Wijziging User Review - [renedis] [s.sahin en itweaker]"

Pagina: 1
Acties:
  • 1.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-07 10:05
s.sahin:
S.sahin

iTweaker:
iTweaker

renedis (mijn account):
renedis

S.Sahin heeft een tijd geleden een laptop van mij gekocht. Hij had interesse in de oude laptop van mijn schoonzusje, de Packard Bell Easynote TK85-GN-221.

Tergelijkertijd had iTweaker interesse in mijn oude laptop voor zijn zusje, de Acer Travelmate 8372G.

Beide personen willen op dezelfde avond de laptop komen halen, geen enkel probleem denk ik zo. Tot nu toe zijn het nog steeds 2 verschillende verhalen en heb ik beide heren op de hoogte gesteld dat kwa tijd dit samen valt met een andere Tweaker.

Op de avond zelf heb ik tot 21:00 uur niets meer mogen vernemen terwijl ik met beide personen rond 18:00 uur had afgesproken. Erg jammer maar goed. Om 21:00 hoorde ik dus van Sahin dat hij onderweg was en om 21:30 uur er zou zijn. Om 22:00 ging de bel, het was Sahin die zich voorstelde bij mijn voordeur samen met zijn vader. Ik liet hem binnen en toonde hem de Packerd Bell. Tot mijn verbazing zei hij dat hij voor de Acer kwam en niet voor de Packerd Bell. Raar verhaal want hij kwam toch voor de Packerd Bell en iTweaker voor de Acer???

Uiteindelijk na een praatje heeft hij de Acer meegenomen.
De Packerd Bell bleef eenzaam achter, ik had mijn verloren tijd/moeite al geaccepteerd. Ik twijfelde steeds of de 2 personen nou 1 waren en/of het gewoon om een misverstand ging.
Maar misschien heette iTweaker toevallig ook Sahin? Echter nooit meer wat mogen vernemen van iTweaker.

Ik heb rond 22:30 een DM gestuurd naar S.Sahin omdat ik dan maar de conclusie trok dat iTweaker ook Sahin heette (ook terwijl in eerdere DM's hij zich Ismet noemde).

Ik stuurde het volgende:
Hoi Sahin,

Zou jij niet een Packard Bell op komen halen?

Groeten,

Rene
Waarop ik de reactie kreeg:
Hoi Rene

Je kan de packardbell gewoon verkopen

Groet
Sahin
Op dit moment klopte het hele plaatje voor mij.. S.Sahin en iTweaker waren dezelfde persoon.
Het bleek dus dat S.Sahin en iTweaker dezelfde persoon waren die gewoon een laptop wilde hebben voor student Sahin. Helemaal geen kleine zusjes die weinig te besteden hadden zoals in eerdere DM's.

Het verhaal eindigt echter niet. S.Sahin begint mijj een DM te sturen dat hij de videokaart niet aan de praat krijgt.
Hoi rene

ik heb wat probleempjes met de videokaart.
als ik naar apparaatbeheer ga en op de nvidia kaart klik dan staat er dat ie uitgeschakeld is
toen heb ik het aangezet en de drivers die bij de videokaart horen gedownload maar krijg steeds de zelfde foutmelding:Dit grafisch stuurprogramma kon geen compatibele grafisch hardware vinden
Heb ook op internet gezocht maar kon niks verder vinden mischien kan jij mij helpen want het is echt zwaar irritant 8)7

Greetz

Sahin
Waarop ik nog een bevestiging kreeg dat deze 2 om dezelfde persoon ging.

Ik stuurde hem het volgende terug waar ik daarna nooit meer een reactie op heb mogen vernemen:
Hoi Sahin,

Ik vraag mij even af op wat voor manier jij denkt dat ik je moet helpen?
Eerst wil je een laptop van mij kopen van Packard Bell en laat je het afweten.

Maar ik heb zo'n vermoeden hoe het verhaal in elkaar zit.. Verstuur je dit bericht niet onder het verkeerde account? itweaker?

Groeten,

René
De oplossing is gemakkelijk te vinden op Google. Dit komt door de 2 aanwezige videokaarten (Intel+NVidia).

Ik heb vervolgens een slechte review achter gelaten bij S.Sahin:
Slechte ervaring met deze tweaker. Afgesproken dat hij de laptop op zou komen halen rond 18:00 uur. Om 18:40 belde hij mij om te melden dat hij er aan kwam. Hij moest uit Haarlem komen, wat grofweg 1 uur rijden is. Maar hij is nooit op komen dagen. Ik heb om 22:30 uur maar een DM gestuurd met de vraag of hij niet een laptop op zou komen halen.. hier op kreeg ik de volgende dag een reactie met: Je kan de Packard Bell gewoon verkopen. Simpelweg een waardeloze tweaker dus!
Nu meer dan 8 maanden later heb ik op 1 oktober een slechte feedback gekregen van S.Sahin:
waardeloze tweaker die mijn een kapotte laptop heeft verkocht en een slechte beoordeling heeft gegeven
waardeloos dus dit btw kon je profiel niet vinden scumbag
Ik persoonlijk zie dit als een puberige actie van een 16-jarige jongen die het niet kan hebben dat die het verkeerde spelletje heeft gespeeld. In zijn profiel staat dan ook dat hij van 3 juli 1997 is.
Ik weet dat dit een aanname is, maar goed, het plaatje klopt wel in mijn ogen zo.

Daarnaast heeft hij de verkeerde (zijn eigen, Galaxy S4) advertentie geselecteerd bij het maken van de feedback.

Hierbij het verzoek om de negatieve feedback van S.Sahin van mijn profiel te verwijderen.

Mocht er meer informatie nodig zijn van bijvoorbeeld DM's hoor ik dat graag.

Edit:

S.Sahin en iTweaker op de hoogte gesteld via DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.sahin
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-08 13:48
Echt een noob ben jij toen ik bij je thuis was heb ik verteld dat ik eerst interesse had in de packardbell
maar toen zag ik dat je acer ook verkocht en die had betere specs waarom zou ik die dan niet nemen
maar jij hebt me gewoon een kapotte laptop verkocht idioot
heb ook gezecht dat itweaker mijn broer is en die heet ismet dat heb ik bij jou thuis verteld
ik zag al dat het klepdingetje wat los zat maar ik dacht voor die prijs ga ik niet zeiken wat blijkt na 1 maand
de front van de laptop komt er af.
jij trekt meteen conclusies
die niet eens kloppen
als jij de feedback weghaalt bij mij doe ik hetzelfde
zo niet ben jij de grootse bitch die ik ooit heb gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-10 09:18

Taygeta

KTM 790 Adventure

Modbreak:*weg*

[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Taygeta: Laat dit soort bagger-reacties in het vervolg achterwege, zie DM.

How to - V&A feedback laten aanpassen
Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.sahin schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:51:
Echt een noob ben jij toen ik bij je thuis was heb ik verteld dat ik eerst interesse had in de packardbell
maar toen zag ik dat je acer ook verkocht en die had betere specs waarom zou ik die dan niet nemen
heb ook gezecht dat itweaker mijn broer is en die heet ismet dat heb ik bij jou thuis verteld
ik zag al dat het klepdingetje wat los zat maar ik dacht voor die prijs ga ik niet zeiken wat blijkt na 1 maand
die niet eens kloppen
Zo, met dat taalgebruik is je account geblokkeerd tot je met een reactie komt die laat zien dat je ook normaal kan reageren. Dit wordt hier niet getolereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
S.sahin schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:51:
die niet eens kloppen
Sahin,

Het verhaal dat je hebt verteld bij mij thuis dat je broer Ismet heet is niet waar. Dit heb je in mijn ogen nooit verteld. Wellicht dat je dit hebt verteld in je moedertaal toen je zat te praten met je vader/oudere. Ik spreek die taal niet, ik spreek Nederlands.

Als jij vindt dat ik jou een kapotte laptop heb verkocht dan heb je ruimschoots de tijd gehad om dat aan te geven. Echter heb je dat niet gedaan. Het is voor mij dan ook onmogelijk om hier nog een goed en positief oordeel over te maken na jouw gedane acties.
die niet eens kloppen
Dit is een apart antwoord naar mijn mening. De meeste bovenstaande eerder getypte woorden door mij, die jij "conclusie" noemt, bevestig je door je eigen reactie.
1. Ismet is je broer (hiermee bevestig je dat s.sahin en iTweaker een samenhang hebben)
2. Je geeft zelf al aan dat je eigenlijk voor de Packard Bell kwam, niet voor de Acer. Je was dus ook al op de hoogte van beide laptops voordat je arriveerde bij mijn woning.
3. Je taalgebruik en zinsopbouw passen 100% in het profiel van een puber.

Simpelweg aangeven dat je liever de Acer wilde en je bewust/onbewust met 2 accounts op 2 laptops hebt gereageerd had deze hele situatie kunnen voorkomen. Ook dan had ik je uit kunnen en willen leggen hoe je de Nvidia aan de praat had kunnen krijgen.

Daarnaast ben je behoorlijk onduidelijk over het "klepdingetje" en "front van de laptop". Foto's als bewijsvoering zou wellicht handiger zijn. Ik kan nu niet oordelen of je het over de bezel hebt of over de vooraanzicht van de laptop.

Als laatste wil ik je graag verzoeken om normaal taalgebruik te hanteren. Ik scheld jou ook niet uit. Ook het gebruik van ABN (algemeen beschaafd Nederlands) zou gewenst zijn. Dat maakt het lezen van je reacties een stuk makkelijker voor mij en eventuele moderators.

Graag verneem ik een (normale) reactie van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTweaker
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-05 12:54
Zo jij je ei ook kwijt @renedis?
Ik ben toch de echte iTweaker mocht je je dat afvragen. En als je er zo erg mee zat, waarom stuurde je mij gewoon niet een berichtje?

Ik ben Sahin z'n broer en ik heet Ismet. Hij heeft je dit ook verteld. Verder werkt de laptop totaal niet naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
iTweaker schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:56:
Ik ben toch de echte iTweaker mocht je je dat afvragen. En als je er zo erg mee zat, waarom stuurde je mij gewoon niet een berichtje?

Ik ben Sahin z'n broer en ik heet Ismet. Hij heeft je dit ook verteld. Verder werkt de laptop totaal niet naar behoren.
Je eerste zin zal ik wijselijk niet op in gaan.

Ik zat er niet mee, je broertje Sahin blijkbaar wel, na 8 maanden..
Zoals ik eerder aan had gegeven in mijn eerste post had ik mijn verlies genomen met de Packard Bell:

Voor de zekerheid hier gequote:
De Packerd Bell bleef eenzaam achter, ik had mijn verloren tijd/moeite al geaccepteerd. Ik twijfelde steeds of de 2 personen nou 1 waren en/of het gewoon om een misverstand ging.
Maar misschien heette iTweaker toevallig ook Sahin? Echter nooit meer wat mogen vernemen van iTweaker.
Als ik er mee had gezeten had ik inderdaad contact met je opgenomen. Echter was jij niet de enige geïnteresseerde. Gezien jij/Sahin niets van je had laten horen (op gebied van de Packard Bell) heb ik destijds de beslissing gemaakt om het te verkopen aan een persoon die wel reageerde/zijn afspraken na kwam.

Waar ik echter wel moeite mee heb is dat ik eerst een positieve feedback van de Acer krijg op 15 maart 2014 van hem.
Vervolgens op 1 oktober 2014, 8 maanden na datum, een slechte over hetzelfde product.

Nogmaals, hij heeft mij niet verteld dat jij zijn broer bent.
En ook nogmaals, als de laptop niet naar behoren werkt/werkte dan heeft hij ruim de tijd gehad om dat te melden en niet 8 maanden later.

Dat hij de Nvidia niet aan de praat kreeg na zijn DM op 8 februari ligt niet aan de hardware, dat is simpelweg een kwestie van de juiste driver installeren. Sahin Heeft ook na de videokaart DM's tussen hem en mij nog ruimschoots de tijd gehad om opheldering te vragen/geven.

Hij heeft notabene na zijn DM dat hij de videokaart niet aan de praat krijgt een positieve feedback op 15 maart achter gelaten! Op 1 oktober verklaart hij vervolgens in een negatieve feedback dat hij mijn account niet kon vinden. Apart dat hij dat wel kon op 15 maart, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
iTweaker schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:56:

Ik zit mij zo eens te bedenken.. Jij bent z'n broer zeg je. Na de voorgaande acties kan ik dat ook nog in twijfel brengen.

Wie zegt dat je dat daadwerkelijk wel bent? Misschien ben je Sahin wel gewoon die nu wel normaal reageert via het iTweaker account. Je laatste keer online datum volgens DM status voor vanmiddag was ook ergens in april.

Maar goed, ik zal dat maar als "het voordeel van een twijfel" zien en de moderators niet lastig vallen met het verzoek om IP adressen te gaan controleren. Ook al zouden jullie daadwerkelijk broers zijn kan je onder hetzelfde IP adres aanmelden. En als het toch om 1 persoon met 2 accounts blijkt te gaan kan je als nog met 2 IP adressen aanmelden dmv proxy's oid.

Enfin op dat gebied, het voordeel van een twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
Sahin, graag nog je reactie. Je bent na alle bovenstaande berichten nog wel online geweest maar je hebt nog niet gereageerd.

[ Voor 6% gewijzigd door renedis op 30-10-2014 16:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTweaker
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-05 12:54
renedis schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 23:16:
[...]

Ik zit mij zo eens te bedenken.. Jij bent z'n broer zeg je. Na de voorgaande acties kan ik dat ook nog in twijfel brengen.

Wie zegt dat je dat daadwerkelijk wel bent? Misschien ben je Sahin wel gewoon die nu wel normaal reageert via het iTweaker account. Je laatste keer online datum volgens DM status voor vanmiddag was ook ergens in april.
Ik zit mij zo ook eens te bedenken.. Dat ik wat beters te doen heb dan iemand op een forum bewijzen of ik wel een echt persoon ben.

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
iTweaker schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:04:
[...]

Ik zit mij zo ook eens te bedenken.. Dat ik wat beters te doen heb dan iemand op een forum bewijzen of ik wel een echt persoon ben.

Groeten.
Je laat anders door je reactie blijken dat je toch echt niets beters te doen hebt. Anders had je namelijk niet gereageerd en het aan je voorbij laten gaan.

Ik zeg ook niet dat je geen echt persoon bent. Wat ik wel in twijfel breng is dat jij en S.Sahin twee personen zijn. Ik vermoed nog steeds dat dit één en dezelfde persoon is.

Hierbij nogmaals het verzoek aan S.Sahin om te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedis
Modjes.. ik ben wat wijzer geworden na het lezen van meerdere topics.

een review mag niet worden geplaatst als er geen transactie heeft plaats gevonden.
Bij het plaatsen van zijn (slechte) review had hij zijn eigen "Galaxy S4" advertentie geselecteerd.
Een transactie heeft nooit plaatsgevonden tussen hem en ik met het Samsung toestel.

Zie: Wijziging User Review [rr7r] [leenstra]
en zie: Wijziging user review [hjkv] [ClasH]

Zijn Galaxy S4 advertentie is inmiddels verwijderd en niet meer gelinkt aan de slechte review. Echter zouden jullie dit terug moeten kunnen zien.

Het verzoek is om de slechte review per direct te verwijderen op mijn gallery pagina.

[ Voor 6% gewijzigd door renedis op 31-10-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.