Volgens mij ook niet?
Oeps...
sorry klopt idd niet...
Makkelijker dan maar, eerste vier karakters achteraan plakken...
edit: al weg.
sorry klopt idd niet...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
edit: al weg.
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 07-10-2014 12:27 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Heb hem! Zal hem direct bestellen, hartstikke bedankt!!cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:25:
Oeps...
sorry klopt idd niet...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Voor de mede-tweakers, zodra ik een code krijg zal ik hem meteen bij jullie verspreiden =]
Thanks!!
Raadseltje staat inmiddels een half uur op Twitter, maar klaarblijkelijk lukt 't daar niemand...
Of 't zal aan mij en de invoer liggen...
spoiler:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb de tweede! Duizend maal dank !!
Dankje! eerste code gebruiktDennusB schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:48:
Hier nog 2 :
Members only:
Members only:
Enjoy
Verwijderd
Dat komt misschien omdat het 3e stukje niet klopt, bestaat uit 3 cijfers/letters...CLB schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:47:
Raadseltje staat inmiddels een half uur op Twitter, maar klaarblijkelijk lukt 't daar niemand...
spoiler:
Klopt volgens mij toch
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Got it thanks!CLB schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:47:
spoiler:
Miste idd een character op het einde.
Verwijderd
Nice, alle 36 mogelijkheden geprobeerd?denludi schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:55:
[...]
Got it thanks!
Miste idd een character op het einde.
Haha f*ck wilde m'n Tweet aanpassen, is die weg... ook goed
Inmiddels toch weg dus prima!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
NatuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Nice, alle 36 mogelijkheden geprobeerd?
De 4e letter van het derde blok moest ook een W zijn, was helaas net te langzaam. Ook alles uitgeprobeerd
Members only:
Inloggen
Een cijfertje weggedaan ^^
Haha het was inderdaad een foutje dat klopt, maar even wat 'inzet' ipv 'de code mist een karakter' en bam
Verwijderd
Of het QWERTY toetsenbord afgaan, was je nog sneller.
Wel eerlijk verdiend zullen we maar zeggen!
Wel eerlijk verdiend zullen we maar zeggen!
Deze was serieus snel weg. Moeten jullie allemaal niet werken oid?unrealbe schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:01:
Members only:
Een cijfertje weggedaan ^^
Verbaasde me idd ook echt hoe snel die codes gaan.. Jeetje
Wel lief van alle mensen die hem hier op plaatsen! Thanks & respect aan jullie allen

Veel IT'ers hier, doen alle twee tegelijkHaribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:03:
[...]
Deze was serieus snel weg. Moeten jullie allemaal niet werken oid?
Zojuist die van mij besteld, hopelijk op korte termijn de codes, maar verwacht dat het invite systeem tegen die tijd al is afgeschaft.
Verwijderd
Ik denk niet dat het zo'n vaart loopt. Met invites kunnen ze de vraag nu al nauwelijks aan, laat staan zonder...Azerion schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:08:
[...]
maar verwacht dat het invite systeem tegen die tijd al is afgeschaft.
De One 2 komt volgend jaar uit, naar verwachting ook met invites las ik.
En heb er nog één om weg te geven (geldig tot 8/10 3:54 uur):
Deze keer is de code in HEX
Succes en veel plezier met dit geweldige toestel!
Members only:
Inloggen
Deze keer is de code in HEX
Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.
is al weg - helaas niet voor mijCajus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:16:
En heb er nog één om weg te geven (geldig tot 8/10 3:54 uur):
Members only:
Deze keer is de code in HEXSucces en veel plezier met dit geweldige toestel!
Even een positieve modbreak tussendoor: de creativiteit is leuk om te volgenCajus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:16:
Deze keer is de code in HEXSucces en veel plezier met dit geweldige toestel!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kreeg er ook geen bruikbare code uit met online hex convertersgambieter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:23:
[...]
[mbr]Even een positieve modbreak tussendoor: de creativiteit is leuk om te volgen[/]
dit kwam eruit met een converter: FEJD 4FIU OA2J KDWEMiglow schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:26:
[...]
Ik kreeg er ook geen bruikbare code uit met online hex convertersNiet dat ik een 1+1 wil, de beperkte LTE-dekking is een te groot nadeel, maar vind het inderdaad wel leuk om te zien.
Klopt helemaalStephandeman schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:28:
[...]
dit kwam eruit met een converter: FEJD 4FIU OA2J KDWE
En hij is ook al geclaimd.
Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.
Mijn converter maakte ook automagisch de streepjes er tussen, dus was copy-paste. helaasch wel net te laat
Ik wacht nog op de persoon die een SHA of MD "versleuteling" gaat gebruiken.
Nah, alleen wat meer uitzoekwerk toch?Haribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:33:
Dat zou lullig zijn.
Veel plezier ermee!!
Dear fanboy/girl,
Whoop whoop! You have just received an invite to purchase the OnePlus One.
To use this invite, please follow this link to claim it as yours (you have less than 24h to do so):
Enjoy!
Dear fanboy/girl,
To use this invite, please follow this link to claim it as yours (you have less than 24h to do so):
Members only:
Inloggen
Enjoy!
Thanks!!!!Uxstyle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:37:
Veel plezier ermee!!
Dear fanboy/girl,
Members only:
Enjoy!
Mensen zijn snel, is alweer weg... en weer niet voor moiUxstyle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:37:
Veel plezier ermee!!
Dear fanboy/girl,
Members only:
Enjoy!
hahah weer te laat.Uxstyle schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:37:
Veel plezier ermee!!
Dear fanboy/girl,
Members only:
Enjoy!
@ Boyd, veel plezier ermee.
Om eerlijk te zijn had ik de afgelopen week ook twee laten verlopen. Simpelweg omdat ik er meerdere had weergegeven, maar niemand van hier bleek de toestel bemachtigd te hebben.
Zal wel door Bots komen dan idd.
Om eerlijk te zijn had ik de afgelopen week ook twee laten verlopen. Simpelweg omdat ik er meerdere had weergegeven, maar niemand van hier bleek de toestel bemachtigd te hebben.
Zal wel door Bots komen dan idd.
Mee eens, maar je kan het ook omdraaien.Haribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:34:
[...]
Ja dan ben je wel een beetje een droeftoeter, als je een telefoon van 360 euro kan kopen, maar wel twee euro moet hebben voor invites.
Degene die hier uren zitten te wachten, raadseltjes oplossen en te F5en om maar zo'n invite te krijgen. Terwijl ze er ook voor 2 euro een kunnen kopen

Het heeft ook wat denk ik, ze spelen het slim bij OnePlus oneMahone schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:39:
[...]
Mee eens, maar je kan het ook omdraaien.
Degene die hier uren zitten te wachten, raadseltjes oplossen en te F5en om maar zo'n invite te krijgen. Terwijl ze er ook voor 2 euro een kunnen kopen
Even gegoogeld en ja hoor 5 invites eentje geprobeerd en hij deed het nog ook lol
lol heb hetzelfde gedaan, via Reddit geloof ik. Eerste dit ik zag werkteN00bi3 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:51:
Even gegoogeld en ja hoor 5 invites eentje geprobeerd en hij deed het nog ook lol
Succes all!
Ik heb het idee dat die Opo's steeds meer beschikbaar worden, aangezien er al zoveel met invites wordt gestrooid. Binnenkort gewoon normaal bestellen op de site verwacht ik
in het begin kregen maar enkele tientallen mensen een invite die kregen er vervolgens weer 3 dus dan ga je al van 10 -> 30 -> 90 -> 270 -> 810 -> 2430 -> enz...brusuro schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:55:
Ik heb het idee dat die Opo's steeds meer beschikbaar worden, aangezien er al zoveel met invites wordt gestrooid. Binnenkort gewoon normaal bestellen op de site verwacht ik
Vandaar dat er steeds meer komen.
Ik had net via het oneplus forum 2 claims bemachtigd en er al één besteld 
Nu heb ik nog één over, maar al wel geclaimd. Hoe kan ik deze overdragen, weet iemand dat?
Nu heb ik nog één over, maar al wel geclaimd. Hoe kan ik deze overdragen, weet iemand dat?
Hmm. Zie net dat de invite maar 1 dag geldig is na claimen... Dat is wel extra irritant... Had er net eentje bemachtigd, maar wil nu nog geen geld uitgeven
Dat is logisch inderdaad. Vandaag verwacht ik mijn Opo. Heeft iemand nog een advies qua hoesjes, protectors etc. Ik heb geen idee wat te kopen, er wordt zoveel verschillend spul al aangeboden.Azerion schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:56:
[...]
in het begin kregen maar enkele tientallen mensen een invite die kregen er vervolgens weer 3 dus dan ga je al van 10 -> 30 -> 90 -> 270 -> 810 -> 2430 -> enz...
Vandaar dat er steeds meer komen.
Beetje jammer dat je op voorrand niet wat opgezocht hebt dan, want nu ga je idd je invite verspillen. Anderzijds tegen dat je hem wel wilt bestellen is hij mss veel makkelijker verkrijgbaar.Haribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:59:
Hmm. Zie net dat de invite maar 1 dag geldig is na claimen... Dat is wel extra irritant... Had er net eentje bemachtigd, maar wil nu nog geen geld uitgeven
edited: was off-topic
[ Voor 95% gewijzigd door Azerion op 07-10-2014 14:04 ]

Veel plezier!
Kleine tip: 'de punt (.) is een 0'.
De oplossing vormt de invite code.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nillkin verkoopt enkele leuke/ kwalitatief goede accessoires: http://www.nillkin.com/en...bid=937&mid=2&sid=0&tid=0brusuro schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Dat is logisch inderdaad. Vandaag verwacht ik mijn Opo. Heeft iemand nog een advies qua hoesjes, protectors etc. Ik heb geen idee wat te kopen, er wordt zoveel verschillend spul al aangeboden.
Er zit 1 cijfer in, dat is een 0 en is vervangen door een punt.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ah duidelijk, succes allemaalQuad schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:08:
Er zit 1 cijfer in, dat is een 0 en is vervangen door een punt.
Is al geclaimd zegt ie
Die van de woordzoeker
Godsamme. Dat is snel.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb 'm eerst nog copied, in paint geplakt, printer geinstalleerd (want Win10 nog geen printer) en geprint, naar beneden gerend, gauw in een leeg hokje, als een idioot die puzzel gemaakt, terug naar boven, is ie al geclaimdBryanD schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:13:
Dat is idd rappieklappie, dacht dat ik wel vrij snel was xD. Wel origineel iig (ook al begonnen collega's raar te kijken dat ik hier met een kruiswoord bezig was lol)
[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 07-10-2014 14:14 ]
Niet, het enige dat je kan doen is je hele account overdragen (met alle risico's van dien).Stephandeman schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 13:58:
Ik had net via het oneplus forum 2 claims bemachtigd en er al één besteld
Erg leuk gedaan. Hier is hij ingevuld.
Oke dat is dan balendragon2 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Niet, het enige dat je kan doen is je hele account overdragen (met alle risico's van dien).

Is het ook zo dat wanneer een code is geclaimd en afloopt, dat deze dan weer beschikbaar word? Dan zet ik die morgen namelijk online.
Zodra ik mijn andere codes binnen heb krijgen jullie die
Hahaha erg creatief al die puzzles maar vond even googlen toch een stuk eenvoudigerGWashington schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:15:
Erg leuk gedaan. Hier is hij ingevuld. [afbeelding]
Members only:
Inloggen
Zozo, deze stond er erg lang op. Stond 30 seconden lang op f5 te drukken, heb al een 1+, maar was benieuwd hoe snel deze weg was.Timmay0210 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:20:
Members only:
Congrats voor de gelukkige
Thnx voor de invite!Timmay0210 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:20:
Members only:
Wat had ik vanmorgen (8 uur?) dan een geluk zeg. Ik zag een code, klikte erop, moest nog een paar letters vervangen. Moest eerst nog een account aanmaken, webmail openen, account activeren, toen weer op de code klikken, tekst vervangen, en toen kunnen claimen, zeker 2 minuten totaal.
Anyway, zodra ik codes krijg, deel ik deze met jullie
Anyway, zodra ik codes krijg, deel ik deze met jullie
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Members only:
Inloggen
Ik klikte er _direct_ op maar is al geclaimd staat er, maar geen bedankje hier. Toch gek.nubcaek schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:28:
Members only:
@hieronder, snel en langzaam tegelijk
[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 07-10-2014 14:32 ]
Bedankt!nubcaek schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:28:
Members only:
Die telefoon heb ik toch al, maar waar blijven die puzzels
Geduld, ik ben er nog eentje aan het maken, kost alleen even tijd.thedon46 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:31:
Die telefoon heb ik toch al, maar waar blijven die puzzels
Edit: dit keer moet je de oplossing eerst posten alvorens je de ontbrekende cijfers krijgt.
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 07-10-2014 14:35 ]
⏩ PVOutput☀️
hahahahah de gemoederen lopen hoog op op de oneplus forum
[qoute]it's okay!! I don't really know what you're suppose to do, and i'm beginning to lose interest and shop for another phone instead. It's not a nice feeling having to 'Beg' for an invite and people who are giving the invites away, are having some kind of power trip
[/qoute]
[qoute]it's okay!! I don't really know what you're suppose to do, and i'm beginning to lose interest and shop for another phone instead. It's not a nice feeling having to 'Beg' for an invite and people who are giving the invites away, are having some kind of power trip

Succes!

de puntjes zijn ontbrekende cijfers, deze krijg je in een DM nadat je de oplossing in dit topic gepost hebt!
⏩ PVOutput☀️
En ik heb weer een invite
Have fun!
Members only:
Laat even weten als je deze hebt gebruikt!
Inloggen
Bah weer te laat...alwaysleft schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:45:
En ik heb weer een inviteHave fun!
Members only:Laat even weten als je deze hebt gebruikt!
Dan maar een kerstmis kado in 2015..
Ik heb hem! veel dank!alwaysleft schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:45:
En ik heb weer een inviteHave fun!
Members only:Laat even weten als je deze hebt gebruikt!
Hierbij nog twee codes van mij al kreeg ik voor de vorige geen bedankje:
Members only:
Inloggen
Hebben mensen hier een BOT ofzoEmrulez schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:53:
Members only:

Ja, lijkt het bijna op ja, invites zijn beiden al weg.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Heb de tweede. Dank!Emrulez schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:53:
Members only:
Enjoy, hoop dat jullie et net zoveel plezier van hebben als ik
Members only:
Inloggen
tandjes! je hebt nog snellere reflexen nodig dan voor FPS
Yes ! thanks !pabloadhd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:56:
Enjoy, hoop dat jullie et net zoveel plezier van hebben als ik
Members only:
Verwijderd
Waarom blijven mensen toch over BOTS beginnen? Is het zo moeilijk accepteren dat maar eentje de code krijgt als er 50 mensen tegelijk op klikken? Tot nu toe gaat het redelijk goed qua bedankjes, dus wees blij
@biesman
We moeten toch iets de schuld geven ipv onze zwakheden
.
We moeten toch iets de schuld geven ipv onze zwakheden
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Members only:
laatste 4 exact andersom
Inloggen
Mijn puzzel is vast te moeilijk, of te veel moeite. 
Quad schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:45:
[afbeelding]
Succes!
de puntjes zijn ontbrekende cijfers, deze krijg je in een DM nadat je de oplossing in dit topic gepost hebt!
⏩ PVOutput☀️
oplossing: D...-PPXE-HRAN-TLOGQuad schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:45:
[afbeelding]
Succes!
Oplossing: ...p-pxeh-rant-lfogQuad schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:45:
[afbeelding]
Succes!
hahaha een kwartier voor jan lul lopen puzzelen, betaal nou maar twee euro
Dit topic is gesloten.