Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie nou van Bush en zijn ruimteschild?? (Lekker SF.)
Ik geloof niet dat deze Bush na 4 jaar weer herkozen word, populairiteit is 0,0

Verwijderd

Hij is inderdaad redelijk fout ja... ook met dat milieu-verdrag wat hij van tafel heeft geveegd.

Het is gewoon anstaanjagend hypocriet en egoistisch zoals hij aan de macht is gekomen. Met hele bergen geld die ik krijg van olie-magnaten, omdat ze weten dat ik ze toestemming ga geven om te boren, kan ik ook een campagne winnen.

En dat de yankees er met open ogen zijn ingetrapt door hem de helft van alle stemmen te geven ook nog...

Verwijderd

Topicstarter
Hij inderdaad nogal creepy ja!! |:(
Op woensdag 13 juni 2001 12:13 schreef Codin het volgende:
Hij is inderdaad redelijk fout ja... ook met dat milieu-verdrag wat hij van tafel heeft geveegd.

Het is gewoon anstaanjagend hypocriet en egoistisch zoals hij aan de macht is gekomen. Met hele bergen geld die ik krijg van olie-magnaten, omdat ze weten dat ik ze toestemming ga geven om te boren, kan ik ook een campagne winnen.

En dat de yankees er met open ogen zijn ingetrapt door hem de helft van alle stemmen te geven ook nog...

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 12:19 schreef DarkElf het volgende:
Hij inderdaad nogal creepy ja!! |:(
[..]
Zeg dat :)

En nu is het dus de bedoeling dat je zelf ook weer iets interessants zegt :7

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 13 juni 2001 12:13 schreef Codin het volgende:
Hij is door de meeste Amerikanen niet gekozen. Lang niet alle Amerikanen hebben stemrecht. Daar moet je iets voor doen en daar zitten ook wat nadelen aan. Ik meen dat maar 70% echt stemrecht heeft. Daarvan is ongeveer 60% komen opdagen bij de verkiezingen. Er waren meer dan twee kandidaten, er ging maar 90% naar de grote twee. Van al die stemmen heeft minder dan de helft op Bush gestemd. Bush is als tweede geeindigd. Maar door het kiesmannen systeem kwam het gunstiger uit voor hem. Hij is gekozen door ongeveer 0.7*0.6*0.9*0.45 = 17% !!!! van de Amerikanen, dus 83% stemde niet op hem. Ik kan er een paar procent naast zitten, maar het zijn wel reeele getallen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

ik denk dat er nog best veel demonstranten zullen staan in Brussel en Stockhome om meneer Bush te "verwelkomen".

Verwijderd

Dat is een hele opluchting om te horen, Ortep.

Maar dat een foute gozer aan de macht kan komen omdat 17% van alle yankees zo lamlendig labiel zijn, is nog steeds angstaanjagend.

/me vindt dat ze voor de gein eens een onderzoek moeten verrichten naar het gemiddeld opleidingsniveau van alle Bush-stemmers ;)

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 13 juni 2001 12:47 schreef Codin het volgende:
Maar dat een foute gozer aan de macht kan komen omdat 17% van alle yankees zo lamlendig labiel zijn, is nog steeds angstaanjagend.
Dat is ook het enge ervan. Zelfs als er een wereld van verschil is tussen het aantal stemmers op kanditaat A en kandidaat B, dan nog bepaalt maar iets van 5% van de Amerikanen wat er met de wereldpolitiek gebeurt.

Vandaar dat ze ook zo panisch zijn voor christelijk rechts in de VS. Die mensen stemmen als een 'blok' en kunnen de hele stemverhouding omgooien. Ze zijn wel niet de meerdereheid, maar ze zitten keurig netjes in het draaipunt van 'de wip'

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 13 juni 2001 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik meen dat zijn populariteit best hoog staat anders.

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 21:46
Bush probeert voorsichtig, maar toch dringend zijn schild erdoor te krijgen bij andere landen. Ik denk dat Bush nog wel vermoord wordt als hij zo doorgaat. Erg? Vind ik niet. Weer een geestelijk zieke gek minder op de wereld...

Verwijderd

Hij had geen president geworden. Wanneer zijn vader geen president was geweest. Hij had gewoon zijn naam mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ja das vast waar daarom staan al die hordes mensen hem toe te juichen zeker (lees: demonstreren!) :? populariteit best hoog

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:37 schreef DarkElf het volgende:
Ja das vast waar daarom staan al die hordes mensen hem toe te juichen zeker (lees: demonstreren!) :? populariteit best hoog
ik denk dat die ook veel cadeau's (=lees tomaten en eieren) kan verwachten.

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54
bush word de ondergang van amerika...waarom kon bill clinton niet gewoon blijven? ja ik weet dat je niet vaker als x jaren mag blijven...maar hij deed et wel beter vind ik :7

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:41 schreef Tsjipmanz het volgende:
[afbeelding]
ROTLMAO :D

Mr. T heerst!

Verwijderd

we hoeven in iedergeval niet bang te zijn dat bush in een sexschandaan terecht komt :)

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Op woensdag 13 juni 2001 13:18 schreef HariZ het volgende:Ik denk dat Bush nog wel vermoord wordt als hij zo doorgaat.
Zou zeker een mooie oplossing zijn >:)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Populariteit:
Het is in ieder geval nog niet eerder voorgekomen dat een gekozen president zoveel stof doet opwaaien in de eerste paar weken.

Ik vraag me ook sterk af of hij z'n ambtsperiode uberhaupt compleet uit zal zitten, maar de tijd zal het leren...
tot dat moment aangebroken is:

http://www.bushcartoon.com

voor wat entertainment ;)

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op woensdag 13 juni 2001 14:28 schreef jona het volgende:
we hoeven in iedergeval niet bang te zijn dat bush in een sexschandaan terecht komt :)
Dat doen zijn dochters wel voor hem als ze dronken zijn

• Xoverride
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

AAHHH weer een anti bush topic

Heerlijk vind ik die altijd :)

Bush is een M*T*H*ER*FUCK*ER en hij moet zo snel mogelijk weg wezen

dat ruimteschild is echt heel slecht. wat denk ie nou te bereiken. :r

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 15:34 schreef Xoverride het volgende:
dat ruimteschild is echt heel slecht. wat denk ie nou te bereiken. :r
Noord-Koreaanse raketten uit de lucht te schieten *D

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Op woensdag 13 juni 2001 15:49 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Oh ja dat was ik vergeten, :D

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01 20:00
Ik vind het gewoon eng dat zo iemand een wereldleider kan zijn, en gelukkig denkt europa er ook zo over.
Check

Verwijderd

Topicstarter
Nee das waar :r een sexappeal heeft ie nog nooit van gehoord, alleen van gelezen en heeft toen aan zijn papa gevraagd wat dat betekende :P
Op woensdag 13 juni 2001 14:28 schreef jona het volgende:

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:12 schreef DarkElf het volgende:
Nee das waar :r een sexappeal heeft ie nog nooit van gehoord, alleen van gelezen en heeft toen aan zijn papa gevraagd wat dat betekende :P
[..]
Nee Kok doet menig vrouwen hard sneller kloppen :+ ?

• Xoverride

Xoverride

sabai sabai

Ik heb trouwens wel het idee dat er meer achter het raketschild zit dan we allemaal denken/weten.

behalve de wapenwedloop ed... kan er meer achter zitten, vraag me niet wat maar ik hou alle opties open.

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamonks.net/globalpics/presfordum.jpg

:+

Every morning is the dawn of a new error.

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Hier even een bericht over hoe blij we alemaal met [W] zijn. Daaronder wat meer uitleg over het wapenschild:

Vechtpartijen bij bezoek van Bush aan NAVO

Uitgegeven: 13-6-2001 16:29

BRUSSEL - De komst van de Amerikaanse president Bush naar het NAVO-hoofdkwartier in Brussel heeft woensdagochtend geleid tot diverse protestacties. De politie moest voor de komst van Bush woensdag al ingrijpen toen extreemlinkse en extreemrechtse NAVO-tegenstanders elkaar in de haren vlogen. Het blijf daar echter bij korte schermutselingen.

Daarnaast heeft de milieuorganisatie Greenpeace actie gevoerd op de militaire luchthaven Melsbroek bij Brussel, waar Bush woensdagochtend arriveerde. Ongeveer twintig Greenpeace-leden ketenden zich vast aan de hekken van de luchthaven, uit protest tegen Bush' weigering het klimaatverdrag van Kyoto te ondertekenen.

Ook bij de NAVO demonstreren een honderdtal leden van Greenpeace, andere milieuorganisaties en verenigingen voor mensenrechten en Derde Wereld tegen de Amerikaanse president.

Raketschild

Intussen voelen de Verenigde Staten zich gesterkt door de steun die sommige NAVO-leiders woensdag hebben toegezegd ten aanzien van het antiraketschild. Dat maakte een hoge Amerikaanse functionaris bekend in Brussel waar een informele NAVO-top plaatsvindt.

Alle leiders van de NAVO-lidstaten erkennen dat er een reële en groeiende dreiging bestaat door de verspreiding van massavernietigingswapens en de manier waarop ze kunnen worden ingezet, aldus de functionaris. "Iedereen erkende dat er dreiging bestaat. Sommige bondgenoten waren zeer uitgesproken voor een verdediging tegen raketten."

De regeringsleiders van de NAVO-lidstaten zouden ook een lange discussie hebben gehad over een verdere uitbreiding van het bondgenootschap. Een aantal landen is fel voorstander van uitbreiding terwijl andere regeringsleiders zich zorgen maken over de reactie van Rusland op een uitbreiding.

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Ik denk dat als ik een terrorist was die een atoombom op Washington wilde gooien, ik daar geen intercontinentale raket voor zou gebruiken. Dat verlies ik altijd wat de VS hebben er wel 100 keer meer dan ik. En ze kunnen precies zien waar ze vandaan komen. Veel handiger is de bommen gewoon in een container doen met het opschrift computer onderdelen. Stuur die zooi op en druk op de knop. Of stuur de losse onderdelen op en bouw hem in de VS zelf.

Een raketschild helpt alleen tegen landen als de USSR die met honderden raketten aan komt.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 16:55 schreef Ortep het volgende:
Ik denk dat als ik een terrorist was die een atoombom op Washington wilde gooien, ik daar geen intercontinentale raket voor zou gebruiken. Dat verlies ik altijd wat de VS hebben er wel 100 keer meer dan ik. En ze kunnen precies zien waar ze vandaan komen. Veel handiger is de bommen gewoon in een container doen met het opschrift computer onderdelen. Stuur die zooi op en druk op de knop. Of stuur de losse onderdelen op en bouw hem in de VS zelf.

Een raketschild helpt alleen tegen landen als de USSR die met honderden raketten aan komt.
Het gaat er eigenlijk meer om om grote legerbasis in bv: Guam en Japan te beschermen tegen raket aanvallen ;)

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Op woensdag 13 juni 2001 13:41 schreef Tsjipmanz het volgende:
[afbeelding]

http://www.paradigm.nu/tvsbush/
Zo te zien is hij zelf het ruimteschild! :)

Verwijderd

Oliemaatschappij Esso heeft veel geld gestopt in de campagne van George W.

Vandaar dat de VS niet meedoet met dat verdrag van Kyoto.

Dus ik vind het ook wel een beetje Esso's schuld. En dan vind ik het wel vervelend dat ik de afgelopen tijd nog wel eens bij Esso getankt heb...

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:23

Lordy79

Vastberaden

Esso is toch hetzelfde als Shell? Heb ik wel eens gehoord tijdens economielessen... Heeft iig nauwe banden met Shell of is dochter van Shell ofzo...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Op donderdag 14 juni 2001 22:00 schreef Lordy79 het volgende:
Esso is toch hetzelfde als Shell? Heb ik wel eens gehoord tijdens economielessen... Heeft iig nauwe banden met Shell of is dochter van Shell ofzo...
Esso is Exxon...voor zover ik weet is het zelfs groter dan Shell

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op donderdag 14 juni 2001 22:27 schreef Ortep het volgende:

[..]

Esso is Exxon...voor zover ik weet is het zelfs groter dan Shell
Hmm, zeer foute leraar economie had ik dus... |:(

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 21:49
Ik vond m van de week op tv ook heel onsympathiek overkomen :r

Soms weet ik het ook niet meer.........

Verwijderd

dit voor 'm >:)

Afbeeldingslocatie: http://praetorio.virtualave.net/crutchbusj.jpg

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op woensdag 13 juni 2001 15:49 schreef BAZZA het volgende:

[..]

nou iedereen weet dat dat toch niet gaat werken! tenminste niet met de THAAD raketten waar het NMD project mee aan het klungelen is 1 uit 3 raak is behoorlijk slecht. lasers op boeings kan misschien wel maar dan heb je verij veel boeings nodig want die kunnen niet zo vaak schieten. maar als je de raket onderschept pak je natuurlijk wel in een keer een aantal koppen i.p.v. dat je ze kop voor kop gaat afschieten.

en als ie wordt afgeschoten krijg je dat kennedy effect. dan wordt ie een icoon. dan zit de bush familie ganageld in politiek amerika. net als de kennedy's in het verleden (die zijn nu een beetje aan het uitsterven :) ) kennedy was eigenlijk helemaal geen goede president maar omdat ie dus is doodgeschoten is ie dus zo opgehemeld.

leg amerika gewoon plat door een paar californische power centrales plat te leggen. mopet niet al te moeilijk zijn. dan gaat de economie van amerika eraan. (een groot deel van de amerikaanse economie is op de een of andere manier wel op zo'n manier met die van californië verbonden dat als de economie van die staat er aan gaat de rest er gelijk ook aardig last van heeft) maar dan moeten we eerst economisch wat onfahankelijker van ze worden, en dat gaat wat lastiger :(

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Op Thursday 14 June 2001 23:35 schreef ocf81 het volgende:

[..]
Blaat
Dan zou de Nederlandse economie ook onmiddelijk "kapot" gaan ;)
Het rakettenschild word betaalt van Amerikaans belasting geld dus maak je niet druk ;)
Als de VS graag met raketjes wil spelen dan moet dat kunnen :)

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Laten we voorop stellen dat hoe onsympathiek deze man ook is, dat hij in de praktijk niet de macht heeft. Hij mag het anti-raketschild dan wel steunen, zonder toestemming van de senaat is ie nergens. En de senaat mag net als onze tweede kamer toch wel redelijk gezien worden als relevante volksvertegenwoordiging. Dat maakt hem overigens zeker niet een minder wanstaltig persoon.

Verwijderd

Bush is iig wel aardig tegen journalisten. Die boodt hij van de week belgische bonbons aan.

Da raketschild moet k nog zien. Het helpt inderdaad alleen tegen raketten. En dan maar roepen dat de NAVO moet veranderen en dat ze de komende jaren meer last gaan krijgen van terroristen ipv de sovjets. Spreekt zichzelf nogal tegen, maar ja.

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11-2025
Op Wednesday 13 June 2001 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Bush blij dat europeanen niet mogen stemmen daarvoor. Bij amerikanen is ie vrij populair hoor.

En aub stoppen met het zinloos geflame richting bush, dat is totaal onnuttig en als dat door blijft gaat deze thread dicht.

Cool stukje:
"A shallow, arrogant, abortion-hating, Christian-fundamentalist buffoon." So frequently have I heard and read this phrasea description of the European caricature of George W. Bushquoted over the past few days, that I am no longer absolutely certain of its true origins. I believe it appeared first somewhere in the American press, attributed to an anonymous member of the administration. It was then quoted at Bush by one of the European reporters who conducted a joint interview with the president before his trip to Europe (he laughed); as such it reappeared in the Daily Telegraph, among other places. But because I have just now heard it deployed, rather gleefully, on both CNN and BBC World television, I think it deserves further examination.

I should start by saying that "shallow, arrogant, abortion-hating, Christian-fundamentalist buffoon" is not a wholly inaccurate reflection of what a certain slice of the European political elite, and particularly a certain slice of the European media, think of George W. Bush and of the values he embodies. I wrote this myself a few weeks ago, using slightly milder language: "The European Left doesn't like the death penalty, they don't like American social conservatism, and they don't understand born-again Christianity, all of which they associate with Bush." Indeed, I don't doubt that there is a deep and probably insurmountable gap between the American president and his social-democratic counterparts in England, France, and Germany, as well as huge differences between the causes espoused by his administration and those promulgated by the European press.

And yetinto this crescendo of anxiety about the differences between America and Europe, it may now be necessary to insert a note of caution. Bush certainly projects a different image than Clinton. But should the fact that the (usually left-wing) European media and a handful of (openly left-wing) European politicians dislike President Bush be cause for an onslaught of articles bemoaning a much larger and more significant "values gap" between the people of Europe and the people of the United States? I've spotted numerous examples of this argument everywhere from the New York Times to the Chicago Tribune to the Miami Herald, all of which cite trans-Atlantic differences on the death penalty, taxes, guns, and socialized medicine. And the mood has caught on. Everyone reporting Bush's European trip appears to be looking for evidence of widespread dislike, not only of the American president but of the United States. Both the Associated Press and the Washington Post dwelled at length on the presence, Tuesday, of a few hundred demonstrators protesting Bush's visit to Madridnumbers which were, as far as I can gather, far lower than what had been expected.

In fact, there is something peculiar about this values gap: The longer you look at it, the harder it is too see. Take the death penalty, which is indeed on the front pages of the European press this week, thanks to the McVeigh execution. True, the death penalty is illegal in Europe. True, the Council of Europe, an organization devoted to promoting human rights in Europe, has made the abolition of the death penalty a prerequisite for membership. True, American diplomats have lately pointed out how hard it is to explain the death penalty to their European colleagues. At the same timeas Anthony Blinken points out in a superb article in the current issue of Foreign Affairsone should take what politicians say on this issue with a grain of salt: Ordinary Europeans are far more supportive of capital punishment than their elites would have us believe. Fifty percent of Italians, 50 percent of the French, and between two-thirds and three-quarters of the British actually favor the death penalty. Since, at the same time, support for the death penalty in the United States is droppingthe numbers who oppose it have risen in the past four years from 25 percent to 40 percentpopular views on this subject are actually converging, not growing apart.

The same is true of the supposed gap between European and American politics and economics. Generally speaking, it is true that Europeans have, in recent years, been happier to pay higher taxes. They have also expected their government to organize more services in return, including some form of state or state-regulated medical care, something which still seems unthinkable in the United States. Yet the larger story of European economics over the past decade has been one of privatization and deregulation, of the shrinking of the role of the state. The era of big European state companies is over; the European Union itself has urged its members to adopt more flexible labor markets in order to promote entrepreneurship. The British taxpayers' revolt, which underlay Thatcherismand nearly two decades of Tory governmenthas had its echo elsewhere on the continent. At one point, German industrialists publicly threatened to move their factories out of the country if the tax burdens are not lightened. The Italians now hate their overbureaucratic, overregulated, overtaxed system so much that they have just elected Silvio Berlusconia man whose business empire has deeply suspect and possibly criminal originsmerely because he promised, convincingly, to reform it. At the same time, the percentage of the American national budget dedicated to social spending has grown from 42 percent to 50 percent over the past decade and is projected to reach 60 percent. Are we growing apartor converging?

Finally, walk through the streets of any European capital, and what you see there will force you to ask yourself the same question. However nastily their elite newspapers may sneer, Europeans like American culture. McDonald's, as Blinken points out, "did not expand from 17 to 800 outlets in France since 1984 via the tip of a sword." Equally, nobody forces the French, or the British or the Germans, to go to the Hollywood movies that their intellectuals detest. Microsoft products (this is not an advertisement, just a fact) are absolutely standard across the continent, from Ireland to Russia. At the same time, my next book is due to be published in three countries, the United States included, by companies that have been purchased by a German multinational, Bertelsmann.

Given the real differences, it's hard to see how President Bush is ever going to be popular among his European social-democratic counterparts. I suspect he knows this: It isn't an accident that Bush chose, on this first trip to Europe, to make bilateral visits only to Spain and Poland, both currently ruled by two of the continent's very few center-right governments. On the other hand, it's hard to see how these political differences mirror a trans-Atlantic "values gap" which is allegedly growing deeper, given that popular culturefood, movies, music, books, Web sitesis growing ever more similar, and the companies who purvey it are growing ever more trans-Atlantic. Don't bet on European dislike for shallow, arrogant, abortion-hating, Christian-fundamentalist Americans running very deep.
De link naar het artikel: http://slate.msn.com/foreigners/entries/01-06-13_110221.asp

Verwijderd

ehm morgoth.. wij flamen niet tegen bush

wij belichten enkel zijn positieve en minder positieve kanten

maarja we kunnen allemaal zo snel geen positieve kanten van hem bedenken..

omdat
- hij een staatsgreep heeft gepleegd
- binnen een week na zijn benoeming Bagdad bombardeerd
- hij ons weer de koude oorlog in helpt
- hij internationale verdragen verbreekt
- hij met al zijn executies eigenlijk een massa moordenaar is

en dan hebben we het nog niet over zijn Familie

- die rijk is geworden aan oa. handel met Nazi duitsland
- die geld verdient aan Drugs handel uitgevoerd door de CIA
- die regelmatig tegenstanders uit de weg ruimd

zoals oa..
Paul Wilcher
His partially decomposed body was found in his home, still seated on the toilet. According to the Washington Times, "...he was investigating the theory of an 'October Surprise' conspiracy during the 1980 federal election campaign. He had been interviewing an inmate who claimed to have piloted George Bush to Paris so he could secretly seek to delay the release of 52 American hostages in Iran."

Amiram Nir
He was a former Israeli agent who was in Jerusalem with George Bush during Iran Contra. He went under the assumed name of Pat Weber. Nir was scheduled to testify to the Senate subcommittee and it was feared he would reveal the truth. He perished when his aircraft was shot down with missiles from the helicopter of a man called Gene Tatum, 25-year CIA deep cover agent.

Senator John Tower
He was appointed by the Reagan/Bush Administration to chair the bipartisan committee to investigate the Iran/Contra scandals. He directed the Tower Report and had all the Iran Contra documents that told the real story. He was killed in an airplane crash later in Georgia in 1991. Also killed was his daughter, Marian.

John Fitzgerald Kennedy
An internal FBI memo reported that on November 22 a reputed businessman named George H. W. Bush reported hearsay that a certain Young Republican had been talking of killing the President when he came to Houston. The Young Republican was nowhere near Dallas on that date. According to a 1988 story in The Nation, J. Edgar Hoover said in a memo that Mr. George Bush of the CIA had been briefed on November 23rd, 1963 about the reaction of anti-Castro Cuban exiles in Miami to the assassination of President Kennedy. George H. W. Bush has denied this, although he was in Texas and cannot account for his whereabouts at the time.

Hale Boggs
He sat on the Warren Commission, which concluded that President Kennedy was slain by a lone assassin. Later, in 1971 and '72, Boggs said that the Warren Report was false and that J. Edgar Hoover's FBI not only helped cover up the JFK murder but blackmailed Congress with massive wire-tapping and spying. He named Warren Commission staff member Arlen Specter as a major cover-up artist. Congressman Boggs' plane disappeared on a flight to Alaska in 1972. The press, the military, and the CIA publicly proclaimed the plane could not be located. Investigators later said that was a lie, that the plane had been found.

William Colby
This former CIA director disappeared in an apparent boating accident, and a body was later discovered (minus the life jacket Colby's friends insisted he always wore while boating) and buried promptly. John DeCamp, a lawyer from Lincoln, Nebraska, and Colby's close friend and confidant, said Colby's death was not an accident. He stated that Colby was prepared to disclose that missing P.O.W.'s were working for a dope smuggling operation orchestrated by General Colin Powell, Pentagon official Richard Armitage, and George H. W. Bush.

Danny Casolaro
He was working on a book that tied together the scandals surrounding the presidency of George H. W. Bush. He told his friends he was going to "bring back" the head of the Octopus. Instead, his body was found in a hotel in Martinsburg, West Virginia, on August 10, 1991, an apparent suicide.

Olof Palme
He was the prime minister of Sweden, assassinated in 1986. Oliver North, the golden boy of the Bush/Reagan machine, had met with Mr. Palme to discuss the possibility of obtaining false end-user certificates for the plethora of weapons that were being purchased, so that they would seem to have come from a country other than the U.S. Mr. Palme refused to participate, after the plan was presented to him. He was dead within weeks.

Archbishop Oscar Romero
Archbishop Romero was a true hero, speaking out against atrocities by a Bush/Reagan-backed fascist government. He refused to appear in public with any army or government personnel, and was a voice for the thousands of tortured, slaughtered and oppressed in El Salvador. He was shot in the back while preparing Mass. The death of Archbishop Romero is one among many. There is not enough space to list the hundreds of thousands who died under Reagan/Bush-backed, right-wing governments.

William Casey
William Casey was CIA Director during the Reagan/Bush Administration. He died 2 days before he was to testify about his and others' involvement in the Iran/Contra scandal.

Edmond J. Safra
Banker Edmond J. Safra died mysteriously when a fire swept his Monaco penthouse apartment. His banks had been used for laundering money by the Bush Iran/Contra traitors.

Lars Erik Nelson
Lars-Erik Nelson was a reporter for the New York Daily News and a constant critic of George Bush throughout the 2000 Presidential campaign. He wrote a series of articles on how Bush was trying to steal the Florida election. Found dead in his living room of an apparent stroke on November 21, 2000, the very day that Bush lawyers were making their arguments before the Florida Supreme Court.

Martin Luther King, Jr.
One of the most beloved men in history, Martin Luther King, Jr., brought hope to the disenfranchised and showed us all how peaceful demonstration and determination can turn the tide. He was assassinated by James Earl Ray, who later recanted his admission that he acted on his own, and implicated the Bush CIA.

Governor Mel Carnahan
In the midst of a heated race for the Senate against John Ashcroft, the Governor died in a plane crash on October 16, 2000. His death affected Democrats in two ways - it would hurt their chances of seizing control of the US Senate, and it would strongly impact the Presidential race between Al Gore and George W. Bush. Said St. Louis University political scientist Ken Warren, "There will be a sympathy vote, but that won't be enough to allow him to win. "I don't think the race will be very close. It's over." As we know now, Carnahan's widow ran in his place, and was elected by a landslide.
en wat nog meer blijkt en eigenlijk best wel schokkend is
Forty-four days after the attempted assassination of Reagan, there followed the attempt to assassinate Pope John Paul II during a general audience in St. Peter's Square in Rome. During those 44 days, Bush had been running the US government. It was as if a new and malignant evil had erupted onto the world stage, and was asserting its presence with an unprecedented violence and terror. Bush was certainly involved in the attempt to cover up the true authors of the attentat of St. Peter's Square. An accessory before the fact in the attempt to slay the pontiff appears to have been Bush's old cohort Frank Terpil, who had been one of the instructors who had trained Mehmet Ali Agca, who had fired on the pope.

Mehmet Ali Agca received training in the use of explosives, firearms, and other subjects from the "former" CIA agent Frank Terpil. Terpil was known to Agca as "Major Frank," and the training appears to have taken place in Syria and in Libya.
Agca's identification of Terpil had been very precise and detailed on Major Frank and on the training program

What further relation might George Bush have had to the attempt to take the life of the Pope? As we have seen, the Bush family had carried on an obsessive vendetta against the Vatican over decades. In the family tradition, it was Catholic opponents of birth control and genocide, including Roman Catholic prelates, who were held responsible for the defeat of Prescot Bush in the 1950 election, when his involvement with the genocide lobby had received effective and timely exposure. We have seen how Bush personally nursed this grudge, hysterically recounting the story to his colleagues in the House of Representatives. We have seen Bush's enraged response to Pope Paul VI's encyclical Humanae Vitae, which attacked the racist heart of the Bush family creed. We will later see Bush attacking the political activities of Jesuits in central America. We will see Bush ordering violent demonstrators in Panama City to storm the Papal nunziatura. In all of this the freemason Bush shares the obsession of the Anglo-American elite, who are committed to destroying the papacy as one of the few institutions in the world that has dared to resist their Malthusian proposition that the central problem of humanity is overpopulation.

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 12:42 schreef Ortep het volgende:

[..]

Hij is door de meeste Amerikanen niet gekozen. Lang niet alle Amerikanen hebben stemrecht. Daar moet je iets voor doen en daar zitten ook wat nadelen aan. Ik meen dat maar 70% echt stemrecht heeft. Daarvan is ongeveer 60% komen opdagen bij de verkiezingen. Er waren meer dan twee kandidaten, er ging maar 90% naar de grote twee. Van al die stemmen heeft minder dan de helft op Bush gestemd. Bush is als tweede geeindigd. Maar door het kiesmannen systeem kwam het gunstiger uit voor hem. Hij is gekozen door ongeveer 0.7*0.6*0.9*0.45 = 17% !!!! van de Amerikanen, dus 83% stemde niet op hem. Ik kan er een paar procent naast zitten, maar het zijn wel reeele getallen.
dit slaat natuurlijk helemaal nergens op he. Volgens officiele natellingen van onafhankelijke kranten had hij WEL 50% van de stemmen. En 83% stemde niet op hem, maar 30% van het totaal mag niet, 0.7*0.4*100% komt niet, die meningen worden dus niet geteld, misschien waren die wel allemaal voor :?
Verder is Bush nog nooit zo populair geweest als nu het geval is in de VS. Je kan wel je ogen dicht doen en zeggen dat Bush eigenlijk geen president mag zijn omdat jij hem niet mag, maar dat vind ik struisvogel politiek |:(

btw die 0.9*0.45 klopt dus niet heh, 0.9 mag je niet meetellen omdat het om het totaal gaat, niet om de helft van de grootste 2 kanidaten.

Verder vind ik de reacties slecht, nergens op gebaseerd er wordt maar wat gezegd wat ie allemaal wle niet gedaan heeft etc, maar dan mag je dat toch wel bewijzen als je dat zegt. Ennuh die Gore is ook vet gespekt door olie maatschappijen hoor, wees daar maar niet bang voor. Iedereen heeft een antiphatie tegen Bush, maar iedereen vergeet dat er nog een regering achter hem zit, neem nou Powell, die gast is echt supergoed.

Maarja hij is te conservatief in jullie ogen, dus mogen jullie hem niet. En als laatste, de plannen voor dat raketschild zijn door regering Clinton ontwikkeld.......

Verwijderd

SDI is niet bedacht door regering Clinton, maar is bedacht onder het bewind van Ronald Reagan (een mislukte acteur nota bene). Ze zijn er toen mee gestopt omdat het idee van een rakettenwerend ruimteschild (toen) niet haalbaar was qua techniek, en omdat het belachelijk veel geld zou kosten (iets in de honderden miljarden).
Laten ze in plaats van wapenwerende systemen maar eens beginnen met wereldwijde ontwapening, dan heb je zo'n schild ook niet nodig ! Of het geld aan de verpaupering van Amerika besteden, meer uitkeringsgeld, beter onderwijs, getto's opknappen, etc..

Verder vind ik het wel een enge gedachte dat een man als Bush gekozen wordt, omdat de meerderheid dus vindt dat zijn ideeën kloppen, dus de meerderheid van Amerika is voor de doodstraf, zwaar christelijk etc. Ikzelf vind dat soort mensen een gevaar voor de maatschappij, dus daarom heb ik een hekel aan Bush en zijn volgers.
Als blijkt dat vooral in de staten waar doodstraf toegestaan is de zwaarste delicten worden gepleegd, en als sowieso blijkt dat des te zwaarder straffen zijn in een land, des te zwaarder de delicten zijn, ben ik blij dat er in Nederland geen doodstraf toegestaan is, en dat de nederlanders vinden dat de straffen in Nederland te licht zijn. En dit is geen kip-of-het-ei verhaaltje.

Lange tijd werd hier de discussie gevoerd over een voorspelling van Nostradamus, begin het 3e millennium zou een persoon de technologische ondergang van de wereld inluiden, volgens velen werd er gespeculeerd dat dat Bill Gates zou zijn, maar ik heb nu eerder het idee dat Bush Nostradamus' voorspellingen waar gaat maken.

Als je Bush in zijn ogen kijkt, kun je al zien dat er iets mis is met die man, dat kon ik al zien toen ik nog niet eens wist wie hij was. En dat iemand met zo'n lage intelligentie president over het machtigste werelddeel kan worden geeft mij de bibbers.

Ik heb een heel slecht gevoel over deze president, en ik hoop dat het senaat hem flink op zijn nek zit, zodat ie geen domme dingen kan doen.

Ik voorspel dat hij of uit zijn ambtstermijn wordt gezet, of dat ie binnen twee jaar ergens een oorlog ontketent.

Kort samengevat: ik ben bang voor Bush, en kan niet eens echt verklaren waarom, call it a gut feeling, and it feels shitty !!

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 12:44 schreef ToezeBroeze het volgende:
Verder vind ik het wel een enge gedachte dat een man als Bush gekozen wordt, omdat de meerderheid dus vindt dat zijn ideeën kloppen, dus de meerderheid van Amerika is voor de doodstraf, zwaar christelijk etc. Ikzelf vind dat soort mensen een gevaar voor de maatschappij, dus daarom heb ik een hekel aan Bush en zijn volgers.
Als blijkt dat vooral in de staten waar doodstraf toegestaan is de zwaarste delicten worden gepleegd, en als sowieso blijkt dat des te zwaarder straffen zijn in een land, des te zwaarder de delicten zijn, ben ik blij dat er in Nederland geen doodstraf toegestaan is, en dat de nederlanders vinden dat de straffen in Nederland te licht zijn. En dit is geen kip-of-het-ei verhaaltje.

Lange tijd werd hier de discussie gevoerd over een voorspelling van Nostradamus, begin het 3e millennium zou een persoon de technologische ondergang van de wereld inluiden, volgens velen werd er gespeculeerd dat dat Bill Gates zou zijn, maar ik heb nu eerder het idee dat Bush Nostradamus' voorspellingen waar gaat maken.

Als je Bush in zijn ogen kijkt, kun je al zien dat er iets mis is met die man, dat kon ik al zien toen ik nog niet eens wist wie hij was. En dat iemand met zo'n lage intelligentie president over het machtigste werelddeel kan worden geeft mij de bibbers.

Ik heb een heel slecht gevoel over deze president, en ik hoop dat het senaat hem flink op zijn nek zit, zodat ie geen domme dingen kan doen.
Jaja en jij wilt geloofwaardig overkomen: als je in zijn ogen kijkt kun je al zien dat er wat mis is. Haha zoiets ongelofelijk stoms heb ik nog nooit gehoord. En kom maar met een bewijs dat in de staten waar de doodstraf geld de zwaarste delicten worden uitgevoerd, en als het zo is zou het dan niet daarom ingevoerd zijn?

Verwijderd

Lekker agressief reageer jij, en dat terwijl je net je VWO-diploma gehaald hebt. Slecht cijfer voor geschiedenis denk ik..

Kun jij aan bepaalde mensen op straat in de blik van hun ogen niet zien, dat je beter even een blokje om kunt lopen?

Dat zwaardere straffen tot zwaardere delicten leiden is al in talloze onderzoeken aangetoond (vooral onderzocht in Amerika), nu wil je zeker dat ik daar minimaal 10 links van stuur, anders geloof je me weer niet, maar laat ik daar nu geen zin en tijd voor hebben.

Ga feesten man, wat doe je hier ??? !!!
Gefeliciteerd trouwens.

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 12:53 schreef Thunderbird het volgende:

[..]

Jaja en jij wilt geloofwaardig overkomen: als je in zijn ogen kijkt kun je al zien dat er wat mis is. Haha zoiets ongelofelijk stoms heb ik nog nooit gehoord.
Zoiets noemt men intuitie.

Weet je wat pas ongelooflijk dom is? Als je daar niet naar luistert.

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 13:25 schreef ToezeBroeze het volgende:
Lekker agressief reageer jij, en dat terwijl je net je VWO-diploma gehaald hebt. Slecht cijfer voor geschiedenis denk ik..

Kun jij aan bepaalde mensen op straat in de blik van hun ogen niet zien, dat je beter even een blokje om kunt lopen?

Dat zwaardere straffen tot zwaardere delicten leiden is al in talloze onderzoeken aangetoond (vooral onderzocht in Amerika), nu wil je zeker dat ik daar minimaal 10 links van stuur, anders geloof je me weer niet, maar laat ik daar nu geen zin en tijd voor hebben.

Ga feesten man, wat doe je hier ??? !!!
Gefeliciteerd trouwens.
khad geen geschiedenis :)

Maar jij bent dus een beproefd oogziener? Sorry hoor, maar was er wat bijzonders aan Dutroux te zien? Ik vind zoiets gewoon een volstrekt belachelijke opmerking. Eveneens dat christenen een gevaar voor de samenleving zijn, of je nou voor de doodstraf of voor euthanasie en abortus bent, dat maakt mijns inziens helemaal geen verschil.
En dat zwaardere straffen -> zwaardere delicten in tientallen onderzoeken is aangetoond, kan wel zijn, maar is minstens door evenveel onderzoeken tegengeworpen. Maar als ik het goed begrijp betekend dat geen straffen geen delicten betekend? Neem nou de moordenaar van Nienke, dit zit een aantal jaar en komt dan weer vrij en gaat verder, zoiemand heeft een gaatje in zijn hoofd, die kan toch beter uit de samenleving worden gehaald? Dan is dood wel erg grof, maar paars-2 stemt wel voor euthanasie waar het 'slachtoffer' het helemaal niet mee eens hoeft te zijn, alleen zijn nabestaanden.

bedankt voor je felicitatie :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 12:53 schreef Thunderbird het volgende:

[..]

Jaja en jij wilt geloofwaardig overkomen: als je in zijn ogen kijkt kun je al zien dat er wat mis is.
mja.. dat kan inderdaad
daar komt ook de uitdrukking "ogen zijn de spiegels van de ziel" vandaan

en over die voorspelling van de antichrist
ik zag laatst ergens in een winkel een boek dat daar over ging en daarin stond een foto van een beeld die een vrouw had gemaakt en volgens haar zou de volgende Antichrist er zo uitzien..
ik moet zeggen dat ik hem verdacht veel op Bush vond lijken

tevens zijn er voorspellingen ( volgens mij ook van Nostradameus )dat de antichrist uit amerika zou komen

Pa Bush z'n betrokkenheid bij de aanslag op de paus is iig geen goed voorteken

overigens is het mij wel duidelijk geworden dat de familie Bush hun politieke strategieën uit 'mein Kampf' hebben gehaald

• Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik wou even reageren op Faraway en zijn verhaal op : [topic=163163]

Hier zij hij het volgende:

Als de Amerikanen hem als president willen dan is dat hun zaak, het probleem is alleen dat hij daarmee ook de machtigste man op aarde is.
Van een wereldleider verwacht je een aantal eigenschappen die Bush absoluut niet heeft.
Een goede wereldleider is ook een wereldburger, heeft verstand van veel culturen en begrijpt hoe men in andere culturen tegen bepaalde zaken aankijkt.
Bush is dit overduidelijk niet. Hij heeft al de grootste moeite met Europa, laat staan de rest van de wereld. Het gevolg is dat hij zich defensief gaat opstellen tegen de boze buitenwereld (lees 'de rest van de wereld') en zich laat regeren door angst

Moet je eens luisteren als bush het heeft over de buitenwereld dan heeft hij het over landen in het midden oosten, en niet over de hele wereld.
En ja meneertje Bush is ook een wereld burger, maaaaaar hij is in eerste instantie DE PRESIDENT VAN AMERIKA en een president doet wat hij denkt wat het beste is voor ZIJN land

En hij zij dit:

Naast het islamitisch fundamentalisme zie ik Bush dan ook als de grootsdte bedreiging voor de wereldvrede.

En JIJ durft dit gewoon te vergelijken, nou jongetje dan kloppen jouw persoonlijke gegevens niet want dan hoor je thuis op de basisschool, daar kunnen ze je het verschil tussen een koe en paard leren

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 14:17 schreef Flamez het volgende:

[..]

mja.. dat kan inderdaad

ik zag laatst ergens in een winkel een boek dat daar over ging en daarin stond een foto van een beeld die een vrouw had gemaakt en volgens haar zou de volgende Antichrist er zo uitzien..

tevens zijn er voorspellingen ( volgens mij ook van Nostradameus )dat de antichrist uit amerika zou komen

overigens is het mij wel duidelijk geworden dat de familie Bush hun politieke strategieën uit 'mein Kampf' hebben gehaald
joh ga jij nou echt in voorspellingen geloven? De wereld had al drie keer vergaan moeten zijn als we iedereen geloven en WO3 zo ook allang gebeurt moeten zijn. Er is hier bijna niemand die in de Bijbel wil geloven of in een God, laat staan dat je dan in voorspellingen gelooft. Dit komt nu alleen ff mooi uit om Bush af te zeiken. Eerder in dit topic wordt verteld dat Bush christenlijk is en nu is hij de antichrist :? hoe moet ik dat zien :?
Verder zit de hele NAVo te piepen over dat raketschild, maar o wat waren we blij toen de VS ons bevrijde in WO2. Nu wil de VS dit soort geintjes voorkomen, en dan is het in een keer niet goed :?
De VS is het meest bang voor het midden-oosten en vor china, dat zijn potentiele vijanden, de rest van de wereld niet meer.

Verwijderd

Bush doet wat het beste is voor de burgers van de USA dus ben ik voor Bush *D

Kok en zijn clubje kunnen nog flink wat van de Bush administration leren !

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Op zaterdag 16 juni 2001 22:46 schreef BAZZA het volgende:

Gaat het dan alleen maar om de USA? Sorry hoor, maar dat vind je dat niet arrogant?

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 23:27 schreef BlueAngelGoT het volgende:

[..]

Gaat het dan alleen maar om de USA? Sorry hoor, maar dat vind je dat niet arrogant?
Nee daar is hij voor ingehuurd ;)

Hij is niet het "hoofd" van de UN zoals Koffi Annan dat is :)

• arnem_
  • Laatst online: 21-01 11:12
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paul.oldenmenger/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paul.oldenmenger/2.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paul.oldenmenger/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paul.oldenmenger/4.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/paul.oldenmenger/5.jpg
Op zaterdag 16 juni 2001 22:46 schreef BAZZA het volgende:

Niet echt een uitspraak van Poetin, .........ehhhh Bazza

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 00:27 schreef arnem_ het volgende:
Niet echt een uitspraak van Poetin, .........ehhhh Bazza
Afbeeldingslocatie: http://www.homestead.com/bazza11/files/BushAndPutin2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.homestead.com/bazza11/files/Bush_Putin.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.homestead.com/bazza11/files/BushPlusPutin.jpg

Bush en Putin mogen elkaar wel :7

Ze zijn beide goed leiders *D

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 21:41 schreef Thunderbird het volgende:

[..]

joh ga jij nou echt in voorspellingen geloven? De wereld had al drie keer vergaan moeten zijn als we iedereen geloven en WO3 zo ook allang gebeurt moeten zijn
of ik in die voorspellingen geloof laat ik even in het midden
maar ik vond het wel interressant om even te vermelden
Dit komt nu alleen ff mooi uit om Bush af te zeiken. Eerder in dit topic wordt verteld dat Bush christenlijk is en nu is hij de antichrist :? hoe moet ik dat zien :?
ehm dat heb ik niet nodig om 'm af te zeiken hoor..
daar zijn namelijk genoeg andere feiten voor
kijk maar eens een paar postings van mij terug
Verder zit de hele NAVo te piepen over dat raketschild, maar o wat waren we blij toen de VS ons bevrijde in WO2. Nu wil de VS dit soort geintjes voorkomen, en dan is het in een keer niet goed :?
een VS onder Roosenvelt is een andere VS dan onder Bush
en omdat ze ons toen bevrijd hebben moeten we nu maar mee doen met hun paranoia gekweek ?
als een terroristische staat de VS wil nuken
dan kan dat ook gewoon dmv van een koffertje het land binnen te smokkelen of bijv. een korte afstands ( die dus niet gestopt word door het space defense shield ) raket vanaf een onderzeeër voor de kust van de VS
en dan vind je het vast leuk om te weten dat landen als libië en Irak hun onderzee vloot verdriedubbelt hebben

FYI was het Bush sr. die als hoofd van de CIA figuren als Khadaffi, Saddam Hussein,Manuel Noriega en Osama Bin Laden , etc aan de macht hebben geholpen
alle risico landen hebben we aan de CIA en dus Bush te danken

vind je niet dat ze al genoeg schade hebben aangericht ?
De VS is het meest bang voor het midden-oosten en vor china, dat zijn potentiele vijanden, de rest van de wereld niet meer.
of een land vriendelijk of vijandig is kan veranderen met een verkiezingsuitslag
en dat geld ook voor de VS

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 03:01 schreef Flamez het volgende:

[..]
Text
Wat kan het je schelen :?

Dan verhuis je toch lekker naar de US en vraag het staatsburgerschap aan en stem je op de Communisten :?

Verwijderd

Idd ik snap niet wat iedereen hier nou loopt te flamen over:

Bush = nazi
Bush = anti-christ
Bush zijn pa deed dit en dat en zus en zo
Bush verooraakt WO3

Hij is Prez van de VS, niet van de wereld, als hun een raketschild willen bouwen dan doen ze dat toch lekker. Als hij de belasting wil verlagen dan doen ze dat toch fijn. Wat maakt jullie het uit ? Het heeft weinig effect op ons.
Hij is gekozen en daarmee is het volk dus tevreden blijkbaar.

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 05:29 schreef Tweaker het volgende:
Idd ik snap niet wat iedereen hier nou loopt te flamen over:

Bush = nazi
Bush = anti-christ
Bush zijn pa deed dit en dat en zus en zo
Bush verooraakt WO3
dat zijn geen Flames
Under the Trading with the Enemy Act, the government took over the Union Banking Corporation, in which Bush was a director. The U.S. Alien Property Custodian seized Union Banking Corp.'s stock shares, all of which were owned by Prescott Bush, E. Roland `` Bunny '' Harriman, three Nazi executives, and two other associates of Bush

By Oct. 26, 1942, U.S. troops were under way for North Africa. On Oct. 28, the government issued orders seizing two Nazi front organizations run by the Bush-Harriman bank: the Holland-American Trading Corporation and the Seamless Steel Equipment Corporation.@s2

These and other actions taken by the U.S. government in wartime were, tragically, too little and too late. President Bush's family had already played a central role in financing and arming Adolf Hitler for his takeover of Germany; in financing and managing the buildup of Nazi war industries for the conquest of Europe and war against the U.S.A.; and in the development of Nazi genocide theories and racial propaganda, with their well-known results.

The facts presented here must be known, and their implications reflected upon, for a proper understanding of President George Herbert Walker Bush and of the danger to mankind that he represents. The President's family fortune was largely a result of the Hitler project. The powerful Anglo-American family associations, which later boosted him into the Central Intelligence Agency and up to the White House, were his father's partners in the Hitler project.

Fritz Thyssen and his business partners are universally recognized as the most important German financiers of Adolf Hitler's takeover of Germany. At the time of the order seizing the Thyssen family's Union Banking Corp., Mr. Fritz Thyssen had already published his famous book, I Paid Hitler, admitting that he had financed Adolf Hitler and the Nazi movement since October 1923. Thyssen's role as the leading early backer of Hitler's grab for power in Germany had been noted by U.S. diplomats in Berlin in 1932.
The order seizing the Bush-Thyssen bank was curiously quiet and modest about the identity of the perpetrators who had been nailed

The 1942 U.S. government investigative report said that Bush's Nazi-front bank was an interlocking concern with the Vereinigte Stahlwerke (United Steel Works Corporation or German Steel Trust) led by Fritz Thyssen and his two brothers. After the war, Congressional investigators probed the Thyssen interests, Union Banking Corp. and related Nazi units. The investigation showed that the Vereinigte Stahlwerke had produced the following approximate proportions of total German national output:

50.8% of Nazi Germany's pig iron
41.4% of Nazi Germany's universal plate
36.0% of Nazi Germany's heavy plate
38.5% of Nazi Germany's galvanized sheet
45.5% of Nazi Germany's pipes and tubes
22.1% of Nazi Germany's wire
35.0% of Nazi Germany's explosives
oftewel Bush en partners is verantwoordelijk voor een groot deel van de financiering van Hitler's oorlogs apparaat

het is toch bizar dat amerikaans soldaten zijn gesneuveld door tanks, waarvan het staal waarmee ze gemaakt zijn, met amerikaans geld is betaald
Hij is Prez van de VS, niet van de wereld, als hun een raketschild willen bouwen dan doen ze dat toch lekker. Als hij de belasting wil verlagen dan doen ze dat toch fijn. Wat maakt jullie het uit ? Het heeft weinig effect op ons.
Hij is gekozen en daarmee is het volk dus tevreden blijkbaar.
het heeft wel degelijk effect op ons , als bush de amerikaanse Economie naar de kl*te helpt dan gaat de onze mee

De familie Bush en consorten verdienen geld aan oorlog en zo nodig maken zij ze zelf ( zie CIA ) tot nu toe kon dat ongestraft omdat amerika vrijwel onbereikbaar is

en om hun bron van inkomsten ( oorlog industrie ) veilig te stellen, willen ze dus onbereikbaar blijven
zodat ze ongestrafd door kunnen blijven gaan met het opstoken van conflicten

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 03:04 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Wat kan het je schelen :?
ohw dus jij vind het blijkbaar niet erg dat de Familie Bush de wereld gevaarlijker maakt dan nodig is ? :?
Dan verhuis je toch lekker naar de US en vraag het staatsburgerschap aan en stem je op de Communisten :?
zoals je weet heeft stemmen daar geen zin meer

• eXistenz
  • Laatst online: 16-01 19:24
Op woensdag 13 juni 2001 16:34 schreef Xoverride het volgende:
Ik heb trouwens wel het idee dat er meer achter het raketschild zit dan we allemaal denken/weten.

behalve de wapenwedloop ed... kan er meer achter zitten, vraag me niet wat maar ik hou alle opties open.
Tegen marsmannetjes ? :)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 15:23 schreef Flamez het volgende:

[..]

ohw dus jij vind het blijkbaar niet erg dat de Familie Bush de wereld gevaarlijker maakt dan nodig is ? :?
[..]
nou ik vind niet dat de familie Bush de wereld gevaarlijker maakt, Bush doet inderdaad wat aan het leger omdat de USA GEEN zin hebben om geconfronteerd te worden met een veel machtige tegenstander zoals Nederland dat is gebeurt met Nazi-Duitsland maar dan in de vorm van China *D

[..]
Oh ? ik heb toch echt Bush gestemd en hij heeft gewonnen dus het heeft wel degelijk zin *D

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 15:50 schreef eXistenz het volgende:

[..]

Tegen marsmannetjes ? :)
inderdaad.. volgens het disclosure project
is dat het eigenlijke doel van het schild

ufo's kunnen nu namelijk nog ongestoord onze atmosfeer in en uitvliegen
en de VS ( controlefreaks dat ze zijn ) willen daar iets tegen kunnen doen ..

persoonlijk denk ik dat die poging 'Futile' is aangezien er voorvallen bekend zijn en er dus aanwijzingen zijn dat ufo's onze technologieën heel simpel uit kunnen schakelen..

• Niet online

[..]

Wat doet hij dan om de wereld gevaar te brengen ???????
Jongens jongens wat lopen we nou allemaal uit ons nek te zwammen, straks gaan we nog zeggen dat Mister Citybomber een toffe peer is en Bin Laden (geen idee hoe je het schrijft) een wereld-bevrijder is.
Ik kan er met hoofd gewoon niet bij dat mensen Bush de Anti-christ noemen, maar ja er lopen wat rare mensen rond.
[..]

En waarom heeft stemmen daar geen zin ???
Als dat geen nut heeft dan zou er nooit zo'n strijd tussen Gore en Bush zijn geweest.
Jij bent zeker zo'n persoon dat hier ook niet gaat stemmen omdat JIJ denkt dat het geen nut heeft.
Weet je uberhaupt wel hoe het kies-systeem daar werkt?

Ik vindt het gewoon een beetje jammer dat er mensen af lopen te geven op Bush en daarvoor de meest loze argumenten gebruiken.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nosob.com/6thsence.jpg

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 16:35 schreef Flamez het volgende:
[afbeelding]
Wat zegt dat plaatje nou :?

ik kan ook zo'n plaatje met jou foto erop maken maar ben jij dan "dom" :?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 16:25 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Wat doet hij dan om de wereld gevaar te brengen ???????
:? lees je de rest van de reply's wel ?
Jongens jongens wat lopen we nou allemaal uit ons nek te zwammen, straks gaan we nog zeggen dat Mister Citybomber een toffe peer is en Bin Laden (geen idee hoe je het schrijft) een wereld-bevrijder is.
meneer de city bomber McVeigh ( voormalig beroepssoldaat en werknemer bij een electronica bedrijf met defensie contracten )
heeft nogal wat bizarre statemends gemaakt waarin hij oa beweerde onder invloed te zijn geweest van mindcontrol
dat maakt hem ,wat wel bekend staat als, een 'manchurian candidate'
geen wonder dat Bush niet kon wachten met het zo snel mogelijk uit voeren van zijn executie
Ik kan er met hoofd gewoon niet bij dat mensen Bush de Anti-christ noemen, maar ja er lopen wat rare mensen rond.
Financiering van Hitler, aanslag laten plegen op de paus, landen aanzetten tot oorlog
nou ook niet echt een heilige hè ?
En waarom heeft stemmen daar geen zin ???
duh |:(
omdat Gore 400.000 stemmen meer had dan Bush
en in Florida bleek dus na de Recount dat Gore daar 20.000 stemmen meer had dan Bush
Jij bent zeker zo'n persoon dat hier ook niet gaat stemmen omdat JIJ denkt dat het geen nut heeft.
:? wat dat ermee te maken heeft ontschiet me even..
maar uit m'n reply's lijkt het me duidelijk dat ik juist iemand ben die wel stemt
Weet je uberhaupt wel hoe het kies-systeem daar werkt?
ehm ja maar dat heeft er ook weinig mee te maken aangezien er via rechtzaken geprobeerd is het kiessysteem en daarbij horende rechten onderuit te halen
wat dus ook gelukt is dankzij een Republikeinse rechter en een 9 tallige jury die bestond uit 7 republikeinen en maar 2 democraten
Ik vindt het gewoon een beetje jammer dat er mensen af lopen te geven op Bush en daarvoor de meest loze argumenten gebruiken.
nou ik wil jou mijn 'loze' argumenten wel eens zien weerleggen dan..

• Niet online
Op zondag 17 juni 2001 16:47 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Wat zegt dat plaatje nou :?

ik kan ook zo'n plaatje met jou foto erop maken maar ben jij dan "dom" :?
ik neem aan dat hij dat ook bedoeld >:)

Verwijderd

Alleen al het idee dat Bush in Amerika de scepter zwaait is al verschikkelijk! Alleen dankzij dat stomme stelsel in Amerika is hij gekozen. Die districten werken daar zo vaag dat je met een minderheid toch kan winnen (en dat noemen ze democratie= het volk heeft de macht!). Hij beschouwd alles wat de democraten gedaan hebben als een zaak van een ander terwijl Clinton uit naam van de Amerikanen had gesproken en niet uit naam van de democraten. Ik snap niet dat zo'n iemand president kan worden. :( als het zo door gaat komt morgen de zon uit het westen :? !

• Niet online
Op vrijdag 15 juni 2001 16:59 schreef Flamez het volgende:

wij belichten enkel zijn positieve en minder positieve kanten

maarja we kunnen allemaal zo snel geen positieve kanten van hem bedenken..
Dat komt omdat je die niet WIL zien want je hebt vooroordelen (net als rasisten) over Bush en daarom ga jij hem en zijn familie afkraken dus JIJ en de rest zijn niet erg objectief.
omdat
- hij een staatsgreep heeft gepleegd
:?
- binnen een week na zijn benoeming Bagdad bombardeerd
Ja is waar, maar praten met die gasten werkt niet echt, of wel??????????
- hij ons weer de koude oorlog in helpt
Ik heb nog niemand gehoord die dreigingen tegen Nederland heeft gemaakt.
- hij internationale verdragen verbreekt
Hij heeft het kyoto akkoord verbroken en dat was het, en het akkoord is pas vanaf 97 van pas en was al gedoemd om te mislukken beste jongen, want je kunt die uitstoot nou eenmaal niet zo snel verminderen (jaa jongens en meisjes het akkoord gaat over uitstoot)of je moet teveel investeren en dat is weer niet goed voor de economie.
- hij met al zijn executies eigenlijk een massa moordenaar is
:Z Stom naïeve jongen, gemiddeld worden er 65 personen per jaar vermoord in america ter dood veroordeeld, en het veroordelen doen de rechters en niet bush, tenzij er een uitzondering is (hij is uiteidelijk de hoogste rechts-instantie in Amerika).
Dus dan is iedere President van Amerika een moordenaar, de term MASSA is ook zeer overdreven want 65 is niet echt een massa.
Daarintegen zijn er ook nog eens landen die veer meer mensen ter dood veroordelen zoals china met 3000 per jaar.
Dus ga na voor dat je wat zecht jochie

PS.
jaja ik lees ook de metro :)

:? Stomme boer dat je er bent alles wat je hier als argument aangeeft is speculatief en zijn dus geen feiten.
Nou we kunnen het zien voordat hij naar G8 gaat, hij gaat langs de paus en dan gaat hij hem misschien wel vermoorden :?
Op zaterdag 16 juni 2001 14:17 schreef Flamez het volgende:

[..]

mja.. dat kan inderdaad

:? :? :? :? :?
Jij krijgt van mij het domheids gehalte van 99 (op de schaal van 90)
Ten eerste omdat dat hele voorspellings-gebeuren nep
En ten tweede engelen en demonen bestaan niet
Op zondag 17 juni 2001 03:01 schreef Flamez het volgende:

[..]

of ik in die voorspellingen geloof laat ik even in het midden
maar ik vond het wel interressant om even te vermelden
toch wel een beetje verstandig hoor
ehm dat heb ik niet nodig om 'm af te zeiken hoor..
weet je dat zeker??? want het lijkt er namelijk niet op :?
daar zijn namelijk genoeg andere feiten voor
kijk maar eens een paar postings van mij terug
80% daarvan zijn dus GEEN feiten
[..]

een VS onder Roosenvelt is een andere VS dan onder Bush
en omdat ze ons toen bevrijd hebben moeten we nu maar mee doen met hun paranoia gekweek ?
Wij Kweken het hier
als een terroristische staat de VS wil nuken
dan kan dat ook gewoon dmv van een koffertje het land binnen te smokkelen of bijv. een korte afstands ( die dus niet gestopt word door het space defense shield ) raket vanaf een onderzeeër voor de kust van de VS
en dan vind je het vast leuk om te weten dat landen als libië en Irak hun onderzee vloot verdriedubbelt hebben

FYI was het Bush sr. die als hoofd van de CIA figuren als Khadaffi, Saddam Hussein,Manuel Noriega en Osama Bin Laden , etc aan de macht hebben geholpen
alle risico landen hebben we aan de CIA en dus Bush te danken
Gewoon weer speculatief
vind je niet dat ze al genoeg schade hebben aangericht ?
[..]

of een land vriendelijk of vijandig is kan veranderen met een verkiezingsuitslag
en dat geld ook voor de VS
hee daar heb je gelijk in

En voor de rest heb je het over marsmannetjes gehad enzo erg interesant, vervolgens heb je het erover dat hij de economie naar beneden gaat helpen ofzo.
Nou bush was dat niet echt van plan daarvoor wil hij van kyoto af.
Maar voor de rest praat je wel mooi een hele hoop hete lucht en je laat zien dat het gemiddelde IQ van de nedelander niet al te hoog ligt.
Laat bush nou maar eerst eens zijn best doen en kijk over 4 jaar en oordeel DAN

[edited by morgoth]
Ik heb even de hele irri bold tagjes weggehaald

Verwijderd

kijk ...als je een afspraak maakt over wat verdrag moet je die nakomen maar hij kiest duidelijk voor de industrie van het land.......en houd daar bij niet rekening met de toekomstvan het land en van de wereld.....!!!!

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 23:51 schreef Liam het volgende:
kijk ...als je een afspraak maakt over wat verdrag moet je die nakomen maar hij kiest duidelijk voor de industrie van het land.......en houd daar bij niet rekening met de toekomstvan het land en van de wereld.....!!!!
Geen enkel land houd zich aan die afspraak (Nederland gebruikt dit jaar ook alweer ruim 6% meer stroom)

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 20:04 schreef KingOfRnR het volgende:
Stom naïeve jongen, Stomme boer dat je er bent, Jij krijgt van mij het domheids gehalte van 99 (op de schaal van 90), je laat zien dat het gemiddelde IQ van de nedelander niet al te hoog ligt.
mwoahahahaaa :D :z

jij denkt dat Bush een aardige man is en de verkiezing eerlijk heeft gewonnen en noemt mij dan dom en naïef :? :D
Dat komt omdat je die niet WIL zien want je hebt vooroordelen (net als rasisten) over Bush en daarom ga jij hem en zijn familie afkraken dus JIJ en de rest zijn niet erg objectief.
nou.. doe je best en kom jij dan eens met positieve voorbeelden..
Ja is waar, maar praten met die gasten werkt niet echt, of wel?
ze hebben jarenlang met die gasten gesproken, ze geld en wapens gegeven,gifgassen aan ze verkocht, ze aan de macht geholpen
om ze vervolgens te bombarderen
enigzins wel logisch dat die gasten niet meer met ze willen praten, lijkt me niet dat nog ze enig vertrouwen hebben in wat de VS hun beloofd
Ik heb nog niemand gehoord die dreigingen tegen Nederland heeft gemaakt.
een bedreiging voor een Navo lidstaat is een bedreiging voor alle Navo lidstaten , daar is het een bondgenootschap voor
Hij heeft het kyoto akkoord verbroken en dat was het, en het akkoord is pas vanaf 97 van pas en was al gedoemd om te mislukken beste jongen, want je kunt die uitstoot nou eenmaal niet zo snel verminderen (jaa jongens en meisjes het akkoord gaat over uitstoot)of je moet teveel investeren en dat is weer niet goed voor de economie.
achja wat maakt het ook uit dat de aarde met 5 graden verwarmd en de zeespiegel met een paar meter stijgt
nouja zuidholland loopt dan onder water .. boeie...
nee lekker gewoon miljarden uitgeven aan een totaal nutteloos schild ipv. investeren in Groene energie
gemiddeld worden er 65 personen per jaar vermoord in america ter dood veroordeeld, en het veroordelen doen de rechters en niet bush, tenzij er een uitzondering is (hij is uiteidelijk de hoogste rechts-instantie in Amerika).
Dus dan is iedere President van Amerika een moordenaar, de term MASSA is ook zeer overdreven want 65 is niet echt een massa.
Daarintegen zijn er ook nog eens landen die veer meer mensen ter dood veroordelen zoals china met 3000 per jaar.
Bush heeft als gouverneur van texas 112 executies op zijn naam staan die hij persoonlijk heeft ondertekend en daar zaten ook een paar onschuldige bij.
maar omdat andere er meer dood maken zijn volgens jou die van hem niet erg ?
alles wat je hier als argument aangeeft is speculatief en zijn dus geen feiten.
integendeel...

Bush handel met Nazi's is een feit ( heb ik in m'n vorige reply al aangetoond )
Bush/CIA wapen/drugs handel met terroristische staten is een feit ( zie oa. Iran/contra schandaal,watergate, noriega ,etc. )
dat mehmet ali agca is getraind door CIA agent Frank Terpil is een feit

dat Bush antisemitisch/ anti katholiek is, is een feit
Can a Jew Go to Heaven? George W. Bush Answered "No" in 1994

Bush joked to reporters about his '94 answer a year or so ago, prior to a trip to the Middle East. According to stories in the Austin American-Statesman, he told reporters that he planned to stop in Israel and tell the Jews they were all going to hell. An exchange of messages between Bush and the Jewish Anti-Defamation League followed

In the fall of 1988, Vice President Bush had to fire several neo-Nazis and anti-Semites from his Presidential campaign. The scandal erupted when Washington Jewish Week and other media outlets discovered that the Bush campaign harbored well known neo-Nazis, including Jerome Brentar, a holocaust revisionist who claims that the Nazis never deliberately gassed victims of the Holocaust, and Akselis Mangulis, who was involved in the SS-influenced Latvian Legion during World War II.8 George W. Bush, the campaign's hatchet man, fired the Nazis.... After the election, four of these came back to work for the Republican Party according to USA Today. (Old Nazis, The New Right And The Republican Party by Russ Bellant. Boston, MA; South End Press, 1991.)...In September of 1999, when many Republicans were calling for Pat Buchanan to resign from the Party for his seeming affection for Hitler and criticism of the US actions during World War II, the presidential front-runner remained silent."

Although the AP reports George W. Bush was warned in advance of going there, Bush did not repudiate Bob Jones University's blatantly anti-Catholic position when asked to do so in last week's debate which took place the day after the visit. When Alan Keyes called Bush's attention to the school's "religious bigotry and racial bigotry," Bush choose to ignore the question of religious bigotry. A campaign spokesperson has said Bush gave the speech there for the anticipated votes, and Bush, himself, decried the school's racist policies during the debate, but he never said anything about its equally well known anti-Catholic attitudes. In last Tuesday's New York Times columnist Bob Herbert reports a conversation he recently had with a representative of the school.

"The former head of the university, Bob Jones Jr., engaged in an astonishing series of attacks on Catholics in the 1980's, asserting that "all the popes are demon-possessed" and that Pope John Paul II was "the greatest danger we face today." "The papacy," he said, "is the religion of Antichrist and is a satanic system."
en hier is de volgende bijbel passage wel van op toepassing
2:9 The one who says he is in the light but still hates his fellow Christian is still in the darkness.
Ten eerste omdat dat hele voorspellings-gebeuren nep
En ten tweede engelen en demonen bestaan niet
tja als atheïst zul je daar inderdaad weinig waarde aan hechten
doet me wel afvragen waarom jij dan zonodig Bush ( als zgn christen ) wilt steunen
80% daarvan zijn dus GEEN feiten
zoals ?
zoek het na zou ik zeggen
En voor de rest heb je het over marsmannetjes gehad enzo erg interesant, vervolgens heb je het erover dat hij de economie naar beneden gaat helpen ofzo.
Nou bush was dat niet echt van plan daarvoor wil hij van kyoto af.
nee zijn tax cuts/refunds en defense shield zijn lekker voor de economie |:(

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11-2025
Hierbij een dikke waarschuwing voor kingofrnr (or whatever) wegens het extreem flamen jegens flamez en het heel irritant z'n tekst in bold schrijven.

Chill mensen.
Op vrijdag 15 juni 2001 16:59 schreef Flamez het volgende:
En tegenwoordig blijkbaar ook voor bush :)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 18 juni 2001 00:35 schreef morgoth het volgende:

En tegenwoordig blijkbaar ook voor bush :)
>:) >:)
God bless America...

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 02:13 schreef Lordy79 het volgende:

[..]

>:) >:)
God bless America...
*D

Afbeeldingslocatie: http://www.angelfire.com/ia2/misamanda/pledge.jpg

God Bless The USA
If tomorrow all the things were gone I'd worked for all my life
And I had to start again with just my children and my wife
I'd thank my lucky stars to be livin' here today
Cause the flag still stands for freedom
And they can't take that away

And I'm proud to be an American
Where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
Who gave that right to me
And I'd gladly stand up next to you
And defend her still today.
Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA.

From the lakes of Minnesota to the hills of Tennessee
Across the plains of Texas, from sea to shining sea
From Detroit down to Houston, and New York to LA
Well there's pride in every American heart
And its time we stand and say:

That I'm proud to be an American
Where at least I know I'm free
And I won't forget the men who died
Who gave that right to me
And I'd gladly stand up next to you
And defend her still today.
Cause there ain't no doubt I love this land
God bless the USA.

...Lee Greenwood

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 02:40 schreef BAZZA het volgende:

[..]

*D

[afbeelding]

That I'm proud to be an American

...Lee Greenwood
Ik wordt er af en toe misselijk van hoor. Altijd en overal de Amerikaanse vlag en bij elke sport evenement het volkslied zingen. Dat bewijst maar weer dat de VS een enorme geldingsdrang hebben, iets wat wel meer in relatief jonge landen bestaat. Maar goed genoeg offtopic.
Op zondag 17 juni 2001 23:59 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Geen enkel land houd zich aan die afspraak (Nederland gebruikt dit jaar ook alweer ruim 6% meer stroom)
Het kyoto verdrag houd zich primair met CO2 uitstoot bezig. Je kan dus wel meer energie produceren als je maar minder CO2 uitstoot.
Op zondag 17 juni 2001 16:06 schreef BAZZA het volgende:
nou ik vind niet dat de familie Bush de wereld gevaarlijker maakt, Bush doet inderdaad wat aan het leger omdat de USA GEEN zin hebben om geconfronteerd te worden met een veel machtige tegenstander zoals Nederland dat is gebeurt met Nazi-Duitsland maar dan in de vorm van China *D
Mag ik je er aan herinneren dat de VS nooit op het Amerikaanse vasteland is aangevallen en dat de enige oorlog die ooit daar is gevochten de burgeroorlog was. Bovendien IS er geen machtiger leger dan die van de VS. Al hebben ze 0 infanterie waagt nog niemand om hun aantevallen omdat de VS genoeg atoomwapens heeft om deze hele planeet in een andere baan om de zon te positoneren.

ps. Poetin is een goeie gozer hoor ! ;)
Tja korte termijn politiek over 30 jaar is de olie op ook in Alaska. En dan ? Waar gaan we dan onze energie vandaan halen ?

Bush mag dan wel voor de hoeksteen van Amerika zijn, het gezin maar ondertussen zuipen ze dochters zich HELEMAAL klem. Ok vrijwel iedere minderjarige doet het maar ZO lam zuipen dat je helemaal van de wereld af bent terwijl je vader president is >:).

Ik ben er van overtuigd dat Bush nog een keer op zn bek gaat als er ff geen adviseur in de buurt is. Het zal wel geen WOIII tot gevolg hebben maar het zal wel weer lachen zijn :D

Verwijderd

Het broeikas-geneuzel is hier niet van toepassing,
dat is één groot hyprociet gezeur... :(

Verwijderd

okay, ff recapituleren, het probleem dat veel mensen hebben met bush
- hij is in hun ogen niet democratisch gekozen.
-hij lost problemen nogal pragmatisch en daarmee nogal 'lomp' op.
- hij is president van amerika en daarmee in onze ogen verantwoordelijk voor de doodstraf daar.
- hij is niet meegaand genoeg t.o.v. andere wereldleiders (china, rusland, de hele milieutop).

Dan wil ik niet gaan flamen om met persoonlijke argumenten te komen als "hij is dom" en dat zijn familie fout was.
was dat het ongeveer?

Verwijderd

Bush Inaugural Theme Song

Don't know much about history.
Don't know much foreign policy
I dont know the names of men I kill,
Or implications of the seats I fill.
But I do know who has paid my way.
For corporate interests and the NRA
What a wonderful world this will be.

Dont know much about ecology.
Cutting trees has always worked for me.
And I dont know about the womens vote,
And I cant think of any bill I wrote.
But there's one thing that I know for sure,
If the rich stay rich and the poor stay poor

I never claimed to be an A student,
But I dont have to be.
If you have deep pockets and sell nuclear rockets
Youre a friend of my family.

Don't know much about air pollution.
Don't know much about the Constitution.
Dont care much for solar energy.
Theres nothing in it for my friends and me.
And if we cant find any on our soil
We can go to war and get more oil, and

Dont know much about the driving rules.
Dont know much about the public schools.
Dont know why the inner cities fail
Why cant folks get dad to pay for Yale?
And if the issues causing you to lose
Are never covered in the evening news,

I never claimed to be an A student,
But I dont have to be.
If you have a brother whos the Florida Governor,
The results no mystery.

Don't know much about history.
Don't know much foreign policy.
Dont know much about the national debt.
I never had to pay one off yet.
But I do know who has paid my way.
For special interests in the USA

• Niet online
Op maandag 18 juni 2001 00:31 schreef Flamez het volgende:

[..]

mwoahahahaaa :D :z

jij denkt dat Bush een aardige man is en de verkiezing eerlijk heeft gewonnen en noemt mij dan dom en naïef :? :D
Ja, ik vindt als iemand artikelen van aderen ebij haald (voornamelijk van anti-bush sites) en deze dan ongegrond geloofd dat je inderdaad raar bezig bent.
En al helemaal als je mensen met hun ouders gaat of met hun zus en weet ik veel wie gaat vergelijken, zoals ik al heb gezegt kijk over 4 jaar en oordeel DAN.
[..]
nou.. doe je best en kom jij dan eens met positieve voorbeelden..
De Tax-cuts nou daar worden de meeste amerikanen wel vrolijk van hoor.
Kom hier over vier jaar nog maar eens op terug dan kun je oordelen.
ze hebben jarenlang met die gasten gesproken, ze geld en wapens gegeven,gifgassen aan ze verkocht, ze aan de macht geholpen
om ze vervolgens te bombarderen
enigzins wel logisch dat die gasten niet meer met ze willen praten, lijkt me niet dat nog ze enig vertrouwen hebben in wat de VS hun beloofd
:? , ja tuurlijk.
een bedreiging voor een Navo lidstaat is een bedreiging voor alle Navo lidstaten , daar is het een bondgenootschap voor
Bondgenoten steunen elkaar ook en RESPECTEREN de keuzes van anderen, zoals het Amerikaanse volk dat voor Bush heeft gekozen, en wanneer zij het niet eens zijn dan moeten ze het tegen ELKAAR zeggen en dat doen ze niet.
Wanneer heel de wereld gewoon met zijn allen nee zeggen dan piept Amerika wel anders, maar dat durven we niet en DAN vindt ik dat je niet moet zeuren.
achja wat maakt het ook uit dat de aarde met 5 graden verwarmd en de zeespiegel met een paar meter stijgt
nouja zuidholland loopt dan onder water .. boeie...
nee lekker gewoon miljarden uitgeven aan een totaal nutteloos schild ipv. investeren in Groene energie
Op zondag 17 juni 2001 23:59 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Zoals u ziet houd Nederland zich ook niet aan het verdrag, maar ja ik zie geen tread : Wim Kok.
Ik wil je hier alleen maar mee zeggen dat als een van de grootste landen in de wereld iets doet dat dan iedereen begint te zeuren,en ik vindt dat zoverre onterecht omdat we wel zeiken maar niks doen.
[..]

Bush heeft als gouverneur van texas 112 executies op zijn naam staan die hij persoonlijk heeft ondertekend en daar zaten ook een paar onschuldige bij.
maar omdat andere er meer dood maken zijn volgens jou die van hem niet erg ?
Ik ben geen fanatiek tegenstander van de dood straf nee, maar in China maken ze je koud omdat je iets verkeerd zegt en in amerika als jij het OK vindt als iemand die een persoonlijke oorlog tegen amerika heeft 168 mensen vermoordt (het zal je familie maar wezen die op excursie was) gewoon levenslang zou moeten krijgen, ja ok.
En Bush ziet dit bepaald niet zo en zo hebben andere gouveneurs ook veroordelingen op hun naam staan maar hier heb je het natuurlijk niet over he.
[..]

integendeel...

Bush handel met Nazi's is een feit ( heb ik in m'n vorige reply al aangetoond )
Bush/CIA wapen/drugs handel met terroristische staten is een feit ( zie oa. Iran/contra schandaal,watergate, noriega ,etc. )
dat mehmet ali agca is getraind door CIA agent Frank Terpil is een feit

dat Bush antisemitisch/ anti katholiek is, is een feit
Papa Bush zal inderdaad wel stoute dingen hebben gedaan, en zoon zal ook geen lieverdje zijn maar een staatshoofd moet geen mietje zijn.
Maar WAT heeft dat met zijn zoon te maken?????????
Of gaan we terug naar de middel-eeuwen waar we de hele familie gaan iuitroeien omdat ze iets gedaan hebben :? , jongens kom op zeg
en hier is de volgende bijbel passage wel van op toepassing
[..]

[..]

tja als atheïst zul je daar inderdaad weinig waarde aan hechten
doet me wel afvragen waarom jij dan zonodig Bush ( als zgn christen ) wilt steunen
Leven we in de middeleeuwen of zo ?????
nou ok ik doe ook mee : "ALLE KETTERS DE BRANDSTAPEL OP" :? vandaag de dag zijn er minder ongelovigen dan gelovigen beste jongen "wake up and smell the world".
Dit is toch helemaal niet relevant als iemand gelovig is of niet het is je eigen keuze.
zoals ?
zoek het na zou ik zeggen
Nee daar gaat het niet om, jij zegt wanneer de naam bush betrokken is bij een moord (die lijst van mensen van jou) dat hij het dan ook gedaan heeft. :? en dat is dan dus geen feit
kijk maar

zoals oa..

En dan die lijst
Dit noem je een feit, maar in die hele lijst staat er niet EEN keer in Bush heeft de man vermoord en/of opdracht gegeven naar, laat staan VEROORDEELD.
Het is dus allemaal GESPECULEER.
nee zijn tax cuts/refunds en defense shield zijn lekker voor de economie |:(
Nee

In ieder geval jij vindt dat bush een *ikel is en ik vindt dat dat nog te bezien valt, ff een ding duidelijk ik ben zeker geen voor/tegenstander van hem.
Ik windt me alleen op over de kortzichtigheid over bush, iedereen zegt maar wat een eikel blablabla en gaan dan alles uit hun verleden opscheppen en hem enzijn familie zwart maken.
Zielig vindt ik dat al die plaatjes enzo maar ja.
Ga maar eens wat over die Gore na kijken of je hem dan ook nog zo aardig vindt.

o ja,
Hierbij een dikke waarschuwing voor kingofrnr (or whatever) wegens het extreem flamen jegens flamez en het heel irritant z'n tekst in bold schrijven.

Chill mensen.
[..]
En iedereen tegen Bush is niet erg he vriend, nou als je zo oprecht bent haal me er dan maar van af.
Maar ik vindt het wel heel erg dom van je als mensen iemand af lopen te z*iken en je doet niks en ik ga eens ff flamez afz*iken omdat ik het niet met hem eens ben, en ik gebruik gewoon zijn zelfde soort werkwijze kwa teksten en je gaat dan alleen mij persoonlijk bedreigen, nou aplaus voor jou hoor big bad moderator.

nou mensen tot ziens hoor

• Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.whitehouse.gov/president/images/gwb-biopic.jpg

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

KingOfRnR:

Het gaat er niet om dat je voor bush bent, dat is irrelevant. Je hebt een waarschuwing gekregen omdat je loopt te flamen. De opmerkingen die jij maakt kunnen gewoon echt niet door de beugel. Daar komt nog bij dat je hele lappen tekst in bold schrijft, dat is ook niet erg netjes.

Verder wil ik nog even opmerken dat Morgoth jou niet bedreigt heeft. Verspreid aub geen leugens of laster.

Pas dus je taal gebruik aan aan de hier geldende normen, anders zullen wij gedwongen zijn andere maatregelen te nemen.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Maar ik vindt het wel heel erg dom van je als mensen iemand af lopen te z*iken en je doet niks en ik ga eens ff flamez afz*iken omdat ik het niet met hem eens ben, en ik gebruik gewoon zijn zelfde soort werkwijze kwa teksten en je gaat dan alleen mij persoonlijk bedreigen, nou aplaus voor jou hoor big bad moderator.
Jongen, ik heb in geen tijden iemand zo onwijs zien flamen als jij. Nu doe je het weer. De waarschuwing van Morgoth was meer dan terecht.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 13:14 schreef Diadem het volgende:
KingOfRnR:

Het gaat er niet om dat je voor bush bent, dat is irrelevant. Je hebt een waarschuwing gekregen omdat je loopt te flamen. De opmerkingen die jij maakt kunnen gewoon echt niet door de beugel. Daar komt nog bij dat je hele lappen tekst in bold schrijft, dat is ook niet erg netjes.

Verder wil ik nog even opmerken dat Morgoth jou niet bedreigt heeft. Verspreid aub geen leugens of laster.

Pas dus je taal gebruik aan aan de hier geldende normen, anders zullen wij gedwongen zijn andere maatregelen te nemen.
Helemaal mee eens.....dat taal gebruik slaat nergens meer op aangezien de discussie..ik stoor mij er ook aan

Verwijderd

...er schijnen hier wel meer bush fanaten rond te surfen op GoT, iemand heeft dit als usericon :

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/276.jpg

:+ :+ :+

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 09:54 schreef PolarBear het volgende:
Het kyoto verdrag houd zich primair met CO2 uitstoot bezig. Je kan dus wel meer energie produceren als je maar minder CO2 uitstoot.

[..]
Ja als je zoals Nederland die energie uit vervuilende centrales in Oost-Europa opkoopt dan zien wij het hier niet maar dan is het nog wel meer vervuilend ;)
Op maandag 18 juni 2001 09:54 schreef PolarBear het volgende:

[..]
Mag ik je er aan herinneren dat de VS nooit op het Amerikaanse vasteland is aangevallen en dat de enige oorlog die ooit daar is gevochten de burgeroorlog was. Bovendien IS er geen machtiger leger dan die van de VS. Al hebben ze 0 infanterie waagt nog niemand om hun aantevallen omdat de VS genoeg atoomwapens heeft om deze hele planeet in een andere baan om de zon te positoneren.
Zegt Pearl Harbor je iets :?

De US heeft beloftes gedaan aan andere landen (Taiwan/Japan/Nederland) om in te staan voor hun vieligheid en is van plan zich daar aan te houden, dat vind ik nou een GOEDE bondgenoot ;)
We willen niet dat de US hetzelfde doet als Nederland toen bij de Molukken he :?
Verder is de US afhankelijk van import goederen en moet dus de mogelijkheid hebben om die import te kunnen garanderen ook wanneer er bv een oorlog tussen India en China uitbreekt.
Atoomwapens zijn nuttig maar als de tegenstander ze ook heeft hebben ze niet veel zin om te gebruiken als het conflict niet enorm belangrijk is en zullen alleen gebruikt worden als er sprake is van een volledige invasie van de US.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op woensdag 13 juni 2001 13:18 schreef HariZ het volgende:
Bush probeert voorsichtig, maar toch dringend zijn schild erdoor te krijgen bij andere landen. Ik denk dat Bush nog wel vermoord wordt als hij zo doorgaat. Erg? Vind ik niet. Weer een geestelijk zieke gek minder op de wereld...
Bush probeert het voorzichtig? D8 het niet, hij zegt gewoon dat ie het gaat doen, punt uit...

Volgens mij had het niet uitgemaakt wie er aan de macht kwam, Bush of Gore. Allebei zijn het niet echt van die lekkertjes...

We want Clinton back !
We want Clinton back !
:)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 11:48 schreef DarkElf het volgende:
Ok dit dit de topic, of niet?????
Samengevat:
Wat vinden jullie van het ruimte schild.

Reply's:
Nou deze gaan over de wildste dingen, er staan plaatjes die Bush belachelijk maken, GEEN PROBLEEM.
KingOfRnR komt langs en replyd eerst even naar iemand die in mijn tread (die gesloten is) had geschreven.
Daarna wijs ik iedereen er op dat ze een beetje raar bezig zijn.

En dan gaan ze op mij in en ik weer op hun en ja hier zat ik een beetje fout want in de GoT-forum regels staat:
Flamewars dragen ook niks bij aan het forum; laat je niet uit je tent lokken. Als een Mod of Admin een (potentiele) flamewar tegenkomt, lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico van een waarschuwing.
Het heeft geen enkele zin om almaar over een kwestie door te bomen als de thread verzandt in eindeloos gelul over wie gelijk heeft; wees dan de verstandigste en laat het erbij.
Maar het feit blijft dat jullie allen een eideloze kruistocht tegen bush maken hier en dat is niet erg aardig.
Het onderwerp was namelijk:
Bush en zijn ruimteschild

en NIET:

Wat vinden jullie van Bush en Bush zijn ruimte-schild en zijn vader en zijn zus enne o ja hebben jullie nog leuke plaatjes over bush en hoe komt de familie bush aan hun geld of post hier je leuke zwartmakende verhaaltjes over bush.

En in de GoT-forum regels staat:
Probeer de discussie ook zoveel mogelijk on-topic te houden.
Wij zullen de laatste zijn die roepen dat het alleen maar over het onderwerp moet gaan waar de thread over gestart is, maar het wil nog weleens voorkomen dat een thread volledig ontspoort en het ineens over iets heel anders gaat.
Open dan een nieuwe, en laat de discussie in die andere voor wat het is.
Maar goed ik zat fout omdat ik Flamez persoonlijk aanviel en hiervoor mijn excuses,
maar ik ben het er nog zeker NIET mee eens dat jullie George W. Bush zomaar zwart lopen te maken, en dan kan je wel zeggen kijk eens wat die allemaal doet dat kan echt niet nou mijn best mensen dan zul je er zelf wat aan moeten doen en het hier niet zomaar rond lopen te blaten.
Maar ja dat zit nou eenmaal in de aard van het mens om machtige mensen proberen te ondermeinen.

o ja
Hierbij een dikke waarschuwing voor kingofrnr (or whatever)
KingOfRnR ---> Elvis Presley misschien ooit van gehoord?

Geef mij een waarschuwing en maak geen spot met mijn naam.

De Groeten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 16:33 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nee Kok doet menig vrouwen hard sneller kloppen :+ ?
Dat zeg ik ook niet maar die bush hebben we het nu over :)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:35 schreef KingOfRnR het volgende:

[..]

Ok dit dit de topic, of niet?????
Samengevat:
Wat vinden jullie van het ruimte schild.

Reply's:
Nou deze gaan over de wildste dingen, er staan plaatjes die Bush belachelijk maken, GEEN PROBLEEM.
KingOfRnR komt langs en replyd eerst even naar iemand die in mijn tread (die gesloten is) had geschreven.
Daarna wijs ik iedereen er op dat ze een beetje raar bezig zijn.

En dan gaan ze op mij in en ik weer op hun en ja hier zat ik een beetje fout want in de GoT-forum regels staat:
[..]

Maar het feit blijft dat jullie allen een eideloze kruistocht tegen bush maken hier en dat is niet erg aardig.
Het onderwerp was namelijk:
Bush en zijn ruimteschild

en NIET:

Wat vinden jullie van Bush en Bush zijn ruimte-schild en zijn vader en zijn zus enne o ja hebben jullie nog leuke plaatjes over bush en hoe komt de familie bush aan hun geld of post hier je leuke zwartmakende verhaaltjes over bush.

En in de GoT-forum regels staat:
[..]

Maar goed ik zat fout omdat ik Flamez persoonlijk aanviel en hiervoor mijn excuses,
maar ik ben het er nog zeker NIET mee eens dat jullie George W. Bush zomaar zwart lopen te maken, en dan kan je wel zeggen kijk eens wat die allemaal doet dat kan echt niet nou mijn best mensen dan zul je er zelf wat aan moeten doen en het hier niet zomaar rond lopen te blaten.
Maar ja dat zit nou eenmaal in de aard van het mens om machtige mensen proberen te ondermeinen.

o ja
[..]

KingOfRnR ---> Elvis Presley misschien ooit van gehoord?

Geef mij een waarschuwing en maak geen spot met mijn naam.

De Groeten
Elvis presley -------> never heard of
o ja wat heb die met bush te maken....?
is Elvis ook onderdeel van het raketschild???
:r

• Niet online
Op maandag 18 juni 2001 14:22 schreef BAZZA het volgende:

Sorry Pearl Harbor ligt op Hawai ;)

• Liam
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

liam (niet ikke) jij moet ff leren lezen,
kingofrnr wees er alleen maar op waar zijn naam over gaat omdat de mod er whatever achter zetten, dat staat helemaal los van alles wat daarvoor is gezegt, en ik ben nou eigenlijk wel benieuwd wat de reactie is van o.a. de mods en de rest die hier allemaal liep te posten, want zoals ik het nu zie heeft de king wel ergens een punt mensen.

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 14:22 schreef BAZZA het volgende:

Pearl Harbour is idd niet op het Amerikaanse vasteland.
De US heeft beloftes gedaan aan andere landen (Taiwan/Japan/Nederland) om in te staan voor hun vieligheid en is van plan zich daar aan te houden, dat vind ik nou een GOEDE bondgenoot ;)
Nederland = Lid van de NAVO, de VS en Nederland hebben beide een verdrag ondertekend tot wederzijdse verdediging dus ze "moeten" wel.
Japan mag maar een kleine zelfverdedigings force houden na de 2e WO. De VS heeft belooft om ze te beschermen.
We willen niet dat de US hetzelfde doet als Nederland toen bij de Molukken he :?
Sorry die vat ik ff niet.
Atoomwapens zijn nuttig maar als de tegenstander ze ook heeft hebben ze niet veel zin om te gebruiken als het conflict niet enorm belangrijk is en zullen alleen gebruikt worden als er sprake is van een volledige invasie van de US.
Atoomwapen nuttig. Tja om de wereld te verneuken nu ja. Rusland moet via verdragen en geldgebrek zijn kernwapen slagkracht verminderen terwijl Amerika de rakketten update. Nieuwe richtsystemen, motoren, kernkoppen etc. De koude oorlog was gebaseerd op MAD en die situatie is er niet meer.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 22:31 schreef PolarBear het volgende:

[..]

Pearl Harbour is idd niet op het Amerikaanse vasteland.
[..]
Duh :+ maar een aaval op een eiland moet beschouwd worden als een aanval van US grondgebied ;)
[..]
Nederland = Lid van de NAVO, de VS en Nederland hebben beide een verdrag ondertekend tot wederzijdse verdediging dus ze "moeten" wel.
Japan mag maar een kleine zelfverdedigings force houden na de 2e WO. De VS heeft belooft om ze te beschermen.
[..]
Ja herinner jij je de belofte van Nederland aan de molukken en Guinea nog ? daar heeft Nederland zich NIET aan gehouden bij de invasie van de Indonische troepen ;(
De US houd zich wel aan hun afspraken, dat vind ik een goede zaak ;)
[..]

Atoomwapen nuttig. Tja om de wereld te verneuken nu ja. Rusland moet via verdragen en geldgebrek zijn kernwapen slagkracht verminderen terwijl Amerika de rakketten update. Nieuwe richtsystemen, motoren, kernkoppen etc. De koude oorlog was gebaseerd op MAD en die situatie is er niet meer.
Rusland heeft nog voldoende kernwapens en de US verminderd ze nu ook (heeft er toch zat) maar de Chinezen ontwikkelen wel hun kernwapen enorm hard momenteel terwijl de US nog amper geld in nieuwe research stopt ;)

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:48 schreef Liam het volgende:

[..]

Elvis presley -------> never heard of
o ja wat heb die met bush te maken....?
is Elvis ook onderdeel van het raketschild???
:r
Nou daar heeft Flamez vast wel wat bewijzen van ;)
Of misschien heeft Bush zijn family Elvis wel laten ombrengen :D

• PolarBear
  • Niet online
Op maandag 18 juni 2001 22:55 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Duh :+ maar een aaval op een eiland moet beschouwd worden als een aanval van US grondgebied ;)
[..]
VASTELAND !!!!!
Rusland heeft nog voldoende kernwapens en de US verminderd ze nu ook (heeft er toch zat) maar de Chinezen ontwikkelen wel hun kernwapen enorm hard momenteel terwijl de US nog amper geld in nieuwe research stopt ;)
Yeah right geen geld meer in nieuwe ontwikkelingen ... Ben jij generaal op het Pentagon ofzo dat he dat weet.....
Pagina: 1 2 Laatste