Gebruiker blokkeren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoi Admins,

Door wat privé omstandigheden zou ik graag alle posts van een bepaald persoon hier niet meer willen zien. Is dat mogelijk?

Ik hoor het graag :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:53
Dat is niet mogelijk. Daar is niet lang geleden een feature request van geweest; alleen kan ik die zo snel niet vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 03-11-2014 11:32 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Señor Sjon schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:27:
Dat is niet mogelijk. Daar is niet lang geleden een feature request van geweest; alleen kan ik die zo snel niet vinden.
Oke, dan weet ik voldoende en wacht ik af of het word geïmplementeerd. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000

crisp

Devver

Pixelated

[FEAT]Ignore user
[feat] ignore functie

Ik vind een dergelijke functie in ieder geval niet passen op een sociaal medium

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
crisp schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:43:
Ik vind een dergelijke functie in ieder geval niet passen op een sociaal medium
Eens, maar blijkbaar is de wens er wel :) Denk ook niet dat heel veel werk is, extra tabel met wie wie negeert, en bij het ophalen van een post checken of het user id overeenkomt met een id in die tabel -> niet weergeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07 23:33
DennusB schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:44:
[...]

Eens, maar blijkbaar is de wens er wel :) Denk ook niet dat heel veel werk is, extra tabel met wie wie negeert, en bij het ophalen van een post checken of het user id overeenkomt met een id in die tabel -> niet weergeven!
Denk alleen niet dat dat gaat werken.. Stel iemand quote jouw blocked user moet die dan ook geblocked worden? etc etc

My 2 cents: gewoon niet lezen scheelt een hoop gedoe

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

DennusB schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:44:
[...]

Denk ook niet dat heel veel werk is
:D Er zijn gebruikers gecastreerd om minder ;)

Lees: als gebruiker kan/moet je daar geen uitspraken over doen.

Maar negeren is geen oplossing voor een probleem, als iemand ongewenst gedrag vertoont, kan je dat melden.

Dan krijg je weer dat hele gesprekken naast elkaar gaan lopen omdat bepaalde gebruikers elkaar uitgezonderd hebben. Dat schiet helemaal niet op.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:28
(jarig!)
In de echte wereld kun je ook niet iemand uitzetten en moet je ook gewoon als normale mensen elkaar negeren. :)

Verder kan ik mij geen situatie indenken welke zo erg zou zijn dat je op Tweakers notabene een user niet zou kunnen verdragen tot op het punt dat je posts wil blokkeren, vind ik echt zon FOK! feature.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
chaoscontrol schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:49:
In de echte wereld kun je ook niet iemand uitzetten en moet je ook gewoon als normale mensen elkaar negeren. :)

Verder kan ik mij geen situatie indenken welke zo erg zou zijn dat je op Tweakers notabene een user niet zou kunnen verdragen tot op het punt dat je posts wil blokkeren, vind ik echt zon FOK! feature.
M'n ex z'n zooi zie k liever niet meer na alles wat er gebeurd is. Als je niet weet wat er gebeurd is, check het topic er over ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 19:40
Linkje? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:28
(jarig!)
Ik ken het verhaal. Geen leuke situatie, maar ik denk niet dat het niet tonen van die posts een oplossing is. Misschien moet je even afstand nemen van het forum als je merkt dat ze er veel is en je hier hinder van ondervind. Als je er dadelijk echt overheen bent, vind je die posts ook niet meer erg.

(Bron: meerdere exen op FOK! ;( )

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 19:40
Eh, nvm... HK :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:14
Zou zoiets niet via custom CSS kunnen? Vind het inderdaad niet echt een feature voor Tweakers om te implementeren, maar een beetje mee denken met de gebruiker kan geen kwaad toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 10:26

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Het blijft lastig. Ik snap best je punt dat je graag je ei kwijt wilt en dit graag wilt doen in de Huiskamer, die iets beschermd is. Aan de andere kant is het wel een publiek forum, waar iedereen bij kan.

Gewoon negeren is geen optie? :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Volgens mij moet je dit wel met een greasemonkeyscriptje kunnen fixen

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02:05

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Met javascript is het inderdaad te doen. Via CSS gaat niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-07 15:20
Op een andere site gebruik ik Greasemonkey om wat users te verbergen. In plaats daar van komt er een geinig gifje van katten. Hartstikke hip.

Gezien je al goed kan inschatten dat een verberg-feature op Tweakers weinig werk is, is het vast weinig werk voor je om het zelf via iets anders te regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou het zelf eigenlijk niet willen zien, users die elkaar negeren. Wat een hel wordt dat om te modereren. Dan moet je alvast voorprogrammeren dat mensen die in de crew zitten niet genegeerd kunnen worden omdat ze anders hun werk niet kunnen doen. En dan zijn er nog van DM's, die moeten ook genegeerd worden. En natuurlijk reacties op alle verschillende posities op de frontpage. Wat te denken van geciteerde berichten? En waarom? Omdat je niet even voorbij een ander wil scrollen? Hoe doe je dat als je elkaar op straat tegenkomt?

Nu is het een ex, maar wat als het gewoon is omdat de ene super-actieve user de andere niet moet? Dan krijg je in een topic iemand die een vraag stelt en een user die door die eerste user genegeerd wordt geeft antwoord. Stel je voor wat je voor drama krijgt als die eerste user blijft vragen om hulp terwijl die tweede user steeds feller wordt in het zeggen dat hij dat antwoord allang gepost heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 03-11-2014 15:24 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-07 22:55
Niet alleen voor de moderators.. Maar hoe ga je zelf deelnemen aan een discussie waarbij jij bepaalde dingen niet ziet die alle anderen wel zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:57

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Soms zou ik het ook wel willen bij een paar gebruikers, als ik hun posts lees dan halen ze soms echt het bloed onder mijn nagels vandaan.. Maar goed, dat is niet heel handig als ik berichten wil moderen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 12:56
Hoe hard het ook klinkt, ik denk dat TS het beste tijd/energie in het verwerken kan stoppen. Het zal nog wel vaker voorkomen dat je mensen niet wilt zien. Dat los je niet op door ze eg te filteren, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Jolke schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:54:
Hoe hard het ook klinkt, ik denk dat TS het beste tijd/energie in het verwerken kan stoppen. Het zal nog wel vaker voorkomen dat je mensen niet wilt zien. Dat los je niet op door ze eg te filteren, imo.
Eens :) Nou ja duidelijk hoe de meeste denken over deze feature, was ook meer om even te peilen hoe en wat! Goed om te weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als er nou gewoon een data-tagje in de HTML kan komen per post met de username, dan kunnen users met custom-css en GreaseMonkey zelf aan de slag gaan, door bijvoorbeeld dergelijke posts donker gekleurd te maken :).

Volgens mij kan zoiets zonder de bovenstaande aanpassing al, met wat programmeer-skills :P.

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 06-11-2014 13:51 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
Het gemak van nu is dat posts ook weer terug te vinden zijn na een nickchange en dat oude linkjes in oude topics die naar quotes verwijzen gewoon blijven werken. Ga je dat in de html doen, dan moet je rekening houden met gewijzigde nicknames.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kan me zomaar voorstellen dat de devvers om bovengenoemde redenen er niet op zitten te wachten dat gebruikers op eigen houtje elkaars posts op display: none gaan zetten. Ik zou dus ook geen voorstander zijn van zo'n tagje.
Señor Sjon schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:56:
Het gemak van nu is dat posts ook weer terug te vinden zijn na een nickchange en dat oude linkjes in oude topics die naar quotes verwijzen gewoon blijven werken. Ga je dat in de html doen, dan moet je rekening houden met gewijzigde nicknames.
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt wat hij bedoelt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1