zielig vindt ik dat al die plaatjes enzo maar ja.
Ga maar eens wat over die Gore na kijken of je hem dan ook nog zo aardig vindt.

o ja,
Hierbij een dikke waarschuwing voor kingofrnr (or whatever) wegens het extreem flamen jegens flamez en het heel irritant z'n tekst in bold schrijven.

Chill mensen.
[..]
En iedereen tegen Bush is niet erg he vriend, nou als je zo oprecht bent haal me er dan maar van af.
Maar ik vindt het wel heel erg dom van je als mensen iemand af lopen te z*iken en je doet niks en ik ga eens ff flamez afz*iken omdat ik het niet met hem eens ben, en ik gebruik gewoon zijn zelfde soort werkwijze kwa teksten en je gaat dan alleen mij persoonlijk bedreigen, nou aplaus voor jou hoor big bad moderator.

nou mensen tot ziens hoor

• Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.whitehouse.gov/president/images/gwb-biopic.jpg

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

KingOfRnR:

Het gaat er niet om dat je voor bush bent, dat is irrelevant. Je hebt een waarschuwing gekregen omdat je loopt te flamen. De opmerkingen die jij maakt kunnen gewoon echt niet door de beugel. Daar komt nog bij dat je hele lappen tekst in bold schrijft, dat is ook niet erg netjes.

Verder wil ik nog even opmerken dat Morgoth jou niet bedreigt heeft. Verspreid aub geen leugens of laster.

Pas dus je taal gebruik aan aan de hier geldende normen, anders zullen wij gedwongen zijn andere maatregelen te nemen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Maar ik vindt het wel heel erg dom van je als mensen iemand af lopen te z*iken en je doet niks en ik ga eens ff flamez afz*iken omdat ik het niet met hem eens ben, en ik gebruik gewoon zijn zelfde soort werkwijze kwa teksten en je gaat dan alleen mij persoonlijk bedreigen, nou aplaus voor jou hoor big bad moderator.
Jongen, ik heb in geen tijden iemand zo onwijs zien flamen als jij. Nu doe je het weer. De waarschuwing van Morgoth was meer dan terecht.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 13:14 schreef Diadem het volgende:
KingOfRnR:

Het gaat er niet om dat je voor bush bent, dat is irrelevant. Je hebt een waarschuwing gekregen omdat je loopt te flamen. De opmerkingen die jij maakt kunnen gewoon echt niet door de beugel. Daar komt nog bij dat je hele lappen tekst in bold schrijft, dat is ook niet erg netjes.

Verder wil ik nog even opmerken dat Morgoth jou niet bedreigt heeft. Verspreid aub geen leugens of laster.

Pas dus je taal gebruik aan aan de hier geldende normen, anders zullen wij gedwongen zijn andere maatregelen te nemen.
Helemaal mee eens.....dat taal gebruik slaat nergens meer op aangezien de discussie..ik stoor mij er ook aan

Verwijderd

...er schijnen hier wel meer bush fanaten rond te surfen op GoT, iemand heeft dit als usericon :

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/276.jpg

:+ :+ :+

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 09:54 schreef PolarBear het volgende:
Het kyoto verdrag houd zich primair met CO2 uitstoot bezig. Je kan dus wel meer energie produceren als je maar minder CO2 uitstoot.

[..]
Ja als je zoals Nederland die energie uit vervuilende centrales in Oost-Europa opkoopt dan zien wij het hier niet maar dan is het nog wel meer vervuilend ;)

[..]
Mag ik je er aan herinneren dat de VS nooit op het Amerikaanse vasteland is aangevallen en dat de enige oorlog die ooit daar is gevochten de burgeroorlog was. Bovendien IS er geen machtiger leger dan die van de VS. Al hebben ze 0 infanterie waagt nog niemand om hun aantevallen omdat de VS genoeg atoomwapens heeft om deze hele planeet in een andere baan om de zon te positoneren.
Zegt Pearl Harbor je iets :?

De US heeft beloftes gedaan aan andere landen (Taiwan/Japan/Nederland) om in te staan voor hun vieligheid en is van plan zich daar aan te houden, dat vind ik nou een GOEDE bondgenoot ;)
We willen niet dat de US hetzelfde doet als Nederland toen bij de Molukken he :?
Verder is de US afhankelijk van import goederen en moet dus de mogelijkheid hebben om die import te kunnen garanderen ook wanneer er bv een oorlog tussen India en China uitbreekt.
Atoomwapens zijn nuttig maar als de tegenstander ze ook heeft hebben ze niet veel zin om te gebruiken als het conflict niet enorm belangrijk is en zullen alleen gebruikt worden als er sprake is van een volledige invasie van de US.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op woensdag 13 juni 2001 13:18 schreef HariZ het volgende:
Bush probeert voorsichtig, maar toch dringend zijn schild erdoor te krijgen bij andere landen. Ik denk dat Bush nog wel vermoord wordt als hij zo doorgaat. Erg? Vind ik niet. Weer een geestelijk zieke gek minder op de wereld...
Bush probeert het voorzichtig? D8 het niet, hij zegt gewoon dat ie het gaat doen, punt uit...

Volgens mij had het niet uitgemaakt wie er aan de macht kwam, Bush of Gore. Allebei zijn het niet echt van die lekkertjes...

We want Clinton back !
We want Clinton back !
:)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Wat vinden jullie nou van Bush en zijn ruimteschild?? (Lekker SF.)
Ik geloof niet dat deze Bush na 4 jaar weer herkozen word, populairiteit is 0,0
Ok dit dit de topic, of niet?????
Samengevat:
Wat vinden jullie van het ruimte schild.

Reply's:
Nou deze gaan over de wildste dingen, er staan plaatjes die Bush belachelijk maken, GEEN PROBLEEM.
KingOfRnR komt langs en replyd eerst even naar iemand die in mijn tread (die gesloten is) had geschreven.
Daarna wijs ik iedereen er op dat ze een beetje raar bezig zijn.

En dan gaan ze op mij in en ik weer op hun en ja hier zat ik een beetje fout want in de GoT-forum regels staat:
Flamewars dragen ook niks bij aan het forum; laat je niet uit je tent lokken. Als een Mod of Admin een (potentiele) flamewar tegenkomt, lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico van een waarschuwing.
Het heeft geen enkele zin om almaar over een kwestie door te bomen als de thread verzandt in eindeloos gelul over wie gelijk heeft; wees dan de verstandigste en laat het erbij.
Maar het feit blijft dat jullie allen een eideloze kruistocht tegen bush maken hier en dat is niet erg aardig.
Het onderwerp was namelijk:
Bush en zijn ruimteschild

en NIET:

Wat vinden jullie van Bush en Bush zijn ruimte-schild en zijn vader en zijn zus enne o ja hebben jullie nog leuke plaatjes over bush en hoe komt de familie bush aan hun geld of post hier je leuke zwartmakende verhaaltjes over bush.

En in de GoT-forum regels staat:
Probeer de discussie ook zoveel mogelijk on-topic te houden.
Wij zullen de laatste zijn die roepen dat het alleen maar over het onderwerp moet gaan waar de thread over gestart is, maar het wil nog weleens voorkomen dat een thread volledig ontspoort en het ineens over iets heel anders gaat.
Open dan een nieuwe, en laat de discussie in die andere voor wat het is.
Maar goed ik zat fout omdat ik Flamez persoonlijk aanviel en hiervoor mijn excuses,
maar ik ben het er nog zeker NIET mee eens dat jullie George W. Bush zomaar zwart lopen te maken, en dan kan je wel zeggen kijk eens wat die allemaal doet dat kan echt niet nou mijn best mensen dan zul je er zelf wat aan moeten doen en het hier niet zomaar rond lopen te blaten.
Maar ja dat zit nou eenmaal in de aard van het mens om machtige mensen proberen te ondermeinen.

o ja
Hierbij een dikke waarschuwing voor kingofrnr (or whatever)
KingOfRnR ---> Elvis Presley misschien ooit van gehoord?

Geef mij een waarschuwing en maak geen spot met mijn naam.

De Groeten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 16:33 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nee Kok doet menig vrouwen hard sneller kloppen :+ ?
Dat zeg ik ook niet maar die bush hebben we het nu over :)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:35 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Ok dit dit de topic, of niet?????
Samengevat:
Wat vinden jullie van het ruimte schild.

Reply's:
Nou deze gaan over de wildste dingen, er staan plaatjes die Bush belachelijk maken, GEEN PROBLEEM.
KingOfRnR komt langs en replyd eerst even naar iemand die in mijn tread (die gesloten is) had geschreven.
Daarna wijs ik iedereen er op dat ze een beetje raar bezig zijn.

En dan gaan ze op mij in en ik weer op hun en ja hier zat ik een beetje fout want in de GoT-forum regels staat:
[..]

Maar het feit blijft dat jullie allen een eideloze kruistocht tegen bush maken hier en dat is niet erg aardig.
Het onderwerp was namelijk:
Bush en zijn ruimteschild

en NIET:

Wat vinden jullie van Bush en Bush zijn ruimte-schild en zijn vader en zijn zus enne o ja hebben jullie nog leuke plaatjes over bush en hoe komt de familie bush aan hun geld of post hier je leuke zwartmakende verhaaltjes over bush.

En in de GoT-forum regels staat:
[..]

Maar goed ik zat fout omdat ik Flamez persoonlijk aanviel en hiervoor mijn excuses,
maar ik ben het er nog zeker NIET mee eens dat jullie George W. Bush zomaar zwart lopen te maken, en dan kan je wel zeggen kijk eens wat die allemaal doet dat kan echt niet nou mijn best mensen dan zul je er zelf wat aan moeten doen en het hier niet zomaar rond lopen te blaten.
Maar ja dat zit nou eenmaal in de aard van het mens om machtige mensen proberen te ondermeinen.

o ja
[..]

KingOfRnR ---> Elvis Presley misschien ooit van gehoord?

Geef mij een waarschuwing en maak geen spot met mijn naam.

De Groeten
Elvis presley -------> never heard of
o ja wat heb die met bush te maken....?
is Elvis ook onderdeel van het raketschild???
:r

• Niet online
Op maandag 18 juni 2001 14:22 schreef BAZZA het volgende:

Sorry Pearl Harbor ligt op Hawai ;)

• Liam
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

liam (niet ikke) jij moet ff leren lezen,
kingofrnr wees er alleen maar op waar zijn naam over gaat omdat de mod er whatever achter zetten, dat staat helemaal los van alles wat daarvoor is gezegt, en ik ben nou eigenlijk wel benieuwd wat de reactie is van o.a. de mods en de rest die hier allemaal liep te posten, want zoals ik het nu zie heeft de king wel ergens een punt mensen.

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 14:22 schreef BAZZA het volgende:

Pearl Harbour is idd niet op het Amerikaanse vasteland.
De US heeft beloftes gedaan aan andere landen (Taiwan/Japan/Nederland) om in te staan voor hun vieligheid en is van plan zich daar aan te houden, dat vind ik nou een GOEDE bondgenoot ;)
Nederland = Lid van de NAVO, de VS en Nederland hebben beide een verdrag ondertekend tot wederzijdse verdediging dus ze "moeten" wel.
Japan mag maar een kleine zelfverdedigings force houden na de 2e WO. De VS heeft belooft om ze te beschermen.
We willen niet dat de US hetzelfde doet als Nederland toen bij de Molukken he :?
Sorry die vat ik ff niet.
Atoomwapens zijn nuttig maar als de tegenstander ze ook heeft hebben ze niet veel zin om te gebruiken als het conflict niet enorm belangrijk is en zullen alleen gebruikt worden als er sprake is van een volledige invasie van de US.
Atoomwapen nuttig. Tja om de wereld te verneuken nu ja. Rusland moet via verdragen en geldgebrek zijn kernwapen slagkracht verminderen terwijl Amerika de rakketten update. Nieuwe richtsystemen, motoren, kernkoppen etc. De koude oorlog was gebaseerd op MAD en die situatie is er niet meer.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 22:31 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Pearl Harbour is idd niet op het Amerikaanse vasteland.
[..]
Duh :+ maar een aaval op een eiland moet beschouwd worden als een aanval van US grondgebied ;)
[..]
Nederland = Lid van de NAVO, de VS en Nederland hebben beide een verdrag ondertekend tot wederzijdse verdediging dus ze "moeten" wel.
Japan mag maar een kleine zelfverdedigings force houden na de 2e WO. De VS heeft belooft om ze te beschermen.
[..]
Ja herinner jij je de belofte van Nederland aan de molukken en Guinea nog ? daar heeft Nederland zich NIET aan gehouden bij de invasie van de Indonische troepen ;(
De US houd zich wel aan hun afspraken, dat vind ik een goede zaak ;)
[..]

Atoomwapen nuttig. Tja om de wereld te verneuken nu ja. Rusland moet via verdragen en geldgebrek zijn kernwapen slagkracht verminderen terwijl Amerika de rakketten update. Nieuwe richtsystemen, motoren, kernkoppen etc. De koude oorlog was gebaseerd op MAD en die situatie is er niet meer.
Rusland heeft nog voldoende kernwapens en de US verminderd ze nu ook (heeft er toch zat) maar de Chinezen ontwikkelen wel hun kernwapen enorm hard momenteel terwijl de US nog amper geld in nieuwe research stopt ;)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:48 schreef Liam het volgende:

[..]

Elvis presley -------> never heard of
o ja wat heb die met bush te maken....?
is Elvis ook onderdeel van het raketschild???
:r
Nou daar heeft Flamez vast wel wat bewijzen van ;)
Of misschien heeft Bush zijn family Elvis wel laten ombrengen :D

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 22:55 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Duh :+ maar een aaval op een eiland moet beschouwd worden als een aanval van US grondgebied ;)
[..]
VASTELAND !!!!!
Rusland heeft nog voldoende kernwapens en de US verminderd ze nu ook (heeft er toch zat) maar de Chinezen ontwikkelen wel hun kernwapen enorm hard momenteel terwijl de US nog amper geld in nieuwe research stopt ;)
Yeah right geen geld meer in nieuwe ontwikkelingen ... Ben jij generaal op het Pentagon ofzo dat he dat weet.....

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:01 schreef PolarBear het volgende:
[..]

Yeah right geen geld meer in nieuwe ontwikkelingen ... Ben jij generaal op het Pentagon ofzo dat he dat weet.....
Nou dat heeft wienig zin he ;)

Ze kunnen nu al raketten tot op de meter nauwkeurig ergens op richten en ze kunnen al de hele wereld bereiken :9~

Veel meer hoeft er niet aan te gebeuren he :?

Of misschien een leuk kleurtje aan zo'n raket geven....

• PolarBear
  • Niet online
Atoomwapens op de meter nauwkeurig richten heeft echt nut bedacht ik me net ! >:)

Maar stilstand is achteruitgang er kan altijd wel wat verbeterd worden.

maar goed back on-topic

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 22:55 schreef BAZZA het volgende:
De US houd zich wel aan hun afspraken, dat vind ik een goede zaak ;)
Aan welke afpsraken houden ze zich dan?
Kyoto? Nee. ABM? Nee.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 23:58 schreef hybridz het volgende:

[..]

Aan welke afpsraken houden ze zich dan?
Kyoto? Nee. ABM? Nee.
Kyoto ? Dat zijn geen belangrijke startegische afspraken ;)

Die ABM afspraken waren met de Sovjetunie die zich er zelf ook nooit aan heeft gehouden (met hun eigen mini raket schildje maar de VS doet het gewoon open en bloot op CNN)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:03 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Kyoto ? Dat zijn geen belangrijke startegische afspraken ;)
Afspraken zijn afspraken. En Kyoto was een zeer belangrijke afspraak.
Die ABM afspraken waren met de Sovjetunie die zich er zelf ook nooit aan heeft gehouden (met hun eigen mini raket schildje maar de VS doet het gewoon open en bloot op CNN)
Als Rusland het ABM verdrag had geschonden had Amerika daar wel meer ophef over gemaakt. Dan had Amerika het verdrag zonder problemen kunnen opheffen.

Amerika heeft nu ook een klein raketschild, net als Rusland. Dat is een redelijk simpel systeem dat raketten op de conventionele manier uit de lucht schiet. Dat is allemaal vast gelegd in het ABM-verdrag:
The Treaty permits each side to have one limited ABM system to protect its capital and another to protect an ICBM launch area. The two sites defended must be at least 1,300 kilometers apart, to prevent the creation of any effective regional defense zone or the beginnings of a nationwide system.
Een groot raketschild zoals Amerika nu van plan is dus niet toegestaan. Zolang dat verdrag bestaat kan Amerika dus ook geen raketschild in gebruik nemen, maar Bush zou Bush niet zijn als hij daarom niet het verdrag simpelweg eenzijdig opzegt.

Verwijderd

Als Rusland niet akkoord gaat met de ontbinding van het ABM krijgen ze simpel weg geen steun meer van de US en dat weten de Russen ook wel dus het gaat ze het er niet om dat ze het ABM willen behouden maar wat daar tegenover staat ;)

Mijn voorspelling:
(ben nog net niet helderziend :P )

Over 20 jaar zit Rusland bij de NATO *D

Verwijderd

Bush gaat idd dat ABM verdrag aan de kant schuiven, want volgens hem is het verouderd
en niet meer geldig omdat de soviet unie, waarmee het afgesloten is, niet meer in die hoedanigheid bestaat..

Bush heeft trouwens ook een wet ongedaan gemaakt die 'political assasinations' verbied..
3 maal raden waar dat goed voor is

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:48 schreef Flamez het volgende:
Bush heeft trouwens ook een wet ongedaan gemaakt die 'political assasinations' verbied..
3 maal raden waar dat goed voor is
Oh shit Flamez ! ze komen je halen :P

Kijk dus maar uit voor mannen in het zwart met Amerikaanse accenten :+

Verwijderd

[Amazing discoveries mode]

Idd Mike, dat is wel ff oppassen geblazen voor die yanks.

[/Amazing discoveries mode]

• Liam
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Nou, ik ben anders wel van mening dat "de mannen in het zwart" zoals bazza ze heel droog noemt vrolijk rondlopen. En nee ik heb echt niet teveel X-files gekeken. Alleen elke regering stop wel iets in een doofpot, maar de doofpot van de USA is wel heel groot. Om nog even op flamez te reageren: T.McVeigh had geen last van mind control, hij had gewoon de Turner Diary's gelezen. (neem aan dat iedereen dat wel kent). En van daaruit actie ondernomen. De CIA en andere duistere organisaties hebben vaak zat de hand gehad in coupes in Zuid Amerika, en "the man in black" zijn daar rustig een onderdeel van, ze moeten bepaalde dingen doen. Zie ze als de pretorianse garde van het oude rome. Zo is het nu ook ongeveer. Select aantal mensen is aan het bepalen wat er in de wereld gebeurt, en in de US hebben ze een mr.president met een pretoriaanse garde, hij regelt zaken, alleen HOE hij dat doet, tja.........

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Tuurlijk bestaan "men in black" echt :9~

Frankrijk heeft er ook een hoop :)
die hebben ook nog die boot van Greenpeace opgeblazen :(
En brengen tegenwoordig nog vaak mensen om...

maar dat hebben (bijna) alle landen wel hoor...

Maar van alle landen is Frankrijk 1 van de weinige (westerse) die er erg open over is *D

• PolarBear
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 01:38 schreef BAZZA het volgende:
Tuurlijk bestaan "men in black" echt :9~

Frankrijk heeft er ook een hoop :)
die hebben ook nog die boot van Greenpeace opgeblazen :(
En brengen tegenwoordig nog vaak mensen om...

maar dat hebben (bijna) alle landen wel hoor...

Maar van alle landen is Frankrijk 1 van de weinige (westerse) die er erg open over is *D
Men in Black is volgens mij och wel ff wat anders dan "op hol" geslagen franse commando's. Het was toch een of andere commando team die dat heeft gedaan. Dat heeft elk land wel SAS van Groot Britannie, SEALS van de VS, Korps Commandos van Nederlands :P.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 09:41 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Men in Black is volgens mij och wel ff wat anders dan "op hol" geslagen franse commando's. Het was toch een of andere commando team die dat heeft gedaan. Dat heeft elk land wel SAS van Groot Britannie, SEALS van de VS, Korps Commandos van Nederlands :P.
Een groot gedeelte van de "men in black" figuren zijn ex-commando's ;)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:55 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Oh shit Flamez ! ze komen je halen :P

Kijk dus maar uit voor mannen in het zwart met Amerikaanse accenten :+
wheh
Bazza jij hebt vast nog wel suggesties voor effectieve zelfverdediging :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 17:50 schreef Flamez het volgende:

[..]

wheh
Bazza jij hebt vast nog wel suggesties voor effectieve zelfverdediging :)
Absoluut !

Laat je baard staan en verhuis naar de Noordpool en bouw daar een zwaar bepanserde iglo met aluminium folie want anders kan de almachtige bush met zijn zupah anti flamez satalieten naar binnen kijken en blijf wachten op de dag des onheils wanneer Bush&Satan wraak zullen nemen op alle ongelovigen :P

Verwijderd

mzz ik had meer gedacht aan zware artillery achter m'n voordeur

maar me zelf isoleren op de noordpool is niet slim, niemand die me ziet als ze me omleggen

nee dan beter met een tentje op het plein in amsterdam met een gigantische megafoon zodat ik onwijs hard kan gillen als ze aankomen *hellup!!!*

ehm ohw wacht dan komen ze niet....
*gratis charlie!!, gratis balletje !!*

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

Ik dacht ik kom maar weer eens kijken of het bush topic nog actief is :) en ja hoor kan ik nog een keertje over mijn nek gaan

lekker hoor :r bush oeps ik was nog wat vergeten

bu :r sh

lekker hoor...

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 18:46 schreef Xoverride het volgende:
Ik dacht ik kom maar weer eens kijken of het bush topic nog actief is :) en ja hoor kan ik nog een keertje over mijn nek gaan

lekker hoor...
En wederom een zeer goed beargumenteerde en constuctieve reactie :r

• Niet online
Op maandag 18 juni 2001 22:26 schreef Liam_xi het volgende:
liam (niet ikke) jij moet ff leren lezen,
kingofrnr wees er alleen maar op waar zijn naam over gaat omdat de mod er whatever achter zetten, dat staat helemaal los van alles wat daarvoor is gezegt, en ik ben nou eigenlijk wel benieuwd wat de reactie is van o.a. de mods en de rest die hier allemaal liep te posten, want zoals ik het nu zie heeft de king wel ergens een punt mensen.
Ik wacht mods.

"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 18:46 schreef Xoverride het volgende:

lekker hoor...
En dan roepen ze dat Bush dom is. |:(

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

Op dinsdag 19 juni 2001 20:41 schreef Tweaker het volgende:

[..]

En dan roepen ze dat Bush dom is. |:(
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, het heeft toch geen zin...

Bush is een eikel en hij moet weg zijn ideen zijn zeer slecht en niet goed voor het milieu of voor de wereld.

En aan deze en andere topics over Bush te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt,

Dus met meerdere reacties tegen U bent U de zwakste schakel

TOT ZIENS! :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 21:14 schreef Xoverride het volgende:

[..]

Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, het heeft toch geen zin...

Bush is een eikel en hij moet weg zijn ideen zijn zeer slecht en niet goed voor het milieu of voor de wereld.

En aan deze en andere topics over Bush te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt,

En wederom een zeer goed beargumenteerde en constuctieve reactie :r

Verwijderd

Laten we statistisch gaan onderzoeken of er een verband is tussen het gebruik van het |:( symbool en de intelligentie van het beleid van de alom beruchte George W en het commentaar hierop |:(

Verwijderd

alhoewel 1 blik op op de boeventronie van George W. Bush elke argumentatie eigenlijk overbodig maakt zal ik voor de goede orde toch nog wat argumentatie geven :P
Introduced by Republican Georgia Congressman Bob Barr on January 3, 2001, the first day of the new 107th Congress, would legislatively repeal sections of three Executive Orders specifically prohibiting assassinations by the United States Government.

Entitled the "Terrorist Elimination Act of 2001", the bill, submitted to the House International Relations Committee, would specifically nullify sections of three previous Executive Orders including one initiated by Ronald Reagan in 1981. It is interesting to note that acts of Congress are not required to nullify previous Executive Orders (EOs) which are, by definition, orders issued by the President and Commander in Chief to all federal employees (including military) under his authority. All that is necessary to reverse one EO is another EO. This is exactly what President George W. Bush did with respect to EOs issued by President Clinton on the environment in the last days of his administration.

Section 3 of HR 19 specifically states:

"The following provisions of Executive orders shall have no further force or effect:

(1) Section 5(g) of Executive Order 11905.
(2) Section 2-305 of Executive Order 12306.
(3) Section 2.11 of Executive Order 12333." [By Ronald Reagan]

Section 5 (g) of Executive Order 11905, signed by Gerald Ford on 2/18/76 specifically prohibited "political" assassination. Section 2-305 of Executive Order 12036, signed 1/24/78 by Jimmy Carter renewed the ban. Section 2.11 of Executive Order 12333, signed by Ronald Reagan on 12/4/81 renewed the ban on assassinations, or conspiracy to commit assassinations, as part of a broader package which gave virtually complete control of the American National Security apparatus to then Vice President George H.W. Bush.

The full text of HR 19 may be viewed at http://thomas.loc.gov
( vul bij het search veld H.R.19 in )

The bold move, unreported and ignored by any major media, offers a chance for an early referendum on the new administration's full-speed run at a more violent and brutish foreign policy
en over McVeigh..
direkt na de bomaanslag meldde getuigen dat er meerder explosies plaats hadden gevonden
en dat er nog meer explosieven waren waardoor reddingswerk stil werd gelegd

ook werd er melding gemaakt van 'Sophisticated bombs'

een paar dagen later was het ineens nog maar 1 bom... gemaakt van 'Fertilizer'

deskundigen beweren dat een fertilizer bom nooit zoveel schade had aan kunnen richten

de rechtbank weigerde getuigenissen die niet voldeden aan hun 1 man 1 bom theorie
en dat terwijl meerdere getuigen claimde meerdere mensen met McVeigh te hebben gezien ( op z'n minst 3 )

ooggetuigen werden geintimideerd door de FBI
11 ooggetuigen waaronder politieagent ,reddingswerker en arts zijn op
verdachte wijze om het leven gekomen

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 01:39 schreef Flamez het volgende:
alhoewel 1 blik op op de boeventronie van George W. Bush elke argumentatie eigenlijk overbodig maakt zal ik voor de goede orde toch nog wat argumentatie geven :P
[..]

en over McVeigh..
direkt na de bomaanslag meldde getuigen dat er meerder explosies plaats hadden gevonden
en dat er nog meer explosieven waren waardoor reddingswerk stil werd gelegd

ook werd er melding gemaakt van 'Sophisticated bombs'

een paar dagen later was het ineens nog maar 1 bom... gemaakt van 'Fertilizer'

deskundigen beweren dat een fertilizer bom nooit zoveel schade had aan kunnen richten

de rechtbank weigerde getuigenissen die niet voldeden aan hun 1 man 1 bom theorie
en dat terwijl meerdere getuigen claimde meerdere mensen met McVeigh te hebben gezien ( op z'n minst 3 )

ooggetuigen werden geintimideerd door de FBI
11 ooggetuigen waaronder politieagent ,reddingswerker en arts zijn op
verdachte wijze om het leven gekomen
Ja nu weet ik het zeker !

Het waren George JR & George Bush Senior die gauw wegslopen :P

Ach we zullen het nooit weten... net zoals we nog steeds de oorzaak van de rampen:
EL-Al / Estonia etc weten ;(

Alle overheden stoppen dingen in de doofpot...

Het zou me niet verbazen als McVeigh geavanceerde explosieven had hoor... dat hebben veel Militia's tegenwoordig...

Verwijderd

[..]

Mag ik je er aan herinneren dat de VS nooit op het Amerikaanse vasteland is aangevallen en dat de enige oorlog die ooit daar is gevochten de burgeroorlog was.
Helaas is dit niet helemaal correct, er is een staat die ooit de USA over land heeft binnengevallen. Daar zijn ze nu nog steeds heel trots op :) We hebben het hier over Canada! Welliswaar ging het om een minieme inval en is het ook alweer een tijd geleden, maar toch...

groeten,
Scorelord

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 21:16 schreef Obiwan het volgende:

[..]

Helaas is dit niet helemaal correct, er is een staat die ooit de USA over land heeft binnengevallen. Daar zijn ze nu nog steeds heel trots op :) We hebben het hier over Canada! Welliswaar ging het om een minieme inval en is het ook alweer een tijd geleden, maar toch...

groeten,
Scorelord
Dat was eigenlijk een inval van de UK aangezien Canada toen bij de UK hoorde ;)

Maar de USA heeft vervolgens de gehele Canadese vloot in de pan gehakt en de Canadezen verjaagt :7

puh en iedereen maar denken dat die Canadezen vredelievend zijn :P

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 21:14 schreef Xoverride het volgende:

[..]

Ben er weer >:)

Dat veel mensen het roepen betekent niet dat ze ook gelijk hebben.
nogmaals: BUSH IS PREZ VAN DE VS EN NIET VAN DE WERELD.

Dat hij ecoomie voor milieu plaatst kan ik heel goed begrijpen. Er is meer dan alleen het milieu (hot item de laatste tijd).

Verwijderd

waarom besteed hij dan '1,3 trillion dollars' aan tax refund/cuts aan de allerrijksten , die het sowieso niet missen

ipv. investeren in ontwikkeling van alternatieve milieu vriendelijke energie resources ?

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 22:38 schreef Flamez het volgende:
waarom besteed hij dan '1,3 trillion dollars' aan tax refund/cuts aan de allerrijksten , die het sowieso niet missen

ipv. investeren in ontwikkeling van alternatieve milieu vriendelijke energie resources ?
Omdat de overheid meer binnen kreeg de afgelopen jaren door de economische "boom" net zoals dat in Nederland is gebeurt ?

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11-2025
Euh dat is natuurlijk geen reden :?

Taxcuts voor rijken is per definitie onzinnig. Behalve als de armen rijker worden dan de rijke, maar dan zijn de oude rijke arm geworden en de oude arme rijk dus blijven taxcuts voor de rijken per definitie onzinnig.

Verwijderd

Wat vooral een grote impact maakt is het afschaffen van de successie belasting en dat is een goede zaak !

Lijken pikkenrij moet afgelopen zijn ;)

Vergeet vooral niet dat ook voor arme mensen de belastingen in de US een STUK lager zijn als in Nederland *D

• Niet online
Op woensdag 20 juni 2001 21:55 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Ben er weer >:)

Dat veel mensen het roepen betekent niet dat ze ook gelijk hebben.
[..]

nogmaals: BUSH IS PREZ VAN DE VS EN NIET VAN DE WERELD.

Dat hij ecoomie voor milieu plaatst kan ik heel goed begrijpen. Er is meer dan alleen het milieu (hot item de laatste tijd).
U Heeft gelijk
"In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends."

• PolarBear
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 00:03 schreef BAZZA het volgende:
Vergeet vooral niet dat ook voor arme mensen de belastingen in de US een STUK lager zijn als in Nederland *D
Hmm maar je krijgt er ook minder sociale zorg voor terug. Je moet je veel meer verzekeren tegen ziekte enzo en ook voor je pensioen moet je meer zorgen dus per saldo kom je denk ik wel op hetzelfde uit.

* PolarBear dat vooral rechtsbijstand verzekeringen in de VS het goed doen >:)

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 13:06 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Hmm maar je krijgt er ook minder sociale zorg voor terug. Je moet je veel meer verzekeren tegen ziekte enzo en ook voor je pensioen moet je meer zorgen dus per saldo kom je denk ik wel op hetzelfde uit.

* PolarBear dat vooral rechtsbijstand verzekeringen in de VS het goed doen >:)
Ja ongeveer wel, maar dan heb je de keuze om ipv van een medische verzekering een mooie auto te kopen :)

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 15:33

FCA

Bush is weliswaar niet de president van de wereld, maar hij is wel president van het economisch machtigste land van de wereld, een land dat voor 25% van de productie, maar ook voor 25% van de vervuiling zorgt. Als de VS over de dam zijn, volgen er meer. Het zou fantastisch voor onze kinderen, kleinkinderen, etc. zijn, als Bush het verdrag van Kyoto zou ondertekenen en ook daadwerkelijk zou uitvoeren. Het is op de lange duur alleen maar voordeliger.

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

De grootste vervuilers zijn Zuid-Amerika en Azie hoor ;)

Verwijderd

we moeten in deze situatie wel op de amiriekaanse manier denken we hebben de clinton periode gehad voor clinton was er een ventje die heten ook george bush die heeft de amiriekanen flink genaait om het even bruut te zegen toen zeiden de amiriekanen F**k jou replubikeinen wij stemmen masaal voor democraten en toen kwam clinton die heeft veeeeeeeeeeeeeel fouten gemaakt maar waarschijnlijk meer goeie dingen gedaan een daarvan is de economie van amirieka opgekrickt hierdoor hebben veel van de amiriekanen veeeeeeeeeeeeeel geld verdient en als je geld heb dan wordt je republikein want dan ben je de man en als men hier denkt dat het de amiriekanen ook maar enne reet kan schelen wat g.w.b. doet dan hebben die het fout want het enige wat de amiriekanen kan schelen is jij heb ons genaait dus wij naaien jou even flink kijk maar naar wo2 en zolang er geld bij hun binnen komt is alles goed

verder vind ik het zelf natuurlijk niet kloppen wat er allemaal gebeurt maar deze man maakt vanzelf een misstap waardoor hij of het parlement of door europa gedwongen af moet treden

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 13:25 schreef ToezeBroeze het volgende:
[..]
Kun jij aan bepaalde mensen op straat in de blik van hun ogen niet zien, dat je beter even een blokje om kunt lopen?
[..]
natuurlijk niet , want iedere echte tweaker heeft tegenwoordig een zonnebril!

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 16:27 schreef Fritzz het volgende:
of door europa gedwongen af moet treden
HAHAHA :)

Geloof je het zelf ? :D

Sorry maar: HAHAHAHA :)

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 16:23 schreef BAZZA het volgende:
De grootste vervuilers zijn Zuid-Amerika en Azie hoor ;)
Dat lijkt me sterk :)

In Amerika wonen ong. 275 miljoen mensen. Dat is 4,5% van de wereldbevolking. Die 4,5% zorgt voor 25% van de CO2-uitstoot. Dat maakt Amerika het land met de meeste CO2-uitstoot per inwoner.

Komt nog eens bij dat zuid-amerika en azie werelddelen zijn, en ook veel meer inwoners hebben.

Ik kreeg trouwens net een (iets te vriendelijk) emailtje van Bush. Ik vrees dat hij niet meent wat hij schrijft:
Thank you for emailing President Bush. Your ideas and comments are very
important to him.

Unfortunately, because of the large volume of email received, the President
cannot personally respond to each message. However, the White House staff
considers and reports citizen ideas and concerns.

Again, thank you for your email. Your interest in the work of President Bush
and his administration is appreciated.

Sincerely,
The White House Office of E-Correspondence

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 00:27 schreef hybridz het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk :)

In Amerika wonen ong. 275 miljoen mensen. Dat is 4,5% van de wereldbevolking. Die 4,5% zorgt voor 25% van de CO2-uitstoot. Dat maakt Amerika het land met de meeste CO2-uitstoot per inwoner.

Komt nog eens bij dat zuid-amerika en azie werelddelen zijn, en ook veel meer inwoners hebben.
[..]
Vergeleken West-Europa gebruiken de US niet zo gek veel meer stroom als "ons" maar ja in een warm klimaat heb je nou eenmaal airco nodig :7 en al die PC's die er voor zorgen dat het internet draait en nieuwe software produceren waar de hele wereld van profiteerd daar staan er nou eenmaal veel van in de VS ;)

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 00:45 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Vergeleken West-Europa gebruiken de US niet zo gek veel meer stroom als "ons"
*kuch* In West-Europa verbruiken we gemiddeld 6000 kWh per hoofd van de bevolking, de amerikanen gemiddeld 13000 kWh. Dat is dus meer dan het dubbele. Ze verbruiken ook nog eens veel meer benzine.
maar ja in een warm klimaat heb je nou eenmaal airco nodig :7
Waarom heeft in Afrika dan bijna niemand een airco? En zuid-europa dan, daar heeft ook vrijwel niemand een airco. Terwijl in amerika zelfs in noordelijke staten, zoals New York meer dan de helft van de huizen airco heeft. In New York is het gemiddeld nog kouder dan in nederland.
en al die PC's die er voor zorgen dat het internet draait en nieuwe software produceren waar de hele wereld van profiteerd daar staan er nou eenmaal veel van in de VS ;)
Met "De hele wereld" bedoel je waarschijnlijk amerika en west-europa.
Dat er in amerika zoveel servers staan te draaien is echt niet de oorzaak van het enorm hoge energie gebruik van de vs. Dat wordt vooral veroorzaakt door consumentenapparatuur.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 01:38 schreef hybridz het volgende:

[..]

*kuch* In West-Europa verbruiken we gemiddeld 6000 kWh per hoofd van de bevolking, de amerikanen gemiddeld 13000 kWh. Dat is dus meer dan het dubbele. Ze verbruiken ook nog eens veel meer benzine.
[..]
Ja door de extreme weersomstandigheden heb je daar nou eenmaal meer van nodig.
Veel mensen hebben geen "gas" in huis dus koken electrisch
Ze gebruiken meer benzine omdat ze meer moeten rijd> alles licht ver uit elkaar

[..]

Waarom heeft in Afrika dan bijna niemand een airco? En zuid-europa dan, daar heeft ook vrijwel niemand een airco. Terwijl in amerika zelfs in noordelijke staten, zoals New York meer dan de helft van de huizen airco heeft. In New York is het gemiddeld nog kouder dan in nederland.
[..]
In Africa? omdat ze daar geen geld hebben :?

In New York ? nou ik als "echte" New Yorker kan je vertellen dat het in de zomer bloedheet dus boven 45'C word en in de winter vaak -25'C word en dan wil je nou eenmaal graag een airco hebben, veel huizen hebben geen verwarming dus word de aicro gebruikt als verwarming ;)

[..]
Met "De hele wereld" bedoel je waarschijnlijk amerika en west-europa.
Dat er in amerika zoveel servers staan te draaien is echt niet de oorzaak van het enorm hoge energie gebruik van de vs. Dat wordt vooral veroorzaakt door consumentenapparatuur.
Nou door de "IT Boom" is er nu onder andere een enorm tekort aan stroom in California ;)
En die andere redenen heb ik je zojuist gegeven ;)

In Nederland is dit jaar ook weer per hoofd van de bevolking meer stroom gebruikt als ooit te voren.

Niet een volk veroordelen zonder de details te kennen.

Verwijderd

The implication is a democracy deficit: U.S. is the only true democracy... W is thus the true representative of the people, despite the embarrassment of having run second in the popular vote. Elected politicians in Europe, by contrast, are unrepresentative elites. But, you know, in France the winner of the popular vote, not the loser, becomes president.

Anyway, does any of this matter? Well, W intends to push ahead with whatever he was elected to do whether Europeans like it or not. And why not? He is the president of the U.S., not Europe. As the world's hyperpower, we are in the comfortable postition of not having to listen.
:7

Verwijderd

vinden jullie het niet gevaarlijk zo'n gek met zijn vingers aan de knop van het grootste nuc. arsenaal van de wereld. ik wel hij moet maar eens een geke bui hebben. maar wacht eens waneer heeft hij die nou niet.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ja het is gevaarlijk. Ik zat echt te hopen op al Gore. Nu moeten we allemaal luissteren naar bush. Ik vind het zo te horen steeds meer op een dictator lijken. Ok hij heeft de grootste atoomarsenaal. maar als hij die gaat gebruiken zonder enkele reden ga ik het persoonlijk meppen (foei!). Die Space schild vind ik maar ook bizar. hij lijkt zich voor te bereiden op WW3. Nee een optimist is het niet echt.. Hij lijkt wel te zeggen dat de wereld al verdoemd is. Ik vond Clinton een stuk vrolijker... hij had tenminste geen sexuele frustraties.

Stel je dan eens voor.. Bush wil zijn sexuele frustratie kwijt. maar zijn vrouw is er niet..gaat ie nu een stagiere pakken, of gaat ie steden van de kaart laten vervagen.. Ik denk niet dat ie de stagiere pakt, tezij het een gozer is :r.

Nou ja.. dit was mijn verhaaltje...

PEACE! (gaat bush ervoor zorgen?)

Verwijderd

Bazza waar heb je die typische Bush quote nou weer vandaan ? :P

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 16:48 schreef Flamez het volgende:
Bazza waar heb je die typische Bush quote nou weer vandaan ? :P
Kijk hier maar even ;)

http://slate.msn.com/foreigners/entries/01-06-13_110221.asp

Verwijderd

Wat is de overeenkomst tussen :

- op een hoge berg staan en diep in ademen
- door Bush worden gepijpt

h3+ 15 3RG l3kKEr, M@@r n1eT N44R 83n3DeN k1JK3N !!

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 00:41 schreef VipTweak het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen :

- op een hoge berg staan en diep in ademen
- door Bush worden gepijpt

h3+ 15 3RG l3kKEr, M@@r n1eT N44R 83n3DeN k1JK3N !!
Maar door Clinton gepijpt worden leek je wel wat he ? :D

Nou ja ieder ze smaak...

ik heb liever de 2 dochters van Bush :9~

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 03:34 schreef BAZZA het volgende:
ik heb liever de 2 dochters van Bush :9~
nou je het over de dochters van bush heb..ik moet ineens denken aan een filmpje dat ik van de week zag
was [censuur] is eigenlijk ook te goor om te vertellen [/censuur]
maar whaahaaaha wat was dat ranzig zeg

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 03:39 schreef Flamez het volgende:

[..]

nou je het over de dochters van bush heb..ik moet ineens denken aan een filmpje dat ik van de week zag
was een pijpend weiffie dat ineens allemaal bier uitkotste en daarna met haar dronken kop vrolijk verder ging

whaahaaaha wat was dat ranzig zeg
Dit klinkt goed, links please. :)

Verwijderd

whehehe m'n censuur was te laat..

maar ik zag het bij iemand anders waar ik de PC moest maken en hij had het weer via email binnegekregen..
en geloof me .. je wil het ook niet zien :)

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 03:43 schreef Flamez het volgende:
Hahaha >:) censuur sucks
maar ik zag het bij iemand anders waar ik de PC moest maken en hij had het weer via email binnegekregen..
oh, geloof mij maar dat ik die wil hebben. Ranzige filmpjes zijn om van te smullen. :9

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 03:43 schreef Flamez het volgende:

Vertel vertel :)

ik heb al een filmpje gezien dat Jenna zich helemaal lam zuipt :P

ze hebben ook nog een nichtje dat fotomodel is en die is echt :9~

Verwijderd

Nog even een theorie over een raketschild.
Als je even in het midden laat staan
of hij er daadwerkelijk komt.
Ten eerste heb je dus een gigantisch
veel research nodig op o.a. het technische
gebied. Maar ook op andere gebieden.
Deze research zal (uiteraard) gedaan
worden door amerikaanse bedrijven.
Wat dus een leuke subsidie betekent.
Wat de amerikaanse economie een leuke
boost zal geven. En dan hebben ze dus nog
niets in de ruimte geplaatst. Overigens
hebben de russen dus al toegestemd.
Waarschijnlijk omdat ze dus verwachten dat
het er nooit komt.
Daarbij komt dat de V.S. al allemaal spy
satellites heeft. Dus als een terroristen
landje een keertje een lanceer station
heeft gebouwd (bijvoorbeeld Cuba).
Dan is amerika daar dus al lang bij.

Verder over Bush zelf: Hij heeft voordat hij
zijn ambtsperiode begon al meer verstand
gehad als Bill Clinton. Heel simpel doordat
Bill nooit buiten Amerika was geweest.

Ik zeg niet dat ik nu pro-Bush ben. Maar hij
doet het beste voor de economie.
En als de economie van amerika groeit, dan
volgt die van europa op de voet. Daar doe je
nog aardig weinig aan. ;(

Verwijderd

Ik heb vandaag in een tijdschrift gelezen, dat Bush een SCHILDPAD !!! heeft geexucuteerd. Dat dier werd beschuldigd tientallen mensen te vermoorden met zwarte magie.

Bush is echt gek!!!

Tijdens Bill Clintons regering, was er bijna wereldvrede, Palestijnen wilden vrede sluiten met de Isreal, in China wilde men milieu verdragen tekenen,..

Maar wanneer Bush aan de macht kwam, gingen de Palestijnen terug quaken en fraggen met Isreal, Amerikaanse vliegtuigen neuken met China straaljagers.

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:32

Elvhenk

Madam Mikmak

Heb de discussie niet gevolgd, maar toch een belangrijke bijdrage:

George W Bush dies, and he was sent to Hell. The Devil greeted him at the gates, but he had some bad news.
"We only have three US presidential rooms - and they are all occupied at present" the Devil told him.

You mean, you are not going to let me into Hell, after all the evil things that I have done?" Bush protested.

"No...but for you, we will have to kick another resident out" the Devil said.

They came to the first room, where his father was suffering from Chinese water torture. The drips were to last for the whole of eternity - but George W Bush, did not like the idea of that.

"I don't like water...so what's in Room Two?" Bush asked.

In that room, they found Nixon who was being tortured on the rack.

"I am not having that" Bush said "It's much too medieval for me"

So they arrived at Room Three, and discovered Clinton there. He was tied down on a bed, and Monika Lewinski was going down on him.

"That's the room I want!" Bush cried out.

"But are you really sure Mr President?... please remember, it will have to be for the whole of eternity" the Devil informed him.

"Of course I am sure! I want oral sex in Hell for ever" Bush insisted.

The Devil shook his head in amazement. He already knew that George W Bush had a reputation for stupidity - but that decision was amazing.

"OK Monika! pack your bags and leave...you are free to go"

Verwijderd

whehehe LOL :D

Verwijderd

LOL Elvhenk :D

Gisteren in de Volkskrant:
Bush in de war

Dat de Amerikaanse president soms moeite heeft met taal is bekend, maar nu blijkt hij ook in aarderijkskunde niet al te goed te zijn. Ondanks zijn recente bezoek aan Europa lijkt George W. Bush niet te weten dat Groot-Brittannie niet in de Verenigde Staten ligt.
Leerlingen van het Oakhill Colege in Lancashire, in het noordwesten van Groot-Brittannie, waren erg opgewonden toen ze een brief uit Amerika kregen, ondertekend door niemand minder dan de president. De 11-jarige leerlingen hadden Bush een briefje gestuurd om hem te feleciteren met zijn inauguratie. De klas ging er eens goed voor zitten toen de leraar het antwoord zou gaan voorlezen. Maar de plechtige stilte in het lokaal werd al snel verbroken door besmuikt gegiechel. "Als jonge Amerikanen hebben jullie de grote verantwoordelijkheid om goede burgers te worden", stond er in de brief. "Ik hoop dat jullie nog veel meer over ons prachtige land leren. School geeft je een goede basis. dus ik vraag jullie hard te studeren. Zo ben je goed voorbereid op de toekomst." De kinderen concludeerden dat Bush dan een van de machtigste mannen op aarde mag zijn, maar dat zij hem nog wel een lesje in aardrijkskunde kunnen geven.
En dit is niet de eerste keer dat hij dit soort "foutjes" maakt. Dat Bush dom is kan ik me nog wel voorstellen, maar wat ik echt vreemd vind is dat zijn adviseurs ook ontzettend dom zijn...

Nog even een reactie op bazza:
Op vrijdag 22 juni 2001 01:49 schreef BAZZA het volgende:

Ja door de extreme weersomstandigheden heb je daar nou eenmaal meer van nodig.
Veel mensen hebben geen "gas" in huis dus koken electrisch
Ze gebruiken meer benzine omdat ze meer moeten rijd> alles licht ver uit elkaar
Dat het weer warmer is kan nooit de oorzaak zijn van het meer dan dubbele energieverbruik. De afwezigheid van gas in achterstandsbuurten en het platteland ook niet (in de grote steden is er vaak wel gas). En amerikanen moeten inderdaad meer rijden. Maar je kan dan ook nauwelijks met het openbaar vervoer in amerika. Veel amerikanen hebben ontzettend grote auto's die 1 op 4 rijden en SUV's zijn de laatste tijd ook heel populair en die hebben ook meestal een verbruik van ong. 1 op 8. Amerikanen hebben er meestal ook helemaal geen problemen mee om de motor een half uurtje stationair te laten draaien, want de benzine is nog goedkoper dan de cola. Bush heeft nog nooit van het woord "energiezuinig" gehoord en wil alleen zo snel mogelijk alle olie uit de grond hebben (dat wil Exxon (aka Esso) namelijk graag).
In Africa? omdat ze daar geen geld hebben :?

In New York ? nou ik als "echte" New Yorker kan je vertellen dat het in de zomer bloedheet dus boven 45'C word en in de winter vaak -25'C word en dan wil je nou eenmaal graag een airco hebben
Ik kan me goed voorstellen dat je bij 45 C graag airco hebt, maar dit komt maar een paar dagen per jaar voor. Amerikanen gebruiken de airco meestal het hele jaar. Dat is net zo onzinnig als dat iemand zijn lampen de hele dag aan laat. Puur energieverspilling. Maar daar zitten de amerikanen niet mee, geld zat...
veel huizen hebben geen verwarming dus word de aicro gebruikt als verwarming ;)
Dat is dan helemaal stom. Een CV op gas is vele malen effectiever en zuinger. Je kan ook de oven gebruiken als verwarming, en de tv als lichtbron. Dan kun je de computer mooi gebruiken als radio, en de scanner als lamp.
Nou door de "IT Boom" is er nu onder andere een enorm tekort aan stroom in California ;)
En die andere redenen heb ik je zojuist gegeven ;)
Juist. Al die internetmiljoenairs hebben hele grote huizen gekocht die 24 uur per dag/365 dagen per jaar de airco aan hebben staan. Ze hebben de grootste TV's en voor elke kamer minstens 2. En in elke kamer van het huis staat een computer 24 uur per dag te draaien. Als elk huishouden in Californie net zo veel energie gebruikte als in nederland (wat heel goed mogelijk is) dan hadden ze nog genoeg energie voor jaaaren.
In Nederland is dit jaar ook weer per hoofd van de bevolking meer stroom gebruikt als ooit te voren.
Klopt, daarom moeten we ook nog goed ons best doen om het kyoto akkoord te halen. Het is nog steeds mogelijk en het gaat de goede kant op. Nederland is niet zo laf als de VS en zegt niet meteen het akkoord op als blijkt dat het toch iets meer moeite gaat kosten als ze gedacht hadden.
Niet een volk veroordelen zonder de details te kennen.
Ik ken genoeg details om te zien dat het helemaal mis gaat in amerika. Als de amerikanen oordelen dat economische groei veel belangrijker is dan energie besparing dan mag ik oordelen dat de amerikanen dan dom en kortzichtig bezig zijn. De amerikanen hebben er ook nog niet bij stilgestaan dat energie besparing ook geld op kan leveren.

Met "de amerikanen" bedoel ik de gemiddelde amerikaan. Een paar dagen geleden heb ik nog met een amerikaan uit de bible belt gechat en die zou meteen naar Europa emigreren als hij het geld er voor had.

Verwijderd

Heel leuk van dat briefje naar school.
Maar je denkt toch serieus niet dat Bush
dat zelf schrijft? :)

Maar goed het is inderdaad zo dat er een
deel van de amerikaanse bevolking veel
te rijk is en daardoor veel te veel energie
gaan gebruiken. (maar is een beetje offtopic)
Pagina: 1 2 Laatste