De vijf eerste letters van de code dien je te vervangen door 9CMU. Veel plezier ermee!
Computer games don't affect kids: I mean, if Pac-Man would have affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, eating magic pills and listening to repetitive electronic music.
Thanks! Gebruikt. > Op naar de overstap vanaf een iPhone 5S... Zeer benieuwd hoe het me bevalt...Cajus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:33:
Bij deze (geldig tot vanavond 23:56 uur):
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
De vijf eerste letters van de code dien je te vervangen door 9CMU. Veel plezier ermee!
[ Voor 10% gewijzigd door Ypho op 07-10-2014 08:56 ]
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
https://account.oneplus.net/invite/claim/
YM4P-ER8W-YUIH-XXXX
SOMO-GCVN-K6MH-XXXX
(Stuur me een berichtje voor de invite - ivm verkopers / trackers / etc)
Veel plezier er mee!
(Of je kunt mijn Oneplus One + Screenprotector + Originele case kopen voor 275 - toch te groot voor mijn handen. Zie advertentie!
[ Voor 15% gewijzigd door nubcaek op 07-10-2014 08:41 ]
"als je een invite code gebruikt hebt, meld het dan met een bedankje of feeback wordt ook gewaardeerd"
Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
Super! dankjewelWirehub schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:51:
2 invites :
Members only:
Members only:
"als je een invite code gebruikt hebt, meld het dan met een bedankje of feeback wordt ook gewaardeerd"
ThanksWirehub schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:51:
2 invites :
Members only:
Hoppa, weer eentje!Earzz schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 22:20:
[...]
Hier mijn 4e invite voor vandaag, volgens mij moeten ze er vanaf
Members only:
De laatste letter is geen C maar een D, veel plezier ermee!
Laatste letter is een R in plaats van een S, laat even weten als je m hebt.
XboxLive: Dave 130R
GahaThumbnail schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 08:53:
[...]
Super! dankjewelHeb mijn invite laatst weggegeven en een halfuur erna mijn nexus in t water laten vallen
PLUS vervangen met I2TL. Invite is nog ongeveer 16 uur geldig.
Een dank je wel zou fijn zijn.
Is inmiddels gebruikt, het was BMX.Quad schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 06:17:
Another one bites the dust.
Members only:
Eerste drie zijn drie letters, toevallig van een type fiets / fietssport, niet al te moeilijk. Minder dan 24 uur geldig! Laat weten wat het is en of je hem gebruikt heb.
Hhelaas niet door iemand gemeld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Lfshiu schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:22:
Ik heb ook twee mogen ontvangen in mijn mail. Eén hiervan zelf gebruikt en de andere plaats ik dus hier
Members only:
PLUS vervangen met I2TL. Invite is nog ongeveer 16 uur geldig.
Een dank je wel zou fijn zijn.
Keep it calm...en lek mig de zuk
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 07-10-2014 10:26 ]
Hebbes! Dank je wel! (Namens mijn vrouwkromme schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:36:
Members only:
ROXY vervangen door X-P-Y-G
Thanks voor degene in de PM
[ Voor 28% gewijzigd door Dannydekr op 07-10-2014 11:43 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
En weg. Bedankt!Alwa schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:56:
post hier niet veel maar daar ik hem niet meer nodig heb
Members only:
Hey jij had toch net een iPhone 6?Dannydekr schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 09:51:
Net te laatNaja, even wachten op de volgende dan maar.
De codes wat ik krijg zijn volgens mij van alle prijsvragen en shit waar ik aan mee heb gedaan/Haribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:26:
Je zou verwachten dat dit exponentieel zou versnellen, omdat iedere besteller weer nieuwe codes krijgt...
Keep it calm...en lek mig de zuk
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 07-10-2014 10:39 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Iemand had al gereageerd dat hij hem had geclaimd, maar hij was denk ik nog niet gebruikt. Ik heb hem net (weer?) geclaimed, ga meteen bestellen! TNX!!alwaysleft schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:46:
Hier nog een invite, nog paar uur geldig. Laat even weten als je hem hebt gebruikt:
Members only:
Verwijderd
Heb de onderste geclaimt. Thanks!Billzzz schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:57:
Heb er hier nog 3 over!
Members only:
Al weg
Ik zal maar gewoon geduld hebben, in ieder geval bedankt!
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Wow, dat ging snel, ze zijn alle 3 geclaimed
Jup, gaat razend snel. Heb pas in december nieuwe telefoon nodig, maar denk dat ik alvast begin met codes proberen te claimenmbessels schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:58:
[...]
Wow, dat ging snel, ze zijn alle 3 geclaimed
Verwijderd
Kheb er een geclaimd. Bedankt!Billzzz schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:57:
Heb er hier nog 3 over!
Members only:
Misschien een of andere Google Docs god die dit kan bouwen?
[ Voor 13% gewijzigd door Haribo112 op 07-10-2014 11:03 ]
Ik heb de eerste! Thanks!Billzzz schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:57:
Heb er hier nog 3 over!
Members only:
Ik mag weer iemand gaan verblijden
Bedankt! heb hem geclaimedmathijs55 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:04:
Mede-tweakers,
Ik mag weer iemand gaan verblijden
Members only:
...en waarom?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja dan ben je wel een beetje een droeftoeter, als je een telefoon van 360 euro kan kopen, maar wel twee euro moet hebben voor invites.
Phew hij was binnen een minuut al weg, niet aan mij helaasLightPhoenix schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:35:
Hoor graag of hij goed terecht is gekomen, kan hem verder aan de straatstenen niet kwijt
Members only:

Zeg maar gerust 10 secondeJoepys schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:36:
[...]
Phew he was binnen een minuut al weg, niet aan mij helaas
Man, dat ging snel..
Omdat de telefoon de beste specs voor dit geld heeft ever, nog beter dan de Nexus 5Younes schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:24:
Snap niet helemaal waarom die invites zo in trek zijn. Binnenkort kan je toch bestellen zonder invites?
Sorry mensen, ik denk dat ik jullie voor was. Ik heb zojuist mijn telefoon besteld.Joepys schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:36:
[...]
Phew hij was binnen een minuut al weg, niet aan mij helaas
@LightPhoenix: hartelijk dank voor de link!
Ik heb net gekeken in de bevestigingsmail en daar staat nog geen code in.Haribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:43:
Krijg je bij bestelling van een toestel niet ook nieuwe codes? Zou leuk zijn om er minstens eentje terug te geven aan ons
Mocht ik er wel 1 krijgen dan deel ik hem natuurlijk hier. Wel zo eerlijk.
Dat is wel de bedoeling idd.. Maar ik denk dat het allemaal wat langer duurt omdat ze het nu vrij druk hebben op het hoofdkwartier. Ik heb eind augustus een OPO gekregen en wacht nog steeds op een invite..Haribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:43:
Krijg je bij bestelling van een toestel niet ook nieuwe codes? Zou leuk zijn om er minstens eentje terug te geven aan ons

[ Voor 0% gewijzigd door RidgeRazor op 07-10-2014 11:46 . Reden: typo ]
Je krijgt uiteindelijk invites.. duurde bij mij 6 weken vanaf het bestellen van de phone.
...en waarom?
Same here. Mn moeder en man van mn zus zitten constant te spelen met mn OnePlus en zijn stikjaloers dat het zo'n mooie telefoon is voor zo weinig geld. Had ze graag een invite gegeven, maar zelf zit ik er ook sinds eind Augustus op te wachten.RidgeRazor schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:45:
[...]
Dat is wel de bedoeling idd.. Maar ik denk dat het allemaal wat langer duurt omdat ze het nu vrij druk hebben op het hoofdkwartier. Ik heb eind augustus een OPO gekregen en wacht nog steeds op een invite..

Jesus die dingen zijn snel weg. Was nu al te laat.Tunestwo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:53:
Members only:
have fun lads en gents.

[ Voor 18% gewijzigd door M-co op 07-10-2014 11:54 ]
One - 64 GB Sandstone Black
[ Voor 15% gewijzigd door InGen10 op 07-10-2014 11:54 ]
Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |
[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 07-10-2014 12:01 ]
Super bedankt voor je invite! Ik houd hem al maaaanden in de gaten en jij hebt me een heel blij man gemaakt! Super bedankt!!InGen10 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:53:
hier nog een invite, is nog maar een paar uur geldig (24 uur geldig, gisteren rond 4 uur ontvangen!
Members only:
One - 64 GB Sandstone Black
BTC €94.837,08
Graag gedaan, have fun!Rubs schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:57:
[...]
Super bedankt voor je invite! Ik houd hem al maaaanden in de gaten en jij hebt me een heel blij man gemaakt! Super bedankt!!
Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |
Wel veel blije botskoelebobes schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:58:
Ja ik zit ook al weken in dit topic te wachten. Het lijkt wel gebot te worden indeed maar jaBlijkbaar kan het alleen zo
Much appreciated.Tunestwo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:56:
[...]
Ja dit is ook zo'n toppic dat gemakkelijk gebot wordt.. om eerlijk te zijn... Geef ze daarom liever zelf handmatig via V&A weg. Heb er misschien nog eentje beschikbaar voor je vanmiddag. Die PM ik dan wel... Want dit topic vindt ik eigenlijk nergens op slaan aangezien je hier gewoon een bot op kan zetten...
[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 07-10-2014 12:00 ]
Oke, top Mr. Mod. Uiteindelijk wel effectiever en eerlijker. Bots krijgen zodoende geen kans.
[ Voor 41% gewijzigd door nubcaek op 07-10-2014 12:01 ]
Diep triest. Want je laat daarmee niet eens een bedankje zien en daarnaast hebben andere mensen gewoon geen kans daar tegen.
Diep triest gewoon.
hoho was een grapje. Ik bedoelde juist te zeggen dat aan de reacties te zien niet alleen bots de invites verkrijgenTunestwo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:00:
[...]
Diep triest. Want je laat daarmee niet eens een bedankje zien en daarnaast hebben andere mensen gewoon geen kans daar tegen.
Diep triest gewoon.

edit: Blinde kip

[ Voor 7% gewijzigd door WoWo op 07-10-2014 12:03 ]
Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan
Staat er al:WoWo schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:02:
Verander wat in de link en vertel dat er apart bij. Bots hebben zo geen kans. Ik vind eigenlijk dat dit in de roze waarschuwing moet komen te staan!
Aangezien ze erg snel weg zijn, is het verstandig de codes te versleutelen. Geef asn hoe je dat gedaan hebt, zodat bots geen kans krijgen
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ja, helaas zijn er nog steeds mensen die die topicwaarschuwing niet lezen... (het is als de EULA bij een software productHaribo112 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:03:
Staat er ook in, eerste regel...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gambieter schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:04:
[...]
Ja, helaas zijn er nog steeds mensen die die topicwaarschuwing niet lezen... (het is als de EULA bij een software product)

Hierbij een, als ik zie dat er een telefoon besteld is dan gooi ik de volgende er weer op
eerste vier karakters zijn de laatste vier, tweede vier de een-na-laatste vier
succes
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dat werkt niet.cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:06:
succes
Wel, zie dat ie inmiddels al geclaimt is...
Ja wel werkte wel niet voor mij helaas
BTC €94.837,08
Verwijderd
Thanks, geclaimd! Puzzels, daar hou ik van.cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:06:
Pff, drie invites gedeeld, en er is geen telefoon mee besteld dus zijn weer actief.
Hierbij een, als ik zie dat er een telefoon besteld is dan gooi ik de volgende er weer op
Members only:
succes
Mijn dank is groot.
Voor iedereen die zeikt over bots, de laatste 3 invites hier zijn dus gewoon door tweakers hier geclaimd. Het kan dus wel..
Beetje stomme vraag wellicht, waar kan ik de code opgeven (heb al account ect.)?Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:10:
[...]
Thanks, geclaimd! Puzzels, daar hou ik van.
Mijn dank is groot.![]()
Voor iedereen die zeikt over bots, de laatste 3 invites hier zijn dus gewoon door tweakers hier geclaimd. Het kan dus wel..
[ Voor 42% gewijzigd door Blackboard op 07-10-2014 12:12 ]
ahh tnx! afwachten voor de volgende puzzel dan maarBlackboard schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:11:
Via deze link: https://account.oneplus.n.../HOP6-I8BL-WN3A-UBNQ-HOP6
Dat was dus de puzzel invite van net (is geclaimed)
Het staat nu in koeieletters, kijken of het helpt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
wtf, dat gaat wel heel erg snel.cypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:13:
nog een dan
Members only:
* veranderen in T en de eerste vier karakters zijn de laatste vier
edit: snelle puzzelaars
[ Voor 5% gewijzigd door lasharor op 07-10-2014 12:15 ]
Thankscypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:13:
nog een dan
Members only:
* veranderen in T en de eerste vier karakters zijn de laatste vier
edit: snelle puzzelaars
Vraag me eigenlijk af hoeveel man hier wel niet op een code zit te wachten.

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE
Puzzelkoning, ik was net te laat denk ik!
nvm... verkeerd gelezenAzerion schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:15:
[...]
Vraag me eigenlijk af hoeveel man hier wel niet op een code zit te wachten.
Voor de oplettenden:
* veranderen in D en het derde setje van vier karakters mag vooraan geplakt worden
[ Voor 40% gewijzigd door cypher21 op 07-10-2014 12:22 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Inderdaad net ruim 300 euro armer, thnx
Misschien moet iedereen in het vervolg maar leuke puzzels van de code combinatie maken.
of ik doe iets fout, of hij klopt nietcypher21 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 12:21:
refreshen, heb de laatste post ge-edit
Dit topic is gesloten.