Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
kubuksa schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:23:
[...]

Die andere CSI kan ik ook prima naar kijken, al moet ik soms door die Grissom ook wel eens flink zuchten. NCIS is soms wel vermakelijk maar wat een propaganda is dat zeg. Volgens mij praat David Caruso inderdaad thuis ook de hele dag in oneliners en zet ie zijn zonnebril 40x op en af, je zal z'n vrouw maar zijn zeg.
Ik moet altijd erg lachen om hoe hij met zijn zijkant naar zijn gesprekspartner gericht zijn oneliners spuit. Als de zonnebril afgaat weet je het: hij gaat nu iemand tegen zijn gewoonte in recht aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 21:10

Sharky

Skamn Dippy!

Budgetguy schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:47:
[...]

Over geweldige personages gesproken: Saul had zijn rol uiterst goed uitgevoerd (ook in de nieuwe serie BTW).

Nog twee verschrikkelijke personages: Cersei Lannister en Joffrey Baratheon. Ja het hoort inderdaad bij het verhaal maar jezus wat haatte ik hen. (GOT spoiler uit de serie Season 4)
spoiler:
Ik was zo blij toen Joffrey stikte in die wijn :D
M'n vrouw en ik high fiveden elkaar.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Szwoar
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-05 15:25

Szwoar

En door

Joffrey Baratheon for sure, wat een draak van een vent is dat.

Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-05 16:22
Mglashouwer schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:19:
Ik mis o.a.:

Gordon, patty brard, gerard joling, Britt, Ymke, gaston, caroline tensen,mike de boer,carlo boszard en dat was even snel uit de duim en dan nog maar de nederlandse tv...allemaal personages in somesort ;)
Antoine Hertsenberg mag van mij ook in dit rijtje. Niet zozeer een film/serie personage maar wel een verschrikkelijk irritante presentatrice. Vooral bij het programma radar. Als iemand met een goed argument komt dan schreeuwt mevrouw er maar gewoon een paar keer doorheen met nutteloze informatie om zo de ander de mond te snoeren. Kan me zo ergeren aan dat mens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:13

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Is de moeder van Lennard Hofstatter al voorbijgekomen? BBTT dus. Echt, dat mens laat mijn bloed koken.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-05 17:47

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ach, het is een vervelend mens, maar er zit tenminste logica achter haar vervelendheid. Niet zoals bij Sheldon die gewoon irritant is en in zijn irritantheid manipulatief en onlogisch is.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-05 21:35

Ypho

Allround Nerd

Silence of the Lambs, Jodie Forster als Agent Starling, maar dan alleen het accent. Jodie Foster is een goede actrice, maar ik vind haar accent in de film verschrikkelijk.

Uit de film Hannibal het hele personage van Starling, maar dat komt omdat ik Julianne Moore sinds The Lost World al een verschrikkelijke actrice vind.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 21:10

Sharky

Skamn Dippy!

Ardana schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 20:59:
Is de moeder van Lennard Hofstatter al voorbijgekomen? BBTT dus. Echt, dat mens laat mijn bloed koken.
Bij mij ook, maar vooral omdat het zo'n slechte actrice is. Vind haar echt slecht gecast.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-05 14:35
In willekeurige volgorde:

Steven Seagal
Jim Carry
Adam Sandler

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste