vrede in rust
nieuws: AMD demonstreert laptop met Carrizo-apuAMD demonstreert op de CES een werkende laptop met een Carrizo-apu.
triflip in 'nieuws: AMD demonstreert laptop met Carrizo-apu'Heeft AMD dan ook ooit niet werkende laptops gepresenteerd met Carrizo-apu's? Anders vind ik het niet nodig om in de eerste zin te benoemen dat het een werkende laptop is, daar mag je toch ook wel vanuit gaan als een bedrijf een laptop presenteert...
Lijkt mij inderdaad ook wel dat 'een werkende' veranderd kan worden in 'een prototype' of 'de eerste'
Moet zijn: Verder worden werkzaamheden overgenomen die ongenoemd blijven in de bekendmaking.Werden worden werkzaamheden overgenomen die ongenoemd blijven in de bekendmaking.
Noblesse Oblige
Anrdoid TV goed werkt
[ Voor 4% gewijzigd door Deef_K op 08-01-2015 16:42 ]
Nee hoor.Nas T schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:22:
Lenovo Flex 3 Preview - Meedraaien met de Yoga's
[...]
Moet 360 graden zijn, neem ik aan.
De rest is weer verbeterd.
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 08-01-2015 16:57 ]
Derde alinea, tweede zin:
op zijn pc
FBI: Noord-Koreaanse Sony-hackers vergaten proxy te gebruiken
Inleiding, eerste zin:
doordat ze zouden zijn vergeten
Nederlandse datacenters richten overkoepelende brancheorganisatie op
- Tweede alinea, vierde zin:datacentersector".
- Tweede alinea, vijfde zin:brancheorganisaties
Groei aantal actieve .nl-domeinnamen zakt in
Tweede alinea, laatste zin:
(vervolg van citaat) en"Ook
niet-gebruikte
De SM951 zou sequentiële lees- en schrijfsnelheden kunnen behalen van respectievelijk 1,6 en 1,35GB/s kunnen behalen
Eat the bugs, live in a pod
Dit product is genoemd, dus mag rechts erbij gelinked worden:
http://tweakers.net/product/385833/samsung-xp941/
door gebruikers tabs te laden laten groeperen.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Verwijderd
Spirit rijdt al sinds 22 maart 2010 niet meer rond, er is ook geen contact met die rover.Nissan zegt veel te kunnen leren van de technologie die NASA heeft toegepast in de twee robotwagentjes die momenteel op Mars rondrijden, de Spirit en de Opportunity.
Derde alinea, laatste zin: "gebruikres"
nieuws: Microsoft stopt met details geven over gedichte lekken in Windows
Eerste alinea, eerste zin: bekendmaken is één woord.
Laatste alinea, eerste zin: "Premier-klanten krijgen de informatie niet automatisch, maar moeten zelf zeggen dat ze het willen ontvangen." Het -> die.
Laatste alinea:
" In de loop van 2015 moet de M7e-lijn verschijnen maar details hierover meldt de fabrikant nog niet."
Neem aan de m6e lijn?
zelf -> zelfsEr is nog altijd een micro-sd-kaartlezer aanwezig en de micro-usb-b-aansluiting is zelf geüpgraded naar usb 3.0.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Eerste alinea staat in de laatste zin Back tot Future II, dit moet zijn Back to the Future II
Voorlaatste alinea:
De fabrikant brengt drie varianten uit van de M6e Black Edition, met opslagcapaciteiten van 128GB, 265GB en 512GB
Moet 256GB zijn neem ik aan?
Abort Retry Fail?
Is dat geen PS4-controller?...een draadloze PS3-controller en een losse speaker tonen aan dat...
In het artikel staat "een draadloze PS3-controller" maar in de video is het duidelijk een PS4 controller.
nieuws: Microsoft brengt Lumia 535 voor 119 euro op de Nederlandse markt
2e zin in de inleiding:
wheeft een adviesprijs van
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Het gebruik van procent in de titel is niet goed gedaan: een percentage is relatief, geen vermenigvuldigingsfactor. Wel kan (bijv.) "een toename van 86% in het aantal verzoeken" of "vraagt 1,86 keer vaker".
De rest is gefikst.
128GB, 256GB en 512GB, waarbij de cachehoeveelheid respectievelijk 256MB, 512MB en 1GB bedraagt.
Ik neem aan dat de laatste optie 1 TB moet zijn.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Volgens de NASA maken de algoritmes...
Beiden goed, dus maar mooie mix?De softwarealgoritmen...
Ik zou zeggen, kies een vorm. Het ziet er een beetje slordig uit zo.
"Algoritmen" is in mijn NL ogen mooier.
Google's Chrome, of gewoon Google Chrome.Uit die afbeeldingen blijkt dat de browser kenmerken 'leent' van onder meer Googles Chrome
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Alle overige keren wordt het kwantuminformatie genoemd....ontworpen systeem kan quantuminformatie honderd keer langer...
nope
Laatste alinea:
" dat ze als een systeem beschreven kunnen worden."
moet zijn
" dat ze als één systeem beschreven kunnen worden."
Want het is namelijk aaneengeschreven. Zie Onze Taal.LankHoar schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 20:04:
nieuws: Nieuwe afbeeldingen van Microsofts Spartan-browser verschijnen online
[...]
Google's Chrome, of gewoon Google Chrome.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
En weer iets geleerd!Ossebol schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:14:
Alles bij, behalve:
[...]
Want het is namelijk aaneengeschreven. Zie Onze Taal.
'eens' en '300' staan omgedraaid.voor internationale verzending komt daar nog 300 eens dollar bij.
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
niet>nietsOok voor het toetsenbord en de touchpad heeft Dell niet nieuws bedacht;
Pagina verder, einde eerste alinea:
Er moet een komma tussen "worden" en "hebben".De vier basisuitvoeringen die in de VS geleverd zullen worden hebben we naast elkaar gezet.
[ Voor 25% gewijzigd door Andreazzz op 10-01-2015 11:04 ]
->Het bedrijf heeft echter technisch gezien de mogelijkheid om applicaties op afstand van een iOS-apparaat te gebruiken, maar kiest er schijnbaar voor om hier geen gebruik van te maken. Omdat Apple nog niet heeft gereageerd is onduidelijk waarom dit is.
nieuws: Betaalde iOS-applicaties blijven bruikbaar nadat gebruiker geld terug vraagtvan een iOS-apparaat te verwijderen
Goed koper is duurder dan slecht koper
laatste alinea:
Er ontbreekt een onderwerp in de laatste zin. Volgens mij moet hier staan: "Omdat Apple nog niet heeft gereageerd, is het onduidelijk waarom dit zo is."Apple heeft waarschijnlijk gekozen voor een retourneringstermijn van 14 dagen omdat dit wegens Europese wetgeving verplicht is. Het bedrijf heeft echter technisch gezien de mogelijkheid om applicaties op afstand van een iOS-apparaat te verwijderen, maar kiest er schijnbaar voor om hier geen gebruik van te maken. Omdat Apple nog niet heeft gereageerd is onduidelijk waarom dit is.
Leest nogal raar. Beter is denk ik: "...en lukte het ook deels om..." of "...maar lukte het niet om..."Dit keer was de lancering een succes, maar lukte het ook deels om de raket weer te laten landen op een zeeplatform.
Ook hier leest het vreemd. Alleen op het moment van schrijven is de lading bedoeld voor het ISS? Ik denk dat dit bedoelt wordt:Op moment van schrijven is de Dragon-capsule met lading bedoeld voor het International Space Station nog onderweg.
Op moment van schrijven is de Dragon-capsule, met lading bedoeld voor het International Space Station, nog onderweg.
Hele zin even herzien denk ikDe overheden zeggen dat 'internetproviders' ervoor moeten zorgen dat haatdragend en terroristisch materiaal moeten verwijderen
en gaven Microsoft negentig dagen om het beveilgingsprobleem op te lossen.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De punt mist. Ik wil er geen punt van maken, maar eigenlijk moet ik dat juist wel doen, want dat zou het het nou net oplossen.Google heeft de berichtgeving van The New York Times nog niet bevestigd
Zin loopt niet. 'omdat we alle contracten [...] te herzien.' moet wellicht 'omdat we alle contracten [...] moeten herzien' zijn?!Dit was makkelijker te realiseren dan met mobiel internet, omdat we alle contracten met andere providers in Europa te herzien.
Derde alinea: "op basis van van anonieme bronnen".
nieuws: GoPro Hero4 Black krijgt 240fps-optie voor 720p-beelden via firmware-update
Tweede zin: "Det meest in het oog springende feature..."
Laatste alinea: "Uitsluitend voor de Hero4 Silver tenslotte kan een gebruiker sleutelscènes aangeven..." Volgens mij is 'bij de Hero4' hier correcter.
[ Voor 46% gewijzigd door Sleip op 12-01-2015 12:16 . Reden: Iets toegevoegd. ]
Ronde? Het is toch ook rond horloge?'Samsung komt in maart met ronde smartwatch en twee Galaxy S6-versies'
nieuws: Overheden: providers moeten 'haatcontent' snel offline halen
In de op een na laatste alinea:
Verder schrijven de overheden dat er een Europees systeem moet komen waarin de namen van vliegtuigpassagiers zijjn opgeslagen.
Maar het is 'het horloge' en 'de smartwatch'.GewoonWatSpulle schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:08:
[...]
Ronde? Het is toch ook rond horloge?
De rest is verbeterd.
[ Voor 4% gewijzigd door Delpozo op 12-01-2015 12:45 ]
Moet Joystiq zijn.Joystick refereert ook aan de game Remember Me, die eveneens door Dontnod is ontwikkeld. Met dat project heeft zich een soortgelijke situatie voorgedaan.
Laatste alinea (de update), tweede zin:
'aanspreken op hun verantwoordleijkheid'
Ik zou daar gewoon "lelijkheid" van maken.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
- Inleiding, eerste zin:Ook al heb je in elke hand
- Eerste alinea, laatste zin:een bet of juist een fold, maar concludeert het achteraf dat
- Tweede alinea, laatste zin:
endoet het soms een betmaar kiest het andere keren voor een fold - Derde alinea, derde zin:niet alle elementen zichtbaar, doordat
Microsoft stopt met details geven over gedichte lekken in Windows
Tweede alinea, eerste zin:
de informatie [...] dat ze haar willen ontvangen
Great Scott! Marty McFly's Nike-sneakers met zelfstrikkende veters komen er aan
Allerlaatste zin:
ofNike's patenten
Nike's-patenten
Wetenschappers melden doorbraak in opslag kwantuminformatie
Tweede alinea, eerste zin:
doordat kwantumtoestanden snel worden afgebroken
Onderzoekers krijgen geld om krachtigste camera ter wereld te bouwen
Tweede alinea, laatste zin:
6 miljoen gigabyte
titel:
Apparaatje vermomd als lader luistert keystrokes draadloos toetsenbord Microsoft
ontbreekt hier geen "af" achteraan?
===============
edit: is blijkbaar net al gefixt
[ Voor 7% gewijzigd door Whatts op 13-01-2015 09:48 ]
"een Microsoft-product bespreek"
+= "t";
De gebruikers moeten stoppen met het uitbrengen van nieuwe features?Naast het stoppen met het uitbrengen van nieuwe features voor Windows 7, moeten gebruikers van het besturingssysteem voortaan ook gaan betalen voor ondersteuning.
Het woord 'versie' is vrouwelijk, niet onzijdig. Beter zou zijn: "om het feit dat Windows 7 uitsluitend". Overigens is "klassieke interface" verwarrend, veel mensen denken daarbij aan de classic-interface (tegenover de Aero-interface).Veel gebruikers zeggen deze Windows-versie, die in oktober 2009 uitkwam na het 'Vista-debacle' uitkwam, te waarderen om het feit dat het uitsluitend nog een klassieke interface biedt.
Oja, eigenlijk is het "mainstreamsupportperiode", eventueel met een of twee koppelstreepjes maar in ieder geval zonder spaties. Mainstream slaat op de support, niet op de periode of supportperiode.
[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 13-01-2015 11:00 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
eind 2e alinea:
en een vga-camera heeft ....terwijl er ook een versie lijkt aan te komen die alleen 2g en 3g ondersteunt een vga-camera heeft aan de voorkant.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Tweede alinea: "...het Wireless Keyboard van Microsoft, die werkt op..." Die -> dat.
nieuws: Tunesische hackers defacen website Notepad++
Tweede alinea : "Aanleiding voor de defacement..." Defacement zal niet in de Van Dale staan, maar 'het' lijkt me het correcte lidwoord.
[ Voor 34% gewijzigd door Sleip op 13-01-2015 11:52 ]
Uitkwam dubbel in vierde alinea.Veel gebruikers zeggen deze Windows-versie, die in oktober 2009 uitkwam na het 'Vista-debacle' uitkwam,
geek: Nieuw overklokrecord voor ddr4-geheugen neergezetEen overklokteam van de fabrikant van geheugen en ssd's slaagde er in zijn eigen Ripjaws 4 Series-geheugen naar 4255MHz CL18-18-18 te duwen.
Dat zou idd een dik record zijn, maar het is maar de helft of 4255 MT/s, wat je wil.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
@Canaria: Je hebt in principe gelijk over mainstreamsupportperiode, maar we zien het als Engelse term. Eigenlijk zou het dan schuingedrukt moeten zijn of tussen aanhalingstekens, maar dat maakt het weer lelijk in een kop. De Nederlandse term staat ook niet echt mooi.
@Hans-: In principe zijn Engelse leenwoorden mannelijke de-woorden, zie https://onzetaal.nl/taala...lse-woorden-de-het-weblog
Daaronder […] onder
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
de hypothese moet (enkelvoud) en een komma voor 'omdat' lijkt mij ook wel aardig.Desondanks is het algoritme nog vrij traag omdat de laatst vastgestelde hypothese nog moeten worden nagelopen.
Eerste alinea, eerste zin:
KeySweeper
Belgische minister wil telefoons tappen van personen die oproepen tot terrorisme
Eerste alinea, tweede zin:
terrorismeverdachte
MIT-onderzoekers ontwikkelen nieuw algoritme voor verbeteren objectherkenning
- Eerste alinea, eerste zin:slechts één kijkhoek
- Tweede alinea, eerste zin:
(in de brontekst: „discards all but its top hypotheses”).worden alleen de meest waarschijnlijke hypothesen vastgehouden - Tweede alinea, laatste zin:doordat
Ik ben helemaal geen stagiair
Laatste zin in het artikel:
De prijs van een domeinnaam erschilt van 12 tot 50 dollar per jaar, afhankelijk van het soort extensie.
Juist
Kondigde aan, of bracht uitGoogle kondigde zijn Domains-dienst al in juni uit,
Supperbas.com The site of power
Het einde van de zin mist compleet. De punt moet vervangen door iets als: ", in het spel aanwezig zal zijn."Tegelijkertijd met het bekendmaken van het nieuwe racespel voor de Xbox One meldde de ontwikkelaar/uitgever dat de gloednieuwe Ford GT, die deze week werd onthuld op de North American International Auto Show in Detroit.
PV: 49 kWp | ZB: 8kWp | WPs: 3x Pana 7J + Pana 5J + Nibe Savent + Vaillant aroSTOR + Samsung DVM S (L/L) | ESS: 90kWh/24kW + 30kWh/12kW
Ja, op zich wel, maar of het dan hetzelfde uitdrukt? Het gaat hier om „meerdere hoeken” tegenover „slechts een/één kijkhoek”. Zie ook hier: „.Hij heeft nog één rekening (en geen twee rekeningen) te betalen.”Joost schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 19:41:
Een kijkhoek zonder éé is prima.
Hmm ja volgens mij drukt 'slechts' dat wel voldoende uit, maar voor de duidelijkheid toch maar 'één' van gemaaktW-a-n-d-t schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:35:
[...]
Ja, op zich wel, maar of het dan hetzelfde uitdrukt? Het gaat hier om „meerdere hoeken” tegenover „slechts een/één kijkhoek”. Zie ook hier: „.Hij heeft nog één rekening (en geen twee rekeningen) te betalen.”
Ik ben helemaal geen stagiair
De Belgische ministers van justitie en binnenlandse zaken onderzoeken of ook berichten die via Facebook, Skype en WhatsApp worden verzonden kunnen worden afgetapt.De Belgische ministers van justitie en binnenlandse zaken onderzoeken of ook berichten die via Facebook, Skype en WhatsApp kunnen worden afgetapt.
Deze zal duidelijk zijnHet is niet duidelijk hoe concreet de plannen van het Belgische kabinezijn;
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Zie hier wel erg veel schrijf foutmeldingen voorkomen.
Advies laat stukken die gepubliceerd gaan worden door drie mensen lezen? Dit voorkomt dit soort zeer slechte type fouten die hier op zo'n populaire site absoluut niet thuis horen.
zullen we daar maar 180Mbit/s van maken?De maximale downloadsnelheid van 200Mbit/s was al hoger dan de 18Mbit/s die privéklanten maximaal kunnen afnemen
"," teveelDaar staat tegenover dat de pakketten iets duurder worden.,
Kabinet zijn:Het is niet duidelijk hoe concreet de plannen van het Belgische kabinezijn;
"Bij het ongeluk vielen twee doden en werden vier mensen gewond,"
.. raakten vier mensen gewond.
18Mbit/s downloadsnelheid voor privéklanten? --> 180Mbit/sDe maximale uploadsnelheid van 40Mbit/s voor zakelijke klanten is fors hoger dan die van thuisgebruikers, die maximaal met 18Mbit/s kunnen uploaden. De maximale downloadsnelheid van 200Mbit/s was al hoger dan de 18Mbit/s die privéklanten maximaal kunnen afnemen.
Edit: Was al gemeld
We zijn het met je eens dat typefouten niet thuishoren op onze site, al zullen ze nooit helemaal uit te bannen zijn. Drie mensen? Wij vinden dat het ook met twee moet kunnen, al betekent dat wel dat zij beiden beter moeten opletten. Dank voor het wakker schudden.Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:57:
finraziel Wilde hem net al melden maar je bent me voor.
Zie hier wel erg veel schrijf foutmeldingen voorkomen.
Advies laat stukken die gepubliceerd gaan worden door drie mensen lezen? Dit voorkomt dit soort zeer slechte type fouten die hier op zo'n populaire site absoluut niet thuis horen.
De gesignaleerde fouten zijn nu in elk geval hersteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Delpozo op 14-01-2015 09:33 ]
Verwijderd
Dank voor uw reactie. Typefouten komen helaas overal voor, ik schrijf zeker weten ook niet foutloos Nederlands.
Waarom ik nu zeg dat het door drie mensen gecontroleerd moet worden aangezien je hier in deze rubriek toch wel behoorlijk wat meldingen van typefouten tegenkomt.
Geheugencorekloksnelheid van 1753MHz
geen SOCdiscrete gpu-soc
nieuws: Mogelijke details GTX 960 en nieuwe Radeon-kaarten komen online
AMD Nieuwsdiscussie
[ Voor 99% gewijzigd door Eagle Creek op 14-01-2015 12:13 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Er ontbreekt een 'e' in aangkondigdequote: onder eerste filmpjeDaarnaast is er de Lumia 532, die een plek onder de vorige week aangkondigde Lumia 535 inneemt.
in openingsalinea.high-bandwith memory
Moet bandwidth zijn.
Bovendien, alinea vier:
Een gestapelde wat? DRAM-geheugen?Op de LinkedIn-pagina van AMD's system architect manager, Linglan Zhang, staat dat hij de hand heeft gehad in ''s werelds eerste 300W 2,5D discrete gpu-soc die gebruikmaakt van een gestapelde die met high bandwidth memory en een silicium interposer'.
En een GPU is geen SoC, per definitie.
Ook eindigt de zin niet goed. Volgens mij moet er op z'n minst nog een werkwoord achter.
Bakkie koffie?
[ Voor 49% gewijzigd door HMC op 14-01-2015 13:19 ]

@HMC: de zin is een letterlijke vertaling van de tekst op de LinkedIn-pagina. De system architect manager noemt het dus zelf een gpu-soc.
Verder wordt met die de term die bedoeld wat meteen verklaard waarom jij woorden miste.
Bandwidth is aangepast.
[ Voor 89% gewijzigd door Olaf op 14-01-2015 13:25 ]
Wat een Italic al niet kan doen. Klasse. Thanks.
[ Voor 39% gewijzigd door HMC op 14-01-2015 13:26 ]
hyet --> hetMicrosoft demonstreert de Lumia 435, hyet goedkoopste toestel van de fabrikant tot nu toe en de eerste in de 400-serie.
Halverwege de eerste alinea:
thuiskopie -> thuiskopieheffingHet is echter onduidelijk wat de hoogte van de thuiskopie dan wel zou moeten zijn geweest,
De hoogte van de kopie lijkt me niet relevant
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Hier zal bijschrijven bedoeld zijn.Dat project werd eveneens een succes, want de ontwikkelaar kon door de bijdrage van ruim 36.000 donateurs een bedrag van 1,8 miljoen dollar bijschreven...
?-The_Mask- schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Geheugen
[...]
geen SOC
nieuws: Mogelijke details GTX 960 en nieuwe Radeon-kaarten komen online
Dat iemand SOC zegt maakt het geen SOC, als ik het een auto noem is het dan een auto?
AMD Nieuwsdiscussie
@ -The_Mask-
Ik snap je punt, maar waar staat het in het artikel?
dat hij de hand heeft gehad in ''s werelds eerste 300W 2,5D discrete gpu-soc die gebruikmaakt van een gestapelde die met high bandwidth memory en een silicium interposer'.
The devil is in the details.
Ik kom even terug op de vraag of het 'de' of 'het' defacement is. Olaf vindt dat het 'de defacement' is en geeft een link aan naar een pagina van Onze Taal.
Dank voor deze link. Nu doet zich iets grappigs voor: op deze pagina staat te lezen waarom 'het' het juiste lidwoord is. Ik citeer:Olaf schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:34:
@Hans-: In principe zijn Engelse leenwoorden mannelijke de-woorden, zie https://onzetaal.nl/taala...lse-woorden-de-het-weblog
Het is derhalve 'het defacement'.Welk geslacht Engelse leenwoorden hebben, en welk lidwoord ze dus krijgen, is vaak moeilijk te bepalen. In principe zijn Engelse leenwoorden mannelijke de-woorden, behalve als er een reden is om daarvan af te wijken. We kiezen voor het bij:
een woord dat eindigt op -isme of -ment: het hooliganisme, het agreement, het assessment, het management;
Vriendelijke groet, Hans-
Het doel was destijds vastgesteld op 400.000 euro, ofwel bijna 340.000 euro.
Typo: Dat eerste bedrag is dollars, geen euro.
Er staan nog twee fouten, niet dat het nu nog veel zin heeft na zo'n lange tijd, maar het is geen SOC en het is niet de GPU kloksnelheid die 1753MHz gaat zijn maar de geheugenkloksnelheid.arnoudwokke schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:37:
Gefixt!
@ -The_Mask-
Ik snap je punt, maar waar staat het in het artikel?
AMD Nieuwsdiscussie
- Tweede alinea:welke bewegingen het moeten maken
- Vierde alinea, eerste zin:welke van de bekeken handelingen hij in moet zetten
Eneco wil Toon dit jaar ook aan niet-klanten gaan aanbieden
- Eerste alinea, eerste zin:het energiebedrijf [...] willen verhogen
- Tweede alinea, laatste zin:niet-Eneco-klanten
- Derde alinea, vierde zin:Daarnaast wordt de opbrengst [...] en komen er grafieken
- Vierde alinea, derde zin:bespaartips 'op maat'
- Laatste alinea, vierde zin:
(of overal „(-)data” als meervoud).gebruikersdata [...] op servers van Quby wordt opgeslagen
Europese telescopen speuren naar exoplaneten vanuit Chileense woestijn
Eerste alinea, derde zin:
speuren naar afwijkingen
BMW: adverteerders willen data van connected auto's hebben
Derde alinea, tweede zin:
een een fastfoodrestaurant
Op de laatste pagina (reviews: Sony A7 Mark II: stabiel van zichzelf), eerste alinea, derde zin wordt volgens mij naar de A7II verwezen:Dat komt de kleine NEX-accu's.
Vermoedelijk heeft Sony de A7 daarom wat hoger gepositioneerd, met een volledig metalen body.
[ Voor 41% gewijzigd door Grubeater op 15-01-2015 07:18 ]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!