Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 11:36
Door oordopjes worden alleen geleverd in Frankrijk wat Europa betreft. Dit ivm de wetgeving daar die dit verplicht stelt. Deze zullen niet geleverd worden bij de Nederlandse Nexus 6 telefoons of de Duitse wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 12:21
Ben net gebeld door Coolblue, vanaf woensdag kunnen ze leveren.
Mijne komt woensdag avond! :D

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Plus 1.
Woensdagmiddag de koerier van coolblue aan de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 16:32
Hadden jullie gekozen voor "bezorgd op afspraak"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
dvermeul schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:13:
Hadden jullie gekozen voor "bezorgd op afspraak"?
Ik heb een verlenging van m'n abo erbij dus het moest op afspraak.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Kon ik niet kiezen.
Dat is volgens mij omdat er getekend moet worden, i.v.m. abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
Ok, duidelijk! Ik heb hem zonder abo besteld en zonder afspraak. Verwacht dan eigenlijk ook geen telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
go(@*#&#*(#)#@_ ik bellen omdat jullie hem uitgeleverd krijgen, zeggen ze je wordt nog gebeld. pf ik zit nu op mijn telefoon. ik willllll hemm hebbbbben

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iwes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:34

Iwes

Blaat

FRanatic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:11:
Plus 1.
Woensdagmiddag de koerier van coolblue aan de deur!
FireFly3k schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:58:
Ben net gebeld door Coolblue, vanaf woensdag kunnen ze leveren.
Mijne komt woensdag avond! :D
Zie je wel! Ik ga binnenkort weer teruggebeld worden ben ik bang :(

Ook ik werd gebeld door Coolblue voor een afspraak van het leveren van de telefoon (incl abonnement besteld) vanaf woensdag. Omdat ik buiten zat en niet in de agenda kon kijken mocht ik terugbellen wanneer ik wel wist te vertellen wanneer ik tijd heb. Bij het terugbellen vertelden ze me dat bezorgen vanaf maandag mogelijk is, dus natuurlijk de afspraak op maandag gezet.

Zul je net zien dat ze maandag bellen dat er een fout is gemaakt en dat de bezorging op woensdag dan al vol zit :'(

Blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Allemaal een 32gb versie besteld die volgende week wordt uitgeleverd neem ik aan? Vrees dat ik nog wat langer mag w88....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Spier1968 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:34:
Allemaal een 32gb versie besteld die volgende week wordt uitgeleverd neem ik aan? Vrees dat ik nog wat langer mag w88....
Inderdaad 32GB.
De 64 schijnt pas laat december/begin januari te zijn.
Het geduld wordt nog even op de proef gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Ik heb de 32gb in zwart/blauw bij coolblue

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-09 17:35
Mag het een troost zijn voor mensen die ongeduldig zijn. Ik kan de nexus 6 nog niet volledig gebruiken....
De vrienden van Proximus hun systeem van omwisselen van sim-kaart ligt plat. Waardoor ik zonder mobiele data rondloop....
*zucht*

Gebruikers van nexus 5 moeten omwisselen van een micro-sim naar nano sim...

[ Voor 14% gewijzigd door scifoflux op 12-12-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
FRanatic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:37:
[...]

Inderdaad 32GB.
De 64 schijnt pas laat december/begin januari te zijn.
Het geduld wordt nog even op de proef gesteld.
Klopt. Heb even met coolblue gebeld en de beste man gaf aan dat de 64gb versie pas na kerst geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Zo...ook belletje gehad van mijn vrienden bij CoolBlue....
Woensdag morgen.......hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
scifoflux schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:40:
Mag het een troost zijn voor mensen die ongeduldig zijn. Ik kan de nexus 6 nog niet volledig gebruiken....
De vrienden van Proximus hun systeem van omwisselen van sim-kaart ligt plat. Waardoor ik zonder mobiele data rondloop....
*zucht*

Template downloaden, uitprinten en knippen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
scifoflux schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:40:
Goeie tip, had ik niet eens aan gedacht.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
  • Laatst online: 26-09 17:35
FRanatic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:56:
[...]

Template downloaden, uitprinten en knippen maar!
Ga het toch niet doen. Want dan valt er een stuk in mijn nieuwe nexus 6 en is hij volledig naar de haaien.
En kan ik nieuwe kopen (no money) of langs de garantie gaan. Ook is de swap volledig correct doorgegeven dus kan het zijn als de panne is opgelost dat ik terug moet wisselen. Dus geduld is een mooi deugd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
FireFly3k schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:02:
[...]

Goeie tip, had ik niet eens aan gedacht.
ik heb die dus gewoon opgestuurd gekregen.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Ik ontvang in februari pas een nano sim, i.v.m. nieuw abo.
Te lang om zonder te gebruiken, maar te kort om er en te kopen bij vf.
Ik ga dus knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
kun je gewoon laten knippen hoor in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:10
scandalous schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:52:
Door oordopjes worden alleen geleverd in Frankrijk wat Europa betreft. Dit ivm de wetgeving daar die dit verplicht stelt. Deze zullen niet geleverd worden bij de Nederlandse Nexus 6 telefoons of de Duitse wat dat betreft.
Het lijkt me nogal sterk dat er geen oordopjes bij de telefoon zitten omdat dit namelijk bij elke mogelijke smartphone wel het geval is... en mochten er daadwerkelijk geen oordopjes bij deze smartphone zitten vind ik dit echt dom. heel dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
raydekok schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 18:06:
kun je gewoon laten knippen hoor in de winkel.
In welke winkel zou dat zijn?
En waarschijnlijk vind ik de (geringe) vergoeding nog te veel voor iets meer dan een maand gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
baxic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:06:
[...]

Het lijkt me nogal sterk dat er geen oordopjes bij de telefoon zitten omdat dit namelijk bij elke mogelijke smartphone wel het geval is... en mochten er daadwerkelijk geen oordopjes bij deze smartphone zitten vind ik dit echt dom. heel dom
Google heeft bij de Galaxy Nexus, Nexus 4 en Nexus 5 ook geen oordopjes geleverd (op de landen waar dit verplicht is na). Mocht je oordopjes willen bij de telefoon dan zul je de telefoon moeten kopen uit Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-09 00:17

weebl

YARR!

Ik heb destijds bij de MediaMarkt mijn gewone sim laten verknippen naar een micro-sim... Werkte prima, totdat ik een nieuw abonnement nam waarbij ik 4G kreeg. Dit werkte dus mooi niet. Behalve het formaat zitten er onder de gouden contactjes ook nog wat verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Bel company bijvoorbeeld. Ze hebben gewoon van die sim knippers.

Vrienden van coolblue hebben mij net ook gebeld. Woensdag tussen 18 en 21 uur ben ik een trotse n6 bezitter.

En wat betreft die oordopjes. Ik kreeg ook geen oordopjes bij mijn n5. Ik verwacht er dan ook geen.
FRanatic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:12:
[...]

In welke winkel zou dat zijn?
En waarschijnlijk vind ik de (geringe) vergoeding nog te veel voor iets meer dan een maand gebruik.

[ Voor 10% gewijzigd door rhos op 12-12-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:33
Goed nieuws allemaal! Hopelijk vergeten ze bij Coolblue ook de klanten niet die hem los gekocht hebben meteen op de eerste pre-order-dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
weebl schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:14:
Ik heb destijds bij de MediaMarkt mijn gewone sim laten verknippen naar een micro-sim... Werkte prima, totdat ik een nieuw abonnement nam waarbij ik 4G kreeg. Dit werkte dus mooi niet. Behalve het formaat zitten er onder de gouden contactjes ook nog wat verschillen ;)
Das geen probleem. Ik heb nu ook geen 4G en bij mijn nieuwe 4G capable abo ontvang ik de 3 in 1 sim van tmo.
Ik eens informeren bij belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
studentmobiel gebeld vanmiddag maar ze houden nog steeds de 24ste aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 17:55
Voor de mensen die de sim willen knippen, pas op.

Zelf knippen van mini-sim naar micro-sim gaat prima, je knipt alleen de plastic weg, van mirco-sim naar nano-sim gaat ook een stukje van de chip weg, de boel kapot maken is zo gebeurd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik heb destijds bij Telfort kosteloos een microsim aangevraagd. Nou ja, moest wel 1 cent pinnen maar dit is voor controle.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Voor de mensen die door Coolblue gebeld zijn. Wat is de status bij jullie? Bij mij staat nog steeds "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak".

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
FireFly3k schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:09:
Voor de mensen die door Coolblue gebeld zijn. Wat is de status bij jullie? Bij mij staat nog steeds "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak".
De status is:

Ik ben gisteren om 17.00 uur gebeld...werd mij vriendelijk gevraagd of het wel uitkwam...haha...nee ik zeg dat het niet uitkomt als ik al weken zit te wachten.....
De uitlevering zou vanaf woensdag geschieden...ik mocht kiezen wanneer het uitkwam...staat nu gepland voor woensdag morgen tussen 08.30 en 13.00 uur.
Zou op woensdag een sms krijgen (gelukkig hoef ik er geen te sturen..vodafone sms bug...) met een tijdvak van 2 uur....

That's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Zelfde hier. Ik krijg op dinsdag nog een bevestigingsmail van ze zeiden ze. Allemaal erg netjes. Ow en omdat ik koos voor woensdagavond zitten daar eigenlijk 10 euro extra kosten bij maar die nemen zij voor hun rekening omdat ik al zo lang wacht op mijn toestel. Netjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Ik heb maar vast een Nexus 6 geknipt van papier om aan het formaat te wennen....ik loop nu af en toe met een stuk papier door het huis...
Nou lacht mijn vrouw mij wel vaker uit, maar nu is het helemaal feest natuurlijk! Ook de kids vinden mij maar een rare man die met een stuk papier (met er op geschreven Nexus 6 haha) door het huis loopt.
Ik ga hem straks modificeren door een stuk karton te grbuiken, dan kan ik vast kijken of hij goed in mijn achterzak past...ik zal dan wel last krijgen van een "bend gate" maar goed gelukkig heb ik geen iPhone 6 plus gekocht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
JudgeTreve schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:16:
Ik heb maar vast een Nexus 6 geknipt van papier om aan het formaat te wennen....ik loop nu af en toe met een stuk papier door het huis...
Nou lacht mijn vrouw mij wel vaker uit, maar nu is het helemaal feest natuurlijk! Ook de kids vinden mij maar een rare man die met een stuk papier (met er op geschreven Nexus 6 haha) door het huis loopt.
Ik ga hem straks modificeren door een stuk karton te grbuiken, dan kan ik vast kijken of hij goed in mijn achterzak past...ik zal dan wel last krijgen van een "bend gate" maar goed gelukkig heb ik geen iPhone 6 plus gekocht.....
haha geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
raydekok schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:58:
Zelfde hier. Ik krijg op dinsdag nog een bevestigingsmail van ze zeiden ze. Allemaal erg netjes. Ow en omdat ik koos voor woensdagavond zitten daar eigenlijk 10 euro extra kosten bij maar die nemen zij voor hun rekening omdat ik al zo lang wacht op mijn toestel. Netjes toch?
Het is zeker netjes van Coolblue en ja het is klote dat het een maand heeft moeten duren, maar als iemand daar de schuld van moet krijgen dan is dat Google. Ik had vanochtend Coolblue nog even gebeld vanwege de status op de website, maar dat moet nog verwerkt worden op de website.
De nano sim heb ik ook alvast geregeld bij Vodafone, sim was gratis en de adapter 1.50. Nu nog een hoesje en ik ben er helemaal klaar voor 8)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
FireFly3k schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 15:34:
[...]

Het is zeker netjes van Coolblue en ja het is klote dat het een maand heeft moeten duren, maar als iemand daar de schuld van moet krijgen dan is dat Google. Ik had vanochtend Coolblue nog even gebeld vanwege de status op de website, maar dat moet nog verwerkt worden op de website.
De nano sim heb ik ook alvast geregeld bij Vodafone, sim was gratis en de adapter 1.50. Nu nog een hoesje en ik ben er helemaal klaar voor 8)
Mijn NANO sim ligt ook al een week klaar......ook gratis....
Nog een paar dagen..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
JudgeTreve schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 12:16:
Ik heb al een aantal weken deze houten N6:

Afbeeldingslocatie: http://s10.postimg.org/ujg38qhit/IMG_20141213_235414.jpg

Mijn dochter heeft hem al besproken. Zodra ik de echte heb, wil ze de mock-up hebben.
Maar het geeft een prima referentie. En ja, groot toestel, maar goed handelbaar!

[ Voor 10% gewijzigd door FRanatic op 14-12-2014 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon4red8
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-09 18:59
Ik kwam net deze prijs tegen: http://www.phonemarket.nl...s-6-32gb-wit?lt;/div=%3E=

Is dit legit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strel0k
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 09:39
Als ik de shopreview op tweakers mag geloven: http://tweakers.net/shopreview/9126/phonemarket-punt-nl/shopreviews/
Is het best positief. Ik zal maandag wel even bellen wanneer ze hem daadwerkelijk kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 10:36
Bijzonder.
Hoe kunnen zij hem ineens aanbieden voor 200 euro onder de richtprijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

strel0k schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:37:
Als ik de shopreview op tweakers mag geloven: http://tweakers.net/shopreview/9126/phonemarket-punt-nl/shopreviews/
Is het best positief. Ik zal maandag wel even bellen wanneer ze hem daadwerkelijk kunnen leveren.
Ze hebben alleszins ctrl+c / ctrl+v gedaan met de producttekst & plus- en minpunten.

http://www.pdashop.be/pro...-nexus-6-32-gb-blauw.html

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
ik vertrouw dat niet helemaal. ik zag inderdaad die copy paast ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon4red8
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-09 18:59
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:20:
[...]

[...]

Ze hebben alleszins ctrl+c / ctrl+v gedaan met de producttekst & plus- en minpunten.

http://www.pdashop.be/pro...-nexus-6-32-gb-blauw.html
Het kan ook een luie medewerker zijn geweest, ik heb een mail gestuurd naar de webshop maar het is weekend dus we zullen afwachten. Maar ik denk wel dat het een typfout is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strel0k
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 09:39
Ik heb zojuist even met phonemarket.nl gebeld. Ik kreeg niet meer dan "zeer binnenkort" op vooraad en voor de gene die beetje wantrouwig zijn richting de shop, heb ik ook gevraagd of je bij het afhalen pas in de winkel kan betalen. Volgens de man aan de lijn kan dit gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
Studentmobiel houd nog steeds 24 december aan. En mijn order word verwerkt wanneer ze de telefoon binnen hebben. Ik zie mijn nexus 6 nog niet de komende 2 weken volgens mij :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nexus 6 zwart 64GB heeft bij BelSimpel als geplande leverdatum 5 januari 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:33
Koop je Nexus gewooon op Amazon.fr, Goedkoper en dan heb je de telefoon nog deze week. 600 euro voor het 32 gb model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
wjnieuw schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:57:
Koop je Nexus gewooon op Amazon.fr, Goedkoper en dan heb je de telefoon nog deze week. 600 euro voor het 32 gb model.
Geldt dit ook voor het 64GB (wit)model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:33
De 64 gb versies zijn nog niet leverbaar op amazon.fr, alleen te pre-orderen voor 669 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door wjnieuw op 15-12-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
Oke negeer mijn laatste bericht studentmobiel geeft nu aan Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 16 december Dus misschien dan toch nog deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
Even gebeld met studentmobiel.nl. Zij hebben de witte en blauwe versie morgen inderdaad binnen. Alleen gaat het om de 32gb versie. De 64gb versie kunnen zij pas vanaf de eerste week in januari leveren. Lijkt erop dat de mensen die de 64gb willen (waaronder ik) nog een weekje of 3 zullen moeten wachten. Zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
Ach, die paar weken zijn best te overzien. Voor mij iig geen reden om toch een 32GB model te overwegen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 10:36
Spier1968 schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:51:
Ach, die paar weken zijn best te overzien. Voor mij iig geen reden om toch een 32GB model te overwegen... :)
Inderdaad
Ik heb de 64GB versie bij de phonehouse besteld toen zij hem nog voor €669 euro op de site hadden staan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:57
Wel grappig dat de 64 GB versie minder scheelt als je hem los koopt tov de 32 GB versie dan dat je hem met abo neemt. Dan scheelt die ineens 100 euro. Bij tmobile dan. Denk dat ik toch voor de 32 GB versie ga. Heb nu in mijn note 2 het intern geheugen en 32 GB welke nog lang niet vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
scandalous schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:23:
Even gebeld met studentmobiel.nl. Zij hebben de witte en blauwe versie morgen inderdaad binnen. Alleen gaat het om de 32gb versie. De 64gb versie kunnen zij pas vanaf de eerste week in januari leveren. Lijkt erop dat de mensen die de 64gb willen (waaronder ik) nog een weekje of 3 zullen moeten wachten. Zeer jammer.
Ja dit klopt. maar van de 16 gig op mijn note 2 heb ik nog 6 gig over dus 32 gig is voor mij meer dan genoeg. Omdat ik netflix heb en dropbox enzovoort. en mijn muziek is een paar gig groot dus 64gig is voor mij overkill. Maarja 3 weken is zo voorbij. vooral met kerst enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
baxic schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:12:
[...]

Ja dit klopt. maar van de 16 gig op mijn note 2 heb ik nog 6 gig over dus 32 gig is voor mij meer dan genoeg. Omdat ik netflix heb en dropbox enzovoort. en mijn muziek is een paar gig groot dus 64gig is voor mij overkill. Maarja 3 weken is zo voorbij. vooral met kerst enzo
Neem daarbij dat de TW rom van Samsung veel meer opslagruimte opslurpt dan kaal Android.
Hoewel Lollipop met ART ook wel groter is geworden dan zijn voorgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belsimpel verstuurd nu zijn Nexus 6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belsimpel heeft alleen de blauwe op voorraad en niet de witte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Ben wel benieuwd welke kleur jullie besteld hebben. Krijg het gevoel dat de blauwe wel op voorraad is en verstuurd wordt?

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxy66
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11-2020
Ja, ik had student mobiel aan de lijn, en wit is vandaag niet binnen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxy66 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:25:
Ja, ik had student mobiel aan de lijn, en wit is vandaag niet binnen... :(
blauw wel dus? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghurt114
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11-2022
Gisteren mn nexus 6 van de franse amazon binnen gekregen.

http://www.amazon.fr/gp/product/B00OZ4T7HO?psc=1

Werkt perfect en ruikt niet naar kaas.

Houdoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Yoghurt114 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:35:
Gisteren mn nexus 6 van de franse amazon binnen gekregen.

http://www.amazon.fr/gp/product/B00OZ4T7HO?psc=1

Werkt perfect en ruikt niet naar kaas.

Houdoe!
Veul plezier! Ik zie je daar.....morgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Heeft iemand hier al een mail van Coolblue gehad die hem daar op de eerste pre-orderdag los heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
ZoRr0 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:05:
Heeft iemand hier al een mail van Coolblue gehad die hem daar op de eerste pre-orderdag los heeft besteld?
Als het goed is krijg je die 's avonds ergens.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van studentmobiel zojuist een verzendbevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzendbevestiging voor welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blauw 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siira
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Coolblue heeft nog geen voorraad. Ik heb CoolBlue specifiek gevraagd naar de afspraken m.b.t. aankoop van de Nexus met abonnement. Er is nog geen voorraad en de afspraken die al zijn gemaakt zullen mogelijk verzet worden. Een Coolblue medewerker schreef in een reactie op mijn email:
"Zoals mijn collega al heeft gemeld hebben we nog geen voorraad binnen. We hebben klanten die de Nexus 6 met abonnement hadden besteld, gebeld met een voorlopige afspraak. Omdat we de Nexus nog niet binnen hebben, kan het mogelijk zijn dat we de afspraak alsnog moeten verzetten."
Evengoed ga ik er vanuit dat het niet lang meer zal duren.

UPDATE: Net status gecontroleerd en er staat nu "Je bestelling wordt ingepakt". 32 GB, blauwe versie zonder abonnement

[ Voor 9% gewijzigd door Siira op 16-12-2014 15:19 . Reden: nieuwe informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
Coolblue pagina geeft nu aan dat het toestel tijdelijk is uitverkocht en dat de leverdatum onbekend is.. :?

Siira, weet jij nog wanneer je de order hebt geplaatst (datum en tijd)?

Edit: krijg net een sms dat mijn bestelling is ingepakt :)

[ Voor 41% gewijzigd door dvermeul op 16-12-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
dvermeul schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:51:
Coolblue pagina geeft nu aan dat het toestel tijdelijk is uitverkocht en dat de leverdatum onbekend is.. :?

Siira, weet jij nog wanneer je de order hebt geplaatst (datum en tijd)?
Dat is alleen de 32GB in het blauw. De witte staat nog steeds op de 24e.

edit:
Ik heb een verzendbevestiging binnen van Coolblue. Morgen wordt hij bezorgd! 8)

[ Voor 10% gewijzigd door FireFly3k op 16-12-2014 16:11 . Reden: verzendbevestiging binnen ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khoatran
  • Laatst online: 07-09-2024
Coolblue/pdashop 32 gb blauw, inpakbevestiging en rond 23.15 zal die verstuurd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Mijn Nexus 6 blauw 32 GB is ook ingepakt bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Jammer, mocht vanaf vandaag verlengen en wilde bij Coolblue de blauwe 32 gb bestellen. Uitgerekend vandaag er vanaf gehaald. :( :( Snel toch maar de witte besteld. :P

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Toppie...verzend bevestiging van mijn Nexus...met verlenging abo...van CoolBlue... wel leuk dat het "uw pakket is ingepakt" na de verzending kwam....... ;)

[ Voor 30% gewijzigd door JudgeTreve op 16-12-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 16:51
Ook vanmiddag een bevestiging gehad van Coolblue dat de Nexus 6 vanavond verzonden wordt. Zonder abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Hier ook morgen tussen 18 en 21 uur. Met verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Toepus schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:38:
Jammer, mocht vanaf vandaag verlengen en wilde bij Coolblue de blauwe 32 gb bestellen. Uitgerekend vandaag er vanaf gehaald. :( :( Snel toch maar de witte besteld. :P
Belsimpel "zegt" op de website ze nog te hebben... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 21:46
Ondertussen heb ik de mijne (amazon.fr) vanmiddag gekregen! Heel fijn apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
ViperNL schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:13:
Ondertussen heb ik de mijne (amazon.fr) vanmiddag gekregen! Heel fijn apparaatje :)
hahaha......apparaatje......die is goed... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:21
Ik heb rond 18:30 een 32gb blauwe Nexus bij belsimpel besteld en deze is reeds verzonden.
Deze jongens zijn erg vlot. en het lijkt er op nog steeds beschikbaar.

Ik heb vanmiddag ook nog contact gehad met PhoneMarket zij verwachten hun batch pas begin februari.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
De ramkraak moet dus nog plaats vinden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

tomhster schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:30:
De ramkraak moet dus nog plaats vinden ;-)
Prijs is inmiddels aangepast naar 640€

De eerdere prijs was een foutje en de inkoopprijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 13:35
Dus bij Coolblue is alleen de blauwe versie verzonden?

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
JudgeTreve schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:12:
[...]

Belsimpel "zegt" op de website ze nog te hebben... :?
Klopt, maar voor het abonnement waarvoor ik gekozen heb was de Nexus bij Coolblue maar 77 Euro en bij Belsimpel moest ik dan 164 Euro bij betalen. Dus maar een witte bij Coolblue besteld.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
blijkbaar was er iets niet goed met mijn verleng gegevens en moest ik mijn geboortedatum en eind datum van het contract door geven. netjes gedaan en nu niks meer gehoord dus ik ben bang dat ik hem morgen niet binnen ga hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 22:51
Kan niet wachten totdat ik mijn Nexus 6 heb :D

Ik had mij aangemeld op de Tele2 website zodat ik een bericht kreeg als de telefoon te bestellen was. Nu kreeg ik een mail en zag ik dat alleen de blauwe 32GB variant te verkrijgen was.

Daarna maar even contact opgenomen met de MediaMarkt want ik zag op hun website dat de Nexus 6 vanaf 20 december te verkrijgen is. Nu blijkt dus dat MediaMarkt op 19 december de telefoons binnenkrijgt. En de volgende dag zal de Nexus in de winkel liggen.

Dus zaterdag maar even naar de MediaMarkt gaan en de Nexus 6 kopen met een abonnement. :) Ik ben van plan om de Nexus 6 64GB te halen, in het wit.

Edit: Ik wist dus niet dat alleen de 32GB versie te verkrijgen is. Dan maar even de MediaMarkt een bericht sturen van welke variant(en) hun binnenkrijgen. Op de website staat namelijk bij de 64GB versie ook gewoon Online verkrijgbaar vanaf 20-12-14.

[ Voor 19% gewijzigd door Diigii op 17-12-2014 13:39 ]

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N6 is zojuist bezorgd. Geen 5.01 er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
Mail van Studentmobiel:

Hierbij laten we u weten dat we één of meerdere artikelen helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: Motorola Nexus 6 (verwacht: Eerste levering week 1 verwacht)

Betreft de 64GB blauw. Week 1 valt me alleszins mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van studentmobiel over witte 32gb:

De Motorola Nexus 6 32GB White is op het moment niet voorradig. Wij verwachten deze week de eerste levering te mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 09:07

Kajel

Development in Style

Spier1968 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:57:
Mail van Studentmobiel:

Hierbij laten we u weten dat we één of meerdere artikelen helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Artikel: Motorola Nexus 6 (verwacht: Eerste levering week 1 verwacht)

Betreft de 64GB blauw. Week 1 valt me alleszins mee.
Ik kreeg dezelfde mail, ook 64GB blauw. Als het idd Week 1 wordt, vind ik het prima :) Ik ben alleen een beetje een azijnpisser, en verwacht nu al het ergste (lees: meer vertraging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:57
De 32 blauw is iig onbekend nu qua levertijd bij coolblue.
jammer aangezien ik morgen wilde gaan bestellen en elke andere winkel gewoon te duur is. De witte dan maar? Zie het voor mezelf niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Nexus 6 32gb via Coolblue net afgeleverd! Is voor mn man (heb zelf de One Plus One). Leuk verjaardagscadeau voor hem :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 14:11
U must be the perfect wife ;)

Hoe zijn de ervaringen qua formaat als je van de Nexus 5 afkomt?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Loekie schreef op woensdag 17 december 2014 @ 17:21:
U must be the perfect wife ;)

Hoe zijn de ervaringen qua formaat als je van de Nexus 5 afkomt?
Haha! Hij betaald hem zelf hoor. Ik heb mn abonnement verlengd met de Nexus 6. Ik mag nu al verlengen (hij pas september volgend jaar) en heb zelf dus de OPO. Scheelt hem in 1 keer een flink bedrag betalen. Nu betaald hij mij per maand gewoon het verschil tussen wat ik nu betaal en wat ik anders kwijt zou zijn voor een sim only :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Ik zou wel eens willen weten hoeveel toestellen ze (oa Coolblue) per levering binnen krijgen. Zijn dat er 20 of 50? Alleen maar blauw? Hebben ze veel pre-orders en hoeveel zullen dat er zijn? Heb er ooit eens naar Coolblue over gemaild maar kreeg altijd een wazig antwoord.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinibo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-08 19:54
Is inderdaad beter in deze thread. De mail die ik vanochtend kreeg:
We hopen de telefoon deze week nog te kunnen leveren maar dit is zeker geen keiharde garantie. We verwachten de blauwe variant later dan de witte telefoon binnen te krijgen. Op diit moment is het echter vooral speculeren: wij zijn zelf vooral afhankelijk van de fabrikant en leveranciers. Uiteraard zullen we u direct op de hoogte brengen als we nieuws voor u hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Haha, dat bedoel ik nou. Hoeveel ze er gaan krijgen en welke kleur kunnen ze misschien niet van te voren weten maar wel hoeveel ze de laatste levering hebben gekregen en hoeveel witte of blauwe.

Nokia 7Plus

Pagina: 1 2 3 4 Laatste