Owner of DBIT Consultancy
[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 03-11-2014 11:32 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Oke, dan weet ik voldoende en wacht ik af of het word geïmplementeerd. Bedankt!Señor Sjon schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:27:
Dat is niet mogelijk. Daar is niet lang geleden een feature request van geweest; alleen kan ik die zo snel niet vinden.
[feat] ignore functie
Ik vind een dergelijke functie in ieder geval niet passen op een sociaal medium
Intentionally left blank
Eens, maar blijkbaar is de wens er welcrisp schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:43:
Ik vind een dergelijke functie in ieder geval niet passen op een sociaal medium
Denk alleen niet dat dat gaat werken.. Stel iemand quote jouw blocked user moet die dan ook geblocked worden? etc etcDennusB schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:44:
[...]
Eens, maar blijkbaar is de wens er welDenk ook niet dat heel veel werk is, extra tabel met wie wie negeert, en bij het ophalen van een post checken of het user id overeenkomt met een id in die tabel -> niet weergeven!
My 2 cents: gewoon niet lezen scheelt een hoop gedoe
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Lees: als gebruiker kan/moet je daar geen uitspraken over doen.
Maar negeren is geen oplossing voor een probleem, als iemand ongewenst gedrag vertoont, kan je dat melden.
Dan krijg je weer dat hele gesprekken naast elkaar gaan lopen omdat bepaalde gebruikers elkaar uitgezonderd hebben. Dat schiet helemaal niet op.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Verder kan ik mij geen situatie indenken welke zo erg zou zijn dat je op Tweakers notabene een user niet zou kunnen verdragen tot op het punt dat je posts wil blokkeren, vind ik echt zon FOK! feature.
M'n ex z'n zooi zie k liever niet meer na alles wat er gebeurd is. Als je niet weet wat er gebeurd is, check het topic er over ffchaoscontrol schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:49:
In de echte wereld kun je ook niet iemand uitzetten en moet je ook gewoon als normale mensen elkaar negeren.
Verder kan ik mij geen situatie indenken welke zo erg zou zijn dat je op Tweakers notabene een user niet zou kunnen verdragen tot op het punt dat je posts wil blokkeren, vind ik echt zon FOK! feature.
(Bron: meerdere exen op FOK!
Gewoon negeren is geen optie?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
/(bb|[^b]{2})/
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Gezien je al goed kan inschatten dat een verberg-feature op Tweakers weinig werk is, is het vast weinig werk voor je om het zelf via iets anders te regelen
Nu is het een ex, maar wat als het gewoon is omdat de ene super-actieve user de andere niet moet? Dan krijg je in een topic iemand die een vraag stelt en een user die door die eerste user genegeerd wordt geeft antwoord. Stel je voor wat je voor drama krijgt als die eerste user blijft vragen om hulp terwijl die tweede user steeds feller wordt in het zeggen dat hij dat antwoord allang gepost heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 03-11-2014 15:24 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
EensJolke schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:54:
Hoe hard het ook klinkt, ik denk dat TS het beste tijd/energie in het verwerken kan stoppen. Het zal nog wel vaker voorkomen dat je mensen niet wilt zien. Dat los je niet op door ze eg te filteren, imo.
Volgens mij kan zoiets zonder de bovenstaande aanpassing al, met wat programmeer-skills
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 06-11-2014 13:51 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik geloof niet dat je helemaal begrijpt wat hij bedoelt.Señor Sjon schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:56:
Het gemak van nu is dat posts ook weer terug te vinden zijn na een nickchange en dat oude linkjes in oude topics die naar quotes verwijzen gewoon blijven werken. Ga je dat in de html doen, dan moet je rekening houden met gewijzigde nicknames.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.