Angelo NL / Global Cargo VTC

[ Voor 41% gewijzigd door Goner op 03-11-2015 13:38 ]
Mijn vrouw wil hem nog wel heel graag hebben.
Maar komt anders wel. Amazon heeft hem ook. Als ik daar bestel, pak ik die nog wel mee.
Ik mog hem niet kopen vanwege kerst.Goner schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:28:
Als je snel bent ; uurtje geleden nog 2 Villagers (No.9) bij BartSmit (Grote Markt Den Haag).
[afbeelding]
Ze hebben amiibos gehaald.
In tilburg lagen er nog 5 in kleine bart smit filliaal
Toon Link is gewoon verkrijgbaar hoor (: http://www.nedgame.nl/zoe...*/*/*/amiibo---toon-link/Goner schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:29:
Hopelijk komt er wat meer los nu ... ik wil nog wel Toon Link en Sheik. En m'n dochter zoekt nog wat Fire Emblem figuren (Marth, Ike ...).
Toon Link zal via Amazon.de / .co.uk of .fr ook nog wel te krijgen zijn.
Ikzelf kan Villager ook nog bestellen daar voor een redelijke prijs.
Dat is een beetje het nadeel.
Hoop idd wat Goner ook zegt, dat Nintendo nu eindelijk alle Amiibos opnieuw uit gaat brengen. Iig diegenen waar vraag naar is.
Tegenwoordig kan ik aan alle Amiibo's komen.Goner schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:29:
Hopelijk komt er wat meer los nu ... ik wil nog wel Toon Link en Sheik. En m'n dochter zoekt nog wat Fire Emblem figuren (Marth, Ike ...).
Cooblue,Bol.com,Nedgame,Figurine.com,Amazone, Bartsmit,Intertoys, Mediamarkt, GameMania(Lastiger)
Bij de meeste betaal je tussen de 16 á 27 euro Inclusief verzendkosten.
Als het goed is heb ik vrijdag Chibi-robo amiibo binnen + Game.
op 20 november komt Animal crossing Amiibo festival bundel en eind november moet Shovel knight op de deurmat vallen als het goed is.
Met Kerst krijg ik ook nog wat amiibo's en daarom verbied mijn vriendin en ouders dat ik nog amiibo's ga kopen tot kerst, omdat ik anders misschien dubbel heb haha.
Nou ja, gewoon ... is wel €4 duurder (excl verzendkosten) dan de amiibo in de winkel. En bij MM heb ik tot nu toe maar €12,99 betaald.
Heb ook even bij Bol gekeken en inderdaad ; ze hebben Sheik, Ike en Toon Link maar wel voor resp €21,90, €24,80 en €39 !!
Heeft er iemand ervaring met figurine.nl ?? Die hanteren normale prijzen, maar ik heb nog van niemand gehoord die daar besteld heeft ...
[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 04-11-2015 14:57 ]
Bij MM betaal ik gewoon € 15,95 per stuk. Alleen bij fnac in belgië heb ik een keer een amiibo gezien van €12,99.Goner schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:49:
[...]
Nou ja, gewoon ... is wel €4 duurder (excl verzendkosten) dan de amiibo in de winkel. En bij MM heb ik tot nu toe maar €12,99 betaald.
Heb ook even bij Bol gekeken en inderdaad ; ze hebben Sheik, Ike en Toon Link maar wel voor resp €21,90, €24,80 en €39 !!
Heeft er iemand ervaring met figurine.nl ?? Die hanteren normale prijzen, maar ik heb nog van niemand gehoord die daar besteld heeft ...
Bol.com is erg duur wanneer het geleverd moet worden vanuit de externe leverancier. Daar moet je meestal wel even mee opletten. Ik bestel de laatste tijd het meeste bij Nedgame.com. ze hebben vaak de amiibo's als eerst op voorraad (Zo is Chibi-robo! al te bestellen, terwijl deze pas vrijdag beschikbaar zal moeten zijn)
Mijn vriendin heeft via Figurine.nl paar Amiibo display cases gekocht voor mij. binnen 1 dag had ze deze in huis. Ik weet niet hoe ze zijn met voorraad of na bestellen etc.
Ah, dat dacht ik ook :
In North America, it is exclusively sold in a Splatoon amiibo 3-pack which includes Inkling Squid, Inkling Girl and Inkling Boy. In Europe, it is exclusively sold in a Splatoon bundle which includes Inkling Squid and Splatoon.
[ Voor 65% gewijzigd door Goner op 09-11-2015 13:31 ]
Modern color 8bit mario kom je nu ook overal tegen. De classic color was/is moeilijker aan te komen.
De Classic Mario was een paar weken terug ook volop te krijgen.
Nieuwe Animal crossing amiibo's, Wolf-link en eentje van super smash die ik niet ken
Volgende week krijg ik mijn Animal crossing amiibo festival binnen met 2 amiibo's en eind november zou ik dan eindelijk mijn Shovel knight amiibo ontvangen.
Nadat ze de release hadden verschoven met 3 weken, is daarna ook nog eens de amiibo 1,5 maand doorgeschoven.
Zelda TP SE met Wolf-Link gaat er zeker wel komen.
Nu dus wachten op Mega Yoshi en bovenstaande Amiibo's.
http://www.gamespot.com/a...f-link-amii/1100-6432265/
Waar in nederland kan je hem al bestellen ?Arunia schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:49:
Net van de Animal Crossings amiibo's K.K. en Tom Nook besteld.
Zelda TP SE met Wolf-Link gaat er zeker wel komen.
Nu dus wachten op Mega Yoshi en bovenstaande Amiibo's.
Bij nedgame. Bol en coolblue zie ik hem niet staan
Had niet gezegd dat ik hem in NL had besteld.
Net bij BS in Rotterdam aan de Zwart Jan Villager gekocht. Ze hadden ook MewTwo hangen, maar die speel ik eigenlijk veel te weinig. Dus die maar laten hangen.
Mewtwo kom ik overal wel tegen of ze hebben er veel van gemaakt of mensen geven niks om pokémon meer hier in Nederland.Arunia schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:14:
Oeh, dat zou wel gaaf zijn.
Net bij BS in Rotterdam aan de Zwart Jan Villager gekocht. Ze hadden ook MewTwo hangen, maar die speel ik eigenlijk veel te weinig. Dus die maar laten hangen.
Bij Nedgame zijn die nieuwe Animal crossing card Serie #2 te koop.
Zelf heb ik het album al besteld en 5 pakketjes erbij. Niet dat ik hem helemaal vol wil hebben, maar toch leuk om toe te voegen aan mijn verzameling
Kort op elkaar een nieuwe serie, dan houdt het snel op.
Album gaan we iig niet halen.
Ik heb 31 kaartjes van de eerste serie (Geen enkele duplicate)Arunia schreef op maandag 16 november 2015 @ 14:40:
Mijn vrouw zat ook al te kijken naar die Animal crossing pakjes, maar uiteindelijk koopt ze een paar pakjes van iedere serie en is er verder klaar mee.
Kort op elkaar een nieuwe serie, dan houdt het snel op.
Album gaan we iig niet halen.
5 pakjes gekocht en 1 gekregen in Animal crossing happy home designer bundel
Bij de 2e serie heb ik straks 33 kaartjes en een album.
5 Pakjes gekocht en 3 kaartjes krijg je in de Animal crossing Amiibo festival bundel.
Liefst wil ik eerst alle amiibo's verzamelen en daarna de kaartjes.
ik baal wel dat de Gold Mario en Gold megaman niet in europa uit gaan komen en weer alleen Amerika en japan.
Ik begon met yoshi super smash. Daarna mario. Samus en fox.Vaati schreef op maandag 16 november 2015 @ 18:18:
Importeren is ook een optie. Ik ben aangestoken denk ik. Heb gister een "used" charizard gekocht bij gamemania. Deze staat nu te pronken op mijn bureau. Morgen een donkey kong via mp en de collectie is gestart. Ik hou mijn collectie wel beperkt tot de smash characters... Denk ik
Mijn vriendin kwam aanzetten met pikachu. Luigi. Sonic en diddy kong.
Nu heb ik een hele collectie.
Vandaag ook mijn amiibo cards serie 2 binnen gekregen met 6 pakketjes. 1 pakketje gratis gekregen.
Hieronder de link met fotos
http://imgur.com/a/yWxpo
Tot dus ver nog geen enkele duplicate
Zelfs een 3-pack met Reese, Cyrus en KK Slider.
EDIT: komt AC Festival ook los uit of alleen met Isabelle en Digby amiibo ??
(niet dat ik 'm ga kopen, want de reviews zijn niet positief)
[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 19-11-2015 13:53 ]
Ik verwacht dat AC: Festival alleen met de amiibo bundel zal uitgebracht worden.Goner schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:23:
De nieuwe Animal Crossing Amiibo liggen in de div. winkels, MM heeft ze allemaal zo te zien (en is goedkoopst).
Zelfs een 3-pack met Reese, Cyrus en KK Slider.
EDIT: komt AC Festival ook los uit of alleen met Isabelle en Digby amiibo ??
(niet dat ik 'm ga kopen, want de reviews zijn niet positief)
Om het spel te kunnen spelen heb je minimaal 2 Animal crossing amiibos nodig.
Vandaag heb ik de bundel tegen gekomen, naast de 2 amiibo's krijg je ook 3 kaartjes (Iedereen krijgt dezelfde kaartjes en niet zoals bij Animal crossing Happy Home Designer)
BTW ik kom de Animal crossing Amiibo's alleen los tegen en geen 3-pack en ze kosten bij nedgame weer 20 euro per stuk.
Ik wil ze allemaal, maar om 120 euro (+ 16 euro voor Falco) neer te tellen gelijk voor amiibo is te veel in 1x en de feestdagen komen eraan, dus moet ook wat centjes overhouden voor cadeaus
Schandalig, bij MM zijn ze €12,99 ... in de winkel dan, op de website zijn ze duurderPykow schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:53:
[...]
ze kosten bij nedgame weer 20 euro per stuk
Echt bakken vol.
Er zijn er nu 8 uit ; Isabelle, K.K., Mabel, Tom Nook, Digby, Lottie, Reese en Cyrus
[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 19-11-2015 16:18 ]
Als ik naar de MM ga in Tilburg zijn gewoon 15.95 per stuk en geen 12,99Goner schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:10:
[...]
Schandalig, bij MM zijn ze €12,99 ... in de winkel dan, op de website zijn ze duurder![]()
Echt bakken vol.
Er zijn er nu 8 uit ; Isabelle, K.K., Mabel, Tom Nook, Digby, Lottie, Reese en Cyrus
(Was vanmiddag even schrikken, kom met 3 amiibo bij de kassa, dame scant ze en zit na 2 amiibo boven de €1000 !! Klopt dat ? vraagt ze ... nee, uiteraard niet, Weer naar boven en aan laten passen in systeem ... de nieuwe van vandaag stonden erin voor €511,29 of zo
Dat zijn de super speciale Amiibo.Goner schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:37:
Da's bizar ... ik betaal in Den Haag (Grote Markt) altijd €12,99.
(Was vanmiddag even schrikken, kom met 3 amiibo bij de kassa, dame scant ze en zit na 2 amiibo boven de €1000 !! Klopt dat ? vraagt ze ... nee, uiteraard niet, Weer naar boven en aan laten passen in systeem ... de nieuwe van vandaag stonden erin voor €511,29 of zo).
Dat is meestal een placeholder prijs bij de MM, dit is me wel eens voorgekomen bij games die een dag te vroeg al bij/in de schappen lag
[ Voor 13% gewijzigd door 90710 op 19-11-2015 18:08 ]
Een dezer dagen komen Tom Nook en K.K. ook binnen.
Vandaag wilde mijn vrouw Amiibo Festival halen ongeacht de reviews.
Dus, weer 2 Amiibo's erbij.
Nog 7 dagen en dan komt Mega Yoshi!
https://nl.pepper.com/aan...99-na-code-coolblue-14541
5,99 voor een aantal amiibo's na een kortingscode van 10 euro. Oa de inktvis van splatoon zag ik.
Zag 3-pack met Reese, KK en Cyrus net ook bij Intertoys (Spuistraat DH). Als je die zoekt is het wel een koopje voor 39,99 want los zijn ze 15,99 bij IT.Pykow schreef op donderdag 19 november 2015 @ 15:53:
[...]
BTW ik kom de Animal crossing Amiibo's alleen los tegen en geen 3-pack
Ze is nu Amiibo Festival incl de 2 Amiibos en de andere 4 rijker.
Uiteraard de laatste twee stonden al op bestelling dus die komen snel binnen.
MediaMarkt Alexandrium heeft iig net alles uit staan pakken en had van alles wat.
(kocht net Reese in DH, was eerst alwéér €511,29 is aangepast naar €12,99)
Moest nog toegevoegd worden aan de computer.
Dat scheelt idd nogal wat.
Ik zou haast willen vragen of je een kopie van de bon voor me hebt als bewijsje om zo even geld terug te krijgen. Gaat toch om 12 euro.
Pykov betaalt in Tilburg ook €15,99 ... en ik betaal al tijden maar 12,99
Kan kijken of ik een leesbare kopie kan maken. Maar in DH zetten ze altijd een datum-stempel op de bon en die staat dit keer recht over de artikel-omschrijving.
Kan Alexandium niet even bellen met Den Haag ?
[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 20-11-2015 15:32 ]
Als je de oude modellen wilt, betaalde je daar idd 12,99.
Maar de nieuwste waren daar ook gewoon 15,99 (Wooly Yoshis etc.)
Blijf het erg apart vinden.
Het kan overigens idd dat iedere MM zijn eigen prijzen hanteert.
[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 20-11-2015 15:30 ]
Het wachten.
Ik ben idd benieuwd.JerX schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 07:38:
Ik ga hem vandaag ophalenZal nog wel even een foto plaatsen met een kleine er naast
Zie de foto hier graag tegemoet!
Eergisteren kwamen K.K. En Tom Nook binnen.
Ik heb zo'n hekel aan Tom in het spel.
Nu de Amiibo can dichtbij gezien en vind het net Bol Brouwer (tv serie Sam Sam).
Maakt hem minder erg haha.
[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 27-11-2015 07:47 ]
1.5 maand later dan de oorspronkelijke datum.

grappig, er duiken af en toe 'oude' amiibo op in de winkels, zag net Mega Man hangen, die had ik nog niet eerder live gezien.
[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 27-11-2015 13:49 ]
zowel kwa afmeting als prijsGoner schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:48:
Behoorlijk aan de maat, die Yoshi ...
[afbeelding]
grappig, er duiken af en toe 'oude' amiibo op in de winkels, zag net Mega Man hangen, die had ik nog niet eerder live gezien.
Mijn vrouw vind hem ook te schattig en heeft er in de winkel mee in haar handen gestaan. Maar 2 hebben is ook weer zoiets.
Vind zelf het verzamelen voor 15 euro ps wat te duur. Maar voor 5 a 6 euro vind ik ze een leuk prijsje. Doosjes boeien me toch niet
Zo begint iedereen hahahaWaah schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:44:
Gisteren een amiibo opgepikt 2e hands. Voor 5 euries. Binnenkort nog 2 bestellen (denk Luigi en Bowser) voor 6 euro
[afbeelding]
Vind zelf het verzamelen voor 15 euro ps wat te duur. Maar voor 5 a 6 euro vind ik ze een leuk prijsje. Doosjes boeien me toch nietspaar ze om de heb en alleen welke ik leuk vind.
Mijn bedoeling was ook om alleen de leukste aan te schaffen zoals Yoshi, Toad, Mario, Charizard en nog een paar. Echter heb ik er nu 38 en komt morgen Shovel knight en Falco op de deurmat.
Daarnaast heb ik ook de Wolf link amiibo + game besteld en ze garanderen mij dat ik er 1 op de release dag ga krijgen
Ik heb alleen nog geen japanse amiibo's zoals marth, lucina etc.
Hoop dat er in de toekomst een nieuwe pokemon game uitkomt met pokemon amiibo ondersteuning. Tot dus ver werken deze amiibo's alleen in Super smash en nog niet in andere games.

[ Voor 54% gewijzigd door Goner op 03-12-2015 14:29 ]
Gister ontvangen samen met falconGoner schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:23:
Voor de liefhebbers ; Shovel Knight ligt in de winkels.
[afbeelding]
Je kan met de Eurosparen app van chocomelk een cadobon krijgen voor coolblue waarbij je bij een minimale besteding van 15 euro, 10 euro korting krijgt. ( 1 Chocomelk pak levert 5 "euro" tegoed op die app en voor 10 "euro" heb je de kortingsbon ) Hiermee kan je dus amiibo's kopen met 10 euro korting op de coolblue website, mits je veel chocomelk drinkt. Echter heeft coolblue niet een groot assortiment aan amiibo's...
ze had voor mij eerst 2 amiibo cases gekocht en die had ik per ongeluk al geraden
en vandaag kom ik erachter dat ze Amiibo End level display heeft die al maanden lang niet in Nederland te koop is, maar sinds vandaag wel.
http://www.nedgame.nl/mer...level-display/7252826177/
Oja ook de warp pipe amiibo stand is beschikbaar:
http://www.nedgame.nl/mer...-amiibo-stand/1944533453/
Eindelijk krijgt Nederland ook amiibo content
Haha, mijn vrouw is ook altijd zo irritant met raden.Pykow schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:43:
Oeps mijn vriendin is boos haha.
ze had voor mij eerst 2 amiibo cases gekocht en die had ik per ongeluk al geraden
en vandaag kom ik erachter dat ze Amiibo End level display heeft die al maanden lang niet in Nederland te koop is, maar sinds vandaag wel.
http://www.nedgame.nl/mer...level-display/7252826177/
Oja ook de warp pipe amiibo stand is beschikbaar:
http://www.nedgame.nl/mer...-amiibo-stand/1944533453/
Kan me je vriendin wel voorstellen hoor.
Deed het gewoon niet expres deze keer hahaha.Arunia schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:52:
[...]
Haha, mijn vrouw is ook altijd zo irritant met raden.
Kan me je vriendin wel voorstellen hoor.
BTW de Warp pipe amiibo stand ziet er leuk uit, ik zal er vanavond even een foto van nemen
Dat is het punt.Pykow schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:55:
[...]
Deed het gewoon niet expres deze keer hahaha.
BTW de Warp pipe amiibo stand ziet er leuk uit, ik zal er vanavond even een foto van nemen
Zeg tegenwoordig ook helemaal niets maar. haha.
Had die endgame stand wel gezien, maar is in mijn ogen alleen leuk met de mario spel characters.
De nieuwe spullen zijn inderdaad goed verkrijgbaar (vanaf de Splatoon serie zeg maar), maar amiibo uit wat oudere waves mogen wel wat beter verkrijgbaar worden ; vreemd genoeg duiken er dan opeens een paar op, bijv. hier en daar een Villager, Robin (volop zelfs), maar de rest van de Fire Emblem serie zie je nergens.Pykow schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:43:

Of toch maar de 8bit mario classic color

http://gamerant.com/cloud-ryu-bayonetta-amiibo-release-date/
Helaas niet de amiibo's waarop ik zat te wachten.Goner schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:43:
Er zijn nieuwe amiibo aangekondigd, Bayonetta, Corinne, Ryu ... voor Smash.
http://gamerant.com/cloud-ryu-bayonetta-amiibo-release-date/
Ik wil de volgende amiibo's:
- Shy Guy
- Goomba
- Toadette
- Toadworth
- Waluigi
- Birdo
- Daisy
- Dixie kong
- Kamek
- Alle koopa kids
- Boo
- koopa troopa
- Lakitu
- Hammer Bro
en dan nog wat pokemon amiibo's
- Charmender
- Squirle
- Balbasaur
- of andere 3 starters die je dan kan gebruiken in een nieuwe pokemon game (Pokemon Z Bijvoorbeeld)
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Eind deze maand komen weer nieuwe AC amiibo's uit en volgens mij in maar nog eens 3 a 4 stuks.pinokkia schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:23:
Animal crossing amiibo mooi compleet nu. Had ze vanmorgen (2 stuks en shovel knight amiibo) voor €10,50 per stuk gekocht. Alleen shovel knight amiibo kost over al €20.
http://www.nintendo.nl/am...urenoverzicht-932319.html
Moet je perse japanse hebben ?Pykow schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:39:
[...]
Ik heb alleen nog geen japanse amiibo's zoals marth, lucina etc.
Lucina ligt bij MM (Den Haag) in de schappen. En ook Ness, Robin ... die zie je ook niet vaak.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Had tijdens kerst de Yoshi Amiibo kado gegeven. Ik kwam er achter dat in de doos er een soort houdertje is die je uit de doos kan scheuren, hier door blijft de Yoshi iets beter staan... Houd hier dus rekening mee90710 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:59:
[afbeelding]
Hij is idd wat topzwaar door die grote neus
Best logisch aangezien het geen games zijn.RayNbow schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:34:
Hmm, interessant... tegenwoordig zijn Amiibo's uitgesloten bij de 3=2 actie van de Media Markt:
[afbeelding]
Overigens ben ik zojuist bij MM in Roermond geweest:
Bijna geen 3DS / WiiU spellen geprijsd en de Pokemon X die ik zag was plots 49,99... zal dan ook voor de rest gelden; dus niets gekocht. Assortiment was sowieso bedroevend. Dan kan ik ook 3=2 aanbieding geven.

Nu maar hopen dat dat niet voor alle filialen geldt - zaterdag nog eens in Maastricht kijken als ik toch in de buurt ben.
[ Voor 14% gewijzigd door Flozem op 04-01-2016 13:43 ]
Gelukkig zijn ze goed in officieel spellen. Amibo ipv Amiibo. >_<RayNbow schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:34:
Hmm, interessant... tegenwoordig zijn Amiibo's uitgesloten bij de 3=2 actie van de Media Markt:
[afbeelding]
Maar goed. spellingsfouten voorbehouden.
De eerstvolgende aankoop zal waarschijnlijk voor mijn vrouw de Animal Crossings series twee zijn.
Dit zijn ze tot nu toe die ik zelf in huis heb van deze serie.

[ Voor 26% gewijzigd door Pykow op 26-01-2016 19:47 ]
Nvm, gevonden. 29e zouden ze officieel uit moeten komen.
Dan eind maart nog 4.
Alhoewel Isabel zomerkleding versie. Uh huh. We hebben de gewone al.
[ Voor 69% gewijzigd door Arunia op 26-01-2016 20:49 ]
3 nieuwe heb ik. Mijn vriendin zei dat ik ze allemaal moest kopen. Maar dat komt nog wel haha.Arunia schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:54:
Zitten daar ook al de nieuwe bij?
Nvm, gevonden. 29e zouden ze officieel uit moeten komen.
Dan eind maart nog 4.
Alhoewel Isabel zomerkleding versie. Uh huh. We hebben de gewone al.
Haha, die niet je koesteren!Pykow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:18:
[...]
3 nieuwe heb ik. Mijn vriendin zei dat ik ze allemaal moest kopen. Maar dat komt nog wel haha.
Kreeg van mijn vrouw bowser Mario versie.
Die wilde ik nog wel hebben een wellicht nog mewtwo.
Die andere voor animal crossing komen ook nog wel, maar die spaart zij dan weer.
Blathers ... Liggen die al in de winkel ? Of on-line gekocht ?Pykow schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:46:
Jeuj nog meer Animal crossing Amiibo's
Online via nedgame natuurlijkGoner schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:22:
[...]
Blathers ... Liggen die al in de winkel ? Of on-line gekocht ?
En een stel Lucario's. Dat geeft toch wel hoop dat misschien figuren als Ike en Sheik ook weer verkrijgbaar worden.
[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 28-01-2016 13:42 ]
Al genoeg gezien bij Nedgame... zo beetje elke Amiibo is op voorraad.Goner schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:40:
Nu ook in de winkel (MM Den Haag) ; Blathers, Celeste, Kicks, Resetti en Lucas.
En een stel Lucario's. Dat geeft toch wel hoop dat misschien figuren als Ike en Sheik ook weer verkrijgbaar worden.

Nou zijn amiibo kaarten niet niet en heeft pokemon al een heleboel kaarten. Dus het zou me niks verbazen dat we pokemon amiibo cards gaan krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door Pykow op 10-02-2016 09:38 ]
Zelda Amiibo
http://amzn.com/B00O92ONBM
Ganondorf Amiibo
http://amzn.com/B0128UGIXC
Morgen al binnen met de Amazon speedy shipping =)
Helemaal mee eens, de details zijn erg goed.
Ik heb alleen een zelda amiibo en de wolf link van de "Zelda familie"
Nu wachten dat hij los in de schappen ligt. De remake hoef ik (voor de nieuwprijs) niet aangezien ik al de Gamecube en Wii versie heb.
Ganondorf en Link liggen gewoon bij Intertoys in het schap. Sheik is wat moeilijker, maar die lag onlangs opeens bij MM ... zoek nu alleen Toon Link nog.Pykow schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 09:52:
[...]
Ik heb alleen een zelda amiibo en de wolf link van de "Zelda familie"
Heb de TP set maar gekocht, €60 voor game, CD en amiibo is redelijk.
PlayAsia heeft de Japanse versie in ieder geval al in de pre-order staan, die komt binnen een week, dus daar zou je 'm sowieso al vandaan kunnen halen. Hangt er uiteraard van af of je de EU verpakking wilt of niet, en hoelang het nog duurt voor hij hier wel in de winkels ligt.Flozem schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 12:22:
[...]
Nu wachten dat hij los in de schappen ligt. De remake hoef ik (voor de nieuwprijs) niet aangezien ik al de Gamecube en Wii versie heb.
Toon link kan ik hier gewoon van Amazon.com bestellen. De amiibo's zijn niet regio gebondenGoner schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:17:
[...]
Ganondorf en Link liggen gewoon bij Intertoys in het schap. Sheik is wat moeilijker, maar die lag onlangs opeens bij MM ... zoek nu alleen Toon Link nog.
Heb de TP set maar gekocht, €60 voor game, CD en amiibo is redelijk.
Ik vraag me dan nog wel af of het mogelijk is om je eigen amiibo karakter te gebruiken om te spelen.
Als je bedoelt om zelf te besturen, dan is het antwoord nee. Een Amiibo in Smash Bros is altijd een geavanceerdere CPU speler.sirM1ster schreef op zondag 06 maart 2016 @ 17:32:
Ik vraag me dan nog wel af of het mogelijk is om je eigen amiibo karakter te gebruiken om te spelen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir