Newsservers met binaries [Deel 13] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 36 Laatste
Acties:
  • 452.695 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deimos000
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-09 21:16
Heeft iemand ook last van een traag werkende server van Supernews.com ? Op zowel de EU server als de 'normale' kom ik niet boven de 1.1 MB uit. Dat terwijl het toch echt een unlimited account is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:04
Deimos000 schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:59:
Heeft iemand ook last van een traag werkende server van Supernews.com ? Op zowel de EU server als de 'normale' kom ik niet boven de 1.1 MB uit. Dat terwijl het toch echt een unlimited account is..
Heb je daar altijd last van? Of was dat alleen gisteren? Ik trek hier alles (vandaag) gewoon met de volledige snelheid van mijn internetverbinding binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deimos000
  • Laatst online: 08-09 21:16
oohh schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:05:
[...]

Heb je daar altijd last van? Of was dat alleen gisteren? Ik trek hier alles (vandaag) gewoon met de volledige snelheid van mijn internetverbinding binnen. :)
Sinds gisteren tot nu. Dadelijk m'n modem maar even resetten..

/edit; dat was het dus... Blijkbaar loopt mijn cisco epc3925 steeds vol.. Vreemd.

[ Voor 11% gewijzigd door Deimos000 op 13-04-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:46
old_spice schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:59:
Nextgennews bevalt mij ook prima qua takedowns. Totaal geen last van. De snelheid is echter wel wat minder goed. Maar op zich is dat niet erg als je alleen een paar missende articles via Nextgennews binnenhaalt, en de rest met een Amerikaanse of Nederlandse usenet provider.
Maar wat mij betreft is de sleutel tot het verslaan van DMCA takedowns het totaal encrypten van de content.

Edit: Ik zou dat PFmonkey trouwens wel willen proberen. Iemand toevallig een invite voor mij? :)
Ik lees regelmatig slechte berichten over Nextgennews. De nieuwsserver zou niet in Zuid-Afrika staan maar gewoon in Nederland en het domein van Nextgennews staat geregistreerd bij Godaddy in de USA dus dan vallen ze onder de DCMA. Zou het een stunt van Brein of consorten kunnen zijn??? Een grote honeypot…???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 15:31
vj_slof schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:46:
[...]

Ik lees regelmatig slechte berichten over Nextgennews. De nieuwsserver zou niet in Zuid-Afrika staan maar gewoon in Nederland en het domein van Nextgennews staat geregistreerd bij Godaddy in de USA dus dan vallen ze onder de DCMA. Zou het een stunt van Brein of consorten kunnen zijn??? Een grote honeypot…???
Slechte berichten heb ik nog niet gehoord. Alleen dat de snelheid laag zou liggen. Heb goede berichten gelezen over weinig last van takedowns..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Topicstarter
simon stokvis schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:14:
[...]

Slechte berichten heb ik nog niet gehoord. Alleen dat de snelheid laag zou liggen. Heb goede berichten gelezen over weinig last van takedowns..
Dit

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermlip
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-03-2024
Volgens mij tracert tooltje staat hij in rotterdam ip 5.200.22.145.
Ik hoop maar dat het niet waar is en dat mijn tool fout is. :( :(

[ Voor 4% gewijzigd door hermlip op 15-04-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
hermlip schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:34:
http://www.whatmyip.co/in...site/news.nextgennews.net

zorgwekkend idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 00:12
Net zoals wij onze ip kunnen manipuleren kunnen zij dat vast ook. Slechte berichten heb ik nog niet gelezen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
Outlandos schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:54:
[...]

Net zoals wij onze ip kunnen manipuleren kunnen zij dat vast ook. Slechte berichten heb ik nog niet gelezen trouwens.
Op het moment dat je ip-adressen gaat manipuleren en je doet zaken met Paypal en Creditcard-maatschappijen dan lijkt me hier iets niet in orde. Ik begin steeds meer te twijfelen over de lokatie van de usernetserver van deze provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:47
Wat ook eigenlijk vreemd is dat deze server bij elke spot in spotnet wordt aangekondigd : Dat lijkt me ook iets te toevallig... Maar dat is verder nergens op gebaseerd, alleen onderbuik gevoelens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
vj_slof schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:07:
[...]

Op het moment dat je ip-adressen gaat manipuleren en je doet zaken met Paypal en Creditcard-maatschappijen dan lijkt me hier iets niet in orde. Ik begin steeds meer te twijfelen over de lokatie van de usernetserver van deze provider.
Ja true, je hebt een goed punt.

Maar om te denken dat Brein hierachter zit gaat me wat te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Arjantje72 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:47:
[...]

Wat ook eigenlijk vreemd is dat deze server bij elke spot in spotnet wordt aangekondigd : Dat lijkt me ook iets te toevallig... Maar dat is verder nergens op gebaseerd, alleen onderbuik gevoelens.
Dat zijn gewoon spammers met refferallinks.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
EWK schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:14:
[...]

Dat zijn gewoon spammers met refferallinks.
Inderdaad, zie http://www.nextgennews.net/packages.php#refer

Op het overzicht van http://ngprovider.com/newsgroup-resellers.php hebben ze nextgennews zo'n beetje overal bij gezet. Volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.

Hij staat als reseller van Readnews (alias voor Highwinds of is readnews iets anders?), als reseller van astraweb, als reseller van giganews en als reseller van cambrium/tweaknews.

Ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Modbreak:Geen gebedel om invites..

[ Voor 77% gewijzigd door Equator op 17-04-2015 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:50
Ik heb 5 lijntjes bij sunnynet. Weet iemand hoeveel lijntjes spotweb in gebruik neemt tijdens het "retrieven" van de nieuwe spots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

smeerbartje schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:39:
Ik heb 5 lijntjes bij sunnynet. Weet iemand hoeveel lijntjes spotweb in gebruik neemt tijdens het "retrieven" van de nieuwe spots?
volgens mij is 1 thread al genoeg. Als je spotnet alleen gebruikt voor het ophalen van een nzb is het jammer dat je 1 van je 5 threads moet reserveren voor spotnet.

Ikzelf heb een blockaccount bij astraweb voor de spots in spotnet en het downloaden van een nzb bestand. Het dataverbruik is hierin zeer beperkt en ik doe daarom al jaar en dag met deze account. Misschien een optie voor jou ook zo te werken. Dan haal je meer snelheid met je 5 threads bij het downloaden van de content.(in plaats van 4 threads)

Astraweb werkt verder goed. Je hebt alleen een enkele keer een (bijna) timeout waardoor het even duurt voordat je een spot binnen hebt. Met een beetje geduld komt de NZB/spot/reacties eigenlijk altijd goed binnen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:35

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb sinds 2 dagen een probleem met tweaknews.
Ik krijg bij nzbget opeens alleen nog maar authentication failed meldingen en downloads werken niet meer.
Ik heb geen wijzigingen aangebracht in mijn instellingen van nzbget dus geen idee waar het aan kan liggen. Als ik inlog op tweaknews.nl zie ik een nummer met verlopen staan terwijl er de 15e gewoon nog geld afgeschreven is. Ook het wijzigen van de server news.tweaknews.nl naar .eu heeft geen oplossing geboden evenals andere zaken.

Meer mensen met dezelfde problemen of zie ik iets volledig over het hoofd?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Inmiddels ook maar een licentie gekocht voor Newbin Pro. Er is gewoon geen een programma die ook maar in de buurt komt wat betreft performance.

Nu het programma maar een beetje eigen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:50
Ik heb een platinum account bij newsdemon. Dit is inclusief een vpn via Slick vpn.
Ik log altijd in via vpn. De snelheid is wel wat lager als zonder, maar niet schokkend.

Maar nu heb ik sinds een week of 2 problemen met downloaden via vpn. Er word wel verbinding gemaakt met de server (luxemburg), maar de verbinding is tergend langszaam als ik een website bekijk en maakt downloaden praktisch onmogelijk. Soms komt hij even op snelheid,maar dit houdt snel weer op.

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met newsdemon icm slick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
simon stokvis schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:46:
[...]

Ik ben tevreden over private internet access. Goede prijs, goede snelheid, apps en redelijke service. Kijk anders op torrentfreak voor een vergelijking van een aantal VPN's.
Ik heb ook PIA geprobeerd maar Newsleecher kan geen verbinding maken met de newsserver van mijn ISP helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:35:
[...]

Ik heb ook PIA geprobeerd maar Newsleecher kan geen verbinding maken met de newsserver van mijn ISP helaas.
Hier werkt PIA en Newsleecher als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Raar, moet ik bij newsleecher misschien iets instellen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:42:
Het werkte hier zonder aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Arjantje72 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:42:
Bij nl hoef je niets aan te passen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-09 21:43
Het is twee jaar geleden sinds ik voor het laatste via Usenet iets binnen heb gehaald, maar toen ik weer eens ben gaan zoeken naar een abonnementje en ik een trial afnam verbaasde ik me erover dat de meeste downloads al na enkele dagen niet meer te downloaden zijn terwijl ik 2 jaar vrijwel alles kon downloaden tot 5 jaar terug oid. De trial retentie is gewoon 1200 dagen. Komt dit door de trial, provider of hoe komt dit?

Ik wil best weer een abbo afsluiten maar niet als ik maar enkele uren de tijd heb een download binnen te halen tegenwoordig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Arjantje72 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:35:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat je ISP een check uitvoert om te kijken of je wel een klant van hen bent voordat ze je toegang geven tot hun nieuwsgroepen. Door te verbinden met een heel ander ipadres dan die zij uitgeven (want je verbint met VPN) denken ze dat je geen klant bent -> geen toegang.

Dit probleem zal je met iedere VPN provider hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanodinot
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-07 19:05
Ik heb net een weekje proefabo genomen bij Sunny, maar ik krijg alleen maar 502 authentication errors. Heeft iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
jmk schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:41:
[...]

Dat komt waarschijnlijk omdat je ISP een check uitvoert om te kijken of je wel een klant van hen bent voordat ze je toegang geven tot hun nieuwsgroepen. Door te verbinden met een heel ander ipadres dan die zij uitgeven (want je verbint met VPN) denken ze dat je geen klant bent -> geen toegang.

Dit probleem zal je met iedere VPN provider hebben.
Duidelijk, dan heb ik eigenlijk niks aan het VPN gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Arjantje72 schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:15:
[...]

Duidelijk, dan heb ik eigenlijk niks aan het VPN gebeuren :)
Stel je eigen ISP is ook je Usenetprovider.

Vrijwel altijd zal je moeten inloggen op een usenetserver voordat je kunt downloaden. Jouw ISP weet dat jouw usenet inlogid hoort bij jouw ISP abonnement.

Dus je ISP kent altijd de NAW gegevens die bij de usenet download horen. Hier maakt een VPN dus niks uit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:41
odinot schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:43:
Ik heb net een weekje proefabo genomen bij Sunny, maar ik krijg alleen maar 502 authentication errors. Heeft iemand anders daar ook last van?
Last van niet, ik kan gewoon inloggen, maakt connectie, maar ik kan gewoon helemaal niets downloaden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:47
Ik had altijd een abo bij Tweaknews.
Destijds voor een jaar in één keer betaald. Dit abo gold voor één jaar.

Nu blijkt dat ze zomaar €89.95 van mijn rekening hebben afgeschreven.
Niet netjes, laten we zeggen. Ik heb er namelijk nooit toestemming voor gegeven.

Is er overigens nog sprake van een USP die onafhankelijk opereert?

[ Voor 16% gewijzigd door fonsoy op 20-04-2015 11:16 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Altijd zelfs de boel opzeggen voordat je aan het eind van je periode zit om de automatische verlenging voor te zijn.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
fyi.. als je nu een ziggo alles in 1 hebt.... en je gebruikt de ziggo binaries....
Als je verhuist of je abbonnement aanpast kan je GEEN gebruik meer maken van de newsservers van ziggo....

de nieuw diensten (en nieuwe klanten kunnen hier geen gebruik meer van maken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ah dat betekent dat de "vroegere" klanten van UPC die nu klant worden van Ziggo(door de fusie) dus ook geen gratis usenet erbij kunnen krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door jmk op 20-04-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Rubman schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:20:
Ik heb sinds 2 dagen een probleem met tweaknews.
Ik krijg bij nzbget opeens alleen nog maar authentication failed meldingen en downloads werken niet meer.
Ik heb geen wijzigingen aangebracht in mijn instellingen van nzbget dus geen idee waar het aan kan liggen. Als ik inlog op tweaknews.nl zie ik een nummer met verlopen staan terwijl er de 15e gewoon nog geld afgeschreven is. Ook het wijzigen van de server news.tweaknews.nl naar .eu heeft geen oplossing geboden evenals andere zaken.

Meer mensen met dezelfde problemen of zie ik iets volledig over het hoofd?
Tegenwoordig moet je handmatig geld overschrijven naar tweak...Heb het zelfde gehad, na de overboeking deed tweak het meteen weer.

Sinds de overname wel veel gezeik met Tweak, ben nog steeds opzoek naar een goede vervanger..

[ Voor 5% gewijzigd door JerX op 20-04-2015 14:45 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

JerX schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:44:
[...]

Tegenwoordig moet je handmatig geld overschrijven naar tweak...Heb het zelfde gehad, na de overboeking deed tweak het meteen weer.
Nou hier niet, ik heb inmiddels een mail gehad dat het aan hun zijde mis is gegaan met de accounts. ze hebben mij meteen weer geactiveerd.
Als ik opeens handmatig moet gaan overmaken verwacht ik daar in ieder geval een bericht van en niet plotsklaps afgesloten te worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Rubman op 20-04-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Rubman schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:45:
[...]

Nou hier niet, ik heb inmiddels een mail gehad dat het aan hun zijde mis is gegaan met de accounts. ze hebben mij meteen weer geactiveerd
Oww jij krijgt op zijn minst nog mail.. ik krijg echt 0,0 reactie van die lui! Ik ga in ieder geval me rekening extra in de gaten houden.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik kan iedereen cheapnews aanraden, tot nu toe maar 1 maal gehad dat ik een post niet kon binnen halen die nog wel met Eweka viel binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

JerX schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:46:
[...]

Oww jij krijgt op zijn minst nog mail.. ik krijg echt 0,0 reactie van die lui! Ik ga in ieder geval me rekening extra in de gaten houden.
Ja na het aanmaken van een ticket hoor en echt pas na 3 dagen uiteraard.
Toen ik de mail kreeg dat het een fout aan hun zijde was werd er ook niet gerept over stoppen met automatische incasso. Heb ook in mijn ING keurig een bericht dat er wat gewijzigd is op het gebied van bankrekeningnummer op bedrijfsnaam en dat dit verder geen gevolgen heeft.

Ik houd het in ieder geval in de gaten voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-09 14:45
Nou na een lange tijd geen gezeik te hebben gehad met Astraweb, begint de ellende nu weer. Ik krijg de hele tijd de error dat mijn per user connection limit reached is. Terwijl ik helemaal niets aan heb staan dat gebruik maakt van Astraweb. Tevens share ik mijn account niet. Dus wat voor een onzin is dit? Het probleem blijft ook al switch ik van EU server naar US server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is je (block?) account niet op / nog wel betaald?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

old_spice schreef op maandag 20 april 2015 @ 23:40:
Nou na een lange tijd geen gezeik te hebben gehad met Astraweb, begint de ellende nu weer. Ik krijg de hele tijd de error dat mijn per user connection limit reached is. Terwijl ik helemaal niets aan heb staan dat gebruik maakt van Astraweb. Tevens share ik mijn account niet. Dus wat voor een onzin is dit? Het probleem blijft ook al switch ik van EU server naar US server.
Heb ik ook vaak, komt doordat die door een dirty connection de verbinding verbreekt, maar Astraweb heeft dat nog niet meteen door. Dan connect je via een nieuwe verbinding en uiteindelijk zit je aan je limiet. Lost zich ook vanzelf weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:30

rg-mohwa

Phoe Hé

sinds gisteravond last van zeer trage downloads via Sunny...meer mensen die er last van hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliootje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-07 12:23
Ik heb astraweb geprobeerd. Had al een heel tijdje een Newsgrabber abbo.

Wilde eens wat anders omdat NewsGrabber wat achter liep qua snelheden, had ik het idee.
Astraweb leek prima, advies van collega. Erg teleurgesteld; snelheid was erg variabel.
Na 1 termijn van twee maanden snel weg bij astraweb.

Ik denk dat ik weer terug ga naar NewsGrabber, maar weet het nog niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik ben nog steeds erg tevreden met cheapnews, zeker als je iemand vindt om je account mee te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ik ben ook zeer tevreden met Cheapnews. Enige tijd geleden heb ik gebruikgemaakt van een kortingscode(een paar pagina's terug). Misschien doet deze het nog. Hierdoor heb je een zeer goede usenet provider voor weinig geld.

Het is natuurlijk altijd afwachten of het ook zo blijft. Het zijn roerige tijden. Tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-08 16:35
Meer mensen last van een storing vandaag bij TweakNews? Krijg op alles een "article not found" sinds ~20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

rg-mohwa schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:28:
sinds gisteravond last van zeer trage downloads via Sunny...meer mensen die er last van hebben ?
Afgelopen week elke dag 1 of 2 epjes van een serie binnengehengeld: max speeds, geen problemen :)
Is het inmiddels weer ok?

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 30-04-2015 22:09 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25

Wildfire

Joy to the world!

Hoop dat deze vraag in dit topic kan aangezien Spotlite enkel met newsservers gebruikt kan worden en hier waarschijnlijk vele users zitten.

Hmmm... kan sinds gisteren met Spotlite v2 opeens niet meer met Giganews verbinden via SSL. Krijg de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/spotlite-foutmelding.png

Aan mijn kant is er qua instellingen of wat dan ook niets gewijzigd en voorheen heeft Spotlite altijd prima gewerkt via SSL.

Heb nu Spotlite op non-SSL moeten zetten, werkt dan weer prima. Maar wil gewoon via SSL weer kunnen verbinden.

Andere programma's, zoals NewsBin Pro, kunnen nog steeds probleemloos via SSL connecten met Giganews.

(ter info: ik connect via news-europe.giganews.com)

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 30-04-2015 23:14 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:30

rg-mohwa

Phoe Hé

2Dutch schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:59:
[...]

Afgelopen week elke dag 1 of 2 epjes van een serie binnengehengeld: max speeds, geen problemen :)
Is het inmiddels weer ok?
Je de zelfde avond was alles weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Stel dat bijvoorbeeld NextGen van Brein is.
Als je die server alleen gebruikt als 2de server, voor de beschadigde files. Kunnen ze dan alles zien wat je download? Of alleen dat stukje en is dat ook verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
Arjantje72 schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:45:
Stel dat bijvoorbeeld NextGen van Brein is.
Als je die server alleen gebruikt als 2de server, voor de beschadigde files. Kunnen ze dan alles zien wat je download? Of alleen dat stukje en is dat ook verboden?
Lijkt me sterk dat het echt zo is, maar goed. Ze kunnen dan alleen zien wat je daadwerkelijk via hun download. Maakt voor de rechter vervolgens niet uit of je alleen een deel download of echt het geheel.

Betalen via bitcoin en downloaden via VPN en je bent behoorlijk veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:08

Daniel36

vernieuwde formule

Lopen de takedowns momenteel zo uit de hand of ligt het aan iets anders?
Ik heb een maand Sunnyusenet afgesloten, maar bijna alles wat de moeite waard is gaat zo langzaam als een slak.
Het begint keurig en dan kakt de snelheid volledig in.
Ik heb niet veel ervaring met usenet maar een paar jaar geleden had ik dit probleem bijna niet.
Volgende keer maar een andere newsserver proberen, ik las hier al over Cheapnews bijvoorbeeld.
Ook gezien de berichten van andere posters over Sunny vrees ik dat het me weinig gat opleveren dit maandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik krijg sinds (eer)gisteren amper meer nieuwe spots binnen met spotweb en Sunny usenet. Het lijkt alsof er iets mis gaat met de headers of iets dergelijks.

Dit probleem heb ik vanaf 2 aparte spotweb installaties. Iemand soortgelijke problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandaahl
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Vandaahl

de Verderver

Zelfde probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Low-budget usenetproviders hebben wel eens een matige headerkwaliteit, met uitval en missende posts, een lage headerretentie.

Daarom heb ik +/- 5 jaar geleden een blockaccount genomen bij Astraweb voor 8 euro en daar heb ik nog steeds plezier van in spotnet. Ik heb wel eens dat ik lang moet wachten op de spotinformatie(5% is langzaam), maar alle spots kan ik openen en downloaden.(99,99% dan).

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik heb met Eweka en cheapnews nog nooit problemen gehad om spots met SpotLite binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Via Astraweb / Spotweb krijg ik voor mijn gevoel nog meer dan genoeg spots binnen. Wel heb ik dit probleem eerder gehad, toen was er een gigantische storing mbt headers. (Zie ook pven in "SpotWeb - Webbased Spotnet - deel 2")

Ter illustratie hoeveel spots er de laatste uren bij zijn gekomen (per kwartier retrieve ik):
18:00 927213
19:00 927235
20:00 927247
21:00 927266

(NB: de categorie porno verwijder ik na iedere retrieve.)

Er komt niet extreem veel binnen, maar echt stil staat het ook niet.

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 02-05-2015 21:44 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
Ik ben op zoek naar een nieuwe newsreader. Ik heb gebruik nu newsleecher, maar ben benieuwd of er een betere is. Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
old_spice schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:25:
Ik ben op zoek naar een nieuwe newsreader. Ik heb gebruik nu newsleecher, maar ben benieuwd of er een betere is. Wat raden jullie mij aan?
Ligt er aan wat je er mee wilt en waarom nl niet voldoet en bovendien, welke heb je zelf geprobeerd en waarom bevielen die niet?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
EWK schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:28:
[...]

Ligt er aan wat je er mee wilt en waarom nl niet voldoet en bovendien, welke heb je zelf geprobeerd en waarom bevielen die niet?
Ik heb nooit een andere gebruikt dan newsleecher. Maar newsleecher is best duur, en die search feature die ze hebben gebruik niet echt meer. Dus ik ben op zoek naar een gratis alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
old_spice schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:30:
[...]

Ik heb nooit een andere gebruikt dan newsleecher. Maar newsleecher is best duur, en die search feature die ze hebben gebruik niet echt meer. Dus ik ben op zoek naar een gratis alternatief.
Ah, nu wordt het wat meer duidelijk.
Je zou eens kunnen kijken naar sabnzb of naar grabit.

het was toch altijd zo dat als je met meer betaalt voor nl, je alleen de laatste final en beta kunt gebruiken die uit waren op het moment van betalen? Of is dat nu anders?

[ Voor 18% gewijzigd door EWK op 03-05-2015 22:35 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij XSNews kan je vanaf vandaag weer een proefabonnement aanvragen voor 5 dagen via sms.
Link: https://www.xsnews.nl/nl/freetrial.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:32:
Bij XSNews kan je vanaf vandaag weer een proefabonnement aanvragen voor 5 dagen via sms.
Link: https://www.xsnews.nl/nl/freetrial.html
Ongelimiteerd? Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

old_spice schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:30:
[...]

Alt.Binz, ziet er net zo uit als Newsleecher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• old_spice
EWK schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:33:
[...]

Ah, nu wordt het wat meer duidelijk.
Je zou eens kunnen kijken naar sabnzb of naar grabit.

het was toch altijd zo dat als je met meer betaalt voor nl, je alleen de laatste final en beta kunt gebruiken die uit waren op het moment van betalen? Of is dat nu anders?
Heb uiteindelijk voor SABnzbd gekozen. Fantastisch programmatje. Werkt fijner dan het naar mijn mening wat omslachtige Newsleecher, dat ook best wat CPU en RAM gebruikt. Bij SABnzbd merk ik dat veel minder. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Goedkoop voor de block liefhebbers: Another #72hourdeal #usenet #deal Block Medium 500GB now only €17,50!! Free 20GB trial. Use promo code: freedom15 cheapnews.eu

Staan meer geinige acties op hun twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:50
Wat is precies het nut van zo'n "block" account:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

smeerbartje schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 16:32:
Wat is precies het nut van zo'n "block" account:
Vanuit de TS:

Soms wordt er een (klein) blockaccount gekocht. Deze blockaccounts zijn meestal onbeperkt geldig, en de data die je upload wordt meestal niet meegeteld. Het kan zijn dat je een blockaccount koopt omdat je eigen server soms incompletes heeft. Als je dan een block koop bij een concurrent (die dus niet van dezelfde first tier komt) is er een kans dat de bestanden daar nog wel verkrijgbaar zijn. Ook kan je een blockaccount gebruiken in combinatie met Spotnet. Soms worden de reacties dus met een blockaccount geplaatst. Dit is goedkoop en zou anoniem kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 19:57
Gisteren van Extreme een mailtje gekregen dat ze hun platform hebben geüpdate. Ze beloven nu een retentie van 1200 dagen en stabielere snelheden. Kan er nog niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
asstastic schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 13:58:
Goedkoop voor de block liefhebbers: Another #72hourdeal #usenet #deal Block Medium 500GB now only €17,50!! Free 20GB trial. Use promo code: freedom15 cheapnews.eu

Staan meer geinige acties op hun twitter.
Thnx, dat is niet duur :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Na jarenlang een account met iemand te hebben gedeeld en de afgelopen maand steeds van trials gebruik te hebben gemaakt ben ik nu toch weer in de markt voor een nieuwe, eigen, usenet account. Ik twijfel momenteel tussen Frugal en Sunny Usenet. Voor ongeveer € 4,60 per maand krijg je bij Sunny 60Mbit, terwijl je bij Frugal ongelimiteerde snelheid krijgt. Ik download echter voornamelijk via een Synology icm Sickbeard, sneller dan 50 - 55 Mbps kan het ding volgens mij simpelweg niet aan. Behoudens uitzonderingen dat ik een keer iets via mijn laptop download zal ik dus niet veel van het snelheidsverschil merken. Sunny biedt dan weer een langere retentie dan Frugal, die met slechts 300 dagen aan de korte kant zit.

Wat ik mij echter afvraag is in hoeverre die langere opgegeven retentie van Sunny nog waardevol is met alle takedowns van tegenwoordig? Is er toevallig iemand hier die bekend is met beide providers en hier iets over zou kunnen zeggen? Ik ben in eerste instantie overigens niet van plan om er een block-account bij te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Dick schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 16:22:
Na jarenlang een account met iemand te hebben gedeeld en de afgelopen maand steeds van trials gebruik te hebben gemaakt ben ik nu toch weer in de markt voor een nieuwe, eigen, usenet account. Ik twijfel momenteel tussen Frugal en Sunny Usenet. Voor ongeveer € 4,60 per maand krijg je bij Sunny 60Mbit, terwijl je bij Frugal ongelimiteerde snelheid krijgt. Ik download echter voornamelijk via een Synology icm Sickbeard, sneller dan 50 - 55 Mbps kan het ding volgens mij simpelweg niet aan. Behoudens uitzonderingen dat ik een keer iets via mijn laptop download zal ik dus niet veel van het snelheidsverschil merken. Sunny biedt dan weer een langere retentie dan Frugal, die met slechts 300 dagen aan de korte kant zit.

Wat ik mij echter afvraag is in hoeverre die langere opgegeven retentie van Sunny nog waardevol is met alle takedowns van tegenwoordig? Is er toevallig iemand hier die bekend is met beide providers en hier iets over zou kunnen zeggen? Ik ben in eerste instantie overigens niet van plan om er een block-account bij te nemen.
Frugal Usenet is een betere optie als je alleen recent materiaal nodig hebt. Notice en takedowns zijn bij alle providers aan de gang. Wil je 50% van de tijd oudere downloads dan een jaar dan is Sunny Usenet de betere optie...alhoewel veel van die oude content ook weer down is. Ik zou voor frugal usenet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:25
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Dick, 90 procent download mijn synology. Voor betreft Frugal; zij geven aan dat accountsharing niet is toegestaan. Wanneer ik 15 connections gebruik, en elders op hetzelfde moment ook 15 connections, is dat al accountsharing voor Frugal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Topicstarter
Djeen84 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:09:
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Dick, 90 procent download mijn synology. Voor betreft Frugal; zij geven aan dat accountsharing niet is toegestaan. Wanneer ik 15 connections gebruik, en elders op hetzelfde moment ook 15 connections, is dat al accountsharing voor Frugal?
Hoe dit bij Frugal is weet ik niet, maar dit is wel precies de definitie van account sharing ;-).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05

TRaSH

koffie ?

Djeen84 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 13:09:
....Frugal; zij geven aan dat accountsharing niet is toegestaan. Wanneer ik 15 connections gebruik, en elders op hetzelfde moment ook 15 connections, is dat al accountsharing voor Frugal?
*AS: Accountsharing, dit houdt in dat je met meerdere IP's tegelijkertijd kunt downloaden met 1 abonnement. Vaak is dit niet toegestaan, dan zou je bij supernews bijvoorbeeld met 10 man met 1 abonnement kunnen doen

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:25
Duidelijk heren, beetje een Noob-vraag. Ik ga gewoon verder met Sunny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Nieuwe aanbieding van Easyusenet ontvangen:

Pinksteren komt er weer aan bij EasyUsenet. Dat betekent dit jaar extra
veel voordeel! Als u voor 1 juni 2015 een abonnement afsluit of verlengt
ontvangt u nu 35% korting. Pak uw kans en geniet van deze geweldige
aanbieding!

Hoe werkt het? (verlenging)
1) U logt in op https://www.easyusenet.nl met uw gebruikersnaam en
wachtwoord.
2) Kies de optie verlengen uit het menu.
3) Kies uw gewenste abonnement.
4) Kies uw gewenste betalingsmethode.
5) Vul het veld couponcode in. De code voor de pinksteractie is:
PINKSTEREN
6) Klik op bestel

Na het bestellen wordt uw korting meteen verwerkt.

(Let op!! Wanneer er geen couponcode wordt ingevuld wordt er ook geen
korting verrekend. Wanneer u de kortingscode vergeet in te vullen kunt u
naderhand geen aanspraak meer maken op deze geweldige aanbieding.)

U kunt ook gebruik maken van de pinksteractie wanneer uw abonnement nog
doorloopt. De aanbieding gaat dan automatisch in na afloop van uw lopende
abonnement. Deze fantastische pinksteractie is dus echt voor iedereen!

Kent u mensen die ook graag mee willen genieten van deze aanbieding, geef
dan snel de couponcode door en profiteer gezamenlijk!

Voor meer informatie of vragen over deze aanbieding kunt u contact opnemen
met onze supportafdeling. Deze is te bereiken via uw gebruikersmenu (kies
voor de optie support of stuur een e-mail met vragen naar (adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Don Roberto schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:10:
Nieuwe aanbieding van Easyusenet ontvangen:

Pinksteren komt er weer aan bij EasyUsenet. Dat betekent dit jaar extra
veel voordeel! Als u voor 1 juni 2015 een abonnement afsluit of verlengt
ontvangt u nu 35% korting. Pak uw kans en geniet van deze geweldige
aanbieding!

Hoe werkt het? (verlenging)
1) U logt in op https://www.easyusenet.nl met uw gebruikersnaam en
wachtwoord.
2) Kies de optie verlengen uit het menu.
3) Kies uw gewenste abonnement.
4) Kies uw gewenste betalingsmethode.
5) Vul het veld couponcode in. De code voor de pinksteractie is:
PINKSTEREN
6) Klik op bestel

Na het bestellen wordt uw korting meteen verwerkt.

(Let op!! Wanneer er geen couponcode wordt ingevuld wordt er ook geen
korting verrekend. Wanneer u de kortingscode vergeet in te vullen kunt u
naderhand geen aanspraak meer maken op deze geweldige aanbieding.)

U kunt ook gebruik maken van de pinksteractie wanneer uw abonnement nog
doorloopt. De aanbieding gaat dan automatisch in na afloop van uw lopende
abonnement. Deze fantastische pinksteractie is dus echt voor iedereen!

Kent u mensen die ook graag mee willen genieten van deze aanbieding, geef
dan snel de couponcode door en profiteer gezamenlijk!

Voor meer informatie of vragen over deze aanbieding kunt u contact opnemen
met onze supportafdeling. Deze is te bereiken via uw gebruikersmenu (kies
voor de optie support of stuur een e-mail met vragen naar (adres)
Mooie is van deze aanbieding dat het ook geld voor de 100 dagen actie pakket👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
alwaysleft schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:33:
[...]
Mooie is van deze aanbieding dat het ook geld voor de 100 dagen actie pakket👍🏻
Normaliter was dat niet zo. Staat deze keer ook niet in de voorwaarden dat de actie niet geldt bij 100 dagen-abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mooi, dan ga ik weer zo'n 100 dagen actie pakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Laatst online: 03-09 11:39
Coenen schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:22:
Mooi, dan ga ik weer zo'n 100 dagen actie pakken. :)
Waar staat dat pakket op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martgom
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:31
Boven deze pakketten staat duidelijk: 100 Dagen Premium Selects ( niet combineerbaar met andere aanbiedingen). Iemand dit al succesvol aangevraagd?

99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb net succesvol 100 dagen erbij aangevraagd. Voor 13 euro (60Mbit). Soms hebben ze ook 50% korting daar heb ik ook ooit eens 100 dagen mee aangevraagd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 22:59
Dat was verleden jaar tijdens de Wk, het finaleweekend , dat ze na een week 40% opeens 50 deden, meen ik. Even voortredenerend, zouden we dan aan begin Zomervakantie weer iets mogen verwachten? Je vindt altijd wel een reden, bijv. "De tour start in Nederland!" . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Ben van plan om een blockaccount van Newsdemon erbij te nemen, voor de missende blocks.

Ik denk dat het zo werkt;

Supernews haalt alles standaard binnen. Sommige downloads hebben net een paar blocks te weinig. Hier wordt dan Newsdemon voor ingeschakeld en haalt deze blocks binnen. Als ik 25gb voor € 3,60 neem, dan is dat een soort prepaid kaart. Als de 25gb op is, dan moet ik dit weer handmatig opnieuw aanschaffen.

Heb ik dit goed begrepen zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

dat is de principe van een block account ja,
mits je download client goed ingesteld staat.
anders ben je zo door je block account met die Blu-Ray Remuxs

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Daarmee bedoel je het blockaccount instellen als reserve server toch in Sab neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Heb je met blockaccounts geen last van takedowns dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon stokvis
jaaoie17 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:16:
Heb je met blockaccounts geen last van takedowns dan?
Als je een blockaccount neemt naast bijvoorbeeld een "normaal" account, en je kiest deze een beetje slim bij verschillende aanbieders, dan heb je de kans dat je er in de praktijk iets minder last van hebt. Je zult je wel een beetje moeten verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

takedowns het je overal aangezien het een geschakeld netwerk is,
maar door bv verschillende USP te nemen uit verschillende server parks kan je de kanst verkleinen.
ik zelf heb newsdemon als main account en daarbij Ziggo en XS Usenet 1Mbit (Gratis) en ik krijg 99,9% compleet van wat ik download.
uiteraard als je gebruikt maakt van automatische systemen voor je series/films scheelt een goede indexer(s) ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
Sinds een aantal dagen haal ik bijna niets meer compleet binnen. Par2 zegt dat er genoeg bestanden zijn om te repareren (ik gebruik Quickpar of par2 op m'n linux server) en na het repareren krijg ik dan 'repair failed'.
Soms lijkt iets compleet binnen te zijn, par2 controleert hem en zegt dat hij compleet is, en vervolgens krijg ik tijdens het uitpakken een CRC-error.
Het gaat hier ook om bestanden die nog maar een paar uur oud zijn.
Ik begrijp er niets van, hier heb ik nooit eerder last van gehad.

Ik heb inmiddels 3 verschillende usenetproviders geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat: easyusenet, sunny usenet en newsdemon

Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Wtrdk schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:33:
Gokje: misschien een verkeerde winrar versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
grun93 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:55:
[...]

Gokje: misschien een verkeerde winrar versie?
In principe unrar ik alles op mijn linux server. Daar heb ik de laatste versie van unrar, maar ook 7zip (op linux) geeft dezelfde foutmelding.
Overigens is het probleem met het niet compleet krijgen groter dan het niet uitpakken. Als ik eenmaal iets compleet heb lukt het uitpakken meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Sinds een aantal dagen haal ik bijna niets meer compleet binnen. Par2 zegt dat er genoeg bestanden zijn om te repareren (ik gebruik Quickpar of par2 op m'n linux server) en na het repareren krijg ik dan 'repair failed'.
Soms lijkt iets compleet binnen te zijn, par2 controleert hem en zegt dat hij compleet is, en vervolgens krijg ik tijdens het uitpakken een CRC-error.
Het gaat hier ook om bestanden die nog maar een paar uur oud zijn.
Ik begrijp er niets van, hier heb ik nooit eerder last van gehad.

Ik heb inmiddels 3 verschillende usenetproviders geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat: easyusenet, sunny usenet en newsdemon

Defect RAM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:18
Ben sinds een paar dagen aan het "kloten" met sickbeard en nzbdrone icm sabnzbd. maar het wil nog niet echt lukken. bijna alles wat ik vind via sickbeard(usenet-crawler en omgwtfnzb) en nzbdrone(onzb en opennzb) werkt niet. heel af en toe krijg ik een hele aflevering. maar 99% wat er binnen komt kan direct de prullebak in. en als ik gewoon via spotnet binnen haal is er niets aan de hand. ook de wat oudere(4xx dagen) post haal ik gewoon binnen. is dit echt een probleem door de slechte indexers die ik gebruik? en zoja wat zijn dan wel goede indexers? heb immers niet voor niets 10tb aan vrij ruimte gekocht:P

ps. ik gebruik Sunnyusenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:32
Sinds een aantal dagen haal ik bijna niets meer compleet binnen. ....

Al een memtest gedraaid?
Pagina: 1 ... 11 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER: lees Deze post

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!