Je ziet teveel ongerelateerde zaken, een mailprovider is ook zo aangemaakt, die heeft ook geen adres van de gebruiker.
De tijd is voorbij dat je een emailadres in drievoud moet aanvragen.
In Duitsland zijn inderdaad al boete's voor downloaders, maar daar ligt de wetgeving anders, op basis van IPadres kunnen advocatenkantoren meer details opvragen.
Zolang hier dat niet het geval is, en het werkelijk vie de rechter gaat, zal het ( nog ) loslopen.
Ik help je hopen dat het voor downloaders niet "gevaarlijk" wordt er mee door te gaan.
Zoals aangegeven, het belangrijkste is om geïnformeerd te blijven, je krijgt op genoeg plekken al de informatie te zien dat er iets gebeurt, als de eerste usenet-downloader een boete krijgt, zal dat heel breed uitgemeten worden.
( zou wel heel toevallig zijn, als ik dat zou zijn, dat risico wil ik wel lopen )
Mijn usenetprovider (kaaiman/VS) heeft een betaling gekregen via mijn vpnverbinding over opera, die weer geen gegevens heeft van mij, behalve mijn mobiele ipadres van KPN.
Dit is een gedeeld adres uit een hele hoop abonnees.
Het paypaladres wat gebruikt is, was toevallig een losse, waar ik een storting op gekregen had na een online prijsvraag, waar ik ook niet bekend ben onder eigen mailadres.
De zoektocht om mij dan te achterhalen omdat ik de laatste
grand tour heb gedownload, wordt kostbaarder dan de uiteindelijke opbrengst ( kale kip enzo )
Maar het doel wordt door Brein wel bereikt, jij twijfelt en ondervind hinder, omdat je niet alles kan vinden.
Zo zijn er met jou die nóg meer moeite hebben om iets gedaan te krijgen ( zie de onmetelijke commentaren maar op de spotnet/webs )
Met de juiste newsnab zoals nzbs is alles gewoon voorhanden in mijn geval
* FreshMaker heeft de NLfora alleen nodig voor de incidentele NL film/serie
[
Voor 0% gewijzigd door
Equator op 22-12-2016 16:15
]