Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 10:36
Dennis-L schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:45:
Gisteren besteld bij de Phonehouse waar om nog onduidelijke redenen de 32GB versie €699 kost en de 64GB €669 (excl. thuiskopieheffing) :)

64GB
32GB
Inmiddels zijn de prijzen aangepast
€599 voor de 32GB en €699 voor de 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Dan is de Phonehouse 50 euro goedkoper dan oa Coolblue, belsimpel. Voor de 32 gb versie dan.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-09 21:46
Bij Mediamarkt geven ze aan dat hij 20 dec te verkrijgen is.. (€ 649,-)

http://www.mediamarkt.nl/...10259,483222,1687733.html

Ik vraag me af of hij überhaupt dit jaar nog naar NL komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:10
Tuurlijk komt hij nog dit jaar. het is 26 november. Doe niet zo extreem ongeduldig. Telefoon release data zijn altijd onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:39
baxic schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:58:
Tuurlijk komt hij nog dit jaar. het is 26 november. Doe niet zo extreem ongeduldig. Telefoon release data zijn altijd onduidelijk.
Het hangt ook af van de ernst van de SMS bug bij Vodafone en of dat makkelijk te fixen is. Zolang dat niet gefixed wordt, zal Google de Nexus 6 niet in Nederland uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
chengbondkwok schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:04:
[...]

Het hangt ook af van de ernst van de SMS bug bij Vodafone en of dat makkelijk te fixen is. Zolang dat niet gefixed wordt, zal Google de Nexus 6 niet in Nederland uitbrengen.
heeft ermee te maken dat er wel mof geen +31 voor een nummer staat. dus moet niet al te ingewikkeld zijn.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 13:35
Voor alle slimmeriken die net als ik direct bij de voorverkoop bij Coolblue hebben besteld: kijk even of ze de prijs niet hebben verlaagd inmiddels, scheelt mij 60 euro!

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 16:41
_deej_ schreef op woensdag 26 november 2014 @ 22:36:
Voor alle slimmeriken die net als ik direct bij de voorverkoop bij Coolblue hebben besteld: kijk even of ze de prijs niet hebben verlaagd inmiddels, scheelt mij 60 euro!
Ik zie nog steeds de zelfde prijs?

Verwijderd

Ik zie het ook bij m'n tele2! Wat heb jij gedaan? Je order geanulleerd en opnieuw geplaatst?
Twijfel nog wat ik zal doen, aangezien ik m eigenlijk wel zo snel mogelijk wil hebben :P
Of zal die straks nog meer in prijs gaan zakken voordat ie op voorraad is? :/

• Dennis-L
  • Laatst online: 24-09 10:36
Ik zie hem toch echt voor €649 staan..
http://www.pdashop.nl/pro...-nexus-6-32-gb-zwart.html
de Phonehouse daarentegen biedt hem wel aan voor €599 (exclusief thuiskopieheffing)
https://www.phonehouse.nl...tel/bestellen/?color=blue

• M-slayer
Dennis-L schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:05:
[...]

Ik zie hem toch echt voor €649 staan..
http://www.pdashop.nl/pro...-nexus-6-32-gb-zwart.html
de Phonehouse daarentegen biedt hem wel aan voor €599 (exclusief thuiskopieheffing)
https://www.phonehouse.nl...tel/bestellen/?color=blue
Ik moest ook 2x kijken maar als je hem met de tele2 simonly pakt heb je hem voor minder dan dat hij eerst was in deze comby.

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 13:35
De prijs is inderdaad hetzelfde alleen met (in mijn geval) een tele2 abonnement is de bijbetaling toch een stuk lager, mail gestuurd en is inmiddels gecrediteerd.

Trouwens verwachte leverdatum bij Coolblue is 24-12-2014.

[ Voor 15% gewijzigd door _deej_ op 27-11-2014 12:49 ]

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 12:21
In de Play Store wordt ie nu wel vermeld, https://play.google.com/s...ails?id=nexus_6_blue_32gb.
Hopelijk haalt Google niet dezelfde grap uit als met de Nexus 9 dat ze eerst zelf gaan uitleveren en dat de winkels een stuk later volgen.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 15:53
Hayo schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:29:
AndroidPlanet heeft een exclusieve deal met Coolblue weten af te sluiten: bij aanschaf van een Nexus 6 krijg je een gratis Chromecast.
De link in de post verwijst naar een pagina op PDAShop waarbij een Vodafone abonnement afgesloten moet worden; in de beschrijving staat:

[...]

Echter, je kunt ook doorklikken naar een pagina waar je de Nexus 6 + Chromecast los kunt bestellen.

Uit navraag via Twitter blijkt dat de actie alleen geldt in combinatie met een abonnement. Is dit dus een gaatje in de webshop?

Ik overweeg om 'm te bestellen in combinatie met deze gratis Chromecast, alleen ik wil natuurlijk niet dat mijn order geannulleerd wordt als blijkt dat de Chromecast alleen gratis is icm een abonnement. Heeft Coolblue het recht om zoiets te doen als mijn order al geplaatst is?
Zojuist via facebook contact gehad met coolblue. Ze hebben zonder gedoe met terugwerkende kracht de Chromecast toegevoegd aan mijn bestelling (zonder vodafone abo). Wordt met de telefoon geleverd.
Net nog even gecheckt. In mijn geval (Tmo) is het toestel enkele euro's duurder zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
FRanatic schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:13:
[...]

Zojuist via facebook contact gehad met coolblue. Ze hebben zonder gedoe met terugwerkende kracht de Chromecast toegevoegd aan mijn bestelling (zonder vodafone abo). Wordt met de telefoon geleverd.

[...]

Net nog even gecheckt. In mijn geval (Tmo) is het toestel enkele euro's duurder zelfs.
wat heb je nu precies besteld, want ik kreeg mooi die chromecast er niet bij (Tmo) ook niet na 2x bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Ik mag vanaf vandaag verlengen. Aangezien de telefoon toch nog niet leverbaar is ook nog maar even wachten met het verlengen van mijn abonnement. Daarnaast heeft december over het algemeen de mooiste koopjes. Hopen dat ik weer net zo'n goeie deal kan maken als vorig jaar :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 11:36
FireFly3k schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:16:
In de Play Store wordt ie nu wel vermeld, https://play.google.com/s...ails?id=nexus_6_blue_32gb.
Hopelijk haalt Google niet dezelfde grap uit als met de Nexus 9 dat ze eerst zelf gaan uitleveren en dat de winkels een stuk later volgen.
Bedankt voor het melden. In Duitsland kost de telefoon 50 euro minder. Als google dezelfde prijzen hanteert als daar annuleer ik mijn order bij Amazon.de en bestel ik de telefoon gewoon hier.

De Nexus 5 viel ook 50 euro hoger uit in vergelijking tot de Play store in Duitsland. Deze werd ook later voor 50 euro minder aangeboden in de Play store hier in Nederland.

Het kan dus zo zijn dat de Play store de telefoon voor 50 euro minder aanbied in vergelijking tot de retailers hier in het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
FireFly3k schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:16:
Wel raar dat hier ook gewoon zwart staat vermeld!! Niet leverbaar in uw land!

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Toepus schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 14:24:
[...]

Wel raar dat hier ook gewoon zwart staat vermeld!! Niet leverbaar in uw land!
Ja en dan staat er leuk in de URL blue :P
Ook Google is er dus nog niet helemaal uit wat het gaat worden.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
FRanatic schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 12:13:
[...]

[...]

Ik heb de combo gewoon zonder abonnement besteld. Deze pagina van Androidplanet geeft aan dat dat gewoon mogelijk moet zijn en daarnaast kan je bij Coolblue ook gewoon kiezen voor de combo "Zonder abonnement".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
DigitalError schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:35:
[...]

wat heb je nu precies besteld, want ik kreeg mooi die chromecast er niet bij (Tmo) ook niet na 2x bellen
Ik had reeds een pre-order gedaan.
Via fb chat contact gezocht met een screenshot van de betreffende combo (zie link vorige pagina) en daarbij dat ik verwachtte dat deze deal ook voor mij geldig was.
De medewerker heeft vervolgens de chromecast aan mijn bestelling toegevoegd. Zonder aandringen van mijn kant was het geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
FRanatic schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 22:49:
[...]

Ik had reeds een pre-order gedaan.
Via fb chat contact gezocht met een screenshot van de betreffende combo (zie link vorige pagina) en daarbij dat ik verwachtte dat deze deal ook voor mij geldig was.
De medewerker heeft vervolgens de chromecast aan mijn bestelling toegevoegd. Zonder aandringen van mijn kant was het geregeld.
was dat met verlenging bij Tmobile of gewoon het losse toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
DigitalError schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 02:10:
[...]

was dat met verlenging bij Tmobile of gewoon het losse toestel?
Icm nieuw abo, maar das feitelijk volle mep betalen voor het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
Ik probeerde ook via androidplanet actie nog een chromecast stick te krijgen maar mij lukte het niet via facebook:(

Ik:
Wat Jammer. Ik kom er nu achter dat er een actie is vanuit Androidplanet om de nexus 6 icm een chromecast te bestellen. Zit dit er voor mij nog in? Ordernummer: xxxxxxx
Coolblue:
Hoi Martijn,

Als de actie loopt via Androidplanet is dat niet via ons. Wij hebben geen partnership of dergelijke met andere aanbieders. Bij ons geldt deze actie niet.

Groetjes Damien van Coolblue
Ik:
Coolblue:
Dat is een 'dormant' pagina, die eigenlijk verwijderd had moeten worden. De actie geldt niet meer bij ons.
Ik:
Jammer:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
pagina staat er nog dus is gewoon geldig lijkt mij.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Lijkt mij ook; zolang je hem nog kan bestellen (icm Chromecast) zijn ze verplicht om die Chromecast er bij te leveren, lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strel0k
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 09:39
Bij studentmobiel is een T-mobile sim only actie en kan je de Nexus 6 i.c.m. 1GB en 150minuten voor €15,50 p/m + eenmalig €448,00 krijgen.
https://www.studentmobiel...sms=&voice=#bundle-anchor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
Ik kan al sinds september verlengen. ik wou eerst de note 4 gaan halen, maar die was me echt te duur en had dat lelijke design+ gap. Toen viel mijn oog op de Huawei mate 7 maar hardware matig was die niet super. En dan nu eindelijk na 3-4 maanden kan ik zeggen dat ik voor de nexus 6 ga. het word tijd mijn note 2 is draag onbetrouwbaar en half kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
En hij is weer verdwenen uit de Play Store... Dit voorspeld niet veel goeds ben ik bang :(
https://play.google.com/store/devices

En als je dan alsnog bij de oude pagina gaat kijken dan is ook de hele Play Music actie weg. Dit hield in dat als je hem voor 31 december zou bestellen dat je dan 6 maanden Play Music zou krijgen.
https://play.google.com/s...ails?id=nexus_6_blue_32gb

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-09 17:35
Ik wil nu niet klinken als een zeurpiet, maar het wachten duurt toch enorm lang....
In Amerika is hem al tijdje uit en de rest van Europa duurt het onnodig lang.
Het nieuw is er binnekort al vanaf :p .

Mijn order heb ik geplaats bij Amazon.fr en daar is ook nog geen schot in de zaak gekomen. Ik verwacht dat hem vertrekt op 15/12 . Nog 13dagen wachten >:)

Bij de Belgische play store kan je hem nu terug bestellen. Maar wel de 32GB. Misschien een kleine update voor de Nederlanders. De 64gb. Hebben we nog niet kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Ik vind eigenlijk dat Google de releases van devices nooit op orde heeft. Er wordt altijd gemeld dat een device op dag X te preorderen is. Ze vergeten er voor het gemak alleen ff bij te vertellen dat dit alleen voor Amerika geldt en de rest van de wereld daar verschijnt ie wel een keer.
Bij de Nexus 9 was het al mogelijk om via winkels te preorderen, maar Google begon zelf eerder met uitleveren en de winkels kregen geen voorraad.
Van een bedrijf als Google mag je toch wel wat meer verwachten.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
FireFly3k schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:12:
Ik vind eigenlijk dat Google de releases van devices nooit op orde heeft. Er wordt altijd gemeld dat een device op dag X te preorderen is. Ze vergeten er voor het gemak alleen ff bij te vertellen dat dit alleen voor Amerika geldt en de rest van de wereld daar verschijnt ie wel een keer.
Bij de Nexus 9 was het al mogelijk om via winkels te preorderen, maar Google begon zelf eerder met uitleveren en de winkels kregen geen voorraad.
Is waar. Ik wil geen fanboy flame war starten. Maar dat heeft Apple wel beter op orde. Die zeggen die datum in VS. week later in die landen. Week later de volgende.

Oké de goederen zijn dan schaars bij release, maar als je geluk en veel moeite insteekt heb je ze ook die dag. Hier loop ik meer gefrusteerd rond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Laatst online: 06-09 10:48
Onderstaande is interessant voor mensen die de Nexus 6 uit Duitsland gaan halen.

In Duitsland hebben een aantal sites een review exemplaar van de Nexus 6 gekregen en daarbij werd door Google aangegeven dat de Nexus 6 vanaf 5 december leverbaar zal zijn in de de Duitse Play Store.
Verder is de Nexus 6 in beide geheugen varianten vanaf 9 december leverbaar bij de Duitse MediaMarkt en Saturn. En vanaf 11 december bij Amazon.de.

bronnen:
http://www.n-tv.de/techni...fert-article14049606.html
http://www.androidnext.de...n-deutschland-verfuegbar/

(Tot op heden staan de bovenstaande datums niet aangegeven op de Duits Mediamarkt of Amazon.de)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
Dan mag ik er van uit gaan dat Frankrijk mee zal gaan met Duitsland. Meestal zit Frankrijk samen met Duitsland. Al is het dus gissen.

Eindelijk wat concrete zaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiebiboy
  • Laatst online: 25-06-2023
FireFly3k schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:12:
Bij elke Nexus telefoon is dit zo geweest in ieder geval bij de 4 en 5. Ik heb sterk het idee dat ze kunstmatige schaarste creeeren om de mensen ''gek'' te maken. Net als Oneplus. Iets dat je niet kan krijgen is nu eenmaal hot.

Wacht nog even af want ik las dat de Nexus 6 last heeft van inbranden van het scherm.

Baal wel dat er bij elke release van een nieuw product gezeur is met de kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:57
Ik zit mede Door het scherm probleem ook te dubben. Echt irritant.
Heb nog wel wat telefoons in gedachten maar wilde eigenlijk stock Android eens hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Wanneer ik dit draadje zo lees valt het reuze mee met de burn in, als het al zo genoemd kan worden...

http://forum.xda-developers.com/nexus-6/general/burn-t2955765

Merk het wel als hij wordt uitgeleverd. Worst case scenario : garantie aanspreken, maar dat geldt imho voor ieder nieuw product...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Het zogenoemde inbranden is geen Nexus 6 probleem, maar een amoled verschijnsel.

Lees de thread op xda er maar eens op na.

Niet alle schermen, sterker de minderheid, heeft er "last" van. Als het al echt inbranden is.

Edit: wat Spier1968 hierboven dus ook reeds heeft vermeld.

[ Voor 12% gewijzigd door FRanatic op 02-12-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
Jeuh mijn bestelling is binnen van XtremeGuard.

1x Motorola Nexus 6 Screen Protector - Spartan Tempered Glass Screen Protector $59.99<-- Al kapot.... Heb ze maar gemailtt
2x Motorola Nexus 6 Screen Protector - HI-DEF Screen Protector (Dry Install) $6.99<-- hoop dat ze een beetje passen
1x Motorola Nexus 6 Matte Black Slim Deluxx Case - Black $39.99 <-- goedkoop plastic
DSC-97 90% off Everything Site-Wide! -$102.56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Houd phonehouse nog steeds vast aan een levering in week 50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
sms bug is gevonden en wordtr nu uitgerold als de 5.0.1 update. kom maar op jongens. uitleveren die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
raydekok schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:38:
sms bug is gevonden en wordtr nu uitgerold als de 5.0.1 update. kom maar op jongens. uitleveren die hap.
Waar is dit bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
Lees de post op androidworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
of ergens anders op het www. iets met verizon en vodafone netwerken wat google fout heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degegen die alvast de stand folio case willen hebben die via de playstore wordt verkocht (maar nog niet leverbaar) - hier heb je 'm op Ebay. Nog goedkoper ook.

Afbeeldingslocatie: http://images.esellerpro.com/2271/I/246/55/c1.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas17
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
waar zou tie als eerste verkrijgbaar zijn?
dit zijn diegene die ik t vroegst kon vinden:

Centralpoint staat nu op 18 19 21 december
http://www.centralpoint.n...-sm3974ay2f1-num-3857217/

Studentmobiel 24 december
https://www.studentmobiel...anpid=1975647498341295104

Typhone eerste levering half december:
http://www.typhone.nl/gsm...gn=697206&utm_medium=AFC#

of miss in duitsland: 19 december:
http://www.mediamarkt.de/...28,1561839.html?langId=-3

Is het verstandig om alvast te bestellen bij een van de webshops?
of wachten voor duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yabatopia
  • Laatst online: 18-09 13:17
Gisteren was de blauwe Nexus 6 (32GB) als pre-order te bestellen op Amazon.fr voor 562,57 euro. Gratis levering, verkocht en geleverd door Amazon Frankrijk zelf, dus geen externe verkoper. Geen indicatie van verzenddatum, maar volgens Franse websites zou de Nexus 6 er midden december op de markt komen.

Prijzen voor producten in pre-order (of niet in voorraad) kunnen op Amazon zwaar schommelen, soms durft Amazon flink onder de richtprijzen duiken om toch maar de bestelling van concurrenten af te snoepen. Momenteel staat de prijs terug op 588,93 euro (http://www.amazon.fr/gp/product/B00OZ4T7HO?psc=1), iets duurder, maar toch nog goedkoop in vergelijking met de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
yabatopia schreef op zondag 07 december 2014 @ 01:00:
Gisteren was de blauwe Nexus 6 (32GB) als pre-order te bestellen op Amazon.fr voor 562,57 euro. Gratis levering, verkocht en geleverd door Amazon Frankrijk zelf, dus geen externe verkoper. Geen indicatie van verzenddatum, maar volgens Franse websites zou de Nexus 6 er midden december op de markt komen.

Prijzen voor producten in pre-order (of niet in voorraad) kunnen op Amazon zwaar schommelen, soms durft Amazon flink onder de richtprijzen duiken om toch maar de bestelling van concurrenten af te snoepen. Momenteel staat de prijs terug op 588,93 euro (http://www.amazon.fr/gp/product/B00OZ4T7HO?psc=1), iets duurder, maar toch nog goedkoop in vergelijking met de Play Store.
Nu weer op 569 euro ;)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
thomas17 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 19:55:
waar zou tie als eerste verkrijgbaar zijn?
dit zijn diegene die ik t vroegst kon vinden:

Centralpoint staat nu op 18 19 21 december
http://www.centralpoint.n...-sm3974ay2f1-num-3857217/
Inmiddels bij centalpoint al de 22ste.
Tja, zo kan je ook orders binnenhalen, door je klanten te misleiden met de leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga toch voor de zwart/blauwe versie. Zodra salaris er is, maar even preorderen.
Gaar dat je via de site al moet betalen. Maar ja, heb dat er dan wel weer voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sikorsky
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 14:48
FRanatic schreef op maandag 08 december 2014 @ 10:29:
[...]

Inmiddels bij centalpoint al de 22ste.
Tja, zo kan je ook orders binnenhalen, door je klanten te misleiden met de leverdatum.
Het lijkt bij Centralpoint standaard om als de leverdatum niet bekend is deze op 14 dagen te zetten en door te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedox
  • Laatst online: 26-07-2020
Ik lees op xda dat ie in de UK vandaag word uitgeleverd aan klanten. Dan kunnen wij toch niet ver achterblijven! Spannend. Ik heb een order voor een 32gb wit staan bij coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Freedox schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:23:
Ik lees op xda dat ie in de UK vandaag word uitgeleverd aan klanten. Dan kunnen wij toch niet ver achterblijven! Spannend. Ik heb een order voor een 32gb wit staan bij coolblue.
Er is nog steeds officieel geen update voor het Vodafone SMS probleem en die zal eerst uitgebracht moeten worden ben ik bang 😢

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
FireFly3k schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:41:
[...]

Er is nog steeds officieel geen update voor het Vodafone SMS probleem en die zal eerst uitgebracht moeten worden ben ik bang 😢
Fix is aanwezig in de laatste update van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
FRanatic schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:51:
[...]

Fix is aanwezig in de laatste update van vorige week.
Klopt, maar voor zowel de Nexus 4, 5 als 6 is deze nog steeds niet uitgebacht. :-(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
Freedox schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:23:
De levering in de UK is al sinds 3/4 december aan de gang en de levering vindt exclusief plaats via CWP en niet via de Play Store.

Vermoedelijk zal Duitsland hierna aan de beurt zijn. Dit gebeurt deze of volgende week. Er zijn shipping dates van tussen de 12 en 19 december aangegeven daar.

En wij zullen dan als laatste aan de beurt zijn in de laatste week van december en begin januari.
FireFly3k schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:07:
[...]

Klopt, maar voor zowel de Nexus 4, 5 als 6 is deze nog steeds niet uitgebacht. :-(
Zou niks uit mogen maken. De bugfix ligt feitelijk klaar en de OTA kan niet ver weg zijn. De telefoon kan in principe geleverd worden aangezien de ota tegelijkertijd of kort erna beschikbaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedox
  • Laatst online: 26-07-2020
De fix zit er al in. OTA word door de provider geleverd bij mobiel en daarom duurt dit langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
Freedox schreef op maandag 08 december 2014 @ 19:03:
De fix zit er al in. OTA word door de provider geleverd bij mobiel en daarom duurt dit langer.
In dit geval is dat niet zo. De nexus apparaten krijgen de OTA's rechtstreeks van Google. Er zijn ook nog geen factory images uit dus de 5.0.1 update is simpelweg nog niet uitgebracht voor (nexus) telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
vreemd want ik heb hem al wel draaien op mijn htc one gpe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scandalous
raydekok schreef op maandag 08 december 2014 @ 21:07:
vreemd want ik heb hem al wel draaien op mijn htc one gpe.
Pardon, Nexus telefoons;)

EDIT: Ik lees net op XDA dat de levering van de nexus 6 is begonnen in duitsland via Vodafone. Hopelijk volgen de andere andere leveranciers snel!

[ Voor 27% gewijzigd door scandalous op 08-12-2014 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Hmm zowel bij Amazon,de als bij Amazon.co.uk een pre-order staan maar helaas nog geen mail dat ie verzonden wordt / is :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina op google play is ook weer aangepast, https://play.google.com/s...=nexus_6_white_32gb&hl=nl

Bij bol.com staat nu dat de blauwe 12-12 geleverd wordt

We hebben weer hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 08:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:48:
Pagina op google play is ook weer aangepast, https://play.google.com/s...=nexus_6_white_32gb&hl=nl

Bij bol.com staat nu dat de blauwe 12-12 geleverd wordt

We hebben weer hoop ;)
Het is goed om hoop te hebben! Maar ik geloof er niets van.....
Gewoon weer een manier om klanten over de streep te trekken...

Maar ik zal wel te negatief zijn..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
JudgeTreve schreef op woensdag 10 december 2014 @ 10:57:
[...]

Het is goed om hoop te hebben! Maar ik geloof er niets van.....
Gewoon weer een manier om klanten over de streep te trekken...

Maar ik zal wel te negatief zijn..... ;)
Ik ben het met je eens. Het is nu precies 2 jaar geleden dat ik een pre-order had geplaatst voor de Nokia 920. Uiteindelijk kreeg ik deze in maart!! Hele hoop gedoe met wordt wel geleverd, niet geleverd. Enige verschil met nu is dat er toen wel al een review hier op tweakers was verschenen. (deed toen flink wat stof opwaaien)
Ik ga deze review nu hier maar eens rustig afwachten, als zij geen Nexus 6 hebben dan wij zeker ook geen denk ik maar. Hopelijk verschijnt deze review spoedig.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
Voor je het weet hebben ze er weer tien dagen bijgedaan....
Ik richt me voorlopig op de datum van CoolBlue...als het maar geen Januari wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:33
Erg raar dat Bol.com deze datum communiceert. Als je de status vandaag naar 12-12 zet, zou je denken dat de toestellen naar ze onderweg zijn. Als zij nog van niets weten, dan is het inderdaad gewoon bedrog/lokkertje. Mijn pre-order staat bij Coolblue, maar ga er vanuit dat als Bol.com kan leveren Coolblue dat ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
ZoRr0 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:37:
Erg raar dat Bol.com deze datum communiceert. Als je de status vandaag naar 12-12 zet, zou je denken dat de toestellen naar ze onderweg zijn. Als zij nog van niets weten, dan is het inderdaad gewoon bedrog/lokkertje. Mijn pre-order staat bij Coolblue, maar ga er vanuit dat als Bol.com kan leveren Coolblue dat ook kan.
Zo is dat precies!
Let maar op...die datum bij Bol gaat voor je het weet naar eind december..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
Gisteren coolblue aanbiedingen telefoon. Als er staat 24 dan kun je ervan uitgaan dat ze die dag ook geleverd worden bij de klant. Als je vroeg Was met pre-ordenen dan ben je ook een van de eerste. Wie het eerst komt Het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 26-09 22:44

Steeffoon

Smartphone-nerd

Tele2 heeft zojuist een Nexus 6 pagina online gezet; ook de Play Store met daarin de Nexus 6 heeft een extra tekstveld;

"De Nexus 6 is ook verkrijgbaar bij Tele2, MediaMarkt, Coolblue en Bol.com. Ga voor meer informatie naar uw lokale vestiging."

Nexus 6 zal binnen twee weken beschikbaar zijn in NL. 64GB komt volgend jaar.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Steeffoon schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:05:
Tele2 heeft zojuist een Nexus 6 pagina online gezet; ook de Play Store met daarin de Nexus 6 heeft een extra tekstveld;

"De Nexus 6 is ook verkrijgbaar bij Tele2, MediaMarkt, Coolblue en Bol.com. Ga voor meer informatie naar uw lokale vestiging."

Nexus 6 zal binnen twee weken beschikbaar zijn in NL. 64GB komt volgend jaar.
Ik dacht vanochtend inderdaad ook al dat dit erbij was gekomen. Gelukkig ben ik 1 van de eerste bij Coolblue. Nu maar hopen dat ie dit jaar nog komt.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
En Bol heeft er al weer 5 dagen bij gedaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
JudgeTreve schreef op woensdag 10 december 2014 @ 13:52:
En Bol heeft er al weer 5 dagen bij gedaan......
Verrassend... Dan kun je maar beter gewoon zoals Coolblue een datum noemen die ver in de toekomst ligt. Het blijft natuurlijk de vraag of ze 24-12 kunnen halen, maar goed stel dat ze straks opeens eerder kunnen leveren krijg je er alleen maar extra tevreden klanten door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:52
Zodirect verschijnt dit artikel op de frontpage. De url zegt eigenlijk alles al :) http://tweakers.net/nieuw...eek-uit-in-nederland.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed! Dan de uitlevering nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
arnoudwokke schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:20:
Zodirect verschijnt dit artikel op de frontpage. De url zegt eigenlijk alles al :) http://tweakers.net/nieuw...eek-uit-in-nederland.html
Bedankt! Goed om te horen...

Nog 1 week..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
JudgeTreve schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:26:
[...]

Bedankt! Goed om te horen...

Nog 1 week..... :)
*O* heeft wel lang genoeg geduurd nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
Volgens verschillende bronnen is de uitlevering al bezig in Duitsland?
Iemand die mailtjes heeft ontvangen van amazon.de dat het onderweg is?
Hier amazon.fr 64GB. Niks en weet dat die later komt. Hoop dat het nog voor nieuwjaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
Ik heb bij amazon.fr de blauwe 32GB versie besteld voor € 581,98 incl. shipping. Ik kreeg zojuist dit mailtje:
Bonjour,

Nous avons le plaisir de vous annoncer que l'article suivant vous sera expédie plus tôt que prévu :

"Motorola Nexus 6 Smartphone débloqué 4G (Ecran: 6 pouces - 32 Go - Simple SIM - Android 5.0 Lollipop) Bleu"
Date d'arrivée précédemment estimée : 31 décembre 2014 - 21 janvier 2015
Nouvelle date d'arrivée prévue : 16 décembre 2014 - 17 décembre 2014
Goedkoper èn sneller dan in Nederland kopen! Ten minste, eerst maar eens zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09 20:24
Ze geven nu "En Stock" aan bij Amazon.fr (alleen blauw 32GB)

http://www.amazon.fr/gp/p...=455673027&pf_rd_i=405320

Heeft iemand ervaring met bestellen bij Amazon (.fr) ivm garantie e.d.?

[ Voor 3% gewijzigd door JohnQnl op 10-12-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
Heb net mijn order van de 64GB geannuleerd en voor de 32GB gegaan. Heb nu de nexus 5 32GB heb nog 26GB over. Dus kan nog wat apps erop zetten. Spotify gebruik ik voor muziek en netflix voor films dus geen storage nodig.

edit: gekocht bij amazon.fr en Livraison en 1 jour ouvré en Belgique. dus vrijdag binnen. =)

edit 2: mijn nexus is nu onderweg naar mij ^^ Zal morgen een paar pics erop zetten. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door scifoflux op 11-12-2014 10:45 ]

• FRanatic
Begrijp me niet verkeerd, maar als mijn bestelling volgende week al komt heb ik mijn case misschien nog niet in huis...
Dat zou ik erg jammer vinden. Ikw as van plan om het toestel zon beetje uit de doos in de case te stoppen.

#firstworldproblems

• JudgeTreve
Ik ga die Nexus 6 dus echt niet in een case stoppen....en ook geen screen protector...
Gewoon....zo......
Doe ik met mijn huidige Nexus 5 ook en degene die nu na een jaar een krasje kan vinden, hoeft in ieder geval niet naar Pearl.....

• ZoRr0
De mijne gaat in een Fitbag (donkerblauw, alcantara). Heb hem al twee weken in huis, kon ik gelijk zien wat een monsterlijk formaat de Nexus 6 heeft.

• rhos
Heb een dbrand besteld Maar wacht ook op een Nillkin case.

• FRanatic
ZoRr0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:09:
De mijne gaat in een Fitbag (donkerblauw, alcantara). Heb hem al twee weken in huis, kon ik gelijk zien wat een monsterlijk formaat de Nexus 6 heeft.
Om een stukje ervaring m.b.t. de afmetingen te krijgen, had ik reeds weken geleden een mock-up gemaakt.
Zo kon ik eenvoudig ervaren of de N6 in mijn broekzakken paste.

Conclusie:
Groot, maar moet kunnen tijdens staan en lopen.
Zitten met N6 in de broekzak? Nee dus, althans niet in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Laatst online: 07:33
Ik heb de nexus via amazon.fr besteld en hij komt vandaag binnen. Ik zal wat feedback geven in het andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
Net de Nexus 6 ontvangen van Amazon. Heb express delivry genomen en dat is wel express moet ik zeggen! Lag nog in mijn bed en om 8:00 ding dong. In mijn kleren gesprongen en lopen naar de voordeur en jawel pakje van Amazon. Opengedaan. En de blauwe Nexus 6 32gb was er. :)

Eerste indruk groot maar nog doenbaar.
Kwaliteit van afwerking is ook opmerkelijk goed! Heb Nexus 5 en vond die nogal plastiek. Ik kwam van iPhone. Nu heb ik de Nexus 6 vast en voelt wat meer metaal en voelt goed aan!

Amazon.fr express delivery wordt gedaan door chronoposte.

Zal in de andere thread wat foto's en ervaringen delen.

[ Voor 5% gewijzigd door scifoflux op 12-12-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JudgeTreve
scifoflux schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:22:
Net de Nexus 6 ontvangen van Amazon. Heb express delivry genomen en dat is wel express moet ik zeggen! Lag nog in mijn bed en om 8:00 ding dong. In mijn kleren gesprongen en lopen naar de voordeur en jawel pakje van Amazon. Opengedaan. En de blauwe Nexus 6 32gb was er. :)

Kwaliteit van afwerking is ook opmerkelijk goed! Heb Nexus 5 en vond die nogal plastiek. Ik kwam van iPhone. Nu heb ik de Nexus 6 vast en voelt wat meer metaal en voelt goed aan!

J A L O E R S ben ik nu....hihi.....
Succes met deze mooie foon!

Ik ben nog wachtende...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperNL
En bedankt, nu heb ik dus echt spijt dat ik niet voor de snellere levering ben gegaan. ;)
Die van mij wordt door Postnl bezorgd en staat op de mijnpakket website. Hij zal dus ergens halverwege volgende week binnenkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
Ik heb mijn abbo van vodafone verlengd bij studentmobiel plus de nexus 6 maar mijn id is verlopen hoop dat ze hier niet al te moeilijk over doen. maar waarschijnlijk wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-slayer
scifoflux schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:22:

Zitten er nu ook oordopjes bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
baxic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:21:
Ik heb mijn abbo van vodafone verlengd bij studentmobiel plus de nexus 6 maar mijn id is verlopen hoop dat ze hier niet al te moeilijk over doen. maar waarschijnlijk wel...
Rijbewijs? mijn paspoort is ook verlopen, maar als het goed is wordt een rijbewijs ook geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Laatst online: 19-12-2024
Heb ook Vodafone verlengd via Studentmobiel. Die geven ook de mogelijkheid tot verificatie per SMS, dan hoef niets meer in te sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
Spier1968 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:42:
Heb ook Vodafone verlengd via Studentmobiel. Die geven ook de mogelijkheid tot verificatie per SMS, dan hoef niets meer in te sturen....
Ja dat heb ik ook gedaan. maar ik heb ze al gemailed en ze geven aan dat ze het pas kunnen verwerken allemaal wanneer het toestel in huis ligt en klaar is voor verzenden hun geven de 24ste aan als verwachte datum. Dus ik neem aan als dat echt zo is ik hem na de kerst pas heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
M-slayer schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:00:
[...]

Zitten er nu ook oordopjes bij?
Nee, niet bijgeleverd.
Tenminste, volgens de verkoopinfo en de unboxingsvideos die ik heb gezien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
FRanatic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:28:
[...]

Nee, niet bijgeleverd.
Tenminste, volgens de verkoopinfo en de unboxingsvideos die ik heb gezien niet.
Fout. Er zitten bij mij oordopjes bij. Het zijn zwarte en zijn in-ears zoals die van bose zijn. http://media.engadget.com...ar-headphones-3az-800.jpg
Zonder het rubber omhulsel. Ik ga deze post bijwerken en enkele pics posten.
Doos:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15xu3aq.jpg

Vergelijking nexus 6 met lumia 635.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24fy9nl.jpg

Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/ercql4.jpg

In de doos bijgeleverd. Van links naar rechts: De oortjes à la bose zonder rubber, de micro usb , oplader.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/b7mlg7.jpg

Sorry indien ik het hier niet mocht posten. De rest zal ik de andere thread zetten van indruk enz...

[ Voor 34% gewijzigd door scifoflux op 12-12-2014 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
Man ik ben jaloers. Ik zie nog steeds overal 24 december staan bij nederlandse sites. Waarom word er gezegd dat hij volgende week komt ? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scifoflux
baxic schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:59:
Man ik ben jaloers. Ik zie nog steeds overal 24 december staan bij nederlandse sites. Waarom word er gezegd dat hij volgende week komt ? :O
Ik vind het ook raar dat de franse Amazon hem al uitlevert terwijl de duitse nog niet.
In Nederland en België zal het nog een tijdje duren. Als je in België woont bestlel hem via amazon. Je hebt hem sneller plus goedkoper. Heb voor deze 611 euro betaald met expres levering erin.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste