The devil is in the details.
Eerste alinea, laatste zin:
waarnaar werd gekeken
Linux-distro's dichten ernstig lek in ntp
Laatste alinea, laatste zin:
"Wanneer worden softwareleveranciers nu eens wakker?", vraagt hij zich af.
verholpennieuws: Ook ABN Amro-klanten kampen met storing internetbankieren - update:De bank liet maandagavond weten dat de problemen nog niet zijn verholen.
Credits aan Toon83, strafregels voor Ossebol ;-)
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
1 Nul te veel bij de currency conversie. Is wel een dure telefoon anders voor 500.000 yen..
"Soon is not as good as now"
Nvidia heeft nieuwe stabiele GeForce/Ion-drivers uitgebracht. De drivers dragen versienummer 344.65
moet zijn: 347.09 WQHL
de Nvidia drivers staan bij Laatste Software-updates en horen bij Laatste Driver-updatesRazorbite schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:07:
downloads: Nvidia GeForce/Ion 347.09 WQHL
Nvidia heeft nieuwe stabiele GeForce/Ion-drivers uitgebracht. De drivers dragen versienummer 344.65
moet zijn: 347.09 WQHL

[ Voor 92% gewijzigd door KlaasjeNL op 24-12-2014 15:26 ]
Verwijderd
Tweede alinea:
Om leesbare communicatie in handen te krijgen in plaats van een onleesbare, versleutelde brei...
Moet zijn: brij.
vergaand = verregaande
versleutelde brei = versleutelde brij
versleuteld = versleutelt
[ Voor 13% gewijzigd door jpfx op 25-12-2014 09:47 ]
binaries? www.binaries4all.nl
350 huishoudens. ipv 350 huishouden.
Onder een plasma verstaan we een gas wat in een speciale toestand verkeerd.
"verkeerd" moet zijn "verkeert".
In aanvulling op ShakerNL nog een paar andere suggesties:ShakerNL schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 02:50:
reviews: De dood van plasma - Necrologie van een beeldschermtechniek
Onder een plasma verstaan we een gas wat in een speciale toestand verkeerd.
"verkeerd" moet zijn "verkeert".
p2:
Kleurweergave was de begindagen ... (in)
met het Amerikaanse leger wat .... dat
p3:
Onder een plasma verstaan we een gas wat ... dat
terecht komen ... terechtkomen
p4:
lcdtv ... lcd-tv?
Contrast kan met het blote oog namelijk goed kan worden waargenomen ????
altijd minder mooi uit al is daar ... mooi uit, al
meer vormen maar zo goed ... meer vormen, maar zo goed
Dat levert een mooi rustig beeld op maar ... een mooi rustig beeld op, maar
Bij plasma werkt dit anders het beeld, ... werkt dit anders omdat het beeld,
p5:
Hoewel het energieverbuik van plasma's de afgelopen jaren al flink is teruggedrongen maar het verbruik ligt nog altijd ... al flink is teruggedrongen ligt het verbruik nog altijd
p6:
Een van de belangrijkste redenen ... Één
Er zijn lcd-modellen die gebruik maken van local dimming ... lcd-modellen met local dimming
"Bij een lcd-tv wordt een afzonderlijk beeld continu weergegeven tot dat het volgende beeld aan de beurt is. "
'tot dat' --> totdat
Chinese.De Chinee overheid heeft nog geen bedrag genoemd.
reviews: De dood van plasma - Necrologie van een beeldschermtechniek
Anders: of anders,Bij plasma werkt dit anders het beeld, zoals eerder beschreven, wordt opgebouwd uit korte lichtflitsen.
Hoewel het energieverbruik van plasma's de afgelopen jaren al flink is teruggedrongen, ligt het verbruik nog altijd flink hoger dan bij moderne lcd-tv's met led-backlight.Hoewel het energieverbuik van plasma's de afgelopen jaren al flink is teruggedrongen maar het verbruik ligt nog altijd flink hoger dan bij een moderne lcd-tv's met led-backlight.
[ Voor 60% gewijzigd door LankHoar op 26-12-2014 10:29 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
imho nog niet alles.
zie mijn opm. over Gelderland wil grootste drijvende zonnepark van Nederland
idem: De dood van plasma - Necrologie van een beeldschermtechniek
opm mbt p3, p6
Verbruik staat nog steeds geschreven als verbuik, zelfde geld voor een moderne lcd-tv's
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
"Als er energie word toegevoerd" word -> wordt
Als je een smartwatch los wil kopen, is de Pebble de goedkoopste optie. Android Wear-horloges beginnen bij 199 euro, terwijl Samsungs Gear-serie met Tizen begint bij 181 euro, met de Gear 2 Neo. De Microsoft Band kost 199 euro, de Apple Watch gaat vanaf 349 dollar kosten, omgerekend en inclusief btw ongeveer 335 euro.
Volgens mij moet dat 149 euro zijn sinds de lg g watch er al is voor 149 euro.
http://tweakers.net/product/373150/lg-g-watch/
Ik zie eigenlijk niet wat je bedoelt. Overigens is dit geen spel- of tikfoutMikayu schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 06:26:
De dood van plasma pagina 2 en 3 staat een beetje tekst voor (op mobiel naast) het eerste plaatje. Lijkt mij eronder beter
Rest is gefikst.
de pakket? Nèh, maak er maar het pakket van. [...] Een retrofit aerodynamicapakket dat de luchtweerstand [...]Er komt ook een retrofit aerodynamica-pakket die de luchtweerstand met 15 procent moet verlagen
Deze zin mag overigens ook wat versleuteld worden:
Van de sportwagen zijn ongeveer 2500 stuks verkocht en kan bijna 400km rijden op een lading.
Een actieradius verleng je niet; die vergroot je.
Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen
Paragraaf 2: De manier de webinterface van het systeem cookies gebruikt, iets zegt me dat er iets mis is met die zin. Er ontbreekt misschien iets. De manier waarop de webinterface van het systeem (de) cookies gebruikt, misschien die laatste (de) weglaten, maar leest iets prettiger nu
[ Voor 18% gewijzigd door Damic op 27-12-2014 15:40 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Misschien moet er nog het woordje waarop tussen?
Edit: vorige post was me voor.
De zinsbouw is eigenlijk afhankelijk van de daadwerkelijke bug die er zat in het systeem, het kan aan het gebruik, implementatie etc liggen van de cookies.
[ Voor 54% gewijzigd door seapip op 27-12-2014 15:45 ]
Zevende alinea: "De onderzoekers vonden verder een beveiligingsproblemen in Nordex NC2..." Enkelvoud / meervoud
Laatste alinea: "Ook in Sunny Webbox (...) bleek kwetsbaar." Het woordje 'in' mag weg.
Sorry, maar de eerste zin van de laatste alinea klopt nog niet.
Eerste zin van de laatste alinea klopt niet helemaal:
Uit de tool blijkt dat van de drie Nederlandse operatoren die zijn onderzocht, allemaal kwetsbaar waren voor aanvallen.
Moet: "presenteerde de tool" zijn volgens mij.Hacker Karsten Nohl presenteerde tool op de CCC-hackersconferentie in Hamburg.
- spatie toevoegenHet probleem met plasma is dat de lichtopbrengst flink afneemt als de afzonderlijke cellen kleiner worden gemaakt[.]Dat zou kunnen worden gecompenseerd door een hogere spanning op de cellen te zetten[.] maar dat heeft weer negatieve gevolgen voor het energieverbruik en de levensduur van het paneel.
- komma toevoegen
nieuws: Iran is bezig 'zelfmoorddrone' te onwikkelen
Titel:
- ontwikkelenIran is bezig 'zelfmoorddrone' te onwikkelen
[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 28-12-2014 09:05 ]
Fout in de samenvatting (2e zin) : "Ten opzichte van zijn voorganger is er een usb 3.0-aansluiting af gegaan, slikt de kaartelzer alleen nog maar micro-sd en is de processor is wat langzamer."
Er staat "kaartelzer". Dit is slordig; een spellingscontrole zou dit direct oppikken :-)
Ook staat er een dubbele "is" om hetzelfde aan te duiden : "en IS de processor IS wat langzamer"
Ook het stukje "is er een usb 3.0-aansluiting AF GEGAAN" leest ook niet lekker.
Kopje koffie misschien ?
[ Voor 18% gewijzigd door Titan_Fox op 28-12-2014 11:07 ]
Dat moet kerncentrales zijn.pogingen om kercentrales plat te
Verwijderd
De kwetsbaarheid heeft enkel betrekking op het onderscheppen van de pincode; een aanvaller zou dan ook nog de pinpas zelf in handen moeten krigen.
j te weinig in 1ste zin 7de alinea
Tesla Model S is genoemd, maar niet gekoppeld bij het product uit de productdatabase:
pricewatch: Tesla Motors Model S
Zesde alinea: "Of om hem het hele systeem op het schop te gooien." => "Of om het hele systeem op de schop te gooien."
Laatste alinea: "in 2011 waarschuwde Barisani's collega Daniele Bianco al voor kwetsbare creditcards voor op de Hack in the Box-beveiligingsconferentie in Amsterdam." het tweede woordje 'voor' kan weg.
[ Voor 25% gewijzigd door Sleip op 28-12-2014 17:31 . Reden: Foutje toegevoegd. ]
...toe dat...Baloo geeft toedat KPN beter kan filteren op misbruik van het systeem.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
ptpp -> pptpDat ptpp onveilig is
Verwijderd
en 5de alinea:
Naar eigen zeggen slaagt de NSA er in in sommige gevallen in om ssh-verbindingen te kraken.
1x in teveel lijkt me
Het zal vast wel gesoldeerd zijn maar waarschijnlijk bedoelen jullie vastgesoldeerd.maar we vermoeden dat het werkgeheugen vast gesoldeerd is
"Ten opzichte van zijn voorganger is er een usb 3.0-aansluiting af gegaan, slikt de kaartlezer alleen nog maar micro-sd en is de processor is wat langzamer."
2x "is" op het einde is wat veel.
I hide at work because good employees are hard to find.
reviews: Dell Latitude 13-7000 - Een zakelijke zwaargewicht
Is Zakelijke zwaargewicht correct of ben ik gek?

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
een nieuwe toestel?Xiaomi gaat in januari een nieuwe toestel presenteren
Ik zou een , achter 'device' zetten, anders heeft de eerste komma weinig nut.In de berichten wordt consistent het woord apparaat, 'device' gebruikt
[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 29-12-2014 11:54 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Beide of geen van beide.Is Zakelijke zwaargewicht correct of ben ik gek?
(Edit: Hmm, ik ben er nu na een kwartier ook in verdwaald.
nieuws: Medewerkster van Duitse bondskanselier is getroffen door geavanceerde malware
Eerste zin:
Later gebeurt het weer:Een medewerksterS...
Toen de medewerksterS die in haar werkomgeving...
[ Voor 33% gewijzigd door HMC op 29-12-2014 13:26 . Reden: Geintje. Nu verdwaald ]
Eat the bugs, live in a pod
Het is correct, zwaargewicht kan zowel 'de' als 'het' als lidwoord hebben, maar in dit geval is het beeldspraak die verwijst naar de betekenis met 'de' als lidwoord.paradoXical schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:51:
Dell Latitude 13-7000 Review - Een zakelijke zwaargewicht
reviews: Dell Latitude 13-7000 - Een zakelijke zwaargewicht
Is Zakelijke zwaargewicht correct of ben ik gek?
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Deze e mag er echt afXiaomi gaat in januari een nieuwe toestel presenteren
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Behalve het smarcardslot en...
smartcardslot ("t" vergeten in smartcard).
Pagina 2:
....doordat de prestaties voor een dergelijke laptop tegenvielen terwijl de actieve koeling bij een de zuinige Core M-processor niet nodig zou...
Op de zowel de Nederlandse als de Amerikaanse website...
Een "de" te veel...
...processor niet volledige belast wordt...
Een "e" teveel.
...tweede accu van 20Wh in de toetsenborddock verborgen...
...Met de tablet in de dock...
Volgens mij is het het dock, niet de dock.
....meer energie tijdens filmkijken...
film kijken.
Pagina 3:
...Dell maakt gebruik van een 8bits ips-paneel dat het inkoopt bij Sharp....
Ik zou "dat het inkoopt bij Sharp" wijzigen in "welke bij Sharp wordt ingekocht", maar ik ken de regels daarin niet heel goed.
[ Voor 14% gewijzigd door Nas T op 29-12-2014 17:31 ]
vrede in rust
Tweede alinea:
stotteringDe technologie moet stottering en tearing tegengaan en is voornamelijk gericht op het spelen van games.
Sorry, maar deze mag nog even in de herhaling. In de laatste zin van de zesde alinea is nog steeds sprake van 'het schop' waar het 'de schop' moet zijn.
"De efi-chip onderdeel van de uefi-standaard, een veiliger opvolger van het bios."
Ontbreekt "is een" vermoed ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Whatts op 29-12-2014 19:31 ]
Die punt moet waarschijnlijk een komma zijn (of anders is er een hoofdletter nodig).ook aanwezig op andere Apple-systemen met Thunderbolt-poorten. zoals de Mac Mini
[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 29-12-2014 20:19 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Op alle andere plaatsen in het artikel wordt efi-chip gebruikt.Het is mogelijk om de uefi-chip van verschillende MacBooks te kraken
Volgens mij is dit niet fout.Nas T schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:21:
Pagina 3:
...Dell maakt gebruik van een 8bits ips-paneel dat het inkoopt bij Sharp....
Ik zou "dat het inkoopt bij Sharp" wijzigen in "welke bij Sharp wordt ingekocht", maar ik ken de regels daarin niet heel goed.
De rest van de foutjes zijn gerepareerd
4e alinea:
In het geval van de veelgebruikte database-module dbi van Perl betekent dit dat quote, een functie die kan worden aangeroepen om sql-injecties te voorkomen door gebruikersinvoer te strippen van aanhalingstekens, niet meer werkt als een gebruiker meerdere paramters parameters toevoegt aan een request. Aanhalingstekens worden dan namelijk niet meer gestript, waardoor een gebruiker eigen code in sql-commando's kan verstoppen.
Is dit bericht vertaald uit het engels? Zo ja, wat is de bron?Eerder bleek al dat de tegenintuïtieve manier waarop Perl
op om te stoppen met het gebruik van Perl.[/q]
op mag eruit
hehe. foutje
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 29-12-2014 23:16 ]
De dood van plasma - Necrologie van een beeldschermtechniek
- Pagina 3:
- Eerste alinea, tweede zin:geen lading doordat
- Tweede alinea, tweede zin:een positieve lading gekregen doordat
- Eerste alinea, tweede zin:
- Pagina 4:
- Eerste alinea, laatste zin:Doordat
- Tweede alinea, derde zin:Dit komt doordat
- Eerste alinea, laatste zin:
- Pagina 5:
Vierde alinea, eerste zin:De oorzaak dat het scherm zo warm wordt is omdat - Pagina 6:
Eerste alinea, eerste zin:Een van de belangrijkste oorzaken
Geheime dienst NSA zet rapportages over misbruik spionage-tools online
Derde alinea, laatste zin:
de publicatie [...] dan ze op een reguliere werkdag zou krijgen
Hackers vinden ernstige kwetsbaarheden in beheersysteem LHC
- Vierde alinea, eerste zin:het een en andere
- Vierde alinea, laatste zin:Heartbleed-blug
'Locatie mobiele telefoons eenvoudig te achterhalen via ss7'
- Tweede alinea, laatste zin:plausibility
- Negende alinea, laatste zin:
lijkt me dubbelop.echter niet beteren [...] echter wel bekend
Onderzoeker: beveiliging pinpassen moet op de schop
Vijfde alinea, eerste zin:
de authenticatie van de kaart en de authenticatie van de pincode apart gebeuren
'Speciale NSA-afdeling kraakt vpn-, https- en ssh-verbindingen'
- Achtste alinea, eerste zin:blijkt niet alleen dat waar de NSA wel in slaagt
- Negende alinea, eerste zin:pgp-communicatie
- Tiende alinea, laatste zin:geheime dienst
Beveiligingsonderzoekers vinden nieuwe kwetsbaarheid in uefi
- Vierde alinea, tweede zin:doordat processen met hoge privileges draaien
- Vierde alinea, derde zin:Doordat ook de firmware kan worden geflasht
Dat systeem heet 'Apple Pay'.Apples betaalsysteem Pay identificeert gebruikers met de afdruk van hun vinger.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Drie van de vijf smartphones kunnen videobeelden vastleggen in 4k-resolutie: de LG G3, Samsung Note 4 en de Sony Xperia Z3. Voor de overige drie is full-hd de max.
Dat zal twee moeten zijn.
Dat lijken mij 2 zinnen te zijn.Zo zou er onder andere ondersteuning voor plug-ins of extensies moeten komenOndanks de nieuwe browser lijkt de ontwikkeling van Internet Explorer wel te worden doorgezet.
Die tweede 'om' is overbodig....en daardoor is het nu mogelijk om tot 14 dagen na aankoop van een iOS-app om het aanschafbedrag terug te krijgen.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Derde alinea: "...te maken met EU-regelgeving die bedrijven verplichten..." Verplichten => verplicht
Laatste alinea: "Onduidelijk is Google zijn voorwaarden voor de Play Store nog aan gaat passen." Het woordje 'of' ontbreekt.
nieuws: Gerucht: Microsoft gaat bij Windows 10 een nieuwe browser introduceren
Wat is Tweakers' spelling voor ZDNet? In andere artikelen zie ik drie hoofdletters, vandaag alleen een hoofdletter Z.
Vierde alinea: "Mocht de compatibiliteitsmodus niet nodig zijn (...) kan de nieuwere..." Een komma en 'dan' ontbreken.
Zelfde alinea: "...zal dus waarschijnlijk ook worden gebruikt worden voor Spartan." De tweede 'worden' mag weg.
[ Voor 40% gewijzigd door Sleip op 30-12-2014 11:41 . Reden: Foutjes toegevoegd. ]
"een" vergeten.De Lumia 930 heeft daar ook heel klein beetje last van.
reviews: De beste smartphonecamera - Welke telefoon maakt de mooiste foto's?
spatie vergetenIn dat menu zijnonder andere belichtingscompensatie, de iso-waarde, witbalans, lichtmeting en hulplijnen te vinden en in te stellen.
niet tegenvalt?De foto is wel goed belicht, terwijl de concurrenten wat donker zijn, waardoor het eindresultaat ons niet tegen.
op losgelaten wordenDe purist zal de zachte beelden geen bezwaar vinden, maar eigenlijk moet er nog wel wat beeldbewerking of een filter op loslaten worden.
twee keer een spatie vergetenIn de automatische stand zijn praktisch geen instellingsmogelijkheden te vinden, maar in de handmatige stand verschijnt een snelmenu waarmee de belichting en witbalans gewijzigd kunnen worden.Via een ander menu kunnen gevorderde zaken als de lichtmeting en iso-waarde worden aangepast.Jammer genoeg zit de hdr-stand een beetje verstopt en werkt deze alleen wanneer de resolutie op 8 megapixels ingesteld is.
Na zo'n vier maanden van ontwikkeling is nu de final release van versie 3.60 van de mediaspeler AIMP is verschenen
Tweemaal is.
"De belangrijkste verbeteringen die sinds versie 2.55 zijn aangebracht zijn hieronder voor je op een rijtje gezet"
Dat lijkt me 3.55 te moeten zijn, niet 2.55.
[ Voor 22% gewijzigd door ThommyTheThird op 30-12-2014 13:30 . Reden: extra foutje gevonden ]
18-kanaalsequalizer --> 18-kanaals equalizer
Of kun je mij uitleggen wat een kanaalsequalizer is?
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
--> de oppervlakte/het oppervlakHet materiaal is volgens de makers geschikt om direct op zachte, natte weefsels aan te brengen en daardoor is het mogelijk om elektrische signalen op te vangen die op het oppervlakte van organen worden gemeten.
--> de zwaksteOok gaan zo de meest zwakke signalen verloren.
In de 3e alinea staat CPB (Centraal Plan Bureau.
Zou moeten zijn CBP, College Bescherming Persoonsgegevens.
M'n Oma is een site aan het haken.
laatste alinea:
Update, 17:15: Een woordvoerder geeft aan tegenover de NOS dat de wijzging wijziging is uitgesteld om gebruikers 'meer bedenktijd' te geven.
3e alinea van onderen, gekke zin:
... Veel hidden services blijken overigens maar kort in de lucht te zijn, en zijn maar een of enkele dagen in de lucht.
SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Laat wat?In een demonstratievideo laat Väänänen hoe Quake gespeeld kan worden op de oscilloscoop.
In de 5e alinea:
moet zijn:hidden service diretory requests
hidden service directory requests
[ Voor 3% gewijzigd door jvdmeer op 30-12-2014 21:46 ]
Mat: het is hier toch geen onvoltooid verleden tijd?...onderzocht zes maanden lang het Tor-netwerk met veertig Tor-relays en mat zo onder meer welke hidden services het populairst waren.
VervolgensMet een crawler werd vervoglens de inhoud van de root van het domein binnengehaald
Laatste alinea:
Twee verbeteringen:KPN heeft de rechtszaak aanhangig gemaakt bij een rechtbank in Marshall, in de Amerikaanse staat Texas, zo meldt het FD. KPN wil een compensatie en een vergoeding op voor zijn gepatenteerde werk. Of KPN een compensatie zal verkrijgen, is nog onduidelijk; Tevens is onbekend of de twee bedrijven aansturen op een schikking.
"vergoeding voor zijn werk" i.p.v. "vergoeding op zijn werk."
Na de puntkomma hoort geen hoofdletter.
Abort Retry Fail?
Op zich goed, maar informeel: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wiltDe helderheid van de Nexus 6 laat veel te wensen over. Met 357 candela per vierkante meter - of nits, zo je wil - is die helderheid ten opzichte van de concurrentie ronduit laag: we meten elke telefoon met dezelfde afbeelding van een checkerboard, waarbij we er op mikken de helft van het scherm wit en de andere helft zwart te laten weergeven.
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Volgens mij kan die 'naar' eruitDat kan naar worden gerealiseerd door een combinatie van zeventien full-hd-camera's
Hier mist het woord 'modus'.Spelers kunnen met de zogeheten Winter Showdown-uitbreiding de shooter in een 8-bit spelen.
Het is geen uitbreiding maar een special event (je kan tijdelijk deze modus spelen).Spelers kunnen met de zogeheten Winter Showdown-uitbreiding de shooter in een 8-bit spelen.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
De titel valt ook te lezen als 'een lek in de SDK', als je er "Lekken van Xbox One-SDK" van maakt, is dat minder een probleem
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 31-12-2014 16:49 ]
The devil is in the details.
Tweede zin:
Prijzen = meervoud.De prijzen van componenten daalde afgelopen jaar gestaag
Basis-gamesysteem:
Welke zomer?Intel heeft een zomer een refresh uitgebracht voor de Haswell-processors.
Randapparatuur gamesysteem, toetsenbord:
Grappig, maar maak er toch maar 'toetsenbord' van.Al met al een echte aanrader voor gamers die op zoek zijn naar een betaalbaar moederbord.
High-end gamesysteem:
Volgens mij moet 't 204 zijn.Sinds Nvidia de met een GM2014-gpu uitgeruste videokaarten GTX980 en GTX970 heeft uitgebracht, domineren ze het hogere segment van de videokaartmarkt. Die nieuwe GM204-gpu
Mini-itx-systeem:
Het systeem, dus 'dat'.een compact gamesysteem die is opgebouwd
Daarmee samenhangend:
Het systeem, dus 'het'.ondanks de beperkte grootte van het systeem, levert hij toch hele goede prestaties
[ Voor 73% gewijzigd door Anakha op 01-01-2015 10:42 . Reden: toevoeging ]
Denk dat dat dat moet zijnDe i3 heeft welliswaar heaperthreading, maar laat dan nu net weinig effect hebben in games, die zijn gebaat bij meer fysieke cores.
Een core i3 beschikt slechts over twee fysieke cores. De i3 heeft welliswaar heaperthreading,
Moet Hyperthreading zijn.
Bij het basis game systeem:De moederbord is heeft een matx-formaat
Iemand op de redactie was dronkenheaperthreading
dan nu net weinig effect
Intel heeft een zomer een refresh uitgebracht -- beetje vaag?
geslachtofferd
Geeft niets, nieuwjaar moet gevierd worden!
[ Voor 21% gewijzigd door NanoSector op 01-01-2015 12:13 ]
Onderaan bij opties en randapparatuur staat het volgende:
Ik doe een wilde gok dat het dikgedrukte woord toetsenbord moet zijn in plaats van moederbord ;-)De Sharkoon Skiller Pro is de grotere broer van de Sharkoon Killer. Het meest in het oog springende verschil is de aanwezigheid van verlichting achter de toetsen, maar er is meer. Zo voelt het toetsenbord ook meer solide aan dan zijn goedkopere broertje. Al met al een echte aanrader voor gamers die op zoek zijn naar een betaalbaar moederbord.
Edit: Het is al eerder opgemerkt door een medetweaker zie ik. Tevens is het nu aangepast in de tekst.
[ Voor 8% gewijzigd door ChrisNL87 op 05-01-2015 22:57 . Reden: Zie reden in post. ]
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!