15 mei is er een nieuwe firmware uitgekomen, ik denk dat hierna ook weer 5.0 OTA beschikbaar is.
https://www.asus.com/nl/T...ME572C/HelpDesk_Download/
https://www.asus.com/nl/T...ME572C/HelpDesk_Download/
Civic09 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:34:
Heb deze tablet sinds gisteren in bezit. Geweldig ding alleen 1 groot minpunt. De geluidskwaliteit via de stereo jack is dramatisch. Klinkt heel blikkerig, vlak en zonder bass. Natuurlijk getest met een goede hoofdtelefoon en direct vergeleken met mijn smartphone.
Heb gezocht naar reviews en ben het daar ook tegengekomen. Wordt dus helaas terugbrengen.
Zonde want voor de rest een uitstekend apparaat....
dhm00 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:48:
Handig die live chat heb ik ook maar ff gedaan.
Helaas het gaat een RMA worden. Baal er van ik zal mijn tablet en werk moeten missen. Maar deze accu duur is ook niets.
[...]
[ Voor 96% gewijzigd door edklavertje op 16-07-2015 07:37 ]
[ Voor 70% gewijzigd door edklavertje op 16-07-2015 07:38 ]
Hallo
¯\_(ツ)_/¯
Ik denk het;beschuitfluiter schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:10:
Mijn tablet blijft de hele tijd aangeven dat er een hoofdtelefoon aangesloten is terwijl dat niet zo is
resultaat; geen geluid meer over de speakers
iemand een idee hoe dit te fixen?
Heb het niet kunnen fixen, maar heb een app gevonden die dat signaalpinnetje overruled zodat ik met een app nu moet (of kan) bepalen waar mijn geluid naartoe gaat... hoeft ie iig nog niet de kliko indasystemcheck schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:19:
[...]
Ik denk het;
- Sowieso een full reset doen om er zeker van te zijn dat het niet een software issue is.
- Kijk eens onder een sterke lamp naar de hoeveelheid stof die helemaal op de bodem zit en gebruik een speld om dat eruit te halen (voorzichtig).
Grote kans dat het signaal-pinnetje nèt iets te ingedrukt zit, waardoor de tablet denkt dat de -ooit- ingeplugde headset er nog inzit.
Bij mobiele telefoons komt dit overigens héél vaak voor.
¯\_(ツ)_/¯
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq