[FEAT]Ignore user

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb gezocht op ignore en negeren etc maar kon niets vinden wat er op leek dus bij deze:

misschien handig om een soort van "ignore user" optie in te bouwen zodat posts van de betreffende user in het draadje niet meer zichtbaar zijn. Dit naar aanleiding van het [rml][ Ervaringen]FX5900XT videokaart - Deel 5[/rml] waar een heuse flamewar onstaat nadat een Radeon eigenaar post na post blijft stoken.
Al na 2 posts van die user weet je dat hij niets toe te voegen heeft aan de werkelijke discussie. Het zou dan handig zijn als je voor jezelf die user kan ignoren zoals op irc ofzo. Ik weet wel dat zoiets allerlei vreemde situaties kan opleveren als iemand reageert op een post die jij niet kan zien, maar dat is op de FP ook al zo en daar zijn genoeg oplossingen voor te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:32

André

Analytics dude

MrEdge_ schreef op 31 maart 2004 @ 10:10:
Ik heb gezocht op ignore en negeren etc maar kon niets vinden wat er op leek dus bij deze:

misschien handig om een soort van "ignore user" optie in te bouwen zodat posts van de betreffende user in het draadje niet meer zichtbaar zijn. Dit naar aanleiding van het [rml][ Ervaringen]FX5900XT videokaart - Deel 5[/rml] waar een heuse flamewar onstaat nadat een Radeon eigenaar post na post blijft stoken.
Al na 2 posts van die user weet je dat hij niets toe te voegen heeft aan de werkelijke discussie. Het zou dan handig zijn als je voor jezelf die user kan ignoren zoals op irc ofzo. Ik weet wel dat zoiets allerlei vreemde situaties kan opleveren als iemand reageert op een post die jij niet kan zien, maar dat is op de FP ook al zo en daar zijn genoeg oplossingen voor te bedenken.
Op het moment dat jij posts mist ga je vaak verkeerd of anders reageren, of je gaat dingen dubbel zeggen. Lijkt me dus niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik denk dat als iemand echt irritant en flamend bezig is, dat de moderators wel ingrijpen n.a.v. een TR met linkje naar de betreffende persoon. Maar zoals André al zegt zou je dingen uit de discussie kunnen missen. Dat komt imo de discussie niet echt ten goede. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
André schreef op 31 maart 2004 @ 10:11:
Op het moment dat jij posts mist ga je vaak verkeerd of anders reageren, of je gaat dingen dubbel zeggen. Lijkt me dus niet handig.
Zoals ik al zei, daar zou je een oplossing voor kunnen verzinnen. Ik kan me voorstellen dat als je een user op ignore hebt staan dat de inhoud van zijn posts gewoon weggelaten wordt + usericon etc maar dat je wel een balk ziet dat daar een post is gemaakt maar dat je die bewust hebt genegeerd.
Ik weet niet of iemand het betreffende draadje heeft doorgelezen maar doordat er iemand doelbewust zit te stoken heeft hij maar mooi voor elkaar gekregen waar hij op uit was: het topic moest dicht. Als je hem gewoon had kunnen ignoren was dat niet nodig geweest.
_the_crow_ schreef op 31 maart 2004 @ 10:14:
Ik denk dat als iemand echt irritant en flamend bezig is, dat de moderators wel ingrijpen n.a.v. een TR met linkje naar de betreffende persoon. Maar zoals André al zegt zou je dingen uit de discussie kunnen missen. Dat komt imo de discussie niet echt ten goede. :)
Moderaters kunnen niet overal tegelijk zijn en in hard lopende draadjes kan het al snel uit de hand lopen. Ik begrijp jullie punt wel, maar ik wil ook maar even aangeven dat ook daar oplossingen vor te verzinnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 22:18

chem

Reist de wereld rond

Deze discussie is wel al een paar keer geweest ( http://gathering.tweakers...=52&data%5Bsearch%5D=Zoek )

En naar ik meen is toen al besloten dat dit niet de oplossing is. Daarbij ontloop je dan niet de quotes etc. van die gebruiker.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
chem schreef op 31 maart 2004 @ 10:47:
Deze discussie is wel al een paar keer geweest ( http://gathering.tweakers...=52&data%5Bsearch%5D=Zoek )

En naar ik meen is toen al besloten dat dit niet de oplossing is. Daarbij ontloop je dan niet de quotes etc. van die gebruiker.
Maar dat probleem hebben we op de frontpage toch ook? Als daar een reactie naar -1 wordt gemod ben je die ook kwijt als je dat hebt ingesteld terwijl mensen toch quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

MrEdge_ schreef op 31 maart 2004 @ 10:54:
[...]

Maar dat probleem hebben we op de frontpage toch ook? Als daar een reactie naar -1 wordt gemod ben je die ook kwijt als je dat hebt ingesteld terwijl mensen toch quoten.
Daar wordt er een stuk minder gequote. En op flames en trollen wordt er maar vrij weinig ingegaan voor zover ik dat meestal zie. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 22:18

chem

Reist de wereld rond

Een forum is geen fp... de hele communicatievorm is anders.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
chem schreef op 31 maart 2004 @ 11:53:
Een forum is geen fp... de hele communicatievorm is anders.
Dat er verschillen zijn lijkt me ook wel duidelijk, maar er zijn des te meer overeenkomsten.
Maar goed, laat ik het anders zeggen: is het dan misschien mogelijk om zoiets te maken als "highlight user" of "grey out user" zodat de user die je relevant vindt er tussenuit springt of de user die je liever even niet ziet minder opvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

wij zijn sociaal en negeren niemand :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.