Tijdje geleden dat ik dit topic heb gelezen. =P
Mwah, ik vind dat ze het wel goed doet. Wat is er mis aan dan? Het accent? Daar hebben meer mensen het over maar haar is -juist- gevraagd (door de casting/regisseur) om met een wat Nederlands accent de rol van Melisandre te spelen, zou het personage wat mysterieuzer maken.
Toet3r schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:05:
(bijna) Alle rollen van:
- Dwayne "the rock" Johnson
- Jean-kloot van Damme
- Martin Lawrence
- Ben Stiller
- Tom Green
- Steven Seagal
- Jim Carrey
- Ashton Kutcher
- Will Smith
- Jaden Smith
- Adam Sandler
- Colin Farrell
- Owen Wilson
- Shia LaBeouf
- Chris Tucker
- Vin Diesel
- Tim Allen
- Rob Schneider
The Rock, Jean 'Kloot', Seagal en Vin Diesel zijn gewoon B actie-helden. Tsja, you love 'em or you hate 'em.

Vin Diesel (aardbeving als hij praat) vind ik nog wel aardig en ook Jean Kloot kan wel redelijk acteren maar dan moet hij wel een rol krijgen waarin hij dat kan doen. Bijvoorbeeld in die Jean Kloot film die afspeelt in Brussel waar het plot ook over het persoonlijke leven van hem gaat vind ik 'em wel redelijk!
Martin Lawrence..mwah. Adam Sandler en Owen Wilson, bah. Shia heeft zijn carrière compleet om zeep geholpen door zijn losbandige gedrag buiten de filmstudio (volgens mij zat 'ie overal te snuiven). Tim Allen is -echt- irritant.
Will Smith is wel goed, zijn zoon is nu niet echt het toppunt van talent. Een -echt- goede acteur moet ook een zekere levenservaring hebben om een rol goed te kunnen spelen. Zoon Jaden is duidelijk nog niet zo ver.
De rest van de acteurs heb ik geen mening over.