Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

15 mei is er een nieuwe firmware uitgekomen, ik denk dat hierna ook weer 5.0 OTA beschikbaar is.

https://www.asus.com/nl/T...ME572C/HelpDesk_Download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-10-2024
En deze firmware is prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Civic09
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:11
Heb deze tablet sinds gisteren in bezit. Geweldig ding alleen 1 groot minpunt. De geluidskwaliteit via de stereo jack is dramatisch. Klinkt heel blikkerig, vlak en zonder bass. Natuurlijk getest met een goede hoofdtelefoon en direct vergeleken met mijn smartphone.
Heb gezocht naar reviews en ben het daar ook tegengekomen. Wordt dus helaas terugbrengen.
Zonde want voor de rest een uitstekend apparaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 17:33
Je moet je wel realiseren dat het geen walkman is.
Civic09 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:34:
Heb deze tablet sinds gisteren in bezit. Geweldig ding alleen 1 groot minpunt. De geluidskwaliteit via de stereo jack is dramatisch. Klinkt heel blikkerig, vlak en zonder bass. Natuurlijk getest met een goede hoofdtelefoon en direct vergeleken met mijn smartphone.
Heb gezocht naar reviews en ben het daar ook tegengekomen. Wordt dus helaas terugbrengen.
Zonde want voor de rest een uitstekend apparaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 17:33
Het heeft even geduurt maar morgen schijnt hij weer via DHL terug te komen ik ben benieuwd.

Niemand verder accu problemen?
dhm00 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:48:
Handig die live chat heb ik ook maar ff gedaan.
Helaas het gaat een RMA worden. Baal er van ik zal mijn tablet en werk moeten missen. Maar deze accu duur is ook niets.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay00
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12-2016
Hallo iedereen,

Ik lees alleen maar goeie verhalen over lollipop op de memopad, echter heb ik dat totaal niet. Sinds de update van lollipop heb ik de tablet maar 3 keer gebruikt en lag nu 2 weken in de kast. Wat is het probleem? Tablet loopt na 2 minuten vast nadat je hem aan doet, of een app opent blokkeert het hele toestel waarna ik elke keer moet resetten. Tot mijn grote schrik kan ik nu ook niet de nieuwe update installeren (op dit moment heb ik 5.0.1 dus is de update 5.0.2?). Maar goed als ik op update installeren druk blijft toestel 9min draaien op (bezig toestel uitschakelen). Waarbij het toestel na 9 min uitvalt en je een zwart scherm ziet maar het scherm wel aanstaat. Wie kan me helpen? Sinds ik de tablet heb gekocht heb ik het maar 10 keer kunnen gebruiken. Het crasht steeds na de lollipop update. Weet iemand ook tevens hoe ik de tablet via de pc zou kunnen updaten? Zoals Apple itunes heeft, heeft samsung kies. Maar kan nergens op internet vinden wat Asus heeft. Ik hoor graag van jullie dit is echt een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:58
Als er geen belangrijke data op staat is het misschien een idee om 'm een Factory reset te doen?
(http://www.hardreset.info...s/asus-me572c-memo-pad-7/)
Dan de OTA update uitvoeren en daarna pas apps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
tablet weer terug

[ Voor 96% gewijzigd door edklavertje op 16-07-2015 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 10:12
8)7
Moet dus rooten en dat gaat niet 1/2/3 als leek. Tablet gaat terug; ga overstappen naar S 8.4

[ Voor 70% gewijzigd door edklavertje op 16-07-2015 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Heeft iemand al een custom ROM voor deze tablet gevonden? Er staat wel héél veel bloatware op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipsofthemud
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 12:52
Ik heb net mijn tablet ontvangen.

Ik was erg teleurgesteld in de wifi ontvangst en snelheid maar gelukkig vond ik dit draadje en heb ik de geleverde firmware (weet de code niet precies, maar was android 4.2.2 uit augustus 2014) geupdate.

OTA wilde hij niet updaten, maar ik heb de laatste build van de ASUS site gedownload en geinstalleerd en nu werkt de Wi-Fi in ieder geval perfect!

Wel jammer voor leken die eenzelfde niet-geupdate versie ontvangen, die zullen waarschijnlijk de tablet terugsturen of met ASUS support moeten bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Heb deze nu een week en hij bevalt prima. Uiteraard voor in gebruik te nemen compleet geüpdate en wat onnodige software verwijdert of uitgeschakeld. Werkt allemaal prima en vlotjes.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
Gisteravond opeens een update van rond de 58 MB binnen gekregen.
Zijn d'r meer mensen die 'm binnen hebben en... weten waarvoor 'ie was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Mijn tablet blijft de hele tijd aangeven dat er een hoofdtelefoon aangesloten is terwijl dat niet zo is
resultaat; geen geluid meer over de speakers :/
iemand een idee hoe dit te fixen?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
beschuitfluiter schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:10:
Mijn tablet blijft de hele tijd aangeven dat er een hoofdtelefoon aangesloten is terwijl dat niet zo is
resultaat; geen geluid meer over de speakers :/
iemand een idee hoe dit te fixen?
Ik denk het;
- Sowieso een full reset doen om er zeker van te zijn dat het niet een software issue is.
- Kijk eens onder een sterke lamp naar de hoeveelheid stof die helemaal op de bodem zit en gebruik een speld om dat eruit te halen (voorzichtig).
Grote kans dat het signaal-pinnetje nèt iets te ingedrukt zit, waardoor de tablet denkt dat de -ooit- ingeplugde headset er nog inzit.
Bij mobiele telefoons komt dit overigens héél vaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

dasystemcheck schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:19:
[...]

Ik denk het;
- Sowieso een full reset doen om er zeker van te zijn dat het niet een software issue is.
- Kijk eens onder een sterke lamp naar de hoeveelheid stof die helemaal op de bodem zit en gebruik een speld om dat eruit te halen (voorzichtig).
Grote kans dat het signaal-pinnetje nèt iets te ingedrukt zit, waardoor de tablet denkt dat de -ooit- ingeplugde headset er nog inzit.
Bij mobiele telefoons komt dit overigens héél vaak voor.
Heb het niet kunnen fixen, maar heb een app gevonden die dat signaalpinnetje overruled zodat ik met een app nu moet (of kan) bepalen waar mijn geluid naartoe gaat... hoeft ie iig nog niet de kliko in ;)
Tx

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 2 Laatste