Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_76
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-06 14:02
Zelfde issue hier. Zit er sterk over te denken om over te stappen.
DutchCommando schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:22:
Nou was ik na mijn vakantie niet blij om te zien dat Tweaknews overgenomen was. Maar dat ik sinds die overname geen toegang meer heb tot mijn account is helemaaaal vervelend. Ik heb al een stuk of vijf e-mails hierover naar het support e-mailadres gestuurd. Maar er volgt geen enkele reactie.

Is er iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
timmert26 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:37:
Ik zit momenteel bij extremeusenet maar ze hebben veel takedowns. Het was 1 maand om te testen en ik ben op zoek naar andere/betere. Ik maak gebruik van accountsharing, zij het niet veel. Het liefst wil ik een gewoon een goede newsserver met minimaal 200mbits verbinding en het liefst natuurlijk zo min mogelijk DMCA. Ik zat te denken aan een maandje cheapnews(die staat accountsharing toe) of astraweb, maar die staan geen accountsharing toe omdat maar 1 IP adres tegelijk mag. Evt de optie dan om niet gelijktijdig te downloaden kan natuurlijk wel.
Ik heb prima ervaringen met Astraweb. 15$ per 2 maanden is ook nog eens een mooie prijs.
Zelf heb ik weinig last van takedowns, al ligt het er natuurlijk ook aan wat je zoekt.
Inderdaad geen accountsharing, maar dat wist je al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Rubman schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:14:
[...]

Je hebt een mail met het invite O-)
Volgens de DM wisseling had die er geen meer nodig, dus ik zou zeggen: Ja, hij heeft er dus een ontvangen. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

Rubman

Retarded or just overjoyed!

MegaTronics schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Volgens de DM wisseling had die er geen meer nodig, dus ik zou zeggen: Ja, hij heeft er dus een ontvangen. :p
Denk dat hij die van mij dan heeft ontvangen, gewoon brutaal geweest en direct zijn mail in de invite box geknald.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:45

luigi87

Domotica Fanaticus

Hendrikje1 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Ik heb prima ervaringen met Astraweb. 15$ per 2 maanden is ook nog eens een mooie prijs.
Zelf heb ik weinig last van takedowns, al ligt het er natuurlijk ook aan wat je zoekt.
Inderdaad geen accountsharing, maar dat wist je al.
Hier ook een goed ervaring met Astraweb. heb ik 2 maanden gelden aangeschaft na de goede reacties van iedereen hier.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:46
Misschien toch gewoon overwegen om Astra web eens te proberen en dan maar stoppen met account sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Idem goede ervaringen met Astraweb (en ook de $15 p. 2m deal).

Ze hebben wel af en toe wel wat problemen met de EU servers waardoor de throughput daalt. Als ik switchen naar de US servers dan loopt alles weer soepel, alleen met met 10 MB/s ipv 14.5 MB/s (120 mbit abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Mocht er nog iemand inviteje voor pfmonkey hebben, ik voel me geroepen :D

Bedankt tweakers

[ Voor 12% gewijzigd door Drowzz op 19-03-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
timmert26 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:12:
Misschien toch gewoon overwegen om Astra web eens te proberen en dan maar stoppen met account sharing.
Je zou het altijd voor 2 maandjes kunnen proberen. Bevalt het niet, dan zet je de automatische afschrijving via Paypal gewoon stop.

Hier vindt je de speciale pagia 2 maanden Astraweb voor $15.

[ Voor 16% gewijzigd door Hendrikje1 op 18-03-2015 19:58 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 19:23
Ik gebruik al jaren (minstens 5 jaar) Giganews. Ik had altijd het duurste abonnement (30USD/maand) sinds deze maand terug naar 20USD maar dan wel met 20 simultane verbindingen (in plaats van 50). Ik merk nog geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
īk moet zeggen tot nu toe werkt astraweb best okee. Stuk beter dan extreme usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:22
Is Astra nou Duitsch? Vind hem ook prima ja.

[ Voor 84% gewijzigd door Sjah op 19-03-2015 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Sjah schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 00:45:
Is Astra nou Duitsch? Vind hem ook prima ja.
Krijg het niet zo snel boven water.

Het helpdesk nummer begint iig met +65, en die hoort toe aan Singapore. Maar dat zegt weinig tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003

immetjes

HIER is BERN-E

Drowzz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 19:45:
Mocht er nog iemand inviteje voor pfmonkey hebben, ik voel me geroepen :D
Bedoel je "nodig hebben" of "over hebben"?

Als het "nodig hebben" is dan meld ik me hierbij aan voor een DM met een invite. Zo niet, zou iemand anders zo aardig kunnen zijn mij een invite te sturen (of voor DOGnzb)? Tnx!

Edit: Tweakers: Bedankt voor het regelen!

[ Voor 5% gewijzigd door immetjes op 19-03-2015 13:11 . Reden: Invite geregelt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 15:31
Ik zou nu op dit moment nergens een abonnement afsluiten van een jaar. Het gebruiksgemak gaat hard achteruit, en het lijkt de komende tijd niet veel beter te worden. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat over 6 maanden usenet tot het verleden hoort en in hetzelfde rijtje wordt genoemd als Kazaa en Napster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
Itelligent lijkt eruit liggen, ben ik de enige ?

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaff
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-05-2021
Ik ben al een tijdje opzoek naar een pfmonkey invite. Zou iemand mij daaraan kunnen helpen?

Bedankt tweakers

[ Voor 9% gewijzigd door kaff op 20-03-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
simon stokvis schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:48:
Ik zou nu op dit moment nergens een abonnement afsluiten van een jaar. Het gebruiksgemak gaat hard achteruit, en het lijkt de komende tijd niet veel beter te worden. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat over 6 maanden usenet tot het verleden hoort en in hetzelfde rijtje wordt genoemd als Kazaa en Napster.
Met private indexers vind ik Usenet nog steeds heel erg aangenaam. Krijg alles met sickbeard enz goed binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

kaff schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:44:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een pfmonkey invite. Zou iemand mij daaraan kunnen helpen?
Heb je speciaal daarvoor een account aangemaakt op Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

Hier ook Astranews gebruiker en was tot afgelopen maand altijd zeer tevreden draadloos altijd rond 13 mb download op een 120mb wireless verbinding. Nu veel incompleet en missende delen. Ik kijk het nog even aan maar anders toch maar opzoek naar een andere aanbieder.

Als iemand nog een pfmonkey invite over heeft.. dan meld ik mij hier graag voor aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jla schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:30:
Hier ook Astranews gebruiker en was tot afgelopen maand altijd zeer tevreden draadloos altijd rond 13 mb download op een 120mb wireless verbinding. Nu veel incompleet en missende delen. Ik kijk het nog even aan maar anders toch maar opzoek naar een andere aanbieder.

Als iemand nog een pfmonkey invite over heeft.. dan meld ik mij hier graag voor aan!
Klopt, maar het zijn periodes dat er veel incompleet is.
En daarna gaat het weer een hele tijd goed.

De laatste week is het heel erg traag met Astraweb (EU) haal nog geen 3 Mb wat normaal wel 13 Mb is.
Met SSL zonder SSL VS en EU blijft allemaal traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:38:
[...]

Klopt, maar het zijn periodes dat er veel incompleet is.
En daarna gaat het weer een hele tijd goed.

De laatste week is het heel erg traag met Astraweb (EU) haal nog geen 3 Mb wat normaal wel 13 Mb is.
Met SSL zonder SSL VS en EU blijft allemaal traag.
Ik had gisterochtend en gistermiddag regelmatig last van enorme traagheid.
Sinds gisteravond werkt alles weer prima hier en heb ik weer een stabiele snelheid van 14MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Probeer op zulke momenten eens te switchen naar Astraweb US. Mijn ervaring is dat het dan wel werkt, als is het niet meer met dan 10-11 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

pdukers schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:47:
Probeer op zulke momenten eens te switchen naar Astraweb US. Mijn ervaring is dat het dan wel werkt, als is het niet meer met dan 10-11 MB/s.
Geprobeerd, maar helaas dat was niet de oplossing. Heb nu in 24 uur 3x gehad. Ga maar eens opzoek naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
pdukers schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 10:47:
Dat hielp hier helaas niet.

Het valt me wel op dat, wat betreft de snelheid, dit bij mij echt per download verschillend is. :?
Ik download voornamelijk films. Bij film A is de snelheid om te huilen, en bij film B zo stabiel als iets (14MB/s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik zat zelf eerst jaren bij Eweka, vanwege de vele Take Downs naar Sunny gegaan die echt beter was, totdat zij ook Highwinds werden en het Take Down virus daar ook toesloeg. Op dit moment zit ik bij Cheapnews en daar ben ik nog steeds tevreden over.
Als filler gebruik ik een blockaccount van Astraweb die ik ook voor Spotnet gebruik, maar die heeft een hangerig karakter. Vooral met Spotnet blijft deze vaak hangen bij het ophalen van spotinfo of reakties die dan een time out geven.

Andere "indexers" dan de reguliere nzb search sites heb ik nog nooit geprobeerd. Die pfmonkey schijnt iets bijzonders te zijn en zou ik wel eens willen proberen, maar werkt met invites (zo ook nu) helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:59
Iemand die donateur is bij de aapjes ?
Ik krijg het api gebeuren niet aan de gang,ik heb de api key uit sabnzb gekopieert in het menu dat je ziet bij je profiel.verder krijg je van de aapjes ook een api key als donateur.
Verder zie ik wel het sab icoontje verschijnen in post en dergelijke.
Maar sab doet verder niks,als ik een nzb pak dan download chrome de nzb naar de watchfolder van sab en dan begint sab onmiddellijk met downen.Mis ik iets hier ?,wat is de meerwaarde van dat api gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:07
jejeh schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:44:
Ik krijg het api gebeuren niet aan de gang,ik heb de api key uit sabnzb gekopieert in het menu dat je ziet bij je profiel.verder krijg je van de aapjes ook een api key als donateur.
Maar sab doet verder niks,als ik een nzb pak dan download chrome de nzb naar de watchfolder van sab en dan begint sab onmiddellijk met downen.Mis ik iets hier ?,wat is de meerwaarde van dat api gebeuren.
Misschien dat het net zo iets is als bij oznzb. Die gebruikt de key om je identiteit te verifieren. Als je met sab iets succesvol downloadt, stuurt sab een signaaltje naar de indexer retour, zodat de teller op de indexer met 1 opgehoogd wordt. Zeg maar als service, zodat anderen kunnen zien wat succesvolle downloads zijn en welke ze links moeten laten liggen.

Dat signaaltje kan ook uitgeschakeld worden, zie onderaan bij de switches in de config van sab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003

immetjes

HIER is BERN-E

jejeh schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:44:
Ik werk met NZBget op m'n NAS. Als ik op m'n ipad zit (of op m'n werk) is dat API gedoe wel makkelijk. Hoef geen NZBs meer op te slaan, ik klik op de NZBget knop naast de spot en de aapjes communiceren vervolgens zelf met m'n server. Werkt perfect!

[ Voor 3% gewijzigd door immetjes op 22-03-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

simon stokvis schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:48:
Usenet tot het verleden? No way! Bestaat al sinds 1980. Zelfs de huidige forums zijn er een afstammeling van.. Heel mooi wiki Wikipedia: Usenet

Off topic: dagelijks verkeer 1996 4.5 GB januari 2015 17.87 TB (thank you fiber)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekerdt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-01 19:04
Lanithro schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:14:
[...]

Vind jij OZNZB zo slecht dan? Die heb ik ook, maar vind heb toch wel fijn.
Nah... valt best mee. Ik merk echter wel dat CP de laatste tijd veel meer torrents gebruikt dan nieuwsgroepen. Mijn eerste snelle conclusie is dan dat de NZB Indexers (oa. OZNZB) nog niets hebben gevonden (aangezien de prio wordt gegeven aan nieuws over torrent).

Voor wat betreft de usenet provider; Ik zit te twijfelen om PureUsenet gewoon weer te verlengen (lekker makkelijk :) ) Eventueel denk ik aan cheapnews als alternatief. Iemand nog goede redenen om van PureUsenet over te stappen naar een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De enige reden die ik kan vinden is dat PureUsenet via Highwind levert, dus snelle take downs.

* MegaTronics heeft als hoofdaccount Astraweb en Cheapnews als mainfill.

[ Voor 30% gewijzigd door MegaTronics op 22-03-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

MegaTronics schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:58:
De enige reden die ik kan vinden is dat PureUsenet via Highwind levert, dus snelle take downs.

Er wordt altijd zoveel over takedowns gemeld. Ik heb recent weer tweaknews eu account. En lurk nu weer dream dance in flac binnen. Ook gewoon van 500 dagen+. Of gelden die takedowns voor meer populair materiaal? In het verleden tweaknews meer draadjes en die r-knorloading films kwamen altijd binnen, nieuw of oud. Zelden last van takedowns gehad.

(Overigens haal ik mijn nzb's al jaren vanaf nzb index nl)

[ Voor 10% gewijzigd door GerardVanAfoort op 22-03-2015 20:02 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekerdt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-01 19:04

Fair enough... Echter omdat de pc dagelijks ff de nieuwsgroepen checked en download indien beschikbaar verwacht ik hier niet bijzonder veel last van te hebben... Ben wel benieuwd naar cheapnews; zal hier eens een proefaccountje van pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
(jarig!)
GerardVanAfoort schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:59:
[...]

Er wordt altijd zoveel over takedowns gemeld. Ik heb recent weer tweaknews eu account. En lurk nu weer dream dance in flac binnen. Ook gewoon van 500 dagen+. Of gelden die takedowns voor meer populair materiaal? In het verleden tweaknews meer draadjes en die r-knorloading films kwamen altijd binnen, nieuw of oud. Zelden last van takedowns gehad.

(Overigens haal ik mijn nzb's al jaren vanaf nzb index nl)
Ikzelf heb ook niet altijd problemen met bijvoorbeeld muziek of films. Maar met de populaire series kan de takedown binnen een uur zijn.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ik heb pure eweka en tweak. Gek genoeg hebben ze invidueel last van take down terwijl tweak en pure nu ook highwinds is Dacht ik Sinds de overname.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
GerardVanAfoort schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:19:
[...]

Usenet tot het verleden? No way! Bestaat al sinds 1980. Zelfs de huidige forums zijn er een afstammeling van.. Heel mooi wiki Wikipedia: Usenet

Off topic: dagelijks verkeer 1996 4.5 GB januari 2015 17.87 TB (thank you fiber)
Ik zeg niet dat het nu tot het verleden behoort. Maar met een paar rechtzaken kan het er in 6 maanden allemaal heel anders uit zien. Dat bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
Meer mensen al ontdekt dat usenetcrawler al een paar dagen onbereikbaar is? Kan er verder niets over vinden.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
EWK schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:42:
Meer mensen al ontdekt dat usenetcrawler al een paar dagen onbereikbaar is? Kan er verder niets over vinden.
Ik heb netjes een mailtje van ze gehad:
Hello,

Having issues with our domain, you can use the following link as a fallback. https://46.19.138.10/
Will have this resolved soon.

UC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 10:47
EWK schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:42:
Geen mailtje gekregen?

Domain troubles, here is an alternate link‏

Hello,

Having issues with our domain, you can use the following link as a fallback. https://46.19.138.10/
Will have this resolved soon.

UC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Nope, niet gehad. Bedankt voor jullie reactie :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:44
bij cheapnews nu met de code ultimate14 krijg je 43 euro korting.
12 maanden is nu maar 59 euro. (voor de 120mbit verbinding)

ik heb echter geen ervaring met cheapnews.. ik zit nu al jaren bij sunny usenet.
is bij cheapnews het nu beter geregeld als bij sunny waar ik regelmatig iets niet kan ophalen ivm takedown??

[ Voor 4% gewijzigd door furian88 op 24-03-2015 10:58 ]

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik ben jaren tevreden klant van Cheapnews geweest, met nadruk op geweest.

Cheapnews heb ik een hele poos aanbevolen, omdat ze voor weinig geld een redelijk snelle en stabiele verbinding hadden op een eigen serverpark. Ze hebben een paar maanden geleden wat snelhedisproblemen gehad, maar die zijn voorbij. Sterker nog, ze hebben tegenwoordig een sneller abonnement. Ik heb Cheapnews vaak aanbevolen omdat ze ook erg weinig takedowns hadden, of later dan andere payservers. Als ik het bij Supernews of Ziggo niet meer binnen kon halen, dan had Cheapnews het meestal nog wel.

Sinds kort wel regelmatig takedowns, en uit de geruchtenstroom is op te maken dat Cheapnews nu onderdeel is van XSNews, met bijbehorend takedownbeleid. Ik heb net mijn jaarabonnement verlengd, maar dat is nu dus zonde van het geld. Aan de andere kant, je ziet over de hele linie steeds meer takedowns, en als je er snel bij bent, dan is Cheapnews natuurlijk ook nog een prima keuze, maar de tijd van weinig of veel later takedowns is helaas voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Top bedankt voor je reactie!,
ik denk wel dat ik hem neem, het scheelt meer dan 20 euro met sunnyusenet..
aouwe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:58:
Ik ben jaren tevreden klant van Cheapnews geweest, met nadruk op geweest.

Cheapnews heb ik een hele poos aanbevolen, omdat ze voor weinig geld een redelijk snelle en stabiele verbinding hadden op een eigen serverpark. Ze hebben een paar maanden geleden wat snelhedisproblemen gehad, maar die zijn voorbij. Sterker nog, ze hebben tegenwoordig een sneller abonnement. Ik heb Cheapnews vaak aanbevolen omdat ze ook erg weinig takedowns hadden, of later dan andere payservers. Als ik het bij Supernews of Ziggo niet meer binnen kon halen, dan had Cheapnews het meestal nog wel.

Sinds kort wel regelmatig takedowns, en uit de geruchtenstroom is op te maken dat Cheapnews nu onderdeel is van XSNews, met bijbehorend takedownbeleid. Ik heb net mijn jaarabonnement verlengd, maar dat is nu dus zonde van het geld. Aan de andere kant, je ziet over de hele linie steeds meer takedowns, en als je er snel bij bent, dan is Cheapnews natuurlijk ook nog een prima keuze, maar de tijd van weinig of veel later takedowns is helaas voorbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
Hoe is het eigenlijk bij NextGenNews met takedowns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

immetjes schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:06:
[...]

Ik werk met NZBget op m'n NAS. Als ik op m'n ipad zit (of op m'n werk) is dat API gedoe wel makkelijk. Hoef geen NZBs meer op te slaan, ik klik op de NZBget knop naast de spot en de aapjes communiceren vervolgens zelf met m'n server. Werkt perfect!
Dat klinkt goed :) Ik doe het nu nog met nzbserver.com en dan met FileBrowser de nzb kopieren in de NZB map van NZBget op mijn NAS.

Het werkt redelijk en ik hoef mijn laptop/pc niet aan te zetten.

Ben wel benieuwd naar dat pfmonkey maar zoals al eerder gelezen werkt dit dus op invites :-(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Laatst online: 20-08 16:34
Ik heb me een poosje geleden gewoon aangemeld op https://pfmonkey.com/login

Ik kon me dus gewoon registreren, zonder invite. Wil je van die Api gebruik maken, dan zal je ze moeten sponseren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:29
Ik ben ook lid van PFmonkey, maar het is nog niet echt mijn ding.
Ik had mijn eigen Spotweb-installatie en kon de NZB's zo naar NZBget sturen. Helaas wil dit niet bij nzbserver. Ik ben dus voornemens om toch maar weer mijn eigen Spotweb-installatie op poten te gaan zetten.

Ik gebruik altijd een blockaccount van Astraweb voor het headeren, maar die is na 5 jaar bijna op. Hoe goed is Sunnyusenet met headers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Goedemorgen

Sinds vandaag ben ik de zeer blije eigenaar van een 500mb KPN Glasverbinding. Welke ik ook netjes haal via speedtest.net

Voorheen zat ik op 100Mb glas, wat me bij Supernews gemiddeld 11MB/s oplevert (via SABnzbd)

Nu met de 500Mb kom ik nog niet hoger dan pieken van 34MB/s en gemiddeld ergens rond de 25MB/s

Supernews beweerd geen limiet te leggen op de downloadsnelheid, maar toch haal ik niet het maximaal haalbare.

Iemand van hier toevallig ervaring met een vergelijkbare opzet?

Worden zaken als CAT5/CAT6 nu echt een factor?

Niet dat ik niet tevreden ben hoor, het is nu al ziekelijk snel :+

Test download van 15 Gb die klaar was in 10 minuut 40 met een gemidd. van 24MB/s _/-\o_

Ik download overigens rechtstreeks naar een SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 22:52
wicked1980 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:12:

Van welke maak je nu gebruik? Tussen 5e en 5 zit namelijk ook al een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Steefmeister schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:16:
[...]

Van welke maak je nu gebruik? Tussen 5e en 5 zit namelijk ook al een verschil.
5e heb ik nu liggen.

Overigens draai ik nu een test via http://speedtest2.nl/download-test en die komt strak met 60,7MB/sec binnen (10Gb testfile)

Moet het dan toch richting Supernews zoeken denk ik

[aanvulling]

Aantal connectie's teruggebracht in Sabnzbd van 30 naar 10, levert een verdubbeling van snelheid op

[ Voor 13% gewijzigd door wicked1980 op 27-03-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 18:36
Supernews doet bij mij ook niet veel meer dan 350 mbps overdag. Waarschijnlijk overloaded servers, of ze kijpen je ?

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
jacovn schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:27:
Supernews doet bij mij ook niet veel meer dan 350 mbps overdag. Waarschijnlijk overloaded servers, of ze kijpen je ?
12 connectie's levert nu ook inderdaad een verbinding tussen de 32 en 39 op. Fluctueert nogal.

Zal vanavond/vannacht nog eens testen.

Maar tweaken van Sabnzb heeft wel effect in ieder geval. Nu verbind ik over SSL/443, wellicht dat dit nog meespeelt.

[ Voor 14% gewijzigd door wicked1980 op 27-03-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
10 connecties: 22-24 MB/sec
15 connections: 35 MB/sec

Astra 10 connections: 50-55MB/sec
Astra 10 connections: 65-65 MB/sec

Sunny 10 connections: 50 MB/sec
Sunny 15 connections: 65 MB/sec

Alle 3: 67-68MB/sec

Dat is dan een bestand wat 1 dag er staat en randomized naam heft en nog compleet is.

[ Voor 16% gewijzigd door jacovn op 27-03-2015 13:28 ]

8x330 NO12.5°, 8x330 ZW12.5°, 8x350 ZW60°, 8x325 NO10°, SE8K, P500. 6x410 ZW10° Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
jacovn schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:27:

Dat is dan een bestand wat 1 dag er staat en randomized naam heft en nog compleet is.
En Sunny is ook nog eens goedkoper...

hmmm... Hoe is Sunny met Notice & Takedowns? In vergelijking met anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

wicked1980 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:12:
Goedemorgen

Sinds vandaag ben ik de zeer blije eigenaar van een 500mb KPN Glasverbinding. Welke ik ook netjes haal via speedtest.net

Voorheen zat ik op 100Mb glas, wat me bij Supernews gemiddeld 11MB/s oplevert (via SABnzbd)

Nu met de 500Mb kom ik nog niet hoger dan pieken van 34MB/s en gemiddeld ergens rond de 25MB/s

Supernews beweerd geen limiet te leggen op de downloadsnelheid, maar toch haal ik niet het maximaal haalbare.

Iemand van hier toevallig ervaring met een vergelijkbare opzet?

Niet dat ik niet tevreden ben hoor, het is nu al ziekelijk snel :+

Test download van 15 Gb die klaar was in 10 minuut 40 met een gemidd. van 24MB/s _/-\o_

Ik download overigens rechtstreeks naar een SSD
24MB/s haal ik met mijn 200Mbit UPC dus je zit bij lange na niet op de 500Mbit tijdens echte downloads of de speedserver waar je jouw testbestand van hebt gedownload kan niet hoger dan 200Mbit.

Maat van mij heeft 500Mbit en die download via i-telligent met +55MB per seconde, dat is bijna 500Mbit rond, hij heeft net zoals ik de ASUS RT-N66U en we gebruiken CAT6 SSTP kabels tussen modem en router.

Ik had gisteravond ook strak 24MB per seconde via Astraweb, en ik heb eindelijk getrouwd en kinderen compleet, miste 2 DVD's, aanrader om te downloaden als je echt wilt lachen, is 37 dagen geleden compleet geupload.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
10Gb testfile via http://speedtest2.nl/download-test : 60,7MB/sec

15Gb MKV van vandaag via Supernews 10 connectie's: 35MB/sec

Volle bandbreedte is dus haalbaar. Externe factoren zoals bekabeling spelen dus niet mee.
Lijkt echt te liggen aan Supernews/Sabnzbd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02
Wat is je CPU load?
Als SSL uit kan zou ik dit eens proberen, als het dan sneller gaat weet je dat je je processor moet upgraden of even een ander programma als SabNZBD gebruiken. :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
Daar heb ik persoonlijk weinig last van, maar ik download files die onherkenbaar zijn en op een afgesloten forum staan. Dus de 1e paar dagen is het meeste wel compleet.

Wat ouder materiaal is minder goed bij Sunny en dan andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Net even getest bij Sunny met een trial abbo van 1 week. Maar geeft hetzelfde beeld als bij Supernews.

Testen zonder SSL zal ik vanavond even doen.

Is Sabnzb verhoudingsgewijs slecht met SSL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02
wicked1980 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:55:
Is Sabnzb verhoudingsgewijs slecht met SSL?
Ik heb alleen ervaring met m'n NAS (zie sig) en daar is er, vanwege de CPU bottleneck, wel verschil in snelheid tussen SSL uit en aan. Ik heb het opgelost door NZBget te gebruiken ipv SabNZBD, welke gewoon een stuk efficiënter geschreven is. :)

Maar als ik dit zo lees dan lijkt het me eerder aan Supernews te liggen..

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

SmiGueL schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:13:
[...]

Ik heb alleen ervaring met m'n NAS (zie sig) en daar is er, vanwege de CPU bottleneck, wel verschil in snelheid tussen SSL uit en aan. Ik heb het opgelost door NZBget te gebruiken ipv SabNZBD, welke gewoon een stuk efficiënter geschreven is. :)

Maar als ik dit zo lees dan lijkt het me eerder aan Supernews te liggen..
Daarom download ik zonder SSL, mijn DS1513+ haalt zonder SSL makkelijk de 24-25MB per seconde maar met SSL zie ik het fluctueren als een malle.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
jacovn schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:27:

Is dit met of zonder SSL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
Met ssl behalve Astra volgens mij. Maar maakt dat wat uit behalve beetje cpu load ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
jacovn schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Met ssl behalve Astra volgens mij. Maar maakt dat wat uit behalve beetje cpu load ?
nouja, SSL wordt door sommigen ervaren als Bottleneck, zo lijkt het. En kan het zelf nu niet testen, vandaar mijn vraag :P

Welke software gebruik jij? Sabnzb?

P2H toevallig als bron voor NZB's?

[ Voor 4% gewijzigd door wicked1980 op 27-03-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
mocht er nog een tweaker een pfmonkey invite over hebben. Ik ben er nu ondertussen ook wel nieuwsgierig naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

Rubman

Retarded or just overjoyed!

dafz0r schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:32:
mocht er nog een tweaker een pfmonkey invite over hebben. Ik ben er nu ondertussen ook wel nieuwsgierig naar
Het is niet veel bijzonders meer dan een nzbs.in qua nzb zoekmachine.
Zie DM voor meer info.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
inderdaad
lijkt heel hard op nzbs.org ook
enkel wel jammer dat de API betalende is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Net even kunnen testen

Sunnyweb geeft zonder SSL enkele pieken richting de 51MB/sec, maar zit gemiddeld net onder de 40MB/sec

Het heeft dus wel effect, maar niet voldoende. CPU gebruik komt nooit boven de 50%

Misschien toch eens een andere client proberen

Sunnyweb gaf na het terugzetten van SSL op 443 ineens wel betere resultaten dan vanmiddag.

[ Voor 15% gewijzigd door wicked1980 op 27-03-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacovn
wicked1980 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:23:
[...]

nouja, SSL wordt door sommigen ervaren als Bottleneck, zo lijkt het. En kan het zelf nu niet testen, vandaar mijn vraag :P

Welke software gebruik jij? Sabnzb?

P2H toevallig als bron voor NZB's?
Ik gebruik newsbin pro, closed forum voor films die ik wil downloaden. Nzb van nzbclub waarnaar toe wordt gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Tweakers,

Ik ben redelijk nieuw met het gebruik van nieuwsgroepen en ik probeer het eerst eens uit via de nieuwsserver van XS4all: newszilla.xs4all.nl. Ik heb zowel met SABnzbd als Grabit geprobeerd bestanden te downloaden via nzbserver.com, maar bij SABnzbd krijg ik elke keer de fout 'out of your server's retention?', en bij Grabit 'article not found', zelfs als ik bestanden probeer die nog maar heel kort geleden geplaatst zijn (enkele uren/dagen). Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
DCMA?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zou ik hier dan echt bij *elk* bestand last van moeten hebben? Of moet ik een andere plek vinden om aan mijn nzb bestanden te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:36:
Maar zou ik hier dan echt bij *elk* bestand last van moeten hebben? Of moet ik een andere plek vinden om aan mijn nzb bestanden te komen?
Niet bij elke uiteraard nee. Gewoon iets "normaals" zoals een Linux distro klikken zou moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Dagen oud is inmiddels met dmca echt al oud. Ik neem aan dat je een abonnement hebt bij xs4all en bent ingelogd?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:39:
Dagen oud is inmiddels met dmca echt al oud. Ik neem aan dat je een abonnement hebt bij xs4all en bent ingelogd?
Okay, dat wist ik niet. Nee ik ben niet ingelogd, is dat nodig? Vroeger heb ik ook wel eens op dezelfde manier gedownload en nooit ingelogd. Zou ik dan dus mijn xs4all inloggegevens in Sab moeten invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:41:
Okay, dat wist ik niet. Nee ik ben niet ingelogd, is dat nodig? Vroeger heb ik ook wel eens op dezelfde manier gedownload en nooit ingelogd. Zou ik dan dus mijn xs4all inloggegevens in Sab moeten invoeren?
https://www.xs4all.nl/kla...roepen-instellen-windows/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geldt dit overigens ook wel voor newszilla.xs4all.nl? Want hier https://www.xs4all.nl/klant/experimenteel/newszilla/ staat daar niets over vermeld, en in de link die je stuurde gaat het over news.xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:48:
Geldt dit overigens ook wel voor newszilla.xs4all.nl? Want hier https://www.xs4all.nl/klant/experimenteel/newszilla/ staat daar niets over vermeld, en in de link die je stuurde gaat het over news.xs4all.nl
Geen idee, ben geen xs4all klant :) Beetje uitproberen en het zal wel lukken. Je kan ook hier kijken eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:50:
[...]

Geen idee, ben geen xs4all klant :) Beetje uitproberen en het zal wel lukken. Je kan ook hier kijken eventueel.
Volgens mij is de link die je stuurde alleen voor een nieuwsserver die niet geschikt is voor nzb bestanden. Ik heb nu nog een aantal bestanden geprobeerd en eindelijk (na ongeveer 20 bestanden uitgetest te hebben) werkt er 1. Vrees dat er gewoonweg snel verwijderd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:52:
[...]

Volgens mij is de link die je stuurde alleen voor een nieuwsserver die niet geschikt is voor nzb bestanden. Ik heb nu nog een aantal bestanden geprobeerd en eindelijk (na ongeveer 20 bestanden uitgetest te hebben) werkt er 1. Vrees dat er gewoonweg snel verwijderd wordt.
Klantenservice
Niet gevonden? Neem contact met ons op
Klantenservice en Technische ondersteuning: 020 398 76 66 :)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 08:25
Om te controleren of de oudere bestanden nog op de Nieuwsserver staan gebruik ik nzbSCAN . Dan krijg je een redelijk goede indruk of het wel of niet compleet is.
nzbSCAN

[ Voor 5% gewijzigd door tita_tovenaar op 28-03-2015 15:23 ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:52:
[...]
Newszilla werkt op zich prima met NZB, maar heeft een retentie van slechts 2 a 3 weken. Je kunt er dus alleen recent geplaatste binaries vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tita_tovenaar schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 15:22:
Om te controleren of de oudere bestanden nog op de Nieuwsserver staan gebruik ik nzbSCAN . Dan krijg je een redelijk goede indruk of het wel of niet compleet is.
nzbSCAN
Goede tip dit! Echter lijkt het bij mij niet voor alle bestanden te werken. Weet jij wat je in de configuratie file moet invullen voor 'username' en 'password' als je nieuwsserver die beiden niet vereist? Wellicht licht het daaraan. Heb nu namelijk dat bestanden die ik aanklik soms nog steeds als 'goed' worden gezien terwijl ze buiten de retentietijd zijn als ik ze dan open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, begrijp ik. Maar zelfs voor een hoop bestanden die ruim binnen deze tijd vallen lijk ik de foutmelding te krijgen dat ze buiten de retentietijd zijn. Niet echt een idee nog waar dat aan ligt.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:22:
[...]

Newszilla werkt op zich prima met NZB, maar heeft een retentie van slechts 2 a 3 weken. Je kunt er dus alleen recent geplaatste binaries vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand de startpost updaten. Giganews is gestopt met retentie uitbreiding. Deze staat op 2367, in de startpost loopt deze door. (Dit las ik op het forum van Newsbin Pro.)

Supernews is denk ik ook gestopt. Deze retentie staat op 2357.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:10:
Misschien kan iemand de startpost updaten. Giganews is gestopt met retentie uitbreiding. Deze staat op 2367, in de startpost loopt deze door. (Dit las ik op het forum van Newsbin Pro.)

Supernews is denk ik ook gestopt. Deze retentie staat op 2357.
Dankje, ik zal de ts updaten als ik achter mn pc zit.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
Vandaag weer even aan het testen.

Zowel met Supernews/Sunny en/of Sabnzb/Newsbin kom ik amper op de 26MB/s

Speedtest komt wel op de volledige 60MB/s binnen

Wel of niet SSL maakt ook amper verschil

Ik zou bijna gaan denken dat KPN het verkeer richting usenet knijpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
wicked1980 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:36:
Vandaag weer even aan het testen.

Zowel met Supernews/Sunny en/of Sabnzb/Newsbin kom ik amper op de 26MB/s

Speedtest komt wel op de volledige 60MB/s binnen

Wel of niet SSL maakt ook amper verschil

Ik zou bijna gaan denken dat KPN het verkeer richting usenet knijpt...
upc doet dat ook rustig..
ondanks dat ze roepen "NEE DAT DOEN WIJ NIETTTTT !!!!"
savonds rustig 120mbit en overdag soms maar 50... mmmm _/-\o_ _/-\o_

maar goed, heb je cheapnews ook al geprobeerd? deze haalt bij mij niet dezelfde snelheid als sunny maar is meer stabiel en heeft lang niet zoveel last van DMCA als Sunny!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
furian88 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:47:
[...]

upc doet dat ook rustig..
ondanks dat ze roepen "NEE DAT DOEN WIJ NIETTTTT !!!!"
savonds rustig 120mbit en overdag soms maar 50... mmmm _/-\o_ _/-\o_

maar goed, heb je cheapnews ook al geprobeerd? deze haalt bij mij niet dezelfde snelheid als sunny maar is meer stabiel en heeft lang niet zoveel last van DMCA als Sunny!!
DCMA is het probleem niet. Ben wat dat betreft zeer tevreden met Supernews.

Maar ik heb sinds vrijdag een 500Mb Glasverbinding, die ik ook netjes haal via bijvoorbeeld: http://speedtest2.nl/download-test

Maar mijn verbinding naar Usenet haalt dat bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 18:49
Gigabit verbinding hier: getest nu bestand is 3 uur oud.
Astraweb: 570 - 620 Mbit met SSL
Supernews: 750 - 800 Mbit met SSL
Tweaknews: 410 - 420 Mbit met SSL (maximum van Tweak 400 Mbit)

Maximaal snelheid wat ik thuis kan halen is 1010 Mbit

[ Voor 22% gewijzigd door kmichael op 30-03-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
kmichael schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:20:
Gigabit verbinding hier: getest nu bestand is 3 uur oud.
Astraweb: 570 - 620 Mbit met SSL
Supernews: 750 - 800 Mbit met SSL
Tweaknews: 410 - 420 Mbit met SSL (maximum van Tweak 400 Mbit)

Maximaal snelheid wat ik thuis kan halen is 1010 Mbit
_O- _O- _O-

Altijd baas boven baas :+

En welke provider is dat? Met welk programma? Supernews moet het dus makkelijk kunnen serveren.

Hoeveel connectie's gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 18:49
Ik heb Tweak.nl, ik test met Newsbin Pro Ik gebruikte 30 connecties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

furian88 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:47:
[...]

Ik dacht dat Sunny juist minder snel was met DMCA dan Cheap of is dat inmiddels busted?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:38
MeNTaL_TO schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:40:
[...]

Ik dacht dat Sunny juist minder snel was met DMCA dan Cheap of is dat inmiddels busted?
Heb ze een maandje allebei gehad maar merk geen verschil tussen deze twee wat takedowns betreft.
Paar jaar Sunny en nu Cheapnews sinds een maandje of 2. Snelheid is prima (tot 100Mbps tenminste, hoger weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
Na de 100 wordt het minder met cheapnes. Qua dmca is cheapnewd echt 20 beter! Heb de laatste dagen veel dingen kunnen binnenhalen die ik met sunny al niet meer kon binnen krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
Beetje jammer dat er nog steeds een beetje vaag is waar Cheapnews nu precies bij hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip.. zullen we dat maar niet doen?

[ Voor 72% gewijzigd door Equator op 06-04-2015 11:41 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!