Een handtekening?!
[ Voor 94% gewijzigd door CLB op 13-12-2014 13:04 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Aanval op mij niet gezien?Versteegrob schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:27:
Waarom is lavahound zo slecht? Check het filmpje wat ik heb gepost.
Was een lava loons en minion aanval gast kwam nergens.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
[ Voor 24% gewijzigd door De Koempert op 13-12-2014 16:54 ]
+++ #17
[ Voor 47% gewijzigd door Famous op 13-12-2014 16:54 ]
[ Voor 9% gewijzigd door H.FR op 13-12-2014 17:28 ]
1. 12 hogs linksonderin met heal om CC te pakken
2. CC naar middenonder luren met paar boog en 4 witches + paar wiz
3. Golems inzetten (naast elkaar, gaan binnen de muren wellicht uit elkaar)
4. Direct 2 bommetjes erachter (let op timing ivm mortar, 2 wallies als backup)
5. 2 wiz op de elixerpomp onderaan links, 2 wiz op elixerpomp onderaan rechts (dit moet je eigenlijk doen voordat je witches etc naar de zijkanten gaan)
6. Boogjes op de roze punten (links, rechts, boven)
7. Als alles naar binnen is de jumpspell gooien, zodat de golems naar de teslas gaan en niet naar de AA)
8. Rage en heal naar keuze, maar met voorkeur op troops die naar TH gaan ofc.
9. 2*

CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Willem = Golem
Ik heb nu al tot tweemaal toe boog 5 gekregen waardoor ik er geen golem meer bij kan.
Stoppen hoor.
Gelijk 2 strikes voor diegene die niet weten wat een Willem isDe Koempert schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:10:
BELANGRIJKE MEDEDELING
Willem = Golem
Ik heb nu al tot tweemaal toe boog 5 gekregen waardoor ik er geen golem meer bij kan.
Stoppen hoor.

Is het verder goed als ik mijn aanval op #2 wat later doe (3 uur na CW ongeveer)? Dan heb ik heal 6... kan misschien helpen
^^ was natuurlijk een grapje
edit: oké fammie, ik had begrepen dat je 1 uur te tijd hebt

[ Voor 9% gewijzigd door Brogala op 14-12-2014 14:14 ]

Doe ff rustig joh... -.-
Nee ik ga enorm uit m'n plaat om dit soort dingen, de volgende die het verkeerd doet krijgt gewoon een kick. Als je niet weet wat een Willem is ben je Tweakers onwaardig.Sleehond schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:53:
Hoe de fuck moet men weten wat een Willem is....
Doe ff rustig joh... -.-
of je reageert niet serieus op een sarcastische post

Lekker knallen met de CW zo manennekes
Ik claim #3
ik wist sowieso dat mensen 'm niet gingen snappen dus zet ik er grapje bij... En toch nog een reactie
Robbie;
Geel: Tesla's
Rood: G bombs
Paars: Kleine bombs
Blauw: Traps (let op dus ook buiten de base)
CC: 2 Wiz 6 1 Wiz 5 1 Valk 2 Minions 6
En nu je alles weet wil ik wel 3* sterren zien!

[ Voor 255% gewijzigd door Brogala op 14-12-2014 20:22 ]

Ik claim nu #12 als tweede aanval, over 2 uur val ik deze aan en ga ik uit van minimaal 2, maximaal 3*.
Mensen probeer de tweede aanval zo snel mogelijk te doen na je claim. We hebben nog "maar" 4 uur en 12 heeft nog geen enkele ster terwijl die defense redelijk zwak is.. Probeer hier op te letten.
Volgende keer pak ik we lager of doe ik niet mee aan CW, ik heb nu proefwerkweek.
Ga over 2 uur aanvallen.
zal dan even in de chat overleggen welke ik ga 3 sterren (liefst th
Een handtekening?!
Beetje stoer mijn fail overal lopen posten, en met 60 troops meer maar 8% meer halenBrogala schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:29:
Sorry nog dat ik #3 had gepakt. Ik ging stiekem uit van een 3 star
Volgende keer pak ik we lager of doe ik niet mee aan CW, ik heb nu proefwerkweek.
Really gerrie?De Koempert schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:37:
[...]
Beetje stoer mijn fail overal lopen posten, en met 60 troops meer maar 8% meer halen

PSN: Curvaa_
Jep stap volgende keer wel ff uit de clan als ik proefwerk week hebDe Koempert schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:37:
[...]
Beetje stoer mijn fail overal lopen posten, en met 60 troops meer maar 8% meer halen

oh wacht koempert heeft een YT kanaal en daar wou hij deze al op posten
[ Voor 13% gewijzigd door Brogala op 15-12-2014 14:41 ]
Je bent genoeg online geweest gisteren dus niet zeuren dat je geen tijd had

okéFamous schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:41:
Ja lekker smoesjes daar neer leggen, je hebt geen xmod meer en dat is de reden.
Je bent genoeg online geweest gisteren dus niet zeuren dat je geen tijd had
waar het ook aan ligt ik heb gefaald, geef maar een strike als er zo een probleem van wordt gemaakt
+ de donnie award
[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 15-12-2014 14:44 ]
Nee joh, we kicken je gewoon dadelijk.Brogala schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:43:
[...]
oké![]()
waar het ook aan ligt ik heb gefaald, geef maar een strike als er zo een probleem van wordt gemaakt
+ de donnie award
Wil je jezelf zo graag terug zien in de TSR3veNG schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:00:
Kunnen we geen ludieke Hall of Shame maken in de TS met daarin de Donnie Award voor de slechtste aanval van de afgelopen CW?
Belgje doet alles voor een shot to fameFamous schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:03:
[...]
Wil je jezelf zo graag terug zien in de TS?
FTFYBrogala schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:44:
Doe maar niet, ik wil daar niet teveel inzitten (volgende keer vertel ik ook gewoon dat een mijn vriend de aanval heeft gedaan en ik niet verantwoordelijk was)

PSN: jannvsdvinvs

Voor mij ongeveer de de zelfde reden.Renzzie schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:54:
Heren (en dame), ik ga TW1 verlaten. Het is toch niet helemaal de clan voor mij. Ik ben duidelijk minder actief dan jullie. De overduidelijke nadruk op cw's en de irritaties die ontstaan rond deze cw's hebben mij doen besluiten te leaven. De clan is overwegend gezellig, heb het grootste gedeelte van de tijd hartelijk kunnen lachen. Bedankt voor de gezellige tijd en clash on! Wie weet kom ik ooit weer terug als ik hardcore cw's wil gaan spelen
Mijn excuus voor het impulsieve/onvolwassen leaven van de clan. Echter zijn er opmerkingen bij mij in het verkeerde keelgat geschoten waardoor ik er klaar mee ben. Vond het over het algemeen ook een gezellige clan. Echter vind ik de manier waarop er commentaar gegeven wordt op leden door de leiding, onvoldoende doordacht. Daarnaast lijk er een soort van vast kliekje te zijn die zichzelf boven alle andere leden stelt. heb me altijd een soort aanhangsel gevoeld in de clan, niet een echt lid.
Maargoed misschien was ik dat ook wel!
Nogmaals mijn excuus voor mijn onvolwassen gedrag.
Veel succes met de clan en mogen jullie nog vele wars winnen! (en zo min mogelijk jappen/chinesen) tegen komen.
"Telraam" out!

Een handtekening?!
Even helemaal los van alles hierboven het volgende:
I.v.m. mijn afstuderen kap ik tot in ieder geval februari 100%. Daarna ga ik wel weer bekijken of ik nog zin heb om weer te gaan spelen. Ik heb het in ieder geval prima naar m'n zin gehad en wellicht zie ik jullie nog eens
Koempert out.
Als je irritaties bedoelde tussen mij en Koempert, wij kennen elkaar redelijk en doen dit altijd (uiteraard zonder dat we het menen) of we nu CoC doen of samen een game op de X1.
Telraam, sorry maar vind het een erg kinderachtige opmerking. Het commentaar welke jij kreeg (wat ik heb terug gelezen in elk geval) was dat je beter even kon wachten tot je CC gevuld was met balloons. Jij vertikte dit en faalde met je aanval. Na de aanval sprong je eigenlijk direct uit je slof, terwijl wij al vaker hebben gezegd dat je een CC moet meenemen en niet direct zo fel moet reageren. Des ondanks bleef je eigenwijs en vond ik, CLB in dit geval, nog kalm reageren.
Koempert, Toch blijf je mijn schatje
Renzie, Telraam en Koemp, zeer bedankt voor alles!
Echter, ik snap de opmerking(en) van Telraam wel een beetje. Het gevoel dat er een vast kliekje is, is best aanwezig ja. Ik beschouw mijzelf daar eigenlijk niet heel erg toe, maar kan er prima mee omgaan.
Ik ben doordeweeks tussen pakweg 08:00uur en 18:00uur vaak niet op COC te vinden, gezien ik gewoon druk ben met werk. 's Avonds en in het weekend clash ik gewoon net zoveel als ik zelf wil. CW's neem ik wel serieus.
Kortom, ik behoor absoluut niet tot de hardcore core van de clan. Die is er echter overduidelijk wel, maar ik heb daar geen moeite mee omdat ik denk dat iedereen van elkaar wel weet hoe actief je bent of niet.
Ik respecteer jullie beslissing, aar vind het wel erg jammer hoor.
Heel verstandig Koemp! Gelukkig was ik nog niet aan deze game begonnen vorig jaar toen ik nog aan het afstuderen wasDe Koempert schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:20:
@Allemaal,
Even helemaal los van alles hierboven het volgende:
I.v.m. mijn afstuderen kap ik tot in ieder geval februari 100%. Daarna ga ik wel weer bekijken of ik nog zin heb om weer te gaan spelen. Ik heb het in ieder geval prima naar m'n zin gehad en wellicht zie ik jullie nog eens
Koempert out.
Ik sluit mij aan wat Sleehond toelicht. Er is een vast kliekje binnen de clan en ik denk dat iedereen daar van op de hoogte is. Bij sommige uitspraken kan dit negatieve effecten hebben. Ik heb dit al aangegeven en wil er verder niet over uitweiden.
Net als sommige andere mensen heb ik amper tijd voor CoC (afstuderen). Maakt verder niet uit ik doe mijn ding en probeer max sterren te halen in wars. Maar verder heb ik geen tijd om gezellig te kletsen met de rest.
Jammer dat we de war hebben verloren! Het zag er goed uit toen ik die ochtend van huis ging, maar die Aziaten weten toch weer te winnen op het einde
[ Voor 3% gewijzigd door Sunderz op 16-12-2014 11:13 ]
Ik merk dat ik zelf weinig tot niet meer aanval per dag terwijl dit vroeger wel anders was, ook voelen de CWs steeds meer een verplichting dat dat ik er naar uit kijk. Ik twijfel dan ook of dit nog wel de Clan voor mij is op dit moment. Ik kijk het voor nu nog even aan, over een paar dagen is alle drukte voorbij en zou ik meer tijd kunnen hebben voor Clash en de Clan.
Als jij al niet bij "de kern" hoort wie dan nog wel 😱Sleehond schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:30:
Heel jammer van de vertrekkende mensen.
Renzie, Telraam en Koemp, zeer bedankt voor alles!
Echter, ik snap de opmerking(en) van Telraam wel een beetje. Het gevoel dat er een vast kliekje is, is best aanwezig ja. Ik beschouw mijzelf daar eigenlijk niet heel erg toe, maar kan er prima mee omgaan.
CLB, Rob en famous zijn gewoon het meeste online, maar betekent niet dat andere spelers minder belangrijk zijn...
Het zou jammer zijn als er nog meer afhaken, ook al is niet iedereen zo van de praatjes op de chat...dat hoeft toch ook niet
Ja er zijn mensen die actiever zijn en elkaar daardoor wat beter kennen en wellicht hierom ook eerder hun mond optrekken op de chat. Gaan we het hebben over een kern/vaste kliek, dat herken ik niet. Daarnaast zijn we vooral met de oude clanmembers en dan kom je daar natuurlijk wat lastiger tussen als nieuweling en/of je wat minder actief bent. Gewoon je bek optrekken en dom mee lullen

En jij moet niet zo huilen Sleetje je zit er al vanaf TWK1 (het begin) bij, zoals mootje aangeeft als er dan een zogenaamde kern is behoor jij daar zeker bij, net zoals nu stiekem op je werk te zitten CoC'en
Geen kern-kern, maar er is wel een aftekening qua activiteit wat een barrière opwerpt voor de nieuwelingen. Dat zeg ik als semi-actieveling die er nog maar een paar maandjes bij zit.Famous schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:17:
Er is helemaal geen kern..
Idd, dat is de aan te raden tactiek :-P; gewoon meelullen en hopen dat je als Belg al het gebrabbel van o.a. Fammie snapt.Gewoon je bek optrekken en dom mee lullen
Leuk en aardig, zeker nu dat je de laatste seconde je base kan aanpassen en de tegen partij flink naait
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
CLB schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:35:
Ik claim #2
ben nog niet thuis, zal straks even kijken
[ Voor 70% gewijzigd door Brogala op 16-12-2014 20:48 ]
AA is allemaal makkelijk te pakken. Rechts 4 hogs, links boven lavahound en loons. Onderste twee met rage. Alleen hoeveel van alles?
Doe nou maar gewoon niet.
PSN: Curvaa_
Ik hou nooit zo van verassingen 😱
P.S.gek op belgisch bier.... GVD alles draait hier..

Morgen om 09:00 alweer een afspraak op werk....HOERAAA
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 16-12-2014 23:43 ]

zou je met iemand kunnen ruilen die ook een TH9 aankan?R3veNG schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:03:
Alle TH8's zijn geclaimd, wat nu?
Hoe ga je aanvallen? Hogs of loons mee?Sunderz schreef op woensdag 17 december 2014 @ 08:40:
#12, AA laag level :D! Misschien komt die 3 star eindelijk is!
Dit topic is gesloten.