Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoe is het hier?
wij winnen ook van chinezen hoorVersteegrob schreef op zondag 04 januari 2015 @ 17:15:
Hoppa, eindelijk aan de winnende kant tegen Aziaten. Eindelijk![]()
Hoe is het hier?
Rustig maar goed hier

Van onderdaan naar elder naar co...

[/slechtehumor]
Maar waar ging de discussie nou over? Dat iedereen co moet worden omdat we dan mensen kunnen inviten?
Maar wie vraagt/zeurt wordt overgeslagen...
Nogmaals welkomVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:57:
Hee hee ben net nieuw in de clan bij jullie

Yuuuw.Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:57:
Hee hee ben net nieuw in de clan bij jullie
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
http://clashofclansbuilder.com/plan/462275
nog opmerkingen?

R3veNG schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:08:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Kwam toevallig dit pareltje tegen, moest het toch echt even quoten hoorR3veNG schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:16:
Wat zeggen 'jullie' dan?

business as usualR3veNG schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:04:
Heb je deze thread gewoon zitten doorlezen omdat je je verveelde?
Doe jij dat nooit?R3veNG schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 10:04:
Heb je deze thread gewoon zitten doorlezen omdat je je verveelde?
PSN: Curvaa_
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik ben benieuwd hoe je het doet haha, je base is wel lekker max
KSSSTTTCLB schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:28:
Ik claim #2
De dictator komt bij Donnie al snel naar boven
maar gelijk heb je
deze keer gaat de donnie award niet naar mij voor de verandering
ik claim #4 voor gerritBrogala schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 20:51:
Ik claim een TH9 die ik minimaal 2* kan rossen misschien 3*. Ben nu even niet thuis.
deze keer gaat de donnie award niet naar mij voor de verandering![]()
edit:
L33DZ0r paint skills
Volgens Piggy moet je niet aanvallen met de rode lijnen met GOWIWI omdat ze dan de rode lijnen volgen.
maar hogs op blauw om CC te luren en dan vanaf boven rossen, evt met lightning om cc te killen
dus de groene lijnen zijn ok, jumpspell op het rondje om ze naar binnen te krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door thedon46 op 06-01-2015 21:22 ]
Dat wordt weer janken eh..
PSN: jannvsdvinvs
Mijn aanvallen zijn altijd spectaculair goed

nee was totaal niet mijn schuld h.fr besloot om mijn target af te pakken dus daarna faalde ik op 4. Alle schuld naar h.fr ik heb er niks mee te maken en CWs hiervoor ging alles helemaal goed
Heb 80k DE maar wil m'n queen niet naar 14 doen ivm CW, omdat er dan helemaal geen kans is dat ik 3* haal.
Wat denken jullie? Zal ik m'n queen na deze CW aanzetten en dan gewoon meedoen aan CW?
CW en daarna queen aanzetten.
/R3veNG moet sneller claimen in de toekomst
In welke cuprange zit je? Mijn ervaring is dat als je in goud zit dat je idd heel veel lightning aanvallen op je dak krijgt maar als je wat hoger gaat zitten je daar eigenlijk geen last meer van hebt.Brogala schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:49:
Nou ik ben helemaal klaar met lighting, ik heb de afgelopen 4 attacks 6000DE verloren. Allemaal met lighting.
Heb 80k DE maar wil m'n queen niet naar 14 doen ivm CW, omdat er dan helemaal geen kans is dat ik 3* haal.
Wat denken jullie? Zal ik m'n queen na deze CW aanzetten en dan gewoon meedoen aan CW?
Even een leuke recap van mijn murenavontuur (wat helaas nog steeds gaande is...)
12 november:

2 december:

Vandaag, 7 januari:

Data van de screens kloppen wel, alleen wanneer precies alle gebouwen klaar waren weet ik niet helemaal. Net na 12 november was sowieso alle defensie klaar.
Als ik toch zo lekker bezig ben, nog even mijn gold en elixer loot:

Ik loot niet onwijs veel. Heb daar ook de tijd niet voor, aangezien ik aan het afstuderen was. Meestal een paar aanvallen 's avonds, overdag niet.
Aardig wat elixer geloot, wat ook bij mij allemaal is gestolen.. Aangezien het niet meer in de muren kan
Lab staat al 2/3 (of misschien wel meer) weken lucht up te graden

Intussen bijna maxxed TH8-defences: nog één Tesla van lvl5 naar lvl6 en drie AT's van lvl9 naar lvl10 en dan is dat al achter de rug. Die single bombs naar lvl5 is ook nog een vervelend tussendoortje.
Dat gezegd hebbend: Voor de maintenance break er ff wat gems tegenaan geklapt om PEKKA 3 af te kopen in het lab, was er klaar mee haha.
Lekker bezig hoorCurva schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:59:
Boeiend, gewoon aanzetten! Ik heb Maandagavond ook mijn king naar 10 aangezet. Tja, jammer, dan maar geen King met de CW. Volgende keer is ie weer present. Zal ook de laatste keer zijn dat ie en upgrade krijgt aankomende tijd.
Even een leuke recap van mijn murenavontuur (wat helaas nog steeds gaande is...)
12 november:
[afbeelding]
2 december:
[afbeelding]
Vandaag, 7 januari:
[afbeelding]
Data van de screens kloppen wel, alleen wanneer precies alle gebouwen klaar waren weet ik niet helemaal. Net na 12 november was sowieso alle defensie klaar.
Als ik toch zo lekker bezig ben, nog even mijn gold en elixer loot:
[afbeelding]
Ik loot niet onwijs veel. Heb daar ook de tijd niet voor, aangezien ik aan het afstuderen was. Meestal een paar aanvallen 's avonds, overdag niet.
Aardig wat elixer geloot, wat ook bij mij allemaal is gestolen.. Aangezien het niet meer in de muren kan
Lab staat al 2/3 (of misschien wel meer) weken lucht up te graden
Zal eens tijd worden dat jij ook een TH9 wordt
Als je er blij van wordt mag je #13 pakken dat ik #15 pak..R3veNG schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:38:
#15 is nog over bij hen, maar ik vrees dat die best unclaimed blijft voor een 2nd attack van iemand lager dan mij. Ik heb sinds anderhalve dag hogs4 beschikbaar, dus een serieuze extra optie om te driesterren :-). Ik stel voor dat ik even niet claim en verbeteringen uitvoer zodra de eerste attacks gebeurd zijn.
/R3veNG moet sneller claimen in de toekomst
Loot kan mij niet schelen en je hoeft niet te wachten...
Maar zeg het dan wel FF ;-)
http://forum.supercell.ne...9-Keyboard-Problem-on-Coc
http://talk.sonymobile.co...g-please-HELP/td-p/823267
Dus ik kan niet claimen in-game, requesten duurt een kwartier voordat de juiste unit names er staan :-@ grrrrr.
Anyway, ik heb een hog4-legertje klaarstaan en ga vandaag nog een TH8 platleggen, zo rond half twaalf straks (binnen een uurtje). Iemand iets op tegen of iemand die vindt dat ik een specifiek target moet rossen?
speel nu een klein jaar met wat (tweakers) vrienden CoC.. willen graag Tweakers 1 joinen..
Ingame: Henkiepenkie56 // tweakers: Joene. th9 (1 week)
ingame: Scobravs // tweakers: Scobravs th8
Ingame: Europhea // tweakers: Razenkoth8
ingame: Jay // tweakers: Jayturk th8
iedereen zal vandaag/morgen ff joinen, en hallo in topic komen zeggen!
[ Voor 47% gewijzigd door Henkie op 07-01-2015 22:35 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Welke levels zijn jullie en welke TH's en troepen etc?
Wees welkom!
Ik zie dat er al 2 zijn gejoined.
De CW start op dinsdag 20:00, als er een tegenstander is gevonden kan er een target worden geclaimed. Zie de openingspost voor meer info
Top!Henkie schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 22:32:
People,
speel nu een klein jaar met wat (tweakers) vrienden CoC.. willen graag Tweakers 1 joinen..
Ingame: Henkiepenkie56 // tweakers: Joene. th9 (1 week)
ingame: Scobravs // tweakers: Scobravs th8
Ingame: Europhea // tweakers: Razenkoth8
ingame: Jay // tweakers: Jayturk th8
iedereen zal vandaag/morgen ff joinen, en hallo in topic komen zeggen!
Zie jullie wel terug hier of in-game

PSN: Europhea
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Verwijderd
Wel lief dat je ons zo goed in de gaten houd(t?)
Dat is het tweede account van Piggy die normaal lekker doneert

Dat weet je toch?Famous schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 12:29:
[...]
Wel lief dat je ons zo goed in de gaten houd(t?)

Nu, ik moet mijn tweede attack nog doen en vermits ik niet kan communiceren in de app voorlopig (totdat CoC het keyboard-debacle gefixt heeft), wil ik even vermelden dat Hari, Vera en +++ best eerst proberen hun #14 te driesterren. Als één van hen daar in slaagt (wat ik wel verwacht), zijn de hoogste vrije targets hun #8 en #7, beide TH9s met TH8-defences + X-Bows en een AQ :-?. Ik wacht zo lang mogelijk en voer dan mijn tweede aanval (hogs4 opnieuw, is leuk om te doen) op bvb. hun #8 uit om er evt. nog een sterretje uit te persen.
Meestal gaan onze CW's erg goedRazenko schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:01:
Thanks Famous!
jullie cw loopt lekker zo te zien

CW gaat inderdaad weer lekker! Nummer 7 is net gepakt door Jan dus weer lekker wat sterren erbijR3veNG schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:29:
Tussenstand: 35-21 met resp. 20 en 16 aanvallen uitgevoerd. We staan er dus goed voor, zeker als je rekening houdt met het feit dat op hun top-3 telkens 2 sterren zijn gepakt (waarvoor hulde en applaus aan Piggy en Fam).
Nu, ik moet mijn tweede attack nog doen en vermits ik niet kan communiceren in de app voorlopig (totdat CoC het keyboard-debacle gefixt heeft), wil ik even vermelden dat Hari, Vera en +++ best eerst proberen hun #14 te driesterren. Als één van hen daar in slaagt (wat ik wel verwacht), zijn de hoogste vrije targets hun #8 en #7, beide TH9s met TH8-defences + X-Bows en een AQ :-?. Ik wacht zo lang mogelijk en voer dan mijn tweede aanval (hogs4 opnieuw, is leuk om te doen) op bvb. hun #8 uit om er evt. nog een sterretje uit te persen.

Curva net voor de derde keer aangevallen en nog steeds maar 1* op zich, en dat voor een TH8
Er zijn al wat sterretjes bij en nog vier aanvallen overOntzettende_Jan schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 17:24:
Komen nog wel een paar sterretjes bij lijkt me.. En welkom aan de nieuwe leden!
Ze hebben net weer gefaalt op mijn noob account
Gelijk maar m'n BK naar 6 opgezet en morgen de laatste Tesla ook naar 6. Halleluja.
Iedereen heeft gebruik gemaakt van het claim systeem en ook iedereen heeft goede aanvallen gedaan. Blijft toch altijd even afwachten als je nieuwe members hebt, zeker zoveel in één keer. Bij twijfel kwamen er vragen en de chatactiviteit is het ook lekker actief, niets meer dan lof voor jullie
De strikes lijst blijft dus weer leeg

Nieuwe leden kunnen ook een goede toevoeging zijn aan de clan, maar dat zien jullie de volgende CW welFamous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:16:
Was inderdaad een goede war mannen (en vrouw)!
Iedereen heeft gebruik gemaakt van het claim systeem en ook iedereen heeft goede aanvallen gedaan. Blijft toch altijd even afwachten als je nieuwe members hebt, zeker zoveel in één keer. Bij twijfel kwamen er vragen en de chatactiviteit is het ook lekker actief, niets meer dan lof voor jullie
De strikes lijst blijft dus weer leegHopelijk houden we dit een heel jaar vol
![]()
nu hopen dat mn kazerne op tijd klaar is, anders duurt het zo lang om een leger klaar te zetten.
Dat zeker!Razenko schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:35:
[...]
Nieuwe leden kunnen ook een goede toevoeging zijn aan de clan, maar dat zien jullie de volgende CW wel
nu hopen dat mn kazerne op tijd klaar is, anders duurt het zo lang om een leger klaar te zetten.
Maar de manier waarop wij CoC spelen is toch net wat anders en dien je jezelf even op het forum te laten zien elke war (liefst vaker).
Nou met mijn activiteit zit het goed haha, werk gewoon fulltime dus tijd zat om op Tweakers te zittenFamous schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 14:47:
[...]
Dat zeker!
Maar de manier waarop wij CoC spelen is toch net wat anders en dien je jezelf even op het forum te laten zien elke war (liefst vaker).
Claimen is wel even iets waar ik aan zal moeten wennen, vorige clan deden we alleen aan spiegelen, maar dat is maar een kleinigheid
het is natuurlijk veel beter als iedereen een target uitzoekt die haalbaar is dan alleen maar nummertje trekken
Inderdaad!thedon46 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:20:
Zal misschien even wennen zijn inderdaad, maar ik vind claimen veel voordelen hebben ten opzichte van spiegelen kost alleen wat meer tijd/administratie
het is natuurlijk veel beter als iedereen een target uitzoekt die haalbaar is dan alleen maar nummertje trekken
Zeker omdat niet iedereen de zelfde troepen heeft en/of de ervaring ermee. Iemand kan nummer 6 staan in de lijst welke Hogs 5* heeft die goed kunnen tegen de nummer 4 van de tegenstander. Als onze nummer 4 geen hogs heeft maar wel weer GoWiPe is het in mijn ogen onzin om te gaan spiegelen, dan kan je beter "wisselen" van target, in ons geval kwestie van goed claimen

Naast dit halen we ook meer sterren dan toen we niet een dergelijk systeem hadden en misschien wel het belangrijkste; Geen frustratie meer wanneer iemand die weinig tijd heeft even snel "jouw" target pakt omdat hij/zij niet gelezen heeft dat jij daar een leger voor bouwde
Dan wordt er naar een tegenstander gezocht, dit duurt ~20 minuten. Hierna kan er geclaimt worden inderdaad!Henkie schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 17:46:
Komt goed mannen, no worries! Dinsdag 20:00 claimen toch?

Hier 5 bouwers vrij, deze week bijna geen COC aangeraakt, dus loop achter de feiten aan. Eerste keer dat ik 5 bouwers vrij heb sinds ik TH 9 ben, beroerd hoor....
Nu sparen voor Heal Spell 6 + DE boren wil ik naar lvl 4 uppen beiden. Maar dan heb ik dus even flink elixert nodig....

Momenteel heb ik 7,5mil Gold en 6,8mil Elixer en zit nog net niet de uren af te tellen tot er weer een bouwert vrijkomt. Tot nu toe gaat TH10 dus redelijk goed maar ga er vanuit dat dit over een maandje of twee ook wel zal veranderen. Zolang ik mijn lab begin kan blijven vind ik het prima

[ Voor 30% gewijzigd door westergas op 11-01-2015 11:53 ]
Je bent me net een klein stapje voor zie ik. Ben zelf nu level 93. Nog even 500k elixer pakken en ik zet Barb 6 aan (boog 6 heb ik al en giant 6 ook).
Mijn lab is bijna klaar op elixer gebied, vanavond is loon6 af. Wil nog wel heal6 en jump2 aanzetten dan ga ik voor dark upgrades. Weet nog niet wat...hoggs4 of golem/hex2.
Heb mijn collectors trouwens gewoonlijk niet binnen staan maar aangezien die nu ook vol zitten heb ik de boel maar ff om gegooid.
Goed bezig Rikkert!westergas schreef op zondag 11 januari 2015 @ 12:29:
Thanx!
Mijn lab is bijna klaar op elixer gebied, vanavond is loon6 af. Wil nog wel heal6 en jump2 aanzetten dan ga ik voor dark upgrades. Weet nog niet wat...hoggs4 of golem/hex2.
Heb mijn collectors trouwens gewoonlijk niet binnen staan maar aangezien die nu ook vol zitten heb ik de boel maar ff om gegooid.
Je kan ook een paar bomen verwijderen en je Tesla afkopen van de Gems die je krijgt
lol dacht dat ik in het algemene topic zat, zit ik jullie weer te spammen

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
+++: 16
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 13-01-2015 20:40 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[ Voor 100% gewijzigd door Jayturk op 13-01-2015 20:33 ]
Iets sneller zijn, je hebt nu al 3x een target geclaimt die al claimt isJayturk schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:32:
ik claim 15
Dit topic is gesloten.