Nexus 6 32gb via Coolblue net afgeleverd! Is voor mn man (heb zelf de One Plus One). Leuk verjaardagscadeau voor hem
U must be the perfect wife 
Hoe zijn de ervaringen qua formaat als je van de Nexus 5 afkomt?
Haha! Hij betaald hem zelf hoor. Ik heb mn abonnement verlengd met de Nexus 6. Ik mag nu al verlengen (hij pas september volgend jaar) en heb zelf dus de OPO. Scheelt hem in 1 keer een flink bedrag betalen. Nu betaald hij mij per maand gewoon het verschil tussen wat ik nu betaal en wat ik anders kwijt zou zijn voor een sim onlyLoekie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:21:
U must be the perfect wife
Ik zou wel eens willen weten hoeveel toestellen ze (oa Coolblue) per levering binnen krijgen. Zijn dat er 20 of 50? Alleen maar blauw? Hebben ze veel pre-orders en hoeveel zullen dat er zijn? Heb er ooit eens naar Coolblue over gemaild maar kreeg altijd een wazig antwoord.
Nokia 7Plus
Is inderdaad beter in deze thread. De mail die ik vanochtend kreeg:
We hopen de telefoon deze week nog te kunnen leveren maar dit is zeker geen keiharde garantie. We verwachten de blauwe variant later dan de witte telefoon binnen te krijgen. Op diit moment is het echter vooral speculeren: wij zijn zelf vooral afhankelijk van de fabrikant en leveranciers. Uiteraard zullen we u direct op de hoogte brengen als we nieuws voor u hebben.
We hopen de telefoon deze week nog te kunnen leveren maar dit is zeker geen keiharde garantie. We verwachten de blauwe variant later dan de witte telefoon binnen te krijgen. Op diit moment is het echter vooral speculeren: wij zijn zelf vooral afhankelijk van de fabrikant en leveranciers. Uiteraard zullen we u direct op de hoogte brengen als we nieuws voor u hebben.
Haha, dat bedoel ik nou. Hoeveel ze er gaan krijgen en welke kleur kunnen ze misschien niet van te voren weten maar wel hoeveel ze de laatste levering hebben gekregen en hoeveel witte of blauwe.
Nokia 7Plus
Vanmorgen bij bol.com besteld, komt morgen binnen. Was Coolblue goedkoper icm een abonnement dan bijv. bij Belsimpel?
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ships ... dat is niet leuk. Heb alleen een los toestel gekocht. Dus niet goedkoper ... balen!The Wizard schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:20:
Vanmorgen bij bol.com besteld, komt morgen binnen. Was Coolblue goedkoper icm een abonnement dan bijv. bij Belsimpel?
Gisterenavond bericht gekregen van Coolblue:
"Van de Nexus 6 32GB blauw hebben wij vandaag (onverwacht) een levering gekregen. Die zijn allemaal op volgorde van bestellen (per-orders) verwerkt en is nu helaas (maar wel gebruikelijk) meteen weer uitverkocht.
Betreffende de witte 32GB variant gaat het gerucht, dat wij die volgende week binnen zullen krijgen, echter is dat dus absoluut geen garantie, de leveranciers zijn zo wispelturig met informatie, als we al informatie krijgen."
Ik sta nu als negende op de lijst. Nog even geduld dus.
"Van de Nexus 6 32GB blauw hebben wij vandaag (onverwacht) een levering gekregen. Die zijn allemaal op volgorde van bestellen (per-orders) verwerkt en is nu helaas (maar wel gebruikelijk) meteen weer uitverkocht.
Betreffende de witte 32GB variant gaat het gerucht, dat wij die volgende week binnen zullen krijgen, echter is dat dus absoluut geen garantie, de leveranciers zijn zo wispelturig met informatie, als we al informatie krijgen."
Ik sta nu als negende op de lijst. Nog even geduld dus.
Waar kun je die lijst vinden? Of heb je even gebeld?
Had ze even gemaild en dit als antwoord gekregen.
De 64 gb blauwe versie is momenteel op voorraad bij coolblue.
Thanks!wjnieuw schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:59:
en besteld!
Studentmobiel heeft de 64GB blauw nu ook op voorraad volgens de site. Direct maar even gebeld. Zodra Vodafone mijn verlenging heeft geaccepteerd/verwerkt wordt mijn bestelling verzonden. Wordt wel bij gezegd dat Vodafone soms wat traag is in het afhandelingsproces, maar waarschijnlijk is ie gewoon voor de Kerst nog binnenwjnieuw schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:59:
Wow dat is toch iets eerder dan eerder opgegeven(januari) hopelijk krijgen ze de 64gb ook binnen. Bestel deze dan meteen!wjnieuw schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:59:
Dat staat er toch gewoon ?scandalous schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:17:
[...]
Wow dat is toch iets eerder dan eerder opgegeven(januari) hopelijk krijgen ze de 64gb ook binnen. Bestel deze dan meteen!

Heb mijn bestelling ook maar omgezet naar de 64GB variant. Is zojuist verzonden.
Bedankt voor de tip, wjnieuw!
Bedankt voor de tip, wjnieuw!
Inmiddels is de status van mijn bestelling bij Studentmobiel (64GB blauw met Vodafone contractverlenging) gewijzigd in "pakket verzonden"... Wordt morgen bezorgd tussen 15:00 en 17:00, ruim sneller dan verwacht
[ Voor 10% gewijzigd door Spier1968 op 18-12-2014 16:17 ]
En de mijne ook! Zaterdag komen ze mijn n6 64gb blauw brengen
Jammer weer, Phonehouse geeft aan dat zij de 64 blauw pas verwachten midden januari.
Want "afhankelijk van de leverancier"
Want "afhankelijk van de leverancier"
ik kon ook niet meer wachten, net bij coolblue m'n order omgezet van 32G wit naar 64G blauw. hopelijk morgen binnen.
Elke dag dronken is ook een geregeld leven.
Nou ik heb hem bij de Phonehouse gepreorderd toen deze daar nog, per ongeluk, voor €669 (en ja, ik heb gebeld en krijg hem ook gewoon voor dat bedrag) op de site stond.Justin_Time schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:28:
ik kon ook niet meer wachten, net bij coolblue m'n order omgezet van 32G wit naar 64G blauw. hopelijk morgen binnen.
Dus ik wacht maar netjes af denk ik, al is het wel jammer als je ziet dat andere bedrijven de 64GB blauw al wel uitleveren

Je zou 'm ook bij Coolblue kunnen bestellen en dan kom je goedkoper uit dan bij Phonehouse namelijk €666 voor de Nexus 6 64GB Blauw en je hebt 'm morgen thuis.Dennis-L schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:38:
[...]
Nou ik heb hem bij de Phonehouse gepreorderd toen deze daar nog, per ongeluk, voor €669 (en ja, ik heb gebeld en krijg hem ook gewoon voor dat bedrag) op de site stond.
Dus ik wacht maar netjes af denk ik, al is het wel jammer als je ziet dat andere bedrijven de 64GB blauw al wel uitleveren
En de Nexus 6 32GB Wit voor €564 (24-12 geleverd) hetzelfde kan je ook doen bij de andere varianten (zie onderstaande screenshot)
Wat je moet doen is de Nexus 6 icm de duurste Tele2 simonly selecteren. En door de simonly actie van Tele2 hoef je geen aansluitkosten te betalen en krijg je 1 maand gratis. Door meteen daarna je simonly op te zeggen heb je een Nexus 6 met korting en morgen in huis
Voor info over de opzegvoorwaarden zie:
Medione1210 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 12:25:
......
Zie: https://www.tele2.nl/mobiel/sim-only/ en Joosie200 in "[Afgelopen] Tele2 i.c.m. Studentmobiel" voor meer info over de (opzeg) voorwaarden.
bijvoorbeeld:
V:
Wat is de opzegtermijn?
A:
Je kunt opzeggen per einde van je contractperiode. De contractperiode is in elk geval één maand. Dit betekent dat als je bijvoorbeeld op 14 december een Sim Only abonnement afsluit, je deze per 13 januari mag beëindigen.
........

Nexus 6 64GB Blauw €666

Nexus 6 32GB Wit €564
Bedankt voor deze tip!!!IM4N schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:02:
[...]
Je zou 'm ook bij Coolblue kunnen bestellen en dan kom je goedkoper uit dan bij Phonehouse namelijk €666 voor de Nexus 6 64GB Blauw en je hebt 'm morgen thuis.
En de Nexus 6 32GB Wit voor €564 (24-12 geleverd) hetzelfde kan je ook doen bij de andere varianten (zie onderstaande screenshot)
Wat je moet doen is de Nexus 6 icm de duurste Tele2 simonly selecteren. En door de simonly actie van Tele2 hoef je geen aansluitkosten te betalen en krijg je 1 maand gratis. Door meteen daarna je simonly op te zeggen heb je een Nexus 6 met korting en morgen in huis.
Zojuist een half uur met de klantenservice van Coolblue gebeld. Mijn initiële order stond al ingepland voor levering as. maandag.
Het is niet gemakkelijk, maar omzetten zou moeten lukken. Annuleren en opnieuw bestellen betekende namelijk dat ik weer achteraan in de rij moest aansluiten.
Inmiddels is een nieuwe "fictieve" order aangemaakt. Morgen word ik terug gebeld om de oude met de nieuwe order samen te voegen, aangezien de medewerker dit niet kon doorvoeren.
Hulde voor de service van Coolblue!
EDIT:
En reeds geannuleerd en aan de oorspronkelijke order vastgehouden. In mijn geval was ik 11,- duurder uit vergeleken met de oorspronkelijke bestelling, bij het uiteindelijk overstappen naar het gewenste 4G abo.
Had ik dit niet gedaan en mijn huidige contract laten lopen, dan was ik zelfs 91,- duurder uit op jaarbasis.
Moraal van dit verhaal, reken je opties even goed door. Deze aanbieding is niet per definitie goedkoper.
[ Voor 14% gewijzigd door FRanatic op 19-12-2014 00:01 ]
Na een maand researchen en 100 keer van mening veranderen heb ik de knoop doorgehakt!!
In eerste instantie was de keus nexus vs note4 heb het er zwaaaar mee gehad ;-) komend van een note 2 eens goed nagedacht over mijn gebruik van samsungs toevoegingen. Dit valt bij mij in de praktijk heel erg tegen. Pen, split screen, en tal van andere ik heb het geprobeerd en kan eigenlijk heel goed zonder. De iets betere accuduur, camera en scherm schuif in deze keer toch eens opzij voor een schone android.
Reste mij de keuze tussen wit en blauw. Pfff ik ben normaal niet zo besluiteloos :-p maar eindelijk stond mijn besluit op de witte. Totdat ik vandaag op coolblue de 64gb blue in voorraad zag :-D
Nu meteen de knoop doorgehakt en besteld. Morgen in huis (party).
Verlengd met vodafone red 2gb onb. Bellen. Toestelbundel geen. Abbo 1 jaar €32.- tel ~€560,- . correctie €457,- (best een mooie aanbieding vindt ik, sim only kost hetzelfde per maand).
Ben erg benieuwd, hoop dat ik geen spijt krijg van de kleur I.v.m. vingerafdrukken.
In eerste instantie was de keus nexus vs note4 heb het er zwaaaar mee gehad ;-) komend van een note 2 eens goed nagedacht over mijn gebruik van samsungs toevoegingen. Dit valt bij mij in de praktijk heel erg tegen. Pen, split screen, en tal van andere ik heb het geprobeerd en kan eigenlijk heel goed zonder. De iets betere accuduur, camera en scherm schuif in deze keer toch eens opzij voor een schone android.
Reste mij de keuze tussen wit en blauw. Pfff ik ben normaal niet zo besluiteloos :-p maar eindelijk stond mijn besluit op de witte. Totdat ik vandaag op coolblue de 64gb blue in voorraad zag :-D
Nu meteen de knoop doorgehakt en besteld. Morgen in huis (party).
Verlengd met vodafone red 2gb onb. Bellen. Toestelbundel geen. Abbo 1 jaar €32.- tel ~€560,- . correctie €457,- (best een mooie aanbieding vindt ik, sim only kost hetzelfde per maand).
Ben erg benieuwd, hoop dat ik geen spijt krijg van de kleur I.v.m. vingerafdrukken.
[ Voor 6% gewijzigd door Fhristi op 18-12-2014 22:36 ]
Ik heb ook net een 64GB Blue met Vodafone Red besteld bij Coolblue (pdashop.nl). Nummerbehoud vanaf T-Mobile is aangevraagd, moet eerst goedgekeurd worden voor de levering, maar het lukt hopelijk wel voor kerst (en misschien zelfs al zaterdag). Nog bedankt voor de tip wjnieuw!
Ik heb dit ook meteen nagevraagd, maar de medewerker die ik sprak bij coolblue vertelde mij dat de witte 64Gb op 9-1-2015 blijft staan.
Klopt. Ik had ook gebeld om dit na te vragen maar kreeg het zelfde antwoord. Hopelijk krijgen ze nog een onverwachte levering binnen;)Fhristi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:28:
[...]
Ik heb dit ook meteen nagevraagd, maar de medewerker die ik sprak bij coolblue vertelde mij dat de witte 64Gb op 9-1-2015 blijft staan.
Bedankt voor de tip maar voor die 3 euro wacht ik dan wel een paar weekjes langer.IM4N schreef op donderdag 18 december 2014 @ 19:02:
[...]
Je zou 'm ook bij Coolblue kunnen bestellen en dan kom je goedkoper uit dan bij Phonehouse namelijk €666 voor de Nexus 6 64GB Blauw en je hebt 'm morgen thuis.
Wat je moet doen is de Nexus 6 icm de duurste Tele2 simonly selecteren. En door de simonly actie van Tele2 hoef je geen aansluitkosten te betalen en krijg je 1 maand gratis. Door meteen daarna je simonly op te zeggen heb je een Nexus 6 met korting en morgen in huis.
Voor info over de opzegvoorwaarden zie:
[...]
[afbeelding]
Nexus 6 64GB Blauw €666
[afbeelding]
Nexus 6 32GB Wit €564
Anders moet ik weer annuleren en dan kan het 2 weken duren voor ik mijn geld terug heb.

En wie weet komt er ook bij de Phonehouse ineens stiekem een levering binnen
En hij is vanochtend geleverd. Zat ook meteen nieuwe tmobile sim bij.
heb hem nog niet vergeleken. Wel meteen aan de lader gehangen. Vanavond kan ik rustig proberen. Ben echt heel benieuwd.
ben iig al heel blij met de behuizing itt de note 2.
heb hem nog niet vergeleken. Wel meteen aan de lader gehangen. Vanavond kan ik rustig proberen. Ben echt heel benieuwd.
ben iig al heel blij met de behuizing itt de note 2.
Iemand al gekeken of je de 6 maanden gratis Music all access kan activeren?
Voorwaarden zeggen dat N6 via play devices gekocht moet zijn, maar wellicht kleine loophole?
Kan m'n vriendin dan blij maken met gratis muziek, heb zelf spotify al in gebruik.
Voorwaarden zeggen dat N6 via play devices gekocht moet zijn, maar wellicht kleine loophole?
Kan m'n vriendin dan blij maken met gratis muziek, heb zelf spotify al in gebruik.
Verwijderd
Hai allemaal,
Vol hoop en massaal pagina refreshen staat mijn order status bij studentmobiel: Verwacht: Eerste levering week 52 verwacht
Ik heb de witte 32gb versie besteld van de Nexus 6. Heeft er iemand toevallig contact gehad met Studentmobiel over een levering? Heeft er al uberhaubt iemand de witte versie?
Daaag!
Vol hoop en massaal pagina refreshen staat mijn order status bij studentmobiel: Verwacht: Eerste levering week 52 verwacht
Ik heb de witte 32gb versie besteld van de Nexus 6. Heeft er iemand toevallig contact gehad met Studentmobiel over een levering? Heeft er al uberhaubt iemand de witte versie?
Daaag!
Dames en heren,
Ik had een pre-order staan bij de coolblue voor een 32gb wit. Gisteravond las ik hier dat er aan een hoop mensen al werd uitgeleverd. Ik ben toen direct bij alternate gaan kijken (die levert aan coolblue) en hier hadden/hebben ze 64gb blauw op voorraad. Gelijk vanochtend coolblue afgezegd vanmorgen en hem bij alternate gaan halen.
Dit bericht is dan ook getyped met mijn N6 en hij is prachtig
.
Succes allemaal!
PS: die 6 maanden geld geloof ik voor elke Nexus 6. Als je er een google account aan hangt voor ergens eind januari dan krijg je die trial. Er zit wel één addertje onder het gras, je mag namelijk niet eerder een gratis maand hebben gebruikt.
Dit valt mogelijk wel op te lossen door een andere/ nieuwe google account te gebruiken in een tweede user.
Ik had een pre-order staan bij de coolblue voor een 32gb wit. Gisteravond las ik hier dat er aan een hoop mensen al werd uitgeleverd. Ik ben toen direct bij alternate gaan kijken (die levert aan coolblue) en hier hadden/hebben ze 64gb blauw op voorraad. Gelijk vanochtend coolblue afgezegd vanmorgen en hem bij alternate gaan halen.
Dit bericht is dan ook getyped met mijn N6 en hij is prachtig
Succes allemaal!
PS: die 6 maanden geld geloof ik voor elke Nexus 6. Als je er een google account aan hangt voor ergens eind januari dan krijg je die trial. Er zit wel één addertje onder het gras, je mag namelijk niet eerder een gratis maand hebben gebruikt.
Dit valt mogelijk wel op te lossen door een andere/ nieuwe google account te gebruiken in een tweede user.
[ Voor 28% gewijzigd door Freedox op 19-12-2014 15:41 ]
Volgens mij zijn er al een paar mensen die de witte 32gb versie te pakken hebben gekregen via coolblue.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 14:16:
Hai allemaal,
Daaag!
Ik heb even rondgebeld en de blauwe versie 32gb lijkt redelijk makkelijk te krijgen te zijn. 64gb blauw is ook redelijk op voorraad. Met de 32gb wit moet je geluk hebben en de 64gb wit is onmogelijk te krijgen op het moment.
64gb lijkt toch echt in de eerste week van volgend jaar te komen. Toch interessant dat dit het zeldzaamste beestje is.
Verwijderd
Thanks voor de reply! Duidelijk. Van de blauwe 32gb wist ik dat er een batch geleverd was. Kon alleen nergens iets over de witte 32gb vinden. Zit denk ik niets anders op dan ongeduldig wachten.scandalous schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:00:
[...]
Volgens mij zijn er al een paar mensen die de witte 32gb versie te pakken hebben gekregen via coolblue.
Ik heb even rondgebeld en de blauwe versie 32gb lijkt redelijk makkelijk te krijgen te zijn. 64gb blauw is ook redelijk op voorraad. Met de 32gb wit moet je geluk hebben en de 64gb wit is onmogelijk te krijgen op het moment.
64gb lijkt toch echt in de eerste week van volgend jaar te komen. Toch interessant dat dit het zeldzaamste beestje is.
Potverdikkie! Ik wil hem hebben!
Vanmiddag om 17:30 geleverd.In 1 woord: fantastisch!!!!!!!!!!!!!!! Wat een wereld toestel!
PS: Is een blauwe 64GB via Coolblue.
PS: Is een blauwe 64GB via Coolblue.
[ Voor 18% gewijzigd door pinibo op 19-12-2014 19:51 ]
Ik zou graag deze telefoon eerst een keer vasthouden voordat ik m koop. Weet iemand of dit toestel al ergens te proberen is?
Phonehouse misschien. Die zijn zo duur met abo dat ze ze nog hadden paar dagen geleden.
Ik was donderdag bij Media Markt (Heerlen) Daar lag een demo model. Je moet wel ff de beveiliging ervan af laten halen als dat kan. Prijs die erbij vermeld stond was 605,05 Euro.Skagerak schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 09:45:
Ik zou graag deze telefoon eerst een keer vasthouden voordat ik m koop. Weet iemand of dit toestel al ergens te proberen is?
Ik zie dat de 64 GB versie blauw bij Coolblue nu ook niet meer op voorraad is, er staat geen leverdatum bij.

[ Voor 10% gewijzigd door Toepus op 21-12-2014 10:09 ]
Nokia 7Plus
Zag gisteren dat de Mediamarkt Amsterdam (Arena) de 64Gb versie op voorraad was. Meteen besteld en vandaag opgehaald. Erg tevreden tot nog toe. Kom van een Nexus 5 waar ik erg tevreden over was. Wilde een grotere telefoon en de Nexus 6 is dat zeker
Wel vreemd dat op de website van de mediamarkt dan een beschikbaarheid van 10-12 dagen staat. Morgen toch maar eens contact opnemen met de mediamarkten bij mij in de buurt...
Op de website van mediamarkt staat dat de 64gb blauw op voorraad is. De andere versies kunnen pas over 9-12 dagen geleverd worden.Skagerak schreef op zondag 21 december 2014 @ 23:14:
Wel vreemd dat op de website van de mediamarkt dan een beschikbaarheid van 10-12 dagen staat. Morgen toch maar eens contact opnemen met de mediamarkten bij mij in de buurt...
[ Voor 8% gewijzigd door scandalous op 22-12-2014 08:24 ]
Wanneer gaat tweakers zelf de Nexus 6 een review geven?
Toevallig meerdere coolblue bestellers die vandaag hun bestelling zouden krijgen, maar dat door een technische storing het pakket niet bij de koerier terecht is gekomen?
En wordt vandaag gebeld voor een nieuwe afleverafspraak.
Balen!
Balen!
Ben ik ook benieuwd naarChampii schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:20:
Ik heb hem toch netjes zaterdag geleverd gekregen door de koerier.FRanatic schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:47:
Toevallig meerdere coolblue bestellers die vandaag hun bestelling zouden krijgen, maar dat door een technische storing het pakket niet bij de koerier terecht is gekomen?
Balen!
Op de een of andere manier, was de koppeling aan mijn nieuwe (Tmo) abo met nummerbehoud niet uitvoerbaar geweest. Klantenservicemedewerker kon me niet vertellen waardoor dat kwam. Althans, zo was het verhaal namens coolblue.M-slayer schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:45:
[...]
Ik heb hem toch netjes zaterdag geleverd gekregen door de koerier.
Inmiddels een afleverafspraak voor morgen overeengekomen en een sms ontvangen van Tmo, dat ze het verzoek tot nummerbehoud hebben gedaan bij mijn huidige provider.
Ziet ernaar uit dat nu alles wel gaat lukken.
Verwijderd
Iemand al iets gehoord over de witte 32gb versie? Pre-order geplaatst bij coolblue op 18-11 maar nog niks gehoord, terwijl de verwachte leverdatum nog steeds op 24-12 staat..
Op andere sites zie ik nu voornamelijk een levertijd staan van +- 2 weken.
M'n geduld wordt wel aardig op de proef gesteld pfffffff
Verwijderd
Vrijdag mijn Nexus 6 64GB zwart bij Belsimpel in de winkel opgehaald. Wat een toestel! Heerlijk. Voor de Groningers onder ons: in de winkel bij Belsimpel lag ook een demo toestel voor als je hem eerst een keer vast wil houden.
idem hiero, zaterdagavond per twitter aan Coolblue gevraagd, kreeg op de vraagVerwijderd schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:54:
Iemand al iets gehoord over de witte 32gb versie? Pre-order geplaatst bij coolblue op 18-11 maar nog niks gehoord, terwijl de verwachte leverdatum nog steeds op 24-12 staat..
- 'al enig zicht op levering van de witte Nexus 6 32 gb'
het antwoord:
- 'Nee, nog niet. We zouden graag al meer vertellen, maar we hebben nog maar beperkte informatie.'
dus...
2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13
Die vraag had ik ook al op Twitter gezet. Ik kreeg als antwoord (Arnoud) dat er nog geen Nexus 6 beschikbaar was. Dus niet alleen wij maar Tweakers moeten nog FF wachten.Champii schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:20:
Nokia 7Plus
Op Coolblue is de datum van de witte 32gb Nexus 6 inmiddels verzet naar verwachte leverdatum: 30-12-2014.
2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13
Verwijderd
Ik heb meerdere malen Studentmobiel te pakken te krijgen. Staat nogsteeds week 52 als levering.
En de beide blauwe versies "tijdeklijk uitverkocht" en leverdatum onbekend._deej_ schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:42:
Op Coolblue is de datum van de witte 32gb Nexus 6 inmiddels verzet naar verwachte leverdatum: 30-12-2014.
Dit kreeg ik per mail van Coolblue:
"Het is u niet ontgaan: de Motorola Nexus 6 32 GB Wit is een mooi apparaat. Daarom heeft u een pre-order voor het toestel bij ons gedaan.
Binnenkort heeft u de Nexus 6 op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben. Motorola liet ons namelijk weten dat het toestel vandaag niet geleverd kan worden. Naar verwachting wordt uw nieuwe smartphone op dinsdag 30 december bij u bezorgd.
Hij komt. Iets later.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Motorola bieden wij onze oprechte excuses aan.
Zodra het toestel beschikbaar is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als u het toestel heeft besteld i.c.m. een abonnement nemen we contact met u op voor een afleverafspraak.
Hebt u nog vragen? Dan staat onze klantenservice altijd voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Coolblue "
[ Voor 59% gewijzigd door Toepus op 23-12-2014 18:59 ]
Nokia 7Plus
De Blauwe 64GB stond vanmiddag via de webshop van de MediaMarkt op voorraad in de Arena vestiging, dus meteen opgehaald en nu mee spelen
PS: hij is nu trouwens ONLINE op voorraad
PS: hij is nu trouwens ONLINE op voorraad
Verwijderd
Er is zojuist weer een weekje erbij opgetelt bij studentmobiel: Verwacht: Eerste levering week 52/1 verwacht
Goede tip. Hier in Enschede was die ook gewoon op voorraad. Net 1tje opgehaald.
Op de franse amazon is de 32GB versie nu € 566,91. Krijg je er nog oordopjes bij ook.
Verwijderd
Als in januari de btw actie komt scheelt je dat toch weer 112 euros.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2014 13:54 ]
Komt er niet, volgens de winkel (Mediamarkt neem ik aan?) hebben ze altijd al de beste prijs door gebruik te maken van een "digitaal prijskaartje", dat houd in dat ze de ongeveer dezelfde prijs hebben als de concurrenten (Cooblue, Bol.com etc). Aangezien ze alleen de bekende webshop's zien als concurrentie (Die dus ook niet altijd de beste prijs hebben) zullen ze echter nooit de goedkoopste of de voordeligste zijn. En al zal er een BTW-vrije dag(en) komen worden Nexus apparaten meestal uitgesloten. HelaasVerwijderd schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:53:
Als in januari de btw actie komt scheelt je dat toch weer 112 euros.
Verwijderd
Dat is niet waar. De nexus toestellen werden wel in de BTW actie meengenomen.Ttje schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:14:
[...]
Komt er niet, volgens de winkel (Mediamarkt neem ik aan?) hebben ze altijd al de beste prijs door gebruik te maken van een "digitaal prijskaartje", dat houd in dat ze de ongeveer dezelfde prijs hebben als de concurrenten (Cooblue, Bol.com etc). Aangezien ze alleen de bekende webshop's zien als concurrentie (Die dus ook niet altijd de beste prijs hebben) zullen ze echter nooit de goedkoopste of de voordeligste zijn. En al zal er een BTW-vrije dag(en) komen worden Nexus apparaten meestal uitgesloten. Helaas
En waarom zouden ze in 2015 geen actie houden terwijl het in de jaren ervoor wel zo was.
De kans is gewoon groot en ieder mag natuurlijk bepalen of het die 3 weken waard is.
Klopt, my bad. Nexus is geen uitzondering.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 23:35:
[...]
Dat is niet waar. De nexus toestellen werden wel in de BTW actie meengenomen.
En waarom zouden ze in 2015 geen actie houden terwijl het in de jaren ervoor wel zo was.
De kans is gewoon groot en ieder mag natuurlijk bepalen of het die 3 weken waard is.
Maar ik heb toch gezegt waarom ze dit jaar waarschijnlijk niet doen?
Iemand enig idee hoe het zit met de levertijd bij Belsimpel? Er staat namelijk dat de levertijd 24 uur is.
http://www.belsimpel.nl/M...969760597516301312&cntd=1
Ik neem aan dat als je het nu besteld je het aankomende dinsdag in huis hebt.Hallodokter schreef op zondag 28 december 2014 @ 17:50:
Iemand enig idee hoe het zit met de levertijd bij Belsimpel? Er staat namelijk dat de levertijd 24 uur is.
Ik heb zojuist een "pre-order" bij CoolBlue gedaan voor de 32gb wit variant, werd meteen gebeld en wordt nu morgen (30-12-2014) geleverd! Dus het is eigenlijk: Vandaag besteld, morgen in huis. #happy
EDIT
Ze hebben een fout gemaakt en hij komt volgende week pas..........
EDIT
Ze hebben een fout gemaakt en hij komt volgende week pas..........
[ Voor 17% gewijzigd door Champii op 29-12-2014 13:14 ]
De witte 64Gb variant wordt vandaag aan verschillende webshops geleverd zo te zien. Bij mijn bestelling staat dat hij vandaag verwacht wordt, maar op de site staat hij al op voorraad.
Mijn bestelling bij Coolblue voor de witte 64gb versie staat zojuist op 'Je bestelling wordt ingepakt'. Zaterdag stond deze nog op levering 9 januari. Ben benieuwd!
Edit: verzend bevestiging ontvangen per mail en sms!
[ Voor 14% gewijzigd door JurgenKnops op 29-12-2014 16:57 ]
Belsimpel wordt ook vandaag verstuurd. Eindelijk. Had hem op 18 november besteld...
Kreeg net een mail van Coolblue dat de witte 32 GB versie morgen niet geleverd wordt. Motorola heeft Coolblue medegedeeld dat de zending niet door de douane is gekomen. De witte 64 GB wel dan? Hoe dan ook, wordt nu op 6 januari verwacht.JurgenKnops schreef op maandag 29 december 2014 @ 13:51:
Mijn bestelling bij Coolblue voor de witte 64gb versie staat zojuist op 'Je bestelling wordt ingepakt'. Zaterdag stond deze nog op levering 9 januari. Ben benieuwd!
Nokia 7Plus
Blijkbaar wel want rond de klok van 17u kreeg ik een mail dat hij verzonden is en bij PostNL aangemeld is; track en trace werkt ook. Had er ook een ander item bij besteld maar tijdens het bestellen (half december, vrij laat in vergelijking met velen hier..) werd al gezegd dat de bestelling in zijn geheel verzonden zou worden.Toepus schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:15:
[...]
Kreeg net een mail van Coolblue dat de witte 32 GB versie morgen niet geleverd wordt. Motorola heeft Coolblue medegedeeld dat de zending niet door de douane is gekomen. De witte 64 GB wel dan? Hoe dan ook, wordt nu op 6 januari verwacht.Op de site is de verwachte leverdatum inmiddels ook aangepast naar 6 januari.
Verwijderd
Knip, V&A is niet toegestaan op het forum
[ Voor 80% gewijzigd door The Wizard op 30-12-2014 07:00 ]
Ben benieuwd of voor sommigen de witte 32gb geleverd wordt vandaag...
STAY AWAKE!!
Beste,Dragon4red8 schreef op zondag 14 december 2014 @ 10:12:
Ik kwam net deze prijs tegen: http://www.phonemarket.nl...s-6-32gb-wit?lt;/div=%3E=
Is dit legit?
Wij hadden inderdaad de verkeerde prijs binnen gekregen. De prijs is inmiddels aangepast.
De beschrijving wordt door de leverancier geleverd.
Mvg.
Temor
Verwijderd
Hiep hoi! Morgen wordt dan eindelijk de Nexus geleverd. Vandaag bericht gekregen van studentmobiel dat de 32gb versie (die ik had besteld) niet bij hun geleverd was maar de 64gb (wit) wel op voorraad was.
€50,- bij betaald en nu is de witte 64gb versie onderweg! Track&trace geeft aan morgen. Leuk zo , op de aller aller laatste dag van 2014.
€50,- bij betaald en nu is de witte 64gb versie onderweg! Track&trace geeft aan morgen. Leuk zo , op de aller aller laatste dag van 2014.
Blijkbaar niet, de 32 GB versie wit heeft volgens mij hier nog niemand. Volgende week weer nieuwe hoop.Thijssie909 schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 09:15:
Ben benieuwd of voor sommigen de witte 32gb geleverd wordt vandaag...
Nokia 7Plus
Bij Coolblue de blauwe besteld gisteren avond. Hij is dus weer op voorraad.
64GB 1 jaar vodaphone red super f toestel 197. Maandbedrag 60 voor 6gb
Zelfde verhaal hier. 2e uitstel van levering. Ik hoop dat onze bestelling 6-01 wel word geleverd. Als er weer een uitstel is vind ik dat coolblue nu wel iets moet doen als compensatie
Toepus schreef op maandag 29 december 2014 @ 18:15:
[...]
Kreeg net een mail van Coolblue dat de witte 32 GB versie morgen niet geleverd wordt. Motorola heeft Coolblue medegedeeld dat de zending niet door de douane is gekomen. De witte 64 GB wel dan? Hoe dan ook, wordt nu op 6 januari verwacht.Op de site is de verwachte leverdatum inmiddels ook aangepast naar 6 januari.
Mail van studentmobiel gekregen dat mijn witte Nexus 6 32gb vandaag is verzonden
Zojuist ook door Coolblue gebeld voor een leverafspraak vanaf vrijdag voor de witte 32 gb 
Edit: afgelopen zaterdag ook ontvangen
Edit: afgelopen zaterdag ook ontvangen
[ Voor 19% gewijzigd door _deej_ op 05-01-2015 18:18 ]
@"_deej_" en "Jason X". Wanneer hebben jullie besteld?
Nokia 7Plus
Op de dag dat deze te bestellen was, 18 november
Thx. Grappig, ik stelde net de vraag wordt ik ook gebeld door CB. Wordt eveneens vrijdag geleverd.
Nokia 7Plus
Kan die combi voor die prijs niet maken??edumertz schreef op woensdag 31 december 2014 @ 08:26:
Bij Coolblue de blauwe besteld gisteren avond. Hij is dus weer op voorraad.
Vandaag Nexus 6 wit 32 GB binnen. Yes.
Nokia 7Plus
Ik ook niet meer ook geen gratis multisim meer. Na ja mijne word maandag geleverdSAWYER schreef op woensdag 31 december 2014 @ 17:39:
[...]
Kan die combi voor die prijs niet maken??
Prijzen zijn sowieso hoger geworden bij Coolblue, vorige week kon ik 2 jaar verlengen vodafone met 10,00 bundel en 65,- bijbetalen. Nu is dat 138,- 
Had ik hem nu maar ge-pre-ordered. Wou wachten met bestellen totdat hij binnen was
Had ik hem nu maar ge-pre-ordered. Wou wachten met bestellen totdat hij binnen was
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Bij Coolblue is de blauwe 32GB nu weer op voorraad. Ik had me ingeschreven om een email te ontvangen zodra die op voorraad was, maar die heb ik nog niet ontvangen.
Toestel is nog steeds te bestellen in combinatie met een simonly van Tele2 (na de eerste maand direct opzegbaar), waardoor toestel significant goedkoper wordt.
Toestel is nog steeds te bestellen in combinatie met een simonly van Tele2 (na de eerste maand direct opzegbaar), waardoor toestel significant goedkoper wordt.
Ik hoop dat de Phonehouse eens de 64GB blauw uit gaat leveren.
Ze zijn zo'n beetje de enige in Nederland die hem nog helemaal niet hebben terwijl anderen inmiddels al een tweede levering binnen hebben
Ze zijn zo'n beetje de enige in Nederland die hem nog helemaal niet hebben terwijl anderen inmiddels al een tweede levering binnen hebben
Heeft iemand een leuke aanbieding voor een losse Nexus 6?

Iemand enig idee waarom de prijs voor een 32gb nexus 6 opeens sterk verlaagd is bij coolbue/mediamarkt (470 euro)? Goedkoopste prijs daarna is 550 euro dus dat is nogal een groot verschil. Coolblue staat er nou niet echt om bekend de goedkoopste te zijn. Heeft google net een price cut doorgevoerd o.i.d.?
bij coolblue kan het nog goedkoper als je voor een maandelijks opzegbaar abo van ben kiest.DC Daniel schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:21:
Iemand enig idee waarom de prijs voor een 32gb nexus 6 opeens sterk verlaagd is bij coolbue/mediamarkt (470 euro)? Goedkoopste prijs daarna is 550 euro dus dat is nogal een groot verschil. Coolblue staat er nou niet echt om bekend de goedkoopste te zijn. Heeft google net een price cut doorgevoerd o.i.d.?
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 431,45
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=446729
looptijd 1 maandCarfanatic schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:29:
[...]
bij coolblue kan het nog goedkoper als je voor een maandelijks opzegbaar abo van ben kiest.
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 431,45
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=446729

makkelijker kun je het niet verdienen
Het was mij inderdaad ook al opgevallen, ben sterk aan het twijfelen of ik hier gebruik van moet maken.
Heb momenteel een Htc one m7, maar na 2 jaar en 1 maand is die ook wel aan vervanging toe.
Nog argumenten (voor/tegen) die mij kunnen helpen bij mij keuze?
Heb momenteel een Htc one m7, maar na 2 jaar en 1 maand is die ook wel aan vervanging toe.
Nog argumenten (voor/tegen) die mij kunnen helpen bij mij keuze?
Saying "um" is the human equivalent of buffering...
Lijkt toch een vaste verlaging te zijn want ik zie nu meer shops het toepassen. In dat geval wacht ik nog even rustig.
@steeldunes: Enige reden om naar een nexus 6 te schakelen is als je echt heel erg van grote telefoons houd en dat ook nodig hebt. Anders zolang je htc werkt zie ik geen reden om per se te switchen.
@steeldunes: Enige reden om naar een nexus 6 te schakelen is als je echt heel erg van grote telefoons houd en dat ook nodig hebt. Anders zolang je htc werkt zie ik geen reden om per se te switchen.