Dit persoon had gereageerd op mijn gevraagd advertentie voor een AMD FX-8250 en het volgende contact heb ik met hem gehad (zie de mails hieronder) Daarna heeft hij niet meer gereageerd na 5 mails van mijn kant. Wat moet ik hier mee??
Beste misterd11,
Onderstaand bericht is een reactie op 'AMD FX-8350 Black Edition' (V&A gevraagd: AMD FX-8350 Black Edition). Het is via Tweakers Vraag & Aanbod door Joshhieei verstuurd op 13-10-2014 @ 13:23 vanaf IP: 192.87.196.165.
De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.
----------
Hoi Daniel.
Ik heb de 8350 voor je liggen.
Is weinig gebruikt en in goede staat.
De prijs vind ik lastig.
Doe een leuk bod?
Mvgr Joshua
----------
Met vriendelijke groet,
Tweakers
antwoord::
Ik bied je 90 euro, is dit met koeler??
M.v.g.
Daniel
Verstuurd vanaf mijn iPhone
reactie::
Hoi Daniel.
90 is prima, dit is met koeler.
Mvgr Joshua
Antwoord:
Waneer kan u hem opsturen, ik kan direct het geld al overmaken!
M.v.g. Daniel
Reactie:
Hoi Daniel.
Als je een screenshot mee stuurt kan hij vandaag nog op de post.
Mag ik vragen welke bank je hebt?
En zou ik je adres mogen?
Mvgr Joshua
Antwoord:
Ik zit bij de rabobank, als je me je rekeningnummer geeft stuur ik een mail met een screenshot!
Mijn gegevens:
.............
Mvg
Daniel
Antwoord:
En stuur ff linkje van tweakers account vul ik je whitelist/beoordeling in kan je dat ook bij mij doen!!
En zit er nog garantie op, zo ja heb je de bon??
Helemaal vergeten te vragen in mijn enthousiasme!
Reactie:
Hoi Daniel.
Zou je het eventueel met spoed dan door kunnen sturen?
De 5 euro onkosten zijn dan voor mij (dus totaalbedrag wordt dan 85 euro)
Mijn rekeninggegevens zijn:
J R A Vredemaker
NL44 INGB 06897 68362
Graag een bevestiging als het gelukt is.
Mvgr Joshua
Antwoord::
Had je de bon er nog van van de cpu?? Ik hoor graag snel van je? en linkje van tweakers van je account??
Gr
Reactie::
Hoi Daniel.
De bon zit er bij goed dat je dat vermeld.
Tweakers account stuur ik je door wanneer ik thuis ben dan kan ik die makkelijk opzoeken.
Mvgr Joshua
Antwoord:
Overgemaakt met spoed screenshot staat in de bijlage (rood omkaderd)!
M.v.g.
Daniel
Is het al gestort want ik heb nog nooit iets met spoed gestort. Ik hoor graag van je!
Gr
Daniel
Reactie:
oi Daniel.
Prima! Gaat hij vandaag nog jou kant op. Zou ik ook jouw tweakers profiel mogen voor een positieve feedback? Dan doe ik dat meteen zometeen als ik thuis ben regelen.
Mvgr Joshua
Reactie:
Hoi Daniel.
Jahoor het is helemaal iin orde.
Ik maak mijn deel van alles nog in orde en in de loop van de avond krikg je van mij nog een track en trace code.
Mvgr Joshua
En hierna de mailtjes met de vraag waar de track en trace code blijft, maar geen reactie tot op heden! Laaste mail die ik van hem heb ontvangen was om 13-10-2014 om 16:09
Beste misterd11,
Onderstaand bericht is een reactie op 'AMD FX-8350 Black Edition' (V&A gevraagd: AMD FX-8350 Black Edition). Het is via Tweakers Vraag & Aanbod door Joshhieei verstuurd op 13-10-2014 @ 13:23 vanaf IP: 192.87.196.165.
De afzender van deze e-mail is vanwege technische redenen 'noreply@tweakers.net'. Elk modern mailprogramma zal echter bij het versturen van een antwoord op dit mailtje de mail verzenden naar de 'echte' afzender.
----------
Hoi Daniel.
Ik heb de 8350 voor je liggen.
Is weinig gebruikt en in goede staat.
De prijs vind ik lastig.
Doe een leuk bod?
Mvgr Joshua
----------
Met vriendelijke groet,
Tweakers
antwoord::
Ik bied je 90 euro, is dit met koeler??
M.v.g.
Daniel
reactie::
Hoi Daniel.
90 is prima, dit is met koeler.
Mvgr Joshua
Antwoord:
Waneer kan u hem opsturen, ik kan direct het geld al overmaken!
M.v.g. Daniel
Reactie:
Hoi Daniel.
Als je een screenshot mee stuurt kan hij vandaag nog op de post.
Mag ik vragen welke bank je hebt?
En zou ik je adres mogen?
Mvgr Joshua
Antwoord:
Ik zit bij de rabobank, als je me je rekeningnummer geeft stuur ik een mail met een screenshot!
Mijn gegevens:
.............
Mvg
Daniel
Antwoord:
En stuur ff linkje van tweakers account vul ik je whitelist/beoordeling in kan je dat ook bij mij doen!!
En zit er nog garantie op, zo ja heb je de bon??
Helemaal vergeten te vragen in mijn enthousiasme!
Reactie:
Hoi Daniel.
Zou je het eventueel met spoed dan door kunnen sturen?
De 5 euro onkosten zijn dan voor mij (dus totaalbedrag wordt dan 85 euro)
Mijn rekeninggegevens zijn:
J R A Vredemaker
NL44 INGB 06897 68362
Graag een bevestiging als het gelukt is.
Mvgr Joshua
Had je de bon er nog van van de cpu?? Ik hoor graag snel van je? en linkje van tweakers van je account??
Gr
Reactie::
Hoi Daniel.
De bon zit er bij goed dat je dat vermeld.
Tweakers account stuur ik je door wanneer ik thuis ben dan kan ik die makkelijk opzoeken.
Mvgr Joshua
Antwoord:
Overgemaakt met spoed screenshot staat in de bijlage (rood omkaderd)!
M.v.g.
Daniel
Is het al gestort want ik heb nog nooit iets met spoed gestort. Ik hoor graag van je!
Gr
Daniel
Reactie:
oi Daniel.
Prima! Gaat hij vandaag nog jou kant op. Zou ik ook jouw tweakers profiel mogen voor een positieve feedback? Dan doe ik dat meteen zometeen als ik thuis ben regelen.
Mvgr Joshua
Reactie:
Hoi Daniel.
Jahoor het is helemaal iin orde.
Ik maak mijn deel van alles nog in orde en in de loop van de avond krikg je van mij nog een track en trace code.
Mvgr Joshua
En hierna de mailtjes met de vraag waar de track en trace code blijft, maar geen reactie tot op heden! Laaste mail die ik van hem heb ontvangen was om 13-10-2014 om 16:09