Ik wil binnenkort een nieuwe TV kopen. Mijn oude TV heeft 2 sided ambilight en ik wil niet meer zonder (heb hem nu 6 jaar).
In de afgelopen jaren heb ik verschillende vooruitgangen gezien met ambilight (3 sided, 4 sided, ook de bezel mee opgelicht etc.).
Echter, nu ik op het punt sta een nieuwe te kopen en aan het zoeken ben geraakt voor een TV met meer dan 2 kanten ambilight, zijn ze er opeens niet meer.
Op de Philips website zijn er alleen 2-sided en ook als ik in de Pricewatch kijk zie ik bijna alleen maar 2-sided (in iedergeval bij de 4k)
Weet iemand waarom dit is?
Mijn wens zou zijn:
- 4k resolutie
- 3 of 4 sided ambilight met wellicht verlichte bezels
- een vervanging van mijn Popcorn Hour mediaspeler, dus de tv moet zelf de verschillende codecs hebben en een acceptabel mediaprogramma erop hebben zitten waarmee ik films kan kijken.
- geen gebogen scherm
- grootte tussen 40 en 50 inch
- prijs rond de 1000 euro
Ik was naar de Philips 49PUS7809 Zwart aan het kijken:
pricewatch: Philips 49PUS7809 Zwart
maar deze heeft dus 2-sided Ambilight
Penny for your thoughts!
In de afgelopen jaren heb ik verschillende vooruitgangen gezien met ambilight (3 sided, 4 sided, ook de bezel mee opgelicht etc.).
Echter, nu ik op het punt sta een nieuwe te kopen en aan het zoeken ben geraakt voor een TV met meer dan 2 kanten ambilight, zijn ze er opeens niet meer.
Op de Philips website zijn er alleen 2-sided en ook als ik in de Pricewatch kijk zie ik bijna alleen maar 2-sided (in iedergeval bij de 4k)
Weet iemand waarom dit is?
Mijn wens zou zijn:
- 4k resolutie
- 3 of 4 sided ambilight met wellicht verlichte bezels
- een vervanging van mijn Popcorn Hour mediaspeler, dus de tv moet zelf de verschillende codecs hebben en een acceptabel mediaprogramma erop hebben zitten waarmee ik films kan kijken.
- geen gebogen scherm
- grootte tussen 40 en 50 inch
- prijs rond de 1000 euro
Ik was naar de Philips 49PUS7809 Zwart aan het kijken:
pricewatch: Philips 49PUS7809 Zwart
maar deze heeft dus 2-sided Ambilight
Penny for your thoughts!
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400