(een deel van) die boogjes zijn van mij. beter lvl 5 dan geen boogjes.. en ik ga niet eindeloos wachten tot iemand om 5 min voor aanvang van de war een keer gaat doneren, aangezien het verleden al aan heeft getoond dat dit toch niet gebeurd (zo zat bv. jan niet vol) en ik wel ook mn cw legertje wil gaan bouwenCurva schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:37:
Even een aantal punten wat ik de vorige CW heb gezien en waar ik niet vrolijk van werd:Voor de rest nog even een algemene opmerking: WE SLOPEN ZE VOLLEDIG, die hollanders
- Troll Bases, dit kan ons sterren kosten..
- Scobravs pakt #2 ?! Al was dit nou in de laatste 3 uur, dan zeg ik nog nja YOLO. Maar het was halverwege en het is vaak zat gebeurt dat vanaf 10 uur voor het einde van de war de tegenstander een zieke sprint inzet.
- Clan Castle donaties
Dit punt is niet alleen afgelopen war maar ook deze war. Ik zie veel level 5 boogjes en troepen die niet matchen aan de tekst van de gevraagde troepen. 2 a 3 level 5 boogjes kan wel kloppen aangezien we met minder mensen de war spelen, dus minder mensen met level 6 boogjes. Maar een compleet elftal aan level 5 boogjes is tamelijk jammer, wel sexy. Doneren in-game gaat altijd uitstekend! Maar let even op de donaties in de CW.
verder in lijn met de opmerkingen zou ik het fijn vinden als de leiding de neuzen weer ff dezelfde kant op zet. henkieJR is al 3x gekicked en geinvite.. CLB weigert een rushed mattie van CCBOY en die krijgt alsnog een invite..
en daarnaast is het misschien een idee om een bepaalde richtlijn aan donaties aan te geven in de regels?
zeg over 2 weken verspreid minimaal 300 troops? dat is elke dag 20 boogjes
[ Voor 5% gewijzigd door Henkie op 09-03-2015 17:42 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl