R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
1e alinea:
Lockheed Martin heeft bekendgemaakt dat het in de toekomst wil meedoen aan de bevoorradingsmissies naar het internationale ruimtestation. Daartoe heeft het bedrijf een ruimtecapsule ontwikkelt ontwikkeld en een robotsysteem dat aan- en afkoppeling regelt.
Hue heeft voor zover ik weet geen thermostaat, dus ik neem aan dat hier een ander merk zoals Nest bedoeld wordt?zoals met de Toon- en Hue-thermostaten
Is geen typfout, zou je daarvoor een apart topic aan willen maken?Anakha schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:30:
reviews: Slimme verlichting in de woning: led wint terrein op domoticamarkt
[...]
Hue heeft voor zover ik weet geen thermostaat, dus ik neem aan dat hier een ander merk zoals Nest bedoeld wordt?
De rest is gerepareerd.
Verwijderd
Wel zou Microsoft nog steeds interesse hebben in het meeleveren van zijn software in het op Android gebaseerde CyanogenMod.
Bij zijn en in het gaat het fout.
Wel zou Microsoft nog steeds interesse hebben in het meeleveren het op Android gebaseerde CyanogenMod. Op hun apparaten of zo.
Kromme zin, onder de kop 'Scherm':
Gecombineerd met de zogenaamde PenTile-pixelindeling van het scherm van de A5, levert dat een weergave op die niet zo scherp is als bij veel andere telefoons, ook in deze prijsklasse.
Wust um yn 'e moele ha? :p
Ik zie niet direct een fout.dutch666 schreef op zondag 15 maart 2015 @ 11:34:
reviews: Samsung Galaxy A5: stevig geprijsde midranger
Kromme zin, onder de kop 'Scherm':
[...]
Rest is gerepareerd.
2e alinea:
Het woord 'te' mist.De bril draagt de naam Impression Pi en kan zowel virtuele beelden laten zien als een 'overlay' van beelden op de echte wereld: augmented reality. Er is positiebepaling ingebouwd zodat de hoofdbewegingen van de gebruiker gevolgd kunnen worden. Tevens is het mogelijk om het apparaat te bedienen via handgebaren. Deze 'gestures' kunnen ook toegepast worden in vr-games. Om de Impression Pi te kunnen gebruiken moet het scherm van een smartphone worden ingezet: er is ondersteuning voor Android en iOS.
De link mist een tweede / in http://Apples 'aanvullend reparatieprogramma voor videoproblemen met MacBook Pro' [url=http:/www.apple.com/nl/support/macbookpro-videoissues]start[/url] in Nederland en België op 27 februari.
Derde alinea na openingsalinea.
Moet "gebruik" zijn.SecuSmart stelt dat zijn tablet geschikt is voor gebruikt door bedrijven
Eat the bugs, live in a pod
Dat niet iemand dat al gemeld heeft, in bijna een maand tijd..Eärendil schreef op zondag 15 maart 2015 @ 13:54:
In nieuws: Apple start reparatieprogramma voor MacBooks met gpu-problemen, tweede alinea:
[...]
De link mist een tweede / in http://
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Deze is nog steeds niet gefixed.Good Fella schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:56:
nieuws: Google: usb type-c-connector komt binnenkort naar Android-telefoons
“De onlangs aangekondigde Chromebook Pixel bevat al twee van deze poorten, terwijl de MacBook van Apple er een heeft.”
Denk dat Apple er in deze zin één heeft.
nieuws: Windows 10 krijgt waarschijnlijk de mogelijkheid updates via p2p te downloaden
“vanaf meer dan een locatie”
Dit moet 'vanaf meer dan één locatie' zijn.
In het geval van 'meer dan één locatie' kan ik het met je eens zijn. Dit is dan ook aangepast. In het geval van 'terwijl de MacBook van Apple er een heeft' echter niet. De regel is namelijk dat we de accenttekens op 'een' alleen plaatsen als het woord anders verkeerd gelezen zou kunnen worden en dat is hier niet het geval.Good Fella schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:08:
[...]
Deze is nog steeds niet gefixed.
nieuws: Windows 10 krijgt waarschijnlijk de mogelijkheid updates via p2p te downloaden
“vanaf meer dan een locatie”
Dit moet 'vanaf meer dan één locatie' zijn.
Hier is een enkel/meervoud probleem:
"Is" moet volgens mij "zijn" worden.Gebruikers moeten handmatig mogelijke overtredingen melden. Het kan tot 48 uur duren voordat deze is verwijderd.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Een aantal ontwikkelaars achter de Banjo-Kazooie-platformgame voor de Nintendo 64 willen een inzamelingsactie op Kickstarer beginnen.
Een aantal ontwikkelaars achter de Banjo-Kazooie-platformgame voor de Nintendo 64 willen een inzamelingsactie op Kickstarer beginnen.
Dat moet natuurlijk Kickstarter zijn
Jaya Baloo is een vrouw...
Aan het einde "heeft Microsoft ook een tesversie van Skype for Business"
What you see is always what you get.
Typfoutje in de titel.
'Tussenkomt' moet 'tussenkomst' zijn
"De Sabertooth X99 kan pci-e- en m2-pci-e-ssd's met nvme-interface huisvesten en daarnaast is via de mini-sas hd-aansluiting op de Hyper Kit-adapter een 2,5"-ssd op basis van sff-8339" sff-8339 moet volgens mij sff-8639 zijn. Zie bijvoorbeeld http://www.anandtech.com/...ss-and-sff8639-connectors
jup, typo, fixtetwintje schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:58:
http://tweakers.net/nieuw...tooth-x99-moederbord.html
"De Sabertooth X99 kan pci-e- en m2-pci-e-ssd's met nvme-interface huisvesten en daarnaast is via de mini-sas hd-aansluiting op de Hyper Kit-adapter een 2,5"-ssd op basis van sff-8339" sff-8339 moet volgens mij sff-8639 zijn. Zie bijvoorbeeld http://www.anandtech.com/...ss-and-sff8639-connectors
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
nieuws: Nieuwe productiemethode moet perovskiet-zonnepanelen dichterbij brengenwaardoor de verwachting is dat zonnepanelen op basis van perovskiet op termijn commercieel interessante worden
laatste regel, laatste e teveel bij interresant
gang is alles
- Inleiding, eerste zin:erin
- Tweede alinea, laatste zin:daarin
Frankrijk blokkeert vijf websites zonder tussenkomst rechter
Inleiding, laatste zin:
Dubbelop.providers moeten de blokkade verplicht doorvoeren
Volgens mij is het "één of meerdere" al dan niet "één of meer". Beide zouden kunnen.
Ik weet niet of dit bij de context van de review hoort, maar onderaan de pagina
lijkt me dat dat moet zijn: 'Meer gebruikersreviews over Battlefield Hardline'Meer gebruikersreviews over deBattlefield Hardline
'een of meer' is correct. 'een' krijgt alleen accenttekens als het anders verkeerd gelezen kan worden en dat is hier niet het geval. 'meerdere' is een germanisme.Douweegbertje schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:22:
nieuws: OpenSSL bevat een of meer kritieke lekken
Volgens mij is het "één of meerdere" al dan niet "één of meer". Beide zouden kunnen.
Ik moet even zoeken naar iemand die dit kan aanpassen...rens-br schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:26:
reviews: Battlefield Hardline: hoofdrol in je eigen politieserie
Ik weet niet of dit bij de context van de review hoort, maar onderaan de pagina
[...]
lijkt me dat dat moet zijn: 'Meer gebruikersreviews over Battlefield Hardline'
Het moederbord biedt verder een systeem om informatie van het bord te verkrijgen op smartphones en tables
Zal tablets zijn.
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
het -> deDit kan bij instellingen door bij toegangscode het eenvoudige code uit te zetten. Daarna kan een wachtwoord tot honderd tekens ingevoerd worden.
Er moest eigenlijk helemaal geen het of de staan, had zin nog gewijzigd op het laatst.
rest ook gefixt.
Verwijderd
Remote? of toch gewoon Afstandsbediening?
Jullie zitten natuurlijk in Amsterdam, maar het is dus freeze. Net als op het screenshot er direct onderroepen "freese, MPD!"
[ Voor 7% gewijzigd door Vaudtje op 17-03-2015 15:28 ]
In deeze zin staan drie fauten
Verwijderd
Ik heb het vermoeden dat die vragenlijst iets te vaak opduikt in deze zin.De leeftijdsclassificatie bepaalt Google aan de hand van een vragenlijst die ontwikkelaars invullen via de Developer Console een vragenlijst invullen op basis waarvan de apps een leeftijdsclassificatie krijgen.
De komma voor beantwoord moet weg.Als deze inderdaad bestaat als door Wigner voorspeld, dan is één van de belangrijkste kwesties in zogenaamde fysica van de gecondenseerde materie, beantwoord," aldus Kravchenko.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Voor.Wat een eventueel beroep betekent de gegevens die providers nu willen verwijderen, kan hij dan nog niet zeggen.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
recente zou volgens mij toekomstige moeten zijn.Bijna alle recente modellen van het concern draaien Android TV.
Er zijn immers nog geen modellen met Android TV uitgebracht. De recente modellen zijn Powered by Android, een mix tussen Android 4.2.2 en Google TV.
Sabam heeft zijn juridische strijd tegentegen de Belgische Staat en telecomaanbieders Belgacom, Telenet en Voo 13 maart verloren
2x tegen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Als release naam wordt Quercus aangegeven, dit is de naam van de vorige versie, Alpha 17. De correcte naam is Rhododactylos.
(p.s. ik hoop dat dit het goede topic hiervoor is)
AMD Athlon II X4 860K Black Edition, MSI A88X-G43, 8GB RAM, be quiet! Pure Power L8 400W, Samsung SSD 840 EVO 120GB, Palit Nvidia GTS450 1GB
mag je een aparte topic voor maken, omdat dit inhoudelijk iskwiebus schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:16:
nieuws: TP Vision kondigt midrange-Philips-tv's met Ambilight en Android TV aan
[...]
recente zou volgens mij toekomstige moeten zijn.
Er zijn immers nog geen modellen met Android TV uitgebracht. De recente modellen zijn Powered by Android, een mix tussen Android 4.2.2 en Google TV.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Tweede alinea, eerste zin:
een eerdere Windows-versies
Wetenschappers onderzoeken alternatief voor silicium en grafeen
- Tweede alinea, vierde zin:
eneen van debeantwoord", - Derde alinea:de ultrahoge elektronenmobiliteit [...] zal aantrekken
- Vierde alinea, derde zin;
vierde alinea, vierde zin:cm2/Vs
Providers bewaren nog steeds locatiegegevens van bellers
Derde alinea, eerste zin:
een telefoontje plegen
OpenBSD-ontwikkelaars stoppen met meeleveren Nginx
Laatste alinea, derde zin:
- Tekst bij koppeling:c0dOpenBSD's
- Phroronix
- een van de
Hij weet op basis van de uitspraken van de manager te melden...Hij weet op basis van de manager te melden
Of iets in die richting
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
downloads: Nvidia GeForce/Ion 347.88 WHQL
Software-update: Nvidia GeForce/Ion 347.88 WHQL
De drivers dragen versienummer 347.52 WHQL
Die zin loopt niet. De eerste 'gebruikers' moet denk ik weg?De bedoeling is opnieuw 'een band op te bouwen' met gebruikers de honderden miljoenen gebruikers
Virussen? Scan ze hier!
link opent niet in een nieuw vensterHet blijft een genot om oude reacties onder nieuwsartikelen en oude topics over mobiel internet te lezen, zoals onder dit artikel. Niet alleen om de astronomische prijzen, 50 euro voor 50MB via 3g, maar ook om de reacties, die laten zien dat mensen technologie van de toekomst benaderen vanuit hun belevingswereld in het heden.
[ Voor 18% gewijzigd door Geckoo op 18-03-2015 10:18 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Artikelen binnen t.net zelf openen niet in een nieuw venster. Links naar artikelen buiten de site wel, dus deze doet keurig wat de policy voorschrijftGeckoo schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:18:
reviews: Hologrammen, vr en slimme kleding: opvolger 4g komt eraan
[...]
link opent niet in een nieuw venster
artikelen zijn dat ook nieuws berichten?letatcest schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:39:
[...]
Artikelen binnen t.net zelf openen niet in een nieuw venster. Links naar artikelen buiten de site wel, dus deze doet keurig wat de policy voorschrijft
want die worden niet in het zelfde venster geopend.
nieuws: Gebruikers met illegale versie Windows krijgen gratis update naar legale Windows
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
... veel geschreeuw en weinig wol...
moet zijn: veel geblaat en weinig wol...
Inleiding, eerste zin: besturingssyteem => besturingssysteem
Tweede alinea: "Hiervoor zou geen wachtwoord noodzakelijk zijn, die dus niet..." Die => dat.
Dank voor de opmerking, een goede gelegenheid om eens even op te zoeken waar de uitdrukking vandaan komt.
Ik citeer even het Genootschap Onze Taal
Varkens blaten nietVolgens het Spreekwoordenboek van Van Dale (2000) komt de uitdrukking al voor in een tekst uit 1460. Mogelijk is ze ontstaan op basis van een verhaal over een domme duivel, die God schapen ziet scheren. Op de vraag waarom hij dit doet, antwoordt God dat hij van de wol kleren wil maken. De duivel probeert daarop zijn varkens te scheren, wat mislukt. Woedend schreeuwt de duivel daarop: 'Veel geschreeuw en weinig wol!'
Daarin wordt de "Wet van Titius-Bode" verkeerd gespeld. Er staat "Titus" waar "Titius" moet staan (volgens Wikipedia en Google, zelf ben ik geen expert).
Voorlaatste alinea, laatste zin:
Deze hele zin loopt een beetje raar, mede door de (ontbrekende) interpunctie.Als dit principe naar de hele Melkweg wordt doorgetrokken, moeten er miljarden planeten met bij tijd en wijle vloeibaar water zijn.
Wellicht is zoiets wat duidelijker:
Geen idee waar ik het volgende moet melden dus hier maar even gelijk erbij:Als dit principe naar de hele Melkweg wordt doorgetrokken dan moeten er miljarden planeten zijn waar, op een zeker moment, vloeibaar water aanwezig is.
http://www.taaldatabanken.com/ is blijkbaar uit de lucht.
Alle linkjes, die in de introductie van dit foutjestopic naar dat domein wijzen, zijn (in ieder geval voorlopig) waardeloos geworden.
maar dat dit onderzoek wel erg sterkt hangt
Moet zijn:
maar dat dit onderzoek wel erg sterk hangt
Met die zin is niets mis.VOODOO_WILLIE schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:50:
nieuws: Onderzoekers vermoeden miljarden planeten in bewoonbare zones rond sterren
Voorlaatste alinea, laatste zin:
[...]
Deze hele zin loopt een beetje raar, mede door de (ontbrekende) interpunctie.
[...]
Dank, de desbetreffende linkjes zijn verwijderd.Geen idee waar ik het volgende moet melden dus hier maar even gelijk erbij:
http://www.taaldatabanken.com/ is blijkbaar uit de lucht.
Alle linkjes, die in de introductie van dit foutjestopic naar dat domein wijzen, zijn (in ieder geval voorlopig) waardeloos geworden.
Verwijderd
Dank voor het opzoeken. Er blijken dus meerdere varianten te bestaan (geblaat, geschreeuw, gescheer, gespin) maar die met geschreeuw was nieuw voor mij. De variant met geblaat is hier de meest voorkomende variant.arnoudwokke schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:08:
@Vrijdenker
Dank voor de opmerking, een goede gelegenheid om eens even op te zoeken waar de uitdrukking vandaan komt.
Ik citeer even het Genootschap Onze Taal
[...]
Varkens blaten niet
Verwijderd
Staat in http://tweakers.net/downloads/ onder "Software" terwijl deze onder "Drivers" hoort.
Abort Retry Fail?
Moet zuurstof in de titel niet waterstof zijn
Stay safe
Hoewel m2-aansluitingen al geruimde tijd gebruikt worden, [...]
Eerste alinea, eerste zin:
8.1
Duizend Nederlanders gaan opvolger DigiD testen voor aankopen in webwinkels
Derde alinea, laatste zin:
Het is het nog helemaal niet duidelijk
Cortana, de spraakasssistent van Microsoft
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het ligt voor de hand liggen dat Samsung het zal gebruiken voor een 'Galaxy S6 mini'.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Het woord "een" in de titel moet "één" zijn. Op deze manier is het woord een lidwoord en zou je het ook anders uitspreken ("in un" in plaats van "in één" met een lange e).
Nee, 'een' in de betekenis van 1 krijgt alleen accenttekens als het anders verkeerd gelezen kan worden en dat is hier niet het geval.Dirxess schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:11:
nieuws: Bedrijf combineert 3d-printer, freesmachine en lasersnijder in een
Het woord "een" in de titel moet "één" zijn. Op deze manier is het woord een lidwoord en zou je het ook anders uitspreken ("in un" in plaats van "in één" met een lange e).
In de titel. Die 3 slaat nergens op. Het is sowieso de 4e game in de serie, maar de officiele naam is: "Carmageddon: Reincarnation"
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Sawyer is niet de eerste robot van Rethink Robotics.
fixedpaoper schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:07:
geek: Bedrijven introduceren nieuwe eenarmige robothulpjes
Sawyer is niet de eerste robot van Rethink Robotics.
Tag Heuer is niet de enigste Zwitserse horlogefabrikant...
Abort Retry Fail?
Link naar mogelijke chip in de smatwatch heet Currie-module, terwijl het om de Curie-module gaat. Één r teveel dus.
ik heb liever geen Currie-module in mijn smartwatch..
[ Voor 12% gewijzigd door matroosoft op 19-03-2015 22:29 ]
Rare woordkeuze. Er gaat niks "ten koste van" Samsung en Xaomi, die zijn er juist hartstikke blij mee.Het Taiwanese bedrijf kampt al enkele jaren met slechte resultaten en een slinkend marktaandeel, ten koste van Samsung en sinds kort ook Xaomi.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Xaomi -> Xiaomi
Stay safe
typefoutje in schermresolutie, 800*600 moet natuurlijk 800*480 zijn, net als in alle budget MS telefoons
bron
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Het draait op Windows Phone 8.1 en niet Windows 8.1 (zou wel geweldig zijn als dat kon op een telefoon van 60 euro)Standaard draait het 128 gram wegende toestel Windows 8.1
Vetgedrukte stuk klopt niet, of het het woord later moet worden toegevoegd ("Google pas veel later"), of 'veel' moet weg ("Google pas medio 2013").quote: laatste zinApple introduceerde de 'Find my iPhone'-functie als eerste in 2010, waarna Microsoft het in Windows Phone 7 toevoegde en Google pas veel medio 2013.
In het artikel staat een linkje naar een .pdf http://images.nvidia.com/...00_FEB15_NV_US_FNL_HR.pdf waarin staat dat de geheugen bandbreedte 317 GB/s bedraagt.De gpu communiceert met het geheugen via een 384bit-brede bus en de bandbreedte komt op 336GB/s uit.
Memory Bandwidth 317 GB/s
tweede alinea:
Moet natuurlijk vervalsde zijn.vervalse wifi-hotspot
Verwijderd
Nee, vervalsteWillthor schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:26:
nieuws: Xs4all-gebruiker krijgt certificaat Xs4all.nl in handen
tweede alinea:
[...]
Moet natuurlijk vervalsde zijn.
Ik ben helemaal geen stagiair
Of je bedoelt dat zelfstandig rijden tot aan de snelweg mogelijk wordt (in dat geval graag "op" vervangen door "aan"), of je bedoelt dat er alleen op de snelweg zelfstandig gereden gaat worden, en dan graag "op" in z'n geheel weglaten.
schiet dus zelfs voor de prijs van 15 euro te kort -> schiet dus zelfs voor de prijs van 15 euro tekort
Cunning linguist.
Verwijderd
in het artikel nieuws: Amerikaanse douane experimenteert met nieuwe biometrische apparatuur levert een 404. Aan het begin van de link mag 'tweakers.net/' worden weggehaald, en aan het einde 'Het', zodat de lezer uitkomt bij: http://motherboard.vice.c...experiments-at-us-customs.Deze twee experimenten moeten volgens de documenten aan [...]
In de koptekst staat 6 rupsbanden. In het artikel zelf 4.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zoals je op de foto kunt zien, heeft het ding middenin nog twee 'onbeweeglijke' rupsbanden.D4NG3R schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:37:
geek: Japanse robot 'Octopus' voor gebruik rond kerncentrale in Fukushima
In de koptekst staat 6 rupsbanden. In het artikel zelf 4.
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!