GraagMaikelS11 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:48:
Ik heb inmiddels 3 invites om te verdelen in Inbox.. Iemand die wilt? ;-)
Ik blijf berichten maar telkens verwijderen en moet veel stappen daar voor doorlopen. Hopelijk gaan ze dit prominenter naar voren brengen. Dat "klaar" gebeuren zal wel maar als ik swipe moet ik hem ook gelijk kunnen wissen (zoals met gmail).
Grmbl heb ik een invite van mijn collega, niet eerst gezocht of Google App accounts ook kunnen. Helaas weer niet.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Als je nog een ander mail adres hebt kan je de uitnodiging ook daar voor gebruiken.. Of je kunt iemand anders er blij mee maken. In de uitnodigings mail staat onderaan het volgende:iCy schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:40:
Grmbl heb ik een invite van mijn collega, niet eerst gezocht of Google App accounts ook kunnen. Helaas weer niet.
Zolang je deze e-mail in je Gmail hebt, kun je de app downloaden en Inbox by Gmail activeren op dat account. Je hebt hem niet nodig, maar de voor jou gegenereerde uitnodigingscode is:
[Unieke code]
Als je deze uitnodiging niet wilt gebruiken, kun je die aan iemand anders geven door deze e-mail door te sturen.
Je e-mailadres is gebruikt voor deze uitnodiging, maar Google stuurt je geen marketingberichten op dit adres.
Uuh, ook in gmail kan je niet verwijderen door te swipen, met die beweging archiveer je berichten. Bij inbox staat 'klaar' gelijk aan archiverenTweak15KW schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:03:
Ik blijf berichten maar telkens verwijderen en moet veel stappen daar voor doorlopen. Hopelijk gaan ze dit prominenter naar voren brengen. Dat "klaar" gebeuren zal wel maar als ik swipe moet ik hem ook gelijk kunnen wissen (zoals met gmail).
[ Voor 4% gewijzigd door GermanPivo op 31-10-2014 07:48 ]
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Kan best zijn maar Google heeft het me zelf aangeleerdMythling schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:28:
Klaar = uit je inbox, uit het zicht, weg ermee. Gelezen of ongelezen is niet zo relevant meer. Als je er nog niet klaar mee bent staat het in je inbox omdat je er nog wat mee moet.
Niet zo vast blijven houden aan de traditionele email begrippen, dit is evolutie
/edit:
Je kunt namelijk in Inbox ook zoeken op l:unread en dan komen ze toch naar boven.
/Edit2:
Kreeg net een onderzoekje van Inbox, toch maar even aangekaart
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 31-10-2014 09:22 ]
Sinds vandaag toegang tot inbox. En de eerste indruk is dat het wel potentieel heeft.
ik mis wel de mogelijkheid om mail als gelezen te markeren.
Ik krijg ook mail als er een download binnen is. Deze selecteer ik meestal allemaal en dan mark als read.
Dat kan nu niet.
Het idee van klaar met een mailtje of dat je nog iest moet doen vind ik wel tof.
Krijg vaak overdag een mailtje waar ik savonds thuis iets mee moet doen. Deze kan ik nu goed bovenaan houden, snoozen of pinnen. Dat lijkt me wel goed werken.
Ik krijg ook mail als er een download binnen is. Deze selecteer ik meestal allemaal en dan mark als read.
Dat kan nu niet.
Het idee van klaar met een mailtje of dat je nog iest moet doen vind ik wel tof.
Krijg vaak overdag een mailtje waar ik savonds thuis iets mee moet doen. Deze kan ik nu goed bovenaan houden, snoozen of pinnen. Dat lijkt me wel goed werken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Dan maak je toch een nieuwe bundel aan voor je downloads. Kun je die in 1 keer bekijken in je bundel en allemaal tegelijk als "klaar" bestempelen.DarkSide schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:44:
Sinds vandaag toegang tot inbox. En de eerste indruk is dat het wel potentieel heeft.
Dat kan nu niet.
Ik heb idd een bundel gemaakt voor downloads.
Kan ze dan idd als klaar bestempelen. Maar als ik zoek op unread dan blijven ze zichtbaar.
Ik gebruik thuis ook outlook met een koppeling naar gmail en daar zie ik dus veel unreads tussen staan.
Misschien maar gewoon overstappen op de webclient only.
Kan ze dan idd als klaar bestempelen. Maar als ik zoek op unread dan blijven ze zichtbaar.
Ik gebruik thuis ook outlook met een koppeling naar gmail en daar zie ik dus veel unreads tussen staan.
Misschien maar gewoon overstappen op de webclient only.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik vraag me wel af hoe het hele invite system bij Google werkt. Mensen die zich later hebben aangemeld, krijgen toch eerder een invite.
Geen idee. Meestal krijg ik wel snel een invite van google.
Dit keer kwam ik toevallig hier een topic tegen waar ze uitgedeeld werden. En ik geluk had om er een te krijgen.
Dit keer kwam ik toevallig hier een topic tegen waar ze uitgedeeld werden. En ik geluk had om er een te krijgen.
Is er een manier om een soort combined inbox te hebben, ik zit nu de hele tijd te switchen tussen verschillende accounts. Beetje vermoeiend.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Het blijft lastig zo'n topic warning.
[ Voor 10% gewijzigd door Lustucru op 03-11-2014 18:12 ]
Heb al een paar dagen Inbox by Google op m'n iPhone 4 gezet. Had voorheen alleen mijn Gmail account in de standaard Mail App van Apple.
De voornaamste reden dat ik de applicatie nog op m'n telefoon heb staan: ik krijg eindelijk direct push notificaties als ik mail ontvang op mijn Google account! Was voorheen niet het geval; mails werden "gefetched" na een interval van 15 minuten. En ja, die 15 minuten maken voor mij uit
Verder raak ik er maar niet aan gewend met dat gehele touch interface voor de desktop...
De voornaamste reden dat ik de applicatie nog op m'n telefoon heb staan: ik krijg eindelijk direct push notificaties als ik mail ontvang op mijn Google account! Was voorheen niet het geval; mails werden "gefetched" na een interval van 15 minuten. En ja, die 15 minuten maken voor mij uit
Verder raak ik er maar niet aan gewend met dat gehele touch interface voor de desktop...
Het is even wennen. Maar over het algemeen wel tevreden.
Ik hou mijn inbox nu idd schoner. Kan zaken makkelijker groeperen.
En vind snoozen en pinnen handig.
Soms moet ik savonds nog actie ondernemen op een mailtje die overdag binnenkomt.
Nu hoef ik dus geen calender items/reminders te maken. Of te zoeken naar Unread mails om nog actie te ondernemen.
Toch zou ik het wel fijn vinden om met een druk op de knop een bundle mark als read te kunnen doen.
Ik hou mijn inbox nu idd schoner. Kan zaken makkelijker groeperen.
En vind snoozen en pinnen handig.
Soms moet ik savonds nog actie ondernemen op een mailtje die overdag binnenkomt.
Nu hoef ik dus geen calender items/reminders te maken. Of te zoeken naar Unread mails om nog actie te ondernemen.
Toch zou ik het wel fijn vinden om met een druk op de knop een bundle mark als read te kunnen doen.
Fijn dat het snoozen/reminder nu in Inbox zit, dit was eigenlijk een reden waarom ik CloudMagic uitprobeerde naast Gmail.
Tof dat je kan worden herinnerd aan een bepaalde mail zodra je thuis komt of juist op werk.
De website, voor de desktop, gebruik ik nu ook als standaard. Het is even wennen, maar ik zie het wel al als een verbetering.
De detectie is heel goed in termen van bundels, ik heb van een paar mails omgeruild, en een paar eigen bundels gemaakt maar het werkt erg fijn.
Mijn volgende website of app zal material design gebruiken.
Tof dat je kan worden herinnerd aan een bepaalde mail zodra je thuis komt of juist op werk.
De website, voor de desktop, gebruik ik nu ook als standaard. Het is even wennen, maar ik zie het wel al als een verbetering.
De detectie is heel goed in termen van bundels, ik heb van een paar mails omgeruild, en een paar eigen bundels gemaakt maar het werkt erg fijn.
Mijn volgende website of app zal material design gebruiken.
ik heb een mail gehad dat ik een invite heb.. binnen gehad op me hotmail. (en aangevraagd via dat adres)
app zegt je hebt geen invite? wat moet ik doen?
je moest zeker via je gmail de invite aanvragen? wat ook je google account is..
edit: een google account aangemaakt voor het hotmail adres. als ik daarmee inlog krijg ik ''er is iets mis gegaan'' krijgen jullie dat ook? (omdat t nu te druk is??)
fixed.. me invite geforward naar me gmail account..
ik dacht dat je inbox ook kon gaan gebruiken voor je hotmail / outlook / apple mail enz?
verkeerd gedacht als dat zo is ga ik t verder niet gebruiken. gmail gebruik ik niet namelijk.
app zegt je hebt geen invite? wat moet ik doen?
je moest zeker via je gmail de invite aanvragen? wat ook je google account is..

edit: een google account aangemaakt voor het hotmail adres. als ik daarmee inlog krijg ik ''er is iets mis gegaan'' krijgen jullie dat ook? (omdat t nu te druk is??)
fixed.. me invite geforward naar me gmail account..

ik dacht dat je inbox ook kon gaan gebruiken voor je hotmail / outlook / apple mail enz?
verkeerd gedacht als dat zo is ga ik t verder niet gebruiken. gmail gebruik ik niet namelijk.
[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 05-11-2014 00:36 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nog niet.spartacusNLD schreef op woensdag 05 november 2014 @ 00:06:
Google heeft net de gmail applicatie geupdate. Die kan het nu wel volgens mij.
Dit kan ook ruimte geven om het later bij inbox te gaan ondersteunen.
De bundels zijn dan gewoon imap mappen.
Ik vind het vervelend dat het verwijderen weer extra klikken vereist.
Snap de logica van Google wel, als je al je mail archiveert loopt je beschikbare ruimte natuurlijk veel sneller vol waardoor je extra moet bij kopen.
Snap de logica van Google wel, als je al je mail archiveert loopt je beschikbare ruimte natuurlijk veel sneller vol waardoor je extra moet bij kopen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ach je hebt bergen met ruimte. Daar maak ik me echt geen zorgen om.
Maar een makkelijkere manier om iets te deleten zou op zich wel fijn zijn.
Zeker in de webclient. iets zoeken en dan een vinkje select all en move to trash zou fijn zijn.
Maar een makkelijkere manier om iets te deleten zou op zich wel fijn zijn.
Zeker in de webclient. iets zoeken en dan een vinkje select all en move to trash zou fijn zijn.
Lijkt erop dat mijn ergenis m.b.t. read/unread items uit de wereld geholpen is
Net google inbox geinstalleerd en de eerste indruk is positief.
Had van de week wat bestellingen gedaan (o.a. bol.com) en deze worden netjes gegroupeerd in 'aankopen' met daarnaast nog wat oude bestellingen van ebay en dx.com.
ziet er overzichtelijk uit
Had van de week wat bestellingen gedaan (o.a. bol.com) en deze worden netjes gegroupeerd in 'aankopen' met daarnaast nog wat oude bestellingen van ebay en dx.com.
ziet er overzichtelijk uit
Ik ben wel tevreden met Inbox, ik had een tabblad "sociaal" in Gmail staan die ik wegens luiheid alleen las en liet staan. Nu swype je 1 keer de complete bundel sociaal naar rechts, ik dacht nog 1 x bevestigen en de hele map is keurig leeg (ook in Gmail).
Voor gelezen gebruik ik het vinkje, Belangrijke dingen snooze of pin ik en rommel swype ik direct richting trashcan.
Ook het opstellen van nieuwe mail is handiger, ik krijg direct de contacten te zien waar ik het meeste mee mail die ik ook direct kan selecteren en kan mailen.
Notificaties van de Gmail app heb ik uitgezet, 2 x is wat teveel van het goede.
Voor gelezen gebruik ik het vinkje, Belangrijke dingen snooze of pin ik en rommel swype ik direct richting trashcan.
Ook het opstellen van nieuwe mail is handiger, ik krijg direct de contacten te zien waar ik het meeste mee mail die ik ook direct kan selecteren en kan mailen.
Notificaties van de Gmail app heb ik uitgezet, 2 x is wat teveel van het goede.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik heb vanmiddag een mail gesnoozed totdat ik thuis was. Weet iemand binnen welke straal je moet zijn voordat google dat pakt? Ik had er een gesnoozed totdat ik op school was en totdat ik thuis was. Van beide heb ik niks gehoord.
Ook kan ik geen mails snoozen vanuit inbox.google.com hebben jullie daar ook last van?
Ook kan ik geen mails snoozen vanuit inbox.google.com hebben jullie daar ook last van?
Ik kan vanuit de webclient wel snoozen.
En zal eens kijken wat er gebeurt als je snoozed tot een locatie.
Ik weet vanuit het verleden dat google now en die reminders prima werken.
PS je hebt wel je thuis en schoollocatie goed ingesteld in maps?
En zal eens kijken wat er gebeurt als je snoozed tot een locatie.
Ik weet vanuit het verleden dat google now en die reminders prima werken.
O ja, hoe dan? Bij mij lukt dat alleen met teveel klikken..janvanduschoten schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:31:
en rommel swype ik direct richting de trashcan
De thuislocatie op dorpniveau (zeg 200 meter). De schoollocatie klopt wel precies al bestaat de school wel uit meerdere grote gebouwen. Ik ga de thuislocatie eens preciezer maken.DarkSide schreef op woensdag 05 november 2014 @ 20:21:
Hij pakt hem bij mij alleen als ik inlog op een Wifinetwerk op die locatie.soeppie schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:32:
[...]
De thuislocatie op dorpniveau (zeg 200 meter). De schoollocatie klopt wel precies al bestaat de school wel uit meerdere grote gebouwen. Ik ga de thuislocatie eens preciezer maken.
Ja, dat heb ik ook gedaan vandaag. En ben ik thuis nu ook. Ochja misschien duurt het even voordat het doorkomt ofzo. Voor de rest werkt het uitstekend.
ben vergeten een reminder op werk te zetten.
Maar heb nu een reminder op thuis staan.
Verder begin ik er steeds meer en meer aan te wennen. Ik zou niet meer terug willen eigenlijk.
Hoop dat Google het snel public maakt en dat ik mijn andere e-mail adressen kan toevoegen
Maar heb nu een reminder op thuis staan.
Verder begin ik er steeds meer en meer aan te wennen. Ik zou niet meer terug willen eigenlijk.
Hoop dat Google het snel public maakt en dat ik mijn andere e-mail adressen kan toevoegen
Kan dat niet al? Volgens mij kun je via de web versie rechtsboven een account toevoegen. Ik heb geen acount om dit te testen maar je zou het eens kunnen proberen.
ik kon mijn andere gmail acount niet toevoegen.
Nu wel.
Nu nog mijn outlook.com account
Nu wel.
Nu nog mijn outlook.com account
Ik dacht dat deze nu ook naar de trashcan gingen maar dat blijkt archiveren te zijn. Eens kijken hoe ik de complete map Sociaal weg heb gegooid, ik dacht hetzelfde maar dat blijkt niet zo te zijn. Kom er op terug als ik er achter komYeroen76 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:24:
[...]
O ja, hoe dan? Bij mij lukt dat alleen met teveel klikken..
Mijn eerste ervaringen zijn positief. Mooie lay-out, en ik ben ook snel gewend aan de nieuwe werkwijze. Merk wel dat ik vaker refresh op de desktop dan bij gmail, dat zal zijn omdat ik de notificatie dat er nieuwe mail is ontvangen minder duidelijk vind.
Mis vooral nog een versie die geoptimaliseerd is voor de ipad. Als die komt stap ik wel helemaal over van gmail naar inbox.
Mis vooral nog een versie die geoptimaliseerd is voor de ipad. Als die komt stap ik wel helemaal over van gmail naar inbox.
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
waarschijnlijk heb je ze nu als klaar/done gemarkeerd. Dan zijn ze weg in je inbox en "out of view" wat een schone inbox oplevert. En staan ze nu in klaar.
Hier kan je dan indien je ze nog nodig hebt terug vinden. Overigens kan ik met de zoekfunctie vanuit min inbox deze mails ook nog vinden.
Het echt verwijderen is nog steeds lastig. Zeker als je bulkmail wilt verwijderen
Hier kan je dan indien je ze nog nodig hebt terug vinden. Overigens kan ik met de zoekfunctie vanuit min inbox deze mails ook nog vinden.
Het echt verwijderen is nog steeds lastig. Zeker als je bulkmail wilt verwijderen
ik vind het wel irritant dat de map klaar gesorteerd staat op de datum waarop je ze naar klaar hebt gezet, in plaats van de orginele ontvangdatum.
Grappig ik zie het nu pas.shoombak schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:17:
ik vind het wel irritant dat de map klaar gesorteerd staat op de datum waarop je ze naar klaar hebt gezet, in plaats van de orginele ontvangdatum.
Zelf vind ik het wel handig. Omdat je dan misschien nog wel weet wanneeer je ongeveer "klaar" was met een mail/converstatie/actie. en zo dus makkelijk kan zoeken.
Zo kan ik in april iets begonnen zijn maar pas in oktober als klaar markeren.
Dat onthoud ik wel dat ik ongeveer in oktober klaar was.
Maar de zoek functie werkt toch ook goed om iets te vinden?
Misschien is het inderdaad wennen aan de nieuwe manier van werken en is het niet bedoeld om je hele inbox naar klaar te verslepen zoals ik het gedaanDarkSide schreef op donderdag 06 november 2014 @ 15:25:
[...]
Grappig ik zie het nu pas.
Zelf vind ik het wel handig. Omdat je dan misschien nog wel weet wanneeer je ongeveer "klaar" was met een mail/converstatie/actie. en zo dus makkelijk kan zoeken.
Zo kan ik in april iets begonnen zijn maar pas in oktober als klaar markeren.
Dat onthoud ik wel dat ik ongeveer in oktober klaar was.
Maar de zoek functie werkt toch ook goed om iets te vinden?
Vind het wel een stuk prettiger werken dan gmail, vooral het snoozen werkt echt fijn.
Volgens mij is het juist wel de bedoeling om je hele inbox naar klaar te zetten.
Tenminste als je ook echt klaar bent met dat mailtje.
Dan zie je alleen nog items waar je wat mee moet doen of die belangrijk zijn. En dat houdt het overzichtelijk.
Klaar is dan alleen als je toch nog iets moet opzoeken of kan je weer een item naar je inbox zetten door hem te pinnen zodat ie weer belangrijk word.
Tenminste als je ook echt klaar bent met dat mailtje.
Dan zie je alleen nog items waar je wat mee moet doen of die belangrijk zijn. En dat houdt het overzichtelijk.
Klaar is dan alleen als je toch nog iets moet opzoeken of kan je weer een item naar je inbox zetten door hem te pinnen zodat ie weer belangrijk word.
Ik blijf nog moeite hebben met het verschil met Gmail (met name de integratie) ..
Ik heb in Inbox al mijn orders in de bundel 'Aankopen' geplaatst.. In Gmail zit deze tab niet en heb ik geen lekker eenduidig overzicht..
Het voordeel van Gmail vind ik de (chronologische) overzichtelijkheid van historische mails op datum (bijv. van mijn geboekte vakanties of gedane orders). Die structuur mis ik in Inbox. Daarentegen vind ik in Inbox de herrineringen weer wel sterk, waarvan het meer jammers is dat dit niet met Google Keep en/of de taken in Google Calendar integreert.
Ik heb in Inbox al mijn orders in de bundel 'Aankopen' geplaatst.. In Gmail zit deze tab niet en heb ik geen lekker eenduidig overzicht..
Het voordeel van Gmail vind ik de (chronologische) overzichtelijkheid van historische mails op datum (bijv. van mijn geboekte vakanties of gedane orders). Die structuur mis ik in Inbox. Daarentegen vind ik in Inbox de herrineringen weer wel sterk, waarvan het meer jammers is dat dit niet met Google Keep en/of de taken in Google Calendar integreert.
Bundels die ik aanmaak in inbox. Zie ik ook in Gmail verschijnen zowel op de telefoon als op het web.
Ook de juiste mail staat er in.
Wat ik begrepen had gaat de nieuwe calendar veel beter werken met je gmail.
En ik denk dat inbox daar ook van gaat profiteren.
Ok maar dan gebruik je dus niet de standaard bundels maar je eigen bundels..DarkSide schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 08:51:
Bundels die ik aanmaak in inbox. Zie ik ook in Gmail verschijnen zowel op de telefoon als op het web.
Kun je aan je eigen bundels ook mooie kleurtjes en logo's koppelen?
Werk nu ook een paar dagen met inbox en moet zeggen dat dit echt wel de email app van het jaar voor mij wordt. Nog nooit zo handig met email kunnen omgaan.
Het enige wat ik me afvraag is of dit nu de vervanger van gmail wordt? Of blijven deze producten naast elkaar lopen? Ook jammer dat de nieuwe gmail app nu ook net andere mail accounts zoals outlook ondersteund maar ik zie die niet onder inbox.
Naast dat zou ik ook graag nog datum/tijd zien van men emails zonder dat ik er moet op klikken maar het is natuurlijk beta en dingen veranderen heel snel
.
Het enige wat ik me afvraag is of dit nu de vervanger van gmail wordt? Of blijven deze producten naast elkaar lopen? Ook jammer dat de nieuwe gmail app nu ook net andere mail accounts zoals outlook ondersteund maar ik zie die niet onder inbox.
Naast dat zou ik ook graag nog datum/tijd zien van men emails zonder dat ik er moet op klikken maar het is natuurlijk beta en dingen veranderen heel snel
Nee volgens mij niet. Het is mij niet gelukt iig.Dat zal nog mooier zijn idd.kattapult schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:04:
[...]
Ok maar dan gebruik je dus niet de standaard bundels maar je eigen bundels..
Kun je aan je eigen bundels ook mooie kleurtjes en logo's koppelen?
Ik vermoed dat inbox een test is om te kijken of mensen het goed vinden werken.Grompie schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:24:
Werk nu ook een paar dagen met inbox en moet zeggen dat dit echt wel de email app van het jaar voor mij wordt. Nog nooit zo handig met email kunnen omgaan.
Naast dat zou ik ook graag nog datum/tijd zien van men emails zonder dat ik er moet op klikken maar het is natuurlijk beta en dingen veranderen heel snel.
Nu de standaard gmail app ook uitgebreid is denk ik dat we met gmail 5.5 inbox integratie krijgen.
Ik hoop van wel tenminste. De app bevalt mij prima.
Ik dacht gelezen te hebben dat inbox naast gmail zou werken. Maar nou merk ik, nadat ik klaar ben met alle mails door te nemen met inbox, dat ik in gmail alleen nog maar oude google chat geschiedenissen zie.
Misschien gebruik ik inbox gewoon verkeerd
Heb wel soms last dat ik via Gmail app de mail direct binnen krijg, en via Google inbox helemaal geen melding krijg, als ik dan inbox zelf open. En handmatig sync. Dan komt de mail wel binnen.
ja notificaties werken idd niet lekker.
Ik heb notificaties in gmail uit staan vanwege dubbele meldingen.
Maar soms krijg ik wel meteen een geluid en soms weer niet.
Ik heb notificaties in gmail uit staan vanwege dubbele meldingen.
Maar soms krijg ik wel meteen een geluid en soms weer niet.
Klaar = gearchiveerd. Die kan je hier terugvinden: https://mail.google.com/mail/u/0/#allykz schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:03:
Ik dacht gelezen te hebben dat inbox naast gmail zou werken. Maar nou merk ik, nadat ik klaar ben met alle mails door te nemen met inbox, dat ik in gmail alleen nog maar oude google chat geschiedenissen zie.
Net een tijdje mee gespeeld en zie eigenlijk weinig verschil met Gmail. De "pinned" optie gebruik ik in Gmail ook al jaren, maar dan door een mail "starred" te maken. Zo heb ik 2 types sterretjes voor de to/do prive en zakelijk. Snoozen is dan eigenlijk niet nodig, want ik archiveer alles wat ik gelezen heb. En door naar "starred" te gaan zie ik de mails die ik nog moet behandelen.
Jammer is alleen dat "pinned" niet in GMail en "starred" niet in Inbox te zien is.
Daarnaast is de layout is fleuriger en zie je meer over de inhoud van de mails in Inbox. Maar dat is het dan ook wel. Op de laptop wordt niet handig gebruik gemaakt van de ruimte en heb ik liever GMail.
Jammer is alleen dat "pinned" niet in GMail en "starred" niet in Inbox te zien is.
Daarnaast is de layout is fleuriger en zie je meer over de inhoud van de mails in Inbox. Maar dat is het dan ook wel. Op de laptop wordt niet handig gebruik gemaakt van de ruimte en heb ik liever GMail.
De prijzen parser voor aankopen behoeft nog wat werk:

De nieuwe gmail app is al gewoon top maar dit Inbox wekt toch wel heel erg handig wat betreft email en herinnering beheer.
Ook op de desktop er erg content mee.
Als je een mail discard is deze toch helemaal weg?
Ook op de desktop er erg content mee.
Als je een mail discard is deze toch helemaal weg?
Totdat ik met een swipe snel kan deleten laat ik Inbox links liggen. Dat archiveren en "klaar" aanvinken is aardig maar er zijn genoeg e-mails die gewoon echt weg kunnen en niet het archief hoeven te vervuilen.
Wacht jij maar tot je je afschrift krijgtYoghurt114 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:34:
De prijzen parser voor aankopen behoeft nog wat werk:![]()
[afbeelding]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Een uitnodiging ontvangen. Er wordt gevraagd om een Android of iOS-app te donwloaden om te activeren. Ik heb geen Android of IOS.
Begrijp ik nu dat het niet mogelijk is om inbox te activeren, terwijl het wel op chrome werkt?
Begrijp ik nu dat het niet mogelijk is om inbox te activeren, terwijl het wel op chrome werkt?
[ Voor 28% gewijzigd door inquestos op 10-11-2014 20:00 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Helaas, voor zover ik weet kan je inderdaad alleen via android of ios inbox activeren op het moment. Zie ook hier, misschien een vriend vragen die wel android of ios heeft? In de tips en trucs in de OP staat hoe.inquestos schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:00:
Een uitnodiging ontvangen. Er wordt gevraagd om een Android of iOS-app te donwloaden om te activeren. Ik heb geen Android of IOS.
Ik heb inbox nu zelf een weekend in gebruik gehad en, hoewel het wel potentie heeft, vind ik het minder overzichtelijk dan gmail. Misschien voor een deel gewenning maar ik denk ook dat google nog wat interface tweaks te maken heeft. Snoozen en je eigen categoriën maken waardeer ik in elk geval zeer en de zoekfunctie is een stuk beter dan die van gmail.
[ Voor 5% gewijzigd door AllesIsVoorbij op 10-11-2014 22:34 ]
Deel je mening volledig. Ik schakel ook snel terug naar de gmail app. Hoewel ik die qua informatiedichtheid ook niet vooruit gegaan vind.
Verwijderd
Voor mij is Inbox ook niet je het. Online Gmail ook niet, ik gebruik mijn offline Thunderbird veel meer.
Vraag ???
Hoe doe je de opgestuurde invite activeren heb me invite binnen van me broer maar hoe activeer je die nou ??
AUB help HELP.
Hoe doe je de opgestuurde invite activeren heb me invite binnen van me broer maar hoe activeer je die nou ??
AUB help HELP.

Lees anders de tekst in de e-mail van de uitnodiging.
Na een kleine twee weken gebruik denk ik dat ik maar terug naar Gmail ga. Het is inderdaad een stuk minder overzichtelijk, maar het grootste probleem is dat ik mails misloop.
Sinds de overstap komen er veel meer berichten in de spambox terecht. Plus ik krijg geen melding van belangrijke(!) mails. Inbox overslaan staat nochtans uitgeschakeld. Gelukkig controleer ik nog steeds vaak Gmail om zeker te zijn dat alles goed loopt. Een tip voor anderen dus, controleer regelmatig of je alles wel goed hebt gelezen/bekeken.
Sinds de overstap komen er veel meer berichten in de spambox terecht. Plus ik krijg geen melding van belangrijke(!) mails. Inbox overslaan staat nochtans uitgeschakeld. Gelukkig controleer ik nog steeds vaak Gmail om zeker te zijn dat alles goed loopt. Een tip voor anderen dus, controleer regelmatig of je alles wel goed hebt gelezen/bekeken.
Verwijderd
Ik vind de bundel 'klaar' niet prettig. Je kunt volgens mij ook niet zomaar mails uit 'klaar' verwijderen. Stel dat ik een mail binnen krijg met contractgegevens en ik bewaar die in een label 'contracten'. De mail komt dan ook in 'klaar'. Als ik hem daar verwijder ben ik hem kwijt, terwijl dat niet de bedoeling is. Dat betekent dat ik mails in de bundel 'klaar', als dat al zou kunnen, nooit met een gerust gevoel in batches kan verwijderen.
Als ik een mail naar een label verplaats hoeft hij niet naar klaar. Wat dat betreft werkt mailbox voor mij veel prettiger. Bovendien vind ik de (zelf in te stellen) swipe voorkeuren van mailbox veel makkelijker.
Maar Inbox ziet er dan weer wel geweldig uit.
Nog een dingetje: door automatisch bundelen mis ik soms mailtjes, tenzij ik telkens de bundel open om te kijken wat er in zit. Of doe ik iets fout.
Als ik een mail naar een label verplaats hoeft hij niet naar klaar. Wat dat betreft werkt mailbox voor mij veel prettiger. Bovendien vind ik de (zelf in te stellen) swipe voorkeuren van mailbox veel makkelijker.
Nog een dingetje: door automatisch bundelen mis ik soms mailtjes, tenzij ik telkens de bundel open om te kijken wat er in zit. Of doe ik iets fout.
Verwijderd
De bundel 'klaar' is hetzelfde als je 'archief' in Gmail. Mails in 'klaar' kunnen uiteraard nog steeds een label hebben. Het is alleen maar logisch dat als je een mail uit 'klaar' delete, dat die dan ook echt weg is, ook in elke bundel waar die in stond. Dat is niet anders dan in Gmail. Oftewel, mails die je in een bundel wil bewaren zullen ALTIJD ook in 'klaar' staan. Wat jij wilt "Als ik een mail naar een label verplaats hoeft hij niet naar klaar" is dus niet mogelijk. Daar ontkom je niet aan. Je zal jezelf dus moeten aanleren om in batches te verwijderen vanuit de verschillende bundels, en niet vanuit de map 'klaar'.Verwijderd schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:17:
Ik vind de bundel 'klaar' niet prettig. Je kunt volgens mij ook niet zomaar mails uit 'klaar' verwijderen. Stel dat ik een mail binnen krijg met contractgegevens en ik bewaar die in een label 'contracten'. De mail komt dan ook in 'klaar'. Als ik hem daar verwijder ben ik hem kwijt, terwijl dat niet de bedoeling is. Dat betekent dat ik mails in de bundel 'klaar', als dat al zou kunnen, nooit met een gerust gevoel in batches kan verwijderen.
Ikzelf kijk eigenlijk nooit in de map 'klaar', mails beheren doe ik vanuit de bundels en iets zoeken doe ik met de (prima) zoekfunctie...
Met automatisch bundelen heb je misschien het idee dat je mailtjes mist, maar je kunt per bundel instellen of de inbox wel of niet overgeslagen moet worden, en of je wel of niet een melding krijgt. Ik vind het juist prettig dat er allerlei nieuwsbrieven en aanbiedingen binnenkomen zonder dat ik daarvoor een melding krijg. Wat ik wél mis is een badge counter op de bundels, dan zou je makkelijker kunnen zien wat er nog ongelezen is... En een iPad versie!
Wat ik persoonlijk vooral mis, is ondersteuning voor meerdere accounts. Mijn Gmail-account gebruik ik echt nooit. Al mijn belangrijke mails komen op mijn student-adres of hotmail-adres. Inbox heeft zeker potentie, maar zolang het Gmail-only is blijf ik gewoon de mail-app gebruiken.
Android developer & dürüm-liefhebber
zelf nu een aantal week google inbox in gebruik.
het is even wennen en wat ze aangeven werkt het het best als je alleen inbox gebruikt.
ik kom eigenlijk alleen nog op gmail als ik iets terug wil zoeken, dat werkt overzichtelijker in gmail.
maar verder ben ik helemaal om.
het is even wennen en wat ze aangeven werkt het het best als je alleen inbox gebruikt.
ik kom eigenlijk alleen nog op gmail als ik iets terug wil zoeken, dat werkt overzichtelijker in gmail.
Is inderdaad even wennen maar als je eenmaal door hebt vlat het wel mee. Toch mis ik wat Gmail functies maar die komen vanzelf wel denk.sk1nny666 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:53:
zelf nu een aantal week google inbox in gebruik.
Wat me gisteren ook opviel was dat ik een bestelling bij bol.com gedaan had en de order terug zocht, vervolgens kreeg ik all egerelateerde mails daarbij ook gepresenteerd. Was me nog niet eerder opgevallen en was wel appart om te zien, werkte best netjes.
Ik vind het alleen jammer dat de gmail app nu ook over is naar dat lompe overzicht. En dan bedoel ik iteratie zoveel van nòg minder berichten die op je scherm passen.
Dat heeft Inbox al. Zou mooi zijn als de Gmail app gewoon nerd en compact bleef.
Dat heeft Inbox al. Zou mooi zijn als de Gmail app gewoon nerd en compact bleef.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Beetje nerd heeft zijn toestel geroot en veranderd dan de dpi van die app 
Ik vind het persoonlijk wel mooier, maar smaken verschillen uiteraard.
Ik vind het persoonlijk wel mooier, maar smaken verschillen uiteraard.
[ Voor 32% gewijzigd door janvanduschoten op 25-11-2014 13:32 ]
Even een vraagje. Hebben jullie ook dat als je een mail wilt beantwoorden in de inbox app deze automatisch "Reply to All" doet?
Begrijp ik nou goed dat Inbox (niet gelezen) + Klaar (afgehandeld) gelijk staat aan de combinatie van alles mails in de diverse bundels?
Wat ik toch mis is het volgende;
Soms wil ik gewoon snel van mailtjes af; ze verwijderd hebben; ook niet meer in mijn archief. In Gmail heb ik dat zeer snel gedaan door snel aan te vinken en op die prullenbak te klikken.. ik wil niet te veel hoeven te klikken en ik wil ook dat ze gewoon weg zijn (ook niet in mijn archief of 'klaar' box) .
Daarnaast vind ik het ook niet fijn dat ik steeds linksboven het menu moet uitklappen, en vervolgens scrollen om naar de bundel te gaan.. in GMail heb ik gewoon snel links al mijn labels op elkaar..
Ik mis de compactheid en overzichtelijkheid van Gmail
Wat ik toch mis is het volgende;
Soms wil ik gewoon snel van mailtjes af; ze verwijderd hebben; ook niet meer in mijn archief. In Gmail heb ik dat zeer snel gedaan door snel aan te vinken en op die prullenbak te klikken.. ik wil niet te veel hoeven te klikken en ik wil ook dat ze gewoon weg zijn (ook niet in mijn archief of 'klaar' box) .
Daarnaast vind ik het ook niet fijn dat ik steeds linksboven het menu moet uitklappen, en vervolgens scrollen om naar de bundel te gaan.. in GMail heb ik gewoon snel links al mijn labels op elkaar..
Ik mis de compactheid en overzichtelijkheid van Gmail
Ik blijf het toch wel prettig werken vinden. Mail komt gewoon netjes binnen. En als hij tot een bundel behoord zie ik dat ook gewoon in mijn inbox.
Als ik nog wat moet doen dan laat ik hem staan. Of pin ik hem. Mail waarmee ik klaar ben markeer ik als done en zou hou ik een net overzicht met belangrijke mail en reminders.
Ik ga bijna nooit naar een bundel toe. Maar beging gewoon met zoeken door bv het mail adres of onderwerp van wat ik zoek in te typen. En al gauw vind ik wat ik zoek. En kan ik, indien nodig, weer de mail pinnen om hem weer beter zichtbaar te maken.
Een mail verwijderen vind ik ook niet zo'n ramp. Is zo gebeurd.
Maar meerdere mails verwijderen is dan wel weer lastig. Omdat dit niet gaat.
Ook mis ik mijn contacten overzicht in de web versie.
Laatst iemand zijn adres even opzoeken voor kaartje en dat gaat dus niet.
Maar over het algemeen ben ik nog steeds positief.
Als ik nog wat moet doen dan laat ik hem staan. Of pin ik hem. Mail waarmee ik klaar ben markeer ik als done en zou hou ik een net overzicht met belangrijke mail en reminders.
Ik ga bijna nooit naar een bundel toe. Maar beging gewoon met zoeken door bv het mail adres of onderwerp van wat ik zoek in te typen. En al gauw vind ik wat ik zoek. En kan ik, indien nodig, weer de mail pinnen om hem weer beter zichtbaar te maken.
Een mail verwijderen vind ik ook niet zo'n ramp. Is zo gebeurd.
Ook mis ik mijn contacten overzicht in de web versie.
Laatst iemand zijn adres even opzoeken voor kaartje en dat gaat dus niet.
Maar over het algemeen ben ik nog steeds positief.
Verwijderd
Je kunt toch meerdere emails selecteren, en die dan in één keer verwijderen?DarkSide schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:47:
Ik heb Google Inboxnu een tijdje naast mn Gmail app laten draaien. Ik merk nog weinig bruikbare meerwaarde aan Inbox ten opzichte van Gmail. Krijg een beetje erg een dubbel gevoel.
Leuk dat ie mails samenvoegt als ie denkt dat het in dezelfde categorie of iets dergelijks valt, maar meestal klopt dit niet bij mij.
Dus Inbox gaat na deze evaluatieperiode weer van mn telefoon af.
Leuk dat ie mails samenvoegt als ie denkt dat het in dezelfde categorie of iets dergelijks valt, maar meestal klopt dit niet bij mij.
Dus Inbox gaat na deze evaluatieperiode weer van mn telefoon af.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De meerwaarde is dat je email inbox een to-do lijstje wordt. Ik vind het wel wat.
Het terugzoeken in de map/bundel "klaar" is wel minder intuïtief dan in gmail. Kwestie van gewenning hoop ik dan maar
Het terugzoeken in de map/bundel "klaar" is wel minder intuïtief dan in gmail. Kwestie van gewenning hoop ik dan maar
Ik zoek bijna nooit iets in de bundel.
Begin gewoon met de zoekbalk bovenaan. (weet meestal van wie of wat ik zoek)
Begin gewoon met de zoekbalk bovenaan. (weet meestal van wie of wat ik zoek)
Dat werkt inderdaad prima, inmiddels al aan gewend 
Ik heb nu alleen ook het probleem dat ik geen meldingen meer krijg wanneer er een email binnenkomt. Op IOS wel, maar op android niet. Uiteraard staan meldingen wel gewoon aan in de instellingen (anders zou IOS ook geen meldingen geven).
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?
Ik heb nu alleen ook het probleem dat ik geen meldingen meer krijg wanneer er een email binnenkomt. Op IOS wel, maar op android niet. Uiteraard staan meldingen wel gewoon aan in de instellingen (anders zou IOS ook geen meldingen geven).
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?
[ Voor 5% gewijzigd door Baldertt op 23-12-2014 09:27 ]
Ik had dit probleem ook. Had algemene meldingen aan. Maar geen meldingen op bundels.
Ben al mijn bundels na gegaan en daar meldingen aangezet.
Krijg nu gewoon altijd melding als er een mail is.
Ben al mijn bundels na gegaan en daar meldingen aangezet.
Krijg nu gewoon altijd melding als er een mail is.
Die staan bij mij gewoon aan. Op IOS krijg ik de meldingen wel.
Ondertussen alweer een tijdje verder met Inbox en ik vond vandaag deze extensie: https://chrome.google.com...gpakbcjomgg/related?hl=nl
Gmelius voegt een aantal instellingen toe, die ik mis in Inbox. Zo kan ik bijv. mijn handtekeningen terug laten verschijnen, afhankelijk van welk e-mailadres ik gebruik om de mail te versturen.
Verder zijn er deze opties beschikbaar:
Gmelius voegt een aantal instellingen toe, die ik mis in Inbox. Zo kan ik bijv. mijn handtekeningen terug laten verschijnen, afhankelijk van welk e-mailadres ik gebruik om de mail te versturen.
- Berichtentellers
- inbox doorzoekbaar uit elke tab
- Hangout/Google+ verbergen
- Email trackers blokkeren
- Ander schrijfvenster
- ...
[ Voor 28% gewijzigd door Aegir81 op 20-02-2015 12:48 ]
Die is nog eens handig, thanksAegir81 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:42:
Ondertussen alweer een tijdje verder met Inbox en ik vond vandaag deze extensie: https://chrome.google.com...gpakbcjomgg/related?hl=nl
- Berichtentellers
- inbox doorzoekbaar uit elke tab
- Hangout/Google+ verbergen
- Email trackers blokkeren
- Ander schrijfvenster
- ...
Wat ik niet helemaal begrijp;
Als ik een ongebundeld bericht vanuit de inbox als 'klaar' markeer, komt deze terecht in 'Klaar'. Als ik vanuit 'Klaar' dit bericht aan een bundel koppel, verdwijnt ie uit 'Klaar'.
Op zich is dit niet zo gek, maar anderzijds geeft ie in 'Klaar' ook de gebundelde berichten weer die reeds afgehandeld zijn.
In welke gevallen blijven berichten onder 'Klaar' staan, en in welke gevallen verdwijnen die hier, en zijn ze alleen in de bundels zichtbaar?
Als ik een ongebundeld bericht vanuit de inbox als 'klaar' markeer, komt deze terecht in 'Klaar'. Als ik vanuit 'Klaar' dit bericht aan een bundel koppel, verdwijnt ie uit 'Klaar'.
Op zich is dit niet zo gek, maar anderzijds geeft ie in 'Klaar' ook de gebundelde berichten weer die reeds afgehandeld zijn.
In welke gevallen blijven berichten onder 'Klaar' staan, en in welke gevallen verdwijnen die hier, en zijn ze alleen in de bundels zichtbaar?
Enige minpuntje wat ik van Inbox vind nu ik net een cloudprinter installed heb is dat ik van uit android app niet kan printen
Zojuist ook eindelijk mijn invite gekregen van Google (ik was Inbox zelfs alweer vergeten) en het lijkt allemaal best prima. Zeker aangezien ik mijn gmail-accounts sowieso altijd al als to-do lijstje gebruikte. Met alles dat nog niet gearchiveerd was (dus zichtbaar in de inbox) moest ik nog wat doen. Nu dus heerlijk snoozen.
Maar wat ik eigenlijk nog mis (althans niet kan vinden) is een mail/bericht direct omzetten in een agenda-item.
Maar wat ik eigenlijk nog mis (althans niet kan vinden) is een mail/bericht direct omzetten in een agenda-item.
Ik ben begonnen met GMail toen daar nog een invite voor nodig was en de 1GB die ze toen als opslagruimte aanboden onvoorstelbaar groot leek.
Net vanmorgen pas overgestapt op Inbox en een hele tijd bezig geweest om mijn inbox op te schonen... Het ziet er zeer bruikbaar uit. Nog wel een aantal onhebbelijkheden: zo is het niet mogelijk om eenvoudig een hele rits berichten te selecteren (bijvoorbeeld met Ctrl+klik of Shift+klik of door te slepen of zelfs met Ctrl+A of zelfs maar een "select all" knopje). En rechts onderin onder dat plusje komen automatisch je meest gebruikte contacten te staan; daar staat er ook een bij met wie ik weliswaar vaak mail maar die ik liever niet onder mijn "favorieten" heb... En ik zie geen manier om die selectie handmatig aan te passen. Jammer.
Verder is natuurlijk wel een positief punt dat het een mooie gelegenheid was om eens met de botte bijl schoon schip te maken in mijn inbox en het vanaf nu netjes bij te houden.
Verder is natuurlijk wel een positief punt dat het een mooie gelegenheid was om eens met de botte bijl schoon schip te maken in mijn inbox en het vanaf nu netjes bij te houden.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit topic is niet heel erg actief zie ik, maar ik wil toch even mijn vraag hier neerleggen.
Sinds een aantal weken zie ik die profielfoto's niet meer bij de contactpersonen. Heb dit zowel in Chrome als in Firefox. In de iOS app komen ze wel te voorschijn.
Bij Chrome worden de profielfoto's de eerste paar seconden wel geladen, maar daarna verdwijnen ze weer en is het een grijs vlak.
Geen heel groot probleem ofzo, maar het ziet er toch wel een beetje saai uit zo.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Sinds een aantal weken zie ik die profielfoto's niet meer bij de contactpersonen. Heb dit zowel in Chrome als in Firefox. In de iOS app komen ze wel te voorschijn.
Bij Chrome worden de profielfoto's de eerste paar seconden wel geladen, maar daarna verdwijnen ze weer en is het een grijs vlak.
Geen heel groot probleem ofzo, maar het ziet er toch wel een beetje saai uit zo.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik werk al sinds november '14 met Inbox.
Inmiddels kan ik niet meer zonder de nieuwe werkwijze. Werkt allemaal erg handig. Als ik nu weer eens overschakel naar een ouderwetsche e-mailclient vind ik die bijzonder onoverzichtelijk en onhandig.
Enige nadeel t.o.v. GMail vind ik toch dat je bij het opstellen niet aan snel aan de groepen personen, die je bij gmail contactpersonen hebt gedefinieerd kan adresseren. Dat vind ik nog wel onhandig.
Inmiddels kan ik niet meer zonder de nieuwe werkwijze. Werkt allemaal erg handig. Als ik nu weer eens overschakel naar een ouderwetsche e-mailclient vind ik die bijzonder onoverzichtelijk en onhandig.
Enige nadeel t.o.v. GMail vind ik toch dat je bij het opstellen niet aan snel aan de groepen personen, die je bij gmail contactpersonen hebt gedefinieerd kan adresseren. Dat vind ik nog wel onhandig.
Weet iemand hoe ik handmatig berichten aan de bundle 'Reizen' kan toevoegen?
Ik zie bijvoorbeeld dat als ik een vakantie heb geboekt via booking.com, en hiervan een bevestiging krijg, dat deze automatisch onder 'Reizen' wordt gebundeld. Dit werkt dus goed!
Ik heb echter ook vakanties, die door mijn vrouw of vrienden zijn geboekt, maar waarvoor ik toch e-mailverkeer heb. Ook die zou ik graag willen bundelen onder een reis. Vooralsnog zie ik dat dit alleen mogelijk is, indien de reis zelf door Google is gebundeld.
Iemand een idee?
Ik zie bijvoorbeeld dat als ik een vakantie heb geboekt via booking.com, en hiervan een bevestiging krijg, dat deze automatisch onder 'Reizen' wordt gebundeld. Dit werkt dus goed!
Ik heb echter ook vakanties, die door mijn vrouw of vrienden zijn geboekt, maar waarvoor ik toch e-mailverkeer heb. Ook die zou ik graag willen bundelen onder een reis. Vooralsnog zie ik dat dit alleen mogelijk is, indien de reis zelf door Google is gebundeld.
Iemand een idee?
Sinds begin dit jaar heeft Google INBOX het gat gevuld wat door MAILBOX werd achtergelaten. Ik gebruik het met veel plezier.
De laatste maanden merk ik een probleem met Google Inbox.
Er is een verschil in GMAIL en INBOX . Allebei hetzelfde product van Google. Maar als ik een e-mail als gelezen markeer in GMAIL (IMAP met Apple mail) dan blijft deze e-mail in de INBOX staan.
Het kan niet zijn dat ik zowel in GMAIL als in INBOX een e-mails al gelezen moet markeren. Dan zijn we weer terug in het POP tijdperk waar ik al jaren geleden afscheid van heb genomen.
Hebben meer mensen dit probleem en wat is eventueel de oplossing?
De laatste maanden merk ik een probleem met Google Inbox.
Er is een verschil in GMAIL en INBOX . Allebei hetzelfde product van Google. Maar als ik een e-mail als gelezen markeer in GMAIL (IMAP met Apple mail) dan blijft deze e-mail in de INBOX staan.
Het kan niet zijn dat ik zowel in GMAIL als in INBOX een e-mails al gelezen moet markeren. Dan zijn we weer terug in het POP tijdperk waar ik al jaren geleden afscheid van heb genomen.
Hebben meer mensen dit probleem en wat is eventueel de oplossing?
Op mijn laptops gebruik ik de offline mail applicatie. Die communiceren met imapTripleQ schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:19:
Maar waarom gebruik je dan nog imap?
Je hebt ook gewoon de inbox app voor ios.
Zijn hier ook mensen die in Inbox in de browser steeds geconfronteerd worden met de melding "server currently unavailable"? Ik krijg die melding al meer dan een week en maakt Inbox nagenoeg onbruikbaar. Ik ben diverse topics doorgelopen op de Google Product forum en verscheidene dingen geprobeerd zoals cache en cookies verwijderen en andere browser maar niks hielp! En ik ben bij lange na niet de enige die dit probleem heeft dus het ligt zeker niet aan mijn instellingen. Ik vind Inbox zo fijn werken en nu moet ik Gmail weer gebruiken
Het forum van Inbox stroomt vol met klachten en google doet er helemaal niks aan!
Hallo.
Bij mij word de Tweakers Nieuwsbrief soms gezien als kwaadwillig.
Het bericht
---------------
Be careful with this message
It contains content that's typically used to steal personal information.
----------------
..staat er dan boven.
Ook kan ik op geen enkele link klikken, omdat het geen 'links' zijn.
Dit alles komt maar af en toe voor, maar toch.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
(Ik had een screenshotje, maar kan die helaas niet uploaden vanwege mijn karma.)
Het bericht
---------------
----------------
..staat er dan boven.
(Ik had een screenshotje, maar kan die helaas niet uploaden vanwege mijn karma.)
[ Voor 6% gewijzigd door Swurgin op 25-11-2016 14:57 ]
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Tweakers even als veilige afzender toevoegen? Of ergens op "geen spam" klikken?Swurgin schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:56:
Hallo.
Het bericht
---------------
----------------
..staat er dan boven.
Hier kun je eventueel ook de afbeelding uploaden, zodat je hem kan delen.Swurgin schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:56:
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Thanx. Hmm. Het gekke is dat de mail gewoon in de inbox staat en niet in spam. En een 'als veilige afzender toevoegen' optie kan zo 123 niet vinden.barrymossel schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:07:
[...]
Tweakers even als veilige afzender toevoegen? Of ergens op "geen spam" klikken?
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Top ! Even kijken of dit werkt.Markimoo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:25:
[...]
Hier kun je eventueel ook de afbeelding uploaden, zodat je hem kan delen.
Hier het screenshotje

Dit is zover ik kan vinden op Google een bug en die moet worden opgelost door hun, kun je geen feedback naar ze sturen?Swurgin schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:40:
[...]
Top ! Even kijken of dit werkt.
Hier het screenshotje
[afbeelding]
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Ok. Bedankt voor de infoMarkimoo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 21:21:
[...]
Dit is zover ik kan vinden op Google een bug en die moet worden opgelost door hun, kun je geen feedback naar ze sturen?
Kijk eens. :-)Swurgin schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:11:
[...]
Ok. Bedankt voor de info. Zal eens kijken of ik wat feedback kan versturen naar Google.
Ik gebruik Inbox nu een jaar maar toch met een paar dingen beginnen mij erg tegen gaan staan. Het tracken van mail met het pinnen werkt perfect, al hoewel ik soms toch toch door de onoverzichtelijkheid van sommige threads bepaalde mailtjes over het hoofd ben gaan zien.
Verder is de snelheid eigenlijk een beetje om te huilen, er is veel extra klikwerk nodig om door mails te gaan, eerst uitvouwen en dan lezen, en dan eventueel nog weer klikken voor een bijlage (geen preview).
Voorheen werkte ik met Mail van OSX en daar heb je dat overzicht per thread standaard. Je kan met de pijltjes er doorheen en standaard preview van elke bijlage.
Ik sta nu op het punt om te stoppen met de Inbox en gewoon weer primair naar Apple Mail te gaan want even het zoeken van een PDF'je is echt een drama. Je kan vragen stellen of je dat soort dingen in mail moet opslaan maar in de praktijk werkt het vaak wel zo.
Verder is de snelheid eigenlijk een beetje om te huilen, er is veel extra klikwerk nodig om door mails te gaan, eerst uitvouwen en dan lezen, en dan eventueel nog weer klikken voor een bijlage (geen preview).
Voorheen werkte ik met Mail van OSX en daar heb je dat overzicht per thread standaard. Je kan met de pijltjes er doorheen en standaard preview van elke bijlage.
Ik sta nu op het punt om te stoppen met de Inbox en gewoon weer primair naar Apple Mail te gaan want even het zoeken van een PDF'je is echt een drama. Je kan vragen stellen of je dat soort dingen in mail moet opslaan maar in de praktijk werkt het vaak wel zo.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Let op:
Niet vragen naar invites. Als er aanbod is komt dat in Inbox by Gmail Invites beschikbaar
Niet vragen naar invites. Als er aanbod is komt dat in Inbox by Gmail Invites beschikbaar