s.sahin:
S.sahin
iTweaker:
iTweaker
renedis (mijn account):
renedis
S.Sahin heeft een tijd geleden een laptop van mij gekocht. Hij had interesse in de oude laptop van mijn schoonzusje, de Packard Bell Easynote TK85-GN-221.
Tergelijkertijd had iTweaker interesse in mijn oude laptop voor zijn zusje, de Acer Travelmate 8372G.
Beide personen willen op dezelfde avond de laptop komen halen, geen enkel probleem denk ik zo. Tot nu toe zijn het nog steeds 2 verschillende verhalen en heb ik beide heren op de hoogte gesteld dat kwa tijd dit samen valt met een andere Tweaker.
Op de avond zelf heb ik tot 21:00 uur niets meer mogen vernemen terwijl ik met beide personen rond 18:00 uur had afgesproken. Erg jammer maar goed. Om 21:00 hoorde ik dus van Sahin dat hij onderweg was en om 21:30 uur er zou zijn. Om 22:00 ging de bel, het was Sahin die zich voorstelde bij mijn voordeur samen met zijn vader. Ik liet hem binnen en toonde hem de Packerd Bell. Tot mijn verbazing zei hij dat hij voor de Acer kwam en niet voor de Packerd Bell. Raar verhaal want hij kwam toch voor de Packerd Bell en iTweaker voor de Acer???
Uiteindelijk na een praatje heeft hij de Acer meegenomen.
De Packerd Bell bleef eenzaam achter, ik had mijn verloren tijd/moeite al geaccepteerd. Ik twijfelde steeds of de 2 personen nou 1 waren en/of het gewoon om een misverstand ging.
Maar misschien heette iTweaker toevallig ook Sahin? Echter nooit meer wat mogen vernemen van iTweaker.
Ik heb rond 22:30 een DM gestuurd naar S.Sahin omdat ik dan maar de conclusie trok dat iTweaker ook Sahin heette (ook terwijl in eerdere DM's hij zich Ismet noemde).
Ik stuurde het volgende:
Het bleek dus dat S.Sahin en iTweaker dezelfde persoon waren die gewoon een laptop wilde hebben voor student Sahin. Helemaal geen kleine zusjes die weinig te besteden hadden zoals in eerdere DM's.
Het verhaal eindigt echter niet. S.Sahin begint mijj een DM te sturen dat hij de videokaart niet aan de praat krijgt.
Ik stuurde hem het volgende terug waar ik daarna nooit meer een reactie op heb mogen vernemen:
Ik heb vervolgens een slechte review achter gelaten bij S.Sahin:
Ik weet dat dit een aanname is, maar goed, het plaatje klopt wel in mijn ogen zo.
Daarnaast heeft hij de verkeerde (zijn eigen, Galaxy S4) advertentie geselecteerd bij het maken van de feedback.
Hierbij het verzoek om de negatieve feedback van S.Sahin van mijn profiel te verwijderen.
Mocht er meer informatie nodig zijn van bijvoorbeeld DM's hoor ik dat graag.
Edit:
S.Sahin en iTweaker op de hoogte gesteld via DM
S.sahin
iTweaker:
iTweaker
renedis (mijn account):
renedis
S.Sahin heeft een tijd geleden een laptop van mij gekocht. Hij had interesse in de oude laptop van mijn schoonzusje, de Packard Bell Easynote TK85-GN-221.
Tergelijkertijd had iTweaker interesse in mijn oude laptop voor zijn zusje, de Acer Travelmate 8372G.
Beide personen willen op dezelfde avond de laptop komen halen, geen enkel probleem denk ik zo. Tot nu toe zijn het nog steeds 2 verschillende verhalen en heb ik beide heren op de hoogte gesteld dat kwa tijd dit samen valt met een andere Tweaker.
Op de avond zelf heb ik tot 21:00 uur niets meer mogen vernemen terwijl ik met beide personen rond 18:00 uur had afgesproken. Erg jammer maar goed. Om 21:00 hoorde ik dus van Sahin dat hij onderweg was en om 21:30 uur er zou zijn. Om 22:00 ging de bel, het was Sahin die zich voorstelde bij mijn voordeur samen met zijn vader. Ik liet hem binnen en toonde hem de Packerd Bell. Tot mijn verbazing zei hij dat hij voor de Acer kwam en niet voor de Packerd Bell. Raar verhaal want hij kwam toch voor de Packerd Bell en iTweaker voor de Acer???
Uiteindelijk na een praatje heeft hij de Acer meegenomen.
De Packerd Bell bleef eenzaam achter, ik had mijn verloren tijd/moeite al geaccepteerd. Ik twijfelde steeds of de 2 personen nou 1 waren en/of het gewoon om een misverstand ging.
Maar misschien heette iTweaker toevallig ook Sahin? Echter nooit meer wat mogen vernemen van iTweaker.
Ik heb rond 22:30 een DM gestuurd naar S.Sahin omdat ik dan maar de conclusie trok dat iTweaker ook Sahin heette (ook terwijl in eerdere DM's hij zich Ismet noemde).
Ik stuurde het volgende:
Waarop ik de reactie kreeg:Hoi Sahin,
Zou jij niet een Packard Bell op komen halen?
Groeten,
Rene
Op dit moment klopte het hele plaatje voor mij.. S.Sahin en iTweaker waren dezelfde persoon.Hoi Rene
Je kan de packardbell gewoon verkopen
Groet
Sahin
Het bleek dus dat S.Sahin en iTweaker dezelfde persoon waren die gewoon een laptop wilde hebben voor student Sahin. Helemaal geen kleine zusjes die weinig te besteden hadden zoals in eerdere DM's.
Het verhaal eindigt echter niet. S.Sahin begint mijj een DM te sturen dat hij de videokaart niet aan de praat krijgt.
Waarop ik nog een bevestiging kreeg dat deze 2 om dezelfde persoon ging.Hoi rene
ik heb wat probleempjes met de videokaart.
als ik naar apparaatbeheer ga en op de nvidia kaart klik dan staat er dat ie uitgeschakeld is
toen heb ik het aangezet en de drivers die bij de videokaart horen gedownload maar krijg steeds de zelfde foutmelding:Dit grafisch stuurprogramma kon geen compatibele grafisch hardware vinden
Heb ook op internet gezocht maar kon niks verder vinden mischien kan jij mij helpen want het is echt zwaar irritant![]()
Greetz
Sahin
Ik stuurde hem het volgende terug waar ik daarna nooit meer een reactie op heb mogen vernemen:
De oplossing is gemakkelijk te vinden op Google. Dit komt door de 2 aanwezige videokaarten (Intel+NVidia).Hoi Sahin,
Ik vraag mij even af op wat voor manier jij denkt dat ik je moet helpen?
Eerst wil je een laptop van mij kopen van Packard Bell en laat je het afweten.
Maar ik heb zo'n vermoeden hoe het verhaal in elkaar zit.. Verstuur je dit bericht niet onder het verkeerde account? itweaker?
Groeten,
René
Ik heb vervolgens een slechte review achter gelaten bij S.Sahin:
Nu meer dan 8 maanden later heb ik op 1 oktober een slechte feedback gekregen van S.Sahin:Slechte ervaring met deze tweaker. Afgesproken dat hij de laptop op zou komen halen rond 18:00 uur. Om 18:40 belde hij mij om te melden dat hij er aan kwam. Hij moest uit Haarlem komen, wat grofweg 1 uur rijden is. Maar hij is nooit op komen dagen. Ik heb om 22:30 uur maar een DM gestuurd met de vraag of hij niet een laptop op zou komen halen.. hier op kreeg ik de volgende dag een reactie met: Je kan de Packard Bell gewoon verkopen. Simpelweg een waardeloze tweaker dus!
Ik persoonlijk zie dit als een puberige actie van een 16-jarige jongen die het niet kan hebben dat die het verkeerde spelletje heeft gespeeld. In zijn profiel staat dan ook dat hij van 3 juli 1997 is.waardeloze tweaker die mijn een kapotte laptop heeft verkocht en een slechte beoordeling heeft gegeven
waardeloos dus dit btw kon je profiel niet vinden scumbag
Ik weet dat dit een aanname is, maar goed, het plaatje klopt wel in mijn ogen zo.
Daarnaast heeft hij de verkeerde (zijn eigen, Galaxy S4) advertentie geselecteerd bij het maken van de feedback.
Hierbij het verzoek om de negatieve feedback van S.Sahin van mijn profiel te verwijderen.
Mocht er meer informatie nodig zijn van bijvoorbeeld DM's hoor ik dat graag.
Edit:
S.Sahin en iTweaker op de hoogte gesteld via DM