Vervelendste film/serie personages

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-06 22:27

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Zeker vergeleken met die meid die er nu is. Het begint een serie van weirdo's te worden. Iedereen moet wel een of andere stomme afwijking hebben om "interessant" te zijn. Ik keek net de twee episodes die NCIS: New Orleans moesten starten. Sowieso verschrikkelijk irritante afleveringen (iedereen doet zo popie), maar ook daar moet iedereen opeens een of andere afwijking hebben. Zoals die ME die zit te pianospelen terwijl hij aan het praten is. Ja hoor, heel geloofwaardig.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-06 19:21
NCIS: NO ben ik al redelijk op uitgekeken. Enige leuke daaraan vind ik dat er iemand in speelt uit JAG, waarvan NCIS een spin-off is.

Be yourself, no matter what they say ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waalp
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-08-2024
m3gA schreef op maandag 29 december 2014 @ 23:22:
Horatio uit CSI Miami. Niet uit te staan.
Vooral als die zijn zonnebril quasi interessant op of afzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:00

amas

Law of Nature: Chaos

Alle vrouwelijke personages van Breaking Bad. Ik skipte alle stukjes waar zij in voorkwamen en ze hebben er voor gezorgd dat ik stopt met kijken halverwege seizoen 3.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

jpiwf

licenced pepernootaddict

Maasluip schreef op woensdag 31 december 2014 @ 13:04:
Zeker vergeleken met die meid die er nu is. Het begint een serie van weirdo's te worden. Iedereen moet wel een of andere stomme afwijking hebben om "interessant" te zijn. Ik keek net de twee episodes die NCIS: New Orleans moesten starten. Sowieso verschrikkelijk irritante afleveringen (iedereen doet zo popie), maar ook daar moet iedereen opeens een of andere afwijking hebben. Zoals die ME die zit te pianospelen terwijl hij aan het praten is. Ja hoor, heel geloofwaardig.
Die ME/labtech hebben ze er dan ook uitgehaald in de daadwerkelijke serie. Zal wel vaker jouw reactie opgeleverd hebben in de focusgroups ofzo :)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533

NCIS is ook niet echt een serie die ik actief kijk. Als je nog thuis woont en je ouders kijken het tijdens eten...tsjah. Er zijn ergere series, maar er zijn ook veel betere. Die spin-offs zijn helemaal dramatisch, daar doen zelfs mijn ouders niet aan, zoooo irritant. Maarja, het is inderdaad een 'freak-show'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triodes
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 22:16
Nicholas Rush (Robert Carlyle) Stargate universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Pff Fez van That 70's show, wordt er echt helemaal kriebelig van, hoewel Eric ook echt irritant kan zijn.
Towelie van Southpark.
Seven van Married with Children.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:20

LankHoar

Langharig tuig

amas schreef op woensdag 31 december 2014 @ 15:33:
Alle vrouwelijke personages van Breaking Bad. Ik skipte alle stukjes waar zij in voorkwamen en ze hebben er voor gezorgd dat ik stopt met kijken halverwege seizoen 3.
Vind je ze echt zo erg? Ik vond Skyler en die troela van een Schrader beiden niet geweldig, maar om nou te stoppen met kijken daardoor.. Jammer hoor, het is de moeite van het oppakken waard ;)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 18:28
die ex vrouw van charlie sheen in anger management

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tilburgs82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2023

tilburgs82

carpe florem

Elke rol van Rob Schneider.

Granny Smit, Jonagold, Elstar en Pink Lady

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:19
sheez88 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 00:50:
die ex vrouw van charlie sheen in anger management
Shawnee Smith

Dan moet je eens Who's Harry Crumb? (1989) kijken (was laatst op TV). Daar is ze 19, echt te schattig voor woorden. Speelt overigens ook in de Saw reeks.

Mijn vriendin kijkt Grey's Aanatomy. Ik heb één keer meegekeken, maar die hoofdrolspeelster is echt vreselijk. Dat mondje en dat gesis en altijd die zwoele blik. Vreselijk! Overigens vind ik die hele serie vreselijk. Die zwoele blikken en dat overdreven gedoe altijd in die Amerikaanse series. Gaat alleen maar over sex. :/

Verder kijk ik qua series eigenlijk alleen maar sitcoms zoals Everybody Loves Raymond, King of Queens en Two and a half Man. Daar gaat het ook alleen maar over sex, maar dan op een grappige manier en die acteurs zijn gewoon te grappig voor woorden en kunnen eigenlijk nooit iets fout doen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Laatst online: 12-05 22:54
SeatRider schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:48:
Ik vond in het begin Kramer uit Seinfeld bloedirritant, maar inmiddels kan ik daar wel smakelijk om lachen.
George vind ik erg, vreselijk naar en bekrompen mannetje, als het over hem gaat zap ik meestal weg.
chim0 schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 10:43:
[...]
Mijn vriendin kijkt Grey's Aanatomy. Ik heb één keer meegekeken, maar die hoofdrolspeelster is echt vreselijk.
Vreselijke dweil serie inderdaad, Cristina Yang is ook erg met die schaapachtige emo blik van haar.
Geef mij maar Scrubs, daar heeft elk karakter wel iets vervelends, maar dat hoort er bij :)

Robert Mitchum verpest elke film waarin zijn lelijke kop opduikt. Hij speelde ook mijn favoriete karakter Philip Marlowe en ik walg nog als ik er aan denk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:44

Freakie1NL

Grote Baas

Meatwagon schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:57:
Mike Brewer uit Wheeler Dealers, die man..... maakt mijn ochtend half uurtje voor de tv een stuk minder fijn :/ . Hoop niet voor de medemens dat hij ook zo is irl
Eens! Toch kijk WD met plezier, Ed is een koning!

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20
Op aanraden van velen heb ik Breaking Bad geprobeerd te kijken, na mij door 5 afleveringen (waarvan de laatste 2 met tegenzin) gesleept te hebben kon ik die muts en zeikerige zoon van de hoofdrolspeler niet verder trekken, ik kreeg er vlekken van.

Tobey Maguire, ik krijg altijd de neiging hem virtueel op z'n veel te blije bakkes te slaan, met die onnozele blik in z'n ogen.

Die zoon van Hank in het laatste seizoen van Californication. Ik keek altijd uit naar elk seizoen maar na vier afleveringen van het laatste seizoen trok ik het niet meer.

En dan nog een generieke: alle vrouwen die panisch doen of struikelen als ze op de vlucht zijn. Dan hoop ik altijd dat er een man met een onbewogen blik ze en passant een kogel door de kop jaagt en ongestoord verder gaat met waar hij mee bezig was.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Personage Alfrid in de film The Hobbit: Battle of the Five Armies
De enige personage die ik echt dood wilde zien gaan in de film.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-06 23:42
Claire Danes in Homeland. Brrr.. en Dana. Een van de redenen dat ik geen zin heb om verder te gaan met het derde seizoen.

Wat betreft Breaking Bad. Hoe zou de serie zijn als de vrouwen niet bemoeizuchtig zouden zijn - en alles zouden toelaten? Ik zou het allemaal wat minder geloofwaardig vinden eerlijk gezegd. Mijn vriendin zou denk ik ook een pain in the ass zijn als ik mysterieus deed - en dezelfde shit zou uitvoeren als Walter :+

[ Voor 86% gewijzigd door Safaci op 06-01-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dat deze nog niet voorbij is gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.throng.co.nz/files/u4208/tyPennington.jpg

Die gozer praat veel te veel en te hard. En dan loop tie nog met een
megafoon rond 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Majin Buu op 27-01-2015 15:08 ]

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
De vrouw van Ray Donovan in Ray Donovan.. Brrrr.. dat accent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Abbadon schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 00:11:
En dan nog een generieke: alle vrouwen die panisch doen of struikelen als ze op de vlucht zijn. Dan hoop ik altijd dat er een man met een onbewogen blik ze en passant een kogel door de kop jaagt en ongestoord verder gaat met waar hij mee bezig was.
Afbeeldingslocatie: http://ct.fra.bz/ol/fz/sw/i60/2/12/8/frabz-Why-bother-chasing-after-a-girl-They-will-trip-over-nothing-Bitc-54054e.jpg
:D

De broer van Charlie in Two and a half man.
Het is zijn rolletje om het debiele zeikerige jankerige parasiterende broertje te zijn, maar er zijn wel erg veel afleveringen waar het veel te ver doorgaat, en ik heb eigenlijk nooit stukjes met hem gezien die ik leuk vond.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Majin Buu schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:05:
Dat deze nog niet voorbij is gekomen:

[afbeelding]

Die gozer praat veel te veel en te hard. En dan loop tie nog met een
megafoon rond 8)7
Dat programma ook, vol met reclame en veel te neppe reacties. Ik moet altijd een beetje braken als het op komt :+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:46

TTLCrazy

Listen to Frankie

Elizabeth Keen uit The Blacklist, wat een verschrikkelijk irritante pedante trut ... Het is dat Red reddington (James Spader) meespeelt anders had ik al na 1 aflevering afgehaakt.

Molly Woods (Halle Berry) in Extant, ik vind het een mooe vrouw, maar mijn god wat acteert die beroert. Die hele serie draait ook om haar, kon het echt niet meer aan zien.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
hexta schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:12:
[...]
De broer van Charlie in Two and a half man.
Het is zijn rolletje om het debiele zeikerige jankerige parasiterende broertje te zijn, maar er zijn wel erg veel afleveringen waar het veel te ver doorgaat, en ik heb eigenlijk nooit stukjes met hem gezien die ik leuk vond.
Veel (semi) hoofdpersonages hebben hier last van. Zie bijvoorbeeld een Ted uit How I Met Your Mother of Lennart uit The Big Bang Theory. Deze zijn in principe de personages waar de serie om draait, maar ze dragen de serie totaal niet. Allemaal zielige, zeurende mannetjes waarbij vrijwel niks goed gaat en dan komt een ander personage het even leuk maken door een of andere grap. Een beetje het probleem met veel comedy series.

Er is vast wel een naam voor... Edit: https://en.wikipedia.org/wiki/Straight_man_(stock_character)

[ Voor 3% gewijzigd door Tk55 op 27-01-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Hinderlijk
Debra Morgan uit Dexter: stoorde mij aan haar gescheld in de eerste seizoenen van Dexter. Gaandeweg vond ik haar veel beter te verkroppen, toen zij wat 'volwassener' werd.

Richard Hammond uit Top Gear: als autoliefhebber ben ik gestopt met het kijken van Top Gear. Elke grap is zo ver van tevoren ingestudeerd, dat het niet grappig meer is. Ik stoor mij eerder aan de presentatoren in Top Gear, dan dat ik kan genieten van een avond auto related entertainment. Richard is daar zeker debet aan. Jeremy volgt op korte afstand.

Rachel uit Suits: easy on the eyes, unbearable for the ears. Zij heeft zeiken en het uiten van haar gevoelens tot een kunst verheven. Je kent ze wel, altijd maar hun kant van het verhaal willen vertellen...

Zo irritant dat je stopt of overweegt te stoppen met een serie
Voor 1 persoon put ik inspiratie uit een rap van KRS-One uit 'step into a world': I'm not sayin she's number one, uhh I'm sorry, I lied she's number one, two, three, four and five
Deze twijfelachtige eer komt toe aan Dana Brody uit Homeland. Op een gegeven moment leek het alsof Homeland een spin-off had gekregen genaamd 'The Dana Brody show'. Niet eerder heb ik zo'n irritant, zeikend kutkind gezien dat niet realiseert hoe goed ze het eigenlijk heeft.

Carl en z'n moeder, maar vooral Carl, deden de zeer geen goed. Deze boy voelde zich zo stoer enz, maar ging gillen als een kleine *insert favoriete krachtterm* toen hij een keer door een zombie werd aangevallen. Hij wilt zich zo vaak bewijzen als man (in het verleden vaker dan nu), dat je echt denk: praat naar je leeftijd (10 of zo) en doe niet alsof je stamoudste bent of zo.

Becca uit Californication was ook zo'n kind dat 'te weinig klappen/te weinig corrigerende tikken' heeft gehad. De acteur Hank? vond ik dusdanig ongeloofwaardig als iemand die met allerlei (knappe) dames aanpapte, dat ik ben afgeknapt op de serie. Niet geheel in de laatste plaats door Becca.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Dat ..... mens, Carry uit Homeland. Gruwelijk, wat een debiel en vreselijk mens. Het uiterlijk en haar gedrag... blegh. Nadat mij duidelijk werd dat de serie meer om haar ging draaien ben ik gestopt. Ik kreeg al kotsneigingen als ik haar gezicht zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-06 23:38

Sméagol

Master of Mayhem

Daniels uit Star Trek Enterprise.

Afbeeldingslocatie: http://vignette2.wikia.nocookie.net/memoryalpha/images/8/89/Daniels2.jpg/revision/latest/scale-to-width/292?cb=20100806165630&path-prefix=en

Ik ben iemand die altijd iedereen in alle Star Trek series leuk vind (inclusief Neelix), dit was de eerst persoon die van mij niet snel genoeg een vroege dood kon sterven.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:18

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

TNW schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:49:
Volgensmij nog niet voorbij gekomen:

Rust uit True Detective. Iedereen vervelen met het idee dat iedereen verdorven is en dat alles nutteloos is. De zoektocht naar de moordenaar heeft vreemd genoeg dan wel weer zin, want dat prikkelt zijn interesse.
Serieus? Als je een beetje oplet wat zijn 'verhaal' is en wat er allemaal gebeurt is (kind dood, vrouw weg, 4 jaar undercover drugs/drank) dan is het nog netjes of moeten ze allemaal mooi weer spelen? True Detective is juist 1 van de series waar de karakters me aanspraken, en zeker Matthew die het erg goed speelde.

Ik vind juist dat hij het 'mooi' neerzette en de uitspraken die hij deed waren/zijn passend, voor mij 1 van de betere series van de afgelopen jaren.

En ja er zijn acteurs in rollen die ik niet leuk vind, en daar doe je niet veel aan.

- Die Skyler White van breaking bad, pff zeikerd.
- Lori en Andrea in Walking Dead, mag toch wel duidelijk zijn..
- Debra van Dexter was in het begin wel 'ok' beetje gescheld hier en daar maar ja...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:48

NoTimeRemains

I know

Marie Schrader uit Breaking Bad.
Had af en toe de neiging om naar mn tv te schreeuwen. Zo'n dom en frustrerend bemoeialletje....

en deze natuurlijk... man man wat heb ik me zitten ergeren tijdens die serie, blij dat ik ermee gestopt ben... die kop alleen al haalt t bloed onder mn nagels
Afbeeldingslocatie: http://cdn.popdust.com/wp-content/uploads/2014/11/Homeland-carrie-craziest-crying-faces-photos-claire-danes2_2014-11-02_04-31-37.jpg
Afbeeldingslocatie: http://brightcove.vo.llnwd.net/e1/pd/16991917/16991917_2597581170001_Picture-4.jpg?pubId=16991917

[ Voor 62% gewijzigd door NoTimeRemains op 04-02-2015 10:26 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

^^^Het is anders wel een goede actrice,

Ik HAAT Matthew McConaughey, wat een stakker is dat, in elke film of serie doet ie hetzelfde trucje en hij kan ook niks anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:45
NoTimeRemains schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 10:23:

en deze natuurlijk... man man wat heb ik me zitten ergeren tijdens die serie, blij dat ik ermee gestopt ben... die kop alleen al haalt t bloed onder mn nagels
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, kan haar niet meer aanzien. Ben ook niet meer aan seizoen 4 begonnen. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door infidel011 op 04-02-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb net seizoen 2 af, inderdaad wel irritant, en vooral die verschrikkelijke huil-face _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104

Carice van Houten in Game of Thrones, verschrikkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 23:08
Alvanosa schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:53:
Dana Brody uit Homeland, man man wat kon ik me ergeren aan dat mens.
I feel you bro. Echt ALLES was irritant aan haar, maar met name haar kapsel. :r

Carrie Mathison kan ik wel pruimen, behálve als ze net weer in een psychose (zo'n beetje de halve serie) zit aaaaaaargh verschrikkelijk, dan moet ik echt om de 10 seconden mezelf hard in m'n gezicht stompen anders zit ik het niet uit tot het einde. (kleine spoiler alert) In seizoen 4 toen er met haar pillen werd gekloot zag ik de bui al weer hangen en ja hooooorrrrrr daar gaan we weer. Gelukkig maar één aflevering geduurd anders was ik gestopt met Homeland.

Respect voor Claire Danes trouwens, je moet goed kunnen acteren om zo'n sterk haatgevoel bij me op te roepen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:42
Ik kijk nog wel eens Discovery Channel. Nu is daar qua programma's niet zo heel veel bijzonders meer te zien. Maar wanneer het programma Treehouse Masters wordt aangekondigd, zap ik altijd naar een andere zender.

Ik kan die Pete Nelson echt totaal niet uitstaan. Met zijn veel te blije kop.. Hij mag van mij wel een keer uit de boom vallen. Deze gast bedoel ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.gannett-cdn.com/-mm-/ac1394dbdcca6a36cbf486633b129cd813095ac3/r=x404&c=534x401/local/-/media/USATODAY/USATODAY/2013/05/24/1369421586000-PeteNelson-Brewery-house-1305241454_4_3.jpg

Daarnaast heb ik genoten dat die Todd Hofman bust ging in Guyana. Van de week de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Gold Rush gezien. Wel mooi om te zien dat zijn crew ergens anders is gaan werken én wel goud vindt.

Maar die Parker Schnabel is ook een veel te eigenwijs manneke die denkt dat hij de beste goudgraver ter wereld is:

Afbeeldingslocatie: http://a57.foxnews.com/global.fncstatic.com/static/managed/img/Entertainment/0/0/parker%20schnabel%20gold%20rush%20660%20discovery.jpg

Die Tony Beest (Nederlander) is wat dat betreft wel relaxed. Kan ook zo lekker grof uit de hoek komen met zijn Nederlands Engels... Die gast is wat mij betreft ook zo weggelopen uit de serie "Vikings":

Afbeeldingslocatie: http://goldrush-5.com/wp-content/uploads/2014/09/Tony-beets-gold-rush-the-viking-season-5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:25

Sharky

Skamn Dippy!

Bierkameel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:14:

Ik HAAT Matthew McConaughey, wat een stakker is dat, in elke film of serie doet ie hetzelfde trucje en hij kan ook niks anders...
Heb ik echt een vette mancrush op :P Vind het echt een erg goede acteur ook, vooral in Killer Joe, Mud en Dallas Buyers Club deed hij het erg goed.
Anoniem: 525104 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:56:
Snap niet zo goed waarom sommige mensen zo'n hekel aan haar hebben. Ze spreekt inderdaad Engels met een Nederlandse tongval (wat had je anders verwacht?) net als de helft van de acteurs die niet perfect Engels spreken. Als actrice vind ik haar eigenlijk wel prima.
nextware schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:23:
Ik kijk nog wel eens Discovery Channel. Nu is daar qua programma's niet zo heel veel bijzonders meer te zien. Maar wanneer het programma Treehouse Masters wordt aangekondigd, zap ik altijd naar een andere zender.

Ik kan die Pete Nelson echt totaal niet uitstaan. Met zijn veel te blije kop.. Hij mag van mij wel een keer uit de boom vallen. Deze gast bedoel ik:
hehe zwaar overdreven en nep allemaal, maar ik heb me er maar aan overgegeven. Boomhutten zijn cool en Pete Nelson daarom ook in mijn boekje :)

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sharky schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:52:

Snap niet zo goed waarom sommige mensen zo'n hekel aan haar hebben. Ze spreekt inderdaad Engels met een Nederlandse tongval (wat had je anders verwacht?) net als de helft van de acteurs die niet perfect Engels spreken. Als actrice vind ik haar eigenlijk wel prima.
Begrijp me niet verkeerd, het gaat niet zozeer om haar, het gaat meer om haar rol.
Dat hele gebeuren met dat god of light enzo hadden ze van mij wel mogen schrappen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Anoniem: 525104 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 13:54:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, het gaat niet zozeer om haar, het gaat meer om haar rol.
Dat hele gebeuren met dat god of light enzo hadden ze van mij wel mogen schrappen;)
Maar Actries staat gegarandeerd voor boobies :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 11:06
EvaluationCopy schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:06:
[...]

I feel you bro. Echt ALLES was irritant aan haar, maar met name haar kapsel. :r

Carrie Mathison kan ik wel pruimen, behálve als ze net weer in een psychose (zo'n beetje de halve serie) zit aaaaaaargh verschrikkelijk, dan moet ik echt om de 10 seconden mezelf hard in m'n gezicht stompen anders zit ik het niet uit tot het einde. (kleine spoiler alert) In seizoen 4 toen er met haar pillen werd gekloot zag ik de bui al weer hangen en ja hooooorrrrrr daar gaan we weer. Gelukkig maar één aflevering geduurd anders was ik gestopt met Homeland.

Respect voor Claire Danes trouwens, je moet goed kunnen acteren om zo'n sterk haatgevoel bij me op te roepen.
Haha, ik heb precies hetzelfde :p Van Carrie wordt je gewoon gek als die pillendrama begint, maar Homeland is nu eenmaal een vette serie dus moest wel verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 655981

Jim Carrey in bijna al zijn films. Het kan aan mij liggen, maar ik irriteer me vaker, dan dat ik om hem kan lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58

Vuvuzela

My spire is forming

Anoniem: 655981 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:11:
Jim Carrey in bijna al zijn films. Het kan aan mij liggen, maar ik irriteer me vaker, dan dat ik om hem kan lachen.
Kijk er dan niet naar :P Ik mijd alle Eddie Murphy films van na 1990 oid. vooral de films waarin hij meerdere rollen speelt. (Life was nog wel oke)

Bijna iedereen uit The walking dead. Behalve Daryl, Michonne en Glenn. Vooral die hijgende vader en zijn debiele zoontje.. :X

[ Voor 19% gewijzigd door Vuvuzela op 18-02-2015 14:22 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Kes... Star Trek Voyager... echt Kes... nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vuvuzela schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 14:16:
[...]

Kijk er dan niet na :P Ik mijd alle Eddie Murphy films van na 1990 oid. vooral de films waarin hij meerdere rollen speelt. (Life was nog wel oke)
Ik had eigenlijk moeten zeggen; in alle films die ik heb gezien (zijn er een stuk of 5/6) en heb al paar jaar niets meer van hem gezien.

Films met Eddie Murphy kijk ik ook niet. Irriteer me kapot aan acteurs die overdreven grappig proberen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:04
Rick Grimes, Walking Dead. Eigenlijk alleen vanwege het neppe Southern accent, maar dat is al reden genoeg.

Louis, Suits. Kan zijn gezicht niet uitstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 14:13
Ik heb hetzelfde, maar in eternal sunshine of th spotless mind is hij echt heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

(bijna) Alle rollen van:
- Dwayne "the rock" Johnson
- Jean-kloot van Damme
- Martin Lawrence
- Ben Stiller
- Tom Green
- Steven Seagal
- Jim Carrey
- Ashton Kutcher
- Will Smith
- Jaden Smith
- Adam Sandler
- Colin Farrell
- Owen Wilson
- Shia LaBeouf
- Chris Tucker
- Vin Diesel
- Tim Allen
- Rob Schneider

[ Voor 6% gewijzigd door Toet3r op 22-02-2015 01:10 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Bierkameel schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 11:14:
^^^Het is anders wel een goede actrice,

Ik normaal ook, maar in Interstellar heeft hij me versteld doen staan _/-\o_
Hetzelfde als Matthew Mc: in Eternal Sunshine of the Spotless Mind was Jim Carrey werkelijk fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

poor Leno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:30:
[...]

Ik normaal ook, maar in Interstellar heeft hij me versteld doen staan _/-\o_

[...]

Hetzelfde als Matthew Mc: in Eternal Sunshine of the Spotless Mind was Jim Carrey werkelijk fantastisch :D
True Detective deed die anders ook écht goed in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
BioHazard schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:34:
[...]

True Detective deed die anders ook écht goed in mijn ogen.
Nog niet gezien, wel op t lijstje :)

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 23-02-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toet3r schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:05:
(bijna) Alle rollen van:
- Jean-kloot van Damme
- Martin Lawrence
- Ben Stiller
- Tom Green
- Steven Seagal
- Jim Carrey
- Ashton Kutcher
- Will Smith
- Jaden Smith
- Adam Sandler
- Colin Farrell
- Owen Wilson
- Shia LaBeouf
- Chris Tucker
- Vin Diesel
- Tim Allen
- Rob Schneider
Zitten veel slechte tussen, maar ik vind Will Smith zeker geen slechte acteur. Ik kan ook wel lachen om Adam Sandler, maar begrijp waarom mensen hem irritant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik ben niet al te lang geleden begonnen aan Merlin (aanrader imo).

En Uther Pendragon (Anthony Head, Paracelsus - Warehouse13) gaat snel onder je nagels kruipen. Uiteraard is het de bedoeling dat hij zo een verbitterde en hatelijke rol moet spelen, maar argh wat is die koning een zak :P.

Geweldige acteur, zet de rol echt goed neer. Heb er ook meer een haat-liefde verhouding mee (in tegenstelling tot Carry van Homeland, die ik ronduit haat :P).

Ik verwisselde Anthony Head in het begin somehow altijd met John Lithglow .. No idea why :F

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 01:29

TNW

Mensen die zich ergeren aan Carrie in Homeland kunnen maar beter niet op deze link klikken:

The Claire Danes Cry Face Project >:)

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
poor Leno schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:30:
In The Truman Show is hij ook brilliant. Ik heb ook niets tot weinig met zijn meer "slapstick"-films, maar als hij goed drama doet met hier en daar passende niet geforceerde humor dan kan hij echt heel goed zijn en ook prima te aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 12:21
Breaking Bad: Vrouw van Walter + stelende trut
Game of Thrones: Brann, dat verhaal mag wel afsterven

voor mij :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:42
Weet niet of het echt gerelateerd is maar het is wel van TV. Die gast van het programma 'Streetfood' op 24 kitchen. Vind hem nog irritanter dan Joffry, Carrie, Skyler en Rick bij elkaar opgeteld :-)

Heeft weinig zin om argumenten te gaan opsommen, zodra je hem ziet weet je het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 05-06 15:54
Bij mij de meest irritante personage EVER:

Mr. Cheng in 24.

Goh wat kan je die soms schieten, en als je 'm dan in andere series ziet wordt je gewoon boos haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
Verplicht mee naar Gooische Vrouwen 2. :r

Eigenlijk was iedere personage in deze film irritant..

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Ik stoor niet gauw aan. Zo vond ik bijvoorbeeld Battlefield Earth wel een grappige film.
Wel gaat het me steeds mee gaat opvallen hoe slecht er geacteerd wordt. Pas geleden de hele Star Wars saga gezien, tenenkrommend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-03 20:32

LnC

The offending line...

De actrice Sami Gayle in de serie Blue Bloods
http://www.imdb.com/name/nm3774109/?ref_=tt_cl_t9

Als ze alleen al praat staan mijn nekharen recht overeind. Brr..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sounderr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01-2022
~~ Sorry reality serie personage, geen acteur. Excuus.

[ Voor 87% gewijzigd door Sounderr op 02-03-2015 16:25 . Reden: Reactie mag verwijderd worden. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 23:35

SomerenV

It's something!

Fish Mooney uit Gotham. Dat ze haar er maar zo snel mogelijk uit schoppen want wát een kutpersonage zeg !

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

SomerenV schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 23:33:
Fish Mooney uit Gotham. Dat ze haar er maar zo snel mogelijk uit schoppen want wát een kutpersonage zeg !
Met dat irritante vingertje ook iedere keer...

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijdje geleden dat ik dit topic heb gelezen. =P
Anoniem: 525104 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:56:
Mwah, ik vind dat ze het wel goed doet. Wat is er mis aan dan? Het accent? Daar hebben meer mensen het over maar haar is -juist- gevraagd (door de casting/regisseur) om met een wat Nederlands accent de rol van Melisandre te spelen, zou het personage wat mysterieuzer maken.
Toet3r schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:05:
(bijna) Alle rollen van:
- Jean-kloot van Damme
- Martin Lawrence
- Ben Stiller
- Tom Green
- Steven Seagal
- Jim Carrey
- Ashton Kutcher
- Will Smith
- Jaden Smith
- Adam Sandler
- Colin Farrell
- Owen Wilson
- Shia LaBeouf
- Chris Tucker
- Vin Diesel
- Tim Allen
- Rob Schneider
The Rock, Jean 'Kloot', Seagal en Vin Diesel zijn gewoon B actie-helden. Tsja, you love 'em or you hate 'em. ;) Vin Diesel (aardbeving als hij praat) vind ik nog wel aardig en ook Jean Kloot kan wel redelijk acteren maar dan moet hij wel een rol krijgen waarin hij dat kan doen. Bijvoorbeeld in die Jean Kloot film die afspeelt in Brussel waar het plot ook over het persoonlijke leven van hem gaat vind ik 'em wel redelijk!

Martin Lawrence..mwah. Adam Sandler en Owen Wilson, bah. Shia heeft zijn carrière compleet om zeep geholpen door zijn losbandige gedrag buiten de filmstudio (volgens mij zat 'ie overal te snuiven). Tim Allen is -echt- irritant.

Will Smith is wel goed, zijn zoon is nu niet echt het toppunt van talent. Een -echt- goede acteur moet ook een zekere levenservaring hebben om een rol goed te kunnen spelen. Zoon Jaden is duidelijk nog niet zo ver.

De rest van de acteurs heb ik geen mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363533 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:23:
Tijdje geleden dat ik dit topic heb gelezen. =P

[...]

Mwah, ik vind dat ze het wel goed doet. Wat is er mis aan dan? Het accent? Daar hebben meer mensen het over maar haar is -juist- gevraagd (door de casting/regisseur) om met een wat Nederlands accent de rol van Melisandre te spelen, zou het personage wat mysterieuzer maken.
Nee, Het is niet zozeer Carice van Houten, het is meer haar rol.
Ik vind het een verschrikkelijke personage, maar ik was haar name vergeten in de serie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 525104 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:25:
[...]

Nee, Het is niet zozeer Carice van Houten, het is meer haar rol.
Ik vind het een verschrikkelijke personage, maar ik was haar name vergeten in de serie ^^
Ah right, topic begon met rollen maar inmiddels heeft iedereen het over acteurs dus tsja..I was confused. =P

Wat is er dan irritant aan Melisandre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 669061

Ik vind Melissandre juist wel wat hebben, tenminste in de zin dat ze toegevoegde waarde heeft voor de serie. Ze is best wel eng ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ze ziet er naakt prima uit, dus ik vind 't een toppersonage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als de lat daar ligt, dan zouden de bestgeschreven karakters rondlopenliggen in pr0n :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Ik kan me heeeel goed voorstellen dat Carey bij velen niet geliefd is :+

Afbeeldingslocatie: http://media.giphy.com/media/zPYBByFFhvMt2/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.kingsnake.org/Photos/SMILEYS/Ace%20Ventura%20makes%20no%20sense.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Majin Buu op 21-04-2015 13:57 ]

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-05 04:50

Irrival

"Dispel the Darkness"

Julie Benz (http://www.imdb.com/name/nm0004748/?ref_=tt_cl_t2)

Het blijft een leuke vrouw om te zien, maar deze zeikmuts heeft ervoor gezorgd dat ik met Dexter ben gestopt -_- less drama, more killing! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Irrival op 21-04-2015 14:18 ]

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Irrival schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:17:

Het blijft een leuke vrouw om te zien, maar deze zeikmuts heeft ervoor gezorgd dat ik met Dexter ben gestopt -_- less drama, more killing! :)
Moet je haar maar in Buffy The Vampire Slayer en Angel als Darla gaan bekijken :P

En ja, in Dexter had ze een enorm suf personage, zeker als je haar alleen als Darla kende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kubuksa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-05 22:50
Ik kan veel hebben, maar bij CSI miami MOET ik zappen. Afstandsbediening kapot = tv uit het raam.
Diegene die het personage "Horatio Caine" in het leven geroepen heeft graag levenslang in de isoleer er alle scripts ritueel verbranden. Blij dat ik haast geen tv (de dienst, niet het apparaat) meer kijk, heb nog steeds trauma's van de oneliners van dat stuk verdriet.
*Adem in...adem uit*go to your happy place kubuksa* YouTube: Ultimate Cute Kittens Compilation 2015 [NEW HD]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Shit, compleet vergeten, compleet mee eens. Zij + Skyler staan voor mij toch aan de top :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Big Jim uit Under the Dome.
Donna Noble uit Doctor Who

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 13:31
scartissue schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:54:
Big Jim uit Under the Dome.
Donna Noble uit Doctor Who
Oh come on, Donna is leuk :D Ik kan Martha (Freema Agyeman) niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Haha nee. zei haalde echt het bloed onder m'n nagels vandaan. Martha kon ik wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Ik was ook blij dat Donna pleite was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbetje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-06 22:02
kubuksa schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:08:
Ik kan veel hebben, maar bij CSI miami MOET ik zappen. Afstandsbediening kapot = tv uit het raam.
Diegene die het personage "Horatio Caine" in het leven geroepen heeft graag levenslang in de isoleer er alle scripts ritueel verbranden. Blij dat ik haast geen tv (de dienst, niet het apparaat) meer kijk, heb nog steeds trauma's van de oneliners van dat stuk verdriet.
*Adem in...adem uit*go to your happy place kubuksa* YouTube: Ultimate Cute Kittens Compilation 2015 [NEW HD]
Ik kan alle csi en ncis best wel hebben, maar Miami kijk ik ook echt niet, als Horatio scheef over zijn vastgeroeste zonnebrilletje kijkt moet ik echt bijna kotsen, wat een misselijk figuur is dat en die David Caruso moet ik ook niet, ik denk eigenlijk dat hij in het echt ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:48
Steven Seagal

En alle 17856172513 in het dozijn film die hij gemaakt heeft. En dat zijn er nogal wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mglashouwer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik mis o.a.:

Gordon, patty brard, gerard joling, Britt, Ymke, gaston, caroline tensen,mike de boer,carlo boszard en dat was even snel uit de duim en dan nog maar de nederlandse tv...allemaal personages in somesort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-06 16:16
Ik kon me redelijk opwinden over walter junior (flynn) en de vrouw van walter white. Walter Jr. liep de hele tijd te janken om zijn breakfast en die vrouw was enorm schijnheilig.
Afbeeldingslocatie: http://moviefail.com/wp-content/uploads/2013/12/breakingbadgotprotagonistbb4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Budgetguy schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:16:
Ik kon me redelijk opwinden over walter junior (flynn) en de vrouw van walter white. Walter Jr. liep de hele tijd te janken om zijn breakfast en die vrouw was enorm schijnheilig.
[afbeelding]
Tel daar Marie nog maar bij op, wat een stel jankerds. Hank, Walter, Jessie en Gustavo waren daarentegen gewéldige personages en meesterlijk gespeeld. Van mij hadden ze Flynn, Marie en Skyler eruit mogen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06 13:33

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

461943 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:21:
[...]

Tel daar Marie nog maar bij op, wat een stel jankerds. Hank, Walter, Jessie en Gustavo waren daarentegen gewéldige personages en meesterlijk gespeeld. Van mij hadden ze Flynn, Marie en Skyler eruit mogen laten.
Ik ben het met jullie eens dat het irritante personages zijn, maar ik denk dat het (voor een deel) ook juist iets moois is van de serie om onder ander realisme en de losbreekdrang van Walt te verklaren. Ik denk dat Skylers gedrag haar moeilijk te verwijten valt in een dergelijke situatie, de zoon is gewoon een irritante puber en Marie (en Hank) zijn ongelooflijk frustrerende mensen waar Walt maar mee moet dealen als familie. Misschien zou je zelfs kunnen zeggen dat de serie zo goed is dat het deze personages kan 'trekken', maar dan klink ik misschien iets te veel als een fan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

-Tim- schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:25:
[...]

Ik ben het met jullie eens dat het irritante personages zijn, maar ik denk dat het (voor een deel) ook juist iets moois is van de serie om onder ander realisme en de losbreekdrang van Walt te verklaren. Ik denk dat Skylers gedrag haar moeilijk te verwijten valt in een dergelijke situatie, de zoon is gewoon een irritante puber en Marie (en Hank) zijn ongelooflijk frustrerende mensen waar Walt maar mee moet dealen als familie. Misschien zou je zelfs kunnen zeggen dat de serie zo goed is dat het deze personages kan 'trekken', maar dan klink ik misschien iets te veel als een fan ;)
Ik snap op zich je punt wel, Breaking Bad zou Breaking Bad niet zijn zonder die personages. Maar mijn God, wat waren ze irritant :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 21:08
Ik heb enkele weken geleden Breaking Bad pas echt afgekeken en het is me alles meegevallen hoe irritant de dames in kwestie waren. Ik las (en lees) overal hoe ongelofelijk irritant ze waren, maar die ervaring had ik (gelukkig) niet.

Ja, ze waren soms overdreven Amerikaans en bemoeizuchtig, maar alles wat ze deden en zeiden vond ik eigenlijk best begrijpelijk.

Als ik zelf een irritante personage zou moeten kiezen, dan zou het Joffrey van Game of Thrones zijn :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centelte
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-06 16:16
461943 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:21:
[...]

Over geweldige personages gesproken: Saul had zijn rol uiterst goed uitgevoerd (ook in de nieuwe serie BTW).

Nog twee verschrikkelijke personages: Cersei Lannister en Joffrey Baratheon. Ja het hoort inderdaad bij het verhaal maar jezus wat haatte ik hen. (GOT spoiler uit de serie Season 4)
spoiler:
Ik was zo blij toen Joffrey stikte in die wijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online

Tot mijn opluchting kreeg ze wat ze verdiende aan het eind van seizoen 4.
Ik trok haar nog net, maar met Jimmy Smits in seizoen 3 erbij werd het teveel van het goede, dat seizoen heb ik niet uitgekeken, ik heb halverwege besloten om maar vast met seizoen 4 te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

ArnieNFW schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:59:
Steven Seagal

En alle 17856172513 in het dozijn film die hij gemaakt heeft. En dat zijn er nogal wat...
Ook Machete? Goed, die film is an sich al zo slecht dat die Steven Seagal daar niet voor nodig heeft.

Je moet Steven Seagal gewoon zien voor wat hij is: een derderangs komiek. Dan worden zijn films een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:49

Daniel36

vernieuwde formule

Mglashouwer schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:19:
Ik mis o.a.:

Gordon, patty brard, gerard joling, Britt, Ymke, gaston, caroline tensen,mike de boer,carlo boszard en dat was even snel uit de duim en dan nog maar de nederlandse tv...allemaal personages in somesort ;)
Helemaal mee eens, plus ik wil Paul de Leeuw ook graag nomineren bij deze.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Budgetguy schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:47:
[...]

spoiler:
Hier ging de vlag halfstok. De enige Lannister met ballen om te doen wat nodig was.

Voor mij meest irritante GoT Characters

Brann
Jon Snow
Tyrion (in het nieuwe seizoen, daarvoor was hij cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En dan Peter R de Vries niet noemen? tsss ;)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kubuksa
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-05 22:50
robbetje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 18:36:
[...]

Ik kan alle csi en ncis best wel hebben, maar Miami kijk ik ook echt niet, als Horatio scheef over zijn vastgeroeste zonnebrilletje kijkt moet ik echt bijna kotsen, wat een misselijk figuur is dat en die David Caruso moet ik ook niet, ik denk eigenlijk dat hij in het echt ook zo is.
Die andere CSI kan ik ook prima naar kijken, al moet ik soms door die Grissom ook wel eens flink zuchten. NCIS is soms wel vermakelijk maar wat een propaganda is dat zeg. Volgens mij praat David Caruso inderdaad thuis ook de hele dag in oneliners en zet ie zijn zonnebril 40x op en af, je zal z'n vrouw maar zijn zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
kubuksa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:23:
[...]

Die andere CSI kan ik ook prima naar kijken, al moet ik soms door die Grissom ook wel eens flink zuchten. NCIS is soms wel vermakelijk maar wat een propaganda is dat zeg. Volgens mij praat David Caruso inderdaad thuis ook de hele dag in oneliners en zet ie zijn zonnebril 40x op en af, je zal z'n vrouw maar zijn zeg.
Ik moet altijd erg lachen om hoe hij met zijn zijkant naar zijn gesprekspartner gericht zijn oneliners spuit. Als de zonnebril afgaat weet je het: hij gaat nu iemand tegen zijn gewoonte in recht aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Budgetguy schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:47:
[...]

Over geweldige personages gesproken: Saul had zijn rol uiterst goed uitgevoerd (ook in de nieuwe serie BTW).

Nog twee verschrikkelijke personages: Cersei Lannister en Joffrey Baratheon. Ja het hoort inderdaad bij het verhaal maar jezus wat haatte ik hen. (GOT spoiler uit de serie Season 4)
spoiler:
M'n vrouw en ik high fiveden elkaar.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-06 15:40

Szwoar

En door

Joffrey Baratheon for sure, wat een draak van een vent is dat.

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:45
Mglashouwer schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:19:
Ik mis o.a.:

Antoine Hertsenberg mag van mij ook in dit rijtje. Niet zozeer een film/serie personage maar wel een verschrikkelijk irritante presentatrice. Vooral bij het programma radar. Als iemand met een goed argument komt dan schreeuwt mevrouw er maar gewoon een paar keer doorheen met nutteloze informatie om zo de ander de mond te snoeren. Kan me zo ergeren aan dat mens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Is de moeder van Lennard Hofstatter al voorbijgekomen? BBTT dus. Echt, dat mens laat mijn bloed koken.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ach, het is een vervelend mens, maar er zit tenminste logica achter haar vervelendheid. Niet zoals bij Sheldon die gewoon irritant is en in zijn irritantheid manipulatief en onlogisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:54

Ypho

Allround Nerd

Silence of the Lambs, Jodie Forster als Agent Starling, maar dan alleen het accent. Jodie Foster is een goede actrice, maar ik vind haar accent in de film verschrikkelijk.

Uit de film Hannibal het hele personage van Starling, maar dat komt omdat ik Julianne Moore sinds The Lost World al een verschrikkelijke actrice vind.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Ardana schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:59:
Is de moeder van Lennard Hofstatter al voorbijgekomen? BBTT dus. Echt, dat mens laat mijn bloed koken.
Bij mij ook, maar vooral omdat het zo'n slechte actrice is. Vind haar echt slecht gecast.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 21:48
In willekeurige volgorde:

Steven Seagal
Jim Carry
Adam Sandler

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste