Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40

McBoom

Broem

Sommige mensen moeten de OP nog maar eens lezen. De vraag gaat over personages en niet over acteurs/series waaraan je je ergert. ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-10 14:55

Sharky

Skamn Dippy!

Ik ben bezig met Prison Break (nu nog ja) en T-Bag is toch aardig irritant. Het is wel een interessant karakter maar ze rekken hem nu toch te lang.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

McBoom schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:21:
Sommige mensen moeten de OP nog maar eens lezen. De vraag gaat over personages en niet over acteurs/series waaraan je je ergert. ;)
Dan moet TS het maar hebben over film- en seriepersonages, niet over film/serie personages :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
kenneth schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:45:
[...]
Waaruit blijkt dat dan? Ik snap bijvoorbeeld dat Ben Linus uit Lost zo irritant bedoeld is als ik hem vind. Maar daarmee vind ik hem niet opeens een toffe peer en voldoet hij dus aan de eis "vervelend personage".
Dat klopt en is ook precies de bedoeling. Maar er zijn hier (en ook elders hoor) lui die dan de acteur van een slechte (acteer)prestatie gaan beschuldigen of dat de serie of film slecht geschreven is. Terwijl dat juist er helemaal niet mee te maken heeft, integendeel, in regel is dat ergelijke bedoeld. Mooit voorbeeld is Louis Litt in Suits - zo goed als perfect gescript, geacteerd als geregisseerd. Die personage moet ergelijk en soms comic relief zijn om een contrast met de twee protagonisten te vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

O ja, Krillin uit DBZ :') Gaat toch alleen maar dood.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week nog eens naar The Devils Advocate gekeken en wat is Kevin Lomax (Keanu Reeves, en die kerel moet alleen rollen spelen zonder tekst) een irritant figuur.
Dan liever het boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:52

Saven

Administrator

deze man weet _/-\o_ wat kon ik me aan haar ergeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-10 16:31
Saven schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Vooral die constante jank bakkes die ze trekt... :'( Letterlijk om van te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:55

Koekfabriek

King Billy on the wall

Wybo schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 07:15:
En daar komt bij dat je ook die scriptkeuze niet leuk kunt vinden.

Ik vond Suits een leuk idee, maar ben afgehaakt vanwege Louis. Ik kijk geen series om me te ergeren. En bij hem deed ik dat constant. Dus niet de acteur, maar de rol jaagt mij bij een serie weg. Dat de makers die rol zo willen is hun keuze, mijn keuze is om daarom dan maar een andere serie te gaan kijken.
Dat hun keuze is om te ergeren en ze daarin slagen zegt niet dat het een kwalitatief goede keuze is of dat de acteur in kwestie topwerk levert. Misschien slaagt hij alleen op dat vlak en niet op andere vlakken...
Serieus? Ik vind Louis Litt juist het leukste personage in Suits. Achja, smaken verschillen. Ergerde mij persoonlijk wel aan die nieuwe vriend van Jessica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Remmetje schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Vooral die constante jank bakkes die ze trekt... :'( Letterlijk om van te janken.
Geen idee wat jij bedoeld x) ..

Ook haar standaard 'radeloze' of 'verontwaarde' gezichtsuitdrukking is om lijp van te worden :P

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mij

skyler season 2-3 in BrBa
lory in the walking dead
toni zijn zus in sopranos
gemma in soa

toch wel de toppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kat Dennings in 2 Broke Girls.
Alleen die stem al, direct andere zender!

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 21:03

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Naar Kat Dennings kijk je dan ook niet om de stem.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Saven schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Serieus? Waar heb je dan naar gekeken als je de hoofdrolspeler niet kan uitstaan? Dat is net zoiets als Michael Knight niet kunnen uitstaan maar wel alle afleveringen van Knight Rider kijken. Of moeten kotsen van hoe Columbo op zijn sigaar sabbelt en praat en steeds terugkomt, maar toch kijken, of extra inhaleren als iets stinkt etc :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 09:43
Eigenlijk alleen maar vrouwen :p

-Carrie uit Homeland, al meerdere keren genoemd, maar echt.. verschrikkelijk. Ik heb haar niet in andere series gezien, dus weet niet of het aan het personage ligt of aan haar, maar verschrikkelijk om te kijken. Gok dat het meer aan het personage ligt. Geen idee of ik seizoen 4 ga kijken, misschien laat ik het wel links liggen.
- Verder Lori natuurlijk uit The Walking Dead, de volgers van die serie weten wel waarom.
- Mary Schrader uit Breaking Bad vond ik te bemoeizuchtig en daardoor ook erg irritant. Skyler ging nog wel, maar tegen het einde begon ik ook haar irritant te vinden.
- Amy uit The Big Bang Theory hetzelfde verhaal, denkt alleen maar aan sex en is ook niet echt een plezier om naar te kijken. Kan mede door haar rol komen, maar toch.. ik vind haar gewoon irritant.

Eigenlijk is iedereen al genoemd :+

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 15:53
Ik vond Suits een leuk idee, maar ben afgehaakt vanwege Louis. Ik kijk geen series om me te ergeren. En bij hem deed ik dat constant. Dus niet de acteur, maar de rol jaagt mij bij een serie weg. Dat de makers die rol zo willen is hun keuze, mijn keuze is om daarom dan maar een andere serie te gaan kijken.
Dat hun keuze is om te ergeren en ze daarin slagen zegt niet dat het een kwalitatief goede keuze is of dat de acteur in kwestie topwerk levert. Misschien slaagt hij alleen op dat vlak en niet op andere vlakken...
Ik heb dus exact hetzelfde gevoel. Afhankelijk van wat de schrijvers de komende paar episodes gaan doen, maar het zou weleens goed kunnen dat ik stop met Suits om dezelfde redenen die jij hier noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

- Carrie en Dana in Homeland.
- Amy in TBBT.
- 90% van kinderen in een serie over het algemeen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Voor mij ook alleen maar vrouwen 8)7

- Lori en Andrea uit de walking dead
- Skylar en haar zus uit Breaking Bad
- Jackie van That 70's Show
- Gemma en die andere chick uit SoA

[ Voor 7% gewijzigd door xavento op 14-10-2014 16:32 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
xavento schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:32:
Voor mij ook alleen maar vrouwen 8)7

- Lori en Andrea uit de walking dead
- Skylar en haar zus uit Breaking Bad
- Jackie van That 70's Show
- Gemma en die andere chick uit SoA
En Andrea is juist zo tof in de comic van Walking Dead, maar inderdaad Lori en Andrea zijn in de serie onuitstaanbaar.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:30

jpiwf

licenced pepernootaddict

Skylar uit BrBa is idd een irritant karakter, vooral in s2 tot half s4
Die baas uit The Office, of eigenlijk die hele cast. Kan ook aan de serie liggen :+
De Dean uit Community, iets te cliche
Charlie in Anger management, Hij is over z'n top heen, steeds hetzelfde trucje.
Walden in Two and a Half Men, Charlie was beter. Jake is ook niet meer leuk de laatste seizoenen.
Marcy uit Californication.
Amy in TBBT. sinds zij erbij is gaat het slechts bergafwaarts met die serie, en haar karakter is daar een van de oorzaken van.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

jpiwf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:45:
Amy in TBBT. sinds zij erbij is gaat het slechts bergafwaarts met die serie, en haar karakter is daar een van de oorzaken van.
De hele 'humor' van de serie is ook geheel veranderd. Ook hoe de personages doen (nou zou je dat onder het motto 'character development' kunnen wegmoffelen, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens.

Laatst toevallig wat afleveringen van het eerste seizoen gezien. Wat een wereld van verschil :O!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 26-09 15:14
Remmetje schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:54:
[...]

Right!? Ongekend hoeveel ik me aan haar irriteer. Dat beperkt zich ook niet tot een bepaald seizoen, ook dit seizoen weer met dat ontkennen dat ze ook maar enkele schuld heeft aan die aanval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Batiatus schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:41:
[...]

Right!? Ongekend hoeveel ik me aan haar irriteer. Dat beperkt zich ook niet tot een bepaald seizoen, ook dit seizoen weer met dat ontkennen dat ze ook maar enkele schuld heeft aan die aanval..
Ik vraag me serieus af waarom ik de serie nog kijk.. Ben al eens eerder afgehaakt, maar zie nu écht geen ene reden meer om verder te kijken nu alles voornamelijk om die achterlijke doos lijkt te draaien.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Osiris schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:48:
[...]

Ik vraag me serieus af waarom ik de serie nog kijk.. Ben al eens eerder afgehaakt, maar zie nu écht geen ene reden meer om verder te kijken nu alles voornamelijk om die achterlijke doos lijkt te draaien.. :/
Ohw ik ben afgehaakt en zo te horen mag ik blij zijn ook. :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 09:33

Maduth

Probeersel

UTwizard schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:22:
[...]

Ik heb dus exact hetzelfde gevoel. Afhankelijk van wat de schrijvers de komende paar episodes gaan doen, maar het zou weleens goed kunnen dat ik stop met Suits om dezelfde redenen die jij hier noemt.
Grappig hoe andere tegen series aankijken :+

Persoonlijk vind ik Louis namelijk briljant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kim Bauer van "24".
Leuk koppie (ook in; girl next door) maar mijn god wat maakt zij bizar veel mee als dochter van Jack. En opeens ook werkt bij dat bureau. Na 2 seizoenen helemaal klaar mee. Mede door haar!
Opeenstapeling van toevalligheden die zij kan oplossen/meemaken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

- Schoonvader in Still Standing [haalt de bloed onder me nagels vandaan ;) ]
- Rachel in Suits [onzeker typetje]
- Landon Liboiron als Josh Shannon in Terra Nova [irritante puber]
- Elizabeth Keen van The Blacklist [serie op zich prima maar door haar gestopt]

Zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:06
Heerlijk, even moeite nemen op de ochtend om irritante personages te bedenken. Hieronder enkele uit series en films die ik wel erg waardeer:

- Frodo (LOTR): doet te lang over zijn missie, hallucineert te veel, heeft succes puur te danken aan inspanning van anderen.
- Cypher (Matrix): Egoïsme pur sang. Op zich zou ik wellicht dezelfde keuze hebben kunnen maken als de gevolgen niet zo groot waren voor de anderen, die zouden toch doorslaggevend zijn (hoop ik).
- Percy Wetmore (Green Mile): Geen uitleg nodig denk ik..
- Julie Cooper (The O.C.): Free-loading low-life zonder respect.

Verder ben ik het wel eens met Anakha uit 1 van de eerste posts:
Anakha schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:09
Carl vind ik veel erger. Mijn belangrijkste reden om die serie te kijken is de hoop Carl eerst een gruwelijke dood te zien sterven en daarna als zombie nóg een keer te kunnen zien sterven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 26-06-2016 18:42 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Die oude gast die Obi Wan Kenobi speelt in de oude Star Wars film. Damn had hem in het bejaardenhuis gelaten want elke keer dat hij wat zegt lijkt het wel alsof hij vlak voor de take flink heeft lopen spacen.

Bill Murray in Ghostbusters. Te makkelijke grappen, gedraagt zich als een ass.

Batman uit de Nolan trilogie. Een "stoere" stem opzetten <> acteren. Als Bruce Wayne was hij redelijk maar Batman sloeg nergens op.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:16
Ik deel de frustraties van een behoorlijk aantal genoemde personages. Een paar die ik nog wil toevoegen:
  • Micah in Paranormal Acitivity. Shit escaleert de pan uit en toch maar lekker door blijven gaan met je videoprojectje. Het wekte bij mij een soort "Jan Klaasen" gevoel op, waarbij ik naar de tv wilde schreeuwen dat het een debiel is.
  • Ned Ryerson, Needlenose Ned, Ned the Head! in Groundhog day. Bill Murray deelt mijn mening.
  • Gord Brody in Freddy got fingered. Needs no explanation.
  • Em Lewin in Adventureland. Gespeeld door Kirsten Stewart (Twilight) en wederom is het een emotieloos jankerig zeikwijf met firstworld problems die alle vreugde uit de wereld zuigt en het laat rotten op de plek waar een ziel hoort te zitten. Type casting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 15:53
newbreed schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:18:
Gespeeld door Kirsten Stewart (Twilight) en wederom is het een emotieloos jankerig zeikwijf met firstworld problems die alle vreugde uit de wereld zuigt en het laat rotten op de plek waar een ziel hoort te zitten.
_/-\o_

Als verjaardagscadeau heb ik een vriendin 2 jaar geleden meegenomen naar de laatste Twilight film in de bioscoop, dat waren de 3 langste uren uit mijn leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik krijg nu half GoT over me heen: ik gruwel van (het gedrag van) zo goed als ieder Anime-karakter.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

kenneth schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:45:
[...]

Waaruit blijkt dat dan? Ik snap bijvoorbeeld dat Ben Linus uit Lost zo irritant bedoeld is als ik hem vind. Maar daarmee vind ik hem niet opeens een toffe peer en voldoet hij dus aan de eis "vervelend personage".
Nee natuurlijk maar als ik een opmerking zie als 'elk personage uit the big bang theory behalve Penny' dan krijg ik meer het idee dat je het programma gewoon niet leuk vindt. Dat is wat anders dan dat je je gewoon kapot ergert aan 1 acteur (zoals sommigen dat bijvoorbeeld bij Nicolas Cage doen in 9v/d10 films waar hij in speelt).

Dan krijg ik een beetje het gevoel alsof je zegt dat je de absurdistische humor van Peter Griffin klote vind in Family Guy. Dat kan, maar dan is de serie gewoon niet geschikt voor je. Dat je dan het personage vervelend vindt is dan ook redelijk evident. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBK
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-09 09:55
Geweldig om te zien, al die verschillende manieren waarop er tegen bepaalde personages wordt gekeken.

Louis Litt en King Jeoffrey vind ik namelijk weer geweldig :P

Ik bedacht me overigens nog 1:

Pam uit Archer. Ik vind de serie geweldig en zowat iedere uitspraak van Archer is briljant. Maar van haar walg ik echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:54

Quad

Doof

En daar komt bij dat je ook die scriptkeuze niet leuk kunt vinden.

Het feit dat hij men hier zo weet te beroeren laat zien dat hij erg goed is in zijn rol. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

RBK schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:33:
Geweldig om te zien, al die verschillende manieren waarop er tegen bepaalde personages wordt gekeken.

Louis Litt en King Jeoffrey vind ik namelijk weer geweldig :P

Ik bedacht me overigens nog 1:

Pam uit Archer. Ik vind de serie geweldig en zowat iedere uitspraak van Archer is briljant. Maar van haar walg ik echt.
King Jeoffrey wordt goed gespeeld maar hij is wel bloed irritant en kwaadaardig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-10 08:36
Quad schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:36:
[...]

Het feit dat hij men hier zo weet te beroeren laat zien dat hij erg goed is in zijn rol. ;)
Dat is ie ook! De acteur die hem speelt doet het echt geweldig en een hoop karaktertrekjes zijn ook goed.

Maar kom op! Louis verliest gewoon ALTIJD, wordt steeds genaaid door alles en iedereen om hem heen en dat begint gewoon irritant en ongeloofwaardig te worden voor iemand die magna cum laude van Harvard afgestudeerd is en bekend staat als 1 van de beste advocaten op zijn gebied.

Het is voor mij niet genoeg om te stoppen met kijken maar ik irriteer me hier wel steeds meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Ik ben juist begonnen met seizoen 4 van The Walking Dead (ik was de interesse ergens in s3 kwijt gespeelt) en Carol mag nu mee op het irritanten lijstje voor mij.

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• air2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:20
Kirsten Stewart zat toch ook in die sneeuwwitje film? Niet te harden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
KnightX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:11:
Ik ben juist begonnen met seizoen 4 van The Walking Dead (ik was de interesse ergens in s3 kwijt gespeelt) en Carol mag nu mee op het irritanten lijstje voor mij.
Als je de laatste aflevering had gezien, had je dit NOOOOOIT gezegd 8)7

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 26-09 15:14
michel2506 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:08:
[...]

Dat is ie ook! De acteur die hem speelt doet het echt geweldig en een hoop karaktertrekjes zijn ook goed.

Maar kom op! Louis verliest gewoon ALTIJD, wordt steeds genaaid door alles en iedereen om hem heen en dat begint gewoon irritant en ongeloofwaardig te worden voor iemand die magna cum laude van Harvard afgestudeerd is en bekend staat als 1 van de beste advocaten op zijn gebied.

Het is voor mij niet genoeg om te stoppen met kijken maar ik irriteer me hier wel steeds meer aan.
Heb je de laatste aflevering al gezien? Zo niet, dan is het wel een leuke wending voor je.. slaat eindelijk alles van zich af ;) . Ik vind Rachel soms ook niet uit te staan, constant dat typische vrouwelijke gezeik van d'r en uiteindelijk is het altijd de schuld van de andere persoon.
KnightX schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:11:
Inderdaad, Lori vond ik ook behoorlijk irritant.. Gelukkig zijn we daar al even vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Laatst online: 30-01-2018
Majin Buu schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:31:
[...]

Hah, ik zie wat je bedoeld nu dat ik up to date ben.
Ok, ze mag terug van de lijst af. 8)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:40

McBoom

Broem

Ik hou wel van een goede spektakelfilm, zo ook War of the Worlds (2005), maar die kinderen... Dat meisje is irritant en die zoon zou ik dolgraag in een stoeprand willen laten bijten. Mijn god, wat een ergerlijk figuur...

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market
  • Laatst online: 03-10 09:15
In de film The Mist zat een personage die bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan haalde. Het was een religieuze vrouw die alles wat er gebeurde toeschreef aan het beginnen van de apocalyps. Op het moment dat het zeker was dat ze het einde van de film niet haalde voelde ik opluchting, ondanks dat het 'maar' een film was.

Op dat moment realiseerde ik me ook dat de actrice prima werk heeft geleverd, net als de andere figuren in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Kom ik weer, neem het alsjeblieft op met een korreltje zout. Ben een beetje geïrriteerd :P

De Hoffman familie uit Gold Rush. Echt (met alle respect) de hele godvergeten tijd met hun miljoenen dollar's en oh wat hebben we bereikt als we eindelijk na 4 weken een wasinstallatie werkend hebben gekregen: even de helmpjes tegen elkaar. Vorig seizoen zaten ze in Guyana, dat ellenloos gezeik over dit en dat "hangt me (sorry, ben nog altijd een Limburger) de kont uit".

Kijk maar eens op hun Facebook, ben niet de enige met deze mening, wat vind ik die Hoffmans's toch zo verschrikkelijk vervelend.

Ach ja, komt allemaal wel goed...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:19
Irritant of zo goed dat het eng wordt.

Zo god, theodore bagwell, prison break season 1.
Steengoed neergezet, zo eng, zo echt dat ik hem op straat zou ontlopen als ik hem tegen zou komen.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Marxje1981 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:13:
Irritant of zo goed dat het eng wordt.

Zo god, theodore bagwell, prison break season 1.
Steengoed neergezet, zo eng, zo echt dat ik hem op straat zou ontlopen als ik hem tegen zou komen.
En seizoen 2, 3 en 4.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
De bitch van Walter White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
precies! door dat wijf eigenlijk gestopt met breaking bad kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Gina van Brooklyn Nine-Nine, Die stem en het vervelende karakter wat dat mens heeft

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:02

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Web-Brielle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:43:
Gina van Brooklyn Nine-Nine, Die stem en het vervelende karakter wat dat mens heeft
Ik bekijk de thread sporadisch maar een concrete bijdrage leveren lukte me niet echt.... Maar dit is wellicht de eerste waar ik me volledig in kan vinden!

Mag ik de gehele cast van Sharknado of één van de Megashark films ook opgeven? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

kuusj98 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:45:
De Hoffman familie uit Gold Rush.
En de hele tijd dat frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' van die Todd.
Maar dan heb ik er nog eentje. Scrapheap Challenge wordt weer herhaald (of zijn het nieuwe afleveringen?) en die Dick Strawbridge kan ik ook niet uitstaan. Ook een type dat alleen maar kan overacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Laatst online: 14-02-2023
kuusj98 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:45:
Kom ik weer, neem het alsjeblieft op met een korreltje zout. Ben een beetje geïrriteerd :P

De Hoffman familie uit Gold Rush. Echt (met alle respect) de hele godvergeten tijd met hun miljoenen dollar's en oh wat hebben we bereikt als we eindelijk na 4 weken een wasinstallatie werkend hebben gekregen: even de helmpjes tegen elkaar. Vorig seizoen zaten ze in Guyana, dat ellenloos gezeik over dit en dat "hangt me (sorry, ben nog altijd een Limburger) de kont uit".

Kijk maar eens op hun Facebook, ben niet de enige met deze mening, wat vind ik die Hoffmans's toch zo verschrikkelijk vervelend.

Ach ja, komt allemaal wel goed...
Of niet :p en halverwege het seizoen in guyana eruit naaien en de crew met de gebakken peren laten zitten en daarnaast ook nog eens Pa hoffman die de kiet naar de klote rijdt 8)7
Fred is overigens ook een ass-wipe daar niet van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Web-Brielle schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:43:
Helemaal mee eens, dus +1

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Maasluip schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:48:
[...]

En de hele tijd dat frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' frickin' van die Todd.
Maar dan heb ik er nog eentje. Scrapheap Challenge wordt weer herhaald (of zijn het nieuwe afleveringen?) en die Dick Strawbridge kan ik ook niet uitstaan. Ook een type dat alleen maar kan overacteren.
Ahhhhh! Verschrikkelijk!!!

Haha, nee, maar het klopt wel echt helemaal. Dat was ik eigenlijk nog vergeten erbij te zetten, en die Dick met zijn Dick's Diamonds is inderdaad ook echt zo'n sensatie type en overacteerd alles.

Bah, ik krijg al koude rillingen als ik eraan denk. ;(
eL_Jay schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Of niet :p en halverwege het seizoen in guyana eruit naaien en de crew met de gebakken peren laten zitten en daarnaast ook nog eens Pa hoffman die de kiet naar de klote rijdt 8)7
Fred is overigens ook een ass-wipe daar niet van :p
Precies, maar ja, Fred kan ik iets beter uitstaan dan Todd, dat figuur is te simpel voor woorden.
Maar ja, sowieso, na 4 seizoenen moeten ze ook wat meer sensatie TV gaan maken anders kijkt niemand.

Beetje offtopic, maar een nieuwe serie (die volgende weer weer ten einde loopt voor dit jaar) genaamd Siberian Cutters vind ik dan wel weer echt vet om te kijken. Maar gemaakt door de Goldrush crew en dus ook dat vreselijk irritante herhaal: If they manage to clear the test-cut and receive the fifthy-thousant dollars from Coronel Panchuck they get acces to a block which contains 500,000 dollars of the finest Siberian wood".
En dat 20x op een uur waar 40 minuten reclame van is.

[ Voor 41% gewijzigd door Kuusj op 22-10-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

Barry Kripke - The big bang theory

ook irritant

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik vond Dick juist altijd cool :X Al is ie bij de nieuwste serie idd een beetje té.

Ergste van die Hoffman-mensen vind ik wel het eeuwige bidden "Heer, geef ons alsjeblieft een shitload aan goud"

Ja, tuurlijk joh :/

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

VasZaitsev schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:09:
Ik vond Dick juist altijd cool :X Al is ie bij de nieuwste serie idd een beetje té.

Ergste van die Hoffman-mensen vind ik wel het eeuwige bidden "Heer, geef ons alsjeblieft een shitload aan goud"

Ja, tuurlijk joh :/
Ja, daar doelde ik dus naar met: dan gaan de helmen tegen elkaar.
Ik word er werkelijk ziek van.

Maar sorry, ik ben erg extreem bezig op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ik heb me kapot gelachen toen ze helemaal naar de tering gingen in Guyana.
Maar dat zal wel allemaal gebacked worden door de producers, het is americaanse TV dus het is waarschijnlijk meer gescript dan een boek.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

MrMonkE schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:14:
Maar dat zal wel allemaal gebacked worden door de producers, het is americaanse TV dus het is waarschijnlijk meer gescript dan een boek.
Haha ja ik heb me ook kostelijk vermaakt, toen net voor het seizoen begon ik te horen kreeg dat ze naar Zuid-Amerika zouden verkassen had bij mij de eerste gedachte: What the frick' (snap je m?) have you been smoking? Veel succes met falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lexi uit Falling Skies. Ik ben blij dat die vage rol met het einde van seizoen 4 ook beëindigd is. Pas de laatste 2 a 3 afleveringen werd haar rol wat beter.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:30

jpiwf

licenced pepernootaddict

MrMonkE schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 16:14:
Ik vind vooral Pa Hoffmann irritant, heeft nog niets bereikt maar gedraagt zich wel als een soort opperhoofd dat het wel even op zal lossen. En natuurlijk worden er dingen aangedikt, al zal het me niets verbazen als de druk vanuit de investeerders en de spanningen tussen de crew een grote kern van waarheid bevatten. Heb wel het gevoel dat Yukon Gold minder gescript is. En welke goudmijner bewaart al z'n goud tijdens het seizoen terwijl er rekeningen betaald moeten worden? Discovery garandeerd waarschijnlijk een vaste goudprijs tijdens het seizoen en schiet de rekeningen voor in ruil voor het goud aan het eind van het siezoen. Maar we dwalen af

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-10 00:58

burgt

Starbass

Waren de hoofdrol spelers van de tv serie arrow al genoemd? Die hebben echt heel nodig acteerlessen nodig (en betere script schrijvers). The Flash is gelukkig wat beter te kijken, ook al zit hetzelfde team erachter.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

burgt schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:36:
Waren de hoofdrol spelers van de tv serie arrow al genoemd? Die hebben echt heel nodig acteerlessen nodig (en betere script schrijvers). The Flash is gelukkig wat beter te kijken, ook al zit hetzelfde team erachter.
Ook mee eens! Vooral die zogenaamde romantische/drama stukken (.....).

The Flash heb ik daarom overgeslagen. Misschien toch maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Henry uit Once upon a Time. Kan niet acteren en heeft een rot stem
De hoofdalien vrouw uit The Event (Laura Innes): fucking irritante stem
King Geoffrey uit GoT
En weet ff niet hoe hij heet maar volgens mij speelt hij in een van de Narnia films waar ze op een boot zitten. Vaagheid alom. Ah gevonden. Deze gast Wikipedia: Eustace Scrubb

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatwagon
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 13:20
Mike Brewer uit Wheeler Dealers, die man..... maakt mijn ochtend half uurtje voor de tv een stuk minder fijn :/ . Hoop niet voor de medemens dat hij ook zo is irl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Claire Danes in Homeland. Erg goede serie maar aan de bipolaire overacting erger ik me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemma & Tara in SoA
Joffrey, Cersei & Catelyn in GoT
Phoebe & Monica in in Friends
Julia in Nip/Tuck
Skylar in BrBad
Kirsten in The OC
Rachel in Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Skyler is alleen al vervelend omdat iedereen continu haar naam verkeerd schrijft :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 23:12

StrongArmLance

Endless flow

ReTechNL schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:38:
Ben Stiller, nog nooit z'n slechte acteur gezien... Ik heb nog nooit een goede film gezien waar hij in speelde.
Zoolander is een klassieker ;)

Ik vond carrie in Homeland juist erg goed, knettergek, irritant, maar dat leverde juist spanning op.

Ik ben ondanks vele hier best een fan van Ashton Kutcher, in de 70s show maar ook in 2.5men

Als ik iemand zou moeten kiezen 'Ted' uit How i met your Mother of (oh god moet dit nou) dat dikke wijf uit drop dead diva.

[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 25-10-2014 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
- Gemma (Sons of Anarchy)
- Carl (The Walking Dead)

Mogen beide kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

StrongArmLance schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:13:
[...]

Zoolander is een klassieker ;)

Ik vond carrie in Homeland juist erg goed, knettergek, irritant, maar dat leverde juist spanning op.

Ik ben ondanks vele hier best een fan van Ashton Kutcher, in de 70s show maar ook in 2.5men

Als ik iemand zou moeten kiezen 'Ted' uit How i met your Mother of (oh god moet dit nou) dat dikke wijf uit drop dead diva.
Zoolander is idd een klassieker, een goede film durf ik het echter niet te noemen. Verder vind ik Ben Stiller over het algemeen weinig goede rollen spelen. Rob Schneider is echter nog een toontje lager :+

Een Carrie brengt inderdaad een bepaalde spanning aan Homeland. Ik snap de positie van de rol ook wel alleen het bipolaire gedrag vind ik vrij irritant. Claire Danes was in Stardust niet zo vervelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 18:53

NoTimeRemains

I know

Carey en de dochter in Homeland... Die bipolaire kop van die meiden...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ben bang dat 'ie 't nog wel eventjes volhoudt.. :/

En stiekem zou ik 't best zielig vinden voor Rick als 'ie wél doodgaat, dus da's beetje dubbel :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

StrongArmLance schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:13:
[...]

Ik ben helemaal geen fan van Ashton Kutcher, maar van de week was Killers op de TV en daar was hij helemaal niet verkeerd (of kwam dat door misschien Katherine Heigl en natuurlijk Magnum P.I. Tom Selleck)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De figuren die ik het meest irritant vind zijn geen figuren uit een film of serie. Hoewel....
Ik kan me mateloos ergeren aan figuren hier in eigen land die hun eigen serie hebben (hadden)
De ADHD figuur Matthijs van Niekerk..
Laat mensen nooit uitpraten, zit overal door heen te lullen.

En dan het geweldige duo Pauwel en Wauwel ehhh, Pauw en Witteman.
Gelukkig is dat ook voorbij, al gaan ze wel afzonderlijk door.
Maar als stel vond ik ze verschrikkelijk, vooral Witteman. Wat was dat vaak een enorme sukkel. Wat kon die stomme opmerkingen maken en achterlijke vragen stellen.
Het leek vaak alsof hij zich totaal niet in de persoon/materie had verdiept.
Ik snap niet dat die lui (Niekerk, Pauw, Witteman) door sommige mensen kennelijk zo gewaardeerd worden anders waren ze al lang volledig afgevoerd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 19:36
Adam Sandler. Man man man man, wat is die man slecht. Ik heb een paar films van hem geprobeerd te kijken, maar ik heb uiteindelijk de hoop maar opgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Alle 6 uit Friends
Janeway uit ST Voyager
Carrie, Brody en al helemaal die kutdochter van hem (Homeland)
Sheldon en Amy - TBBT
Die jankmuts uit Scandal (wat sowieso een ontzettende baggerserie is)
Die jankmuts uit The Blacklist (idem, hoewel iets minder, zonde van het talent van James Spader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Vind je Friends dan überhaupt wel goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
kenneth schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 13:55:
[...]
Vind je Friends dan überhaupt wel goed 8)7
Ondertussen niet meer, maar dat is doordat ik me steeds meer aan die lui begon te ergeren.
Het geldt ook voor de meste van de andere series. De enige series (van degene die ik noemde) die ik nog kijk zijn Homeland (zeker nu zonder Brody en die dochter) en TBBT (de rest van de cast compenseert voor ShAmy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
De TS zoekt naar uiteenlopende meningen, dus hierbij:
Vic Mackey van The Shield: voor mij niet meer dan een aardige serie, omdat ik de hoofdrolspeler nooit serieus kon nemen. Als hij weer eens een moeilijk gezicht trok of 'stoer' aan kwam waggelen moest ik altijd gniffelen, dus spanning weg. Verder kwam dat personage met veel te veel weg, compleet ongeloofwaardig (door mijn gekleurde bril gezien uiteraard) . En dat hij op het einde nog niet dood was blijft erg jammer :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wat begon ik mij te irriteren aan die demente moeder uit The Strain ;x .. Gelukkig van korte duur.
Norah moet ik ook niet >_>

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Carrie wordt inderdaad ook irritant (Homeland) en ik vind Kono ook niet meer zo leuk in Hawaii Five 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-10 02:37

BioHazard

*\o/*

Abel uit Sons of Anarchy. Tuurlijk is het een klein manneke, maar dat kind kan écht niet acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Badeend schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:49:
Adam Sandler. Man man man man, wat is die man slecht. Ik heb een paar films van hem geprobeerd te kijken, maar ik heb uiteindelijk de hoop maar opgegeven...
Ik trek ook geen film met hem erin, hij probeert zo grappig te zijn maar op een of andere manier mist ie net de humor die bijv. Jim Carrey wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 13:41

woutur

Klauwtjes uit!

Op zich kan ik ook niet veel met Adam Sandler. Maar hij doet wat Carry deed in Eternal Sunshine of the Spotless Mind in Punch Drunk Love. Probeer eens :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Cartman! schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:27:
[...]

Ik trek ook geen film met hem erin, hij probeert zo grappig te zijn maar op een of andere manier mist ie net de humor die bijv. Jim Carrey wel heeft.
Oej, wát een voorbeeld.. Ik trek Carrey dan weer echt überslecht.. :X Als ik iemand met 't syndroom van Down wil zien, dan ga ik wel naar de Josty-band, niet vrijwillig kijken naar Jim Carry, crisis, wat 'n mongool.. :/

edit:
Hooguit in de The Truman Show, maargoed, sporadisch.. Dat heeft iedere acteur wel denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Osiris op 18-11-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Dat jochie uit IMDB: Lo imposible (2012)
Hij doet echt superwijs en te volwassen voor iemand van zijn leeftijd die zoiets meemaakt. De hele film is natuurlijk bedoeld om alles lekker te dramatiseren (natuurlijk zijn de gebeurtenissen heel erg) maar door dat irritante mannetje heb ik de film een 3 ofzo gegeven op imdb.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 10:00
Pope en Ben uit Falling Skies.
Jane's moeder in Rizzoli&Isles, vreselijk irritant mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb totaal geen probleem met Pope. Zijn karakter is de latere afleveringen alleen maar beter/interessanter geworden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBK
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-09 09:55
Onlangs ben ik weer begonnen met het kijken van The Big Bang Theory. Het viel me op dat ik Amy nog wel vind meevallen, maar dat ik Penny veel vervelender vind. Volgens mij hebben de makers haar bedoeld als zachtaardig personage met een hele harde kant (wat overdreven naar voren komt), maar in welke rol ze ook zit, ze is altijd irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bij sommige acteurs vind ik het moeilijk om het personage los te zien van de acteur/actrice. Films en series met deze acteurs sla ik dan vaak ook gewoon over. (een paar voorbeelden zijn: Jim Carrey, Ben Stiller, Owen Wilson) Het is gewoon helemaal niks!

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-10 23:01

TNW

Volgensmij nog niet voorbij gekomen:

Rust uit True Detective. Iedereen vervelen met het idee dat iedereen verdorven is en dat alles nutteloos is. De zoektocht naar de moordenaar heeft vreemd genoeg dan wel weer zin, want dat prikkelt zijn interesse.

Eerder langsgekomen:

Hudson uit Aliens. Wat mij betreft een geniaal karakter. Eerst opscheppen over alle wapens waar de soldaten over beschikken maar bij een tegenslag compleet opgeven. GAME OVER MAN, GAME OVER!! _/-\o_

Qua vervelende karakters uit die film ben ik meer voor Burke, een vieze opportunistische zakenman, gladjakker eerste klas.

Gemma Teller uit SOA heb ik nooit irritant gevonden. Juist een enorm interessant karakter omdat ze het niet slecht meent maar overal controle over wil hebben. De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens...

SOA heeft in mijn ogen niet echt irritante karakters maar wel een irritante eigenschap, de karakters doen continu hun uiterste best om de vicieuze cirkel van vergelding in stand te houden, want dat lost alles op. Fouten inzien? Pas op het allerlaatste punt natuurlijk! 8)7

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:16:
voor mij

skyler season 2-3 in BrBa
lory in the walking dead
toni zijn zus in sopranos
gemma in soa

toch wel de toppers
What he said, in dezelfde volgorde.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is maar juist de zogenaamde vervelende personages vormen veelal de aangever voor de ster van de show. Het is een rol die er bewust ingeschreven is.
Ook ik dacht lang dat André van Duin leuker zou zijn zonder die vervelende Frans van Dusschoten. Tot ik begreep hoe belangrijk Frans eigenlijk was voor de show.
En wat zou Larry Hagman geweest zijn zonder Ken Kercheval? Zo ken ik er legio.
De vervelende tegenspeler. Eigenlijk is het een zeer overtuigende acteerprestatie. Hoe vervelender dàt vervelende personage hoe beter immers het talent van de acteur welke deze neerzet.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 17:16
Maggie Gyllenhaals karakter in The Dark Knight. Gewoon in die film om het liefje te zijn en om Harvey's twist te kunnen forceren. Ze ziet er ook nogeens niet uit...

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01:05
BioHazard schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:00:
Abel uit Sons of Anarchy. Tuurlijk is het een klein manneke, maar dat kind kan écht niet acteren.
^

Tevens Skyler uit Breaking Bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
infidel011 schreef op zondag 28 december 2014 @ 20:10:
[...]

^

Tevens Skyler uit Breaking Bad.
Zo en hard ook, met haar verveelde ***smoel! Ben het 100% met je eens.

Voor de mensen die Lilyhammer kijken, ik erger mij aan Sigrid :X
Ook aan Torgeir :O in S3.. Is ook stom en doet afbreuk aan de serie.

Voor derest echt een toppertje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 12:31
Niet zozeer dat ik me aan deze acteur erger of stoor, maar ik vind het wel een heel akelige persoon :)

Kurtwood Smith.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Kurtwood_Smith
Zijn rol als Clarence Boddicker in Robocop heeft zoveel indruk gemaakt dat ik hem nog steeds als de ultieme badguy zie. Echt door en door slecht.
Daarom vond ik de That 70's show ook zo vreemd om te kijken. Red Forman, een komische rol. Nahhh...

[ Voor 8% gewijzigd door Lowizi op 29-12-2014 23:12 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste